| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
[ Voor 255% gewijzigd door Naxul op 06-01-2020 08:32 ]
| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
![]() | ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
| ||||||||
[ Voor 255% gewijzigd door Naxul op 06-01-2020 08:32 ]
Amen!Metrik schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:28:
Heul verhaal...
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dupen hoeft voor mij niet, maar het moet ook niet onmogelijk zijn voor een casual gamer om aan bepaalde gear te komen. Dus urenlang farmen voor een perfecte Double Penetrating Unkempt Harold mag wat mij betreft wel wat minder. Simpelweg omdat niet iedereen daar de tijd voor heeft.PilatuS schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:24:
Het dupen van items zal er net zoals bij TPS wel niet mogelijk zijn en misschien is dat ook maar goed ook. Hoewel het leuk is alle gear makkelijk te krijgen neemt het ook wel een hoop weg.
[ Voor 37% gewijzigd door PdeBie op 28-03-2019 19:37 ]
Ik denk niet dat je er iemand mee beledigt, maar als jij dat wil in een Borderlands game weet ik niet of het spel wel iets voor jou is. Ik zou niet weten wat ik met een bouwfunctie zou moeten in BL3 en heb er ook totaal geen behoefte aan. Het is Borderlands, geen Fallout. Gewoon weer een verhaal en wat meer van hetzelfde met wat nieuwe toevoegingen is voor mij helemaal prima. Er zijn een hoop dingen zoals bijvoorbeeld de wapens die Borderlands echt Borderlands maken, maar een stad bouwen ? Nee dank je.Basxt schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:14:
Zelf had ik gehoopt dat ze met borderlands net zoals fallout op z'n minst een bouw functie zouden toevoegen. Je eigen stad van 0 opbouwen naar groots, bandits werven om je stad te beschermen, een economie in je stad met geld, wapen shops neerzetten, etc.. Maar wellicht beledig ik nu een aantal van jullie.
Ik weet niet hoe goed het was uitgewerkt in Fallout, maar basebuilding vind ik best leuk klinken. Gezien het grote aantal items kan je ook leuke dingen doen met showcases in je huis enzo.Basxt schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:14:
Ok, uur lang gewacht voor alleen een haperende trailer, waarvan ik op het eerste oog niet echt vernieuwing zie qua gameplay? Lijkt gewoon een geheel nieuwe wereld en that's it.
Zelf had ik gehoopt dat ze met borderlands net zoals fallout op z'n minst een bouw functie zouden toevoegen. Je eigen stad van 0 opbouwen naar groots, bandits werven om je stad te beschermen, een economie in je stad met geld, wapen shops neerzetten, etc.. Maar wellicht beledig ik nu een aantal van jullie.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
In Borderlands heb je buiten wapens verder geen items.Het is een loot game maar dan puur op wapens gebaseerd.Basxt schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:14:
Ok, uur lang gewacht voor alleen een haperende trailer, waarvan ik op het eerste oog niet echt vernieuwing zie qua gameplay? Lijkt gewoon een geheel nieuwe wereld en that's it.
Ik speel de vorige BL games met liefde, het lijkt mij alleen qua stijl goed passen. (mits goed uitgewerkt en het geen impact heeft op de core gameplay. Soms is het gewoon fijn om even creatief te zijn en iets te maken waardoor je zelf ook onderdeel kunt worden van het verhaal. Voorbeeld: je stad kan een eigen gang vormen die je ook zult tegenkomen tijdens een quest welke jou op dat moment van wapens kunnen voorzien of je helpen, etc. Of je komt een npc tegen tijdens het rondlopen welke je uitnodigt voor je stad, en dan blijkt deze npc een koning in het maken van wapens in je zelf uitgebouwde wapen winkel.PilatuS schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:27:
[...]
Ik denk niet dat je er iemand mee beledigt, maar als jij dat wil in een Borderlands game weet ik niet of het spel wel iets voor jou is. Ik zou niet weten wat ik met een bouwfunctie zou moeten in BL3 en heb er ook totaal geen behoefte aan. Het is Borderlands, geen Fallout. Gewoon weer een verhaal en wat meer van hetzelfde met wat nieuwe toevoegingen is voor mij helemaal prima. Er zijn een hoop dingen zoals bijvoorbeeld de wapens die Borderlands echt Borderlands maken, maar een stad bouwen ? Nee dank je.
Het nadeel is dat iedere toevoeging zoals dit enorm veel mankracht kost om te maken. Tuurlijk is iedere toevoeging mooi, maar als je in 6 jaar een spel wil maken moet je keuze's maken wat je wel en niet doet. Voor Borderlands vind ik het niet echt iets toevoegen, maar reken maar dat een paar man er een jaar mee bezig zou zijn. Dan zie ik die tijd liever in andere dingen gaan die Borderlands echt Borderlands maken.Basxt schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:42:
[...]
Ik speel de vorige BL games met liefde, het lijkt mij alleen qua stijl goed passen. (mits goed uitgewerkt en het geen impact heeft op de core gameplay. Soms is het gewoon fijn om even creatief te zijn en iets te maken waardoor je zelf ook onderdeel kunt worden van het verhaal. Voorbeeld: je stad kan een eigen gang vormen die je ook zult tegenkomen tijdens een quest welke jou op dat moment van wapens kunnen voorzien of je helpen, etc. Of je komt een npc tegen tijdens het rondlopen welke je uitnodigt voor je stad, en dan blijkt deze npc een koning in het maken van wapens in je zelf uitgebouwde wapen winkel.
Ik noem maar wat.
Zo niet maakt het me ook niet uit
[ Voor 3% gewijzigd door Charly op 28-03-2019 21:32 ]
Ik denk dat, wanneer je het grote publiek wilt vasthouden, je af en toe met iets nieuws moet komen. Nu hoeft dat niet meteen base building te zijn, maar continu dezelfde gameplay houden en enkel de content veranderen gaat natuurlijk een keer vervelen.PilatuS schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:22:
[...]
Het nadeel is dat iedere toevoeging zoals dit enorm veel mankracht kost om te maken. Tuurlijk is iedere toevoeging mooi, maar als je in 6 jaar een spel wil maken moet je keuze's maken wat je wel en niet doet. Voor Borderlands vind ik het niet echt iets toevoegen, maar reken maar dat een paar man er een jaar mee bezig zou zijn. Dan zie ik die tijd liever in andere dingen gaan die Borderlands echt Borderlands maken.
Dit dus.Charly schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:31:
Ik heb 1 en 2 met veel plezier gespeeld, maar afgaande op de trailer is dit inderdaad same old, same old... En meer van het zelfde was na 2 wat mij betreft niet echt meer nodig. Jammer.
[ Voor 13% gewijzigd door ChojinZ op 28-03-2019 21:45 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Shut up and take my money!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Van wat ik de laatste maanden allemaal heb gezien over wat er in zou moeten zitten, gaan er genoeg nieuwe dingen komen die het weer interessant maken. Het is niet zo dat het BL2 is zonder enige andere nieuwe dingen. De trailer laat die dingen alleen niet zien, maar als het goed is komt er genoeg nieuws bijChojinZ schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:45:
[...]
Ik denk dat, wanneer je het grote publiek wilt vasthouden, je af en toe met iets nieuws moet komen. Nu hoeft dat niet meteen base building te zijn, maar continu dezelfde gameplay houden en enkel de content veranderen gaat natuurlijk een keer vervelen.
[ Voor 33% gewijzigd door PdeBie op 28-03-2019 22:39 ]
Begrijp me goed, ik heb het spel echt nog niet afgeschreven. Ik wacht ook vol spanning en geef ze vooralsnog het voordeel van de twijfelPilatuS schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:53:
[...]
Van wat ik de laatste maanden allemaal heb gezien over wat er in zou moeten zitten, gaan er genoeg nieuwe dingen komen die het weer interessant maken. Het is niet zo dat het BL2 is zonder enige andere nieuwe dingen. De trailer laat die dingen alleen niet zien, maar als het goed is komt er genoeg nieuws bij
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Op het eerste gezicht lijkt dat misschien zo, maar dan kijk je toch echt niet goed.unfor schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:01:
LMAO, wat is dit... in 10 jaar niets aan graphics gedaan?
Ik snap dat het een cell shaded look moet hebben, maar het is niets mooier dan B1.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE
Gamertag: FinrazielNL
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
[ Voor 4% gewijzigd door Jivebunny op 29-03-2019 08:05 ]
Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
Je kan ze gewoon op 3 april downloaden bij de gearbox site las ik ergens op reddit.PdeBie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:16:
Maar even voor mijn beeld. Als je nu Borderlands 1 op steam heb en Borderlands 2 (niet de handsome collectie, maar los gekocht en season passes). Krijg je dan ook die gratis UHD updates?
Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
Veel zaken lijken ter komen uit wat geruchten van Youtubers en wat gelekte afbeeldingen, dus ik zou alles met een flinke snuf zout nemen, maar het is natuurlijk wel leuk om erwat over te speculeren
- Takes place 5 years after the end of BL2/TPS
- Tannis is not what she seems
- AI Jack may be back, but he's not the villain
- Rhys is back as CEO of Atlas. Atlas is back as a manufacturer. Gorty is back to help the player find multiple vaults in the game. Not just one vault this time. Tina is back as an adult. No word on the others but you can expect cameos from everyone like in BL2
- Writing is more like BL1 than BL2
- 4 new vault hunters
- Abilities have been reworked, everyone now has multiple action skills instead of one
- Flak the Beastmaster is a homeless looking android. He can summon multiple creatures to help him fight.
- The AI for this is what delayed announcement last October. So hopefully it's fixed now.
- The woman seen in the UE4 demo last year is a Valdof character who is the gunner class. She can summon a bear mech on which other players can ride. Summons the mech like in Titanfall. No word on how this works indoors.
- The older male is like Batman. He's the stealth/assassin character. He's rich and uses gadgets for his action skills.
- There's a black woman Siren character. She's melee oriented like Brick was. She will have several siren abilities like phase-lock, phase-shift, and a ground pound skill.
- NPCs can revive you now if you're close enough and go into FFYL
- Guns are reworked. You'll have changeable gun parts of various rarities/stats. You'll be able to alter the type of gun, the firing rate, the reload speed, the stability, and element as you find new parts.
- The bad guys are The Calypso Twins. One is a female siren (as only women can be sirens) and the other is a male who somehow has siren powers. Either he figured out a way to give anyone siren powers or the bond between twins allows him to share his sister's powers. They're rumored to be ex-Atlas employees
- The Calypso twins rule The Children of the Vault, a cult mob that will replace Bandits/Scavs as the default human mob.
- They will have their own weapon brand
- All brands returning except Bandit/Scav
- All elements returning except Slag, Laser, and Ice. New elements are rumored and the only lead says "nuclear" is one of them.
- You'll start on Pandora but leave shortly into the game on Sanctuary 3, the Crimson Raider's ship. It will be the hub for multiple planet locations.
- We're going to Promethea
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wel jammer dat ze niet weten waar ze het over hebben.Finraziel schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:28:
[YouTube: Ultimate Borderlands 3 Trailer Breakdown with Demonite]
Hoe lang kun je over een trailer van 3,5 minuut kletsen? Bijna 2 uur blijkbaar
Ah, hem kende ik nog niet. De meeste Borderlands video's die je ziet op Youtube waren juist altijd meer bullshit (zoals bv van VinylicPumaGaming). Deze twee weten vooral veel van de mechanics, wellicht dus wat minder van de lore dan SupMatto. Om ze dan weg te zetten als dat ze er niks van weten vind ik dan wel een beetje jammer... Ze gaan vooral in op de wapens en daar weten ze in ieder geval heel wat meer van dan ik.PilatuS schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:36:
[...]
Wel jammer dat ze niet weten waar ze het over hebben.
Vind ik deze persoonlijk toch beter.
[YouTube: 🔴 Borderlands 3 - LET'S TALK ABOUT ALL THE SECRETS! 🔴]
Ik denk niet dat er veel andere mensen zijn die er zo enorm veel over weten als hij. Bij de video die je post lopen ze maar wat te gokken, terwijl hij precies weet hoe en wat. De planeten bijvoorbeeld, Eden 6 en Promethea, hebben die gasten in het andere filmpje geen idee van. Laat staan wat er precies aan de hand is bij de scene dat Lilith op de grond ligt, wat helaas wel een dikke spoiler is.
Het valt mij op dat bij sommige dingen heel duidelijk is wat er aan de hand is, zoals bij de scene met Lilith, maar op de een of andere manier zien ze het niet. Verder ook niet weten welke planeet ze laten zien en meer van zulk soort dingen. Als het aankomt op het verhaal en wat er precies allemaal aan de hand is, dan vind ik dat ze overkomen alsof ze er niets van weten. Ik vind een hoop reacties op bepaalde dingen gewoon nogal vreemd.Finraziel schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:04:
[...]
Om ze dan weg te zetten als dat ze er niks van weten vind ik dan wel een beetje jammer... Ze gaan vooral in op de wapens en daar weten ze in ieder geval heel wat meer van dan ik.
Tja, ok, ik zie ook niet welke planeten het zijn hoor... Blijkbaar weet ik dus ook niks. Geen flauw idee hoe je het zou moeten zien (jouw video nog niet gezien, moet nog kijken of daar nog tijd voor heb en of ik eigenlijk echt meer wil weten of dat ik gewoon op de game wacht om mezelf niet meer te spoilen).PilatuS schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:26:
[...]
Het valt mij op dat bij sommige dingen heel duidelijk is wat er aan de hand is, zoals bij de scene met Lilith, maar op de een of andere manier zien ze het niet. Verder ook niet weten welke planeet ze laten zien en meer van zulk soort dingen. Als het aankomt op het verhaal en wat er precies allemaal aan de hand is, dan vind ik dat ze overkomen alsof ze er niets van weten. Ik vind een hoop reacties op bepaalde dingen gewoon nogal vreemd.
Dat hoef je ook niet te weten, maar de kennis is er wel. Dat iemand dan een video maakt zonder die kennis op een YouTube kanaal maakt voor mij die video niet zo boeiend. Ik kan ook zelf de trailer kijken en zien wat ze daar zeggen. Er is het afgelopen jaar enorm veel info over BL3 uitgekomen wat de trailer ook allemaal bevestigt. Iemand als SupMatto kan mij iets laten weten wat ik nog niet weet, dat doen die gasten in dat andere filmpje niet. Het klinkt wel wat lullig wat ik zei en zo is het ook niet bedoelt, maar blijkbaar ben ik wat vervend door video's die veel meer info geven.Finraziel schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:26:
[...]
Tja, ok, ik zie ook niet welke planeten het zijn hoor... Blijkbaar weet ik dus ook niks. Geen flauw idee hoe je het zou moeten zien (jouw video nog niet gezien, moet nog kijken of daar nog tijd voor heb en of ik eigenlijk echt meer wil weten of dat ik gewoon op de game wacht om mezelf niet meer te spoilen).
Goed dan. Voor mij was het gewoon mijn favoriete Borderlands YouTuber die me even langs alle punten in de trailer praat en mij wel dingen vertelt die ik zelf niet zie want ik volg niet elk gerucht zo strak. Vind ik ook helemaal niet leuk, Borderlands is eigenlijk de enige game waar ik wel wat gehypet voor raak, maar ik ga alsnog niet zo ver er in mee als sommige (veel?) anderen. Laat mij gewoon straks die game maar spelen dan is het goed genoegPilatuS schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:36:
[...]
Dat hoef je ook niet te weten, maar de kennis is er wel. Dat iemand dan een video maakt zonder die kennis op een YouTube kanaal maakt voor mij die video niet zo boeiend. Ik kan ook zelf de trailer kijken en zien wat ze daar zeggen. Er is het afgelopen jaar enorm veel info over BL3 uitgekomen wat de trailer ook allemaal bevestigt. Iemand als SupMatto kan mij iets laten weten wat ik nog niet weet, dat doen die gasten in dat andere filmpje niet. Het klinkt wel wat lullig wat ik zei en zo is het ook niet bedoelt, maar blijkbaar ben ik wat vervend door video's die veel meer info geven.
Wat betreft spoilers over het verhaal valt de video van SupMatto reuze mee. De grootste spoiler is het ding met Lilith, maar iedereen die oplet kan dat ook zien.
Waar heb je deze releasedate vandaan? Ik kan het nergens terugvinden?Shabbaman schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:01:
Release dus al op 15 mei, dat is echt snel!
Thanks :)! Op moment ben ik bezig met het samenstellen van informatie die we nu hebben en hoe we die dan netjes kunnen verwerken in de TS. Mocht iemand informatie missen of suggesties hebben dan zijn die zeer welkom!PdeBie schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:56:
Mag ik alvast een warm welkom voor @Naxul? Hij voorziet de start post van de nodige opmaak en extra informatie (aangezien ik hier zelf niet aan toe kom)
Zal deze vanavond eens bekijken!PilatuS schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:36:
Vind ik deze persoonlijk toch beter.
[YouTube: 🔴 Borderlands 3 - LET'S TALK ABOUT ALL THE SECRETS! 🔴]
Ik denk niet dat er veel andere mensen zijn die er zo enorm veel over weten als hij. Bij de video die je post lopen ze maar wat te gokken, terwijl hij precies weet hoe en wat. De planeten bijvoorbeeld, Eden 6 en Promethea, hebben die gasten in het andere filmpje geen idee van. Laat staan wat er precies aan de hand is bij de scene dat Lilith op de grond ligt, wat helaas wel een dikke spoiler is.
Ik meen dat die inderdaad gratis is voor wie de originele game al heeft. Zelfs als je de DLC niet hebt zou je die er nu wel bij krijgen... Maar morgen weten we het als het goed is zeker (en kunnen we gelijk spelen als ik me niet vergis).PdeBie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:11:
Hoe zit het nu eigenlijk met die Borderlands 1 remaster editie? Is die nu wel of niet gratis voor PC gamers?
Yep, als je de originele nu in je bezit hebt.PdeBie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:11:
Hoe zit het nu eigenlijk met die Borderlands 1 remaster editie? Is die nu wel of niet gratis voor PC gamers?
apollo13
Ik dacht dat je gelijk had, maar volgens het artikel van Tweakers moet je de GotY-uitvoering hebben.Finraziel schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:31:
[...]
Ik meen dat die inderdaad gratis is voor wie de originele game al heeft. Zelfs als je de DLC niet hebt zou je die er nu wel bij krijgen... Maar morgen weten we het als het goed is zeker (en kunnen we gelijk spelen als ik me niet vergis).
Daarnaast lijkt de cover art en CE inhoud ook gelekt te zijn;De pc-versie is een gratis update voor spelers die de bestaande GotY-uitvoering al hebben.
[ Voor 48% gewijzigd door Naxul op 03-04-2019 07:06 ]
Ziet er goed uit, ben benieuwdapollo13 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:45:
[...]
Yep, als je de originele nu in je bezit hebt.
Inclusief de hogere graphics krijg je ook een minimap, een beter radar, automatisch oppakken van ammo en health en een veel duidelijkere backpack en de optie om items, net als in BL2 en TPS, aan te merken als trash of als spullen die je niet wilt weggooien of verkopen. Oh, een FOV slider is nu ook aanwezig in de settings.
Gameplay van dit alles, iemand had een vroege toegang gekregen: https://www.youtube.com/watch?v=KvrDwPAIoO4
Jazeker! Borderlands heeft er over getweet;Metrik schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:43:
Weet iemand toevallig hoe laat Gearbox vandaag meer gaat vertellen over Borderlands 3?
Box art ziet er gaaf uit overigens, en ook die collector's edition lijkt mij wel wat :-)
Bron: Borderlands @ TwitterHow do you do, fellow gamers? This sure looks neat! Guess we all better tune in tomorrow at 6:00 a.m. PT to find out if it’s real…
[ Voor 4% gewijzigd door Naxul op 03-04-2019 11:54 ]
Nu? Geen idee helaas... Als je echter even geduld hebt dan komt hij vast nog wel in de sale langs in de Xbox store (digitaal). Of je kunt het via een buitenlandse store proberen maar ik heb daar zelf weinig ervaring mee:Pali schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:32:
Zin in! Helaas zo te zien inderdaad nog een half jaartje wachten. Dan deel 2 nog maar eens spelen!
BL2 in een grijs verleden gespeeld, nu op zoek naar de Handsome Collection voor de Xbox One maar die is nog verdomd lastig te vinden. Voor de PS4 heb je hem voor onder de €20, voor de Xbox One is hij nergens te krijgen. Nou ja, voor €60 bij Microsoft of >€40 op Marktplaats.
Als iemand tips heeft om hem ergens op de kop te tikken voor een leuk prijsje hoor ik het graag
Je kan hem voor 20 euro via Amazon.de krijgen?Pali schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:32:
Zin in! Helaas zo te zien inderdaad nog een half jaartje wachten. Dan deel 2 nog maar eens spelen!
BL2 in een grijs verleden gespeeld, nu op zoek naar de Handsome Collection voor de Xbox One maar die is nog verdomd lastig te vinden. Voor de PS4 heb je hem voor onder de €20, voor de Xbox One is hij nergens te krijgen. Nou ja, voor €60 bij Microsoft of >€40 op Marktplaats.
Als iemand tips heeft om hem ergens op de kop te tikken voor een leuk prijsje hoor ik het graag
[ Voor 51% gewijzigd door Naxul op 03-04-2019 13:09 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 03-04-2019 15:38 ]
Inderaad, niet normaal.Bij GameMania krijg je het volgende;Finraziel schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:36:
Ugh... was even over de collector's edition aan het denken... €160 maar lijken wel coole dingen in te zitten. Alleen, volgens Bol zit daar nog géén game bij en moet je die nog eens los er bij kopen! Ehh... dat wordt wel een beetje héél veel Gearbox/Take2!
edit: €150 bij gamemania, maar ook zij bevestigen, zonder game...
Pre-order nu en ontvang GRATIS een upgrade naar de Deluxe Edition van de game! De Deluxe Edition is enkel verkrijgbaar bij Game Mania
Pre-order nu en ontvang alleen bij Game Mania een fysiek masker van de wereldberoemde Borderlands Psycho!
Bij Bol.com krijg je het volgende;Pre-order nu en ontvang GRATIS het Gold Weapon Skins Pack! Dit pakket bevat een gold weapon trinket en gouden wapenskins die toepasbaar zijn op alle wapens in de game!
Trailer:Gouden wapenskins en sieraad, plus Borderlands-avatarcontent.
[ Voor 5% gewijzigd door Naxul op 03-04-2019 16:28 ]
Was nog niet genoemdRyatzu schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:37:
De collectors edition komt zonder game!
https://www.bol.com/nl/p/...ief-game/9200000108974766
Game dus appart bij bestellen.
[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 03-04-2019 16:48 ]
Denk het?Finraziel schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:47:
Game trouwens eens opgezocht in de Epic game store en krijg behoorlijk lage prijzen te zien... Is dat bij jullie hetzelfde of ziet Epic mijn IP als een of ander derdewereldland of zo?
[Afbeelding: BL3 preorder]
Ben zo wel in de verleiding om gelijk de super deluxe edition te bestellen, hoewel ik eigenlijk tegen pre-orders ben normaal (but come on... it's Borderlands!)
Hmm bestelling wordt bij bol.com automatisch weer annuleert, gaat daar iets niet goed.Ryatzu schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:37:
De collectors edition komt zonder game!
https://www.bol.com/nl/p/...ief-game/9200000108974766
Game dus appart bij bestellen.
Mwa heb het al gevonden, blijkbaar staat er in mijn profiel om een of andere reden dat ik in Brazilië zit.
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 03-04-2019 17:28 ]
Hoe dan? Heb inderdaad Goty in mij steam list staan maar heb geen keuze voor import character... en ook geen minimap:(apollo13 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:45:
[...]
Yep, als je de originele nu in je bezit hebt.
Inclusief de hogere graphics krijg je ook een minimap, een beter radar, automatisch oppakken van ammo en health en een veel duidelijkere backpack en de optie om items, net als in BL2 en TPS, aan te merken als trash of als spullen die je niet wilt weggooien of verkopen. Oh, een FOV slider is nu ook aanwezig in de settings.
Gameplay van dit alles, iemand had een vroege toegang gekregen: https://www.youtube.com/watch?v=KvrDwPAIoO4
Ik heb hem net gekocht op steam voor 20 euro maar het is nog niet de geremasterde versie helaas. Ik wacht wel even de update af die ongetwijfeld nog gaat komen.mfneed schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:14:
[...]
Hoe dan? Heb inderdaad Goty in mij steam list staan maar heb geen keuze voor import character... en ook geen minimap:(
Jammer, overal staat dat die er al moet zijn:XJoetje079 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:57:
[...]
Ik heb hem net gekocht op steam voor 20 euro maar het is nog niet de geremasterde versie helaas. Ik wacht wel even de update af die ongetwijfeld nog gaat komen.
[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 03-04-2019 20:06 ]
https://store.steampowere...ame_of_the_Year_Enhanced/mfneed schreef op woensdag 3 april 2019 @ 20:06:
[...]
Jammer, overal staat dat die er al moet zijn:X
Was graag al begonnen:P
apollo13
Hij staat er nu wel bij. Het is een aparte download. Ben benieuwd!apollo13 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 20:33:
Mijn oude Borderlands op Steam heet nu: Borderlands GOTY.
Neem aan dat de update ook dus niet lang op zich zal laten wachten.
Net even het spel gestart, nog geen updates nog....kwestie van geduld dus.
[ Voor 42% gewijzigd door PdeBie op 03-04-2019 21:00 ]
hmm, dat is de volledige versie, mijn bl1 heeft de enhanced update nog niet, die zou voor de bezitters van de normale ook free moeten zijn toch?
[ Voor 11% gewijzigd door mfneed op 03-04-2019 20:48 ]
Je moet naar de store page gaan van de versie die in je steam library zit, en dan naar de DLC gaan. Daar staat de enhanced edition tussen, die kan je vervolgens installeren.mfneed schreef op woensdag 3 april 2019 @ 20:43:
[...]
hmm, dat is de volledige versie, mijn bl1 heeft de enhanced update nog niet, die zou voor de bezitters van de normale ook free moeten zijn toch?
Hmm, lijkt nog mondjes maat uit te rollen, heel veel mensen die enhanced nog niet zien..
Heb op BL1 GOTY (wat in mn library staat) geen dlc list staan helaas...Shabbaman schreef op woensdag 3 april 2019 @ 20:52:
[...]
Je moet naar de store page gaan van de versie die in je steam library zit, en dan naar de DLC gaan. Daar staat de enhanced edition tussen, die kan je vervolgens installeren.
[ Voor 11% gewijzigd door mfneed op 03-04-2019 20:57 ]
[ Voor 7% gewijzigd door PdeBie op 03-04-2019 20:58 ]
Collectors edition van product X, product X not included...Finraziel schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:36:
Ugh... was even over de collector's edition aan het denken... €160 maar lijken wel coole dingen in te zitten. Alleen, volgens Bol zit daar nog géén game bij en moet je die nog eens los er bij kopen! Ehh... dat wordt wel een beetje héél veel Gearbox/Take2!
edit: €150 bij gamemania, maar ook zij bevestigen, zonder game...
[ Voor 3% gewijzigd door Charly op 04-04-2019 09:42 ]
In andere landen is die diamond collectie wel met de game en dan de "Super Deluxe" versie van de game, dus totaal 250 euro. Misschien dat ivm wetgeving die diamond collectie niet met game verkocht mag worden in nederland? Ik zit niet zo in de wetgevingen, maar dat klinkt het meest logische.Charly schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:41:
[...]
Collectors edition van product X, product X not included...
Dus eigenlijk gewoon day one DLC?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq