Ik kan het je niet zeggen, ik vond Iron Bear niet leuk en ik heb daarom nauwelijks Moze gespeeld. Iron Cub vond ik wel leuk, daarmee Moze naar M10 gebracht. Gearbox heeft wel veel getweakt en generfd de laatste tijd. Maar met de "juiste" anoints kan je denk ik bijna iedere build wel OP krijgen.Finraziel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:25:
[...]
Ik heb het alweer even niet gespeeld, maar een paar maanden geleden was iron bear zo belachelijk sterk dat het gewoon een kwestie was van instappen en alles kapot schieten. Buiten een enchant (ja heet anders, vergeet het altijd) om het wapen van iron bear te boosten heb je ook niet echt wat nodig. Dat maakte iron cub voor mij dan weer wat nutteloos omdat iron bear alles afmaakte én je onkwetsbaar maakt terwijl je er in zit.
Maar ja, eerst de gear vinden, en dan hopen op de juiste anoint. Als je veel iridium hebt kan je die anoints nu rerollen, maar dan nog... een Knife Drain White Elephant heb ik in al die tijd nog nooit gezien. Zeer recent generfd, dus ondertussen ook niet meer nodig. Heb je gear, gaat de level cap omhoog, extra mayhem levels... ze weten je wel bezig te houden. Wel jammer als je build niet meer werkt door een nerf (zoals Ties That Bind).
De grootste toevoeging die het spel voor mij weer aantrekkelijk maakte was trouwens M11, die M10 modifiers kwamen wel m'n keel uit.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi