• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:23
https://borderlands.com/e...al-raid-boss-vault-cards/

En wat vinden we er van? :)

Ik:

- Speel solo, dus raid boss tof maar niet voor mij
- New content, yay!
- Ava, Nay!
- Effect van de nieuwe missies op main story, tof!
- 100 wisselende dagelijkse/wekelijkse challenges, tof!
- Vault cards, cool idee
- Cosmetics: Boeit me 0, maar leuk voor de liefhebber
- Broken hearts day: Leuk, en lvl 65 M10 Wedding invitation O+ :9~

All in all, i like it. Ik heb de DLC nu nog niet omdat ik designers cut meh vond, maar dit kan reden zijn om het weer op te pakken. Maanden geleden voor het laatst gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:31
Had ergens meer een side-track gezien van het verhaal an sich, maar daar doen ze echt werkelijk niets meer aan. DLC's nooit gespeeld, die salvador/axton arena enkel gezien, heb heel die season pass niet en niet echt van plan die zut los aan te schaffen (ik snap werkelijk die characterskins niet in een FPS game, maargoed :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben een groot fan van Borderlands, maar de Season Pass 2 kan mij niet boeien. Er zitten wel wat leuke dingen in die ik zou willen als de Raid Boss en het verhaal met Eva, maar om daar nou die Pass voor te kopen ? Toch wel een hoop geld voor erg weinig content. De eerste Pass vond ik helemaal prima met 4 speelbare DLC's, ook erg van genoten, maar ik sla deze toch maar even over. Dat als iemand die alles heeft gespeelt wat ooit op de PC is uitgekomen van Borderlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:41:
Ik ben een groot fan van Borderlands, maar de Season Pass 2 kan mij niet boeien. Er zitten wel wat leuke dingen in die ik zou willen als de Raid Boss en het verhaal met Eva, maar om daar nou die Pass voor te kopen ? Toch wel een hoop geld voor erg weinig content. De eerste Pass vond ik helemaal prima met 4 speelbare DLC's, ook erg van genoten, maar ik sla deze toch maar even over. Dat als iemand die alles heeft gespeelt wat ooit op de PC is uitgekomen van Borderlands.
Ik volg je helemaal, daarom wacht ik waarschijnlijk wel op de budgetbak. Ik heb mijn bl3 fix op zich wel even gehad, alleen broken hearts voor de wedding invitation vind ik wel even leuk om nu te doen en is uiteraard niet gebonden aan DLC 2.

Als ze nog 5 keer een Season Pass 1 zouden uitbrengen, dan zou ik die wel meteen kopen, daar ben ik heel eerlijk in.

Overigens ook hier alles gespeeld, zelfs de Tales serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik krijg de awards niet van Maurice. Kan ze ook niet opnieuw claimen.

Bugged.

Een snelle blik op twitter leert dat ik niet de enige ben. Ticket gelogd.

Oh, en dat moment waarop je beseft dat je de meest luxe versie hebt gepreordered, en ik dus gewoon arms race kan doen.... ;w

Man man man.

Directors cut zal ik dus ook wel gewoon krijgen.

Toch niet :P

Nou dan ben ik na 2 uurtjes wel weer klaar, hahaha.

[ Voor 9% gewijzigd door KnoxNL op 12-02-2021 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan de rewards hier ook niet claimen. Net alsof er een keybinding voor het unlocken niet is. Dubbelklikken of wat dan ook, het doet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 15:11

MetalPool

Boe!

Ik ben nooit toegekomen aan BL3. Iemand zin om samen de story te doen? Zal ik m van de week is op de kop tikken!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
@MetalPool Sorry, niet NOG een keer :P

@PilatuS Maar zijn bij jou ook de kistjes al open? Dat was vorig jaar nl niet na behalen van de rewards. Die moest je dan openklikken.

2K support reageert overigens turbo snel en zelfs in het Nederlands, jongen doet overduidelijk zijn best maar is gewoon een script aan het afwerken.

Dingen die hij me wil laten doen slaan helemaal nergens op :P

Daar verwacht ik dus niets van, dus ben bang dat ik geen LVL 65 M10 wedding invitation ga krijgen. Mocht iemand er hier 1 over hebben houd ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:08:

@PilatuS Maar zijn bij jou ook de kistjes al open? Dat was vorig jaar nl niet na behalen van de rewards. Die moest je dan openklikken.

2K support reageert overigens turbo snel en zelfs in het Nederlands, jongen doet overduidelijk zijn best maar is gewoon een script aan het afwerken.

Daar verwacht ik dus niets van, dus ben bang dat ik geen LVL 65 M10 wedding invitation ga krijgen. Mocht iemand er hier 1 over hebben houd ik me aanbevolen!
Ze zijn inderdaad open. Er valt dan natuurlijk ook niets meer open te klikken. Blijkbaar is het probleem dat het spel vind dat je ze al hebt omdat je ze vorig jaar open hebt gemaakt. Nogal een dom foutje dus en zien of ze het fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:18:
[...]

Ze zijn inderdaad open. Er valt dan natuurlijk ook niet meer open te klikken. Blijkbaar is het probleem dat het spel vind dat je ze al hebt omdat je ze vorig jaar open hebt gemaakt. Nogal een dom foutje dus en zien of ze het fixen.
Precies, exact mijn conclusie :)

Ondertussen wil 2K dat ik het spel herinstalleer en mijn netwerk troubleshoot 8)7

Nogmaals, aardige knaap van 2K hoor, maar hier gaat natuurlijk niets uitkomen. Hij moet gewoon naar Gearbox. Morgen eens aan zijn verstand proberen te peuteren.

[ Voor 24% gewijzigd door KnoxNL op 13-02-2021 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 15:11

MetalPool

Boe!

KnoxNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:08:

Oke dus na de SP is er genoeg aan endgame content ofzo??

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
MetalPool schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:47:
[...]

Oke dus na de SP is er genoeg aan endgame content ofzo??
Nouja, gewoon hetzelfde (plus DLC) maar dan op mayhem 1 t/m 11 :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
SinergyX schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:04:
[...]

Nouja, gewoon hetzelfde (plus DLC) maar dan op mayhem 1 t/m 11 :P
Dat dus.

DLC1 biedt imo nog meer dan genoeg, maar ik heb de story inc campagn nu 4-5 keer gespeeld, en dat is wel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Zal wel niet meer goed komen :P :

Hi Roel,
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik heb dit zonet geëscaleerd naar het juiste team voor verdere controle.
Zodra ik of mijn collega een update ontvangen, laten we je dit meteen weten.
Alvast bedankt voor je geduld!
Met vriendelijke groet,

---------------------------------------------------------
Randy heeft ook nog niet gereageerd op mijn tweet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie de Wedding Invitation wil hebben.

Als je naar bijvoorbeeld de Slaugther Shaft gaat en een paar oranje hartjes kapot schiet, dan heb je er gelijk een paar. De droprate is nogal extreem als je dit doet op dit moment. Had er zelf via de Slaugther Shaft binnen 3 minuten gelijk 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:12:
Voor wie de Wedding Invitation wil hebben.

Als je naar bijvoorbeeld de Slaugther Shaft gaat en een paar oranje hartjes kapot schiet, dan heb je er gelijk een paar. De droprate is nogal extreem als je dit doet op dit moment. Had er zelf via de Slaugther Shaft binnen 3 minuten gelijk 5.
Mocht je er 1 over hebben.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:06:
[...]

Mocht je er 1 over hebben.... O-)
Ik heb er zat over :) Al een hoop weg gedaan omdat ze niet de juiste anoint hadden. Binnen 15 minuten heb je er met zekerheid een stuk of 5, dus zat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik doe wel ff snel een rondje athenas dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:47:
Ik doe wel ff snel een rondje athenas dan.
Dat kan ook. Iedere plek kan er opzich gewoon voor. Andere mensen hadden het over de Slaugther Shaft en Craptrap als goede plekken, maar opzich hoeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het idee dat die gouden hartjes bij mij gebugt zijn... Ben net weer opnieuw begonnen met de game, dit keer op Xbox, en in het begin zag ik wel eens iets van loot als ik zo'n hartje afschoot. Nu ben ik er specifiek op aan het letten maar er lijkt gewoon helemaal niks meer te gebeuren als ik zo'n ding af knal.

Heb wel een wedding invitation omdat dit de eerste keer is dat ik het event doe en de targets dus gehaald heb, maar dan krijg je een level 53 8)7 daar heb ik voorlopig niks aan (ben level 18), maar op max level straks dus ook niet meer...

Nou ja, volgend jaar dan maar :')

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:51:
[...]

Dat kan ook. Iedere plek kan er opzich gewoon voor. Andere mensen hadden het over de Slaugther Shaft en Craptrap als goede plekken, maar opzich hoeft dat niet.
Ik had er binnen een uur tientallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:50:
Ik heb het idee dat die gouden hartjes bij mij gebugt zijn... Ben net weer opnieuw begonnen met de game, dit keer op Xbox, en in het begin zag ik wel eens iets van loot als ik zo'n hartje afschoot. Nu ben ik er specifiek op aan het letten maar er lijkt gewoon helemaal niks meer te gebeuren als ik zo'n ding af knal.
Niet alle hartjes geven loot, alleen de oranje. De rest kan corrosion zijn of bijvoorbeeld health. Als je een oranje kapot schiet en er valt niets uit dan is er inderdaad iets mis. Verder moet je ze nog kapot schieten voordat je de vijand die er bij hoort dood, anders krijg je sowieso niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:24:
[...]

Niet alle hartjes geven loot, alleen de oranje. De rest kan corrosion zijn of bijvoorbeeld health. Als je een oranje kapot schiet en er valt niets uit dan is er inderdaad iets mis. Verder moet je ze nog kapot schieten voordat je de vijand die er bij hoort dood, anders krijg je sowieso niets.
Ja klopt, maar die zijn volgens mij vrij duidelijk. De health dingen komen naar jou toe, de fire en corrosion dingen knallen op de grond... De gele/oranje stijgen de lucht in (met een of ander patroon op het hartje), maar geen loot.
Heb net een paar uur gespeeld en me eigenlijk steeds een beetje gericht op die dingen afknallen maar helemaal niks gezien van loot die er uit kwam. Kan natuurlijk altijd wat missen maar ook geen loot gehad die er uit zag alsof het iets met het event te maken kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:42:
[...]

Ja klopt, maar die zijn volgens mij vrij duidelijk. De health dingen komen naar jou toe, de fire en corrosion dingen knallen op de grond... De gele/oranje stijgen de lucht in (met een of ander patroon op het hartje), maar geen loot.
Heb net een paar uur gespeeld en me eigenlijk steeds een beetje gericht op die dingen afknallen maar helemaal niks gezien van loot die er uit kwam. Kan natuurlijk altijd wat missen maar ook geen loot gehad die er uit zag alsof het iets met het event te maken kan hebben.
Misschien het event uitzetten, herstarten en weer aanzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een leuke bug gehad zeg. Het spel was vastgelopen toen ik bezig was met mijn inventory. Na het opnieuw starten was de boel flink verpest. Wil wapen A van mijn inventory naar equipped verplaatsen krijg ik wapen B. Wil ik wapen A uit de kluis halen krijg ik wapen C. Op geen enkele manier was het nog mogelijk om iets te verplaatsen waarbij het klopte. Geprobeerd alle wapens op de grond te gooien en weer terug te zetten, nog steeds hetzelfde probleem. Toen een ander karakter geladen en ook daar dit probleem. Met wapens in de inventory was er nog wel omheen te werken, maar iets uit de kluis halen was onmogelijk. Heb maar een backup van een paar dagen geleden terug gezet waarmee het opgelost is. Gelukkig had ik die backup anders waren al mijn karakters volledig verpest waarbij iets uit de kluis halen onmogelijk zou zijn en puur even een ander wapen in je handen willen hebben vrijwel onmogelijk was. Af en toe eens een backup maken is dus geen slecht plan. Zonder backup had ik alle karakters weg kunnen gooien en de inhoud van de kluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nou toch wel weer een hoop lol met de game, op de Xbox nu :)
Heb ook laatst de ultimate gekocht toen die in de sale was... Had gelezen dat ze toch wel een hoop gefixt zouden hebben aan de balans. En ik heb denk ik de game lang genoeg met rust gelaten om de zure smaak die ik er van gekregen had weg te laten trekken. Ben momenteel nog bezig mijn Moze te levelen en guardian rank te krijgen. Dan eens rustig alle dlc doorspelen... En volgens mij heb ik zelfs nooit alle side missions in de basis game gedaan. Meer dan genoeg te doen nu, ligt nog een berg content die ik nooit gezien heb :)

Maar ik merkte net wel al aardig wat van de balance patches. Game was gecrasht en toen ik weer terug was ging alles echt veel lastiger dood. Ik legde de link niet echt, maar toen ik graveward nog eens ging killen tussendoor koste dat ook heel erg veel moeite (5 a 10 minuten over gedaan denk ik, veel lastig gevallen door zijn adds). Quit om hem te respawnen... Oh! Melding dat er game updates zijn! Jah, ik was dus vergeten om op de hotfix te wachten na de crash. Nieuwe poging, Graveward ging als een steen neer en ook terug in de handsome Jack dlc ging alles weer véél makkelijker.

Blijf dat toch wat suf vinden, dat alles met hotfixes gedaan blijft worden in plaats van dat ze gewoon eens echt patchen, maar wel fijn dat ze er duidelijk aan gewerkt hebben om meer wapens en skills viable te maken :) al zit ik pas op m2 (zou wel hoger kunnen denk ik maar hoeft nog niet zo)... Dus ben benieuwd hoe verder gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:55:
Blijf dat toch wat suf vinden, dat alles met hotfixes gedaan blijft worden in plaats van dat ze gewoon eens echt patchen
Heeft ook te maken met hoe makkelijk een hot fix uit te rollen is tegenover een echte update. Ik gok dat ze met een hotfix heel veel heel makkelijk kunnen doen en met een patch er veel meer gedaan moet worden om het volledige spel aan te passen. Updates komen zo nu en dan nog wel, maar daar gaat veel meer werk inzitten dan een hot fix.

Modding is sinds een tijdje ook mogelijk via een hot fix, maar dat is beperkt. Het echte modden vraagt veel meer mogelijkheden tot aanpassingen aan de base en dat is nog niet mogelijk. Waarschijnlijk is een hot fix uitbrengen een beetje werkt en een patch heel veel werk. Dan kan je beter 10 hot fixes doen en die allemaal na een tijdje in een patch gooien, dan iedere keer veel meer werk hebben aan een patch.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 03-03-2021 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:20

Shabbaman

Got love?

Dit is wel groot nieuws: https://borderlands.com/e...k-market-vending-machine/

Je kan straks een reroll doen van je anoints. Benieuwd hoe dat uitpakt, maar het kan wel heel veel grinden schelen. Er komt trouwens ook een systeem met wekelijkse quests. Om je bezig te houden.

Nog wel een kans dat het een grap is. Dat van die quests niet trouwens, dat is al een tijd bekend.

[ Voor 13% gewijzigd door Shabbaman op 01-04-2021 18:09 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:30
Ben eindelijk aan de laatste dlc begonnen. Toch weer heerlijk wegspelen na een lange tijd niet spelen. Wel weer even uitvinden waarom elke vijand explodeert met Zane, want daar blijf ik aan doodgaan :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Kick!

Ik ben altijd met een schuin oog naar season pass 2 blijven kijken.

Ik kon hem nu kopen voor onder 20 euro via de humble store, good enough!

Hij staat nu te updaten dus dadelijk maar weer eens aanzwengelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:02
KnoxNL schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:52:
Kick!

Ik ben altijd met een schuin oog naar season pass 2 blijven kijken.

Ik kon hem nu kopen voor onder 20 euro via de humble store, good enough!

Hij staat nu te updaten dus dadelijk maar weer eens aanzwengelen!
Laat ons eens weten of het wat is a.u.b. Zit er zelf ook aan te denken hem te kopen.

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
apollo13 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:58:
[...]

Laat ons eens weten of het wat is a.u.b. Zit er zelf ook aan te denken hem te kopen.
Korte eerste impressie:

- Arms race een paar keer gedaan. Gewoon een grote map met verschillende groepjes om tegen te vechten, wat secrets, maar zoals verwacht meer een gameplay mode in een vrij oninspirerende map dan echt nieuwe content zoals ik BL3 beleef als single player.
- Nieuwe skill tree: Nog niet gebruikt. Met mijn huidige build rag ik nog steeds overal doorheen en ik ben niet de persoon die het leuk vind om een continu aan het switchen is van mijn build. Misschien pas ik hem ooit nog eens aan maar wie weer.
- Vault cards: Geven uiteindelijk enkel andere en nieuwe rewards, meer grinden dus
- Story missions van Ava: Nog niet aan gewaagd maar ik gok dat je gewoon onder het mom van een nieuw verhaaltje de bestaande wereld door gejaagd wordt
- Diamond room: Nog geen keys voor, ook weer grinden
- Verder veel dingen waar je voor moet grinden
- Grinden
- Had ik al verteld dat verder alles eigenlijk grinden is?
- RAID BOSS: Loop er nog wel een keertje naar toe maar heb eigenlijk niet het idee dat ik die solo neer ga krijgen. En dan nog is het maar gewoon 1 boss, geen uitgebreide missie of zo.

Ik heb het tot nu toe 1 keer gespeeld en ik denk dat het voor de diehards/completionists heel leuk is maar voor mij zijn de uitbreidingen uit season pass 1 uiteindelijk waar ik naar op zoek ben. Nieuwe werelden, stories, enemies, bosses, etc

Ik heb er geen "spijt" van dat ik hem gekocht heb, zelfs met die 2 tientjes vooe SP2 heb ik méér dan waar voor mijn geld gekregen en uit de game gehaald, maar het is wmb geen must have, brengt te weinig. Behalve voor de die-hard, maar dan had je hem al gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
KnoxNL schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:23:
[...]

Korte eerste impressie:

- Arms race een paar keer gedaan. Gewoon een grote map met verschillende groepjes om tegen te vechten, wat secrets, maar zoals verwacht meer een gameplay mode in een vrij oninspirerende map dan echt nieuwe content zoals ik BL3 beleef als single player.
- Nieuwe skill tree: Nog niet gebruikt. Met mijn huidige build rag ik nog steeds overal doorheen en ik ben niet de persoon die het leuk vind om een continu aan het switchen is van mijn build. Misschien pas ik hem ooit nog eens aan maar wie weer.
- Vault cards: Geven uiteindelijk enkel andere en nieuwe rewards, meer grinden dus
- Story missions van Ava: Nog niet aan gewaagd maar ik gok dat je gewoon onder het mom van een nieuw verhaaltje de bestaande wereld door gejaagd wordt
- Diamond room: Nog geen keys voor, ook weer grinden
- Verder veel dingen waar je voor moet grinden
- Grinden
- Had ik al verteld dat verder alles eigenlijk grinden is?
- RAID BOSS: Loop er nog wel een keertje naar toe maar heb eigenlijk niet het idee dat ik die solo neer ga krijgen. En dan nog is het maar gewoon 1 boss, geen uitgebreide missie of zo.

Ik heb het tot nu toe 1 keer gespeeld en ik denk dat het voor de diehards/completionists heel leuk is maar voor mij zijn de uitbreidingen uit season pass 1 uiteindelijk waar ik naar op zoek ben. Nieuwe werelden, stories, enemies, bosses, etc

Ik heb er geen "spijt" van dat ik hem gekocht heb, zelfs met die 2 tientjes vooe SP2 heb ik méér dan waar voor mijn geld gekregen en uit de game gehaald, maar het is wmb geen must have, brengt te weinig. Behalve voor de die-hard, maar dan had je hem al gehad ;)
Misschien heb ik het verkerd begrepen, maar ik dacht dat de stiry missies van Ava in een nieuwe wereld was... Heb ik dat dan verkeerd onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
42erik schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:28:
[...]

Misschien heb ik het verkerd begrepen, maar ik dacht dat de stiry missies van Ava in een nieuwe wereld was... Heb ik dat dan verkeerd onthouden?
Dan heb ik het wellicht verkeerd onthouden, ben aan die nog niet toegekomen. Excuses.
Zal dat zsm eens controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
spannend!! Cliffhanger! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@KnoxNL Thanks voor je review. Is dus een twijfel gevalletje voor mij.
Ben wel een diehard BL-gamer, en elk nieuw stukje gameplay is toch wel verleidelijk.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

KnoxNL schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:23:
Ik vind de nieuwe skill trees wel leuk. Ze hebben me ertoe gebracht om ze uit te proberen, dus wat dat betreft prima. Nu vind ik Moze spelen ineens wel leuk. Met de juiste gear heb je die paarse skilltrees helemaal niet nodig, maar ja, juiste gear... of Zane spelen waarschijnlijk.

Solo M10 trials of takedowns vind ik toch best pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:06:
[...]

Ik vind de nieuwe skill trees wel leuk. Ze hebben me ertoe gebracht om ze uit te proberen, dus wat dat betreft prima. Nu vind ik Moze spelen ineens wel leuk. Met de juiste gear heb je die paarse skilltrees helemaal niet nodig, maar ja, juiste gear... of Zane spelen waarschijnlijk.

Solo M10 trials of takedowns vind ik toch best pittig.
Ik heb het alweer even niet gespeeld, maar een paar maanden geleden was iron bear zo belachelijk sterk dat het gewoon een kwestie was van instappen en alles kapot schieten. Buiten een enchant (ja heet anders, vergeet het altijd) om het wapen van iron bear te boosten heb je ook niet echt wat nodig. Dat maakte iron cub voor mij dan weer wat nutteloos omdat iron bear alles afmaakte én je onkwetsbaar maakt terwijl je er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Finraziel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:25:
[...]

Ik heb het alweer even niet gespeeld, maar een paar maanden geleden was iron bear zo belachelijk sterk dat het gewoon een kwestie was van instappen en alles kapot schieten. Buiten een enchant (ja heet anders, vergeet het altijd) om het wapen van iron bear te boosten heb je ook niet echt wat nodig. Dat maakte iron cub voor mij dan weer wat nutteloos omdat iron bear alles afmaakte én je onkwetsbaar maakt terwijl je er in zit.
Ik kan het je niet zeggen, ik vond Iron Bear niet leuk en ik heb daarom nauwelijks Moze gespeeld. Iron Cub vond ik wel leuk, daarmee Moze naar M10 gebracht. Gearbox heeft wel veel getweakt en generfd de laatste tijd. Maar met de "juiste" anoints kan je denk ik bijna iedere build wel OP krijgen.

Maar ja, eerst de gear vinden, en dan hopen op de juiste anoint. Als je veel iridium hebt kan je die anoints nu rerollen, maar dan nog... een Knife Drain White Elephant heb ik in al die tijd nog nooit gezien. Zeer recent generfd, dus ondertussen ook niet meer nodig. Heb je gear, gaat de level cap omhoog, extra mayhem levels... ze weten je wel bezig te houden. Wel jammer als je build niet meer werkt door een nerf (zoals Ties That Bind).

De grootste toevoeging die het spel voor mij weer aantrekkelijk maakte was trouwens M11, die M10 modifiers kwamen wel m'n keel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nieuwtje: Cartels komt 24 juni terug.

https://twitter.com/Borde.../1392510160451502080?s=19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
42erik schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:28:
[...]

Ik ben gisteren aan de 1e toegekomen, en het is inderdaad op een "nieuw" stukje promethea. Wel heel erg afgebakend en lineair helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
KnoxNL schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Ik ben gisteren aan de 1e toegekomen, en het is inderdaad op een "nieuw" stukje promethea. Wel heel erg afgebakend en lineair helaas.
Ha, ok. Dank je voor het scouten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik ben bezig met een nieuwe playthrough en heb maurices black maret vending machine voor deze week gevonden! Hij staat op de brug in the anvil! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat iedereen de Tina DLC voor BL2 het beste vond hebben ze blijkbaar goed geweten. Het komt over als die DLC, maar dan een stand alone game. Verder helemaal prima natuurlijk en ik ben benieuwd. Sowieso de BL3 engine, dus het ziet er heerlijk uit. Ben niet echt een fan van het hele melee verhaal, maar aangezien de wapens er sowieso zullen zijn hoeft dat ook vast niet. Ben zeer benieuwd naar hoe dit exact er uit gaat zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Het doet wel sterk aan Assault on Dragon Keep denken, en daar is niets mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
You beat me to it, wik wilde het net posten. Ik dacht eerst, Yaaaaay nieuwe dlc, maar dit is dus een losse game. Bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
KnoxNL schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 08:42:
[...]

You beat me to it, wik wilde het net posten. Ik dacht eerst, Yaaaaay nieuwe dlc, maar dit is dus een losse game. Bummer.
Op zich, nieuwe characters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-05 10:56

Dazzler2120

FP ProMod
Shabbaman schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 06:54:
Het doet wel sterk aan Assault on Dragon Keep denken, en daar is niets mis mee :)
Ja volgens mij is het ook daarop gebaseerd, is een spin-off game. Ben er wel benieuwd naar iig!

Zelf toevallig sinds vorige week weer eens met BL3 bezig, vind het toch wel een vermakelijk spel.
Nu bezig met een Zane playthrough. plan is om eerst de main game tot NG+ uit te spelen & daarna met de DLC's en expansions te beginnen als de moeilijkheid wat 'leuker' is.

[ Voor 32% gewijzigd door Dazzler2120 op 14-06-2021 14:31 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Dit is wel een ding hoor: https://borderlands.com/e...lands-3-crossplay-update/

- Crossplay
- Cartel is terug
- Seasonal events kan je voortaan altijd spelen (yay Cartels)
- level cap naar 72

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30

MazeWing

The plot thickens...

Sinds een paar dagen Borderlands 3 gekocht (gewoon de "normale" editie) en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Jaren terug deel 1 gespeeld, echter kwam die niet zo goed bij mij uit de verf. Deeltje 2 is eigenlijk bij me voorbij gegaan.

Begonnen met Fl4ck en level 11 geworden. Op 1 of andere manier miste ik "iets" in de combat met Fl4ck. Of het aan mij ligt, geen idee, maar ik miste een stukje bevrediging qua kills, etc.
Gisteren een nieuw spel gestart met Moze en die bevalt me eigenlijk stukken beter. Het is wat meer actie waarbij je steeds tussen de vijanden staan. Fl4ck leek toch meer tot z'n recht te komen van iets meer afstand (als ik de guides en filmpjes moet geloven).

Eens kijken hoe Moze verder bevalt als ik level 10+ ben.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

MazeWing schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 07:00:
Of het aan mij ligt, geen idee, maar ik miste een stukje bevrediging qua kills, etc.
Da's een goede reden om met een andere char te beginnen. Aan de andere kant: level 11 is nog niet het niveau waarop je de personages goed kan beoordelen, je zal op z'n minst aan playthrough 2 moeten beginnen. Ook dan zal je zien dat het met alle personages te doen is, maar dat het op een gegeven moment wel afhankelijk wordt van specifieke gear en builds. Daar zit voor mij de charme, terwijl ik ook mensen ken die daar juist afhaken.

Om een lang verhaal kort te maken, speel wat je wil ;)

Als je wil zien hoe je met verschillende personages OP crap kan doen, kijk dan eens wat van Moxsy bijvoorbeeld: YouTube: YouTube
Maar vergis je niet, wat je op level 72 mayhem 11 kan is niet te vergelijken met level 11. Ook level 11 kent z'n uitdagingen (vermoed ik). Je kan eigenlijk drie delen onderscheiden in Borderlands: het levellen naar max level (met een grote stap tussen pt1 en pt2, want dan verandert de tegenstander wezenlijk), max level naar max mayhem, en daarna naar max damage. En als ze de level cap verhogen begin je dus weer van voor af aan. Je moet daar wel echt van houden. Als het je alleen om het verhaal gaat zit in BL3 ook genoeg content, en het is niet zo dat je het dan fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:06
Ik denk dat ik BL3 maar is ga halen. Heb wel zin in een goede looter shooter. Heb ik alle dlc perse nodig of kan ik ook prima met de base game starten? :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:06
Gisteren toch maar de base game gekocht. Ben pas level 5 oid maar het speelt wel lekker. Nu maar gewoon de story door en dan langzaam wat DLC's kopen en die door spelen.

Als er nog mensen op playstation spelen en zin hebben om te co-open laat maar weten

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-05 20:37
Meer mensen het probleem dat de controls delayed zijn? Borderlands 2 speelde perfect, 3 een heel stuk minder. Zelfs met richten gaat het clunky, heb die social noticing (hoe dat heet) op off staan. Gaat wel wat beter, maar niet goed genoeg. Wie heeft de gouden tip voor borderlands 2 controls in borderlands 3?
Ps4 slim speel ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rominick schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:06:
Meer mensen het probleem dat de controls delayed zijn? Borderlands 2 speelde perfect, 3 een heel stuk minder. Zelfs met richten gaat het clunky, heb die social noticing (hoe dat heet) op off staan. Gaat wel wat beter, maar niet goed genoeg. Wie heeft de gouden tip voor borderlands 2 controls in borderlands 3?
Ps4 slim speel ik op.
Ik vermoed dat het de lagere framerate is die je voelt. Borderlands 2 loopt op de base PS4 voor zover ik kan zien relatief stabiel op 60 fps terwijl dat voor deel 3 30 fps wordt. Dat betekent ook automatisch meer inputlag want er is nu een frame elke 33 ms ipv elke 17 ms.

Dus helaas geen gouden tip... De enige oplossing zou zijn, koop een PS5 (of een xsx/xss of pc natuurlijk maar dan moet je zelfs de game ook opnieuw kopen). Ik ben bang dat je hier gewoon merkt dat de console oud wordt (de pro en de Xbox one varianten doen het zo te zien niet veel beter, mogelijk zelfs slechter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-05 20:37
Finraziel schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:18:
[...]

Ik vermoed dat het de lagere framerate is die je voelt. Borderlands 2 loopt op de base PS4 voor zover ik kan zien relatief stabiel op 60 fps terwijl dat voor deel 3 30 fps wordt. Dat betekent ook automatisch meer inputlag want er is nu een frame elke 33 ms ipv elke 17 ms.

Dus helaas geen gouden tip... De enige oplossing zou zijn, koop een PS5 (of een xsx/xss of pc natuurlijk maar dan moet je zelfs de game ook opnieuw kopen). Ik ben bang dat je hier gewoon merkt dat de console oud wordt (de pro en de Xbox one varianten doen het zo te zien niet veel beter, mogelijk zelfs slechter).
Jammer dat het moeilijk is om aan een ps5 te komen. Dacht anders misschien een pro kopen, maar zoals je zegt merk je daar niet veel van.
Heb wel een 2tb ssd in mn slim, maar jammer dat ze geen rekening hebben gehouden en alles 60fps doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30

MazeWing

The plot thickens...

Inmiddels level 18 en ik vermaak nog steeds uitstekend met Moze.
Ga nu de eerste vault openen.

Ondanks dat het eigenlijk meer van hetzelfde is, verveel ik me (nog) niet. Iets dat me eigenlijk wel verbaast, aangezien ik meestal afhaak als het repetitief dreigt te worden. Dat gevoel heb ik tot op heden echter nog helemaal niet. Mede door de zeer solide combat (en waarschijnlijk de speelstijl van Moze die me meer ligt dan Fl4ck) en leuke wapens.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-05 09:09

Luukwa

o/

Ik heb samen met een vriend de story uigespeeld, wat raden jullie nu aan?
Eerste alle side quests doen en dan DLC, of eerst DLC en dan de sidequests? Welke end-game activities kunnen we gaan doen? Het is ons allemaal een beetje onoverzichtelijk...
Gunplay is goed, gameplay is ook leuk.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Luukwa Eerst de Vault Hunter mode spelen? Dan kan je tot het hoogste level doorspelen en krijg je nog betere gear. Daarna de DLC en SideQuests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

PdeBie schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:19:
@Luukwa Eerst de Vault Hunter mode spelen? Dan kan je tot het hoogste level doorspelen en krijg je nog betere gear. Daarna de DLC en SideQuests :)
Kunnen we dan wel dialogue skippen? Als ik me ergens aan irriteerde was 't wel al die geforceerde dialogues waar je naar MOEST luisteren om verder te gaan..
Als dat zo is, laat ik de TVHM naar me liggen, helaas.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij wel, omdat je het nu inderdaad allemaal al een keer gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PdeBie schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:26:
Volgens mij wel, omdat je het nu inderdaad allemaal al een keer gezien hebt.
De 'full cutscenes' wel, maar veel ingame praatje/animatie/loop mee niet, hoewel daar door speedrunners al genoeg trucjes voor gevonden waren om die te kunnen skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

SinergyX schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:30:
[...]

De 'full cutscenes' wel, maar veel ingame praatje/animatie/loop mee niet, hoewel daar door speedrunners al genoeg trucjes voor gevonden waren om die te kunnen skippen.
Ik hoor die trucjes graag.... hoewel de gameplay goed is, kan de story me echt geen bal jeuken :+

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SinergyX nee klopt. Stukjes waarbij je bijvoorbeeld achter Typhon DeLeon aan moet lopen kan je niet skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Luukwa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:12:
[...]

Ik hoor die trucjes graag.... hoewel de gameplay goed is, kan de story me echt geen bal jeuken :+
Ik zou niet zo uit m'n hoofd kunnen vertellen, maar ik heb ze regelmatig gezien en aardig wat kon je goed skippen. Soms was het simpel kwestie van quit/load, of dat moment ook tegen andere NPC praten, of gewoon zelfs stukje out-of-bound afsnijden.

YouTube: Borderlands 3 | Is It Possible To Beat This Game In Under 2 Hours?
Joltz heeft hier een segmented, waar hij bizar veel laat zien.

YouTube: Borderlands 3 | Time Saving Skips From My World Record Speedrun
Hier volgens mij veel specifieker bepaalde stukjes om te skippen.

Ze zijn misschien wat lang om te kijken, maar zijn het zeker waard om wat 'tips & tricks' te vinden in de game (ook qua boss kills en triggers etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Tina! Torque met een luit! DnD! Kruisbogen...:o Butt stallion (ok, die heb ik nooit zo boeiend gevonden eigenlijk)

6 maanden.... grmbl.... Ja, deze komt er wel :D

Dank voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van wat ik zo zie is het Borderlands, maar dan net wat anders. Nog steeds 4 karakters en dezelfde BL3 engine. Wapens ook hetzelfde als in BL3. In plaats van skills nu magic en veel meer de nadruk op melee wapens. Als je loot ziet vallen is het alsof je naar BL3 kijkt. Legendary wapens, geld, een soort van eridium, waarbij het vrijwel gelijk is als BL3. Het is als een stap verder met de BL2 Tina DLC en meer richting magic en melee met als basis BL3. Ik vind het prima, kom maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:50:
Van wat ik zo zie is het Borderlands, maar dan net wat anders. Nog steeds 4 karakters en dezelfde BL3 engine. Wapens ook hetzelfde als in BL3. In plaats van skills nu magic en veel meer de nadruk op melee wapens. Als je loot ziet vallen is het alsof je naar BL3 kijkt. Legendary wapens, geld, een soort van eridium, waarbij het vrijwel gelijk is als BL3. Het is als een stap verder met de BL2 Tina DLC en meer richting magic en melee met als basis BL3. Ik vind het prima, kom maar :)
en als je k-pop in je trailer stopt, dan neem je jezelf zodanig niet serieus, dat het wel hilarisch moet worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
PilatuS schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:50:
Plus zover ik begreep is het geen 'end game reset grind' principe zoals nu met die mayhem and vault mode, maar veel meer 'liniair'. De vraag is natuurlijk hoe dat uiteindelijk zal zijn, maar ze hadden gezegd te hebben geleerd van borderlands 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Prima samenvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Diamond key:

CHC3J-TCHSZ-5XCXH-FTTJJ-JZ55S

• Unquote
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-05-2022
42erik schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:55:
[...]

en als je k-pop in je trailer stopt, dan neem je jezelf zodanig niet serieus, dat het wel hilarisch moet worden :)
J-pop he, Babymetal is Japans. En niet echt pop eigenlijk. :P

Is er enig zicht op of Wonderlands ook een (tijdelijke) Epic exclusive wordt? Ik ben bang van wel namelijk maar ik zie nergens het EGS logo staan in de trailers.

• KnoxNL
Ja dat was volgens mij al bekend gemaakt.

EDIT:

Tiny Tina’s Wonderlands launches on March 25, 2022 on PC via the Epic Games Store exclusively at launch, and on other PC digital storefronts later in 2022.

https://playwonderlands.2...ny-tinas-wonderlands-faq/

[ Voor 74% gewijzigd door KnoxNL op 30-09-2021 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Unquote schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:40:
[...]

J-pop he, Babymetal is Japans. En niet echt pop eigenlijk. :P

Is er enig zicht op of Wonderlands ook een (tijdelijke) Epic exclusive wordt? Ik ben bang van wel namelijk maar ik zie nergens het EGS logo staan in de trailers.
Wacht... Was dit babymetal? Ik die herkende ik even niet :o

Ach, ik heb hem toch al op epic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unquote
KnoxNL schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:43:
Ja dat was volgens mij al bekend gemaakt.

EDIT:

Tiny Tina’s Wonderlands launches on March 25, 2022 on PC via the Epic Games Store exclusively at launch, and on other PC digital storefronts later in 2022.

https://playwonderlands.2...ny-tinas-wonderlands-faq/
zucht, waardeloos weer. Ik ga daar echt niet aan beginnen, dat klote Epic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 13:59

Hakker

a.k.a The Dude

Unquote schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:30:
[...]

zucht, waardeloos weer. Ik ga daar echt niet aan beginnen, dat klote Epic.
Probleem ligt niet bij Epic maar bij Gearbox die enkel kijkt naar de zak geld die ze krijgen om het exclusief te maken voor een bepaalde tijd.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:54
Hakker schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:28:
[...]

Probleem ligt niet bij Epic maar bij Gearbox die enkel kijkt naar de zak geld die ze krijgen om het exclusief te maken voor een bepaalde tijd.
Tja: als Epic het niet mogelijk maakt kan Gearbox niet achterover leunen en geld innen. Epic creert het probleem in de eerste plaats imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zie weinig mis met Epic, doet precies wat het moet doen, spelletjes managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Zullen we het hele "epic is stom" verhaal niet weer opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 19:50

vectormatic

Warlock of the doorlock

Dit weekend is BL3 en on sale op steam, en een gratis weekend.

Zo op het eerste gezicht draait ie ook prima via proton op linux, ik zit alleen weer heel erg in dubio over of ik de game nu wel of niet wil kopen. Heb em destijds op Epic gekregen bij mijn Radeon, maar het verhaal van de single player stoor ik me best een beetje aan, dus hoewel ik best benieuwd ben naar de DLC, en ook gewoon zin heb in meer borderlands, weet ik niet of ik me niet gewoon weer kapot ga ergeren aan de calypsos etc..

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
Hint: Er zitten geen calypsos in de dlc. Ik heb me prima vermaakt ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
vectormatic schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:26:
Dit weekend is BL3 en on sale op steam, en een gratis weekend.

Zo op het eerste gezicht draait ie ook prima via proton op linux, ik zit alleen weer heel erg in dubio over of ik de game nu wel of niet wil kopen. Heb em destijds op Epic gekregen bij mijn Radeon, maar het verhaal van de single player stoor ik me best een beetje aan, dus hoewel ik best benieuwd ben naar de DLC, en ook gewoon zin heb in meer borderlands, weet ik niet of ik me niet gewoon weer kapot ga ergeren aan de calypsos etc..
Dlc heeft allemaal nieuwe baddies. De return of Jack, een bandit queen, een rare cult en iets in krieg zijn Dlc (die was blijkbaar niet zo memorabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@KnoxNL @42erik

Dank voor de feedback, ik heb de aankoop voorlopig toch weer even uitgesteld, omdat de boel onder proton toch nogal slecht draaide, elke 20-30 minuten een hard-crash etc...

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
vectormatic schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:39:
@KnoxNL @42erik

Dank voor de feedback, ik heb de aankoop voorlopig toch weer even uitgesteld, omdat de boel onder proton toch nogal slecht draaide, elke 20-30 minuten een hard-crash etc...
Precies de reden dat ik altijd een Windows naast mijn Linux gehad heb... Games ;)

En toen ze niet meer lief samen speelden (elke update sloopte grub), en moest kiezen voor Windows koos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

42erik schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:38:
[...]

Precies de reden dat ik altijd een Windows naast mijn Linux gehad heb... Games ;)

En toen ze niet meer lief samen speelden (elke update sloopte grub), en moest kiezen voor Windows koos
Ik heb momenteel een dual boot door beide op een eigen SSD te hebben, en gewoon in BIOS te kiezen welke moet booten, blijft windows netjes van grub af :P

En in principe heb ik het afgelopen jaar bijna alleen windows gebruikt (world of tanks..), maar als ik de windows 11 onzin zo eens aankijk denk ik dat het weer tijd is om een tijdje linux te mainen, vandaar de switch weer :) Ik heb ook nog wel een windows only laptop, maar die gaat BL3 niet trekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
vectormatic schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:45:
[...]

Ik heb momenteel een dual boot door beide op een eigen SSD te hebben, en gewoon in BIOS te kiezen welke moet booten, blijft windows netjes van grub af :P

En in principe heb ik het afgelopen jaar bijna alleen windows gebruikt (world of tanks..), maar als ik de windows 11 onzin zo eens aankijk denk ik dat het weer tijd is om een tijdje linux te mainen, vandaar de switch weer :) Ik heb ook nog wel een windows only laptop, maar die gaat BL3 niet trekken
2 schijven... Dat is best een goede om in mijn achterhoofd te houden, al ben ik voor nu best tevreden over win10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:44

JSchut

.....

Op de xbox alle chars op max level. Overgestapt naar de Playstation en de game nogmaals gekocht. Nu moet ik alle chars weer levelen.

Is er nog steeds een mogelijkheid om snel te levelen? Boosten of iets dergelijks? Zo ja: Wil iemand mij op de Playstation boosten? :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

klein schopje :S

Borderlands 3 zat in de monthly humble bundle, nog meer mensen die net begonnen zijn en zin hebben om samen te schieten?
Let me know! (steam nick is zelfde als forum nick)

[ Voor 10% gewijzigd door TepelStreeltje op 07-02-2022 10:13 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
TepelStreeltje schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:12:
klein schopje :S

Borderlands 3 zat in de monthly humble bundle, nog meer mensen die net begonnen zijn en zin hebben om samen te schieten?
Let me know! (steam nick is zelfde als forum nick)
Zijn er nogal wat met die naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Unquote schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:24:
[...]

Zijn er nogal wat met die naam
Meh, en ik maar denken dat ik uniek ben :p
Zal ff linkje creëren met Steam als ik achter m'n pc zit. Stuur ik je die wel toe :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Nou ik ben er in getrapt, installing Tiny Tina's Wonderlands as we speak.

Ik ga het meemaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
KnoxNL schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:44:

Ik zit nog op de wip qua aanschaffen. Laat, na wat uurtjes gameplay, eens horen wat je eerste indrukken zijn.
Ben een liefhebber van het eerste uur, BL1 en 2 grijs gespeeld, kan ze bijna blind doen. BL3 was niet slecht, maar heb ik minder tijd aan besteed.
De Tiny Tina DLC, Dragons Keep, is een van mijn favo's.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

KnoxNL schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:44:

Er is ook een topic voor Wonderlands: [Multi] Tiny Tina's Wonderlands
apollo13 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:54:
[...]

Ik zit nog op de wip qua aanschaffen. Laat, na wat uurtjes gameplay, eens horen wat je eerste indrukken zijn.
Ben een liefhebber van het eerste uur, BL1 en 2 grijs gespeeld, kan ze bijna blind doen. BL3 was niet slecht, maar heb ik minder tijd aan besteed.
Ik kan het wel aanraden. Lekker absurde humor, en als je iets met D&D hebt (of Dragon's Keep leuk vond) dan kan je dit ook wel waarderen. Maar aan de andere kant is er geen reden om het nu te kopen: het kost blijkbaar erg veel moeite om de shift-servers draaiende te houden en dus is coop volgens mij niet goed mogelijk. En dan kan je net zo goed wachten op een aanbieding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KnoxNL
apollo13 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:54:
[...]

Nou, mijn mening dan (waar je geen rechten aan kunt ontlenen :P):

Het is gewoon een spel in de Borderlands serie. Sure er is een overworld die je speelt als een soort tabletop top down, waar wat quests in zijn en waarmee je je over de world map verplaatst.

Verder zijn er natuurlijk de spells (maar zijn feitelijk gewoon een variant op reguliere wapens. Ipv relics etc zijn er ringen, amulets en armor, en er zijn gewoon skill trees.

De engine is hetzelfde als BL3, het speelt exact hetzelfde van het springen en sliden tot de look en feel. De lootboxes en chests zijn er, de humor, de (leuke!!) verhaallijn, dezelfde frustraties etc.

Veel van de voice actors zul je ook herkennen uit de BL reeks, maar dan in andere chars. Grappig is dat ze dan precies hetzelfde accent gebruiken, wellicht ook opzettelijk.

Hoe hard ze ook willen roepen en je doen geloven fat het een ander spel is, ik vind het dat niet.

Is dat slecht? Voor mij zeker niet, ik vermaak me kostelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
KnoxNL schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 22:05:
[...]

Nou, mijn mening dan (waar je geen rechten aan kunt ontlenen :P):

Het is gewoon een spel in de Borderlands serie. Sure er is een overworld die je speelt als een soort tabletop top down, waar wat quests in zijn en waarmee je je over de world map verplaatst.

Verder zijn er natuurlijk de spells (maar zijn feitelijk gewoon een variant op reguliere wapens. Ipv relics etc zijn er ringen, amulets en armor, en er zijn gewoon skill trees.

De engine is hetzelfde als BL3, het speelt exact hetzelfde van het springen en sliden tot de look en feel. De lootboxes en chests zijn er, de humor, de (leuke!!) verhaallijn, dezelfde frustraties etc.

Veel van de voice actors zul je ook herkennen uit de BL reeks, maar dan in andere chars. Grappig is dat ze dan precies hetzelfde accent gebruiken, wellicht ook opzettelijk.

Hoe hard ze ook willen roepen en je doen geloven fat het een ander spel is, ik vind het dat niet.

Is dat slecht? Voor mij zeker niet, ik vermaak me kostelijk.
Thanks. Soms is het gewoonweg leuk als je iets vertrouwds en geliefd krijgt voorgeschoteld.
Ben een BL liefhebber van het eerste uur, deze wordt dan ook toegevoegd aan de collectie.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben de game weer opnieuw aan het spelen, na hem nog een keer gekocht te hebben (de ultimate versie met alle DLC, voor Steam, zodat ik niet moeilijk hoef te doen op mijn Steam deck en ik ook achievements heb).

Het valt me nu eigenlijk op, als ik het feit dat het verhaal niet geweldig is en ik ook geen groot fan ben van de vault hunters dit keer accepteer en me daar niet meer druk om maak, dat de game op andere vlakken toch wel weer erg lekker is. Zo is het level design regelmatig echt cool en valt er lekker veel in te doen. Ook kom ik weer items tegen die ik voorheen compleet gemist heb. Net bijvoorbeeld de 'Messy Breakup', een schild wat je een mee vechtende en pratende drone geeft en ik lig echt in een deuk!
spoiler:
Yes! Keep murdering, I'm almost there! :o _O-

De game draait overigens geweldig op de deck (moet alleen liefst wel op de SSD staan, op de SD heeft ie wat moeite met snel genoeg inladen van textures wat tot haperingen leidt). Erg leuk om handheld te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Vooral Guns, love & tentacles en Bounty of blood zijn erg goed. Ik vind vanilla ook wel aardig, maar de verhaallijn haalt het niet bij BL2. Maar ja, ik vind BL2 ook wel erg goed.

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste