• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-07 21:32
OK, ben begonnen met de dlc, nog nooit de nieuwe mayhem mode gedaan, maar hoor je overal doorheen te gaan alsof het niks is op mayhem 6? De hellspawn(3 levels lager, geen mayhem) snijd overal doorheen als boter. Andere wapens(max level, mayhem 6)heb je niet eens genoeg kogels om door een baas te komen. Toch beetje raar.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Poesmij schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 17:09:
OK, ben begonnen met de dlc, nog nooit de nieuwe mayhem mode gedaan, maar hoor je overal doorheen te gaan alsof het niks is op mayhem 6? De hellspawn(3 levels lager, geen mayhem) snijd overal doorheen als boter. Andere wapens(max level, mayhem 6)heb je niet eens genoeg kogels om door een baas te komen. Toch beetje raar.
Nog niks veranderd aan het complete gebrek aan balans dus... Dat heeft mij doen stoppen met spelen.

Gamertag: FinrazielNL

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:32
C9WJJ-BZSW9-5XC69-XTTBJ-S9JJR

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KnoxNL
WZCTJ-KZZCH-KXCF9-RT3TJ-6WWK9

• KnoxNL
KHWT3-FSSWH-WXC69-FTJBJ-5TWSW

• KnoxNL
CHW3B-SHHCZ-CXWXZ-XJT33-CJTXS

• KnoxNL
KSK3T-BJ3RZ-C6WF9-FT3BJ-36RCK

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:50
Ik ga vanavond voor het eerst Borderlands doen met een maatje. Iemand nog een idee voor leuke classes die elkaar een beetje aanvullen?
Gunner (Moze) samen met Fl4k of Zane. Dan ben je in plaats van een 2 man team een 4 man army (als je de robots en drone's/pet's mee telt :) )

Je hebt wel iets te verbergen

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-05 14:50
5HWJT-K3TFZ-WFCFS-R3J3J-5TCCB

Verloopt op 24-08.

• KnoxNL

Dafuq did i just watch :P

https://borderlands.com/e...ercluck-announce-trailer/

Zelf ben ik door mijn haat voor M2.0 nog steeds maar een paar uur in DLC3. Maar ooit kom ik er wel.
Ik ben in dlc 2 blijven steken... Ben er zo op verzuurd dat ik gewoon helemaal geen zin meer heb er in. Hopelijk trekt dat ooit weer bij en kan ik nog van de resterende dlc genieten.
Ondertussen ben ik Borderlands 1 goty op de Xbox aan het spelen. Heb al alle achievements op Steam en de 360, en alweer hard op weg in deze variant. Zit geloof ik op level 42 of zo met een Roland die eigenlijk veel leuker speelt dan ik vroeger altijd dacht :+

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-07 20:19
Weer eens wat anders dan golden keys toch?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Wellicht dat we de "echte" Krieg gaan ontmoeten in plaats van de malloot die we tot nu toe kennen :)
Ben wel benieuwd naar de man achter Krieg na het horen van enkele audio fragmenten in de base game van BL3.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Same here. Was redelijk hooked maar mayhem 2.0 heeft de game voor mij teveel veranderd de verkeerde kant op. Heb DLC 3 nog niet eens gespeeld. Had hem opgestart en na 5 minuten weer uitgezet.

Heb de editie met alle DLC erbij maar weet niet of ik ze nog zal spelen. De lol was er voor mij vanaf.

Xbox: JSchut82 | PSN jschut_82 |  Mac Mini 2018 i7-3.2GHz/32GB/512GB |  iPhone X 64GB Space Gray

Wat is er mis met Mayhem 2 dan? Ik speel niet veel, dus kan er moeilijk over meepraten

• KnoxNL
Voor mij is het met name dat ik de modifiers op M10 niet leuk vind, en ik krijg ook altijd dezelfde. Dat alles buffy en tanky is kan ik mee leven,

Post Mortum, Chaing gang en Buddy system zijn echt modifiers die de boel voor mij verpesten.

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:31
KnoxNL schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:29:
Voor mij is het met name dat ik de modifiers op M10 niet leuk vind, en ik krijg ook altijd dezelfde. Dat alles buffy en tanky is kan ik mee leven,

Post Mortum, Chaing gang en Buddy system zijn echt modifiers die de boel voor mij verpesten.
Dan reroll je toch?

• KnoxNL
Maar hoe?

Ik dacht dat je ook een reroll kreeg na een ma[p change of game restart. Ik heb bv ALTIJD chain gang en post mortum, knettergek wordt ik er van.

• Shabbaman
Daar is een knopje voor in het mayhem menu.

Shabbaman schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:13:
Die je op 21:9 niet kan zien :)
Persoonlijk vind ik dat ze met Mayhem mode het spel aardig hebben verpest. Waarom moet ik allemaal meuk in mijn beeld krijgen en kan ik het niet zonder spelen ? De ene modifier maakt er grafisch nog een erger zooitje van dan de andere en al roll je 100x, er is niets wat geen invloed heeft op hoe het er uit ziet. Dan kom ik maar op buddy system uit die nog een beetje te doen is. Het is niet mogelijk om op M10 te spelen terwijl de vijanden sterker zijn en de rest en nog normaal uitziet. Waarom moet dit zo ?

Dat 21:9 trouwens nog steeds niet opgelost is slaat ook nergens op. Een bekend probleem dat er sinds de launch in zit.

• KnoxNL
Shabbaman schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:13:
Dat meen je.... Nooit opgevallen. :F

Binnenkort nog maar eens proberen dan, maar de zin is nu al ff een tijdje weg.

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:31
KnoxNL schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:09:
[...]

Dat meen je.... Nooit opgevallen. :F

Binnenkort nog maar eens proberen dan, maar de zin is nu al ff een tijdje weg.
Ja, met de invoering van de 10 levels hebben ze de reroll optie gebouwd, juist om te zorgen dat mensen niet gek werden van sommige modifiers.

Ik reroll tot ik er een paar heb die leuk zijn, binnen de 2 minuten is dat wel gelukt. Die mapswitch-reroll was de oude versie.
Voor mij is het meer in combinatie met het complete gebrek aan balans in wapens... Je moet of met specifieke overpowered wapens spelen op hoge mayhem, of je moet jezelf beperken tot andere wapens op een lagere mayhem en dan vooral niet die OP wapens gebruiken.
Dat haalt voor mij de lol er uit... Alleen die bepaalde wapens vind ik niet leuk, maar ik ben toch ook een powerplayer en als ik weet dat er een veel sterker wapen is wat ik niet gebruik dan voelt het hele spel voor mij al snel nutteloos. Waar speel ik dan nog voor?
En ja, al die maffe effecten ben ik ook geen fan van.
Combineer dat nog met steeds weer bugs tegenkomen (veel zal ook wel opgelost zijn nu maar ben meermaals tegen een bug aangelopen die me de zin om te spelen ontnam) en inderdaad dat ze gewoon weigeren om 21:9 te fixen, sterker nog de laatste keer dat ik speelde was het alleen maar erger geworden... Ik word er gewoon nu alweer een beetje boos over. Dat komt ook juist omdat ik Borderlands (in het algemeen) zo geweldig vind, daardoor steekt het des te meer dat ze het in mijn ogen zo verprutsen nu.

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 12:55
Kan ik iemand blij maken met een gratis gold weapon skins pack. 1x code voor ps4.

Interesse pm aub

[Voor 15% gewijzigd door balarina op 27-08-2020 09:13]

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-07 13:59
Finraziel schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 21:07:
Voor mij is het meer in combinatie met het complete gebrek aan balans in wapens... Je moet of met specifieke overpowered wapens spelen op hoge mayhem, of je moet jezelf beperken tot andere wapens op een lagere mayhem en dan vooral niet die OP wapens gebruiken.
Dat haalt voor mij de lol er uit... Alleen die bepaalde wapens vind ik niet leuk, maar ik ben toch ook een powerplayer en als ik weet dat er een veel sterker wapen is wat ik niet gebruik dan voelt het hele spel voor mij al snel nutteloos. Waar speel ik dan nog voor?
En ja, al die maffe effecten ben ik ook geen fan van.
Combineer dat nog met steeds weer bugs tegenkomen (veel zal ook wel opgelost zijn nu maar ben meermaals tegen een bug aangelopen die me de zin om te spelen ontnam) en inderdaad dat ze gewoon weigeren om 21:9 te fixen, sterker nog de laatste keer dat ik speelde was het alleen maar erger geworden... Ik word er gewoon nu alweer een beetje boos over. Dat komt ook juist omdat ik Borderlands (in het algemeen) zo geweldig vind, daardoor steekt het des te meer dat ze het in mijn ogen zo verprutsen nu.
New event:

https://borderlands.com/e...rlands-3-hotfixes-aug-27/

Easy mayhem mode. Alle modifiers op easy. Kijken of het nu een beetje gaat op mode 10. Inderdaad erg frustrerend dat je allen bepaalde OP wapens kon gebruiken.

• KnoxNL
luxzenburcht schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:08:
[...]

New event:

https://borderlands.com/e...rlands-3-hotfixes-aug-27/

Easy mayhem mode. Alle modifiers op easy. Kijken of het nu een beetje gaat op mode 10. Inderdaad erg frustrerend dat je allen bepaalde OP wapens kon gebruiken.
Dank, die had ik gemist! Van het weekend dan hopelijk maar wat tijd vrijmaken om verder te gaan met DLC3 :)
Ik zie dat de UI scale optie terug is, alleen doet ie niets :( Nog maar langer wachten om te spelen dan.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:24
Vraagje:Neem je in True Vault hunter mode je legendary wapens mee uit de 1ste run ?

• KnoxNL
jori040 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:02:
Vraagje:Neem je in True Vault hunter mode je legendary wapens mee uit de 1ste run ?
Ja. en je kunt altijd gewoon switchen tussen de modes hoor.

• jori040
KnoxNL schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:42:
[...]

Ja. en je kunt altijd gewoon switchen tussen de modes hoor.
Thnx.Wil ook nog even checken welke DLC goed is.

• Shabbaman
Het is hier zeker zo stil omdat jullie allemaal de nieuwe DLC aan het spelen zijn? Ik ben er nog niet aan toe gekomen, aangezien de schijf waar BL3 op geïnstalleerd is met alle extra crap te vol was. En als ik de reviews lees is het ook niet echt de moeite waard. Vreemd om te beseffen dat dit (misschien? waarschijnlijk?) de laatste DLC voor BL3 is.

• KnoxNL
Shabbaman schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:42:
Het is hier zeker zo stil omdat jullie allemaal de nieuwe DLC aan het spelen zijn? Ik ben er nog niet aan toe gekomen, aangezien de schijf waar BL3 op geïnstalleerd is met alle extra crap te vol was. En als ik de reviews lees is het ook niet echt de moeite waard. Vreemd om te beseffen dat dit (misschien? waarschijnlijk?) de laatste DLC voor BL3 is.
Nog niet aan toegekomen. Volgende week donderdag en vrijdag vrij, dus waarschijnlijk dan wel.
Ben op basis van wat ik nu weet ook skeptisch over het verhaal, maar we zien wel.

Ik geloof alleen never nooit niet dat dit de laatste dlc was, wat gearbox ook zegt.

En zo wel, dan heb ik heel veel plezier gehad (300+ uur zonder dlc 4) voor mijn 100 euro.

• Shabbaman
Dat klopt dan ook wel weer, Gearbox kondigt net nieuwe DLC aan: https://twitter.com/Borde.../1304879893251944448?s=09

• KnoxNL
Dat bedoel ik :P

Was al van plan de PAX show te volgen omdat ik dit verwachtte, helaas vergeten dus gemist vanavond.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-07 15:41
tl:dr dlc:

nieuwe skill tree voor alle 4 de classes. + niewe game mode die aanvoelt als een compleet nieuwe game:

source:
https://twitter.com/DuvalMagic/status/1304970563493023745

• KnoxNL
Odysseus87 schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:03:
tl:dr dlc:

nieuwe skill tree voor alle 4 de classes. + niewe game mode die aanvoelt als een compleet nieuwe game:

source:
https://twitter.com/DuvalMagic/status/1304970563493023745
Meteen allemaal mensen die vragen of ze "alweer" moeten betalen.

Man man man freeloaders altijd. Zoals ik in mijn vorige post aangeef krijg je dik waar je geld (300+ uur voor 100 euro in mijn geval, nog geen 33ct per uur vermaak) en als je hem bv nu koopt is het nog een stuk goedkoper.

Droeftoeters :>

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-07 15:41
Het is maar net hoeveel plezier je eruit haalt natuurlijk. Main story etc is wel uitgespeeld in 25 uur. Gooi daar nog eens max 10 uur aan DLC content bij en zonder al het farmen heb je het spel wel gehad. Dan is 100€ wel heel duur natuurlijk.

Bovenstaand voorbeeld geld niet voor mij. heb zelf de seasonpass (nog) niet gekocht. En ongeveer 30-40 uur in het spel zitten met 1 character.
Ik heb met mijn 200+ uur ook geen klachten dat ik mijn geld er niet uit gehaald zou hebben... Maar ik ben sceptisch over die claims dat het bijna als een hele nieuwe game zou zijn. Randy is ook kampioen overselling... We zullen zien.

• KnoxNL
Dit weekend weer heerlijk ouderwets aan het knallen geweest.

Ik heb nu een fl4k crit build met een paar lekkere guns (light shows en een sppedloadinf hellwalker etc) waarmee M10 goed te doen is.

Ik ben tegen de verwachting in de nieuwe dlc nog niet gaan doen, ik heb besloten eerst alle openstaande sidequests te doen. Dat waren er nogal wat, want toen ik TVM ben gaan doen heb ik die allemaal links laten liggen.

Heb de dlc dus nog te goed, maar heb het plezier in de game wel weer terug nu :)

• KnoxNL
5HCTT-9XBF9-WXWF9-X3TBJ-5HXFX

• Shabbaman
Ik heb de DLC gisteren uitgespeeld, en ik vind 'm eigenlijk best wel goed. De focus ligt nu niet op een ander type tegenstander, maar meer op het verhaal. Wel twee tegenvallers:

spoiler:
Op level 65 is M10 met Amara een lachertje, en dat zelfs zonder specifieke gear op level 65. Ik heb het idee doordat je nu Revelation kan gebruiken zonder concessies te doen. Met meer skillpoints wordt het spel dus niet echt leuker. Maar Psychoreaver is echt een spons. Hij kan je niet doodmaken, maar ik kan zonder OP crap ook niet genoeg schade doen om hem dood te krijgen voor m'n ammo op is. Misschien andere mayhem modifiers gebruiken, maar suf is het wel. Ze hadden ook wel wat meer ammo kunnen laten droppen of kistjes laten respawnen.

[Voor 4% gewijzigd door Shabbaman op 25-09-2020 09:35]

• KnoxNL
Shabbaman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:35:
Ik heb de DLC gisteren uitgespeeld, en ik vind 'm eigenlijk best wel goed. De focus ligt nu niet op een ander type tegenstander, maar meer op het verhaal. Wel twee tegenvallers:

spoiler:
Op level 65 is M10 met Amara een lachertje, en dat zelfs zonder specifieke gear op level 65. Ik heb het idee doordat je nu Revelation kan gebruiken zonder concessies te doen. Met meer skillpoints wordt het spel dus niet echt leuker. Maar Psychoreaver is echt een spons. Hij kan je niet doodmaken, maar ik kan zonder OP crap ook niet genoeg schade doen om hem dood te krijgen voor m'n ammo op is. Misschien andere mayhem modifiers gebruiken, maar suf is het wel. Ze hadden ook wel wat meer ammo kunnen laten droppen of kistjes laten respawnen.
Ik heb je spoiler nog niet bekeken, want ik heb he nog niet uit.
Ik ben nu in het "3e deel" om het zo maar te zeggen van de Krieg DLC, en ik vind hem wel weer echt heel tof!

Also, bloody harvest returns!

M10 lvl 65 Ghost calls anyone? Ik ga hem wel even farmen!

Ben helemaal uit het spel. Heb de laatste DLC nog niet eens afgerond (heb net Krieg pas ontmoet :P ).

Weet niet waarom, maar de interesse is echt ver heen.......... jammer eigenlijk wel.

• KnoxNL
PdeBie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:17:
Ben helemaal uit het spel. Heb de laatste DLC nog niet eens afgerond (heb net Krieg pas ontmoet :P ).

Weet niet waarom, maar de interesse is echt ver heen.......... jammer eigenlijk wel.
Komt vast terug, ik had dat ook een periode van maanden.

Inmiddels de DLC uit, ik heb er echt van genoten.

Nu Haunt aan het farmen, maar er zijn veel minder "gouden" ghosts (loot ghosts) dan vorig jaar, en ook nog geen dedicated drops gehad.

Haunt farmen is verder erg makkelijk op M10.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 17:12
Gisteren uitgespeeld, gekocht op release datum als groot fan van de eerdere borderland games. Extreem traag dus, te weinig tijd gehad om te spelen.

BL3 pakte me ook minder dan gehoopt. Gespeeld op de ps4 pro en het spel voelt echt te zwaar aan voor dat apparaat. Spel opstarten duurt lang en in performance mode voelt alles niet soepel. Hierdoor nog minder gespeeld dan had gekund.

Misschien met de ps5 volgend jaar eindelijk de ervaring waar ik op hoop en die even snel op te pakken is.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:37
Ik twijfel nog een beetje... Borderlands 3 ongeveer een uurtje of 3 gespeeld, kon er bij de release ook niet helemaal inkomen. The Division 2 inclusief uitbreidingen heb ik ook nog liggen.

Eens kijken waar ik vanavond mee ga beginnen. Volgens mij is Borderlands wel een stuk minder omslachtig, dan het loot, progress en skillsysteem van de Division.

• Shabbaman
Tot je M10 probeert te spelen is het niet zo spannend welke gear of build je kiest. Relaxter kan haast niet.

• KnoxNL
Vandaag alweer enkele TVHM lvl65 M10 Ghast calls te pakken, en ook de andere bloody harvest legendaries. God weet hoe vaak ik hem alweer gefarmed heb. Loop er zo doorheen eigenlijk al zijn er vast nog veel betere builds dan ik nu heb.

Maar blijft voor mij fun om te spelen.

Morgen maar weer verder alle dlc's uitspelen met mijn secondary char. Maar of ik ook ooit nog Zane en Moze helemaal ga levelen weet ik nog niet. Misschien als de nieuwe skill trees er zijn.
KnoxNL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:56:
[...]

Komt vast terug, ik had dat ook een periode van maanden.
Probleem zit hem vooral in die Mayhem levels dus. Ik weet dat je het niet hoeft te gebruiken, maar ja.... je wilt altijd betere gear natuurlijk :)

Maar om nu elke keer weer opnieuw baasjes te moeten farmen op een net iets hoger mayhem level.......

• KnoxNL
PdeBie schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:06:
[...]

Probleem zit hem vooral in die Mayhem levels dus. Ik weet dat je het niet hoeft te gebruiken, maar ja.... je wilt altijd betere gear natuurlijk :)

Maar om nu elke keer weer opnieuw baasjes te moeten farmen op een net iets hoger mayhem level.......
Je moet dat niet te moeilijk aanvliegen.

Zo snel mogelijk je mode op TVHM zetten, en dan bij de eerste baas meteen op M3 zetten. Bij de volgende als je een paar goede guns hebt bv op M6. Volgende keer M8 etc.

Op die manier is mijn Amara heel snel M10 zonder dat het veel moeite kost. Vervolgens nog een paar golden keys en wat gear kopen bij vendors (legendaries) en je wandelt er weer zo doorheen.

• jori040
Toch wel fijn om te weten dat deze games straks een next-gen[XSX/PS5] update krijgt.Mooi moment om dan een run met Amara te gaan doen + die laatste DLC. :)

UPDATE
Next-gen update bij launch van de nieuwe consoles: https://www.gamed.nl/view/139494 :)

[Voor 55% gewijzigd door jori040 op 13-10-2020 20:53]

• Shabbaman
Nieuwe DLC komt dan ook. Eerst skilltrees, in het voorjaar een nieuwe gamemode, Weet eerlijk gezegd niet of het wat voor mij is.

• KnoxNL
Shabbaman schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:26:
Nieuwe DLC komt dan ook. Eerst skilltrees, in het voorjaar een nieuwe gamemode, Weet eerlijk gezegd niet of het wat voor mij is.
Laat ik het zo zeggen:

Als de nieuwe game mode multiplayer PvP is wat ik wel vermoed (het lijkt arms race uit BF te worden) dan is dit niets voor mij. k wil niet meer competetief gamen.

En een nieuwe skill tree gaat er niet voor zorgen dat ik de game NOG een keer ga spelen.

Nu komt eerst de designer edition, dan schijnaar nog de developer edition welke ook weer een game mode met zich meebrengt.

Vaag. Ik had liever gewoon DLC's zoals in season pass 1.
Inmiddels toch de nieuwe DLC uitgespeeld. Goed verhaal. Einde was uiteraard wel voorspelbaar.
spoiler:
krieg blijft vriendjes met zijn meat bicycle schreeuwende zelf

Maar mja.....nu loop ik weer tegen dezelfde blokkade aan. Wat nu? Toch jammer, want dat had ik met BL2 nooit. Die kon ik blijven spelen.

• KnoxNL
PdeBie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:42:
Inmiddels toch de nieuwe DLC uitgespeeld. Goed verhaal. Einde was uiteraard wel voorspelbaar.
spoiler:
krieg blijft vriendjes met zijn meat bicycle schreeuwende zelf

Maar mja.....nu loop ik weer tegen dezelfde blokkade aan. Wat nu? Toch jammer, want dat had ik met BL2 nooit. Die kon ik blijven spelen.
Toch is dat raar. Die is eigenlijk net zo repetetief.
KnoxNL schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:22:
[...]

Ik weet niet hoe het nu is want ik speel 3 al een hele tijd niet meer, maar volgens mij kon je veel meer verschillende dingen doen qua wapens in 2. Ook was de game moeilijker waardoor er meer was om voor te blijven spelen. En dan niet op een manier van gewoon botweg alle vijanden 2000x zo sterk maken, daarmee is de game echt helemaal kapot gemaakt wat mij betreft. De game had namelijk echt wel heel veel potentie maar toen ze begonnen met steeds absurd krachtigere wapens waardoor je alle oude wapens weg kon gooien en alleen die paar nieuwe nog goed waren was het gedaan.

• KnoxNL
Finraziel schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:52:
[...]

Ik weet niet hoe het nu is want ik speel 3 al een hele tijd niet meer, maar volgens mij kon je veel meer verschillende dingen doen qua wapens in 2. Ook was de game moeilijker waardoor er meer was om voor te blijven spelen. En dan niet op een manier van gewoon botweg alle vijanden 2000x zo sterk maken, daarmee is de game echt helemaal kapot gemaakt wat mij betreft. De game had namelijk echt wel heel veel potentie maar toen ze begonnen met steeds absurd krachtigere wapens waardoor je alle oude wapens weg kon gooien en alleen die paar nieuwe nog goed waren was het gedaan.
Ja dat herken ik wel een beetje. Net mijn Amara lvl 65 m10 gerespecced, want mobbing ging goed maar bossing, meh.
Maar ik ben er alweer klaar mee want ik heb al een m10 lvl65 fl4k build waar ik zo overal mee doorheen maai.

Ik kan het gewoon niet meer opbrengen met de andere chars, haha

• Shabbaman
Een nieuwe skilltree kan best leuk zijn, en daar wil ik ook nog wel een kleinigheid voor betalen. Maar je moet dan nog steeds iets spelen: BL2 had veel kleine DLC, in BL3 kunnen de kleine events dat zijn. Maar ik moet nog wel iets van een doel hebben om het spel op te starten. En pvp is dat zeker niet.

KnoxNL schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:22:
[...]

Denk dat dit vooral komt doordat ik meer heb met het verhaal van BL2 en de karakters (Zero was awesome!)

Inmiddels toch weer wat BL3 aan het spelen. Ben nu met mijn FL4k door TVHM aan het rushen om naar Mayhem modes te kunnen gaan.

Maar loop nu toch tegen een gigantisch irritante bug aan!!!!
Ik ben nu bij de missie Angels en Speeddemons, waarbij je met de Technical van Vaughn moet racen om aan het einde van de map te komen. Alleen als die Technical kapot geschoten wordt, kan ik hem niet opnieuw digi-structen. De Q-knop (respawn vehicle) doet niets. Dan moet ik dus eerst naar een andere map om vervolgens weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Super irritant, want die Technical heeft een armor set gemaakt van wattenstaafjes geloof ik. :(

[Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 20-10-2020 21:38]

Eindelijk Mayhem 11 zonder al die irritante modifiers. Gewoon normaal kunnen spelen met wel de hogere moeilijkheid, maar zonder al die meuk op je scherm.

• KnoxNL
PdeBie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:37:
Inmiddels toch weer wat BL3 aan het spelen. Ben nu met mijn FL4k door TVHM aan het rushen om naar Mayhem modes te kunnen gaan.

Maar loop nu toch tegen een gigantisch irritante bug aan!!!!
Ik ben nu bij de missie Angels en Speeddemons, waarbij je met de Technical van Vaughn moet racen om aan het einde van de map te komen. Alleen als die Technical kapot geschoten wordt, kan ik hem niet opnieuw digi-structen. De Q-knop (respawn vehicle) doet niets. Dan moet ik dus eerst naar een andere map om vervolgens weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Super irritant, want die Technical heeft een armor set gemaakt van wattenstaafjes geloof ik. :(
Respawn werkt niet omdat je waarschijnlijk nog een ander type voortuig hebt geselecteerd. De eerste keer dus even met E er in ipv Q en dan bandit heavy (of hoe heten die dingen :P) selecteren.

@PilatuS Idd, en de loot blijft gewoon M10 gelukkig dus niet opnieuw farmen. Lagere droprates neem ik voor lief.

iemand nog een goede Amara build? Ik vind nog niet echt iets wat lekker werkt. Of het is niet krachtig genoeg, met name 1 vs 1 (mobbing gaat wel) of ze heeft geen surviveabillity.
@KnoxNL helaas boodt dat geen soelaas. Ben nu bij elk vuurgevecht maar snel uit de auto gesprongen om de vijanden met mijn eigen guns snel af te knallen. Duurt het wel een stukje langer, maar het was te doen.

Ben inmiddels lvl 62 met mijn Fl4k en net aangekomen op de laatste planeet. Dus bijna klaar.

---edit---

Inmiddels Traunt aan het farmen op Mayhem 8.

Met mijn non mayhem Lightshow (radiation) en een 50% radiation dmg na einde action skill smelt ik hem aardig weg. Moet nu wel mijn lightshow gaan upgraden, want op mayhem 10 ga ik het niet redden denk ik.

[Voor 30% gewijzigd door PdeBie op 21-10-2020 15:19]

Loop nu ook weer tegen iets anders mafs aan.

Ik kan niet alle DLC openen. Ik heb de season pass en heb alle DLC nu uitgespeeld. Maar sinds vandaag kan ik de DLC's, op die van Krieg na niet starten :?
Ook via map travel (met een karakter waarmee ik de eerdere DLC's wel heb gespeeld) kan ik de DLC's niet bereiken. Bijvoorbeeld de western DLC.

:(

--edit--

Lijkt weer te werken.... bizar

[Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 23-10-2020 09:46]

• KnoxNL
5Z5JJ-36WX9-5R5XS-6JT3J-H535S

• Shabbaman
De nieuwe DLC is uit: https://borderlands.com/e...ands-3-next-level-mayhem/

Arms Race is een nieuwe gamemode waarbij je een takedown doet maar spawnt zonder gear. Het ziet er best grappig uit. De Designer's Cut heeft voor iedere class een vierde skilltree. En daarnaast is er nu een nieuw Mayhem level: 11. Dat klinkt moeilijker, maar het is eigenlijk Mayhem 10 zonder modifiers.

Patch notes: https://borderlands.com/e...s-3-patch-hotfixes-nov-9/

[Voor 10% gewijzigd door Shabbaman op 10-11-2020 09:05]

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:16

vectormatic

Warlock of the doorlock

Ze weten bij gearbox/2k er wel weer wat compleet onnavolgbaars van te maken, 5 dingen die launchen, met allerlei vage namen en dingen... (nieuwe skill trees launchen als "the designers cut"?)

The professional skill tree van Zane klinkt wel leuk, maar no way dat ik er geld in ga stoppen, na 1 playthrough was ik ook wel weer soort van klaar met BL3, vergeleken met eindeloos BL2 spelen

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

@vectormatic en toch Zane als avatar ook al ben je er klaar mee? :P ;)

-----------------------
Ik ben momenteel druk met Zane naar het hoogste level te levellen. Daarna zal ik de nieuwe modes eens proberen. De extra skill tree kan mij voorlopig nog niet boeien, want heb nog lang niet alle bestaande content gespeeld.

• vectormatic
  • Laatst online: 08:16

vectormatic

Warlock of the doorlock

@PdeBie Jup, vond Zane wel erg tof om mee te spelen, maar het verhaal en de balans kwa wapens vond ik allebei nogal ruk, geen idee of de wapens inmiddels beter zijn (in het begin nogal was "what is your favorite weapon and why is it a jakobs carbine?" memes)

Daar komt nog bij dat ik BL3 bij mijn videokaart kreeg, en em dus op de epic store heb, nu vertik ik het om epic verder te sponsorren.

Als over een paar jaar er een GOTY uitvoering oid op steam staat voor een tientje dan bijt ik wel weer, maar voor nu evevn niet :P

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• jori040
Hoe kan het dat ik de game net op de Series X heb geïnstalleerd en niets zie van die update ?

Ben er uit:Resolutie mode is nu 4K/60fps op de Series X.Toch loopt hij niet strak 60fps dus ik hoop dat DF met een video komt.

[Voor 42% gewijzigd door jori040 op 12-11-2020 12:13]

• KnoxNL
En, speelt er iemand al arms race? :) En hoe is het?

Bij mij komt ie er nog wel een keer, maar heb even geen zin om te gamen dus kan hem ook op dat moment kopen.

Echter ben ik zelf meer fans van DLC's zoals in season pass 1, dus nieuwe werelden, verhalen, story en sidemissions. Wetende dat directors cut nog niet bekend is wat het gaat worden vind ik dan 30 euro best veel, want meer lijkt er ook niet in de 2e pass te zitten...

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:17
Via amazon dit spel besteld voor een mooie prijs. Heb in het verleden Borderlands 2 helemaal grijs gespeeld en ben dus erg benieuwd hoe deze op de PS5 speelt. Ik denk dat ik met FL4K ga beginne.

Hoe zit het met alle DLC's? Zijn deze gratis of heb je hier die season pass voor nodig? is het spel ook prima zonder DLC's te spelen of mis ik dan echt behoorlijk wat vanaf het begin al?

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-06 22:16
crimby schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:33:
Via amazon dit spel besteld voor een mooie prijs. Heb in het verleden Borderlands 2 helemaal grijs gespeeld en ben dus erg benieuwd hoe deze op de PS5 speelt. Ik denk dat ik met FL4K ga beginne.

Hoe zit het met alle DLC's? Zijn deze gratis of heb je hier die season pass voor nodig? is het spel ook prima zonder DLC's te spelen of mis ik dan echt behoorlijk wat vanaf het begin al?
DLC's zijn op zich zelf staande verhalen, dus de main game kan je prima af doen zonder DLC's.

(DLC's kan je ook afzonderlijk kopen, heb je dus niet direct een season pass voor nodig.)

Xbox Live: Springbok NL

• KnoxNL
@crimby DLC's zijn leuk voor als je door de main story heen bent.

Season Pass 1 is inmiddels al meer dan een jaar oud en ik zou dan ook op een mooie sale wachten. Jammer genoeg heb je die van black friday net gemist, maar er komen er vast snel meer.

Season pass 2 zou ik nog even mee wachten in jouw geval voorlopig.

• crimby
KnoxNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:56:
@crimby DLC's zijn leuk voor als je door de main story heen bent.

Season Pass 1 is inmiddels al meer dan een jaar oud en ik zou dan ook op een mooie sale wachten. Jammer genoeg heb je die van black friday net gemist, maar er komen er vast snel meer.

Season pass 2 zou ik nog even mee wachten in jouw geval voorlopig.
Thanks! Heb de game voor 9 euro opgehaald bij Amazon dus dat vond ik al een mooie deal. Ga ik die eerst lekker spelen en als ik dan nog niet klaar ben met het spel, dan koop ik lekker een dlc!

• KnoxNL
crimby schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:14:
[...]

Thanks! Heb de game voor 9 euro opgehaald bij Amazon dus dat vond ik al een mooie deal. Ga ik die eerst lekker spelen en als ik dan nog niet klaar ben met het spel, dan koop ik lekker een dlc!
Is zeker een mooie deal. Hoewel velen kritiek hebben op het verhaal (deels terecht maar goed BL2 was ook zo top) is het qua game(play) echt een vooruitgang.

Veel plezier!

• Shabbaman
KnoxNL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:44:
En, speelt er iemand al arms race? :) En hoe is het?
Ik heb best veel BL3 gespeeld delaatste tijd, maar nog steeds geen Arms Race. Mayhem 11 maak het een stuk leuker, en de vierde skilltree is ook wel weer een reden om wat anders te doen. Ik ben nu bezig Guardian Rank te grinden zodat ik met die vierde skilltree ook level 65/mayhem 11 Arms Race kan spelen. Kan waarschijnlijk zo ook wel, maar het geeft me een doel. Dus sinds de patch heb ik Moze naar level 57 gebracht. Hierna maar met Fl4k bezig denk ik.

Van wat ik heb gezien van Arms Race is het wel leuk, mits je van raids/takedowns houdt.

Oh ja, en ik ben nu van ultra aan het genieten met mijn rtx3060 ti.

KnoxNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:16:
[...]

Is zeker een mooie deal. Hoewel velen kritiek hebben op het verhaal (deels terecht maar goed BL2 was ook zo top) is het qua game(play) echt een vooruitgang.

Veel plezier!
Ik was hier nog eens over aan het denken maar ik kan het er eigenlijk gewoon toch echt niet mee eens zijn... De gunplay is supersmooth, dat is inderdaad goed en er zijn een hoop fijne quality of life verbeteringen.

Maar de balans van wapens is compleet zoek en persoonlijk vind ik de vault hunters qua skills veel minder leuk om te spelen. Ook is ammo management irritanter geworden... In de vorige games als je ammo laag was dan opende je een paar kistjes en kon je er weer tegenaan maar dat werkt veel minder goed en eigenlijk moet je gewoon regelmatig langs de ammo shop (waar je gelukkig nu wel met één druk op de knop alles kunt vullen).

Ik ben momenteel the pre sequel (weer) aan het spelen, dit keer op de switch. Ik start net ook Borderlands 3 weer eens op (dit keer op de Xbox series x)... Maar eigenlijk vind ik tps leuker om te spelen. De butt slam mechanic die ze in deel 3 overgenomen hebben werkt er ook veel beter in omdat in deel 3 om een of andere reden een vertraging er in gebouwd is waardoor het niet lekker aanvoelt en ik het eigenlijk nooit gebruik waar het in tps geweldig werkt.

Maar het ergste vind ik toch eigenlijk de vault hunters... Er zit gewoon heel weinig in de skill trees waar ik enthousiast van word...

Anyway... Het is niet mijn bedoeling om te betogen dat mensen niet van de game mogen genieten, het is ook nog steeds wel een goede game... Het doet me gewoon nog steeds pijn dat ze het wat mij betreft relatief gezien toch zo verprutst hebben want ik zie absoluut niet het niveau van 2 en tps terug... En dan zo'n opmerking dat alleen het verhaal slechter zou zijn (kort door de bocht, dat zei je niet letterlijk, weet ik)... Ehhh... Smaken verschillen, maar kon mijn mond toch niet houden :+

• crimby
Net BL3 binnen gekregen en in de PS5 gedaan. Nu heb ik de PS5 upgrade geactiveerd maar hoe of waar kan ik nou zien welke versie geïnstalleerd is en welke ik dus speel?

• KnoxNL
Ik meen te herinneren gelezen te hebben dat dit zichzelf allemaal regelt en je altijd de juiste versie voor je console hebt. Bij Sony nog makkelijker want er is maar 1 PS5 :P

• KnoxNL
SHiFT CODE
BORDERLANDS 3
LEGENDARY ATLAS PISTOL
EXPIRES 1 JAN 04:59 UTC
HAPPY HOLIDAYS EVERYONE!

ALL PLATFORMS
WS5JB-JBRRS-KFWF9-6B3JB-T66J5
Nog niet eens een slecht wapen ook :)

[Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 15-12-2020 22:41]

Leuke omschrijving in shift ook :P
Smashing through your foes, with a pistol built to slay, if your target froze, hit them with melee, hey!

• KnoxNL
SHiFT CODE
BORDERLANDS 3
MERCENARY DAY SKINS
EXPIRES 31 DEC

NOTE: SAME AS 2019 CAN NOT BE REDEEMED IF YOU ALREADY HAVE SKINS

READ ME: Redeem in-game, website throwing periodic redemption errors.

All Platforms:
59WBB-FSWR9-KFC69-R3B3B-3FKST

• Skievar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-06 10:48
Sinds een maand of twee weer helemaal into bl3. Ik vraag me af of er een beetje samen online geknald wordt of dat iedereen die het speelt alleen speelt.
Merk dat het leuk is alleen maar samen knallen is natuurlijk altijd leuker.
Wat vinden jullie, alleen of samen met iemand?

• Shabbaman
Ik speel nog wel eens met randoms een takedown. Het aantal spelers is nogal beperkt, en de meeste mensen lijken het dan ook nog eens vooral solo te spelen. Volgende week is BL3 gratis in de Epic store, dus waarschijnlijk komt er dan wel weer wat vers bloed.

• KnoxNL
Ik speel nu al een tijd niet meer, komt wel weer. Maar ben dan vooral een solospeler. Inderdaad lastig ,edespelers te vinden

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:00
Shabbaman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:12:
Ik speel nog wel eens met randoms een takedown. Het aantal spelers is nogal beperkt, en de meeste mensen lijken het dan ook nog eens vooral solo te spelen. Volgende week is BL3 gratis in de Epic store, dus waarschijnlijk komt er dan wel weer wat vers bloed.
Serieus |:( Heb 'm net vorige week gekocht voor 15€ }:|

Ben begonnen met Fl4k. Zag her en der dat die solo de beste optie is. Heb het best druk, dus co-op spelen zit er niet echt in.

[Voor 12% gewijzigd door JanW op 17-12-2020 14:23]

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:18:
[...]

Serieus |:( Heb 'm net vorige week gekocht voor 15€ }:|

Ben begonnen met Fl4k. Zag her en der dat die solo de beste optie is. Heb het best druk, dus co-op spelen zit er niet echt in.
Lijkt mee te vallen, dat was een eerder 'gelekte' lijst, waar uiteindelijk niks van klopt tot nu. Dus ik denk dat het meevalt ;)

• Menace_1981
  • Laatst online: 16-02 10:28
Afgelopen week gekocht voor 13 euro in Brazil store. De game ziet er op series x, optimized super crisp uit! Eerste indruk is goed: verhaal is weer lekker over the top en gunplay voelt top!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-06 23:07
Gaat de season pass eigenlijk ooit in sale op de PS4?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:13
Niet helemaal Borderlands 3, maar Borderlands in z'n geheel.

Zag net weer aankondiging van volgende acteur voor de Borderlands film.
IMDB: Borderlands

Even dom gezien.. een 60+ die Tannis speelt? 50 jarige voor Lillith? Een Hart (163?) die Roland speelt?

Welke settings willen ze voor die film neer gaan zetten? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Jamie Lee Curtis als Tannis snap ik nog wel. Tannis heeft jaaaaaren aan research gedaan, dus oudere dame is op zich logisch.

Echter de casting voor Lillith en Roland is gewoon ruk.
Kan je beter Scarlett Johansson en Dwayne Johnson kiezen :P
Alleen die zullen denk ik te duur zijn geweest voor deze film productie :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:13
Bedoelde meer de settings an sich, leeftijd zou voor tannis prima kunnen gezien zij origineel wilde vault-hunten vanuit Deleon's verhalen (die tegen de 70 zou moeten zijn nu), Littith beetje makeup en kan prima.. Hart maar gewoon op stelten? :P

Maar bedoelde meer de settings an sich, Littith is er op het moment niet, Roland is 'sup', of wordt het meer niveau Monsterhunter/Warcraft, trekt niet teveel lijntjes met de games maar zie het gewoon als 'losse' film. Al hoop ik dat Handsome Jack er nog bij komt.. zou geweldig zijn :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Geen idee wat voor setting. Denk dat we het los van de games moeten zien.
Dus 4 vault hunters op jacht naar The Vault.

Ik verwacht er in ieder geval niets van gezien de regisseur en Hart als Roland :P

Tannis zo oud verklaart wel waarom niemand ooit in ging op haar 'standing offer' :+

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee