Ja, mijn poppetjes zijn ook nog level 50... Wou het weer eens oppakken, vooral omdat ik altijd al een fan was van de Q-system en ik dus zo'n OPQ wil voordat de event afgelopen is

Alleen, ik wordt een beetje erg moe van dat iedere keer als ik de game weer oppak ik weer tegen nieuwe bugs aanloop.
Eerst een positief dingetje, die bug met Emergency Response is ondertussen gefixt zie ik. Shield recharge delay gaat nu werkelijk omlaag zoals het hoort, dus dat is fijn.
Maar ik zag (nadat ik merkte dat ik geen deuk in een pakje boter sloeg op M3 waar ik de laatste keer, voor de nieuwe Mayhem, op gebleven was) dat de guardian rank gedisabled was. Gezocht op google en blijkbaar moet op de guardian rank pagina zelf staan hoe je hem weer aanzet, maar dat is dus niet zo bij mij. Met wat random op knoppen drukken gevonden dat q de boel weer aanzet (waarom het standaard uit staat, geen idee...)
Maar dit is dus hoe het er uitziet bij mij:
/f/image/6Cw8Ds3dxpO5JPDGEhKZGAy4.png?f=fotoalbum_large)
En met Guardian rank aan:
/f/image/Vlvip1oMBAQhkfZGpANdWdtC.png?f=fotoalbum_large)
Ik had eerst nog 1 token te besteden... dat kan ik nét doen door op die paar pixels te klikken die linksonderaan in beeld staan. 95% van de knop staat buiten beeld.
(Zie nu trouwens dat ik Emergency Response uitgezet had in de screenshots, was uiteraard niet zo toen ik die teste)
Ik word zelf een beetje moe van steeds klagen, maar ben ik nou de enige met een ultrawide monitor hier?
Toevallig ook net Borderlands 2 VR aan het spelen wat ook al zo'n feest van incompetentie is... Gearbox maakt leuke spelletjes, maar ik zou willen dat ze eens competente coders in dienst zouden nemen. Dit is simpelweg een feit van de Y van de resolutie checken in plaats van alleen maar op basis van de X je interface renderen.