Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

JSchut

.....

KnoxNL schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 11:56:
[...]

Makkelijk ja? Vind je? Ik ben van TVHM M4 naar TVHM M6 nieuwe stijl gegaan en ik sla geen deuk in een pakje boter. Gaan we weer hoor. Lol begint er wel af te raken zo, en ik ben toch een enorme BL3 fan.
Met die nieuwe gun (o.p.q. Assault richel) die dropt bij de cartels is het goed te doen. Daarmee maakte ik de stap van mayhem 6 naar 7. Toen dropte er 1 met 200% dmg als je een action skill active heb. Dat heb ik met Zane 100% van de tijd. Speelde hiervoor op mayhem 3 of 4 en starte met de nieuwe mayhem op 4.

[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 25-04-2020 19:36 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Ik vind het ergens jammer dat het spel zo onvoorspelbaar is. De ene keer smelt alles, de andere keer doe je 0 damage. Npc's die "immune" zijn, toch ook niet bepaald een leuke gameplay mechanic imo. Moet je gaan zoeken welk elemental misschien/hopelijk wel damage doet.

De laatste Wolfenstein kreeg op zijn dak omdat het fans het niet leuk vonden dat je op bepaalde vijanden wel bepaalde guns moet gebruiken. Dit lijkt er wel sterk op toch.

Heb nu met 130 uur (Steam) alles gedaan inclusief de DLC's en alle achievements, vele leuke momenten gehad, maar denk dat ik het hier bij laat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toen was M10 net zo goed te doen als eerst M4. Even wat nieuwe gear regelen en het is meer dan prima te doen. Dit nog met een Amara build die verre van optimaal is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AGpK5gtvzkGupmNN9DKe5JDfMxQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UybhVpQp2mOpPJQI8LQqsqVJ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fddPrLT6g12jifdci1YraWn7MA4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/08YEEcpEepzPto5tFZKsXQzP.jpg?f=user_large

Deze 2 maken het verschil. Dan nog de andere wapens zoals de Hellshock en Lob die makkelijk x2 gaan als je op M10 een nieuwe weet te vinden.

Heb Katagawa lopen farmen en binnen 20 minuten 5 verschillende Sand Hawks gevonden. Daarna nog een uur Traunt, maar geen enkele Kaoson gevonden, die moet dus nog. De O.P.Q System heeft ook wel wat tijd gekost, maar heb er 3 kunnen vinden waarvan 2 erg goed.

Verder vind ik die modifiers weer zeer irritant, vooral de gene die er een zooitje van maken qua graphics. Dat het moeilijker is door de modifiers vind ik niet zo erg. Dat het op het beeld een zooitje word door de modifiers wel. Dus maar net zo lang veranderen tot ik iets neutraals gevonden heb qua beeld. Ik hoop dat dit nog aangepast gaat worden zodat je ze zelf kan kiezen ipv tig keer aanpassen tot je iets fatsoenlijks hebt gevonden. Heb je de juiste gevonden is het prima, maar even wisselen is er zo niet bij.

Eerst was M6 prima te doen met de oude gear, dan vind je wat gear waardoor het makkelijk te doen is. Dan wat farmen op M8 en weer wat gear vinden. Dan farmen op M10 waarbij Katagawa en Traunt zeer makkelijk neer gaan. Daar genoeg gear vinden waarbij M10 nu zeer goed te doen is. Af en toe nog wel wat lastige momenten waarbij je ook goed op ammo moet letten en verschillende wapens moet gebruiken, maar de standaard vijanden gaan binnen een paar seconden neer, alleen de badasses hebben wat meer tijd en verschilllende wapens nodig. Eerst was het 1000% meer health, nu is het 125.000% meer health, maar als dan alle gear zo enorm veel sterker wordt is ook M10 nu geen echte uitdaging meer tegenover eerst M4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Na heel wat uur is mijn flak flink sterk. Tijd voor een neiuw character. Nu heb ik me in de presequel hilarisch vermaakt met Aurelia, vooral omdat ze de hele tijd van die mooie arrogante opmerkingen maakte. Welk van de drie anderen heeft het leukste karakter en heeft de meest humor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

42erik schreef op zondag 26 april 2020 @ 00:55:
Na heel wat uur is mijn flak flink sterk. Tijd voor een neiuw character. Nu heb ik me in de presequel hilarisch vermaakt met Aurelia, vooral omdat ze de hele tijd van die mooie arrogante opmerkingen maakte. Welk van de drie anderen heeft het leukste karakter en heeft de meest humor?
Wat mij betreft Zane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 17:41
Net een event run gedaan op M10, heb zo goed als alleen de Yellowcake gebruikt ;)
Heb er 1 met 40.000x2

Voor ammo kan je een nade en shield gebruiken om het terug te krijgen.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-06 15:09
R-utger schreef op zondag 26 april 2020 @ 10:16:
Net een event run gedaan op M10, heb zo goed als alleen de Yellowcake gebruikt ;)
Heb er 1 met 40.000x2

Voor ammo kan je een nade en shield gebruiken om het terug te krijgen.
Ik heb er helaas 1 met radiation maar die doet ook ziek veel damage :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-06 10:35

The Chosen One

Zie signature!

42erik schreef op zondag 26 april 2020 @ 00:55:
Geen van alleen eigenlijk. Vind de VH's redelijk saai hier. Maar ja, je bent hier ook gewoon een 'errand boy'. Totaal geen persoonlijkheid meer. Dat wisselt nogal bij de Borderland games. PreSeq vond ik ook leuk kwa characters, beide je speelt en tegenkomt.

Gelukkig is BL3 op veel vlakken wel beter of ieg anders. Al zijn de skilltrees soms nog wel saai om doorheen te worstellen tot waar je wilt zijn. Al is het beter met alle action skills ook al heb je in de meeste gevallen nog meer 1 actief in gebruik.

-

Zijn er nog tips of bijv Typhon palen te vinden? Propaganda kun je vinden door de boxen te zien. De rest is gewoon dom rondlopen/hoekjes/bepaalde lege gebieden langsgaan?

[ Voor 13% gewijzigd door The Chosen One op 26-04-2020 13:57 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:01
Inmiddels klim ik ook weer in de M ranks. Als je een paar goede stukken gear hebt gaat het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op zondag 26 april 2020 @ 13:43:
[...]
Zijn er nog tips of bijv Typhon palen te vinden? Propaganda kun je vinden door de boxen te zien. De rest is gewoon dom rondlopen/hoekjes/bepaalde lege gebieden langsgaan?
Als ik eens iets niet kon vinden was het gewoon dit: Google: BL3, mapnaam, Typhon log.

Sommige mappen zijn best groot en soms mis je ook gewoon iets. Dan liever even op Google zoeken dan uren rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-06 10:35

The Chosen One

Zie signature!

google gebruik ik sowieso al niet, en daarnaast bedoel ik uiteraard zonder walktroughs. Dat kan ik ook wel bedenken. :+

[ Voor 14% gewijzigd door The Chosen One op 26-04-2020 14:50 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:48:
[...]

Als ik eens iets niet kon vinden was het gewoon dit: Google: BL3, mapnaam, Typhon log.

Sommige mappen zijn best groot en soms mis je ook gewoon iets. Dan liever even op Google zoeken dan uren rondlopen.
De eerste run, toen het spel nog nieuw was en er geen dlc was heb ik wel alles uitgekamd, gewoon ook omdat ik het leuk vond. Uiteindelijk heb ik er aan het einde 1 of 2 moeten googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:53:
[...]

De eerste run, toen het spel nog nieuw was en er geen dlc was heb ik wel alles uitgekamd, gewoon ook omdat ik het leuk vond. Uiteindelijk heb ik er aan het einde 1 of 2 moeten googelen.
Zo heb ik het ook gedaan de eerste run. Verder komt alles ook gewoon netjes op de map te staan als je dichtbij genoeg komt. Door inderdaad alles te verkennen hou je misschien enkele dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net M10 geprobeerd met mijn Moze (55). Geen doen haha. Deed totaal geen damage.

Maar goed, speel normaal TVHM mayhem 2 :p

Toen op Mayhem 6 Skrak proberen te doden. Dat was ook nog een brug te ver. Mayhem 4 is het gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:06
PdeBie schreef op zondag 26 april 2020 @ 18:01:
Net M10 geprobeerd met mijn Moze (55). Geen doen haha. Deed totaal geen damage.

Maar goed, speel normaal TVHM mayhem 2 :p

Toen op Mayhem 6 Skrak proberen te doden. Dat was ook nog een brug te ver. Mayhem 4 is het gelukt.
Ja M10 vergt echt een goede build met de juiste gear, beter grinden op wat je nog leuk vindt om te spelen, dan droppen de wapens wel waarmee je weer wat hoger kunt. Met een Log, OPQ en wat andere dingen zul je M2 al snel veel te saai vinden zo snel valt alles om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op maandag 27 april 2020 @ 00:22:
[...]
Ja M10 vergt echt een goede build met de juiste gear
Alleen gear is genoeg. Ik ram hier door alles heen met een build die verre van optimaal is. Heb qua build de dingen gekozen die ik prettig vind. Niets is gekozen om zoveel mogelijk schade te doen. Een optimale build kan met gemak 3x tot 10x meer schade doen. Heb al fimpjes gezien van one shots op bosses met M10.

Het verschil in gear is gewoon heel erg groot. Neem bijvoorbeeld de beste M4 Maggie voordat de nieuwe Mayhem mode er was. Dan heb je het over iets als 967x6. Nu is dat iets als 2453x6 met annoints die 2x of 3x doen. Ga je dan met oude gear op M6 of hoger spelen is het ook niet te doen. Ga je met de nieuwe O.P.Q system, Sand Hawk of Yellowcake aan de slag gaat alles zeer makkelijk neer wat je build ook is. De nieuwe gear is extreem veel sterker dan het oude spul en het maakt M10 prima te doen met iedere build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zelf nog te druk bezig met andere games dus heb het nieuwe systeem nog niet geprobeerd, maar ik krijg een beetje een Diablo 3 smaak in mijn mond qua power creep als ik dit zo allemaal hoor.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op maandag 27 april 2020 @ 07:01:
Ik ben zelf nog te druk bezig met andere games dus heb het nieuwe systeem nog niet geprobeerd, maar ik krijg een beetje een Diablo 3 smaak in mijn mond qua power creep als ik dit zo allemaal hoor.
Als ik eerlijk ben is dat wel een beetje zo ja.

Met Zane m'n weg omhoog gespeeld naar M9. (M10 lukt nog niet helemaal maar die modifiers maken het ook gewoon niet leuk. M8 speelt het leukste voor mij met 2 modifiers)

Heb een gun die op M8 dropte aan m'n Fl4k gegeven en die kon gelijk alles burnen op M8. Erg jammer. Vooral ook omdat het puur guns is wat scaled en niet de rest. Zou leuker zijn als er meer upgrades nodig waren per M level. Shields, Class mods, Grenades en Artifacts zijn in elk M level het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ook event afgemaakt met Zane op M10.

Kon voorheen solo Wotan killen op M4, dus ben ingestapt op M6. Kreeg gelijk een goeie LOB. Beetje doorgespeeld en gelijk door naar M10.

In het begin een beetje moeite, kwam vaak ammo te kort, maar her en der viel er een decent M10 wapen.

Totdat er een M10 LOB viel en een nighthawk 100% cryo. Vanaf dat moment ging het weer als vanouds.

Toen kwam er nog een Yellowcake 2x 42000 300% above 90% health erbij. Dan ren je zo door de bosses heen. Ook nog een goeie OPQ en je bent gesetteld.

Vandaag eens kijken bij Traunt of de nieuwe SMG dropt..

Btw speel de Zane chain build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik had gisteren helemaal geen zin om via M4 -6 -8 -10 etc te lopen, ik had het eerlijk gezegd een beetje gehad.

En op M6 kwam ik ook niet door die villa heen etc.

Dus ik ben gewoon bosses gaan farmen op M10 die ik makkelijk vind. Graveward, captain traunt, etc.

Sure, het duurt lang maar het is simpel. En al snel dropte er een heerlijke smg (weet zo niet welke, post straks wel) die mijn leven een stuk makkelijker maakte. Vandaag maar wat andere bosses farmen en door!

Wedding invitation is wel definitief nutteloos nu, wat ik jammer vind. Mijn speelstijl is een mix tussen snipen en dan vol er tussenin als ik de eerste paar heb weggemaaid. Voor mijn gevoel zit er nu niet echt een super sniper in de game, al ga ik straks op m10 wel even farmen in cursehaven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
KnoxNL schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:39:
Ik had gisteren helemaal geen zin om via M4 -6 -8 -10 etc te lopen, ik had het eerlijk gezegd een beetje gehad.

En op M6 kwam ik ook niet door die villa heen etc.

Dus ik ben gewoon bosses gaan farmen op M10 die ik makkelijk vind. Graveward, captain traunt, etc.

Sure, het duurt lang maar het is simpel. En al snel dropte er een heerlijke smg (weet zo niet welke, post straks wel) die mijn leven een stuk makkelijker maakte. Vandaag maar wat andere bosses farmen en door!

Wedding invitation is wel definitief nutteloos nu, wat ik jammer vind. Mijn speelstijl is een mix tussen snipen en dan vol er tussenin als ik de eerste paar heb weggemaaid. Voor mijn gevoel zit er nu niet echt een super sniper in de game, al ga ik straks op m10 wel even farmen in cursehaven ;)
Heb nu zelf een Sandhawk Fl4K build en doe nu alles op M10.
In theorie een sniper build :9

Ik vind alleen de drops op M10 tegenvallen.
Ook net flink Traunt gefarmed en soms kreeg ik niet eens legendarys... of met echt een M3/4 roll.

Die SMG die Traunt nu kan droppen schijnt wel een beest te zijn (kaoson) 5 stuks gehad, maar nog niet veel soeps :N

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005

Shabbaman

Got love?

Finraziel schreef op maandag 27 april 2020 @ 07:01:
Het is gewoon OP8, maar nu krijg je ook drops die schalen met het level dat je speelt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
R-utger schreef op maandag 27 april 2020 @ 11:57:
[...]

Heb nu zelf een Sandhawk Fl4K build en doe nu alles op M10.
In theorie een sniper build :9

Ik vind alleen de drops op M10 tegenvallen.
Ook net flink Traunt gefarmed en soms kreeg ik niet eens legendarys... of met echt een M3/4 roll.

Die SMG die Traunt nu kan droppen schijnt wel een beest te zijn (kaoson) 5 stuks gehad, maar nog niet veel soeps :N
Die Kaason is idd wat ik op M10 van traunt kreeg en die heb ik gebruikt om vervolgens een OPQ te krijgen.

Die dingen zijn aan elkaar gewaagd. Mijn Kaason heeft een hele hoge base damage, ontzettend hoge fire rate en dan zijn alle schoten nog sticky die als ze exploderen ook weer crit zijn.

Met een Fl4k crit build is dat ideaal!

Afbeeldingslocatie: https://van-eembergen.com/kaason.png

[ Voor 3% gewijzigd door KnoxNL op 27-04-2020 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
De annoit is nog niet wat het moet zijjn, maar goed dat komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Volgens mij kan je base damage al 7k+ zijn, heb er zelf 1 met 4.4k x2, alleen die mag is weer stuk kleiner.
Van de week maar een goede proberen te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook leuk met de huidge nieuwe wapens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nq4_U-OX3dlUFmdlfG3EEeonqT8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3KKvtVRHr97kVmJYFelC8b2G.jpg?f=user_large

51% meer critical met de OPQ
35% meer met de Koason
35% meer met de Sand Hawk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op maandag 27 april 2020 @ 17:58:
Ook leuk met de huidge nieuwe wapens.

[Afbeelding]

51% meer critical met de OPQ
35% meer met de Koason
35% meer met de Sand Hawk.
Ja die gebruik inderdaad ook nu.

Overigens kreeg ik een Kaoson met hogere damage, maar daarbij ook burts fire in een low rate en kleinere mag. Dan is die uit mijn screenshot toch fijner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:21:
[...]

Ja die gebruik inderdaad ook nu.

Overigens kreeg ik een Kaoson met hogere damage, maar daarbij ook burts fire in een low rate en kleinere mag. Dan is die uit mijn screenshot toch fijner. :)
Die Kaoson doet het prima, maar ik heb een OPQ gevonden met 200% extra damage wanneer de action skill actief is. Dan met Amara 4 doelen achter elkaar kunnen neerschieten waarbij de action skill best lang actief is, maakt die OPQ extreem sterk. Daar komt die Kaoson niet bij in de buurt. Met de action skill actief zijn de standaard vijanden binnen 2 seconden dood en zelfs badasses gaan in enkele seconden neer.

Aan de andere kant ook wel jammer hoe het nu zit qua wapens, want alle oude wapens zijn vrij nutteloos geworden. Op M10 ga je met het nieuwe spul door vijanden heen alsof het M1 is. Alleen iets als de Maggie is niet meer genoeg. Heb meer dan zat oudere wapens gevonden met M10 stats en die doen alsnog vrij weinig. Met het nieuwe spul zou zelfs M14 nog te doen moeten zijn, maar met het oude spul is M10 niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:46:
[...]

Die Kaoson doet het prima, maar ik heb een OPQ gevonden met 200% extra damage wanneer de action skill actief is. Dan met Amara 4 doelen achter elkaar kunnen neerschieten waarbij de action skill best lang actief is, maakt die OPQ extreem sterk. Daar komt die Kaoson niet bij in de buurt. Met de action skill actief zijn de standaard vijanden binnen 2 seconden dood en zelfs badasses gaan in enkele seconden neer.

Aan de andere kant ook wel jammer hoe het nu zit qua wapens, want alle oude wapens zijn vrij nutteloos geworden. Op M10 ga je met het nieuwe spul door vijanden heen alsof het M1 is. Alleen iets als de Maggie is niet meer genoeg. Heb meer dan zat oudere wapens gevonden met M10 stats en die doen alsnog vrij weinig. Met het nieuwe spul zou zelfs M14 nog te doen moeten zijn, maar met het oude spul is M10 niet te doen.
Dat ben ik met je eens, er blijven in de huidige situatie nog paar een paar wapens over die de moeite zijn. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
“The Loot the Universe mini-event is moving across the galaxy to Promethea! Jump onto the planet until May 7 at 9:00 AM PT, when it changes to Eden-6.

Adjusted the drop rate for Legendary items in Mayhem Mode
Adjusted the drop rates for Anointed gear in Mayhem Mode

Activated the Loot the Universe event on Promethea
Lowered the O.P.Q System’s secondary rate of fire to prevent stability concerns due to the Gunner’s ability to spawn an excessive number of drones
Addressed a reported concern that Badass Enemies in the Guns, Love, and Tentacles DLC were sometimes only dropping common and rare items
Addressed a reported progression blocker that could sometimes occur when enemies would fail to spawn during “Protect the Nibblenomicon”
Addressed a reported concern that The Amourettes would stand up and float when being defeated with the “Dominate” status effect during “The Horror in the Woods”
Addressed a reported stuck spot behind the wooden wall during the “The Shadow of Cursehaven”
Addressed a reported stuck spot on the pipes during “The Nibblenomicon”
Addressed a reported stuck spot on the right of the Amourette camp wall during “The Horror in the Woods”
Reduced the time between Moxxtails donations on the ECHOcast from 60 seconds to 30 seconds”

Nu maar hopen dat de drops beter gaan worden op Mayhem 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Wat is het hier ineens stil :|
Maar de drops zijn eindelijk aangepast :)
Inmiddels is mijn gear al zo goed dat M10 ook een eitje geworden is, loop overal zo doorheen zonder echt voorzichtig te zijn.
Mijn wapens zijn: Kaoson, O.P.Q, Sandhawk en Yellowcake.

Wel jammer dat al mijn wapens van voor de update niet meer voldoen, ook de M10 variant niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Toen we vorige week speelden, dropte er teveel loot.
Nu dropt er zo goed als niks meer. Raar spelletje toch soms...

Probeer nu met een vriend Maliwan takedown te doen, gisteren M8 gedaan. Net gelukt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar eens wat gaan farmen op TVHM M3. Tweetal videootjes op YouTube gezet, waarvan 1 met een leuke blooper :P

[YouTube: Borderlands 3 | Moze | Farming with the Lob]

[YouTube: Borderlands 3 | Moze | Mayhem 3 | Farming with Hellshock]

Filmpjes staan pas net online, dus kan zijn dat ze nog niet helemaal gerendered zijn door YouTube.

[ Voor 25% gewijzigd door PdeBie op 02-05-2020 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
PdeBie schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 15:00:
Vandaag maar eens wat gaan farmen op TVHM M3. Tweetal videootjes op YouTube gezet, waarvan 1 met een leuke blooper :P

Filmpjes staan pas net online, dus kan zijn dat ze nog niet helemaal gerendered zijn door YouTube.
Wat voor blooper bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
42erik schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 16:08:
[...]

Wat voor blooper bedoel je?
Ik denk de suïcide halverwege :>
PdeBie schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 15:00:

Ik farm hem ook, alleen dan op M10 en ik hoef maar 1x te schieten >:)
Ik wil je best helpen, of samen farmen
SHiFT: R-utger
Steam: R_utger

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@R-utger haha die ja. Ik gebruik de transformer en wilde met een schot van de Lob mijn schild opladen. Maar schoot mijzelf per ongeluk dood Haha :+

Ik zal je toevoegen. Speel zelf wel op Epic, maar komt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
Mijn variant van Traunt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
R-utger schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 16:51:
[...]

Ik denk de suïcide halverwege :>

[...]

Ik farm hem ook, alleen dan op M10 en ik hoef maar 1x te schieten >:)
Ik wil je best helpen, of samen farmen
SHiFT: R-utger
Steam: R_utger
Ik voeg je dadelijk wel ff toe als ik ga spelen.

M10 gaat in e basis goed, maar ik kan nog wel wat hulp gebruiken bij het farmen van joeys mansion op M10. Dat gaat toch nog wat moeizaam en ik wil graag een betere OPQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joenino
Post het nog maar een keer :P maar ik ben ook beschikbaar :P Joenino in zowel steam als epic. Dat M10 doen wordt beetje saai in je uppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Beiden toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Ik ben nog lvl50 :(

HEEEELLL lang niet gesppeld vanwege hoofdpijn problemen etc

Gestopt net voor DLC 2 uitkwam, heb er wel weer zin in; zo te lezen is er VEEL veranderd :D

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, mijn poppetjes zijn ook nog level 50... Wou het weer eens oppakken, vooral omdat ik altijd al een fan was van de Q-system en ik dus zo'n OPQ wil voordat de event afgelopen is :P
Alleen, ik wordt een beetje erg moe van dat iedere keer als ik de game weer oppak ik weer tegen nieuwe bugs aanloop.

Eerst een positief dingetje, die bug met Emergency Response is ondertussen gefixt zie ik. Shield recharge delay gaat nu werkelijk omlaag zoals het hoort, dus dat is fijn.

Maar ik zag (nadat ik merkte dat ik geen deuk in een pakje boter sloeg op M3 waar ik de laatste keer, voor de nieuwe Mayhem, op gebleven was) dat de guardian rank gedisabled was. Gezocht op google en blijkbaar moet op de guardian rank pagina zelf staan hoe je hem weer aanzet, maar dat is dus niet zo bij mij. Met wat random op knoppen drukken gevonden dat q de boel weer aanzet (waarom het standaard uit staat, geen idee...)

Maar dit is dus hoe het er uitziet bij mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6M7VhAeUYTJ0Cp7_TIg8qZYp6nE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6Cw8Ds3dxpO5JPDGEhKZGAy4.png?f=fotoalbum_large
En met Guardian rank aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GysrYfMc4UlO9HAH0z03d9Mfxco=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vlvip1oMBAQhkfZGpANdWdtC.png?f=fotoalbum_large
Ik had eerst nog 1 token te besteden... dat kan ik nét doen door op die paar pixels te klikken die linksonderaan in beeld staan. 95% van de knop staat buiten beeld.
(Zie nu trouwens dat ik Emergency Response uitgezet had in de screenshots, was uiteraard niet zo toen ik die teste)

Ik word zelf een beetje moe van steeds klagen, maar ben ik nou de enige met een ultrawide monitor hier?
Toevallig ook net Borderlands 2 VR aan het spelen wat ook al zo'n feest van incompetentie is... Gearbox maakt leuke spelletjes, maar ik zou willen dat ze eens competente coders in dienst zouden nemen. Dit is simpelweg een feit van de Y van de resolutie checken in plaats van alleen maar op basis van de X je interface renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
BORDERLANDS 3 HOTFIXES: MAY 7, 2020
POSTED: MAY 7 2020
Today we will release a hotfix for Borderlands 3, which will be live on all platforms by 12:00 PM PST. In this week’s hotfixes, Loot the Universe starts on Eden-6, and we’ve addressed two community concerns regarding Mayhem Mode. To apply hotfixes, wait at the main menu until you see a sign that says “Hotfixes Applied”! If you are experiencing any issues or want to provide feedback, please submit a ticket to support.2k.com.

The Loot the Universe mini-event is taking place on Eden-6 this week when these hotfixes are live. Loot Eden-6 until May 14 at 9:00 AM PT!

Activate the Loot the Universe event on Eden-6 until 9:00 AM PST on May 14!
Addressed a reported concern that the Mayhem modifier Galaxy Brain could sometimes cause Graveward’s loot to drop in a location the player could not access
Addressed a bug with Mayhem Mode that led to lower than intended drop rates for all Mayhem levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Hoe ziet jouw Skill tree er dan uit als ik vragen mag?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
Gekkenhuis schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 19:18:
[...]

Ik zal er morgen even een screenshot van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Net de verhaallijn op normal uitgespeeld. Nu opnieuw begonnen op TVHM en Mayhem 1. Wat ik nergens zo snel terug kan vinden is wanneer ik naar Mayhem 2 ga enzo. Gebeurt dit automatisch of moet dit handmatig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gekkenhuis schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:45:
Net de verhaallijn op normal uitgespeeld. Nu opnieuw begonnen op TVHM en Mayhem 1. Wat ik nergens zo snel terug kan vinden is wanneer ik naar Mayhem 2 ga enzo. Gebeurt dit automatisch of moet dit handmatig?
Handmatig. Eerst moest je bij het beginnen van TVHM naar Sanctuary komen om naar de console te gaan waarbij je Mayhem levels kan kiezen. Nu kan je ze daar kiezen maar zit het ook in je menu. Geen idee of het nu gelijk al kan of dat je eerst naar Sanctuary moet. Dus check je menu waar onder andere je skilltree zit en dan vrijwel helemaal rechts, anders in Sanctuary dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

PilatuS schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:15:
[...]

Handmatig. Eerst moest je bij het beginnen van TVHM naar Sanctuary komen om naar de console te gaan waarbij je Mayhem levels kan kiezen. Nu kan je ze daar kiezen maar zit het ook in je menu. Geen idee of het nu gelijk al kan of dat je eerst naar Sanctuary moet. Dus check je menu waar onder andere je skilltree zit en dan vrijwel helemaal rechts, anders in Sanctuary dus.
Vanaf wanneer is het verstandig om naar 2 en 3 enz. te gaan? Gewoon proberen of zijn er een soort van richtlijnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gekkenhuis schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:31:
[...]
Vanaf wanneer is het verstandig om naar 2 en 3 enz. te gaan? Gewoon proberen of zijn er een soort van richtlijnen?
Is vrijwel volledig afhankelijk van voornamelijk je gear, daarna nog de skilltree en je eigen skills.

Met de juiste gear, build en skills is M10 een makkie. Heb je niet de juiste gear is het niet te doen. Op dit moment zijn er maar een stuk of 6 wapens waarmee M10 makkelijk te doen is. Alles wat voor M10 er was is op een paar na zwaar underpowered en granaten doen al helemaal niets meer.

Ik kan mij voorstellen dat wanneer je wat goede wapens vind iets als M5 of hoger prima te doen is. Lopen je wapens dan weer een paar levels achter of mis je zelf wat levels en dus punten in je skilltree dan moet je misschien wat lager zitten. Gewoon even kijken wat jij met jouw gear en skills te doen vind en wat je leuk vind om te doen. Het blijft ook wel een beetje persoonlijk wat je leuk vind om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
Gewoon proberen.

Overigens zou ik de volgende strat doen: Kies makkelijk te farmen baas, ga daar naartoe, en zet dan M10 aan (of net wat bij je past).

Op die manier vindt je wat gear waana uitiendelijk M10 te doen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
Gekkenhuis schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 19:18:
[...]

Zo speel ik al een aardige tijd :) de meeste builds hebben dit of iets erg vergelijkbaars.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4ep7iKsP63HrCN_D_W3gtgcakQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/mlcv15zB5eLzTWKxpqoykamt.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vEa0X2HOhTsFOX8ThzycPringnM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/79IYVgGxQowjINxagsNvqPGq.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, mijn FL4K is ook level 57, ondertussen bezig met de wedding DLC en tussendoor steeds Ultraviolet aan het mollen. Nog geen OPQ, maar wel een hoop andere wapens gevonden, waaronder een frost lob die werkelijk alles wreckt...

Maar ik vind het wel erg jammer dat ze zo ontzettend over the top gaan met de power creep (eigenlijk geen creep meer te noemen, dat suggereert dat het langzaam gaat maar ze lijken het gat van de F1 die niet rijdt op te willen vullen met deze snelheid). Alles wat dropt is waardeloos als het niet een van een handjevol wapens is die nu sterk zijn en die Lob is krachtig, maar ik mis de oude gunplay. Heb een tijdje met een NoPewPew gelopen, maar hoewel die ook sterk is haalt hij het bij lange na niet bij de Lob.
Heb ook een Yellowcake die zo ontzettend OP zou moeten zijn maar ik snap dat ding niet echt... soms doet hij nauwelijks schade, en soms one-shot hij alles.
Ik heb ook nieuwe versies van mijn geliefde Q system gevonden (meer dan 2 keer zoveel damage als mijn oude lvl 50), maar... die is nu compleet impotent in vergelijking met de nieuwe wapens :|

Op zich kun je natuurlijk zelf je OP level kiezen en je beperken tot 'gewone' wapens... maar ik vind dat toch moeilijker, ben toch een powerplayer en als er zo ontzettend veel betere opties zijn dan is de lol er voor mij snel van af.
Jammer, ik heb het gevoel dat ze de game echt vakkundig de nek om aan het draaien zijn met hoe ze het doen... -O-

Gelukkig is Borderlands 2 VR er om me mijn Borderlands fix te geven :+ (hoe slecht de VR adaptatie ook is, de basis van 2 is veel beter dan 3 imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Finraziel schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:56:
Nou, mijn FL4K is ook level 57, ondertussen bezig met de wedding DLC en tussendoor steeds Ultraviolet aan het mollen. Nog geen OPQ, maar wel een hoop andere wapens gevonden, waaronder een frost lob die werkelijk alles wreckt...

Maar ik vind het wel erg jammer dat ze zo ontzettend over the top gaan met de power creep (eigenlijk geen creep meer te noemen, dat suggereert dat het langzaam gaat maar ze lijken het gat van de F1 die niet rijdt op te willen vullen met deze snelheid). Alles wat dropt is waardeloos als het niet een van een handjevol wapens is die nu sterk zijn en die Lob is krachtig, maar ik mis de oude gunplay. Heb een tijdje met een NoPewPew gelopen, maar hoewel die ook sterk is haalt hij het bij lange na niet bij de Lob.
Heb ook een Yellowcake die zo ontzettend OP zou moeten zijn maar ik snap dat ding niet echt... soms doet hij nauwelijks schade, en soms one-shot hij alles.
Ik heb ook nieuwe versies van mijn geliefde Q system gevonden (meer dan 2 keer zoveel damage als mijn oude lvl 50), maar... die is nu compleet impotent in vergelijking met de nieuwe wapens :|

Op zich kun je natuurlijk zelf je OP level kiezen en je beperken tot 'gewone' wapens... maar ik vind dat toch moeilijker, ben toch een powerplayer en als er zo ontzettend veel betere opties zijn dan is de lol er voor mij snel van af.
Jammer, ik heb het gevoel dat ze de game echt vakkundig de nek om aan het draaien zijn met hoe ze het doen... -O-

Gelukkig is Borderlands 2 VR er om me mijn Borderlands fix te geven :+ (hoe slecht de VR adaptatie ook is, de basis van 2 is veel beter dan 3 imho)
Ik heb eventueel nog wel een extra OPQ voor je met 200% damage on active skill (als je op pc speelt). Is wel een M6 versie maar al behoorlijk powerfull. De yellowcake moet je even jezelf eigen maken. Het gaat eigenlijk om de 2e explosie die de damage doet. Dus iets meer afstand nemen en zorgen dat de 2e explosie de vijanden raakt. Dan smelt alles voor je gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joenino schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:57:
[...]

Ik heb eventueel nog wel een extra OPQ voor je met 200% damage on active skill (als je op pc speelt). Is wel een M6 versie maar al behoorlijk powerfull. De yellowcake moet je even jezelf eigen maken. Het gaat eigenlijk om de 2e explosie die de damage doet. Dus iets meer afstand nemen en zorgen dat de 2e explosie de vijanden raakt. Dan smelt alles voor je gezicht.
Thanks, maar als ik er mee ga spelen wil ik hem toch zelf gevonden hebben :)
Maar, is er verschil in wapens afhankelijk van op welk Mayhem niveau je hem vindt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Ja, de base damage kan sterk verschillen.
De Lob heeft dacht ik range van +-13k t/m 26.5k base damage.

Hoe hoger je Mayhem lvl, hoe hoger de damage zal zijn, al heb je nog steeds geluk nodig om er 1 met bijna max damage te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:12
Finraziel schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:12:
[...]

Thanks, maar als ik er mee ga spelen wil ik hem toch zelf gevonden hebben :)
Maar, is er verschil in wapens afhankelijk van op welk Mayhem niveau je hem vindt? :?
hoe hogere mayhem hoe sterker het wapen, in general. Of in ieder geval hoe hoger de stat range waarbinnen de drop valt, een goede drop van Mayhem 6 kan best beter zijn dan een slechte op 7. Of bedoel je dat niet?
Sommige wapens droppen ook alleen vanaf Mayhem 6

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 12-05-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KingKoning schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:37:
[...]

hoe hogere mayhem hoe sterker het wapen, in general. Of in ieder geval hoe hoger de stat range waarbinnen de drop valt, een goede drop van Mayhem 6 kan best beter zijn dan een slechte op 7. Of bedoel je dat niet?
Sommige wapens droppen ook alleen vanaf Mayhem 6
Ja dat bedoelde ik inderdaad :)
Ik dacht dat het gewoon hetzelfde zou zijn aangezien er geen verschil in level op het wapen zichtbaar is (zoals je overpower levels in BL2 kon zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Finraziel schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:59:
[...]

Ja dat bedoelde ik inderdaad :)
Ik dacht dat het gewoon hetzelfde zou zijn aangezien er geen verschil in level op het wapen zichtbaar is (zoals je overpower levels in BL2 kon zien).
Klopt en dat maakt het ook erg lastig op het moment vindt ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ja dat je niet gewoon kunt zien welke lvl een gun is vind ik behoorlijk irritant. Of de drops moeten nu gewoon goed schalen naar welk M lvl je speelt?

Ik heb niet meer gespeeld sinds de patch dus geen idee of het echt beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-06 09:31
Over een tijdje kun je de M levels op een wapen zien. Verder gaan grenade mods ook met OP lvls schalen en komen er nog een hoop andere updates!

Volledig artikel hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:12
Het blijft leuk dat ze die game zo blijven onderhouden en steeds weer proberen balans te brengen. Er staan weer mooie toevoegingen in dat lijstje, fijn als grenades weer nut hebben :-)

Voor wat betreft Mayhem 2.0: Het idee is leuk, 10 levels met schalen, de praktijk is dat iedereen meteen naar M10 rusht, omdat niemand zin heeft om 10x zijn wapen arsenaal opnieuw uit te vinden.
De content is imo ook te beperkt om 10x doorheen te gaan (+ de tig keren dat ik er al doorheen ben gegaan).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KnoxNL
CTKB3-3TTB3-ZTWH5-9T5JJ-3TSH9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

KingKoning schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:35:
Het blijft leuk dat ze die game zo blijven onderhouden en steeds weer proberen balans te brengen.
Dat mag ook wel, ik heb al betaald voor nog een DLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

KnoxNL schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:07:
CTKB3-3TTB3-ZTWH5-9T5JJ-3TSH9
Thanks, werkte vandaag nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de DLC van Hammerlock afgerond (laatste tijd niet veel gegamed, dus liep grandioos achter). Leuke DLC. Goed mee vermaakt. Wel pittig op sommige stukken.

Ben nu wel op zoek naar de soundtrack (techno) op de achtergrond van het feest van Hammerlock. Die is namelijk niet op het album opgenomen. Heel jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die de eerdere delen nog niet gespeeld hebben.

Borderlands the handsome collection is nu gratis op Epic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PdeBie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:20:
Voor de mensen die de eerdere delen nog niet gespeeld hebben.

Borderlands the handsome collection is nu gratis op Epic!
Ondanks dat ik die natuurlijk allang en breed heb uitgespeeld, toch maar geclaimd.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren multiplayer gespeeld met iemand die de game op Steam heeft (ik zelf via Epic), maar dat werkte echt dikke prima! Hulde voor hoe ze deze vorm van cross-play geimplementeerd hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe DLC gameplay:

[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 11-06-2020 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik zag dat ie beschikbaar is, maar ik kijk nog ff niet.

Spoilers enzo....

Ik heb nu overigens al maanden niet gespeeld, het ging voor mij echt fout bij Mayhem 2.0
Wat een draak.

Ik zag gisteren dat daar wel een hoop aan gepatched is, dus als de nieuwe DLC er is merk ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-06 21:05
KnoxNL schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 09:14:
[...]

Ik heb nu overigens al maanden niet gespeeld, het ging voor mij echt fout bij Mayhem 2.0
Wat een draak.

Ik zag gisteren dat daar wel een hoop aan gepatched is, dus als de nieuwe DLC er is merk ik het wel.
Nou dit, ben ook heel erg benieuwd wat ze er nu van gemaakt hebben, maar na elke keer dezelfde wapens opnieuw farmen door level verhoging het ook nog een keer extra te moeten doen voor alle mayhem levels :+ .

Ik zie ook wel weer bij de nieuwe dlc wat er van gekomen is, en als alles uit is maar eens kijken of ik zin heb om max te gaan farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, zelfde, hoewel het bij mij vooral het complete gebrek aan enige balans in de wapens is. Ik vind het niet leuk om maar met een handjevol enorm overpowerd wapens te spelen op een hoog Mayhem niveau, maar mezelf dan beperken tot andere wapens op een lager niveau daar heb ik dan ook eigenlijk geen lol meer aan. Ik wil toch altijd de sterkste dingen vinden en als ik weet dat er veel sterkere wapens zijn dan heb ik al snel het gevoel dat het compleet doelloos is wat ik aan het doen ben.

Bovendien, en daar ben ik waarschijnlijk een van de weinigen in, ik hou helemaal niet van games die steeds zo erg veranderen. Wat mij betreft hoop ik dat ze ergens als ze klaar zijn met alle DLC en levelcap verhogingen iets van een balans terug hebben weten te brengen, en dan ga ik de game dan misschien weer eens proberen. Ik raak daar gefrustreerd van als ik een tijdje niet speel en ik kom terug alleen om te merken dat mijn oude gear allemaal praktisch waardeloos geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk ook dat ik met Moze eigenlijk alleen nog maar met mijn Mayhem 10 sandhawks loop. Daarmee blaas ik door alles heen alsof het niets is. Gevolg: alle andere wapens/builds speel ik niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nieuwe DLC is uit. Maar jullie zijn die natuurlijk allemaal aan het spelen nu, daarom is het hier zo stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-06 21:05
Shabbaman schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:40:
Nieuwe DLC is uit. Maar jullie zijn die natuurlijk allemaal aan het spelen nu, daarom is het hier zo stil.
Helemaal niet meegekregen dat ie nu uitkwam. Mooi weer wat te spelen en om te kijken of die mayhem 2 wat verbeterd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik heb hem gisteren al gedownload ja. Dus er zal wel gespeeld worden van het weekend.

Liefst natuurlijk meteen op M10, maar ik zie wel of dat te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Shabbaman schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:40:
Helemaal gemist dat er een nieuwe uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem inmiddels ook al eventjes gespeeld. Gemengde gevoelens. Verhaal is leuk en de setting ook.

spoiler:
Alleen dat spul om vijanden over te nemen vind ik niet passen.

En het nieuwe vervoersmiddel heeft leuke wapens. Zo'n snelle machine gun wil ik ook wel op mijn andere wagens :)

-edit-
En inmiddels nieuwe DLC uitgespeeld. Leuk verhaal toch weer.

-edit 2-

En dit gaf mij toch wel wat kippenvel:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNFWIGRynMKdvaNLiThLs99EkWE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yqxnfjdz1gFORdbC7XWLx7jO.png?f=user_large

[ Voor 50% gewijzigd door PdeBie op 27-06-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk ik ga lekker de DLC spelen, is de HUD helemaal verpest. Alles is 2x zo groot geworden met geen mogelijkheid om het aan te passen. Ziet er nu uit zo en verpest de ervaring enorm. Hopen dat ze het snel oplossen want zoals het nu is speel ik niet verder. Het spul in de hoeken is niet eens zo heel erg, maar alles in het midden van het scherm zoals healthbars is niets zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huh? Geen problemen mee. Wat speel je op? PC? Console?

Ben wel benieuwd hoe het er dan uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:50:
huh? Geen problemen mee. Wat speel je op? PC? Console?

Ben wel benieuwd hoe het er dan uit ziet.
Ik speel op de PC.

Het gaat voornamelijk om hoe groot de tekst en healthbar van Jetbeast nu is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMGTdk59WdY-TZGBgDWENZNFkC0=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gAQsSZ7vMYGzA3JCM6JpSBa5.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm. mij nooit opgevallen eigenlijk :)

Zal eens kijken of dat bij mij ook het geval is.

Wel lekkere framerate zo te zien. Speel zelf "maar" 60fps (monitor kan ook niet hoger aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:22:

Wel lekkere framerate zo te zien. Speel zelf "maar" 60fps (monitor kan ook niet hoger aan).
Sinds de laatste update is het flink groter geworden. Genoeg andere mensen die er last van hebben ook. Het mag makkelijk de helft zijn van wat het nu is. Het spul in de hoeken is ook flink groter dan eerst, maar dat is nog wel te doen.

De framerate moet eigenlijk op 60fps locked staan. Is ook weer zo'n ding dat ineens anders is na de vorige update. Had het netjes op 60fps locked staan en nu is het ineens 90fps geworden. Hier helaas ook maar een 60Hz scherm dus 90fps is nutteloos.

Wil een keer naar zoiets, alleen die prijs: pricewatch: LG UltraGear 38GL950G Rood, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
PdeBie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:22:

Misschien ben ik niet zo wakker, maar hoe zie je aan een enkel plaatje de framerate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rechtsbovenin als je hem aanklikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Dat is heel klein :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
WHCJB-XF9C9-KFWXS-XJT3T-3RTKR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pfffffffff deze build moet ik echt een keer proberen. Eindelijk een fatsoenlijke Iron Bear build.

YouTube: Giant Bear Attacks Tech Facility | No Survivors :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels deze build geprobeerd en op Mayhem 10 maai je door alles heen. Heb niet eens alle specifieke gear, dus het kan nog sneller gaan.

Binnenkort de Maliwan Take down maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik ga maar een fl4k/amara build googlen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is nog wel iets dat ik mis in BL3.... dat je skill tree combinaties kan opslaan!

Nu doe ik dat door middel van een online skilltree bouwer in mijn browser favorieten, maar ideaal is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Dat zou inderdaad wel handig zijn ja. Maar ik heb het idee dat ze juist willen ontmoedigen om veel te respeccen, anders hadden ze het wel gratis gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, het is nu ook weer niet zo duur dat je het dan maar niet doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Als je maar vaak genoeg respect wordt het vanzelf goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:33:
Als je maar vaak genoeg respect wordt het vanzelf goedkoop...
Heeft geld nog enige waarde tegenwoordig dan? Als je nog sdu's kunt kopen dan koop je die eerst... En als je die niet meer kan kopen dan maakt dat beetje voor de respec ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

In BL1 had ik nog wel geld op zak om bij vendors een mogelijke legendary te kopen, maar de drop rate in BL3 is zo hoog dat dat ook de moeite niet is. Ik koop nooit wat, maar toch is m'n geld wel eens op. Die laatste sdu's zijn best prijzig. Volgens mij moet ik er nu nog twee voor de bank, maar dat kost dan dertig miljoen ofzo? Op zich wel haalbaar als je toch wat aan het grinden bent, maar dan moet je dus niet eens moeten respawnen. Of per ongeluk respeccen. Dat heb ik dus wel eens gedaan, en toen bedacht ik me niet veel later dat het me een paar miljoen had gescheeld als ik eerst een sdu had gekocht.

Maar inderdaad, behalve om waarde toe te kennen aan je eigen stupiditeit is geld hier niks waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels mijn Amara ook level 60. Nu Flak en Zane nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
PdeBie schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:12:
Inmiddels mijn Amara ook level 60. Nu Flak en Zane nog.
60? Sinds wanneer is dat een ding? Ik dacht dat we nog 57 als max hadden.

Helpt misschien ook niet dat ik mijn 57 Flak stil heb staan, en nu met Moze de westernDLC aan het doen ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@42erik Sinds de komst van de Western DLC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was vanavond met een random kerel wat baasjes aan het farmen. Besloten op een gegeven moment nog 1 baasje te doen voordat we gingen stoppen.
Dropt er een Flipper EN een Lightshow voor mij. :D
Fire flipper en shock lightshow.

Alleen de anoints waren niet optimaal, maar ach.....
Pagina: 1 ... 24 ... 27 Laatste