Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-03 13:15
Weet niet onder welke steen IK blijkbaar leek te zitten maar heb net pas de Borderlands serie ontdekt.

Maar holy fuck!
Dankzij Tiny Tina’s Wonderland op de PC (trailer sprak me enorm aan en op basis daarvan op Steam gekocht) heb ik voor de Switch de Borderlands Legendary Collection gekocht en begonnen in BL2 en helemaal hooked ondertussen.

Zag ik eergisteren ook nog dat de hele serie op Steam in de aanbieding is, dus de hele serie maar gekocht en in de afgelopen ochtend wat geproefd aan BL3 op de pc. Ik moet zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben van deze serie, de art work en style is gewoon allemaal heel erg eye candy en een genot om naar te kijken.

Overigens kan ik Tiny Tina’s Wonderland ook echt aanraden.

Moest t even kwijt!

Game on!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Welkom @Furrr bij de leukste game reeks ooit gemaakt!

Zelf toevallig gisteren BL3 incl. Season Pass 1 gekocht voor de Xbox Series X. Heb de game al helemaal grijs gespeeld op de PC, maar af en toe lui op de bank met een controller en 55” OLED is toch ook wel lekker.

Gestart met Zane en gelijk weer helemaal in het spel gekomen. Heerlijk thuiskomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels weer de nodige uurtjes in de game zitten, vermaak mij er weer prima mee.

Zag @Finraziel laatst toevallig ook nog online. Binnenkort maar een keer coop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:04:
Inmiddels weer de nodige uurtjes in de game zitten, vermaak mij er weer prima mee.

Zag @Finraziel laatst toevallig ook nog online. Binnenkort maar een keer coop?
Ha, ja ben hem weer aan het spelen op PC nadat ik afgelopen week de boel weer omgegooid heb en nu een mooi compact bureautje met mijn game pc in de huiskamer heb. Toch wel weer fijn om met muis en keyboard te spelen op een gsync monitor :)
Gisteren ook wat met de settings zitten spelen en hij draait nu zo 100-120 fps, heerlijk smooth.
En laat maar weten, ik ben wel in voor wat coop :)

edit: Oh ik zie nou hierboven dat jij het over de Xbox hebt? Daar heb ik hem wel ook voor, maar volgens mij niet echt recent gespeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 09-08-2022 16:42 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Finraziel geen probleem. Heb hem ook op de PC. En anders is er cross play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-03 13:15
PdeBie schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 12:03:
Welkom @Furrr bij de leukste game reeks ooit gemaakt!

Zelf toevallig gisteren BL3 incl. Season Pass 1 gekocht voor de Xbox Series X. Heb de game al helemaal grijs gespeeld op de PC, maar af en toe lui op de bank met een controller en 55” OLED is toch ook wel lekker.

Gestart met Zane en gelijk weer helemaal in het spel gekomen. Heerlijk thuiskomen!
Thanks!!! 🤙🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Hoi hoi, eigenlijk dezelfde vraag die ik ooit eerder in het forum van Tiny Tina's Wonderlands stelde. Ik speel nu mijn first playthrough van Borlderlands 3, na BL2, BL-TPS en TTW platinum gespeeld te hebben. Ik haal mijn plezier uit het kunnen kopen wat ik wil uit de vendors en daarmee lekker overpowered te knallen, maar niet om wapens te sparen om te kunnen verkopen om weer bijv backpack sdu upgrades te kunnen kopen enzo. Of er toevallig een rijke BL3 tweaker is die mij bereid is wat ingame geld te geven zodat ik daar geen omkijken meer naar heb. Mijn PSN is hetzelfde als mijn nickname hier. :*) BVD.

EDIT: Ben voorzien. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:30
LightTwi schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:01:
Hoi hoi, eigenlijk dezelfde vraag die ik ooit eerder in het forum van Tiny Tina's Wonderlands stelde. Ik speel nu mijn first playthrough van Borlderlands 3, na BL2, BL-TPS en TTW platinum gespeeld te hebben. Ik haal mijn plezier uit het kunnen kopen wat ik wil uit de vendors en daarmee lekker overpowered te knallen, maar niet om wapens te sparen om te kunnen verkopen om weer bijv backpack sdu upgrades te kunnen kopen enzo. Of er toevallig een rijke BL3 tweaker is die mij bereid is wat ingame geld te geven zodat ik daar geen omkijken meer naar heb. Mijn PSN is hetzelfde als mijn nickname hier. :*) BVD.
Een goede manier om aan geld te komen is te gaan zoeken naar een Money Granate.
Met enige regelmaat vind je die in de vending machines. Je hebt twee versies, eentje die "some" money geeft en nummer twee "lots".
Crew chanllanges leveren rare items op, die je dan weer kunt gaan verkopen.
Tip drie, zet je Mayhem level in op 4-5 en je inkomsten stijgen een stuk sneller. Hoger kan ook, maar de kans dat je het overleeft wordt dan kleiner, doodgaan kost geld. >:)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:06
welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haal mijn plezier uit het kunnen kopen wat ik wil uit de vendors en daarmee lekker overpowered te knallen, maar niet om wapens te sparen om te kunnen verkopen om weer bijv backpack sdu upgrades te kunnen kopen
Als je geen drops oppakt en verkoopt dan kom je inderdaad geld te kort. Doe je dat wel dan is geld nooit een probleem. Speel je door tot het maximale level dan zit je op de max qua geld. In het begin kan je niet alles kopen, maar naar verloop van tijd wordt geld nutteloos omdat je altijd meer hebt dan nodig. Dingen oppakken en verkopen hoort er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
PlayStation, maar volgens mij maakt platform niet per se uit aangezien het spel volledig crossplay is dacht ik.

[ Voor 24% gewijzigd door LightTwi op 13-10-2022 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:44:
[...]

Als je geen drops oppakt en verkoopt dan kom je inderdaad geld te kort. Doe je dat wel dan is geld nooit een probleem. Speel je door tot het maximale level dan zit je op de max qua geld. In het begin kan je niet alles kopen, maar naar verloop van tijd wordt geld nutteloos omdat je altijd meer hebt dan nodig. Dingen oppakken en verkopen hoort er gewoon bij.
Mwa, in deel 3 duurt het wel beduidend langer voor geld geen waarde meer heeft omdat er erg veel geld in de sdu's gaat zitten.

Afhankelijk van de uitvoering die je hebt kun je misschien ook de cheddar shredder gebruiken. Als je daar recht op hebt dan kun je hem claimen in je mail. Dat is een money granaat die veel meer geld dropt dan standaard money granaten. Handige truc is om die op level 1 te claimen zodat hij zo min mogelijk schade doet en dan met twee spelers die granaat naar elkaar te gooien in een duel. Op de console kan dat volgens mij helemaal makkelijk als je een tweede controller hebt in splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:26:
[...]

Mwa, in deel 3 duurt het wel beduidend langer voor geld geen waarde meer heeft omdat er erg veel geld in de sdu's gaat zitten.

Afhankelijk van de uitvoering die je hebt kun je misschien ook de cheddar shredder gebruiken. Als je daar recht op hebt dan kun je hem claimen in je mail. Dat is een money granaat die veel meer geld dropt dan standaard money granaten. Handige truc is om die op level 1 te claimen zodat hij zo min mogelijk schade doet en dan met twee spelers die granaat naar elkaar te gooien in een duel. Op de console kan dat volgens mij helemaal makkelijk als je een tweede controller hebt in splitscreen.
Het kost inderdaad meer tijd dan in BL2. Alleen als je wapens niet oppakt en niet verkoopt dan kom je er natuurlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-06 15:19
Ik heb een vraag over crossplay tussen pc en ps5. Op zich werkt dit, maar het lukt me niet met twee spelers splitscreen op ps5 en 1 lokale pc user. 1 van de ps5 accounts betaalt voor plus.

Was dus benieuwd hoe crossplay pc werkt met ps5 indien op ps5 splitscreen wordt gebruikt en hoe het dan zit met "plus". Omdat het niet lukte aan het zoeken wat nu wel/niet kan, of hoort te werken. Er is een tweede playstation ook dus twee playstations met pc lokaal? Maar kan alleen vinden dat crossplat tussen pc/ps werkt maar niet precies de beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://nos.nl/l/2504349

Zouden ze hem op Adam van Borderlands 3 gebaseerd hebben? :D

https://borderlands.fandom.com/wiki/Barista_Bot

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De trailer van de Borderlands film is uit.

Wat een beroerde cast. Alleen Krieg kan ik serieus in zijn rol nemen :p

Ik bedoel: Lilith is veel te oud, Roland te klein (en niet serieus genoeg), Tiny Tina komt niet goed over, Marcus te vrolijk. Gaat hem niet worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op zondag 25 februari 2024 @ 09:41:
De trailer van de Borderlands film is uit.

[Video: Borderlands (2024) Official Trailer - Cate Blanchett, Kevin Hart, Jack Black]

Wat een beroerde cast. Alleen Krieg kan ik serieus in zijn rol nemen :p

Ik bedoel: Lilith is veel te oud, Roland te klein (en niet serieus genoeg), Tiny Tina komt niet goed over, Marcus te vrolijk. Gaat hem niet worden zo.
Inderdaad zeg... Tannis zie ik misschien ook wel werken als Jamie Lee Curtis. Lilith en vooral Roland zijn echt heel raar. Roland is een veel te serieuze beer van een vent (alleen naast Brick lijkt hij iets minder groot). Oftewel het exact tegenovergestelde van Kevin Hart |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 25 februari 2024 @ 10:48:
[...]

Inderdaad zeg... Tannis zie ik misschien ook wel werken als Jamie Lee Curtis. Lilith en vooral Roland zijn echt heel raar. Roland is een veel te serieuze beer van een vent (alleen naast Brick lijkt hij iets minder groot). Oftewel het exact tegenovergestelde van Kevin Hart |:(
Een van de weinige films waarin ik nu een keer wel The Rock als de betere acteur zou inschatten :p
Die heeft tenminste de bouw van Roland.
Maar zet daar maar eens een nog gespierdere Brick tegenover!

[ Voor 9% gewijzigd door PdeBie op 25-02-2024 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:35
Los van de casting is dit een heel moeilijk universum om te vertalen naar film denk ik.
Ik ben in ieder geval sceptisch na het zien van de trailer. De humor komt voor mijn gevoel totaal niet uit de verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op zondag 25 februari 2024 @ 11:42:
Los van de casting is dit een heel moeilijk universum om te vertalen naar film denk ik.
Ik ben in ieder geval sceptisch na het zien van de trailer. De humor komt voor mijn gevoel totaal niet uit de verf.
Waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Naar aanleiding van de trailer. De personages krijgen nu ineens echt een persoonlijkheid, en die matcht niet met wat ik in mijn hoofd had al die jaren. Of misschien ben ik de enige daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:49:
[...]

Naar aanleiding van de trailer. De personages krijgen nu ineens echt een persoonlijkheid, en die matcht niet met wat ik in mijn hoofd had al die jaren. Of misschien ben ik de enige daarin?
Ow ik vond de personages in de spellen juist al een persoonlijkheid hebben. Die wordt nu alleen verziekt door de casting van deze film :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PdeBie schreef op zondag 17 maart 2024 @ 20:14:
[...]

Ow ik vond de personages in de spellen juist al een persoonlijkheid hebben. Die wordt nu alleen verziekt door de casting van deze film :P
Volgens mij bedoelen we hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@KnoxNL Dacht dat jij juist bedoelde dat ze helemaal geen persoonlijkheid hadden :P

Afijn.... de film wordt niks in ieder geval. Daar zijn we het over eens denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:50
Het zal de voor de niet-borderlands spelers misschien nog een leuke film worden ,maar iedereen die maar beetje borderlands heeft gespeeld (of het nu 1, 2, of 3 was), er zit geen enkele link naar welke character dan ook. Qua leeftijd (en lengte) al uberhaubt niet, al is moxxie dan de enige nog 'richting' de leeftijd sinds zij mamma is van scooter en ellie, maar zelfs die irritante stem van Claptrap klopt gewoon totaal niet.

Hoewel er een paar 'ok' keuzes zitten:
IMDB: Borderlands (2024)
Ellie en scooter hoewel wat oud, kunnen wel (wederom story probleem, maargoed), maar vervolgens Knoxx is een vrouw geworden (ipv oude man) en dan Hammerlock.. Nouja, daar laat ik het maar bij.

En eerlijk, had ik ooit een borderlands film verwacht, dan had dit zeker met handsome jack moeten zijn. En waar zelfs de voice actor zelf (Dameon Clarke) de rol had kunnen spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:54
Als ik eerlijk mag zijn voelt de trailer af en toe aan als een "fan made" live action video. Ik stoor me vooral aan Lilith, die eruit ziet als een gefaalde cosplayer. Sorry, ik vind het er maar slecht uit zien.

Er kwam ook geen enkel lachje tevoorschijn, maar dat zou ook wel eens te maken kunnen hebben met mijn ochtendhumeur, vooral op een maandag. :')

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 18-03-2024 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Word er ook helemaal niet warm van. Gelukkig ben ik gauw tevreden en denk dat ik de film nog best wel oke kan vinden. maar de characters hadden denk ik beter gerepresenteerd kunnen worden. Laten we hopen dat de film betere dingen bevatten wat ze gewoon niet in de trailer hebben gedaan :P

Krijg wel oprecht zin om borderlands weer te spelen na dit gezien te hebben haha.
Denk dat ze dat ook wel een beetje hopen natuurlijk dat mensen de games weer spelen of aanschaffen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:39
Ricmaniac schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:57:
Word er ook helemaal niet warm van. Gelukkig ben ik gauw tevreden en denk dat ik de film nog best wel oke kan vinden. maar de characters hadden denk ik beter gerepresenteerd kunnen worden. Laten we hopen dat de film betere dingen bevatten wat ze gewoon niet in de trailer hebben gedaan :P

Krijg wel oprecht zin om borderlands weer te spelen na dit gezien te hebben haha.
Denk dat ze dat ook wel een beetje hopen natuurlijk dat mensen de games weer spelen of aanschaffen.
is wel gelukt, ik heb deel 1 enhanced versie geïnstalleerd
:P

nog maar net begonnen maar de humor is nice:
Nine toes; he also has 3 balls :7

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 18-03-2024 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kol Nedra schreef op maandag 18 maart 2024 @ 08:19:
[...]

Die kleinschalige humor op zulke momenten vind ik zo hilarisch.
Maken echt onderdeeldeel uit waarom het zo goed is :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:50
Kol Nedra schreef op maandag 18 maart 2024 @ 08:19:
[...]

is wel gelukt, ik heb deel 1 enhanced versie geïnstalleerd
:P

Holy nutballs, what happened to your freaking face? :D
(ja, Jack blijft mijn favoriet)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:01:
[...]

Holy nutballs, what happened to your freaking face? :D
(ja, Jack blijft mijn favoriet)
Lady, I don't even know what to call you, you tell me why you look like you headbutted a beltsander and I'll let all of you go right now.

Dat begin van Borderlands 2 vind ik soms wat langdradig, maar die echo logs blijven geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 12-06 22:39
Pandora’s box nu iets meer dan €20 op steam.
Bl1-3, (new) tales of borderlands en alle dlc. Goede deal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste