Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Hoe werkt dat dan met die save games? Is dat niet alles? Vallen spullen in je kluis niet onder je save game?

Edit: ik zie het al, je voegt dan gewoon een character toe aan je lijst en kan dan via de kluis swappen.

[ Voor 33% gewijzigd door JunkieLimbo op 06-04-2020 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:57
@KnoxNL en verder iedereen die hem hebben wil, de Ghost Call legendary kan je op onderstaande link vinden (Google Drive). https://drive.google.com/...NRtQc7h2_q9A7nTL46N4SHl4u
Heb er meteen nog wat andere leuke dingen aan toegevoegd: Firestorm granaat, meerdere versies van de Lob etc.
Enjoy, folks.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:37
apollo13 schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:28:
@KnoxNL en verder iedereen die hem hebben wil, de Ghost Call legendary kan je op onderstaande link vinden (Google Drive). https://drive.google.com/...NRtQc7h2_q9A7nTL46N4SHl4u
Heb er meteen nog wat andere leuke dingen aan toegevoegd: Firestorm granaat, meerdere versies van de Lob etc.
Enjoy, folks.
Dank,

maar ik beperk me tot de Ghost Call :) Ik had er 2 overgehouden aan het event destijds, en nu heb ik er dus weer 1.

Verder heb ik 2 rijkelik gevulde lvl 57 chars dus ik kom niets te kort eigenlijk.

Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sentja
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01 14:25
Net de main storyline afgemaakt. Is het aan te raden wat side quests te doen? Ik zie bijvoorbeeld dat die grote kist in sanctuary nog steeds dicht is >:)

[ Voor 33% gewijzigd door sentja op 07-04-2020 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:11

Shabbaman

Got love?

Die kist gaat alleen open met golden keys.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
sentja schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:42:
Net de main storyline afgemaakt. Is het aan te raden wat side quests te doen? Ik zie bijvoorbeeld dat die grote kist in sanctuary nog steeds dicht is >:)
Ik zou niet weten waarom niet? Die zijn gewoon leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Provin915
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-12-2024
Na lange tijd BL3 weer opgepakt. Eerste DLC afgerond; was weer eens leuk om te exploren en te looten. Ook nog eens een +5 com voor Amara gevonden. Vandaag eens de 2e DLC doorlopen en al de leuke wapens farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:35

The Chosen One

Zie signature!

Hoe werken de 'stuck gyrojets increase damage by 9%' precies? Hoe stacked dat precies? Lastig te zeggen ingame met alle nummers die rondvliegen.

Heb wapen met 50 damage en die stat hierboven en dan 1 met 57X2.

[ Voor 19% gewijzigd door The Chosen One op 08-04-2020 16:19 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-06 11:38
The Chosen One schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:14:
Hoe werken de 'stuck gyrojets increase damage by 9%' precies? Hoe stacked dat precies? Lastig te zeggen ingame met alle nummers die rondvliegen.

Heb wapen met 50 damage en die stat hierboven en dan 1 met 57X2.
Stick je er 1 op een enemy is het 109% damage als dat ding explodeert.
Stick je er 2 op een enemy is het 118% damage.
Stick je er 5 op een enemy is het 154% damage.

etc.. etc..

[ Voor 4% gewijzigd door Groningerkoek op 08-04-2020 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Ik ben Moze aan het spelen en merk dat ik zo squishy ben. Meer dan hoogstwaarschijnlijk speel ik niet goed.

Ik zie vaak builds die focusen rond 1 overpowered of gewoon raar item, of builds met granaten of builds die elke 5 seconden in en uit Iron Bear springen... Ik weet niet zeker als ik zo wil spelen.

Ik wil meer een echt run en gun build. Iemand tips? Ik denk dat dit dan iets is voor mij?
YouTube: Borderlands 3 | Bulletstorm Moze 2.0 Build (Invincible + Game Save)
Ik heb nog maar net de DLC gekocht, dus heb die items (nog) niet, maar lijkt me wel een goede richting voor mij dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

SideShow schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:11:
Ik ben Moze aan het spelen en merk dat ik zo squishy ben. Meer dan hoogstwaarschijnlijk speel ik niet goed.

Ik zie vaak builds die focusen rond 1 overpowered of gewoon raar item, of builds met granaten of builds die elke 5 seconden in en uit Iron Bear springen... Ik weet niet zeker als ik zo wil spelen.

Ik wil meer een echt run en gun build. Iemand tips? Ik denk dat dit dan iets is voor mij?
Ik heb nog maar net de DLC gekocht, dus heb die items (nog) niet, maar lijkt me wel een goede richting voor mij dan?
Mja, je denkt gewoon te moeilijk zou ik zeggen. Gewoon spelen, vind je een item wat meer shield heeft, neem je die. Een gun die meer damage doet, neem je die.

Ben je een game als deze niet gewent dan moet je misschien gewoon leren spelen met shield/health en niet alleen maar constant op de vijanden af rennen a la Doom.

En 5 vijanden, je kilt er 3, je bent bijna dood. Ga naast een vijand staan, ga dood, schiet em met een shotgun en tada second wind.

Keer shops afgaan om te kijken voor (niet te dure) items al zul je meestal items wel vinden. Eridium shop keertje bekijken.
En de unique weapons moet je soms ff echt testen. Lagere damage betekent niet altijd slechter bij die.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SideShow schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:11:

Misschien sowieso handig om er bij te vermelden welk level je bent en eventueel of je op normaal of tvhm en eventueel welk level mayhem je speelt...

Als je nog gewoon aan het levelen bent en niet dik de mayhem in duikt dan klopt bovenstaand redelijk. Ik heb mijn moze al levelend gespeeld door vrij zwaar op shield skills te leunen en health voor shield inruilen en zo en voelde me echt een tank.

Maar ben je al echt hogere mayhem aan het spelen op max level dan moet je inderdaad meer gaan optimaliseren en worden builds zoals die video relevanter. Ik ging er een beetje vanuit dat je op dat niveau zit en dan kan ik je niet echt meer helpen. Tot die tijd moet je nog niet te veel naar dat soort video's kijken en inderdaad gewoon spelen en zelf wat met verschillende gear en skills spelen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Finraziel schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:32:
[...]

Misschien sowieso handig om er bij te vermelden welk level je bent en eventueel of je op normaal of tvhm en eventueel welk level mayhem je speelt...

Als je nog gewoon aan het levelen bent en niet dik de mayhem in duikt dan klopt bovenstaand redelijk. Ik heb mijn moze al levelend gespeeld door vrij zwaar op shield skills te leunen en health voor shield inruilen en zo en voelde me echt een tank.

Maar ben je al echt hogere mayhem aan het spelen op max level dan moet je inderdaad meer gaan optimaliseren en worden builds zoals die video relevanter. Ik ging er een beetje vanuit dat je op dat niveau zit en dan kan ik je niet echt meer helpen. Tot die tijd moet je nog niet te veel naar dat soort video's kijken en inderdaad gewoon spelen en zelf wat met verschillende gear en skills spelen.
Ik ben 57 en guardian rank 88, speel meestal op mayhem 1.
Momenteel op het gemak bezig met DLC te spelen.

Onlangs met een vriend maliwan takedown gedaan met die eindbaas ook, ik voelde me super squishy, merendeel van onze pogingen was ik dood in fase 3, hij (fl4k) heeft eigenlijk de fight bijna alleen moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 17:41
Ik ben ook vrij nieuw, alleen speel ik met FL4K.
Net 2 weken 57 en guardian rank 110 oid.

Maar vooral zorgen dat je een paar goede wapens hebt ( The lob, Krakatoa en soulrender)
Speel nu eigenlijk alles op Mayhem 3/4.
Graveward kan je met de Krakatoa in 10/20 seconden dood hebben op mayhem 4.
Daar krijg je ontzettend veel legendary’s van ;)

Verder kijk ik op YouTube wat een beetje goede farm spots zijn en goede builds/wapens.

Mocht je op Steam spelen voeg mij maar toe hoor (R_utger)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Aanrader, met een cryo mirv hex erbij en nog wat ander leuk spul (damage boosts etc) melt je alles op M3:

Afbeeldingslocatie: https://van-eembergen.com/soulrender.png

[ Voor 3% gewijzigd door KnoxNL op 12-04-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Heb hem ook in verschillende versies.
De beste die ik heb heeft iets van 2480 dmg en een 32 mag (48 met 50% mag size artifact).
En 100% dmg bonus na het gebruik van een action skill.

Alle mobs smelten zo weg :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik speel eigenlijk nooit mayhem, vind die modifiers echt zo matig. Elke keer die damage buff op assault rifles, wat juist mijn favoriete wapens zijn en die door mijn relic gebuffed worden.

Maar tvhm mayhem 0 is ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
42erik schreef op zondag 12 april 2020 @ 15:16:
Ik speel eigenlijk nooit mayhem, vind die modifiers echt zo matig. Elke keer die damage buff op assault rifles, wat juist mijn favoriete wapens zijn en die door mijn relic gebuffed worden.
Heb je op M4 geen last van.

Vind die modifiers op M3 ook bagger om mee te spelen. De ene keer weer -30% SMG damage en dan weer op Shotguns. Moet je iedere keer kijken waar je mee moet spelen en waarmee niet. Daarom liever gewoon M4 zodat je dat niet hebt.

Vind het hele Mayhem gebeuren sowieso maar matig uitgevoerd. Zo ga je op M3 met een reflection modifier vaker neer door je eigen kogels dan die van de vijand. Ook is het verschil in moeilijkheid tussen M3 en M4 erg groot. Hou het toch maar bij M4 omdat die modifiers op M3 enorm irritant zijn. Heb de juiste gear zodat ook M4 meer dan prima te doen is, dus dat dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hoe werkt "start downloadable content"? Begin je dan met lvl 1 char die dlc? En daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 12 april 2020 @ 20:01:
[...]

Heb je op M4 geen last van.

Vind die modifiers op M3 ook bagger om mee te spelen. De ene keer weer -30% SMG damage en dan weer op Shotguns. Moet je iedere keer kijken waar je mee moet spelen en waarmee niet. Daarom liever gewoon M4 zodat je dat niet hebt.

Vind het hele Mayhem gebeuren sowieso maar matig uitgevoerd. Zo ga je op M3 met een reflection modifier vaker neer door je eigen kogels dan die van de vijand. Ook is het verschil in moeilijkheid tussen M3 en M4 erg groot. Hou het toch maar bij M4 omdat die modifiers op M3 enorm irritant zijn. Heb de juiste gear zodat ook M4 meer dan prima te doen is, dus dat dan maar.
Huh? Ik dacht dat M4 alsnog 1 modifier had.... Maar eens kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
42erik schreef op maandag 13 april 2020 @ 00:05:
[...]

Huh? Ik dacht dat M4 alsnog 1 modifier had.... Maar eens kijken dan
Dat klopt ook, maar da's veel beter dan de hele lijst van M3. Meestal is het ook niet zo'n boeiende modifier. Alleen al geen reflectie wat met M3 vaak voorkomt maakt M4 al fijner. Laat staan -50% op SMG's of iets anders als je net wat leuk spul hebt waar je constant mee wil spelen.

Edit: Heb even gekeken en het zijn 2 modifiers. De eerste is alleen positief. Iets als +30% SMG damage of +20% normal bullet damage. De 2e is negatief, maar dat maakt de vijanden sterker. Iets als double projectiles bijvoorbeeld.

Hiermee kom je de modifiers als -40% op SMG en bij een nieuwe map weer -40% op Assault rifles niet tegen. Ook zit er volgens mij op M4 geen reflection in. Vooral dit werd ik op M3 helemaal gek van. Schiet met een krachtig wapen en je bent dood door je eigen kogels. Wat er aan modifiers op M4 is, dat is allemaal redelijk neutraal en dus fijner dan wat je op M3 krijgt. Ik ga niet met ieder nieuw level naar de M3 modifiers kijken en daar mijn hele setup op aanpassen. Ik speel al vrij lang alleen op M4 en kom nooit iets tegen waardoor ik iets moet aanpassen. Je kan gewoon lekker doorspelen zonder ineens met een bepaald wapen de helft aan schade te doen of constant dood gaan door je eigen kogels. Alleen het verschil in hoeveel health de vijanden hebben op M4 tegenover M3 is weer extreem groot. Nou heb ik nu de juiste gear en build waardoor ik nogsteeds door alles heen rag alsof het M1 is, dus is het goed te doen.

[ Voor 55% gewijzigd door PilatuS op 13-04-2020 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Het Mayhem systeem gaat in april toch helemaal op de schop, dus ik zou er niet teveel meer over nadenken. :)

Spelen jullie trouwens normal mode en dan Mx of TVHM met Mx?

[ Voor 22% gewijzigd door KnoxNL op 13-04-2020 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
1 hour later (rare spawn enemy + rare drop):

Afbeeldingslocatie: https://van-eembergen.com/unseenthreat.png

Worth it?

Niet echt, ik had er meer van verwacht. Ik ga m nu nog een keer met Fl4K halen en een crit build maken, maar ik vind het wat overhyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:24:
Het Mayhem systeem gaat in april toch helemaal op de schop, dus ik zou er niet teveel meer over nadenken. :)

Spelen jullie trouwens normal mode en dan Mx of TVHM met Mx?
Hopelijk wordt het wat die nieuwe Mayhem mode,

Speel hier trouwens op TVHM met M4.
KnoxNL schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:57:
1 hour later (rare spawn enemy + rare drop):

[Afbeelding]

Worth it?

Niet echt, ik had er meer van verwacht. Ik ga m nu nog een keer met Fl4K halen en een crit build maken, maar ik vind het wat overhyped.
Had gehoopt op wat goede nieuwe snipers met de nieuwe DLC. Helaas zijn ze allemaal minder goed dan de level 53 Wedding invitation. Die doet sowieso al meer schade met een crit en dan heb ik er nog 1tje die 100% meer schade doet na het gebruik van phasegrasp. Dan kan je gewoon in de lucht iedere keer phasegrasp doen waarbij ie 8 seconden lang 2x zo krachtig is. Geen enkele andere sniper komt ook maar in de buurt van dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:35:
[...]

Hopelijk wordt het wat die nieuwe Mayhem mode,

Speel hier trouwens op TVHM met M4.

[...]

Had gehoopt op wat goede nieuwe snipers met de nieuwe DLC. Helaas zijn ze allemaal minder goed dan de level 53 Wedding invitation. Die doet sowieso al meer schade met een crit en dan heb ik er nog 1tje die 100% meer schade doet na het gebruik van phasegrasp. Dan kan je gewoon in de lucht iedere keer phasegrasp doen waarbij ie 8 seconden lang 2x zo krachtig is. Geen enkele andere sniper komt ook maar in de buurt van dat.
Zo, TVHM EN M4..... Daar ben ik echt nog niet, al zou het met huidige build wel moeten kunnen.

Overigens neem ik inmiddels alles terug, de wedding invitation was ook mijn favoriet maar dit ding slaat echt alles:

Afbeeldingslocatie: https://van-eembergen.com/unseenthreat2.png

Heeft me de hele middag gekost maar dit ding is echt insane.

Met soulrenders, een lob, etc etc kan ik nu denk ik wel naar TVHM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
KnoxNL schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:54:
[...]

Zo, TVHM EN M4..... Daar ben ik echt nog niet, al zou het met huidige build wel moeten kunnen.

Overigens neem ik inmiddels alles terug, de wedding invitation was ook mijn favoriet maar dit ding slaat echt alles:

[Afbeelding]

Heeft me de hele middag gekost maar dit ding is echt insane.

Met soulrenders, een lob, etc etc kan ik nu denk ik wel naar TVHM.
Mijn build is niet eens zo heel boeiend. Het zijn bij mij de wapens en artifacts wat TVHM op M4 prima te doen maakt. Sowieso een zooi SMG's en Assault Rifles met de 1% damage stack. Dan de magazijn grootte x2 met hoge firerate door de build en die 1% tikt heel snel heel hard aan.

Verder nog een leuke Unlimited Anarchy waarbij The Lob helemaal niets is na een paar kills met de stacks die dat wapen geeft. Zelfs badasses gaan met 2 schoten neer op M4.

Ik heb alle nieuwe snipers getest, maar de Wedding invitation doet bij mij nog steeds meer schade.

Het onderstaande is wat M4 op TVHM makkelijk maakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c_7WZbxB-awVn9C_tr8faNgChN4=/f/image/N7ICQrCz0Pe6Qapqp10g58zJ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZsW1WeT7Mi8i8_DwDBgCBFAnoY=/f/image/jz2N9pqQvL5eHAgzU2pYVRRO.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sRjOF6co_6b8fF0W6LGd0OTLUNs=/f/image/PNNaP7cTK39uSQ3s7z9HYaq7.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0R7nrGalxV-584DFWECSoY9KSI=/f/image/LdgeJfltv5wIXH75eDm2oJOW.jpg

Die 250% extra schade op de Unlimited Anarchy heb ik niet eens nodig. Na 3 of 4x automatisch herladen of na een paar kills gaat dit ding zo extreem veel schade doen dat M4 wel Normal Mode zonder Mayhem lijkt. Vandaar dat The Lob ook weinig lijkt te doen tegenover dit ding.

Edit: Wat er bij die Unlimited Anarchy em amdere wapens ook nog eens bijkomt is dat door de skilltree er kogels naar andere doelen gaan. Tegen die tijd dat je 2 normale kills hebt gemaakt met dit ding zijn er nog 4 andere vijanden dood. Maar ook andere wapens doen het door die 1% stacks erg goed op M4 in TVHM. Zodra het stacken begint te lopen gaat alles er heel snel aan.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 13-04-2020 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ja mijn wapens en artefacts zijn vergelijkbaar inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KnoxNL schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:22:
Ja mijn wapens en artefacts zijn vergelijkbaar inderdaad :)
Dan loop je door TVHM op M4 heen alsof het niets is. Dit met Amara in ieder geval. Geef ik Zane dezelfde gear dan werkt dat ook prima, maar niet zo goed als met Amara. Verder is Phasegrasp met automatisch herhalen na een kill enorm fijn. Dan ook nog 4 doelen achter elkaar met Phasegrasp en zonder te herhalen schiet je 10 doelen dood.

Vind trouwens deze fijner dan de Soulrender:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2kzNMfL9viJorRAFoiy82FxAhI=/f/image/bzuTWGTSWGVJzP94pvqdE061.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
Net aan tvhm begonnen en nu in sanctuary, dus ik ga het zo zien :) Tot nu toe in ieder geval easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt net een nieuwe build langs. Graveward neer met 1 kogel :P

YouTube: Borderlands 3 | Deputy FL4K 2.0 Build (One Shot Everything! + Game S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn dat is mooi... krijg deze week als het goed is nieuwe hardware binnen (waaronder een 2080 <3), misschien tijd om de game weer eens op te pakken dan oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 13 april 2020 @ 00:16:
[...]

Dat klopt ook, maar da's veel beter dan de hele lijst van M3. Meestal is het ook niet zo'n boeiende modifier. Alleen al geen reflectie wat met M3 vaak voorkomt maakt M4 al fijner. Laat staan -50% op SMG's of iets anders als je net wat leuk spul hebt waar je constant mee wil spelen.

Edit: Heb even gekeken en het zijn 2 modifiers. De eerste is alleen positief. Iets als +30% SMG damage of +20% normal bullet damage. De 2e is negatief, maar dat maakt de vijanden sterker. Iets als double projectiles bijvoorbeeld.

Hiermee kom je de modifiers als -40% op SMG en bij een nieuwe map weer -40% op Assault rifles niet tegen. Ook zit er volgens mij op M4 geen reflection in. Vooral dit werd ik op M3 helemaal gek van. Schiet met een krachtig wapen en je bent dood door je eigen kogels. Wat er aan modifiers op M4 is, dat is allemaal redelijk neutraal en dus fijner dan wat je op M3 krijgt. Ik ga niet met ieder nieuw level naar de M3 modifiers kijken en daar mijn hele setup op aanpassen. Ik speel al vrij lang alleen op M4 en kom nooit iets tegen waardoor ik iets moet aanpassen. Je kan gewoon lekker doorspelen zonder ineens met een bepaald wapen de helft aan schade te doen of constant dood gaan door je eigen kogels. Alleen het verschil in hoeveel health de vijanden hebben op M4 tegenover M3 is weer extreem groot. Nou heb ik nu de juiste gear en build waardoor ik nogsteeds door alles heen rag alsof het M1 is, dus is het goed te doen.
Hmm, waar mayhem 3 op tvhm een ramp is voor me, blijk ik in 4 prima heel athenas en traunt door te komen... Ja, het verdampt niet allemaal en ik moet daadwerkelijk ammo crates openen, maar het gaat prima. Dank voor de tip.

En dan te bedenken dat wotan op normal me niet lukt... Gek spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
42erik schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 00:33:
[...]
Ja, het verdampt niet allemaal en ik moet daadwerkelijk ammo crates openen, maar het gaat prima.
Met welk karakter speel je ?

Ik merk dat Amara veel makkelijker is dan Zane op TVHM met M4. Met Zane kom ik er wel doorheen door een extreem hoge firerate, maar met Amara hoef ik veel minder te doen en gaat het veel makkelijker, waarbij ik niet eens ammo nodig heb. Het verschil tussen deze 2 met vrijwel dezelfde gear is heel groot.

Mocht iemand nog meer willen weten over de puzzels en het nut er van. Via de volgende link een aantal vragen waarbij het toch zeker wel nut heeft op welke manier je dan ook de boel oplost: https://dnapuzzles.org/20...ying-borderlands-science/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Wat ik wel weer merk bij TVHM M4, is dat als ik bij de space base kom, waar je door die buis naar beneden moet dat stuk, de moeilijkheid ineens omhoog schiet, niet normaal.

Daarvoor wandelde ik er doorheen of het niets was, en ineens is dan alles tanky as fuck.

Blijf dat raar vinden, heb een build nagenoeg gelijk aan de sheriff build (van youtube) en de resultaten blijven toch achter.

Heb ook grotendeels dezelfde gear, met de 1% stack en alles, maar merk dan toch verschil. Iets klopt er niet :P

Also: KTKTT-HXHZK-XZFRZ-CXTJJ-XXWKK

[ Voor 3% gewijzigd door KnoxNL op 14-04-2020 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Speel zelf als Fl4k met redelijk dezelfde build.
Heb deze save ingeladen en de guns overgezet. (Wist niet dat het kon, dus vond het nog wel spannend :) )
Al gemerkt dat sommige guns nagenoeg niet te krijgen zijn met een goede roll.
Van de week maar eens proberen of ik het zelfde kan creëren met mijn Fl4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
R-utger schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:46:
[...]

Heb deze save ingeladen en de guns overgezet. (Wist niet dat het kon, dus vond het nog wel spannend :) )
Ben benieuwd, zoals hierboven gezegd vind ik het nog lastig. Farm wel mijn eigen guns, anders is de lol er snel af voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-06 15:09
KnoxNL schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:48:
[...]

Ben benieuwd, zoals hierboven gezegd vind ik het nog lastig. Farm wel mijn eigen guns, anders is de lol er snel af voor mij.
Mocht je wat hulp nodig hebben en op de PC spelen Joenino is me Epic gamers tag en voor zo ver ik weet ook die van steam. Speel zelf een cryo (flash freeze build uit me hoofd) Zane en ik brand overal doorheen op TVHM M4 maar het wordt een beetje saai in me uppie :P

Mochten der meer mensen samen willen spelen voel je vrij om me toe te voegen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Dank voor het aanbod, maar mijn doel is dat ik mijn eigen build zover komt dat me dat ook lukt :P

Ik gebruik nu deze:

Voor mijn amara build doe ik het nog met een zelf bedachte, maar ga ik eerdaags ook eens wat rondsnuffelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 01:31:
[...]

Met welk karakter speel je ?

Ik merk dat Amara veel makkelijker is dan Zane op TVHM met M4. Met Zane kom ik er wel doorheen door een extreem hoge firerate, maar met Amara hoef ik veel minder te doen en gaat het veel makkelijker, waarbij ik niet eens ammo nodig heb. Het verschil tussen deze 2 met vrijwel dezelfde gear is heel groot.

Mocht iemand nog meer willen weten over de puzzels en het nut er van. Via de volgende link een aantal vragen waarbij het toch zeker wel nut heeft op welke manier je dan ook de boel oplost: https://dnapuzzles.org/20...ying-borderlands-science/
Een fade away FL4K. Met de wapens die met gewoon spelen droppen, grinden heb ik niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Inmiddels de build iets getest en de dmg is insane nadat je een rakk attack gebruikt. (Zonder is het ook niet slecht)
Ook de video een paar keer gekeken en toch nog weer wat dingen van geleerd hoe alles met elkaar werkt.
Moet wel even wennen aan de wapens en dan ook vooral voor de crits spots gaan.
Met de lob is dat niet zo nodig :9

En graveward gaat nu met 1 shot down :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 22:15

JSchut

.....

R-utger schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:12:
Inmiddels de build iets getest en de dmg is insane nadat je een rakk attack gebruikt. (Zonder is het ook niet slecht)
Ook de video een paar keer gekeken en toch nog weer wat dingen van geleerd hoe alles met elkaar werkt.
Moet wel even wennen aan de wapens en dan ook vooral voor de crits spots gaan.
Met de lob is dat niet zo nodig :9

En graveward gaat nu met 1 shot down :+
Ik heb die build ook eens geprobeerd maar ik hit maar rond de 100-200k. Geen idee wat ik fout doe.

Hij heeft overigens wel echt godrolls maar goed. Zonder die godrolls zou ik toch een stuk meer moeten doen.

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 14-04-2020 21:59 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 21:58:
[...]
Ik heb die build ook eens geprobeerd maar ik hit maar rond de 100-200k. Geen idee wat ik fout doe.

Hij heeft overigens wel echt godrolls maar goed. Zonder die godrolls zou ik toch een stuk meer moeten doen.
Build als in je hebt dezelfde skillpoints in gebruik ? Of build als in je hebt de skillpoints en shield/classmod ?

Vooral de classmod met de juiste extra's doet heel erg veel. Los van de classmod die veel doet in combinatie met de skillpoints zit er vaak ook nog eens iets bij als 55% Jakobs criticalhit damage. Dit tik heel hard aan. Heb je dan ook nog eens een wapen met 100% extra damage na einde actionskill en alles bij elkaar heb je het over 3x meer schade. Met alleen de skillpoints ben je er niet, je moet de gear matchen met de skillpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

PilatuS schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 22:04:
[...]

Build als in je hebt dezelfde skillpoints in gebruik ? Of build als in je hebt de skillpoints en shield/classmod ?

Vooral de classmod met de juiste extra's doet heel erg veel. Los van de classmod die veel doet in combinatie met de skillpoints zit er vaak ook nog eens iets bij als 55% Jakobs criticalhit damage. Dit tik heel hard aan. Heb je dan ook nog eens een wapen met 100% extra damage na einde actionskill en alles bij elkaar heb je het over 3x meer schade. Met alleen de skillpoints ben je er niet, je moet de gear matchen met de skillpoints.
Ik heb aardig wat gear gematched ook idd. Ik zal er eens wat dieper induiken en kijken wat de verschillen zijn met mijn gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
JSchut schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 21:58:
[...]

Mhh, met de Krakatoa deed ik tussen de 500-1m dmg op Graveward voordat ik deze build probeerde.

Maar het is vooral dat alles draait om maximaal damage halen en die weer zien te buffen met je skills en gear.
Skills zijn makkelijk te veranderen, alleen de juiste gear/wapens met de juiste buffs zijn lastig te krijgen.
Zo zorgen je shield en granaat ook beide voor een extra 50% wapen damage.

Zelf heb ik de wapen en gear overgenomen, ik vind dat zelf niet zo erg. Speel pas een maand en met de nieuwe Mayhem 2.0 wil ik wel een beetje goed voor de dag komen.
Die tijd en geluk die je anders nodig hebt, heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 22:35:
[...]

Ik heb aardig wat gear gematched ook idd. Ik zal er eens wat dieper induiken en kijken wat de verschillen zijn met mijn gear.
En de action skill gebruiken voordat je gaat schieten. Het activeren van de action skill is waarbij de schade die je doet ineens extreem omhoog gaat.

In sommige gevallen heb je ook nog de granaat die mee werkt. Er zijn er genoeg die bij het gooien je een 30% of meer damage buff geven puur en alleen door het gooien.

In mijn geval met Amara is het phasegrasp gebruiken in de lucht waarbij ik met wapens dan 100% meer schade doe. Gooi nog even een granaat en het wordt 130%. Dit los van de hele build en classmod, artifact en shield.

Deze builds die langskomen zijn zo extreem sterk omdat alles wat er maar is samenkomt waarbij de schade die je doet extreem wordt. Mis je ook maar 1 item kan het verschil heel groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

R-utger schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:46:
[...]

"Guns overzetten" .. is nieuw voor mij, heb er wel een idee van, maar kan je alsnog even toelichten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
SideShow schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:16:
[...]

"Guns overzetten" .. is nieuw voor mij, heb er wel een idee van, maar kan je alsnog even toelichten ?
Kan alleen als je op pc speelt. Regel een save game van iemand, kopieer die naar jouw mapje van saved games van BL3 en open dat karakter met die specifieke guns e.d. Gooi die guns e.d. in je kluis en nu zijn die dingen dus ook te gebruiken door je eigen karakters.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:05
apollo13 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:29:
[...]

Kan alleen als je op pc speelt. Regel een save game van iemand, kopieer die naar jouw mapje van saved games van BL3 en open dat karakter met die specifieke guns e.d. Gooi die guns e.d. in je kluis en nu zijn die dingen dus ook te gebruiken door je eigen karakters.
kan ook op de ps4 trouwens... maar daarvoor heb je save wizard nodig.

die gebruik ik ook wel eens en op internet zijn hoop save games te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
[...]

Precies dit.
Het is ook erg simpel om te doen.
Op YouTube is er ook een filmpje van hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

[...]

Het lijkt me dat je guardian rank effed up raakt door iemands zijn .sav file te gaan gebruiken ... ?
Gelukkig heb ik een backup gemaakt van mijn complete savegame map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op woensdag 15 april 2020 @ 19:29:
[...]
Het lijkt me dat je guardian rank effed up raakt door iemands zijn .sav file te gaan gebruiken ... ?
Gelukkig heb ik een backup gemaakt van mijn complete savegame map.
Aan de guardian rank veranderd niets door een andere save te laden. Ook de bank veranderd niet door een andere save. Je hebt namelijk 2 soorten. De eerste is 1.sav, 2.sav of zelfs 1234.sav, dit zijn de karakters met hun gear. Dan he je nog profile.sav en zolang de daar vanaf blijft is er niets aan de hand.

Je kan prima een 123.sav in de map zetten en dan krijg je alleen het nieuwe karakter met gear. Die kan je dan vervolgens strippen door de gear in de bank te gooien of gewoon dat karakter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

PilatuS schreef op woensdag 15 april 2020 @ 19:34:
[...]

Aan de guardian rank veranderd niets door een andere save te laden. Ook de bank veranderd niet door een andere save. Je hebt namelijk 2 soorten. De eerste is 1.sav, 2.sav of zelfs 1234.sav, dit zijn de karakters met hun gear. Dan he je nog profile.sav en zolang de daar vanaf blijft is er niets aan de hand.

Je kan prima een 123.sav in de map zetten en dan krijg je alleen het nieuwe karakter met gear. Die kan je dan vervolgens strippen door de gear in de bank te gooien of gewoon dat karakter spelen.
Ik heb enkel de 123.sav gebruikt (dus niet de profile.sav) van iemand en mn guardian rank was onmiddellijk "vreemd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op woensdag 15 april 2020 @ 19:36:
[...]
Ik heb enkel de 123.sav gebruikt (dus niet de profile.sav) van iemand en mn guardian rank was onmiddellijk "vreemd".
Vreemd dan. Hier iets van 5 verschillende karakters gedownload en geladen zonder enige problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

PilatuS schreef op woensdag 15 april 2020 @ 19:38:
[...]

Vreemd dan. Hier iets van 5 verschillende karakters gedownload en geladen zonder enige problemen.
Het laden lukt zonder problemen, items overzetten lukt zonder problemen.

Het is de guardian rank die "kapot" is, er zijn verschillende threads te vinden online.
Bvb; je hebt een guardian rank van 100, maar als je de 3 ranks apart optelt, kom je uit op 140, .. ik zeg maar iets. Of omgekeerd. Afhankelijk dus van degene die je zn sav game van hebt gebruikt. Heb je dat al eens bekeken bij jezelf?

[ Voor 5% gewijzigd door SideShow op 15-04-2020 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op woensdag 15 april 2020 @ 23:28:
[...]

Het laden lukt zonder problemen, items overzetten lukt zonder problemen.

Het is de guardian rank die "kapot" is, er zijn verschillende threads te vinden online.
Bvb; je hebt een guardian rank van 100, maar als je de 3 ranks apart optelt, kom je uit op 140, .. ik zeg maar iets. Of omgekeerd. Afhankelijk dus van degene die je zn sav game van hebt gebruikt. Heb je dat al eens bekeken bij jezelf?
Ah, op die manier :)

Het optellen van de 3 ranks tegenover de rank die heb klopt inderdaad niet. Er staan flink meer punten bij de 3 ranks dan mijn daadwerkelijke guardian rank. Alleen als het aankomt op hoe ik op mijn rank ben gekomen klopt het volgens mij wel. De linker tree heb ik weinig gebruikt en pas net helemaal vol en ook hoe ik van zeg 100 naar 150 ben gekomen, stapje voor stapje, dat klopt ook gewoon.

Ik heb het idee dat de totale rank gewoon klopt alleen dat er bij de losse trees meer staan dan er ooit is geweest. Ik denk dat het bij de trees inderdaad wel fout is gegaan bij mij waarbij het hoger is dan de daadwerkelijke rank, maar dat die rank dus wel gewoon klopt. Ik dacht dat de guardian rank niet in de losse karakter savegames zat, maar het totale getal klopt inderdaad niet meer bij mij. Maar of er dan ook echt iets mis is aangezien de totale rank bij mij wel lijkt te kloppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet ook zo dat als je voorheen gebruik gemaakt hebt van de hogere xp bij offline spelen (weet niet of dat ondertussen gefixt is) dat je meer perks rechts vrijgespeeld hebt maar dat je werkelijke rank weer omlaag is naar wat het eigenlijk moet zijn als je weer online bent? Maar dat je je perks houdt?
Ik ben daar zelf nooit voor gegaan, maar dat kan dus wellicht ook een verklaring zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op woensdag 15 april 2020 @ 23:39:
[...]

Ah, op die manier :)

Het optellen van de 3 ranks tegenover de rank die heb klopt inderdaad niet. Er staan flink meer punten bij de 3 ranks dan mijn daadwerkelijke guardian rank. Alleen als het aankomt op hoe ik op mijn rank ben gekomen klopt het volgens mij wel. De linker tree heb ik weinig gebruikt en pas net helemaal vol en ook hoe ik van zeg 100 naar 150 ben gekomen, stapje voor stapje, dat klopt ook gewoon.

Ik heb het idee dat de totale rank gewoon klopt alleen dat er bij de losse trees meer staan dan er ooit is geweest. Ik denk dat het bij de trees inderdaad wel fout is gegaan bij mij waarbij het hoger is dan de daadwerkelijke rank, maar dat die rank dus wel gewoon klopt. Ik dacht dat de guardian rank niet in de losse karakter savegames zat, maar het totale getal klopt inderdaad niet meer bij mij. Maar of er dan ook echt iets mis is aangezien de totale rank bij mij wel lijkt te kloppen ?
Er is inderdaad al een uitbreiding op de trees geweest, maar ik snap dat je dat niet gezien hebt wellicht. Is relatief weinig aandacht voor geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

De enige "juiste" mogelijkheid die ik dan nog zie is:

- backup maken van je volledige save folder
- sav gebruiken van iemand anders
- items doormailen naar iemand
- je eigen profiel restoren
- items terugkrijgen van die iemand

Iemand die dit zou kunnen bevestigen?
En nog meer, iemand die mijn vriendje wil zijn om dit uit te proberen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
SideShow schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:35:
De enige "juiste" mogelijkheid die ik dan nog zie is:

- backup maken van je volledige save folder
- sav gebruiken van iemand anders
- items doormailen naar iemand
- je eigen profiel restoren
- items terugkrijgen van die iemand

Iemand die dit zou kunnen bevestigen?
En nog meer, iemand die mijn vriendje wil zijn om dit uit te proberen? :p
Ik pas :+

Het leuke vind ik juist dat het wat moeite en tijd kost om je gear bij elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
KnoxNL schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:48:
[...]

Ik pas :+

Het leuke vind ik juist dat het wat moeite en tijd kost om je gear bij elkaar te krijgen.
Same here. We waren gisteren met z'n vieren aan het gamen, met ons 2e karakter.
We zitten met onze nummer 2 rond level 30, we maken een badass af en ik krijg een corrosive Lob.
Teamgenoot, niet blij, ikke wel :). Dat is wat deze game leuk maakt en houdt.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

apollo13 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 12:59:
[...]

Same here. We waren gisteren met z'n vieren aan het gamen, met ons 2e karakter.
We zitten met onze nummer 2 rond level 30, we maken een badass af en ik krijg een corrosive Lob.
Teamgenoot, niet blij, ikke wel :). Dat is wat deze game leuk maakt en houdt.
True. Heb ik ook gedaan, met 3 vrienden.
Items uitgewisseld. 130 uur in de game. Overgrote meerderheid van de Steam achievements
Twee DLC's completed en om en bij de 100% galaxy progress.

Heb ook al uren bosses gefarmed, maar sommige items, met net die ene speciale property, die droppen nu eenmaal uiterst zeldzaam.

Ik zou mijn vrienden kunnen gebruiken om die mailing te doen, maar laat ons zeggen dat ik hen er niet mee wil lastigvallen. Sommige mensen denken dat je een moord begaat als je een cheatje zou durven gebruiken. En het blijft toch gewoon een PvE spel.

[ Voor 15% gewijzigd door SideShow op 16-04-2020 13:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KnoxNL
5BKBB-KZ9SK-69R69-5F3TT-RK5RC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Zou iemand zin hebben om mijn Moze (momenteel lvl 10) even te boosten op de Xbox? Geen zin om voor de 6de keer het hele verhaal echt door te moeten spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 17-04-2020 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
Geen Xbox hier, anders had ik je graag even geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
On another note, TVHM op M4 is inderdaad prima te doen. Ik heb er eigenlijk maar 1 gun voor nodig:

The Lob.

Dat ding brandt overal doorheen.

Zonder the Lob is het af en toe ondoenlijk, zeker met 3 annonted tegelijk. Dat doet je afvragen hoe balanced die gun is.

Maargoed, over een week verwacht ik mayhem 2.0 (denk niet dat ze het op de 30e laten aankomen) en dan is de wereld weer anders.

CBWT3-B99HW-6SFX9-5FJJB-J39KJ

[ Voor 3% gewijzigd door KnoxNL op 19-04-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
KnoxNL schreef op zondag 19 april 2020 @ 09:43:
On another note, TVHM op M4 is inderdaad prima te doen. Ik heb er eigenlijk maar 1 gun voor nodig:

The Lob.

Dat ding brandt overal doorheen.

Zonder the Lob is het af en toe ondoenlijk, zeker met 3 annonted tegelijk. Dat doet je afvragen hoe balanced die gun is.

Maargoed, over een week verwacht ik mayhem 2.0 (denk niet dat ze het op de 30e laten aankomen) en dan is de wereld weer anders.

CBWT3-B99HW-6SFX9-5FJJB-J39KJ
De Lob is wel heerlijk, heb hem in alle smaken :P

Maar speel nu vooral met de Fl4K chit Jacobs build.
Daar schiet je ook alles mee aan flarden.

Had al wel lezen dat je veel cash nodig gaat hebben voor de Cartels event.

Had al een mooie cash farm truc gevonden met de Night Flyer pistol en een houten ton in de proving ground. (Moest alleen 40x rakkman afmaken voordat ik de gun had)

YouTube: Borderlands 3 Infinite Money Barrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
R-utger schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:46:
[...]

De Lob is wel heerlijk, heb hem in alle smaken :P

Maar speel nu vooral met de Fl4K chit Jacobs build.
Daar schiet je ook alles mee aan flarden.

Had al wel lezen dat je veel cash nodig gaat hebben voor de Cartels event.

Had al een mooie cash farm truc gevonden met de Night Flyer pistol en een houten ton in de proving ground. (Moest alleen 40x rakkman afmaken voordat ik de gun had)

YouTube: Borderlands 3 Infinite Money Barrel
Ja die zag ik gisteren ook op Youtube, maar ik zie wel hoeveel cash nodig is. Heb nu ff geen zin meer, ga naar buiten met dit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Provin915
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-12-2024
Als je Tom & Xam farmt kan je ook veel cash verdienen. Ik zit aan max cash en dat na een paar uurtjes farmen (uurtje per dag ongeveer (2-3 dagen)). En je krijgt veel legendaries!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het maximale bedrag aangepast, maar niet zichtbaar. Ik heb de max van 99.99 etc, maar als ik ammo koop is het nog steeds 99.99 etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
23 april weer los :D

https://borderlands.com/e...orderlands-3-mayhem-mode/

Edit;

Event nieuws

https://borderlands.com/e...3-revenge-of-the-cartels/

[ Voor 36% gewijzigd door R-utger op 21-04-2020 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Morgen eindelijk weer wat uitdaging :D M4 komt wel beetje me strot uit als je gear degelijk is, ren overal doorheen :P enige wat me nog niet solo wilt lukken is die 4 player Maliwan event. Als je hem laat scalen is hij weer te makkelijk.

Mochten er mensen morgen willen samen spelen richting de nieuwe mayhems Joenino is me gamerstag in zowel steam als epic. Wel op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik keek heel erg uit naar Mayhem 2.0 maar als ik dan dingen lees als de grond is lava en grote hoofden dan begin ik langzaam alweer minder zin in deze update te krijgen.

Maar goed wellicht is het veel leuker dan ik nu inschat.

Na van Zane naar fl4k geswitched te zijn ben ik nu weer terug gegaan naar zane. Dat speelt toch erg leuk hoor. Voorlopig is Zane mijn main weer even :)

Amara had ik al op 50 en Moze heb ik nu ergens in de 40. Doel is ze allemaal straks max level te hebben. Maar Zane en Fl4k blijven voor mij de twee leukste.

Over het Cartel event. Ik meen dat ze zeiden dat ze nu een event hadden met een boost op money drops omdat je dat nodig had voor het cartel event. Echter lees ik daar in het event niets over. Ben benieuwd of we weer wat met onze flappen kunnen doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Joenino schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:54:
Morgen eindelijk weer wat uitdaging :D M4 komt wel beetje me strot uit als je gear degelijk is, ren overal doorheen :P enige wat me nog niet solo wilt lukken is die 4 player Maliwan event. Als je hem laat scalen is hij weer te makkelijk.

Mochten er mensen morgen willen samen spelen richting de nieuwe mayhems Joenino is me gamerstag in zowel steam als epic. Wel op de pc.
Ik voeg je wel even toe als ik de game weer start, al zal ik voor zaterdag geen tijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
5SKTJ-3CSKZ-WFCF9-6BJ3T-WC96W

Zin in the Cartels, Mayhem 2.0 boeit me minder. Maar voor de beste loot zal ik toch wel proberen op Mayhem 10 uit te komen. ben benieuwd hoe Mayhem 10 zich verhoudt qua bullet sponge tot M4 nu.

Vanochtend enthousiast mijn laptop aangezet zodat die vast voor zaterdag de update kan binnen hengelen, maar hij is er nog niet :P

Oh en:

https://borderlands.com/e...ands-3-loot-the-universe/

Heerlijk hoe actief Gearbox is met deze game.

Ik heb geen spijt van mijn €100 aankoop, ik haal het er dubbel en dwars uit. O+

Nog een code voor legendary shotgun conference call, redeem via ingame mail:

5SKTJ-3CSKZ-WFCF9-6BJ3T-WC96W

[ Voor 31% gewijzigd door KnoxNL op 23-04-2020 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

KnoxNL schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:33:
Heerlijk hoe actief Gearbox is met deze game.

Ik heb geen spijt van mijn €100 aankoop, ik haal het er dubbel en dwars uit. O+
Dat ben ik zeker met je eens! Ze zijn zeer actief en zorgen dat de game constant wat te doen heeft.
Zit inmiddels op 250 uur playtime :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
JSchut schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:12:
[...]

Dat ben ik zeker met je eens! Ze zijn zeer actief en zorgen dat de game constant wat te doen heeft.
Zit inmiddels op 250 uur playtime :D
Ik ook zoiets, 12 dagen geeft de client aan. Geen idee hoe je dat in uren ziet bij Epic client trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Ik kan zaterdag ook pas echt los, maar wel erg veel zin in.
Ik hoop/ verwacht dat mayhem 8 misschien nog wel te doen is, 1 easy en 1 very hard modifier.

Ook benieuwd of er leuke nieuwe wapens bijkomen die de moeite waard zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KnoxNL schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:15:
[...]

Ik ook zoiets, 12 dagen geeft de client aan. Geen idee hoe je dat in uren ziet bij Epic client trouwens.
Volgens mij niet, maar ze houden het wel bij en met GOG Galaxy 2.0 zie je het dan weer wel als je Epic er aan gekoppeld zit.
Ik zit op 203 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Half-Life: Alyx, Black Mesa behoren tot succesvolste nieuwe Steam-gam...

Borderlands 3 in de top 20 best verkopende games in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Kijk dat is mooi, dat biedt ook weer perspectief voor de toeomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik verdien liever zelf me eigen loot, komende weken iedere week een planeet vermijden.... "leuk" event.
KnoxNL schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:33:
5SKTJ-3CSKZ-WFCF9-6BJ3T-WC96W.

Vanochtend enthousiast mijn laptop aangezet zodat die vast voor zaterdag de update kan binnen hengelen, maar hij is er nog niet :P

Oh en: 5SKTJ-3CSKZ-WFCF9-6BJ3T-WC96W
Blijkbaar doen ze meeste updates tussen 9-12 am. Dus dat zal 3-6 pm hier zijn.

Zit nu op 135 uur Steamtijd, Gekocht met de korting uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

The Chosen One schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:43:
Ik verdien liever zelf me eigen loot, komende weken iedere week een planeet vermijden.... "leuk" event.

[...]

Blijkbaar doen ze meeste updates tussen 9-12 am. Dus dat zal 3-6 pm hier zijn.
Zojuist aangekondigd: 12 PM PT. Dus 21:00 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Was er al bang voor dat het laat voor ons zou zijn. Naja, dan nog maar ff Moze de campaign laatste uurtje of zo afmaken. :)

edit; updating! 8)

[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 23-04-2020 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Tot M6 was het goed te doen met een Anarchy cryo maar toen dropte die OPQ system (met 200% wep damage als skill active is) en omg wat doet die een damage!! 5300 x 5 alles brand hij weg in no time. Zelfs maar naar M7 geswitched voor wat uitdaging :P

De stap van M4 naar M6 was redelijk pittig maar met genoeg stacks op de anarchy goed te doen. Nu maar een OPQ cryo grinden van Joey :P (nog niet opgezocht of hij ergens anders dropt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Vraag het hier ook wel even.

Copy/paste van een vraag die ik net op reddit gezet heb;

I'll ask here before I dedicate a topic to it. :)

I got 3 chars which all just finished campaign. Tried a bit of M1. With 1 char its doable but I die a lot (2nd winds mostly) and the others I get "destroyed" (not entirely but you get the idea)

Of course I just finished campaign, still lvl 38-40 with ~25 guardian so they aren't extremely geared. And Mayhem is 'endgame', but is the idea of Mayhem (even lvl 1) that I first level to 57 via TVHM or DLC or do I just need to get a few lucky drops on M1/shops and continue on there.

Where does TVHM/mayhem fit with the progression?

TLDR; wanneer moet je beginnen met Mayhem, na campaign? lvl 57 pas echt? Wanneer je gewoon lucky bent met goede gear?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Chosen One schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:51:
Vraag het hier ook wel even.

Copy/paste van een vraag die ik net op reddit gezet heb;

I'll ask here before I dedicate a topic to it. :)

I got 3 chars which all just finished campaign. Tried a bit of M1. With 1 char its doable but I die a lot (2nd winds mostly) and the others I get "destroyed" (not entirely but you get the idea)

Of course I just finished campaign, still lvl 38-40 with ~25 guardian so they aren't extremely geared. And Mayhem is 'endgame', but is the idea of Mayhem (even lvl 1) that I first level to 57 via TVHM or DLC or do I just need to get a few lucky drops on M1/shops and continue on there.

Where does TVHM/mayhem fit with the progression?

TLDR; wanneer moet je beginnen met Mayhem, na campaign? lvl 57 pas echt? Wanneer je gewoon lucky bent met goede gear?
Wanneer jij wil en je er klaar voor voelt... Hangt helemaal van je build (skills en gear) maar ook gewoon van hoe goed jij bent af. En van wat je leuk vindt. Het idee van Borderlands 3 is juist dat je zelf kunt kiezen hoe moeilijk je het voor jezelf wil maken, daarom kun je als je wil op normal zonder mayhem naar max level, of je kunt meteen nadat je de campaign de eerste keer uitgespeeld hebt naar tvhm en mayhem (althans, zo was het? Heb niet echt opgelet wat de nieuwe mayhem precies gaat doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik speel met Zane nu op M4. Even opzoek naar een goede gun met 200% damage on action skill active :) Heb er altijd 2 constant actief. Zal helaas wel geen 400% zijn voor 2 actions skills :P

Even opzoek naar een Maggie of die gun die constant van element veranderd. (weet even de naam niet)

Was even op Pandora en echt een mega hoge drop rate en voornamelijk rocket lauchers. Is wel erg makkelijk om zo een goede te farmen. Ik gebruik ze bijna niet maar goed. Benieuwd naar de andere planeten de komende weken.

Cartel event is ook best leuk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joenino
JSchut schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:58:
Ik speel met Zane nu op M4. Even opzoek naar een goede gun met 200% damage on action skill active :) Heb er altijd 2 constant actief. Zal helaas wel geen 400% zijn voor 2 actions skills :P

Even opzoek naar een Maggie of die gun die constant van element veranderd. (weet even de naam niet)

Was even op Pandora en echt een mega hoge drop rate en voornamelijk rocket lauchers. Is wel erg makkelijk om zo een goede te farmen. Ik gebruik ze bijna niet maar goed. Benieuwd naar de andere planeten de komende weken.

Cartel event is ook best leuk. :)
Vooral het Cartel event doen voor de O.P.Q AR dan brand je overal doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Finraziel schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:11:
[...]

Wanneer jij wil en je er klaar voor voelt... Hangt helemaal van je build (skills en gear) maar ook gewoon van hoe goed jij bent af. En van wat je leuk vindt. Het idee van Borderlands 3 is juist dat je zelf kunt kiezen hoe moeilijk je het voor jezelf wil maken, daarom kun je als je wil op normal zonder mayhem naar max level, of je kunt meteen nadat je de campaign de eerste keer uitgespeeld hebt naar tvhm en mayhem (althans, zo was het? Heb niet echt opgelet wat de nieuwe mayhem precies gaat doen).
Gaan we eerst even naar TVHM, met annointed, extra shields e.d. is het al wat moeilijker. Dan eerst wat nieuwe gear etc. verzamalen en dan zien we wel.

edit;

Annoint; While action skill is active + 200% damage.

Hoe/werkt dat met Rakk Attack?

Net een wapen gekocht met het erop, heb het idee dat het niet werkt maar kan het niet helemaal zeggen door alle crits, en hogere damage van andere skills door variabele factoren. :P

[ Voor 14% gewijzigd door The Chosen One op 24-04-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
The Chosen One schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:51:
[...]

Gaan we eerst even naar TVHM, met annointed, extra shields e.d. is het al wat moeilijker. Dan eerst wat nieuwe gear etc. verzamalen en dan zien we wel.

edit;

Annoint; While action skill is active + 200% damage.

Hoe/werkt dat met Rakk Attack?

Net een wapen gekocht met het erop, heb het idee dat het niet werkt maar kan het niet helemaal zeggen door alle crits, en hogere damage van andere skills door variabele factoren. :P
Is wellicht niet helemaal een handige annoitment met rakk attack? Die duurt toch maar heel kort? Als je dus rakk attack gebruikt kun je beter zoeken naar een andere annoit, bv "after action skill ends" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Idd, als je met Rakk attack speelt is het het beste om wapens te hebben met 100% damage increase after using action skill.

Weet alleen niet welke nieuwe bonussen er nu zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:11

Shabbaman

Got love?

Joenino schreef op donderdag 23 april 2020 @ 22:59:
De stap van M4 naar M6 was redelijk pittig
Het scheelt een heel stuk als je niet constant sterft... O-)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Shabbaman schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:37:
[...]

Het scheelt een heel stuk als je niet constant sterft... O-)
Ja die klote tediore explodeerde steeds in me gezicht 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Graveward op M8 is nog wel te doen met mijn huidige build.
Ook kan je 2 modifiers krijgen op 8 die beide je Crit met 25% boosten. Vrij simpel te farmen dan.

Inmiddels the lob met 23.5k dmg en een Krakatao met 27.5k dmg gekregen.
Ook kreeg ik 3 stagecoach shottys vrij snel achter elkaar ( misschien nu aan de lootpool toegevoegt?)

Benieuwd tot hoever M10 wapens gaan, maar het is wel duidelijk dat de huidige gear allemaal vervangen moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik kan zo eindelijk ook beginnen, ben benieuwd!
Oh en 10 keys:

5JCTJ-FZSHK-R9R6Z-5RBTB-KKJZT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@KnoxNL Enjoy en bedankt voor de keys. Hoewel je al spelend tegenwoordig betere guns kunt vinden dan in de Golden Chest.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Zit inmiddels in mayhem 8. Dat gaat redelijk eenvoudig. Inmiddels 3 keer ultraviolet zonder dood gaan op rij gedaan. Vanavond maar eens mayhem 9 proberen.

Ik was wat sceptisch. Maar vind mayhem 2.0 toch wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
JSchut schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 11:27:
Zit inmiddels in mayhem 8. Dat gaat redelijk eenvoudig. Inmiddels 3 keer ultraviolet zonder dood gaan op rij gedaan. Vanavond maar eens mayhem 9 proberen.

Ik was wat sceptisch. Maar vind mayhem 2.0 toch wel leuk!
Makkelijk ja? Vind je? Ik ben van TVHM M4 naar TVHM M6 nieuwe stijl gegaan en ik sla geen deuk in een pakje boter. Gaan we weer hoor. Lol begint er wel af te raken zo, en ik ben toch een enorme BL3 fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Ik vind het t/m 7 nog allemaal wel gaan, en dan gebruik ik nieuwe wapens.
8 t/m 10 is echt extreem hoeveel dmg ze nodig hebben en eigenlijk niet eens leuk om te doen.
Graveward lukt nog wel op 10 en net een heel tijd Amach op 8 gefarmed met een dubbele Lob, alleen had weinig goede rolls.

Ook zijn er volgens mij nieuwe SDU upgrades tekoop bij Marcus.
Ik kon ineens weer wat kopen voor sniper, rocket, backpack en vault.

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste