Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:32

JSchut

.....

Bart ® schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:25:
[...]

Ik niet hoor, ben net een weekje geleden begonnen met deze game, heb nu 22 keys.
Je kan ze offline redeemen en dat blijven repeaten.
JSchut schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:52:
[...]

Mocht je ze nou kunnen claimen dan niet innen in de game. Je kan ze namelijk hergebruiken zolang ze in je inbox staan.

In het kort:
- Game opstarten wanneer je online bent.
- Een char laden en in play doen. (Zodat je met een char in game bent)
- Offline gaan (Game open laten)
- In de game via social de keys innnen.
- Save & quit.
- Weer de map in gaan en weer innen.

Zodra je klaat bent weer naar het main menu en dan online gaan. Je keys blijven dan alsnog in je mail. Kun je het later weer doen :P

[ Voor 54% gewijzigd door JSchut op 28-02-2020 08:44 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:58

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

JSchut schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:44:
[...]

Je kan ze offline redeemen en dat blijven repeaten.

[...]
Dat is wel echt heel slecht 😂

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:32

JSchut

.....

Klopt maar werkt wel. :D Ik gebruik Ze alleen tijdens het leveln van een 2e+ char.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
JSchut schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:51:
Klopt maar werkt wel. :D Ik gebruik Ze alleen tijdens het leveln van een 2e+ char.
Yep, en nu met meer dan 50 keys in de mail is het een paar minuten werk en je hebt er weer 1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Poeh, vond dahl assault rifles altijd al heel fijn. Niet zozeer sterk, maar wel lekker om te gebruiken. Nu na de laatste hotfix zijn ze echt helemaal geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels gestart met Zane. Combi van shield en decoy. Werkt best lekker. Ben nu net aangekomen op Promethea met lvl 12 en 0 deaths (tot nog toe.....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TyKH
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 13:56
Gekkenhuis schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:03:
[...]

Ik ben level 20 maar ik durf zo niet te zeggen wat de boss is. Zal eens kijken. gear is volgens mij in orde..
Katagawa ball is volgens mij 18. Hij is best moeilijk de eerste keren. Maar idd, goede gear is belangrijk voornamelijk hebben van corrosive en shock wapens anders wordt het heel moeilijk.

Ik schiet hem nu neer binnen een paar minuten op Mayhem 2 vanwege goede gear.

Kan me toevoegen op PS4 mijn tag is TyKashin.

Iedereen trouwens :P

PSN: TyKashin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:07
@ty Als je even wat legendaries spaart (waaronder de transformer, die is o.a. bijzonder handig bij Katagawa) en wat goede corrosive en shock wapens, gaat hij neer binnen 30 tellen op M3/M4 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De SMG Cloud kill is erg fijn tegen de Katagawa Ball. Dat in combinatie met de FearMonger in shock variant en je hebt hem zo dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
KnoxNL schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:00:
@ty Als je even wat legendaries spaart (waaronder de transformer, die is o.a. bijzonder handig bij Katagawa) en wat goede corrosive en shock wapens, gaat hij neer binnen 30 tellen op M3/M4 >:)
De 'minuten' zitten meer in het reloaden en dat Katagawa weg beweegt dan de moeite haha. Corrosive en Shock Cutsman maken korte metten hem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

KnoxNL schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:00:
Tips om aan die Transformer te komen? Heb die ook al nodig voor Kill-a-volt ofzoiets in de electro arena. Krijg dat kloteding alleen nergens gevonden.

[ Voor 9% gewijzigd door Gekkenhuis op 05-03-2020 10:10 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TyKH
Gekkenhuis schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:04:
[...]

Tips om aan die Transformer te komen? Heb die ook al nodig voor Kill-a-volt ofzoiets in de electro arena. Krijg dat kloteding alleen nergens gevonden.
Dat is dus het leuke, je krijgt de Transformer van hem..Killavolt 8)7 . Je kan ook een side missie doen 'It's Alive' op Nekrotafeyo. OIf een aardige vriend die het aan je leent.

Heb het hier vandaan:
https://borderlands.fando...ansformer_(Borderlands_3)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
Gekkenhuis schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:04:
[...]

Wat @TyKH zegt :)

Daarnaast dropt hij ook regelmatig van random loot pools (kan overal droppen dus) :)

The Transformer is a legendary absorb shield manufactured by Hyperion.
It is obtained randomly from any suitable loot source but has an increased chance to drop from Killavolt located in Lectra City on Promethea. It is also the reward for It's Alive in Desolation's Edge on Nekrotafeyo.

[ Voor 27% gewijzigd door KnoxNL op 05-03-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Katagawa is onlangs gelukt maar Killavolt laat ik nog maar even links liggen. Er schijnen wel trucjes te zijn met blauwe stenen aan de zijkant maar dan moet je allemaal wel veel geluk hebben. Al schijnt het wel zo te zijn dat als je er met ~level25 naartoe gaat Killavolt zo over blaast.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TyKH
Ik raad je aan om het verhaal zo snel mogelijk uit te spelen. Wanneer je dat heb gedaan kan je Mayhem mode aanzetten. Je krijgt dan direct betere gear. Uteindelijk kan je alle gear onder level 52/53 net zo goed weggooien/verkopen tenzij het een god roll is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik zou de goeie gear onder 53 pas weggooien als je al je characters naar 53 gebracht hebt :)

De replay value van bl zit hem er wat mij betreft juist in dat een ander character wel echt een andere speelervaring biedt en ik heb ze dus alle vier naar 50/53 gebracht.

Nu heb ik wel alles weggegooid dus als er in een dlc een nieuw playable character komt dan maar zonder die gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Als je op 50 alles hebt kun je het meerendeel gewoon wegpleuren, boeit echt niet.

Een beetje achter houden kan geen kwaad als de lvl cap straks 60 wordt ofzo, maar voor die 3 lvls is het niet echt de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
JunkieLimbo schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:03:

Nu heb ik wel alles weggegooid dus als er in een dlc een nieuw playable character komt dan maar zonder die gear.
Gearbox heeft al laten weten is dat ze geen plannen hebben voor nieuwe characters toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Poesmij schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:53:
[...]

Gearbox heeft al laten weten is dat ze geen plannen hebben voor nieuwe characters toch?!
Dat is nog niet 100% zeker.

Zoek maar eens op DLC 4 op Youtube. Geen garanties though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joltzdude heeft een one life run gedaan en volledig afgerond zonder 1x dood te gaan. Eerst de main story en daarna nog een keer op TVHM op Mayhem 4. Daarna ook nog Maliwan Takedown met True Takedown. Best netjes om voor elkaar te krijgen als je dit allemaal kan doen zonder 1x dood te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@PilatuS yup, ook gezien. Erg knap! Heb enkele van zijn trucjes nu ook toegepast en ben nu net voorbij Katagawa’s ball zonder 1x dood te gaan en pas 1x FFYL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook wel voornamelijk gelukt door een aantal dingen. Sowieso het spel goed kennen en weten waar je op moet letten met heel voorzichtig spelen. Verder constant de juiste gear en builds pakken om maar niet dood te gaan. Zoals bijvoorbeeld het Stop-Gap shield waarbij je 5 seconden niet dood kan gaan wanneer het schild breekt. Dan nog wel leuk dat het gelukt is met ook maar iets van 3 second winds. Geeft ook wel aan dat zelfs TVHM op M4 goed te doen is met de jusite gear en build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Sinds ik chain Zane speel met de juiste gear, met de nodige wapens en annointments speel ik lachend door M4 op TVHM.. Met name de maliwan takedown vind ik super leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Frank1973 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 10:05:
Sinds ik chain Zane speel met de juiste gear, met de nodige wapens en annointments speel ik lachend door M4 op TVHM.. Met name de maliwan takedown vind ik super leuk om te doen.
Dat is wel knap, ik kan tegenwoordig veel op M3, maar blacksite lukt me niet eens op M1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KnoxNL
KBWBJ-W5HH5-RZXF9-KXB3T-JRBRJ

T.m 8 mrt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Poesmij schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:53:
[...]

Dat zou vreselijk saai zijn.

Ik vind nieuwe characters eigenlijk de enige reden om nog een keer door de story heen te lopen, zeker daar ik persoonlijk een totaal gemis van endgame voel in deze game zou zoiets wel welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:46

Shabbaman

Got love?

Ik heb alle begrip voor de vraag naar meer chars, maar ik heb in nog geen enkele Borderlands met alle chars een playthrough gedaan. En ik heb toch best veel Borderlands gespeeld. Ik vind het leuker om een enkele char helemaal uit de diepen en wil daar ook wel voor grinden, en ik heb liever meer story DLC dan een extra char. Vooral beginnen in pt1 vind ik een vrijwel onneembaar mentaal obstakel. Maar goed, ieder z'n ding. Geen nieuwe chars als losse DLC zou wel een stijlbreuk zijn trouwens. Waar willen ze dan hun geld mee verdienen?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
Volgens mij is Krieg al min of meer aangekondigd voor de dlc die ze nu aan het bouwen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JunkieLimbo schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:05:
Volgens mij is Krieg al min of meer aangekondigd voor de dlc die ze nu aan het bouwen zijn.
Dat ie een NPC is in de DLC, of daadwerkelijk als speelbaar karakter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
Volgens mij nog te vroeg om echt wat van te zeggen maar tijdens pax zijn er wel wat hints losgelaten. Zie oa https://forums.gearboxsof...stream-notes-2020/4400889

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:24:
[...]

Dat ie een NPC is in de DLC, of daadwerkelijk als speelbaar karakter ?
Ik geloof er niks van dat ze oude karakters weer als speelbaar karakter terug brengen dus lijkt me als npc...

Lijkt me overigens echt vet als dat wel zou kunnen, bl3 met de oude poppetjes spelen... Zou ik ook als losse DLC super vinden, alle karakters uit de vorige games speelbaar. Hoeft wat mij betreft ook niet heel erg gebalanceerd te zijn, isoleer ze voor mijn part van de standaard karakters dat je als er een OP is je die niet kan gebruiken om mee te farmen voor je standaard karakters.

Ik vind het juist wel geweldig om steeds andere karakters te spelen, heb ook in ieder geval in 1 en 2 alle karakters redelijk uitgebreid gespeeld maar eigenlijk niet één echt tot de ultieme endgame. Dus zo'n DLC waar je alle oude karakters in de huidige game kan spelen zou mijn natte droom zijn :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat ze het succes van bl2 zo makkelijk naast zich neer zouden leggen. Iedereen is dol op extra speelbare karakters. Is het al helemaal zeker dat Gaige niet speelbaar zal zijn in de eerstvolgende dlc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Ok, beetje nare website vind ik zelf, maar kan het originele interview even niet vinden.
Maar hier word al beschreven hoe gearbox erover dacht; Forbes

In de andere werden deze in verhouding tot de normale dlc weinig gespeeld, persoonlijk vond ik het geweldig, maar gearbox ziet er niet veel toekomst in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Waarschijnlijk gewoon gevalletje "we krijgen (bijna) net zoveel geld voor minder kosten dus why bother".

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog mensen die de Steam versie gaan kopen die de Epic versie al hebben?

Ik niet overigens. Werkt prima op Epic voor wat ik speel en crossplay zal het makkelijk maken om alsnog samen te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
PdeBie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:45:

Ik niet overigens. Werkt prima op Epic voor wat ik speel en crossplay zal het makkelijk maken om alsnog samen te spelen.
Misschien over een jaar of wat, als dat voor een tientje inc alle DLC kan ofzo.

Nu geen noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 16:55

Dhrax

Prog Lord

Loont het nog om te starten met de game?
De game is natuurlijk alweer enkele maanden uit met enkele DLC packs.

Kan ik eerst met de base game beginnen en later DLC aanschaffen of mis ik dan zaken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TyKH
Dhrax schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:35:
Loont het nog om te starten met de game?
De game is natuurlijk alweer enkele maanden uit met enkele DLC packs.

Kan ik eerst met de base game beginnen en later DLC aanschaffen of mis ik dan zaken?
Ik heb de DLC niet aangeschaf, op dit moment is er maar 1 DLC pack uit. De tweede komt over een aantal weken. Je mist naar mijn idee alleen de sterkste rocket launcher.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
TyKH schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:44:
[...]

Ik heb de DLC niet aangeschaf, op dit moment is er maar 1 DLC pack uit. De tweede komt over een aantal weken. Je mist naar mijn idee alleen de sterkste rocket launcher.
Aan gear mis je niet veel inderdaad. Al is het wel meer dan alleen een rocket launcher.

Iedereen die BL3 meteen aangeschaft heeft kreeg pas later de beschikking over de DLC, dus dat is het probleem ook allemaal niet.

Uiteraard zit er wel een hele storyline in de DLC die het levelen naar 53 leuker maakt, anders wordt het grinden.

Met mijn laatste nieuwe character was ik na de base game + dlc 1 ongeveer lvl 52 :)
Zonder grinden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crytex
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-09 09:14
PdeBie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:45:

Hier ook op Epic boven de 100uren ermee, toch geplooid voor de steam versie. Weliswaar playtrough met dlc's eens doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik zit op +/- 220 uur.

CTWBT-RKZZ5-6S6XS-WR33T-RHZ59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 16:37
Ik zie dat er een update voor de game is en dan Borderlands 3 op Steam beschikbaar is. Kan ik ook BL3 spelen op Steam zónder opnieuw de game te kopen? Ik zie vanalles over transfers als ik google, maar dat gaat alleen over safe files?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Santee schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:27:
Ik zie dat er een update voor de game is en dan Borderlands 3 op Steam beschikbaar is. Kan ik ook BL3 spelen op Steam zónder opnieuw de game te kopen? Ik zie vanalles over transfers als ik google, maar dat gaat alleen over safe files?
Nee, helaas. Op Steam willen spelen is opnieuw moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 16:37
PilatuS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:36:
[...]

Nee, helaas. Op Steam willen spelen is opnieuw moeten kopen.
Daar was ik al bang voor! En dan weet ik ook genoeg, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:12
Had hier Borderlands 3.exe toegevoegd aan Steam, als niet Steam game zijnde, helaas. Kreeg de melding dat ik eerst de Epic lancher moest starten voor het spel.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Mayhem 4 TVHM voor het eerst een poging gegeven met mijn Moze lvl 53. Slags en zo gaan nog wel, maar zodra dingen terug gaan schieten wordt het toch lastiger haha. Kwam in de sunsmasher basis gelijk een hardened badass zealot tegen. Die was met mijn huidige gear nog net een brug te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PdeBie schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 08:40:
Gisteren Mayhem 4 TVHM voor het eerst een poging gegeven met mijn Moze lvl 53. Slags en zo gaan nog wel, maar zodra dingen terug gaan schieten wordt het toch lastiger haha. Kwam in de sunsmasher basis gelijk een hardened badass zealot tegen. Die was met mijn huidige gear nog net een brug te ver.
Ik beperk mij tot normal mode en mayhem 3-4.

Tvm 1 keer geprobeerd, en hard weggerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gisteren ook maar gekocht op Steam, maar ultra-wide (32:9) lijkt nog niet vlekkeloos te werken. Sommige tabs in het karakter menu zijn te zoomed in, bijv:

https://imgur.com/S3eQVXH
https://imgur.com/FPujvio

Issue met de map valt nog mee te leven. Maar van die 2e screenshot; ik weet niet eens wat voor menu het is en wat ik er zou kunnen doen.
Overlays in game hebben ook dezelfde issues. Bij sommige tooltips valt een stuk weg, stukjes van namen/missie teksten kan ik niet zien, etc..

Ik heb geprobeerd wat te spelen met de FOV, Hud scale, fullscreen/windowed instellingen, maar dat hielp allemaal niet ;(
Iemand anders die hier ook last van heeft?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 13:27:
Gisteren ook maar gekocht op Steam, maar ultra-wide (32:9) lijkt nog niet vlekkeloos te werken. Sommige tabs in het karakter menu zijn te zoomed in, bijv:

https://imgur.com/S3eQVXH
https://imgur.com/FPujvio

Issue met de map valt nog mee te leven. Maar van die 2e screenshot; ik weet niet eens wat voor menu het is en wat ik er zou kunnen doen.
Overlays in game hebben ook dezelfde issues. Bij sommige tooltips valt een stuk weg, stukjes van namen/missie teksten kan ik niet zien, etc..

Ik heb geprobeerd wat te spelen met de FOV, Hud scale, fullscreen/windowed instellingen, maar dat hielp allemaal niet ;(
Iemand anders die hier ook last van heeft?
Op 21:9 heb je dat ook al een beetje inderdaad, maar alleen die bloody harvest loopt een klein beetje van het beeld af (niet tot het punt dat het niet meer bruikbaar is zoals bij jou). Denk dat ze het daarom wel goed vinden en dat 32:9 echt nog te zeldzaam is dat ze daar geen rekening mee houden...
Niet dat je volgens mij momenteel veel kan met die pagina meen ik, eigenlijk een beetje vreemd dat hij nog weergegeven wordt want dat was het halloween event. Veilig om gewoon te negeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Finraziel schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:06:
[...]

Op 21:9 heb je dat ook al een beetje inderdaad, maar alleen die bloody harvest loopt een klein beetje van het beeld af (niet tot het punt dat het niet meer bruikbaar is zoals bij jou). Denk dat ze het daarom wel goed vinden en dat 32:9 echt nog te zeldzaam is dat ze daar geen rekening mee houden...
Niet dat je volgens mij momenteel veel kan met die pagina meen ik, eigenlijk een beetje vreemd dat hij nog weergegeven wordt want dat was het halloween event. Veilig om gewoon te negeren dus.
Tnx, goed om te weten dat ik toch niet veel kan met die pagina. De rest is irritant, maar wel mee te leven.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatst een mazzeltje. 3 Legendaries uit een rode kist :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0l84MZD4xsprLTk5o-plTRz_Uw0=/f/image/BznwiTOrnEJjfppUDRZ9QrT9.png

En later een Lyuda als drop van Killavolt (Mayhem 3 TVHM)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SUCcfbUuUHInWx95XfwwHPPo3-E=/f/image/MScqNd78ozlZhQQW2dlLQz4M.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Leuk!

Al haalt de lyuda het bij mij niet bij de sniper uit het valentijn event.

Die doet voor elke crit een return van 1 ammo naar magazine, dus als je een beetje accuraat bent kun je maar blijven knallen.

Overigens om M3/4 droppen veel bazen 3-4 of meer legendary gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die heb ik wel in mijn inventory, maar nog niet gebruikt eigenlijk. Mijn Moze is als enige lvl 53 en daarmee gebruik ik nooit snipers. Alleen de Lyuda zal leuk zijn bij bijvoorbeeld graveward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Lyuda werkt perfect bij Graveward idd :)

Ik gebruik vaak wel even een sniper om wat ruimte te maken voordat ik met fl4k of amara er tussenin jump om hte af te maken met smg/shotgun/pistol.

AR's gebruik ik amper eigenlijk.

[ Voor 70% gewijzigd door KnoxNL op 15-03-2020 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Moze focus ik vooral op shotguns en AR’s. SMG’s zijn ook leuk. En als second wind wapen heb ik een of andere legendary launcher waarvan ik de naam even niet kan herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik erger me aan de gare UI, vol met lag. Ook de map, die je dus gewoon niet kan locken (noord naar boven!!!). Voor de rest heb ik enkel nog maar retarded guns gevonden die voor geen meter schieten, dusja, je zou kunnen zeggen dat ik nog in het spel moet komen. Vanavond misschien eens verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Map zou wel moeten kunnen. Moet volgens mij in opties (in ieder geval de mini-map, de volwaardige niet idd).

[ Voor 33% gewijzigd door KnoxNL op 16-03-2020 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
SideShow schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:39:
Ik erger me aan de gare UI, vol met lag. Ook de map, die je dus gewoon niet kan locken (noord naar boven!!!). Voor de rest heb ik enkel nog maar retarded guns gevonden die voor geen meter schieten, dusja, je zou kunnen zeggen dat ik nog in het spel moet komen. Vanavond misschien eens verder spelen.
Gare ui met lag (PS4) heb ik ook last van. Het wordt beter vanaf lv 20 zo'n beetje, je hebt dan ook meer skills die flink wat veranderingen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
UI had ik in het begin nog wel begrip voor, maar na 6mnd mag het wel gefixt zijn. Denk echter niet dat dat nog gebeurd.

Met name verkopen van spul is bloedirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:40:
Met name verkopen van spul is bloedirritant.
Sinds ik de truc toepas van vooraf dingen markeren als junk gaat het mij al een stuk beter af.

Liever nog zou ik een sneltoets willen hebben om een item bij oppakken gelijk al te markeren als junk. Dus E voor oppakken van een wapen en J (van junk) voor oppakken en gelijk markeren als junk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Waarom laat je het dan niet gewoon liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Shabbaman schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:50:
Doe ik steeds vaker, vooral door mijn granaat. Dit is zo'n Money granaat die veel geld genereert als hij schade doet aan een tegenstander en deze granaat is een Homing type. Dus gooien en vergeten.
Tevens levert deze in Mayhem mode een bak meer geld op, mijn teamgenoten zijn blij met mij.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Shabbaman schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:50:
Als je nog niet alle sdu hebt, is het geld wat ze opleveren wel nodig natuurlijk. Nu ik alleen nog wat bankslots mis, laat ik ze ook vaak liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Met het verkopen van wapens schijt je weinig op voor sdu's, gewoon looten is dan vele malen sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Tegen de tijd dat je enkel nog een paar bank sdu's moet is het verpatsen van wapens een druppel op de gloeiende plaat. Met een boss run haal je met gemak een veelvoud binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ende handsome Jackpot DLC gaat hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Hoeveel betekenen item scores nou echt in Borderlands?

Ik heb nu een tijdje deze:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GzRwSzk.png

Maar geen een andere wapen (hogere item score, hogere level, hogere damage) komt ook maar een beetje in de buurt... vijanden lijken te smelten voor deze Tamed Night Hawking...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chester schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 22:21:
Hoeveel betekenen item scores nou echt in Borderlands?

Ik heb nu een tijdje deze:
[Afbeelding]

Maar geen een andere wapen (hogere item score, hogere level, hogere damage) komt ook maar een beetje in de buurt... vijanden lijken te smelten voor deze Tamed Night Hawking...
Item score is niks meer dan een indicatie, verder betekent het eigenlijk niks. Vooral bij legendaries heb je meestal extra effecten waar die score volgens mij geen rekening houdt.
Ik kijk eigenlijk nooit naar die score. En ja de night hawkin is erg fijn :)
Als je precies wil weten wat hij doet kun je de wiki checken: https://borderlands.fandom.com/wiki/Night_Hawkin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
Eindelijk weekend. Eindelijk weer eens spelen. Vorig weekend was namelijk gewoon werken.

C3CJ3-TRSZC-FHXX9-WRTTT-CJ56H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Ik kreeg gisteren in Eden 6 deze:
https://borderlands.fando..._Firestorm_(L35_S331).jpg
Mijn versie is er een van level 53, met wat meer damage. Toen ik de score en damage zag dacht ik van "nou dat valt tegen". Echter in gebruik is het een heerlijke granaat.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

apollo13 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 11:17:
Ik kreeg gisteren in Eden 6 deze:
https://borderlands.fando..._Firestorm_(L35_S331).jpg
Mijn versie is er een van level 53, met wat meer damage. Toen ik de score en damage zag dacht ik van "nou dat valt tegen". Echter in gebruik is het een heerlijke granaat.
En met wat voor anoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Helaas geen enkele, wie weet heb ik die mazzel de volgende keer.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:41
Vraagje,
Wat als ik Borderlands wil installeren op een andere PC en ik wil weer spelen (via Steam), blijft mijn progressie dan bewaard? of moet ik nog savegames overzetten?

Ik ben nu lvl 29, dus niet een hele ramp als ik opnieuw moet, maar toch zonde :)
Toffe game dusver!

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Jurjen08 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:48:
Vraagje,
Wat als ik Borderlands wil installeren op een andere PC en ik wil weer spelen (via Steam), blijft mijn progressie dan bewaard? of moet ik nog savegames overzetten?

Ik ben nu lvl 29, dus niet een hele ramp als ik opnieuw moet, maar toch zonde :)
Toffe game dusver!
Yep, Steam heeft een cloud save, dus normaal gezegd geen probleem als je overstapt naar een andere pc.
Misschien voor de zekerheid je lokale save game ff op een usb stickje zetten en die gebruiken mocht het fout gaan bij Steam.
C:\Users\USERNAME\Documents\My Games\Borderlands 3\Saved\SaveGames\

[ Voor 5% gewijzigd door apollo13 op 23-03-2020 13:04 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:41
apollo13 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:03:
[...]

Yep, Steam heeft een cloud save, dus normaal gezegd geen probleem als je overstapt naar een andere pc.
Misschien voor de zekerheid je lokale save game ff op een usb stickje zetten en die gebruiken mocht het fout gaan bij Steam.
C:\Users\USERNAME\Documents\My Games\Borderlands 3\Saved\SaveGames\
Thanks, altijd verstandig inderdaad!

Ander vraagje. Ik ben nog bezig met de campaign in normal mode.. echter de DLC Handsome Jacks casino is ook beschikbaar, maar op lvl 13.. Hoe krijg je deze op je eigen lvl straks? of had ik die al eerder moeten doen?

[ Voor 19% gewijzigd door Jurjen08 op 23-03-2020 13:18 ]

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KnoxNL
CTWJB-H5HSW-R96RS-5R3BB-H33K5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Level Cap is verhoogd naar 57.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
yep, en dlc is uit. en een maliwan event. en een extra (corona) event. En mayhem 2.0 in april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik heb mijn Moze net op 53 :(

En weer door.......

Acties:
  • +4 Henk 'm!
10 stuks :)

C3KTJ-WF9SK-F9F6H-56TT3-CZ6FR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PdeBie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:39:
En ik heb mijn Moze net op 53 :(

En weer door.......
Ja ik moet er ook weer 2 doen. Maar dat zal een eitje zijn met de nieuwe DLC.

Overigens aan iedereen de tip om NIET voor wapens te gaan farmen totdat Mayhem 2.0 in april, komt, anders kun je weer opnieuw beginnen.

Van wat ik er nu van weet kent mayhem 2.0 namelijk minimum 10 levels, waarbinnen de loot verschillende stats heeft, dus dan zou je in april WEER opnieuw kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:27:
[...]

Ja ik moet er ook weer 2 doen. Maar dat zal een eitje zijn met de nieuwe DLC.

Overigens aan iedereen de tip om NIET voor wapens te gaan farmen totdat Mayhem 2.0 in april, komt, anders kun je weer opnieuw beginnen.

Van wat ik er nu van weet kent mayhem 2.0 namelijk minimum 10 levels, waarbinnen de loot verschillende stats heeft, dus dan zou je in april WEER opnieuw kunnen beginnen.
Hmm, klinkt als overpower levels :9
Maar ik ben sowieso even afgehaakt, pak hem wel weer op als we klaar zijn met levelcap verhogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Ik heb een korte vraag.

Ben momenteel nog bezig met de base game en die heb ik bijna uitgespeeld (1,5 missie nog)
Ben nu lvl 35.
Ik wil de dlc’s wel gaan halen, maar is het dan al slim om de story in de dlc’s al te doen?
Of kan ik beter eerst lvl 57 worden om bepaalde missie loot te krijgen? :)

En wie wilt mag mij op Steam toevoegen: r_utger

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
R-utger schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:54:
Ik heb een korte vraag.

Ben momenteel nog bezig met de base game en die heb ik bijna uitgespeeld (1,5 missie nog)
Ben nu lvl 35.
Ik wil de dlc’s wel gaan halen, maar is het dan al slim om de story in de dlc’s al te doen?
Of kan ik beter eerst lvl 57 worden om bepaalde missie loot te krijgen? :)

En wie wilt mag mij op Steam toevoegen: r_utger
Maakt niet uit, je kunt nu eerst de base game gaan farmen voor xp, en daarna door de dlc's heen en loot op 57 krijgen.

Je kunt ook gewoon levellen tijdens de DLC's en daarna naar specifieke bosses/areas gaan voor farmen.

Dat laatste heeft mijn voorkeur want dat is veel minder eentonig.

@Finraziel Ik juist niet, de DLC is er net en je mag toch niets met Corona, dus ik weet wel wat ik morgen en overmorgen doe :9

[ Voor 8% gewijzigd door KnoxNL op 27-03-2020 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KnoxNL schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:56:
[...]

Maakt niet uit, je kunt nu eerst de base game gaan farmen voor xp, en daarna door de dlc's heen en loot op 57 krijgen.

Je kunt ook gewoon levellen tijdens de DLC's en daarna naar specifieke bosses/areas gaan voor farmen.

Dat laatste heeft mijn voorkeur want dat is veel minder eentonig.

@Finraziel Ik juist niet, de DLC is er net en je mag toch niets met Corona, dus ik weet wel wat ik morgen en overmorgen doe :9
Ja, ik heb gewoon nog een enorme sloot andere games waar ik ook mijn tanden graag in zet, momenteel eindelijk AC Odyssey eens gaan spelen en vind het heerlijk tot nu toe.
BL3 komt wel weer, hij heeft wel datzelfde als BL2 waar ik ook keer op keer weer naar toe terug kwam na het spelen van andere games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Het zal vast een leuke DLC zijn, maar na de hot fix krijg ik de game op XboX niet meer opgestart, meerdere accounts geprobeerd op 2 verschillende consoles, XboX gaat gewoon weer terug naar main menu als ik de game will opstarten.

Echt ongelofelijk wat een technisch wangedrocht deze game is op XboX, ik koop nooit weer een Borderlands game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
Voor diegene die legendaries willen farmen, t/m 2 april geven alle vendingdmachines legendaries weg.
Behalve die van Crazy Earl.
Elke keer als je een machine bezoekt zit er een legendary in. Je krijgt betere als je de Mayhem mode hebt aanstaan.
Een prima plek om ze te farmen is: Razor's Edge. Deze heeft 2 fast travel stations met meteen daarnaast de 3 vending machines, zou kun je dus simpel heen en weer travelen tussen die 2... enjoy farming folks.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apollo13 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 13:14:
Voor diegene die legendaries willen farmen, t/m 2 april geven alle vendingdmachines legendaries weg.
Behalve die van Crazy Earl.
Elke keer als je een machine bezoekt zit er een legendary in. Je krijgt betere als je de Mayhem mode hebt aanstaan.
Een prima plek om ze te farmen is: Razor's Edge. Deze heeft 2 fast travel stations met meteen daarnaast de 3 vending machines, zou kun je dus simpel heen en weer travelen tussen die 2... enjoy farming folks.
Ik denk dat je Devil's Razor bedoelt :) Dan kan je van Roland's Rest naar Boomtown en weer terug. Dat is inderdaad wel een prima plek om dit te farmen omdat beide locaties alle machines hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Iemand anders nog dat in de DLC op M3 alles bullet sponge is?

En ik schiet echt veel crits, maar het enige wat nog iets lijkt te doen is de lvl 50 wedding invitation?

Ik snap er niets van, normaal melt ik overal doorheen op M3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:56:
Iemand anders nog dat in de DLC op M3 alles bullet sponge is?

En ik schiet echt veel crits, maar het enige wat nog iets lijkt te doen is de lvl 50 wedding invitation?

Ik snap er niets van, normaal melt ik overal doorheen op M3
M3 en M4 al helemaal, daar werken alleen de beste wapens goed. De meeste wapens doen dan gewoon niet meer genoeg. Je moet op M4 echt aan de slag met dingen als die Wedding Invitation, Maggie of Bekah. The Lob knalt zelfs op M4 nog overal door heen en ook iets als de Flakker doet het dan nog goed.

Dus ja, hoe hoger je in Mayhem levels gaat hoe minder goed de meeste wapens werken. Of lager in Mayhem level gaan of zorgen dat je het beste spul hebt.

Ik speel nu zelf met een Siren en daarbij wat dingen om alles van Jakobs te boosten zoals 51% extra critical damage en niet hoeven te herladen wanneer je een kill maakt met phasegrasp. Op die manier is M4 prima te doen met de juiste wapens. Is je build en gear niet optimaal dan wordt M3 al best lastig.

Edit: Verder natuurlijk nog de levels die omhoog gaan met de nieuwe DLC. Als je gear 5 of meer levels lager is scheelt dat ook een hoop.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 28-03-2020 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PilatuS schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 16:10:
[...]

M3 en M4 al helemaal, daar werken alleen de beste wapens goed. De meeste wapens doen dan gewoon niet meer genoeg. Je moet op M4 echt aan de slag met dingen als die Wedding Invitation, Maggie of Bekah. The Lob knalt zelfs op M4 nog overal door heen en ook iets als de Flakker doet het dan nog goed.

Dus ja, hoe hoger je in Mayhem levels gaat hoe minder goed de meeste wapens werken. Of lager in Mayhem level gaan of zorgen dat je het beste spul hebt.

Ik speel nu zelf met een Siren en daarbij wat dingen om alles van Jakobs te boosten zoals 51% extra critical damage en niet hoeven te herladen wanneer je een kill maakt met phasegrasp. Op die manier is M4 prima te doen met de juiste wapens. Is je build en gear niet optimaal dan wordt M3 al best lastig.

Edit: Verder natuurlijk nog de levels die omhoog gaan met de nieuwe DLC. Als je gear 5 of meer levels lager is scheelt dat ook een hoop.
Klopt inderdaad, maar het was nu wel extreem. Aan de andere kant pak ik nu deze puppy op en die maait weer lekker overal doorheen:

Afbeeldingslocatie: https://van-eembergen.com/BL1.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Vandaag van lvl 35 naar 47 gedaan, main story afgemaakt en Moxxie’s dlc uitgespeeld.
Erg leuk die 1e dlc, ook meteen op mayhem 1 gedaan en er dropte al echt veel legendary’s.

Volgens mij als ik klaar ben met de 2e dlc ben ik ook wel 57, dan kan het echte farmen beginnen :)

Moet alleen nog uitvogelen hoe je nu eindbazen opnieuw kan farmen....

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 16:37:
[...]

Klopt inderdaad, maar het was nu wel extreem. Aan de andere kant pak ik nu deze puppy op en die maait weer lekker overal doorheen:

[Afbeelding]
Dat wapen is eigenlijk nog best matig als je kijkt wat er nog meer is :)
R-utger schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 16:44:
Moet alleen nog uitvogelen hoe je nu eindbazen opnieuw kan farmen....
Door opnieuw naar de locatie te gaan, meer niet :)

Graveward is van alle bosses zo'n beetje het makkelijkste om te doen. Als je voor de juiste build met juiste gear gaat is ie zelfs op M4 binnen 30 seconden dood te krijgen. Op dit moment is farmen op de machines toch wel de snelste manier, maar da's maar tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Kleine toevoeging over farmen: ga naar een checkpoint in de buurt van de locatie van de vetzak, ga naar vetzak, pak loot, ga terug naar het hoofdmenu, laad je savegame en doe het allemaal opnieuw.

De makkelijkste baas vind ik Traunt. Graveward krijg ik niet in dertig seconden dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Traunt ligt bij mij in onder 10 seconden.

Ben nu bijna lvl 57.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan ook altijd nog de Slaugther missies doen voor een bak met legendaries:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVFSS5uZ6iawh0ezHj9mUnN2rIc=/f/image/KM6Nbw6nfPEGal15vKGLwRPJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
WBKTT-XXHSW-XHRXZ-KRJTJ-RKWSH

On another note:

Het lijkt erop dat ik vorige week of deze week ergens per ongeluk mijn Ghost Call legendary grenade mod heb verkocht/gedropt.

Ik probeer er altijd zo goed op te letten maar op een keer gaat dat fout natuurlijk.

Moet ik maar hopen dat in oktober weer hetzelfde halloween event is.

FML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
KnoxNL schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:51:
WBKTT-XXHSW-XHRXZ-KRJTJ-RKWSH

On another note:

Het lijkt erop dat ik vorige week of deze week ergens per ongeluk mijn Ghost Call legendary grenade mod heb verkocht/gedropt.

Ik probeer er altijd zo goed op te letten maar op een keer gaat dat fout natuurlijk.

Moet ik maar hopen dat in oktober weer hetzelfde halloween event is.

FML.
Volgens mij heb ik hem nog in mijn kluis, zal vanavond eens kijken.
Mocht je hem willen hebben en natuurlijk op pc spelen O-) , dan kan ik je wel ff mijn saved game sturen.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
apollo13 schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:33:
[...]

Volgens mij heb ik hem nog in mijn kluis, zal vanavond eens kijken.
Mocht je hem willen hebben en natuurlijk op pc spelen O-) , dan kan ik je wel ff mijn saved game sturen.
Dat is misschien wel een idee, dan kan ik hem in mijn kluis dumpen en vervolgens de save weer verwijderen.

Dank alvast!
Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste