• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
Zie enkele minuten geleden het bericht komen van Gearbox dat de dlc problemen zijn opgelost.
Morgenochtend checken. Ben benieuwd naar de dlc :)
Iemand anders hier trouwens ook het probleem dat capped fps niet werkt ? Mijn scherm is 60Hz dus er meer frames uitpersen kost alleen maar meer stroom terwijl ik er niets aan heb. Alleen iedere keer dat ik het spel start is max framerate weer uncapped. Iedere keer moet ik weer kiezen voor 60fps.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02
PilatuS schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:31:
Iemand anders hier trouwens ook het probleem dat capped fps niet werkt ? Mijn scherm is 60Hz dus er meer frames uitpersen kost alleen maar meer stroom terwijl ik er niets aan heb. Alleen iedere keer dat ik het spel start is max framerate weer uncapped. Iedere keer moet ik weer kiezen voor 60fps.
Jup, en aangezien mijne nu crashed bij 144hz (freesync) door de fijne amd drivers, heb ik zo'n ~5 seconde om dit aan te passen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:59:
[...]

Jup, en aangezien mijne nu crashed bij 144hz (freesync) door de fijne amd drivers, heb ik zo'n ~5 seconde om dit aan te passen :/
Da's voor jou helemaal irritant dan. Wel vreemd dat deze bug er sinds de launch in zit en het nog niet verholpen is.

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

LOL

Heb de DLC nog niet uitgespleed en nu al 6x Green Monstrer en 2x Seein Dead (Moze + Zane COMs)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:01

JSchut

.....

Speel door de DLC op mayhem 3 met een 75% luck relic.

Ik heb de nieuwe fl4k mod en nog wat andere mods voor moze. Die van fl4k was mijn eerste legendary drop haha.

Vind de dlc tot nu toe toch wel tegenvallen. Weet niet wat het is maar het speelt nog niet erg lekker weg. Ook ben ik nog maar weinig bosses tegengekomen.

spoiler:
Heb wel die claptrap boss gehad. Heb net The Plan afgerond. Dus ben al best een eindje onderweg.

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 20-12-2019 08:55 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik speel met Moze TVHM Mayhem1 om even door de DLC te rennen.. Vind het niet tegenvallen is wel even verfrissend, wat "andere vijanden" maar met een corrisive cutsman kom je er wel door.

Ook al 3 nieuwe classmods gehad, 2 van Moze 1 voor FL4K. De eerste was gelijk een godrol.. Uurtje gespeeld of zo 1 side mission gedaan, dus nog niet zo heel ver. Ziet er wel goed uit. Al met al blij met de vernieuwing, vind het in ieder geval beter dan de Maliwan raid..

Nu nog de matchmaking fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook net het eerste uurtje gespeeld maar ik heb nog geen legendaries gezien, misschien moet ik ook mijn loaded dice eens aantrekken, het is niet alsof het bijzonder uitdagend is tot nu toe (op M3). Vind de setting tot nu toe wel erg leuk :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 16:12
Finraziel schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:27:
Ook net het eerste uurtje gespeeld maar ik heb nog geen legendaries gezien, misschien moet ik ook mijn loaded dice eens aantrekken, het is niet alsof het bijzonder uitdagend is tot nu toe (op M3). Vind de setting tot nu toe wel erg leuk :)
Schakel maar even naar m4 :P Dan heb je uitdaging zat met alle one shot mechanics van sommige VIP badasses. Verschil tussen m3 en m4 is bizar. m3 1 magazijn nodig om iets neer te maaien in m4 bleef ik reloaden :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joenino schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:23:
[...]

Schakel maar even naar m4 :P Dan heb je uitdaging zat met alle one shot mechanics van sommige VIP badasses. Verschil tussen m3 en m4 is bizar. m3 1 magazijn nodig om iets neer te maaien in m4 bleef ik reloaden :P
Mwa ik hoef ook niet per se heel veel uitdaging en one shots vind ik alleen maar heel irritant als ik de ontvanger ben van dat shot :+
Bedoelde het puur als dat ik waarschijnlijk wel weg kom met de 75% health penalty (ik twijfel eigenlijk of ik hem niet gewoon nog aan heb, maar ben ondertussen aan het werk dus kan het vanavond pas weer checken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik speel met een fire rowans call. Niet slim maar werkt prima zat. Soms switch ik heel even naar de shock versie. Heb helaas geen corrosive versie van deze gun. Dan zou het helmaal een walk zijn denk ik.

Vanavond aan de kertborrels. Morgen mar even uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 12:48
Is de DLC de moeite om aan te schaffen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Niet los aan te schaffen toch? Alleen via de season pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

42erik schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:41:
Niet los aan te schaffen toch? Alleen via de season pass?
Je kan DLC1 nu ook los aanschaffen.

Voordat de DLC uitkwam niet, nu wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Toch maar meteen de pass aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 15:31
Als je in een circle of slaughter dood gaat, raak je dan ook je geld kwijt voor de respawn?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Laatst online: 15-09 09:55
Heb net mijn eerste character op normal mode uitgespeeld, nu ben ik level 42 kan nu mayhem 1,2,3 doen maar er is niets te doen meer heb elke missie al gespeeld.
Is het nu handiger om nu TVHM de story line te gaan doen en deze eerst weer uit te spelen? Of tot level 50 mayhem 1 te spelen, kan nu alleen nog die wave missies doen of online.
Kan er op internet nou niet echt wijzer uit worden wat slimmer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

FidoDido schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:55:
Heb net mijn eerste character op normal mode uitgespeeld, nu ben ik level 42 kan nu mayhem 1,2,3 doen maar er is niets te doen meer heb elke missie al gespeeld.
Is het nu handiger om nu TVHM de story line te gaan doen en deze eerst weer uit te spelen? Of tot level 50 mayhem 1 te spelen, kan nu alleen nog die wave missies doen of online.
Je kan bijvoorbeeld tvhm ingaan en dan missies doen tot je 50 bent. Je kan altijd switchen tussen normal en tvhm. Je progressie in normal blijft gewoon behouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

TVHM op M3 en proberen op M4 te doen :+

Alle Slaughters / Proving Grounds op M4 doen (Slaughter Shaft geeft EPIC amounts of Loot _/-\o_ ; messte van alle Slaughters )

De Takedown al gedaan?

Heb je de DLC? is m.i. het wel waard, geweldige DLC, ook ERG goede guns

Andere Characters proberen? Wie speel je nu mee?

Met mede-tweakers, VHs spelen?
Ik vind het gewoon gezellig knallen met anderen
FireFly3k schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:00:
Als je in een circle of slaughter dood gaat, raak je dan ook je geld kwijt voor de respawn?
Altijd als je doodgaat heb je respawn kosten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is wat je zelf wil, tvhm is hetzelfde maar wat moeilijker met ook wat betere rewards. Ik ben met een van mijn chars op normal naar level 50 gegaan met het idee om in tvhm alle quests op 50 te doen zodat de quest rewards ook 50 zouden zijn maar uiteindelijk heb ik daarmee nog steeds de campaign niet uitgespeeld en kan ik met dat poppetje bepaalde zaken dus ook nog niet doen. Ik zou dus als je tvhm wil doen gewoon gelijk beginnen met de story missies doen.
Wat betreft wat slimmer is, eigenlijk is dat gewoon niet aan de orde, het spel biedt je heel veel mogelijkheden om dingen vooral te doen zoals jij graag wil en je kunt het jezelf zo moeilijk of makkelijk maken als je wil. Dus... Het slimste is waar jij de meeste lol aan hebt.
FireFly3k schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:00:
Ja volgens mij wel ja... Maar als je veel geld hebt moet je gewoon eerst wat sdu's gaan kopen, voor de rest is geld toch waardeloos. En als je niet veel hebt dan maakt het ook niet uit want de respawn kost is altijd een percentage van je huidige geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Ik heb op normal alles gedaan, alle zijmissies, al niet alle circles en proving grounds. Ben Daarna naar tvhm gegaan en daar nu alleen de story aan het doen, erg vermakelijk. Qua slimste maakt toch ook niet uit, gaat om entertainment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Laatst online: 15-09 09:55
kihon schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 21:04:
[...]

TVHM op M3 en proberen op M4 te doen :+

Alle Slaughters / Proving Grounds op M4 doen (Slaughter Shaft geeft EPIC amounts of Loot _/-\o_ ; messte van alle Slaughters )

De Takedown al gedaan?

Heb je de DLC? is m.i. het wel waard, geweldige DLC, ook ERG goede guns

Andere Characters proberen? Wie speel je nu mee?

Met mede-tweakers, VHs spelen?
Ik vind het gewoon gezellig knallen met anderen

[...]

Altijd als je doodgaat heb je respawn kosten :9
Takedown nog niet gedaan staat level 50 bij staat nog locked. Moet nog verder levelen.

DLC heb ik ook nog niet dacht eerst de game zelf maar is doorspelen.

Heb nu fl4k vond het wel gaaf met die pet aangezien ik tot nu toe solo heb gespeeld leek mij die wel handig. Andere nog niet geprobeerd wil er eerst 1 is tot max level krijgen namelijk.

Maar aangezien je kan switchen tussen normal en tvhm ga ik nog eventjes tvhm doen tot 50 kan ik dan de takedown doen op normale en eventueel mayhem

Tnx voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Finraziel schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 21:27:
[...]

Ja volgens mij wel ja... Maar als je veel geld hebt moet je gewoon eerst wat sdu's gaan kopen, voor de rest is geld toch waardeloos. En als je niet veel hebt dan maakt het ook niet uit want de respawn kost is altijd een percentage van je huidige geld.
Het probleem is dat ik alleen de laatste SDU nog moet kopen en die is nogal duur, maar ik ben er bijna :-(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Net de DLC behaald, zeker weer paar uurtjes fun mee gehad. Weer wachten op volgende DLC tot die tijd met Witcher 3 beginnen.

Met alleen Zane tot level 50 en DLC behaald( alles solo) verder geen belangstelling om de main met andere character te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireFly3k schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:55:
[...]

Het probleem is dat ik alleen de laatste SDU nog moet kopen en die is nogal duur, maar ik ben er bijna :-(
Ik weet niet welke vh je hebt, maar als je een beetje efficiënt graveward kunt killen of zo dan kun je behoorlijk hard geld verzamelen. Dus als je wil zou je zo even genoeg kunnen verzamelen eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:13:
[...]

Ik weet niet welke vh je hebt, maar als je een beetje efficiënt graveward kunt killen of zo dan kun je behoorlijk hard geld verzamelen. Dus als je wil zou je zo even genoeg kunnen verzamelen eerst.
Of de cheddar granaat gebruiken. 10 granaten geeft je een paar miljoen. Ik heb die even gebruikt om de bank volledig te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
En voor mensen die geen toegang tot de granaat hebben kun je altijd de slotmachines in de expansion openen die geven op M3 al bijna 60K per stuk, ook daar tik je zo een stel miljoenen aan.

Maar eigenlijk zou ik mij om gled helemaal niet druk maken, alleen voor de laatste stappen van de kluis dien je goed in de slappe was te zitten, maar voordat je bij endgame bent aanbeland heb je die nog niet nodig en daarna stromen de miljoenen echt ongelimiteerd binnen.

• JSchut

JSchut

.....

[...]

Dit idd. Ik heb met fl4k op m3 graveward gefarmed voor de bank slots. Killen gaat sneller dan het save quit en load :D Heb inmiddels alle bank upgrades unlocked.

Ben benieuwd naar 31 dec. Solo raid eens proberen.

Moet ook moze nog eens levelen maar die vind ik niet echt leuk om te spelen. En na 5 keer de story ben ik daar ook wel even klaar mee haha.

• FireFly3k
[...]

Bedankt voor de tip. Ik ga in het weekend ff kijken of dit gaat lukken :-)

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist The Handsome Jackpot uitgespeeld (TVHM, Mayhem 2). Vette DLC hoor. Durf hem wel op het niveau van Tiny Tina's DLC te zetten.

Wel veel armored vijanden, maar daar ging ik al vanuit aangezien we Hyperion gebied in gingen. Gelukkig had ik een leuke Legendary Corrosive SMG (naam even kwijt) die er voor mij aardig doorheen ragde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Speel nu met Amara, level 42 M4 op normal. Wil snel naar 50. Moze en Zane zijn reeds op 50.

Kan alleen niet echt meekomen, ik red het wel maar ik weet niet op welke skill tree ik mij moet concentreren.

Ik heb veel gear van level 50 ook de nieuwste classmod voor Amara..

Speel nu met phaseslam, moet ik daarmee doorgaan of iets anders?? Iemand nog tips, of aanmodderen tot 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Van het weekend ff de takedown geprobeerd. Solo M2 met Fl4k. Het was een killing fest, voor mij dan ;( , ik bleef maar dood gaan.
Aangezien al het nieuwe spul pas op M4 valt, weet ik nog niet of ik dit wel zo leuk vind. Vind het jammer dat ze die dingen achter een raid boss stoppen. Heeft het zin de takedown zonder mayhem te spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door el-jorge op 30-12-2019 17:24 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

el-jorge schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:23:
Van het weekend ff de takedown geprobeerd. Solo M2 met Fl4k. Het was een killing fest, voor mij dan ;( , ik bleef maar dood gaan.
Aangezien al het nieuwe spul pas op M4 valt, weet ik nog niet of ik dit wel zo leuk vind. Vind het jammer dat ze die dingen achter een raid boss stoppen. Heeft het zin de takedown zonder mayhem te spelen?
Nieuwe spul , behalve DLC spul, valt gewoon in alle takedown difficulties hoor :)

Alleen bepaalde bazen hebben dedicated dropchance op M4 only ervoor, maar in takedown kan je op alle Mayhem difficulties bv Kybs worth, Redistributer, 0m shield etc halen.

Hogere Mayhem geeft grotere kans op anointed gear dat wel

En vanaf morgen is Takedown gescaled voor een tijdje :+

[ Voor 3% gewijzigd door kihon op 30-12-2019 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Zane build waarmee M4 makkelijk is voor wie het boeit: YouTube: Borderlands 3 | Icy Dead Zane Build (The Build That Does It All!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:02
Bizar dat zelfs gewoon youtubers met duped gear vol in screen rondlopen, 643 40% sliding is toch wel de meest bekende sniper vanuit een save-game die er is. Je zit nog wel meer dezelfde dmg op dezelfde wapens met verschillende elements.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:08:
[...]

Bizar dat zelfs gewoon youtubers met duped gear vol in screen rondlopen, 643 40% sliding is toch wel de meest bekende sniper vanuit een save-game die er is. Je zit nog wel meer dezelfde dmg op dezelfde wapens met verschillende elements.
Het maakt mij niet uit en ik heb ook savegames gedownload. Ga niet 10 uur farmen voor een paar items die ik graag wil. Verder sturen veel mensen hem ook gear, dus het kan ook op die manier bij hem gekomen zijn en niet vanuit een savegame zelf. Ik heb er geen problemen mee. Er zijn te veel items die lastig te krijgen zijn dat ik dupen prima vind om daar gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Pak gewoon de takedown op m4 met vier randoms. De andere drie carry’en je wel. Met de juiste gear is takedown op m4 voor iedereen solo te doen en eigenlijk moet je elke keer dat je het met randoms doet nog je best doen om een paar kills mee te pakken. Iedereen doet hem ook alleen nog om specifieke anoints dus je kan enorm veel loot oppakken omdat iedereen alles wat niet godroll is gewoon weer neergooit voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

JunkieLimbo schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:45:
Pak gewoon de takedown op m4 met vier randoms. De andere drie carry’en je wel. Met de juiste gear is takedown op m4 voor iedereen solo te doen en eigenlijk moet je elke keer dat je het met randoms doet nog je best doen om een paar kills mee te pakken. Iedereen doet hem ook alleen nog om specifieke anoints dus je kan enorm veel loot oppakken omdat iedereen alles wat niet godroll is gewoon weer neergooit voor de rest.
tsja, ik heb geen ps+, dan kan je niet met elkaar spelen kwam ik achter.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Just leaving this here: 1hp No Shield Fl4k solos 4 player scaled M4 Wotan

YouTube: 1hp No Shield Fl4k solos 4 player scaled M4 Wotan

Happy New year

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:29
Borderlands nooit gespeeld, wel Destiny.

Maar nu begrijp ik een aantal dingen niet:

Wapens kun je niet hoger in score maken? Dus maw, alle legendary wapens die ik nu heb (ben lvl 38), heb ik niets aan als ik lvl 50 ben? Zou ze opnieuw moeten looten maar dan met een hogere score?

En wat is er met die enorme gast in Jakobs estate in dat theater? Die spawnt continu naast je, ook al ben je in een klein kamertje en slaat je binnen twee keer dood?

En in de proving ground matchmaking vind ik in een half uur niemand?

Hoe krijg ik golden keys? Zijn dat gewoon lootdrops?

Zijn of komen er ook raids?

Leuke game wel! Alleen nu nog steeds wel buggy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee je kunt wapens niet levelen of upgraden in BL3, je moet ze op max level dan inderdaad opnieuw vinden. Maar de droprates zijn best ok en de meeste zaken hebben nu wel een specifieke boss of unique enemy waar ze van droppen. Dat kun je hier opzoeken: https://docs.google.com/s...M/htmlview?sle=true#gid=0
Overigens is die score niet meer dan een indicatie, het is verder niet van belang zoals in Destiny. Het is puur voor mensen die geen zin hebben om gedetailleerd te kijken naar de stats van een wapen, maar het kan prima zijn dat een wapen met een lagere score in de praktijk beter is.

Billy, die je denk ik bedoelt met die gast in Jakobs estate theatre, wordt over het algemeen gezien als een van de lastigere bosses ja... Als je niet een of andere uberbuild hebt waarmee je hem zo wegblaast zul je goed moeten rennen en zijn aanvallen ontwijken. Je moet in principe nooit stilstaan in dat gevecht.

Golden keys worden over het algemeen op twitter uitgegeven door Gearbox, als je googlet vind je denk ik wel een overzicht. Maar op zich is wat er in de golden chest zit ook niet zo bijzonder, het is een leuke boost tijdens het levelen, maar op max level heb je er weinig aan want de legendaries die je dan snel vindt zijn over het algemeen sterker dan wat in die kist zit.

Rest durf ik niet zo te zeggen, heb de game eerlijk gezegd ook weinig gespeeld de laatste tijd... Takedown at Maliwan Blacksite is min of meer wat je een raid zou kunnen noemen denk ik (maar heb hem zelf nog niet gespeeld). Het is in ieder geval bedoeld om met een team te doen en solo is het erg lastig (hoewel sommige mensen het wel lukt). Er komt wel een event aan waarmee Takedown tijdelijk naar beneden schaalt als je hem met minder spelers (of alleen) doet. Die zou eigenlijk nu al bezig moeten zijn maar is vertraagd en start als het goed is nu op 16 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:07
CBCTB-9SR9Z-F3KH5-HTWTT-959T6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:29
Thanks voor je uitgebreide bericht! Hier heb ik wat aan :)

Ik slinger het spel nog wel aan, alleen de replay value zoals die je in Destiny heb, voel ik hier niet zo. Een grindfest zal het voor mij in ieder geval niet worden, want daar zie ik het nut niet zo van in.

Verder erg toffe game hoor! Ben ik nog wel wat uurtjes mee zoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 23:12
SHiFT CODE BORDERLANDS 3 3 GOLD KEYS EXPIRES ~4 DAYS 20 JAN 16:00 UTC ALL PLATFORMS WBC3T-5JH99-XTWZ5-9BKB3-BT63Z

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe hotfixes vandaag:
https://borderlands.com/e...rlands-3-hotfixes-jan-16/

Als het goed is is de takedown event waarbij hij schaalt naar het aantal spelers nu ook begonnen. Heb het nog niet geprobeerd, misschien van het weekend eens kijken of ik weer zin heb... Heb de DLC ook nog het mes in het varken laten steken, was even een beetje uit geBorderlandst (maar is niet erg, ik verwacht de game off and on de komende jaren te spelen, hoeft niet allemaal in een keer :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
3 Golden Keys, hoe lang ze actief blijven is onbekend: KJCTJ-F9RZH-X3WS5-ZTWB3-BZR6J

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik ben nu level 19, met level 17 main quest en de enemies zijn level 20, hoezit dat met level scaling IN BL3?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:12:
Ik ben nu level 19, met level 17 main quest en de enemies zijn level 20, hoezit dat met level scaling IN BL3?
In je eerste (normal) playthrough zit geen level scaling, althans, niet als je solo speelt. Als ik me niet vergis zodra je de laatste main quest klaar hebt (het verhaal uit hebt) begint alles naar jouw level te scalen. Dat je main quest level 17 is wil niet zeggen dat alle vijanden dan ook dat level zijn, dat is meer een richtlijn van welk level je voor die quest ongeveer zou willen zijn.

Als je na de eerste playthrough doorgaat naar TVHM (NG+ zeg maar) dan schaalt daar wel alles automatisch naar jouw level.

Als je samenspeelt is er wel altijd scaling voor de gast, maar dan wordt er gekeken naar het level van de host player en de vijand ten opzichte van die host. Als een vijand 2 levels boven de host zit, dan zie jij hem als 2 levels boven jouw level. Dus als jij level 20 bent, en je joint iemand van level 10, en jullie lopen samen naar een vijand die bij de host level 12 is, dan zie jij hem als level 22 (en er komt dan ook loot rond dat level uit). Dat is gedaan zodat je altijd samen kunt spelen, ongeacht onderlinge level en het enigszins gebalanceerd blijft (een max level met end game gear gaat nog steeds wel super OP zijn, maar iets minder als het anders geweest was :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@Finraziel thanks! Speel solo inderdaad. Viel me gewoon op. Zo is Killavolt een level 13 quest, maar hi was lel 19 bij mij, dus ér gebeurt wel Squad scaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 00:39:
@Finraziel thanks! Speel solo inderdaad. Viel me gewoon op. Zo is Killavolt een level 13 quest, maar hi was lel 19 bij mij, dus ér gebeurt wel Squad scaling...
Hmm, vreemd... ik vraag me af of er misschien wat scaling gebeurt op het moment dat je de quest accepteert of zo of dat je voor het eerst naar een boss gaat. Ik ben net eens teruggegaan met mijn lvl 30 Moze die nog bezig is met de normal playthrough maar Killavolt wel al gedaan had, maar bij mij is Killavolt level 16. De vijanden in die area zaten allemaal rond de level 13 wat ik zo snel zag bij het langsrennen :P

Ik kan me voorstellen dat bosses/minibosses misschien een bepaalde range hebben waar ze in kunnen scalen, maar het schaalt in ieder geval niet helemaal vrij (zoals nadat je de campaign uit hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:14

Shabbaman

Got love?

Finraziel schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:14:
Als je na de eerste playthrough doorgaat naar TVHM (NG+ zeg maar) dan schaalt daar wel alles automatisch naar jouw level.
Maar ook dan zijn tegenstanders niet altijd exact jouw level. Op level 50 zie je van alles tussen 49 en 51.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:44:
[...]

Maar ook dan zijn tegenstanders niet altijd exact jouw level. Op level 50 zie je van alles tussen 49 en 51.
Ja, dat klopt, er zit altijd wat variatie in. Maar het is altijd een bepaalde offset ten opzichte van jouw level. Die level 49 had 39 geweest als jij pas level 40 geweest was (uitaande van dezelfde scaling), en als max level nog eens verhoogd wordt dan gaan ze met diezelfde offset mee verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apollo13 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:06:
3 Golden Keys, hoe lang ze actief blijven is onbekend: KJCTJ-F9RZH-X3WS5-ZTWB3-BZR6J
Inmiddels expired (helaas :P )

----
Gisteren trouwens ook een raar issue met mijn game. Ik was een random iemand gejoined. Hij was level 23 zei hij en ik ben level 17. Later verliet hij het spel en ben ik in mijn spel verder gegaan. Maar de vijanden waren ineens level 23. Dat lijkt mij een bug :P

[ Voor 36% gewijzigd door PdeBie op 29-01-2020 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:25:
[...]

Inmiddels expired (helaas :P )
Ik trapte er in eerste instantie ook in (om een of andere reden laadde het forum op een manier waardoor die post nieuw leek), maar die key is bijna 2 weken geleden gepost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ja, ik had precies hetzelfde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
What... The actual... Fuck...

TLDR: Emergency Response, de rank 75 survivor guardian rank perk, is kapot. Dus pak hem niet want je gimpt jezelf er mee.

Ok, ik was na een tijdje andere games te spelen weer terug aan het Borderlandsen en mijn Moze naar level 50 aan het krijgen. Dat heb ik gisteren bereikt, en vandaag had ik eindelijk genoeg guardian rank om mijn survivor tree te maxen en dus de Emergency Response perk te krijgen. De beschrijving van die perk is als volgt:
Improve Shield Recharge Delay and Rate based on missing health.
Wow, klinkt geweldig, vooral aangezien eerdere perks zoals Topped Off echt een flinke impact hadden dus ik was heel benieuwd, vooral in combinatie met een 1 HP Moze!
Maar in de praktijk merkte ik weinig van enige verbetering, dus ik ben gaan googlen en vond meer mensen die zich afvroegen of de perk überhaupt iets deed (in september al), en vervolgens een forum topic waarin stond dat het zelfs het tegenovergestelde doet van wat het moet doen, het NERFT je.

Ik ben het zelf gaan testen door mijn class mod, artifact en grenade mod uit te trekken en mijn skills te resetten. Vervolgens een granaat tegen een muur te stuiteren en de delay timen tussen de damage en het starten van de shield regen. Met een 6,3s delay shield was dat met vol health 5,7 seconden (geen idee waarom het iets sneller is dan in de stats staat), maar met 1 HP was het consistent 8,5 seconden.

Regen rate is iets lastiger om precies te meten maar die lijkt wel beter met lagere health, dus die doet waarschijnlijk wat hij moet doen.

Maar WTF? Ok, het is iets minder ernstig dan wat Hollow Point in het begin deed (die heb ik overigens nog niet, ik heb geen gebruik gemaakt van glitches om het snel te levelen noch heb ik extreem veel XP zitten farmen), maar dan nog. Het zal in de praktijk misschien niet eens zo HEEL erg veel impact hebben in veel gevallen, vooral vanwege Shield Reboot waardoor je shield wel gaat regenen iedere keer als je een kill hebt, maar tegen bosses zonder veel adds is het gewoon een dikke nerf.

Ik heb het er in ieder geval weer even mee gehad... ik heb een bug report ingediend, maar ik betwijfel ten zeerste dat ik de eerste ben die dat doet dus ik ben benieuwd of ik er iets op hoor en of en wanneer ze het gaan fixen. Mijn fun in de game is in ieder geval weer grondig verpest, ik heb echt geen zin om hier doorheen te spelen, ze zakken er maar in wat mij betreft :( :r :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Pffftttttt, sommige van radio en andere challenges zijn wel erg irritant, vereisen precieze platforming, wat nagenoeg onmogelijk is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
-SaveMe- schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:48:
Pffftttttt, sommige van radio en andere challenges zijn wel erg irritant, vereisen precieze platforming, wat nagenoeg onmogelijk is ....
Daar hebben wij gelukkig een mannetje voor in onze spelersgroep. Hij doet, zo lijkt het, die ..ut opdrachten zonder al te veel problemen. Max 2 á 3 pogingen en klaar is hij.... wij blij :)

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:48:
Hmm, ben er nog geen 1 tegen gekomen die niet te doen is. Gewoon rustig kijken waar je heen wilt en springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

42erik schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:27:
[...]

Hmm, ben er nog geen 1 tegen gekomen die niet te doen is. Gewoon rustig kijken waar je heen wilt en springen
1tje moet je ergens hoog op een small rond pijpje springen. Gaat altijd mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik heb ze allemaal gedaan en ervaar ze ook niet als buitensporig lastig. De enige die een beetje een uitdaging is is mr torques hot sauce ergens heel hoog in een loods met een standbeeld, en 1 crew radio op athenas is wat tricky. Verder niks aan t handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook geen problemen gehad met die challenges. Die Hot Sauce is helemaal simpel want je hoeft ze alleen op de blazen waarbij in de buurt komen genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Sjesus wat slecht....
spoiler:
troy
verslagen, mega cut scène, kan geen loot oprapen, en na de cutscene zitikmidden in een zwart scherm, kan alleen nog maar quitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 23:16:
Sjesus wat slecht....
spoiler:
troy
verslagen, mega cut scène, kan geen loot oprapen, en na de cutscene zitikmidden in een zwart scherm, kan alleen nog maar quitten :(
Ja, die had ik ook ja... Volgens mij een bug die ergens in een patch geïntroduceerd is.
De betere loot gaat wel automatisch naar de lost loot machine op Sanctuary dus je kunt daar nog even kijken. Als je naar het schip fast travelt staat die meteen rechts, tegenover de quick change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Mijn 2e playthrough met Amara gaat voorspoedig, en veel leuker dan de 2e playthrough die ik met Zane begonnen ben en niet afgemaakt heb.

Heb er echt weer plezier in :)

Gisteren wel ook een bugje: In een sidequest op Eden waar je voor die geoloog zijn stenen moet terugvinden, moet je aan het einde de koning van de jabbers afmaken. Die heb ik op een gegeven moment van de map af gewerkt waardoor de missie niet voltooid kon worden.

Ach ja, quit to desktop, load, en ff opnieuw. Kom verder echt weinig bugs tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Is die maliwan takedown nu eigenlijks nog te doen? Nooit meer opgepakt, maar las dat het een blijvend iets was. Maar kan de missie niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
@Poesmij Ja hoor, die is gewoon beschikbaar vanuit je map als je hem al eens gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, na de eerste keer een copy paste antwoord heeft 2k support nu aangegeven dat de bug met emergency response bij het dev team doorgegeven is en er gewerkt wordt aan een fix... Hopelijk duurt dat niet te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
KnoxNL schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:35:
@Poesmij Ja hoor, die is gewoon beschikbaar vanuit je map als je hem al eens gedaan hebt.
Ja heb em dus nog niet gedaan, dat is denkik het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik net toch had tijdens mijn missie om Wainwright voor het eerst te ontmoeten :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DikMODJtL716hz0g6GccjQRc/full.png

Er stond gewoon een gigantische Tyrant voor de deur. Drie levels hoger dan dat ik zelf was.

Dropte wel mooi 2 legendaries :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PIsOK83bC5lsbTxWI810vkZC/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
PdeBie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:40:
Wat ik net toch had tijdens mijn missie om Wainwright voor het eerst te ontmoeten :D

[Afbeelding]

Er stond gewoon een gigantische Tyrant voor de deur. Drie levels hoger dan dat ik zelf was.

Dropte wel mooi 2 legendaries :P
[Afbeelding]
Bij mij dropte hij niets van het weekend, maar die fucker kwam letterlijk uit het mansion naar voren.
Kan me ook niet herinneren dat dat bij de eerste playthrough zo was om eerlijk te zijn.

Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij een bug inderdaad. Dat ding hoort daar niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Campaign met Fl4K uitgespeeld en level 46 geeindigd. Geen zin om voor die paar missing locations nog overal terug naar toe te gaan. Zelfde met de Eridium Writings. Gewoon geen zin om weer die maps door te worstelen.

Dus klaar ermee :) Was fun, maar viel toch ook wat tegen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Level cap increase, valentijn event en meer:

https://borderlands.com/e...-3-community-love-letter/

Toch wel top allemaal hoor, er blijft ontwikkeling in zitten en nog 3 DLC's dit jaar

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 19:44:

Toch wel top allemaal hoor, er blijft ontwikkeling in zitten en nog 3 DLC's dit jaar

Ehhh...
Ok, misschien ben ik wat zuur... maar, 3 levels omhoog? -O-
Dat is net genoeg om al je gear nutteloos te maken met een minimale uitbreiding van je mogelijkheden in skills...
Ik snap wel waarom ze het doen denk ik, ze willen een aantal keer verhogen maar niet uiteindelijk zoveel skillpoints geven dat je er uiteindelijk zoveel hebt dat alle builds weer meer op elkaar gaan lijken (zoals in 2), maar ik kan hier niet echt enthousiast van worden hoor. Krijg ik eerder de neiging om te wachten tot ze een paar level cap increases verder zijn.

Wel erg fijn dat je straks individuele guardian perks aan en uit kan zetten, dan zijn roid builds tenminste ook weer een optie. En fijn dat ze events voortaan ook optioneel maken. Die Halloween event had ik na een weekje of zo met liefde uitgezet.

edit: level 53 is trouwens precies nog één puntje te weinig om twee capstones te kunnen pakken.

edit2: Moet wel zeggen, ik was even vergeten dat we in deze game niet meer de exponentiele groei met levels hebben van de vorige games, dus op level 53 gaat je level 50 gear niet gelijk nutteloos zijn maar komt waarschijnlijk nog heel aardig mee. Om optimaal te functioneren zul je echter toch alles opnieuw mogen gaan farmen.

[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 11-02-2020 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Het klinkt af en toe wel alsof dit spel werk is bij sommigen, met uitspraken als "ik moet gaan farmen". Je speelt toch voor de lol, dan is het toch "ik mag farmen"?

Wat ik persoonlijk dan weer nooit doe, elke keer dezelfde boss na elkaar is saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Ik zou amper weten waarom je zou willen farmen in dit spel, iets wat OP is wordt al rap weer de nek omgedraaid, en loot dropt met zulke bosjes dat je al rap een goede build kunt neerzetten die alles kan doen, en misschien ben ik met andere spelen verwend geraakt maar ik mis een endgame die mij in het spel houd. Characters naar max level alles een leuke build, alle randzooi als radio's en challenges doen en dan houd het wel weer op tot er een nieuwe DLC uitkomt, gear kun je niet levelen dus zo goed als alles kan weer de vuilnisbak in (Echt, dat moeten ze fixen waardeloos dit)

En na 6 maanden kunnen we dan eindelijk al die cutscenes skipper, zoiets hoort er toch onmiddellijk in te zitten, temeer daar je toch graag alle 4 characters door 2 spelmodes wilt trekken.

Borderlands 2 had mij veel meer te pakken, dit is een gaaf spel, maar het is het toch net niet helemaal zoals het zou kunnen zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Groningerkoek op 12-02-2020 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Nou ik wacht nog wel lekker met het hele farm gebeuren tot alles er is. 3 level cap omhoog, wat ontzettend naar. Niet genoeg om je build drastisch te veranderen, maar precies genoeg om je wapens nutteloos te maken. Deden ze in borderlands 2 toch beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik geniet enorm van het spel.

Gelukkig heeft iedereen een eigen mening, dat is maar goed ook. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Idem hier. Vermaak mij prima met de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

KnoxNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 19:44:

Speciaal voor @SinergyX :P
Skippable in-game cutscenes are coming soon! We're in the process of testing this feature now, and it will launch in the upcoming February patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik ben echt chagrijnig, krijg Katagawa Ball maar niet voor elkaar. Zonder overdrijven al 20x geprobeerd. schuilen onder de 2 buizen links of rechts werkt niet, aan blijven kijken en dodgen met rondlopen, allemaal corrosive weapons en full ammo, ik weet het niet meer, is de laatste missie en zit echt vast... :|

Kan er iemand helpen op de PS4?

[ Voor 12% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-02-2020 16:02 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekkenhuis schreef op zondag 16 februari 2020 @ 16:00:
Ik ben echt chagrijnig, krijg Katagawa Ball maar niet voor elkaar. Zonder overdrijven al 20x geprobeerd. schuilen onder de 2 buizen links of rechts werkt niet, aan blijven kijken en dodgen met rondlopen, allemaal corrosive weapons en full ammo, ik weet het niet meer, is de laatste missie en zit echt vast... :|

Kan er iemand helpen op de PS4?
Welk level ben je en welk level is de boss ? Met een beetje fatsoenlijke gear moet ie met een level of 3 hoger nog prima te doen zijn. Zit er een groter verschil in levels of is je gear slecht, dan kan het lastig worden. Heb de boss toevallig zelf gisteren gedaan omdat ik bezig ben met een nieuwe playthrough en de eerste run was ie gelijk dood. Dit met redelijke gear en 3 levels lager dan de boss. Zo moeilijk kan het niet zijn zonder dat er ergens iets niet klopt qua levels of gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

PilatuS schreef op zondag 16 februari 2020 @ 16:20:
[...]

Welk level ben je en welk level is de boss ? Met een beetje fatsoenlijke gear moet ie met een level of 3 hoger nog prima te doen zijn. Zit er een groter verschil in levels of is je gear slecht, dan kan het lastig worden. Heb de boss toevallig zelf gisteren gedaan omdat ik bezig ben met een nieuwe playthrough en de eerst run was ie gelijk dood. Dit met redelijke gear en 3 levels lager dan de boss. Zo moeilijk kan het niet zijn zonder dat er ergens iets niet klopt qua levels of gear.
Ik ben level 20 maar ik durf zo niet te zeggen wat de boss is. Zal eens kijken. gear is volgens mij in orde..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Een shock wapen is verder ook wel handig. Het eerste deel is corrosive, maar daarna heb je shock nodig en werkt corrosive niet meer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Vandaag maar ff met amara en Fl$k de hartjes van valentijn gejaagd zodat ik de lvl 53 legendaries heb, die zijn namelijk na deze week niet meer te krijgen.

En meteen maar Fl4K naar lvl 53 gebracht.

En begonnen met lvl 50 gear te verkopen. Maar inventory management is nog wel steeds brak en buggy hoor, wat een gedoe.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Groningerkoek
C3C3B-BB9SS-FTKHK-ZTWTB-99CRX

10 Keys, geldig tot 3 Maart
hmpf... had gehoopt nu het evenement voorbij is dat de bug met de vending machines over zou zijn, maar helaas. Super irritant

• apollo13
PdeBie schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 22:01:
hmpf... had gehoopt nu het evenement voorbij is dat de bug met de vending machines over zou zijn, maar helaas. Super irritant
Hier ook nog steeds last van, heb wel gemerkt dat het met de pijltjes toetsen het een stuk makkelijker gaat... pc versie hier.
Of gewoon voordat je naar de vending machine gaat alles wat je wilt verkopen markeren als junk en dan met X in een keer dumpen in de vending machine.

apollo13

• KnoxNL
Hoe vet ik BL ook vind, die vending machines en met name het verkopen van spul is echt brak.

Ook met de X junk taktiek.

Menu's haperen constant of zijn compleet onbruikbaar.

• Groningerkoek
Zooi gewoon op de vloer dumpen, gaat veel sneller en gemakkelijker. Geld kapt toch uit op 99M en je kunt er niets mee als je alles van Marcus al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoveel geld heb ik niet hoor :P

@apollo13 Ja klopt, die workaround (markeren als junk) doe ik nu ook. Ideaal is anders, maar het werkt.

[ Voor 63% gewijzigd door PdeBie op 21-02-2020 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Wat overigens ook kut is:

Als je shit in je kluis als junk markeert, en je doet het daarna in je backpack, is de markering weg.

Super man.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
3 nieuwe keys: C35TJ-WH9Z9-X3KSC-S3KBT-J99ZB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
5 Keys geldig tot 19 Maart

C3KJB-3H9HZ-63KZW-9BKJB-WZRCR

Iedereen hier heeft inmiddels toch al wel duizenden keys neem ik aan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

26 maart nieuwe DLC, details hier: https://borderlands.com/en-US/gunslovetentacles/

Ziet er goed uit :) Een ijsplaneet is sowieso wel leuk. En Gaige is terug zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Zin in!

Echt vet iedere 3 mnd een DLC. Voor mij precies de goede frequentie.

Ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk totaal komen, en de frequentie zal ook wel iets afnemen na het eerste jaar, maar BL2 heeft er in ieder geval minimaal 6 gehad:

https://borderlands.fandom.com/wiki/Add-on_content

Heb ik even de echte campaigns eruit gefilterd voor zover ik me kan herinneren.

Ik weet overigens even niet meer wat de haedhunter dlc's waren. Of waren dat raid bosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:37

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Groningerkoek schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:20:
Iedereen hier heeft inmiddels toch al wel duizenden keys neem ik aan...
Ik niet hoor, ben net een weekje geleden begonnen met deze game, heb nu 22 keys.

Cunning linguist.

Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste