Zie enkele minuten geleden het bericht komen van Gearbox dat de dlc problemen zijn opgelost.
Morgenochtend checken. Ben benieuwd naar de dlc
Morgenochtend checken. Ben benieuwd naar de dlc
Jup, en aangezien mijne nu crashed bij 144hz (freesync) door de fijne amd drivers, heb ik zo'n ~5 seconde om dit aan te passenPilatuS schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:31:
Iemand anders hier trouwens ook het probleem dat capped fps niet werkt ? Mijn scherm is 60Hz dus er meer frames uitpersen kost alleen maar meer stroom terwijl ik er niets aan heb. Alleen iedere keer dat ik het spel start is max framerate weer uncapped. Iedere keer moet ik weer kiezen voor 60fps.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Da's voor jou helemaal irritant dan. Wel vreemd dat deze bug er sinds de launch in zit en het nog niet verholpen is.SinergyX schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:59:
[...]
Jup, en aangezien mijne nu crashed bij 144hz (freesync) door de fijne amd drivers, heb ik zo'n ~5 seconde om dit aan te passen
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 20-12-2019 08:55 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Gamertag: FinrazielNL
Schakel maar even naar m4Finraziel schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:27:
Ook net het eerste uurtje gespeeld maar ik heb nog geen legendaries gezien, misschien moet ik ook mijn loaded dice eens aantrekken, het is niet alsof het bijzonder uitdagend is tot nu toe (op M3). Vind de setting tot nu toe wel erg leuk
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Mwa ik hoef ook niet per se heel veel uitdaging en one shots vind ik alleen maar heel irritant als ik de ontvanger ben van dat shotJoenino schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:23:
[...]
Schakel maar even naar m4Dan heb je uitdaging zat met alle one shot mechanics van sommige VIP badasses. Verschil tussen m3 en m4 is bizar. m3 1 magazijn nodig om iets neer te maaien in m4 bleef ik reloaden
Je kan DLC1 nu ook los aanschaffen.42erik schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:41:
Niet los aan te schaffen toch? Alleen via de season pass?
Je kan bijvoorbeeld tvhm ingaan en dan missies doen tot je 50 bent. Je kan altijd switchen tussen normal en tvhm. Je progressie in normal blijft gewoon behouden.FidoDido schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:55:
Heb net mijn eerste character op normal mode uitgespeeld, nu ben ik level 42 kan nu mayhem 1,2,3 doen maar er is niets te doen meer heb elke missie al gespeeld.
Is het nu handiger om nu TVHM de story line te gaan doen en deze eerst weer uit te spelen? Of tot level 50 mayhem 1 te spelen, kan nu alleen nog die wave missies doen of online.
Kan er op internet nou niet echt wijzer uit worden wat slimmer is.
TVHM op M3 en proberen op M4 te doenFidoDido schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:55:
Heb net mijn eerste character op normal mode uitgespeeld, nu ben ik level 42 kan nu mayhem 1,2,3 doen maar er is niets te doen meer heb elke missie al gespeeld.
Is het nu handiger om nu TVHM de story line te gaan doen en deze eerst weer uit te spelen? Of tot level 50 mayhem 1 te spelen, kan nu alleen nog die wave missies doen of online.
Altijd als je doodgaat heb je respawn kostenFireFly3k schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:00:
Als je in een circle of slaughter dood gaat, raak je dan ook je geld kwijt voor de respawn?
Het is wat je zelf wil, tvhm is hetzelfde maar wat moeilijker met ook wat betere rewards. Ik ben met een van mijn chars op normal naar level 50 gegaan met het idee om in tvhm alle quests op 50 te doen zodat de quest rewards ook 50 zouden zijn maar uiteindelijk heb ik daarmee nog steeds de campaign niet uitgespeeld en kan ik met dat poppetje bepaalde zaken dus ook nog niet doen. Ik zou dus als je tvhm wil doen gewoon gelijk beginnen met de story missies doen.FidoDido schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:55:
Ja volgens mij wel ja... Maar als je veel geld hebt moet je gewoon eerst wat sdu's gaan kopen, voor de rest is geld toch waardeloos. En als je niet veel hebt dan maakt het ook niet uit want de respawn kost is altijd een percentage van je huidige geld.FireFly3k schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:00:
Als je in een circle of slaughter dood gaat, raak je dan ook je geld kwijt voor de respawn?
Takedown nog niet gedaan staat level 50 bij staat nog locked. Moet nog verder levelen.kihon schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 21:04:
[...]
TVHM op M3 en proberen op M4 te doen![]()
Alle Slaughters / Proving Grounds op M4 doen (Slaughter Shaft geeft EPIC amounts of Loot; messte van alle Slaughters )
De Takedown al gedaan?
Heb je de DLC? is m.i. het wel waard, geweldige DLC, ook ERG goede guns
Andere Characters proberen? Wie speel je nu mee?
Met mede-tweakers, VHs spelen?
Ik vind het gewoon gezellig knallen met anderen
[...]
Altijd als je doodgaat heb je respawn kosten
Het probleem is dat ik alleen de laatste SDU nog moet kopen en die is nogal duur, maar ik ben er bijnaFinraziel schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 21:27:
[...]
Ja volgens mij wel ja... Maar als je veel geld hebt moet je gewoon eerst wat sdu's gaan kopen, voor de rest is geld toch waardeloos. En als je niet veel hebt dan maakt het ook niet uit want de respawn kost is altijd een percentage van je huidige geld.
Ik weet niet welke vh je hebt, maar als je een beetje efficiënt graveward kunt killen of zo dan kun je behoorlijk hard geld verzamelen. Dus als je wil zou je zo even genoeg kunnen verzamelen eerst.FireFly3k schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:55:
[...]
Het probleem is dat ik alleen de laatste SDU nog moet kopen en die is nogal duur, maar ik ben er bijna
Of de cheddar granaat gebruiken. 10 granaten geeft je een paar miljoen. Ik heb die even gebruikt om de bank volledig te unlocken.Finraziel schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:13:
[...]
Ik weet niet welke vh je hebt, maar als je een beetje efficiënt graveward kunt killen of zo dan kun je behoorlijk hard geld verzamelen. Dus als je wil zou je zo even genoeg kunnen verzamelen eerst.
Dit idd. Ik heb met fl4k op m3 graveward gefarmed voor de bank slots. Killen gaat sneller dan het save quit en loadFinraziel schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:13:
[...]
Ik weet niet welke vh je hebt, maar als je een beetje efficiënt graveward kunt killen of zo dan kun je behoorlijk hard geld verzamelen. Dus als je wil zou je zo even genoeg kunnen verzamelen eerst.
Bedankt voor de tip. Ik ga in het weekend ff kijken of dit gaat lukken :-)Finraziel schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:13:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door el-jorge op 30-12-2019 17:24 ]
Spielerei...
Nieuwe spul , behalve DLC spul, valt gewoon in alle takedown difficulties hoorel-jorge schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:23:
Van het weekend ff de takedown geprobeerd. Solo M2 met Fl4k. Het was een killing fest, voor mij dan, ik bleef maar dood gaan.
Aangezien al het nieuwe spul pas op M4 valt, weet ik nog niet of ik dit wel zo leuk vind. Vind het jammer dat ze die dingen achter een raid boss stoppen. Heeft het zin de takedown zonder mayhem te spelen?
[ Voor 3% gewijzigd door kihon op 30-12-2019 17:58 ]
Bizar dat zelfs gewoon youtubers met duped gear vol in screen rondlopen, 643 40% sliding is toch wel de meest bekende sniper vanuit een save-game die er is. Je zit nog wel meer dezelfde dmg op dezelfde wapens met verschillende elements.PilatuS schreef op maandag 30 december 2019 @ 19:38:
Nieuwe Zane build waarmee M4 makkelijk is voor wie het boeit: YouTube: Borderlands 3 | Icy Dead Zane Build (The Build That Does It All!)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het maakt mij niet uit en ik heb ook savegames gedownload. Ga niet 10 uur farmen voor een paar items die ik graag wil. Verder sturen veel mensen hem ook gear, dus het kan ook op die manier bij hem gekomen zijn en niet vanuit een savegame zelf. Ik heb er geen problemen mee. Er zijn te veel items die lastig te krijgen zijn dat ik dupen prima vind om daar gebruik van te maken.SinergyX schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:08:
[...]
Bizar dat zelfs gewoon youtubers met duped gear vol in screen rondlopen, 643 40% sliding is toch wel de meest bekende sniper vanuit een save-game die er is. Je zit nog wel meer dezelfde dmg op dezelfde wapens met verschillende elements.
tsja, ik heb geen ps+, dan kan je niet met elkaar spelen kwam ik achter.JunkieLimbo schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:45:
Pak gewoon de takedown op m4 met vier randoms. De andere drie carry’en je wel. Met de juiste gear is takedown op m4 voor iedereen solo te doen en eigenlijk moet je elke keer dat je het met randoms doet nog je best doen om een paar kills mee te pakken. Iedereen doet hem ook alleen nog om specifieke anoints dus je kan enorm veel loot oppakken omdat iedereen alles wat niet godroll is gewoon weer neergooit voor de rest.
Spielerei...
Thanks voor je uitgebreide bericht! Hier heb ik wat aan
apollo13
apollo13
GamiQ, de game notes app met game maps!
In je eerste (normal) playthrough zit geen level scaling, althans, niet als je solo speelt. Als ik me niet vergis zodra je de laatste main quest klaar hebt (het verhaal uit hebt) begint alles naar jouw level te scalen. Dat je main quest level 17 is wil niet zeggen dat alle vijanden dan ook dat level zijn, dat is meer een richtlijn van welk level je voor die quest ongeveer zou willen zijn.-SaveMe- schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:12:
Ik ben nu level 19, met level 17 main quest en de enemies zijn level 20, hoezit dat met level scaling IN BL3?
Hmm, vreemd... ik vraag me af of er misschien wat scaling gebeurt op het moment dat je de quest accepteert of zo of dat je voor het eerst naar een boss gaat. Ik ben net eens teruggegaan met mijn lvl 30 Moze die nog bezig is met de normal playthrough maar Killavolt wel al gedaan had, maar bij mij is Killavolt level 16. De vijanden in die area zaten allemaal rond de level 13 wat ik zo snel zag bij het langsrennen-SaveMe- schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 00:39:
@Finraziel thanks! Speel solo inderdaad. Viel me gewoon op. Zo is Killavolt een level 13 quest, maar hi was lel 19 bij mij, dus ér gebeurt wel Squad scaling...
Maar ook dan zijn tegenstanders niet altijd exact jouw level. Op level 50 zie je van alles tussen 49 en 51.Finraziel schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:14:
Als je na de eerste playthrough doorgaat naar TVHM (NG+ zeg maar) dan schaalt daar wel alles automatisch naar jouw level.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ja, dat klopt, er zit altijd wat variatie in. Maar het is altijd een bepaalde offset ten opzichte van jouw level. Die level 49 had 39 geweest als jij pas level 40 geweest was (uitaande van dezelfde scaling), en als max level nog eens verhoogd wordt dan gaan ze met diezelfde offset mee verwacht ik.Shabbaman schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:44:
[...]
Maar ook dan zijn tegenstanders niet altijd exact jouw level. Op level 50 zie je van alles tussen 49 en 51.
Inmiddels expired (helaasapollo13 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:06:
3 Golden Keys, hoe lang ze actief blijven is onbekend: KJCTJ-F9RZH-X3WS5-ZTWB3-BZR6J
[ Voor 36% gewijzigd door PdeBie op 29-01-2020 15:27 ]
Ik trapte er in eerste instantie ook in (om een of andere reden laadde het forum op een manier waardoor die post nieuw leek), maar die key is bijna 2 weken geleden gepost
Wow, klinkt geweldig, vooral aangezien eerdere perks zoals Topped Off echt een flinke impact hadden dus ik was heel benieuwd, vooral in combinatie met een 1 HP Moze!Improve Shield Recharge Delay and Rate based on missing health.
Daar hebben wij gelukkig een mannetje voor in onze spelersgroep. Hij doet, zo lijkt het, die ..ut opdrachten zonder al te veel problemen. Max 2 á 3 pogingen en klaar is hij.... wij blij-SaveMe- schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:48:
Pffftttttt, sommige van radio en andere challenges zijn wel erg irritant, vereisen precieze platforming, wat nagenoeg onmogelijk is ....
apollo13
Hmm, ben er nog geen 1 tegen gekomen die niet te doen is. Gewoon rustig kijken waar je heen wilt en springen-SaveMe- schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:48:
Pffftttttt, sommige van radio en andere challenges zijn wel erg irritant, vereisen precieze platforming, wat nagenoeg onmogelijk is ....
1tje moet je ergens hoog op een small rond pijpje springen. Gaat altijd mis...42erik schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:27:
[...]
Hmm, ben er nog geen 1 tegen gekomen die niet te doen is. Gewoon rustig kijken waar je heen wilt en springen
Ja, die had ik ook ja... Volgens mij een bug die ergens in een patch geïntroduceerd is.-SaveMe- schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 23:16:
Sjesus wat slecht....spoiler:verslagen, mega cut scène, kan geen loot oprapen, en na de cutscene zitikmidden in een zwart scherm, kan alleen nog maar quittentroy
Ja heb em dus nog niet gedaan, dat is denkik het probleem.KnoxNL schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:35:
@Poesmij Ja hoor, die is gewoon beschikbaar vanuit je map als je hem al eens gedaan hebt.
Bij mij dropte hij niets van het weekend, maar die fucker kwam letterlijk uit het mansion naar voren.PdeBie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 21:40:
Wat ik net toch had tijdens mijn missie om Wainwright voor het eerst te ontmoeten![]()
[Afbeelding]
Er stond gewoon een gigantische Tyrant voor de deur. Drie levels hoger dan dat ik zelf was.
Dropte wel mooi 2 legendaries
[Afbeelding]
Ehhh...KnoxNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 19:44:
Level cap increase, valentijn event en meer:
https://borderlands.com/e...-3-community-love-letter/
Toch wel top allemaal hoor, er blijft ontwikkeling in zitten en nog 3 DLC's dit jaar
[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 11-02-2020 22:29 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Groningerkoek op 12-02-2020 01:24 ]
Speciaal voor @SinergyXKnoxNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 19:44:
Level cap increase, valentijn event en meer:
https://borderlands.com/e...-3-community-love-letter/
Toch wel top allemaal hoor, er blijft ontwikkeling in zitten en nog 3 DLC's dit jaar
Skippable in-game cutscenes are coming soon! We're in the process of testing this feature now, and it will launch in the upcoming February patch.
[ Voor 12% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-02-2020 16:02 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Welk level ben je en welk level is de boss ? Met een beetje fatsoenlijke gear moet ie met een level of 3 hoger nog prima te doen zijn. Zit er een groter verschil in levels of is je gear slecht, dan kan het lastig worden. Heb de boss toevallig zelf gisteren gedaan omdat ik bezig ben met een nieuwe playthrough en de eerste run was ie gelijk dood. Dit met redelijke gear en 3 levels lager dan de boss. Zo moeilijk kan het niet zijn zonder dat er ergens iets niet klopt qua levels of gear.Gekkenhuis schreef op zondag 16 februari 2020 @ 16:00:
Ik ben echt chagrijnig, krijg Katagawa Ball maar niet voor elkaar. Zonder overdrijven al 20x geprobeerd. schuilen onder de 2 buizen links of rechts werkt niet, aan blijven kijken en dodgen met rondlopen, allemaal corrosive weapons en full ammo, ik weet het niet meer, is de laatste missie en zit echt vast...
Kan er iemand helpen op de PS4?
Ik ben level 20 maar ik durf zo niet te zeggen wat de boss is. Zal eens kijken. gear is volgens mij in orde..PilatuS schreef op zondag 16 februari 2020 @ 16:20:
[...]
Welk level ben je en welk level is de boss ? Met een beetje fatsoenlijke gear moet ie met een level of 3 hoger nog prima te doen zijn. Zit er een groter verschil in levels of is je gear slecht, dan kan het lastig worden. Heb de boss toevallig zelf gisteren gedaan omdat ik bezig ben met een nieuwe playthrough en de eerst run was ie gelijk dood. Dit met redelijke gear en 3 levels lager dan de boss. Zo moeilijk kan het niet zijn zonder dat er ergens iets niet klopt qua levels of gear.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Hier ook nog steeds last van, heb wel gemerkt dat het met de pijltjes toetsen het een stuk makkelijker gaat... pc versie hier.PdeBie schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 22:01:
hmpf... had gehoopt nu het evenement voorbij is dat de bug met de vending machines over zou zijn, maar helaas. Super irritant
apollo13
Ik niet hoor, ben net een weekje geleden begonnen met deze game, heb nu 22 keys.Groningerkoek schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:20:
Iedereen hier heeft inmiddels toch al wel duizenden keys neem ik aan...
Cunning linguist.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq