I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat scheelt weerkihon schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:13:
[...]
Vandaag een hotfix voor butcher >
Addressed a reported concern where The Butcher could occasionally experience excessive recoil
Special 4 U
Bij het 4e schot naar het plafond kijken werkte niet zo heel handig zegmaar
Je kon Graveward al oneshotten, maar wel met hele specifieke gear.Groningerkoek schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 20:10:
Single shot kill Graveward op M4..
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
M3 weet ik, maar werkte die set ook op M4?Shabbaman schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:47:
[...]
Je kon Graveward al oneshotten, maar wel met hele specifieke gear.
Sommige zijn specifiek voor solo raid
(Als je Amara bent, heb je nergens problemen mee
https://imgur.com/a/6yfA9oo
[ Voor 3% gewijzigd door kihon op 27-11-2019 09:31 ]
Vindt de Zane builds maar een beetje raar. Zeker als ik zie hoe ziek veel schade me clone doet met een lekkere Hive of Scourge in zijn handen samen met me sentinel aktief hoef ik vaak alleen maar even rond te rennen voor extra damage. Snap dus niet zo goed de keuze om niet tot het einde van double agent te gaan.kihon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:23:
Voor degenen die het liever niet zelf willen uitzoeken, hier een lijst met build voor Mayhem4 (is nog niet af)
Sommige zijn specifiek voor solo raid
(Als je Amara bent, heb je nergens problemen mee)
https://imgur.com/a/6yfA9oo
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
De mensen die die builds maken en testen doen dat op M4 SS en Raid.Joenino schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:28:
[...]
Vindt de Zane builds maar een beetje raar. Zeker als ik zie hoe ziek veel schade me clone doet met een lekkere Hive of Scourge in zijn handen samen met me sentinel aktief hoef ik vaak alleen maar even rond te rennen voor extra damage. Snap dus niet zo goed de keuze om niet tot het einde van double agent te gaan.
De moeilijkste content, pas als ze daar doorheen komen is een build "viable" volgens hun.
Die builds hebben kwa gear ook hoge requirements hoor

Ik heb zelf alleen Zane gelvld tot 50 en daarna alleen Moze gespeeld. (is ook nog geen solo M4 raid build voor Zane uit, arme VH
Er is nu een echte solo M4 Wotan Zane > YouTube: THE ZANE BUILD THAT KILLED WOTAN SOLO MAYHEM 4 Borderlands 3
[ Voor 12% gewijzigd door kihon op 27-11-2019 11:24 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zie al hoe die het doet. Heeft een transformer aan en een torgue elektric shotgun dus je kan continu je eigen shield restoren. Heb zelf nog niet geluk gehad om er zo 1 te krijgen. Wat ik wel weer raar vond is dat hij maar 1 Action skill heeft?kihon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:37:
[...]
De mensen die die builds maken en testen doen dat op M4 SS en Raid.
De moeilijkste content, pas als ze daar doorheen komen is een build "viable" volgens hun.
Die builds hebben kwa gear ook hoge requirements hoor![]()
Ik heb zelf alleen Zane gelvld tot 50 en daarna alleen Moze gespeeld. (is ook nog geen solo M4 raid build voor Zane uit, arme VH)
Er is nu een echte solo M4 Wotan Zane > YouTube: THE ZANE BUILD THAT KILLED WOTAN SOLO MAYHEM 4 Borderlands 3
Verder heb ik met M4 ook geen enkel probleem. De mailwan bazen zijn het enige waar ik problemen mee heb op het moment. Maar dat kan ook meer zijn dat ik nog heen lekkere wapens heb tegen armor.
Zo speel ik al heel lang met Moze...shield restoren door jezelf te shocken.Joenino schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:35:
[...]
Zie al hoe die het doet. Heeft een transformer aan en een torgue elektric shotgun dus je kan continu je eigen shield restoren. Heb zelf nog niet geluk gehad om er zo 1 te krijgen. Wat ik wel weer raar vond is dat hij maar 1 Action skill heeft?
Verder heb ik met M4 ook geen enkel probleem. De mailwan bazen zijn het enige waar ik problemen mee heb op het moment. Maar dat kan ook meer zijn dat ik nog heen lekkere wapens heb tegen armor.
Als je een transformer shield bedoelt dan kan ik je er wel 1 geven.
Nee transformers heb ik genoeg gehadinternaut schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:51:
[...]
Zo speel ik al heel lang met Moze...shield restoren door jezelf te shocken.
Als je een transformer shield bedoelt dan kan ik je er wel 1 geven.
Ik ga nu echt continu neer, zelfs gewoon in athenas op mayhem 2, terwijl ik hiervoor op M3/M4 speelde.
Natuurlijk ook geen screenshot gemaakt voor de respec. FML.
Ik ben er wel ff klaar mee en wacht denk ik gewoon op de DLC.
[ Voor 9% gewijzigd door KnoxNL op 30-11-2019 15:21 ]
Stel ik heb een Shotgun met 200x7 en een -50% damage.
Schiet hij dan 7 kogels van 200dmg elk? Of 7x100dmg?
Volgens mij is die 50% malus al verwerkt in de damage die je ziet. Je zou dat even kunnen testen op de dummy.PdeBie schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:25:
Wie kan mij de damage uitleggen van een wapen.
Welke VH speel je mee?KnoxNL schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:20:
Mijn build omgegooid (dus respec). Heb ik nu 3 keer gedaan vandaag, en het is er alleen maart slechter op geworden, ook als ik builds van google gebruik.
Ik ga nu echt continu neer, zelfs gewoon in athenas op mayhem 2, terwijl ik hiervoor op M3/M4 speelde.
Natuurlijk ook geen screenshot gemaakt voor de respec. FML.
Ik ben er wel ff klaar mee en wacht denk ik gewoon op de DLC.
En hoe oud zijn de build die je van google gebruikt? De afgelopen patch heeft best veel verandert. (heel veel youtubers hebben ook echte BAGGER builds hoor; doen het alleen maar voor de clickbait

Die -50% is al verkeerd in de damage die je ziet inderdaad.PdeBie schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:25:
Wie kan mij de damage uitleggen van een wapen.
Als iemand een goede resource heeft hou ik me aanbevolen. Mijn fl4k zit op lvl 50 en amara is onderweg
Build van voordat M4 en Takedown er was > https://imgur.com/a/UuOS5aYKingKoning schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 18:56:
Ik vind het ook lastig builds te vinden. Er is al zoveel gepatcht dat het gros nutteloos is.
Als iemand een goede resource heeft hou ik me aanbevolen. Mijn fl4k zit op lvl 50 en amara is onderweg
(Deze zijn nog ruimschoots bruikbaar voor M3 en sommige M4 content)
Build voor laatste patch (worden nog gemaakt en getest) > https://imgur.com/a/6yfA9oo
[ Voor 6% gewijzigd door kihon op 30-11-2019 19:45 ]
Als ik de patchnotes bekijk zie ik niet echt iets wat me op Amara op M2 zou moeten beïnvloeden. Ligt het gewoon aan mij? Of is er toch iets gebeurd waardoor de game in zijn algemeen moeilijker geworden is? Of is er iets gepatcht aan de werking van Ties That Bind, Stillness of Mind en/of Overkill?
Of terwijl ik dit nu type bedenk ik me dat ik misschien gewoon eens een andere area moet proberen... Liep nu in Killavolt's area rond, maar daar stikt het van de CoV en dat zijn ook met afstand de lastigste vijanden in de game... Vind het toch nog steeds wel vreemd dat dat zo is. Vanuit het verhaal klinkt het meer alsof de CoV het zou moeten hebben van hun eindeloze aantallen, terwijl Maliwan's leger zou bestaan uit getrainde zwaar bewapende soldaten. Maar Maliwan zijn pushovers vergeleken met CoV.
edit: Ok, Ties That Bind werkt beter als je hem werkelijk selecteert

Had blijkbaar ergens per ongeluk een andere augment aangezet
Ik gooi het maar op dat ik toch nog niet 100% bij was van ziek zijn afgelopen week...
[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 01-12-2019 13:16 ]
Gamertag: FinrazielNL
Dat VIP programma is trouwens ook jammer dat ze daar vrijwel niets mee hebben gedaan. Ik netjes constant punten verzamelen en uiteindelijk krijg je dan 3 wapens voor BL3 en dat is het. Sinds de launch hebben ze er niets meer mee gedaan ik heb ik 48k punten staan.
Ik ben nog altijd bezig met bottomless mag maar naar mijn gevoel moet ik hier niet helemaal voor 100% gaan vermits ik nu mijn kogels al niet opkrijg.Frank1973 schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:10:
Speel nu voor de fun, een Iron bear build met Moze.. Doet echt veel damage, en is binnen no time weer geladen. Kan nu goed mee op M4
Is het de moeite om naar die Iron bear build te gaan?
Zit wel nog in M1
Viel me net op omdat ik niet kon richten tijdens FFYL... Even iets verder getest, Shield Reboot en Resilient doen het ook niet, en op Reddit zeggen ze dat ze allemaal kapot zijn. Ik heb het niet meer zelf getest maar dat verklaart wel vooral ook waarom mijn Amara zoveel zwakker voelde want die build leunt hard op Overkill. Haal je dat weg dan bouw je dus je damage niet meer op.
En blijkbaar is dat dus al weken zo... Jeetje, dat is echt wel bizar slecht van GB zeg... Motiveert niet echt om door te spelen zo. Ik weet dat sommigen de optie wouden om het uit te zetten, maar ik vind ze leuk en had die behoefte niet zo (ben ook nooit zo van games moeilijker maken voor mezelf, give me all the power!
edit: Blijkbaar alleen guardian perks die je gehaald hebt vóór de patch van bijna 2 weken geleden. Als je nu ranks er bij haalt zouden die het wel doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 04-12-2019 08:37 ]
Dat zoiets kan gebeuren heb ik niet zo'n probleem mee. Wat ik wel heel slecht vindt is dat ze de week erna op donderdag een kleine patch doen en daarin zeggen de week erna niks te patchen vanwege de feestdagen. Dus zo'n best kritische bug laten ze er bewust 3-4 weken in zitten.Finraziel schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:26:
Ah! De game is wél moeilijker op dit moment, want de guardian perks zijn kapot!
Viel me net op omdat ik niet kon richten tijdens FFYL... Even iets verder getest, Shield Reboot en Resilient doen het ook niet, en op Reddit zeggen ze dat ze allemaal kapot zijn. Ik heb het niet meer zelf getest maar dat verklaart wel vooral ook waarom mijn Amara zoveel zwakker voelde want die build leunt hard op Overkill. Haal je dat weg dan bouw je dus je damage niet meer op.
En blijkbaar is dat dus al weken zo... Jeetje, dat is echt wel bizar slecht van GB zeg... Motiveert niet echt om door te spelen zo. Ik weet dat sommigen de optie wouden om het uit te zetten, maar ik vind ze leuk en had die behoefte niet zo (ben ook nooit zo van games moeilijker maken voor mezelf, give me all the power!)
edit: Blijkbaar alleen guardian perks die je gehaald hebt vóór de patch van bijna 2 weken geleden. Als je nu ranks er bij haalt zouden die het wel doen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ja dat bedoel ik dus vooral... Ik kan zo snel geen reactie van iemand van Gearbox vinden, maar er werd gesuggereerd dat aangezien het niet al met een hotfix hersteld is het waarschijnlijk pas met de volgende patch mee kan en dat die waarschijnlijk pas weer een maand later komt. Aangezien de bug er dus al bijna 2 weken in zit klinkt dat aannemelijk.JSchut schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:40:
[...]
Dat zoiets kan gebeuren heb ik niet zo'n probleem mee. Wat ik wel heel slecht vindt is dat ze de week erna op donderdag een kleine patch doen en daarin zeggen de week erna niks te patchen vanwege de feestdagen. Dus zo'n best kritische bug laten ze er bewust 3-4 weken in zitten.
Wie weet, ik hoop natuurlijk dat het morgen ineens gefixt is met een nieuwe hotfix, maar ik heb er eigenlijk niet veel hoop op. Voor mij is de game nu dus gewoon dood, ik heb geen zin om met zo'n enorme handicap door te spelen. Ik heb nog genoeg andere games te spelen, dus als ze het pas volgende patch fixen dan zie ik het over een paar weken wel weer.
edit: Oh, ik had gemist dat ze al gezegd hadden dat er deze week niks kwam. Ok, dan see ya later BL3...
[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 04-12-2019 08:45 ]
26 november op twitter:Hey everyone, we are aware that Guardian Rank perks are not currently working for most players. We’re working to reactivate perks as soon as possible, though we don’t have firm timing to share yet.
However, stat bonuses still work, and you can still earn XP toward your next Guardian Rank. We’ll update you again as soon as we have more to share.
Zal dus wel een tijdje duren. Verwacht pas 19 december met de DLC...Due to the Thanksgiving holiday there will not be another set of hotfixes this week. However, we're aware of new community concerns that have been reported following the November 21 patch and are working to address them in future updates.
Hoe kan je zien of je guardian ranks werken? Ik wilde gisteren de slaughtershaft doen, kwam er op M3 niet doorheen, maar op M2 blijf ik ook in ronde 3 niet meer overeind.Finraziel schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:44:
[...]
Ja dat bedoel ik dus vooral... Ik kan zo snel geen reactie van iemand van Gearbox vinden, maar er werd gesuggereerd dat aangezien het niet al met een hotfix hersteld is het waarschijnlijk pas met de volgende patch mee kan en dat die waarschijnlijk pas weer een maand later komt. Aangezien de bug er dus al bijna 2 weken in zit klinkt dat aannemelijk.
Wie weet, ik hoop natuurlijk dat het morgen ineens gefixt is met een nieuwe hotfix, maar ik heb er eigenlijk niet veel hoop op. Voor mij is de game nu dus gewoon dood, ik heb geen zin om met zo'n enorme handicap door te spelen. Ik heb nog genoeg andere games te spelen, dus als ze het pas volgende patch fixen dan zie ik het over een paar weken wel weer.
edit: Oh, ik had gemist dat ze al gezegd hadden dat er deze week niks kwam. Ok, dan see ya later BL3...
Spielerei...
kan imo ook niet alleen de guardian ranks zijn, daar is de impact te groot voor.
Moze en Zane beetje onderaan
Amara is gewoon echt OP op het moment. Ze heeft grotere build diversity dan zo'n beetje alle andere VHs en kan Bosses en Raid zo'n beetje insta-melten. Of ze nu melee (one-Puch all bosses op M4 ) doet of guns gebruikt

Voor degened die van wiskunde houden en FL4K spelen > https://docs.google.com/d...jU1JYzaY/edit?usp=sharing
Daar heb je wat FL4K M4TH
Vind de game gewoon nog leuk, alleen beetje jammer dat je gedwongen wordt om Tediores te gebruiken om de Raid te kunnen doen :[ (met Moze)
Andere "echte" builds komen niet de Raid door. (of duurt veeelsss te lang) Ik ga gewoon verder met mijn Moze - struggle.
Iron Bear is wel fun geworden, maar kan nog wat buffs gebruiken
Inmiddels steeds meer van die 'build videos' die bewezen duped items te hebben (op reddit heb je save files van chars met alles erop en eraan), ik wil zooi verrot schieten, niet uren lang dezelfde boss neermeppen met die 0,0000000001% kans op precies die mod met die stats.
En DIT is precies wat mij stoort: Tof aan BL dat je builds kunt maken, maar op het moment dat het een exacte wetenschap wordt, en andere combinaties bijna useless zijn in game, is voor mij de lol er ECHT af.kihon schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:25:
Voor degened die van wiskunde houden en FL4K spelen > https://docs.google.com/d...jU1JYzaY/edit?usp=sharing
Daar heb je wat FL4K M4TH
Kan niet wachten om de nieuwe DLC op normal te doen.
Is dat niet bij alle soortgelijke games zo, dat in endgame content maar een paar builds werken. (ook al staan er 8 in die google doc voor FL4K)KnoxNL schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:57:
[...]
En DIT is precies wat mij stoort: Tof aan BL dat je builds kunt maken, maar op het moment dat het een exacte wetenschap wordt, en andere combinaties bijna useless zijn in game, is voor mij de lol er ECHT af.
Je verwacht toch niet dat je met een hutsefluts bij elkaar geraapt zootje er doorheen walst.
Moet wel op elkaar aansluiten
(hoewel ze na een hotfix of patch weer stuff nerfen en buffen en kan je dus weer iets anders proberen, niet alleen BL die daar last van heeft

Bovendien kan je wiskunde op alle games, welke stats hebben, toepassen
Je vergelijkt zelf toch ook "stats" als je een skill kiest of gun en hoe die samenwerkt met anderen.
Ik kijk iig ook uit naar de DLC
En nog maar een dagje spookjes
O hell yes morgen eindelijk die klote dingen weg. Ben dat echt (al heel lang) beu
En daarom download ik ook gewoon een savegame met de wapens die ik wil. Bijvoorbeeld die EM-P5 is erg lastig om te krijgen. Op YT had iemand er 80 runs voor nodig op Pain and Terror om er 1tje te krijgen. Ik vind farmen opzich nog best leuk om verschillende wapens te krijgen, maar no way dat ik 6 uur ga farmen voor 1 wapen.SinergyX schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:47:
Ik gooi nu gewoon een trainer aan, damage x4, werkelijk de game boeit mij gewoon niet meer.
Inmiddels steeds meer van die 'build videos' die bewezen duped items te hebben (op reddit heb je save files van chars met alles erop en eraan), ik wil zooi verrot schieten, niet uren lang dezelfde boss neermeppen met die 0,0000000001% kans op precies die mod met die stats.
Ieder z'n ding. Op Mayhem 1 kan je met een willekeurige build en random wapens nog winnen, en als je meer je best wil doen voor je build kan je mayhem 3 en 4 gaan spelen. Da's waar dat voor is.KnoxNL schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:57:
[...]
En DIT is precies wat mij stoort: Tof aan BL dat je builds kunt maken, maar op het moment dat het een exacte wetenschap wordt, en andere combinaties bijna useless zijn in game, is voor mij de lol er ECHT af.
Dat is het hele punt met deze game, je hoeft je best juist niet te doen, enige wat je doet 'is doen'. De rest is 99,9% RNG op RNG op RNG, tot het punt dat dit nog erger is geworden dan Division 2. Builds, zeker de 'imba' versies, draaien 90% op 1 item en een selectie van specifieke wapens.Shabbaman schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:25:
[...]
Ieder z'n ding. Op Mayhem 1 kan je met een willekeurige build en random wapens nog winnen, en als je meer je best wil doen voor je build kan je mayhem 3 en 4 gaan spelen. Da's waar dat voor is.
Een Moze zonder die MIRV Homing shotguns is al 10x minder, een SMG of AR doet al zoveel minder damage dan shotties. De kans op een correcte relic met die ammo-melee perk is marginaal klein, enige die je dan nog redelijk kan krijgen is die face-puncher. (en transformer, maar dan is RNG^3 als je een electric shotty kan vinden)
Ik heb het er voor over zoals in BL2, Bee-shield of consorten die specifiek van 1 boss dropte op een meestal 1:3 run met redelijk veel prefix met uitsluitend de variantie op 2 stats. Maar de variatie en RNG op wapens in deze game is compleet bullshit. Zelfs als je het wapen krijgt, heb je 1:18 anointed, je hebt 1:64 perks, je hebt 1:8 barrel en 1:18 grip, nog buiten de uberhaubt kans dat je dit wapen kan krijgen.PilatuS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:22:
En daarom download ik ook gewoon een savegame met de wapens die ik wil. Bijvoorbeeld die EM-P5 is erg lastig om te krijgen. Op YT had iemand er 80 runs voor nodig op Pain and Terror om er 1tje te krijgen. Ik vind farmen opzich nog best leuk om verschillende wapens te krijgen, maar no way dat ik 6 uur ga farmen voor 1 wapen.
En dan praat ik nog niet eens over de openworld shotties die je voor Moze zou willen hebben, double ammo elec mirv homing paars wapen.. fucking veel plezier.
Geef mij straks maar die save-editor, zodat je net als in BL2 een 'ID' had die je kon copy&paste in je savegame, specifieke wapens, specifieke mods, heb het wel beetje gehad met deze onzin van RNG.
Natuurlijk, de rest kan je op M4 nog prima doen, het is enkel de Raid die moeilijker is. Maar wat is er verder dan te doen als 'random coop' op lagere M3 als uitdaging? Slaughterhause? de 4 trials met flutloot? Want coop kan je weinig als je bosses farmt, aangezien je nonstop moet reloggen.
[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2019 16:48 ]
Als het slechts 1 dag spelen zou zijn om een goede zekerheid te hebben om een gewenst item te krijgen inclusief de gewenste buffs zou ik er helemaal geen probleem mee hebben.PilatuS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:22:
[...]
En daarom download ik ook gewoon een savegame met de wapens die ik wil. Bijvoorbeeld die EM-P5 is erg lastig om te krijgen. Op YT had iemand er 80 runs voor nodig op Pain and Terror om er 1tje te krijgen. Ik vind farmen opzich nog best leuk om verschillende wapens te krijgen, maar no way dat ik 6 uur ga farmen voor 1 wapen.
Enige manier is uitproberen. Mij viel het dus vooral op toen ik neer ging met een sniper in mijn handen en probeerde te richten (met scope/ads). Dat kan normaal niet, maar een van de guardian perks geeft die mogelijkheid wel, en ik kon het dus ineens niet.el-jorge schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:35:
[...]
Hoe kan je zien of je guardian ranks werken? Ik wilde gisteren de slaughtershaft doen, kwam er op M3 niet doorheen, maar op M2 blijf ik ook in ronde 3 niet meer overeind.
Daarna even getest door weer naar ffyl te gaan en een kill te halen, nee ik krijg ook geen volle health en shields. En als ik iemand afschiet begint mijn shield ook niet gelijk te laden wat hij hoort te doen.
Andere zijn wat lastiger precies te bepalen. Overkill zou je kunnen zien door goed naar je damage cijfers te kijken. Cooldown kun je checken door je shield uit te trekken denk ik (die perk verdrievoudigd je cooldown rate zo ongeveer als je shield vol zit).
Overigens zijn het trouwens wel alleen de perks hè, die dingen aan de rechterkant. De percentages aan de linkerkant schijnen wel te werken (maar die hebben toch minder impact).
Wat betreft dat alleen bepaalde builds viable zijn of dat je zoveel zou moeten farmen... Mwa, in Borderlands 2 was dat véél meer het geval. Dat vind ik in deze game juist fijn, dat je zelf kunt bepalen hoe lastig je het jezelf wil maken. Als je de DLC wil gaan spelen in normal en met of zonder mayhem en welk niveau dan, maakt allemaal niet uit. De vijanden zijn wel gewoon jouw level, niet zoals in 2 waar als je op normal bleef je alles overlevelde en je echt gewoon overal doorheen kon wandelen want niks kon jou nou schade doen... Terwijl een stap omhoog naar tvhm of later uvhm gelijk heel moeilijk was als je niet goed gefarmd had en/of een geoptimaliseerde build had.
Wat loot betreft, sommige dingen zijn dan misschien lastig te vinden maar over het algemeen is het erg goed te doen vind ik. Zo ben ik gisteren gaan farmen voor een Transformer met elemental annoint. Heb bij poging 15 een gekregen met 50% fire voor 10 seconden na skill gebruik. Heb hem in totaal 30 keer gemold, in een half uur, drie kwartier misschien?
En vind je dat niet leuk, tja dan doe je dat toch niet. Of je download inderdaad zo'n file, ook niks mis mee. Zelf heb ik een autofire scriptje om mijn maggie in een absurd machinegeweer te veranderen
Wel leuk dat Maliwan binnenkort tijdelijk met je level meeschaal. Nu is het altijd berekend op 4 spelers.Hotfixes generally address smaller things, while patches contain code that must go through a lengthier patch process. The next patch will be coming later this month and will contain the first DLC, Moxxi's Heist of the Handsome Jackpot! It will also address reported concerns that we have seen in the last patch, including Guardian Rank and additional vending machines in Skywell-27.
Moxxi's Heist of the Handsome Jackpot will be available to players on December 19 who have purchased the Season Pass or the Borderlands 3 Super Deluxe Edition.
At the end of the month, look forward to spending the new year with Maliwan in Borderlands 3! In a time-limited event, the Takedown at the Maliwan Blacksite will be scaled depending on the number of players in your party. You'll be able to play solo or with a party of any size to score all that sweet Takedown loot!
Filmpje van de DLC ga ik niet kijken. Enige nog waar ik eigenlijk een beetje naar uitkijk
Beetje slap excuus van ze wel... Het komt er op neer "wij hebben zelf bepaald dat we patches maar een keer per maand uitbrengen, en dit moet in een patch gefixt worden, dus helaas onze handen zijn gebonden!"JSchut schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 06:37:
En inderdaad. Guardian ranks worden pas de 19e gepatched.
[...]
Wel leuk dat Maliwan binnenkort tijdelijk met je level meeschaal. Nu is het altijd berekend op 4 spelers.
Filmpje van de DLC ga ik niet kijken. Enige nog waar ik eigenlijk een beetje naar uitkijk
Dikke BS dus...
Maar whatever, ik speel gewoon pas weer als ze het gefixt hebben, kan ik gelijk door naar de DLC.
Op zich ook niet zo erg, ik zal deze game waarschijnlijk ook de komende jaren weer spelen net zoals de vorige games. Dan speel ik ook niet aan een stuk maar gewoon beetje bij beetje (en andere games tussendoor). Heb de takedown nog niet gedaan, heb nog niet eens alle sidequests gedaan, dus zat te doen. Enige irritante is dat ik eigenlijk best zin had om er nu flink aan te gaan zitten, maar ik heb geen zin om dat in zwaar generfde toestand te doen.
Eens! Voelt gewoon als luiheid. Dit had echt wel een extra patch ronde mogen zijn. Als was het alleen maar om de perks te fixen.Finraziel schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:25:
[...]
Beetje slap excuus van ze wel... Het komt er op neer "wij hebben zelf bepaald dat we patches maar een keer per maand uitbrengen, en dit moet in een patch gefixt worden, dus helaas onze handen zijn gebonden!"
Dikke BS dus...
Maar whatever, ik speel gewoon pas weer als ze het gefixt hebben, kan ik gelijk door naar de DLC.
Op zich ook niet zo erg, ik zal deze game waarschijnlijk ook de komende jaren weer spelen net zoals de vorige games. Dan speel ik ook niet aan een stuk maar gewoon beetje bij beetje (en andere games tussendoor). Heb de takedown nog niet gedaan, heb nog niet eens alle sidequests gedaan, dus zat te doen. Enige irritante is dat ik eigenlijk best zin had om er nu flink aan te gaan zitten, maar ik heb geen zin om dat in zwaar generfde toestand te doen.
Zelf ben ik bezig met het levelen van m'n laatste 2 characters. Daarmee heb ik er geen last van dat de guardian rank perks het niet doen. Speelt gewoon zoals een eerste playtrough.
Maliwan ga ik pas weer doen als de perks gefixed zijn en dan lekker solo.
Ik ben inmiddels met alle chars bezig geweest en Moze is voor mij toch de minst leuke tot nu toe. Ben pas ergens rond de level 10 maar dat hele iron bear spreekt mij totaal niet aan. Vooral dat slome in en uit dat aparaat jumpen.
Ik ben nu bezig met Amara. Siren is mij nooit bevallen maar op aanraden van iemand hier (Sorry weet even niet meer wie) verder gegaan met Amara. En ik moet zeggen echt wel leuk!
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 06-12-2019 08:34 ]
Mijn Moze is rond level 20 geloof ik... Iron Bear vind ik ook helemaal niks, het is niet meer dan een panic button voor als je bijna dood gaat. De wapens zijn clunky en hebben niet genoeg impact om het het waard te maken, zelfs op laag level dus al.JSchut schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:33:
[...]
Eens! Voelt gewoon als luiheid. Dit had echt wel een extra patch ronde mogen zijn. Als was het alleen maar om de perks te fixen.
Zelf ben ik bezig met het levelen van m'n laatste 2 characters. Daarmee heb ik er geen last van dat de guardian rank perks het niet doen. Speelt gewoon zoals een eerste playtrough.
Maliwan ga ik pas weer doen als de perks gefixed zijn en dan lekker solo.
Ik ben inmiddels met alle chars bezig geweest en Moze is voor mij toch de minst leuke tot nu toe. Ben pas ergens rond de level 10 maar dat hele iron bear spreekt mij totaal niet aan. Vooral dat slome in en uit dat aparaat jumpen.
Ik ben nu bezig met Amara. Siren is mij nooit bevallen maar op aanraden van iemand hier (Sorry weet even niet meer wie) verder gegaan met Amara. En ik moet zeggen echt wel leuk!
Ik focus me daarom puur op shields en gun damage buffen. Maar de gameplay is daardoor wel nogal, eh, exact hetzelfde als elk ander karakter dat zijn action skill niet gebruikt...
Amara heeft even wat levels nodig om op gang te komen maar is inderdaad geweldig
Ben met Amara nu level 29 dacht ik. Heb momenteel een build met phasecast. Gewoon random skills die er leuk/handig uitzagen gekozen.Finraziel schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:07:
[...]
Mijn Moze is rond level 20 geloof ik... Iron Bear vind ik ook helemaal niks, het is niet meer dan een panic button voor als je bijna dood gaat. De wapens zijn clunky en hebben niet genoeg impact om het het waard te maken, zelfs op laag level dus al.
Ik focus me daarom puur op shields en gun damage buffen. Maar de gameplay is daardoor wel nogal, eh, exact hetzelfde als elk ander karakter dat zijn action skill niet gebruikt...
Amara heeft even wat levels nodig om op gang te komen maar is inderdaad geweldigalleen ik was in 1 en 2 ook al Siren fan
Phasecast vind ik minder leuk dan phasegrasp. Wellicht maar weer even omspeccen. Ook wil ik wel eens een keer een melee build proberen. Nog nooit eerder gedaan
Vreemd; ik zit op lvl 41 met Moze en mijn IB doet wat hij moet doen - de lastige killen en effectief soms als laatste redding. Maar kwa damage is dat verre van slecht.Finraziel schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:07:
[...]
Mijn Moze is rond level 20 geloof ik... Iron Bear vind ik ook helemaal niks, het is niet meer dan een panic button voor als je bijna dood gaat. De wapens zijn clunky en hebben niet genoeg impact om het het waard te maken, zelfs op laag level dus al.
IB heeft beetje rampup qua damage, piekt richting 40-50, maar zakt weer af als je hogere mayhems gaat doen. Snap ook niet dat ze damage bonus voor IB in een mod zetten, als je een IB build gebruikt, zou je juist met die -50% fuel/+50% duration mod rondlopen.Derbiss schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:36:
[...]
Vreemd; ik zit op lvl 41 met Moze en mijn IB doet wat hij moet doen - de lastige killen en effectief soms als laatste redding. Maar kwa damage is dat verre van slecht.
Ik heb een Moze op 50, Bear doet in verhouding tot Moze zelf zo weinig damage dat ik dat ding eigenlijk nooit meer gebruik en het gewoon een nutteloos iets is.Derbiss schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:36:
[...]
Vreemd; ik zit op lvl 41 met Moze en mijn IB doet wat hij moet doen - de lastige killen en effectief soms als laatste redding. Maar kwa damage is dat verre van slecht.
De kunst is IB activeren even blijven schieten, daarna eruit springen op de rug klimmen wat schieten. Daarna eraf springen, zul je zien dat de IB binnen no time weer beschikbaar is.. Zo doe ik ook de slaughterhous, en is fun om mee te spelen.
Ok... misschien stom van me aangezien Moze de splash damage hero is, maar om een of andere reden sprak de granaat me niet aan en die had ik dus nog niet geprobeerd. Nu gerespect naar de blauwe skilltree met splash bonus, cooldown reduction, fuel verbeteringen en heal on grenade, en die granaat is inderdaad erg sterk. Net Billy met één iron bear afgemaakt, kon hem gewoon facetanken want iedere salvo van mijn grenade launchers bracht me weer naar full health.Frank1973 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 10:35:
Snap het niet die IB van mij doet mega damage, ik gebruik op beide armen de nukes. Op M3 2 schoten is elke badass verdwenen. Dit icm - 50/+50 fuel en duration mod..
De kunst is IB activeren even blijven schieten, daarna eruit springen op de rug klimmen wat schieten. Daarna eraf springen, zul je zien dat de IB binnen no time weer beschikbaar is.. Zo doe ik ook de slaughterhous, en is fun om mee te spelen.
Daarvoor inderdaad ook, iron bear doet nu genoeg damage en gaat lang genoeg mee dat lang voordat hij weg is (zeker met autobear) de enemy waves in een gebied op zijn. Dit is dan dus wel nog op normal, maar standaard toen ik iron bear net kreeg vond ik in ieder geval de minigun en railgun echt niet indrukwekkend.
Thanks voor de tip
Wel merk ik nu des te meer ook met Moze de afwezigheid van mijn Guardian perks... Topped off helpt enorm namelijk met die lange cooldown op iron bear. Ik geloof dat toen ik hem teste de cooldown ging van zo'n 1,5 minuut naar net wat meer dan een halve. Dat betekent dat als je (met uiteraard ondertussen volle shields) naar een volgend gevecht rent je waarschijnlijk daar aankomt met weer een verse iron bear.
Stap uit IB klim op IB en ga erweer vanaf dat blijft IB nog doorvechten en ondertussen loopt bij iedere kill die die maakt weer zijn balkje vol. Op het moment dat IB weg is, is die bijna weer beschikbaar
Ik gebruik 2x de hammerdown protocol, is 350% damage en dat icm de specialist bear perk.. 2 x dezelfde wapens van bear nog eens extra 25% damage..
[ Voor 16% gewijzigd door Frank1973 op 07-12-2019 14:33 ]
Enigstge nadeel is dat je buiten IB nagenoeg geen survivability en gun damage hebt.
Gewoon dom dat IB armor scaled naar hoevel HP Moze zelf heeft.

Maar mijn IB zelf kan goed M4 content doen en duurt enkele minuten en heeft 120k armor
Duurt gewoon te lang voordat je je IB weer terug hebt, hopelijk wordt dat volgende week ook aangepakt,
Kwa nieuwe guns >
De Kybs Worth is erg goed, heft mijn Westergun vervangen, goede mobbing SMG. Heb hem in x3 en Cryo/Cor variant
Craders EMP-5 moet ik nog een goede van krijgen, maar de dmg is zon beetje hoogste van elke SMG, deze is nooit elemental.
Moonfire is leuke pistol, elk derde schot doet 125% amp dmg. Nog niet veel mee gespeeld.
Tigg's Boom is shotgun die meteor dropped op de plek waar je een crit hebt gemaakt. Heb een x2 cryo versie, die samen met Ice Breaker relic en andere anoint erg leuk is om te te spelen
Ga niet altijd voor de beste builds, maar gewoon de leuke. Dit vind ik echt een leuke shotgun.
Zie je Ice meteors droppen.
Andere guns moet ik nog vinden of testen.
Shields niet gebruikt nog.
Van wat er te zien is voor de DLC zijn er een paar Moze skills die een volledige rework hebben gekregen.
Er kan b.v. maar 1 punt in TRL en Click Click is ook anders.
Hopelijk goede buffs, met haar arme 1 sustain skill die vaak niet eens werkt
Heb al naar patchnotes gezocht maar niks kunnen vinden.
Fixed a reported concern where Guardian Rank Perks would sometimes be disabled for users that had already unlocked them
YAY !
kleine Zane en Moze fixes ook.
volgende week nog meer fixes (nerf/buffs/broke stuff
Goed nieuwes voor sommigen die Katagawa Ball farmen > Added vending machines to Skywell-27
[ Voor 14% gewijzigd door kihon op 12-12-2019 17:24 ]
Dachten wij ook maar we hadden + 30% assault rifle buff en de baas had shoots 2 projectiles. Dus dat verklaarde het niet echt.SinergyX schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:49:
Andere random buff gehad? Even op je map kijken, welke buffs/debuff actief zijn.
Voor de geinteresseerden, hier de nieuwe Zane en Amara COMs voor DLC1 en alle guns,shield, nades, etc:
https://www.reddit.com/r/...nd_amara_from_the_dlc_as/
[ Voor 47% gewijzigd door kihon op 13-12-2019 10:37 ]
kihon schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:34:
YouTube: Borderlands 3 - Official Cinematic Give the Gift of Mayhem Trailer
Voor de geinteresseerden, hier de nieuwe Zane en Amara COMs voor DLC1 en alle guns,shield, nades, etc:
https://www.reddit.com/r/...nd_amara_from_the_dlc_as/
If codes do not work through the websites, redeem in-game:
All Platforms: W9WTT-FSFTZ-5WRZR-63BB3-WK6WT
SHiFT CODE
— SHiFT Codes (@dgSHiFTCodes) 14 december 2019
BORDERLANDS 3
LEGENDARY ASSAULT RIFLE
EXP 10 JAN 2020
WSW33-HSFJ9-CWRZF-6J3B3-JF6BF
Redeem: https://t.co/g7ait1JIre
Archive: https://t.co/f03y1wKMka
Alle COMs zien er goed uit
[ Voor 7% gewijzigd door kihon op 15-12-2019 12:36 ]
KZC3B-33Z39-5CFSX-6BTJ3-RWFZF
(ook tot 10 Jan)
WS5J3-WTZJZ-WKRH6-RJ3TJ-JSZHC
Ook tot 10 Jan
dat ding is best aardig. Automatisch een vol magazijn bij elke kill. Ik test hem nu bij mijn FL4K crit build, en kan daardoor meestal onbeperkt doorjekkeren in fade away.
Als je deze voor lvl 50 redeemed, is die dan een lower lvl? Of gewoon 50 en dan moet ik maar even wachten?
PSN & XBL: Denkoyugo
Is LVL 50, dus even apart houden tot je hem kan gebruikenDenko schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:30:
[...]
Als je deze voor lvl 50 redeemed, is die dan een lower lvl? Of gewoon 50 en dan moet ik maar even wachten?
Kijk, toppie, dan claim ik hem nu alvastrensonthemove schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:34:
[...]
Is LVL 50, dus even apart houden tot je hem kan gebruiken

Trek je internet er eens uit en probeer het eens offline, kan je dan wel verder met je karakter?Kickasz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:29:
Iemand enig idee wat hier aan de hand is? En beter nog hoe ik er vanaf kom?? Er staat dat mijn character pending is. Geen flauw idee wat het inhoud. Als ik op internet zoek vind ik veel oude topics over corrupte save data. Ook het opnieuw ophalen van de data uit de cloud lijkt dit probleem niet op te lossen. Het lijkt erop dat ik opnieuw zou moeten beginnen. Iets waar ik dus absoluut geen zin in heb...
[Afbeelding]
apollo13
Festive skin
Bedankt voor het meedenken, maakt helaas geen verschil. Het lijkt erop dat mijn save game van mijn character weg isapollo13 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:44:
[...]
Trek je internet er eens uit en probeer het eens offline, kan je dan wel verder met je karakter?

Ik heb een ticket aangemaakt bij 2K, ik ben benieuwd... Ik vind het allemaal erg knullig van het Epic platform.
[ Voor 14% gewijzigd door Kickasz op 18-12-2019 19:43 ]
Das klote.Kickasz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:42:
[...]
Bedankt voor het meedenken, maakt helaas geen verschil. Het lijkt erop dat mijn save game van mijn character weg is
Ik heb een ticket aangemaakt bij 2K, ik ben benieuwd... Ik vind het allemaal erg knullig van het Epic platform.
In vervolg Cloud Sync Uitzetten.
Dit was al een problem in het begin zo erg
Maar BL mensen zijn opzich erg behulpzaam zie >
https://www.reddit.com/r/..._i_went_from_0_inventory/
Iemand anders die corrupted save had en geholpen door mede Vault Hunters
Wil je ook wel helpen indien nodig is
Niet het moment waarop je de sleutel in bezit neemt, maar het moment dat je de kist opent bepaalt de level van de items.Denko schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:41:
Nog een andere vraag: golden en diamond keys gewoon bewaren tot lvl 50 toch? Ik mag ze nu al redeemen maar nog niet gebruiken, en dan komen er alsnog lvl 50 items uit als ik 50 ben als ik het kistje open toch?
Als je toch graag een paar keys wilt gebruiken doe dan even de offline truc waarbij je dezelfde mail steeds weer opnieuw kunt openen om net zoveel keys te krijgen als je zelf wilt.
Kijk, er zijn offline truucs, goed om te wetenGroningerkoek schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:30:
[...]
Niet het moment waarop je de sleutel in bezit neemt, maar het moment dat je de kist opent bepaalt de level van de items.
Als je toch graag een paar keys wilt gebruiken doe dan even de offline truc waarbij je dezelfde mail steeds weer opnieuw kunt openen om net zoveel keys te krijgen als je zelf wilt.
De DLC is op moment nog niet apart verkrijgbaar, als ik me niet vergis.Joenino schreef op donderdag 19 december 2019 @ 12:59:
Klopt het dat je de eerste DLC nog niet kan aanschaffen? Dacht dat hij de 19e beschikbaar zou zijn?
Alhoewel ik op reddit nu lees van mensen die de DLC al kunnen spelen en dat er als DLC is unlocked ook een optie is om hem apart aan te schaffen. (weet niet hoe accuraat dit is)
Wij moeten nog even Geduld hebben tot 18:00
Had verwacht dat we hem voor 18:00 al aan konden schaffen maar ik wacht wel even dan.kihon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:45:
[...]
De DLC is op moment nog niet apart verkrijgbaar, als ik me niet vergis.
Alhoewel ik op reddit nu lees van mensen die de DLC al kunnen spelen en dat er als DLC is unlocked ook een optie is om hem apart aan te schaffen. (weet niet hoe accuraat dit is)
Wij moeten nog even Geduld hebben tot 18:00
Bedankt voor het aanbod. Volgens mij had ik het verhaal lijn net uitgespeeld. Ik zit nog te twijfelen of ik opnieuw wil beginnen. Heeft het nog nut om met een ander character het spel te spelen?kihon schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:32:
[...]
Das klote.
In vervolg Cloud Sync Uitzetten.
Dit was al een problem in het begin zo erg
Maar BL mensen zijn opzich erg behulpzaam zie >
https://www.reddit.com/r/..._i_went_from_0_inventory/
Iemand anders die corrupted save had en geholpen door mede Vault Hunters
Wil je ook wel helpen indien nodig is
Het heeft in zoverre nut dat het weer anders speelt en je er wellicht weer meer lol uit kan halen. Ik ben ondertussen rustig bezig met mijn 3e poppetje naar level 50 (Moze) en uiteindelijk komt Zane ook nog wel een keer. Maar ik blijf de gameplay van Borderlands gewoon geweldig vinden, zit ondertussen volgens de Epic launcher ook op 8 dagen speeltijd.Kickasz schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:18:
[...]
Bedankt voor het aanbod. Volgens mij had ik het verhaal lijn net uitgespeeld. Ik zit nog te twijfelen of ik opnieuw wil beginnen. Heeft het nog nut om met een ander character het spel te spelen?
Wat voor nut het anders kan hebben zou ik niet weten? Het enige nut van een game is lol hebben, dus...
edit: Het verhaal is niet anders als je dat bedoelde, alleen de one-liners die je af en toe uit je karakter hoort komen zijn anders.
[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 19-12-2019 17:44 ]
Het verhaal is hetzelfde, maar de VHs spelen allemaal anders.Kickasz schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:18:
[...]
Bedankt voor het aanbod. Volgens mij had ik het verhaal lijn net uitgespeeld. Ik zit nog te twijfelen of ik opnieuw wil beginnen. Heeft het nog nut om met een ander character het spel te spelen?
Zelf moet ik nog alleen FL4K spelen en heb met de anderen het spel uitgespeeld maar speel in endgame altijd Moze, mijn favoriet op M4
Gewoon goede gameplay en schiet lekker weg.
Ik speel nog zo'n beetje elke dag
Als je de Season Pass hebt, dan hoef je de DLC toch niet meer te kopen?Henkje.doc schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:18:
Iemand al de 1e dlc kunnen benaderen? Ik heb dr season pass maar kan de dlc niet aankopen.
Ik zit hem nu te spelen, was 8.62GB ofzo
Na download staat er bij library in Epic bij BL3 een extra 1DLC icoon
[ Voor 9% gewijzigd door kihon op 19-12-2019 18:20 ]
Met de nerfs en buffs die constant gaande zijn weet je maar nooit welk karakter de volgende is die ongelofelijk OP is, als dat je niet zo boeit dan alleen doen als je er ook lol aan hebt. Zelf heb ik straks de 4e door UHVM heen en om eerlijk te zijn begin ik aardig zat te worden van de story.Kickasz schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:18:
[...]
Ja dat dacht ik ook. Ik zie wel de ingame poster. Als ik daarop klik krijg ik de optie om te kopen voor 15 euro.kihon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:19:
[...]
Als je de Season Pass hebt, dan hoef je de DLC toch niet meer te kopen?
Ik zit hem nu te spelen, was 8.62GB ofzo
Na download staat er bij library in Epic bij BL3 een extra 1DLC icoon
Bij seasonpass staat wel netjes gekocht.
[ Voor 4% gewijzigd door Henkje.doc op 19-12-2019 18:25 ]
FF epic opnieuw opstarten? Verifying?Henkje.doc schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:23:
[...]
Ja dat dacht ik ook. Ik zie wel de ingame poster. Als ik daarop klik krijg ik de optie om te kopen voor 15 euro.
Volgens discord >

its a mess

[ Voor 16% gewijzigd door kihon op 19-12-2019 18:30 ]
Zit op de ps4. Zie op reddit al bij meer mensen het voorbij komen.
Gelukkig niet de enige. Kan dus die download niet triggeren. Alleen 15 euro betalen.
Ik heb hier 2 XboX'en naast elkaar, op de 1 kan ik hem downloaden, op de ander zie ik hem niet. Beiden op een verschillende account met elk de season pass.Henkje.doc schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:30:
[...]
Zit op de ps4. Zie op reddit al bij meer mensen het voorbij komen.
Gelukkig niet de enige. Kan dus die download niet triggeren. Alleen 15 euro betalen.

Gearbox ARE aware of issues involving owners of the DLC being unable to play. This is actively being worked on and we will provide live updates in this channel. This issue is affecting all platforms. Please be civil in chat, if chat devolves it gets harder for us to effectively monitor issues. For those keeping calm, thank you. We appreciate your patience. Also we aren't gearbox employees so we can't give much more support than this, we're sorry for the inconvenience that causes.
Although season pass troubles are occurring, please make sure you have updated your game on your respective platform as downloads are available and working as intended.
If you cannot buy the season pass on your platforms store this is temporary while issues are being resolved.
-------------------------
Update 1 - Official Statement
We are investigating reports that some Season Pass holders on PS4 are encountering issues downloading the "Moxxi's Heist" DLC. We appreciate your patience as we work to quickly investigate and address this.
farmen duurt wel wat langer dan 3 uurPilatuS schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:56:
Ik heb maar even een savegame gedownload voor deze DLC. Weinig zin om iets als de EM-P5 te moeten farmen op MH4 en daar dan 3 uur of langer over te doen. Ik vind farmen opzich wel leuk om te doen, maar soms maken ze het wel erg lastig. Dan maar even een savegame vol met items.

[ Voor 17% gewijzigd door kihon op 19-12-2019 19:52 ]
Toevallig ben ik van de week weer aan Warframe begonnen, berg nieuwe updates, 1 onderdeel daarvan zijn Kuva weapons. Ja, het is RNG wanneer je een 'mark' krijgt en welk bonus stats, maar eenmaal een mark en het is puur kwestie van mobs meppen en progressie halen.PilatuS schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:56:
Ik heb maar even een savegame gedownload voor deze DLC. Weinig zin om iets als de EM-P5 te moeten farmen op MH4 en daar dan 3 uur of langer over te doen. Ik vind farmen opzich wel leuk om te doen, maar soms maken ze het wel erg lastig. Dan maar even een savegame vol met items.
Gok dat je 60-80 speciale mobs moet zoeken (spawnen gewoon in missies), plus nog een berg aan sidemissies, denk per wapen je rustig 3-4 uurtjes zoet bent, maar het is absolute progressie. Geen RNG op RNG op RNG dat je een 'kans' krijgt, het is gewoon farmen naar een doel.
Geef mij dat 10x elke dag dan nu op MH4 de hoop op EM-P5 te gaan krijgen.
ik zeg toch 3 uur of langer voor 1 wapen ? Weet ook niet waar die smilie voor nodig is..
is geen smilie, is een hammer-kop emoji, dit is een smiliePilatuS schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:14:
[...]
ik zeg toch 3 uur of langer voor 1 wapen ? Weet ook niet waar die smilie voor nodig is..
Pain en terror farmen voor EM-P5 gaat sneller, dit moet op MH4.
Takedown op MH1-4 heft kans op alle wapens
[ Voor 8% gewijzigd door kihon op 19-12-2019 20:41 ]