Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
FabianGTI schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:21:
Ik snap echt niets van die lijstjes die je ziet bij challenges

Nu heb ik bijvoorbeeld 37 van de 30 erdidian writing 8)7 , en volgens het lijstje ook alle zijmissies gedaan, maar krijg nog geen trophie dus er zal er nog wel ergens eentje zitten

Maar nog vervelender is, kan zien dat ik op 'all named locations' ben geweest van een bepaalde planeet, maar als ik naar overview ga geeft hij aan dat ik er nog ergens eentje mis

Is het nou zo gigantisch gebugged of mis ik ergens iets? :?
Nog even over je named locations, sommigen zijn echt vreselijk klein. Kijk even op welke map je er 1 mist en google even, zo is er een lokatie waarbij je op een specifiek punt bij een bordje naast een waterval moet staan anders vind je de lokatie niet. Voor die lokatie had ik zelf ook Google nodig omdat de map zelf al wel volledig was gekleurd.

En die telling van dingen deugt van geen kant en je kunt er weinig mee, ik zit bijvoorbeeld op 107% completion van het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

De meeste Terror anointments zijn best wel OP :D

De regen ammo while terrified b.v op Moze is zo goed dat ik zelfs niet meer in de BM tree (groen) hoef te speccen :) (helpt als je een gun hebt die al een grote mag size heeft)
Werkt uiteraard op elke VH.

En als je terror niet leuk vind, door de debuffs die jer erdoor krijgt > een gun met een terror (dmg oid) anoint krijgt geen debuff mocht je het niet weten.

[ Voor 5% gewijzigd door kihon op 13-11-2019 14:19 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:13:
De meeste Terror anointments zijn best wel OP :D

De regen ammo while terrified b.v op Moze is zo goed dat ik zelfs niet meer in de BM tree (groen) hoef te speccen :) (helpt als je een gun hebt die al een grote mag size heeft)
Werkt uiteraard op elke VH.

En als je terror niet leuk vind, door de debuffs die jer erdoor krijgt > een gun met een terror (dmg oid) anoint krijgt geen debuff mocht je het niet weten.
Mwa... Je móet eigenlijk een gun hebben met een grote mag size want de ammo regen werkt alleen op de gun zelf. Als je reload dan ben je die ammo dus alsnog kwijt. Verder hangt het ook van de gun af of je weg komt met de accuracy debuff van terror. En je moet zelf niet gestoord worden van de continue geluidseffecten.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Finraziel schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:28:
[...]

Mwa... Je móet eigenlijk een gun hebben met een grote mag size want de ammo regen werkt alleen op de gun zelf. Als je reload dan ben je die ammo dus alsnog kwijt. Verder hangt het ook van de gun af of je weg komt met de accuracy debuff van terror. En je moet zelf niet gestoord worden van de continue geluidseffecten.
Nee hoor, ik heb die anoint op mijn shield. (Grenade mode weet ik niet, waarschijnllijk ook wel)
Op mijn face-puncher de melee atacks give terror anoint om mezelf terror te geven
Op mijn gun heb ik increase crit dmg while terrified en heb helemaal geen debuff van terror. _/-\o_
Andere gun met 50% cryo dmg ook geen debuff en die krijgt ook ammo regen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:43:
[...]

Nee hoor, ik heb die anoint op mijn shield. (Grenade mode weet ik niet, waarschijnllijk ook wel)
Op mijn face-puncher de melee atacks give terror anoint om mezelf terror te geven
Op mijn gun heb ik increase crit dmg while terrified en heb helemaal geen debuff van terror. _/-\o_
Andere gun met 50% cryo dmg ook geen debuff en die krijgt ook ammo regen :+
Maar dat hangt helemaal niet van je gun af? Of ik moet iets missen hier... maar volgens mij, hoe meer terror je hebt, hoe meer je crosshair uit elkaar gaat. Ik geloof dat het effect minder of misschien helemaal niet is als je ADS't, maar hipfiren gaat volgens mij toch een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Finraziel schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:12:
[...]

Maar dat hangt helemaal niet van je gun af? Of ik moet iets missen hier... maar volgens mij, hoe meer terror je hebt, hoe meer je crosshair uit elkaar gaat. Ik geloof dat het effect minder of misschien helemaal niet is als je ADS't, maar hipfiren gaat volgens mij toch een stuk minder.
Wat ik begrijp is dat bij de terror dmg anointments, dus degene die je dmg increasen :

Increased damage and rate of fire while terrified.
Increased crit damage while terrified.
Chance of extra projectile while terrified.
+50% Cryo damage while terrified.
(op wapens die je gebruikt)

Je GEEN debuff krijgt.

Maar bij generic of terror generating anoints WEL een debuff krijgt (mocht deze op een wapen zitten wat je gebruikt) zoals:

Health regen
Ammo regen
Bullet reflection
ASE
Melee gives terror
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:25:
[...]

Wat ik begrijp is dat bij de terror dmg anointments, dus degene die je dmg increasen :

Increased damage and rate of fire while terrified.
Increased crit damage while terrified.
Chance of extra projectile while terrified.
+50% Cryo damage while terrified.
(op wapens die je gebruikt)

Je GEEN debuff krijgt.

Maar bij generic of terror generating anoints WEL een debuff krijgt (mocht deze op een wapen zitten wat je gebruikt) zoals:

Health regen
Ammo regen
Bullet reflection
ASE
Melee gives terror
etc
Ohh... hmm, dat klinkt dan inderdaad een stuk interessanter.
Thanks voor de opheldering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben we straks nog iets aan die wapens als het evenement voorbij is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

PilatuS schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:38:
Hebben we straks nog iets aan die wapens als het evenement voorbij is ?
Tuurlijk, zolang je iets hebt met terror generating anoint :+

-On action skill end, generates one stack of terror every five seconds. Duration is 18 seconds.

-25% chance of inflicting terror on melee. Note: If this is on a grenade or a shield, the effect is universal

P.S. De crit dmg terror anoint is OP > op max terror doe je wel +90% extra crit dmg

[ Voor 8% gewijzigd door kihon op 13-11-2019 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
kihon schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:43:
[...]

Tuurlijk, zolang je iets hebt met terror generating anoint :+
Was er al bekend of terror zelfs maar in het spel blijft na het event? Kan mij prima voorstellen dat ze dat "parkeren" tot de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:49
Groningerkoek schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:52:
[...]

Nog even over je named locations, sommigen zijn echt vreselijk klein. Kijk even op welke map je er 1 mist en google even, zo is er een lokatie waarbij je op een specifiek punt bij een bordje naast een waterval moet staan anders vind je de lokatie niet. Voor die lokatie had ik zelf ook Google nodig omdat de map zelf al wel volledig was gekleurd.

En die telling van dingen deugt van geen kant en je kunt er weinig mee, ik zit bijvoorbeeld op 107% completion van het spel :P
Ik heb de locaties inmiddels gevonden, bleek dat hij 1 prooving grounds had gereset 8)7
Nu nog alle sidemissions, waarbij ik uiteraard ook al over de tel heen ben gegaan

Maar ik moet nog circle of slaugther, dat zullen ook wel zijmissies zijn :P

Die eridian writing gaat nog wel een probleem worden, aangezien ik ze allemaal heb inclusief die in Sanctuary :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
FabianGTI schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:47:
[...]
Die eridian writing gaat nog wel een probleem worden, aangezien ik ze allemaal heb inclusief die in Sanctuary :')
Even bij Tannis bij de grote steen gaan staan en een paar keer achter elkaar activeren dan pakt die hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Groningerkoek schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:10:
[...]

Was er al bekend of terror zelfs maar in het spel blijft na het event? Kan mij prima voorstellen dat ze dat "parkeren" tot de volgende keer.
De "volgende" keer is dus over een jaar.
Denk dat er voor die tijd al een level-cap increase uit is en misschien nog meer.

Als ze gamers willen naaien, dan kunnen ze wellicht terror eruit slopen, zodat ook de terror generators niet meer werken nadat de spookjes weg zijn. Dat lijkt me meer moeite en daar houden ze niet van.

Aan de andere kant vinden ze het leuk om onze "fun" eruit te slope voor optimalisaties 8)7

Ik ga er iig van uit dat terror anoints nog werken na 5 dec (zo zijn er meerderen O-) )

Wel benieuwed naar de Maliwan Raid die volgende week uitkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ben inmiddels een beetje borderland 3 moe geworden. Zolang is de game nog niet uit. Heb wel redelijk veel gespeeld. Maar ik heb niet echt een doel meer. De meeste guns heb ik wel gezien. Eindeloos circle of slaughter, proving grounds en het halloween event spelen valt me ook tegen.

Paar mensen waar ik mee samenspeelde hebben een beetje hetzelfde gevoel. Super leuke game hoor maar ik mis toch wel echt wat endgame vermaak. Achievements doe ik verder niet aan.

Heb ook niet echt de drang om nu weer helemaal opnieuw te beginnen met een ander personage. Hopelijk brengt de maliwan raid genoeg content. En dan is het wachten op de eerste DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:07
biggydeen2 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:29:
Ben inmiddels een beetje borderland 3 moe geworden. Zolang is de game nog niet uit. Heb wel redelijk veel gespeeld. Maar ik heb niet echt een doel meer. De meeste guns heb ik wel gezien. Eindeloos circle of slaughter, proving grounds en het halloween event spelen valt me ook tegen.

Paar mensen waar ik mee samenspeelde hebben een beetje hetzelfde gevoel. Super leuke game hoor maar ik mis toch wel echt wat endgame vermaak. Achievements doe ik verder niet aan.

Heb ook niet echt de drang om nu weer helemaal opnieuw te beginnen met een ander personage. Hopelijk brengt de maliwan raid genoeg content. En dan is het wachten op de eerste DLC.
En hoeveel uur heb je er in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 12:48

Ik kan mis zijn maar de Maliwan takedown raid is maar 1 missie dus veel extra content zal er niet inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

JSchut

.....

Ik heb er 140+ uur inzitten en heb nu even een breakje tot volgende week donderdag. Gelijk de bank upgraden. Kan ik weer wat grinden :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek

Ik varieer wat, laatste character door storymode jagen, een ander heeft nog een stel missies open. Maar ik ken je gevoel, zonder cheaten nu Rank 257, en eigenlijk ben ik wel klaar met die guardian ranks, 800.000XP (zoiets zal het zijn per level nu) voor weer een extra 0,04% sneller reloaden of shield capacity, ik ben een echte grinder maar de inspanning moet wel opwegen tegen wat het oplevert, kan mij goed voorstellen dat mensen denken "laat maar, ik pak die ranks wel op een gemakkelijker manier" Voor mij mist het spel een echt doel om naar toe te werken, ja tuurlijk heb ik straks alle characters door UVHM en alle missies gedaan, de mappen allemaal compleet, alle cosmetics en vehicle upgrades, en dan elke keer weer bijwerken met een DLC waarop het spel weer even de kast in kan. Ik mis dat endgame gevoel dat een game als Destiny mij wel bood.

• biggydeen2
KnoxNL schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:05:
[...]

En hoeveel uur heb je er in zitten?
Geen idee, ben nu rond de guardian rank 185.

Ze hadden beter wat meer progressie kunnen stoppen in de verschillende mayhem modus. Bijvoorbeeld dat je alleen bepaalde guns in mayhem 3 kunt krijgen. Maar dat je daar pas komt zodra je mayhem 1 en 2 uit bent.

Ik kon na dag 1 al in mayhem 3 spelen. Je krijgt direct toegang tot de meeste guns. Dan heb je op den duur niks meer om voor te spelen.

• KnoxNL
biggydeen2 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:20:
[...]

Geen idee, ben nu rond de guardian rank 185.

Ze hadden beter wat meer progressie kunnen stoppen in de verschillende mayhem modus. Bijvoorbeeld dat je alleen bepaalde guns in mayhem 3 kunt krijgen. Maar dat je daar pas komt zodra je mayhem 1 en 2 uit bent.

Ik kon na dag 1 al in mayhem 3 spelen. Je krijgt direct toegang tot de meeste guns. Dan heb je op den duur niks meer om voor te spelen.
Dan ben je er ook wel echt doorheen gerend en kan ik me niet voorstellen dat je er van genoten hebt.,
Mijn eerste playthrough was 70+ uur (al is dat wellicht het andere uiterste)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
In dag 1 op mayhem 3.. of je speelt een OP build, of je speelt gewoon erg veel.. Ik ben 35-47 gegaan in ruim 2 weken tijd. En ik zit nog netjes op Mayhem 1 en soms 2 te gaan..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
[...]

Niks mis mee hoor, maar dan speel je wel heel erg veel.
Dit is niet voor de meeste mensen van toepassing, als ze alles dicht gaan gooien en uit gaan stellen voor die paar mensen die zoveel spelen, dan houden de mensen die minder spelen zoals ik niks meer over.

Tuurlijk moet daar een bepaald verschil in zitten, maar vond het bij destiny 2 al heel vervelend is dat je genoeg dingen gewoon nooit kon krijgen, omdat je niet 2000 uur in een spel steekt.
Dus persoonlijk vind ik het prettig dat alles te unlocken is voor het kleine beetje spelen wat ik dan doe.
Borderlands 2 was ook een stuk minder vrijgevig met loot, maar het gevolg was dat de meeste mensen de meeste legendaries nooit zelf zagen. Ondertussen gebruiken de meeste powerplayers toch allemaal dezelfde cookie cutter builds.
Borderlands 3 is een stuk toegankelijker, en het feit dat je zo makkelijk zoveel legendaries krijgt nodigt ook uit tot zelf experimenteren. Dat is ook een deel van wat leuk is aan de game, verschillende manieren vinden om te spelen. Maar als je alleen wil grinden om zo sterk mogelijk te worden dan is dit inderdaad voor jou niet de beste manier om een game af te stellen als het ware.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50
Het zelf zien van die legendaries bied ook bar weinig, ik heb ze bijna allemaal en enorm veel wapens werken enkel in de 'juiste setup' van andere gear and build, dat ik nog 90% compleet negeer.

Inmiddels draait BL3 ook enkel nog om die cookiecutters, met het verschil dat in BL2 je gewoon specifieke bosses moest gaan meppen voor de drops, heb je hier 80% wat 'random drop' is, je rustig dagen of weken mobs kan meppen zonder ooit die versie van de gun te zien.

De enige spin is de M3 buffs/debuffs, dat je soms iets selectiever moet werken met bepaalde gear, maar zeker solo is het gewoon een reload om betere buffs te krijgen. Tuurlijk, je kan zoveel zelf testen, maar 99% pakt gewoon een website/YouTube voor 'best OP imba instakill immortal' <insert class> en gaat daar mee verder, waarom moeilijk doen als het makkelijk gaat?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• biggydeen2
KnoxNL schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:21:
[...]

Dan ben je er ook wel echt doorheen gerend en kan ik me niet voorstellen dat je er van genoten hebt.,
Mijn eerste playthrough was 70+ uur (al is dat wellicht het andere uiterste)
Nee hoor, heb voluit genoten. Heb een week vrijgenomen toen hij uitkwam maar toen had ik de story nog niet eens uit na een week. Heb alle missions gedaan op normaal tempo. Eerste playtrough was iets van 60-70 uur.

Ik heb alleen met FL4K gespeeld met de crit build. En daar kon ik vrijwel alles makkelijk mee neerhalen. Zat nog met verbazing te lezen dat mensen moeite hadden met verschillende bosses tijdens de eerste playtrough. Ik ben slechts een paar keer doodgegaan tijdens de gehele playtrough. FL4K crit build is dan ook 1 van de beste builds van alle characters.

En mijn verbazing was dan ook groot dat ik direct na TVHM (wat ook niks voorstelde qua moeilijkheid) mayhem 1 makkelijk kon doen. Dus heb vrijwel direct mayhem 2-3 gedaan.

In b.v. Borderlands 2 was TVHM echt een stuk pittiger.
Poesmij schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:39:
[...]

Niks mis mee hoor, maar dan speel je wel heel erg veel.
Dit is niet voor de meeste mensen van toepassing, als ze alles dicht gaan gooien en uit gaan stellen voor die paar mensen die zoveel spelen, dan houden de mensen die minder spelen zoals ik niks meer over.

Tuurlijk moet daar een bepaald verschil in zitten, maar vond het bij destiny 2 al heel vervelend is dat je genoeg dingen gewoon nooit kon krijgen, omdat je niet 2000 uur in een spel steekt.
Dus persoonlijk vind ik het prettig dat alles te unlocken is voor het kleine beetje spelen wat ik dan doe.
Helemaal mee eens hoor maar BL3 is een looter. Alles draait om de loot. Net zoals Diablo, Lost Ark, World of Warcraft etc. Dat zijn ook mijn type games. En daar ben je echt niet klaar mee in een paar honderd uur. De progressie duurt daar veel langer. Zoveel uren heb ik overigens niet in BL3 gestoken.

Het is gewoon jammer dat je direct alles kunt vinden zonder dat je daar iets extra voor hoeft te doen. Alles is compleet random. Dus je kunt ook niet ergens op focussen. Ze hadden er ook uitgebreide raids of andere events in kunnen stoppen met unique loot. Zoals unique loot aan het einde van een potje circle of slaughter of proving grounds in MH3 met modifier x ofzo.
Raids komen er aan maar hopelijk wordt dat wel wat uitgebreider dan een simpele map met 3 bosses er in.

Verder is het gewoon een top game hoor. Maar als er geen progressie meer te halen valt dan ben je snel uitgekeken. Dat is natuurlijk bij elke game zo. Kan me voorstellen dat andere mensen er iets langer over doen.

[ Voor 43% gewijzigd door biggydeen2 op 14-11-2019 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
biggydeen2 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:52:
Nee hoor, heb voluit genoten. Heb een week vrijgenomen toen hij uitkwam maar toen had ik de story nog niet eens uit na een week. Heb alle missions gedaan op normaal tempo. Eerste playtrough was iets van 60-70 uur.

Ik heb alleen met FL4K gespeeld met de crit build. En daar kon ik vrijwel alles makkelijk mee neerhalen. Zat nog met verbazing te lezen dat mensen moeite hadden met verschillende bosses tijdens de eerste playtrough. Ik ben slechts een paar keer doodgegaan tijdens de gehele playtrough. FL4K crit build is dan ook 1 van de beste builds van alle characters.

En mijn verbazing was dan ook groot dat ik direct na TVHM (wat ook niks voorstelde qua moeilijkheid) mayhem 1 makkelijk kon doen. Dus heb vrijwel direct mayhem 2-3 gedaan.
Dus..
Ik kon na dag 1 al in mayhem 3 spelen.
Je kon niet na dag 1 al in Mayhem 3 spelen.

Ook is het tijdens de 1e run sommige bosses amper kunnen doen niets raars, de balans in het begin was soms ver te zoeken, sommige bosses waren bugged zoals dat killavolt de hele vloer onder stroom zette, als je dan geen goed shield had gevonden voor die tijd wat random is dan legde je daar gewoon het loodje ongeacht hoe goed of slecht je bent.

Tevens:
Je wilt toch niet echt dat men je dwingt om met elk character 4x verplicht de storymode te doen voordat je bij "endgame" uitkomt. Als ik eerlijk ben had ik het spel dan waarschijnlijk lang geleden al in de vuilnisbak gegooid.

[ Voor 10% gewijzigd door Groningerkoek op 14-11-2019 12:50 ]

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:37

Dazzler2120

FP ProMod
Hmm, voor de build die ik gebruik op Amara wil ik een Monocle hebben, welke bosses farmen jullie voor 'world drop' legendaries?

PS4 PSN: Dazzler2120

• Groningerkoek
Dazzler2120 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:40:
Hmm, voor de build die ik gebruik op Amara wil ik een Monocle hebben, welke bosses farmen jullie voor 'world drop' legendaries?
Ik zou voor Graveward gaan op Mayhem 3 en doe je de offline XP glitch farm je er ook nog 240K XP per run bij. Als je build het aankan zou je een andere account erbij kunnen pakken in splitscreen, die zit zo op lvl50, en je verdubbeld zo ongeveer je legendary loot.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:37

Dazzler2120

FP ProMod
Mijn Pc zal dat niet aankunnen :') Gisteren had die het al moeilijk toen ik naast BL3 Oldschool Runescape open had... Haha
Maar de graveward, dan moet ik nog even doorspelen deze PT, dat is een beetje de bunk3r van BL3 volgens mij he, kwa farmbaarheid en lootdrops.

PS4 PSN: Dazzler2120

• SinergyX
Groningerkoek schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:46:

Je wilt toch niet echt dat men je dwingt om met elk character 4x verplicht de storymode te doen voordat je bij "endgame" uitkomt. Als ik eerlijk ben had ik het spel dan waarschijnlijk lang geleden al in de vuilnisbak gegooid.
Valt toch wel mee? BL2 was ook 3x uitspelen (normal, TV en UV), 1x extra maakt dan ook weinig uit.
(goed, ik haak al af bij 1x puur omdat het verhaal zo bagger is :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Groningerkoek
SinergyX schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:35:
[...]

Valt toch wel mee? BL2 was ook 3x uitspelen (normal, TV en UV), 1x extra maakt dan ook weinig uit.
(goed, ik haak al af bij 1x puur omdat het verhaal zo bagger is :P).
Valt wel mee zegt hij... Gelukkig weten we hoe jij hier echt over denkt :)

4x en dan moet UV nog uitkomen, doe d'r 2 extra characters bij in de toekomst en dan zitten we in totaal op 30x de story moeten doen voor volledige keuze voor "endgame" zooi...

(zul je zien dat ook UV eerst normaal, dan M1 dan M2 en dan pas M3 open, zit je op 42x... lol, ik denk dat wij beiden het spel eraf zouden gooien.

• Groningerkoek
Dazzler2120 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:31:
Mijn Pc zal dat niet aankunnen :') Gisteren had die het al moeilijk toen ik naast BL3 Oldschool Runescape open had... Haha
Maar de graveward, dan moet ik nog even doorspelen deze PT, dat is een beetje de bunk3r van BL3 volgens mij he, kwa farmbaarheid en lootdrops.
Ja die vergt wel een goede build wil je die op Mayhem 3 grinden, anders wordt het hel en frustratie. Maar de hoeveelheid Oranje is soms belachelijk daar, mijn record is 7 legendaries in een single drop daar.

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Goed nieuws voor de mensne die niet van spoojes houden in de Hotfix van vandaag >

The Spooky Season is starting to fade from Borderlands 3! Starting with this hotfix, you'll start seeing less Haunted enemies until the event ends on December 5!

Lowered the chance to see Haunted enemies outside of Heck.

Takedown and Mayhem 4 next week :o

Weet niet zeker of dan ook al de bank update etc is?

[ Voor 15% gewijzigd door kihon op 14-11-2019 17:54 ]

• JSchut

JSchut

.....

De bank upgrade zou daar in zitten.

Meer nieuws:
"Ready to bring down the house, sugar?" Tune in for the reveal of Borderlands 3's first campaign DLC Wednesday, November 20 at 8am PT on twitch.tv/borderlands!

Get ready for a glimpse of your next big adventure, Vault Hunter. On Wednesday, November 20, the full reveal trailer for DLC 1 will be making its big debut at 8:00 AM PST. At the exact same time, the third episode of The Borderlands Show will kick off to deliver more insight into Borderlands 3's first campaign DLC that's launching later this year. The Borderlands Show's regular hosts Greg Miller and Fran Mirabella from Kinda Funny will be joined by none other than President, CEO, and Co-founder of Gearbox Software Randy Pitchford, as they take a look at what's coming in DLC 1 and discuss other news in the wild world of Borderlands. Make sure you don't miss this informative interview about the thrilling story, unique environments, and handsome new loot you can expect from this paid DLC.

[ Voor 62% gewijzigd door JSchut op 14-11-2019 18:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Code voor de komende 13 uur: 5ZW3T-HTHHJ-HWTCC-3BTTJ-JBFCB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Groningerkoek schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:46:
[...]

Dus..

[...]

Je kon niet na dag 1 al in Mayhem 3 spelen.

Ook is het tijdens de 1e run sommige bosses amper kunnen doen niets raars, de balans in het begin was soms ver te zoeken, sommige bosses waren bugged zoals dat killavolt de hele vloer onder stroom zette, als je dan geen goed shield had gevonden voor die tijd wat random is dan legde je daar gewoon het loodje ongeacht hoe goed of slecht je bent.

Tevens:

[...]

Uiteraard vanaf het moment dat Mayhem modus beschikbaar was..

Killavolt had ik direct de eerste keer down. En de keren daarna ook toen ik met anderen speelde. Of hij bugged was toen geen idee. Ik geef gewoon aan wat mijn ervaring was. Ik ben geen enkele boss bug tegengekomen mijn eerste play en speelde direct vanaf release.

Maar dat zeg ik toch ook niet? Je kunt mayhem modus on the fly aanpassen. Wat ik dus bedoel is dat bepaalde gear alleen dropt in Mayhem 2 of 3. Daarvoor hoef je niet de gehele story opnieuw te doen.

Er zit nu gewoon geen progressie in. Alles is random. mayhem 1,2 of 3 maakt afgezien van de modifiers weinig verschil qua gear. De meeste legendary's zijn gewoon fixed qua dmg en stats. Alleen de droprate is hoger.

Maar ze hebben al aangegeven dat ze mayhem modus aan gaan passen en dat loot unique wordt in mayhem 4. En dat is exact wat ik nu mis.

Ik geef alleen maar aan dat er nu geen progressie in zit. En je overal random toegang tot hebt. Er is dus niet echt een doel. Waar in andere looters je speciale gear kunt halen door X te doen. In BL3 heb je dat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
biggydeen2 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:30:
[...]

Uiteraard vanaf het moment dat Mayhem modus beschikbaar was..
Dat zat er al in op de releasedatum.
Killavolt had ik direct de eerste keer down. En de keren daarna ook toen ik met anderen speelde. Of hij bugged was toen geen idee. Ik geef gewoon aan wat mijn ervaring was. Ik ben geen enkele boss bug tegengekomen mijn eerste play en speelde direct vanaf release.
Je bent wel bugs tegengekomen maar als je shock op kunt vangen dan raakte de bug van kilovolt jou niet zo zeer, Mijn vrouw had een shield van 100% shock resistance, die kon killavolt met de ogen dicht doen, ik had geen enkel shock shield en was met moze oftewel Killavolt was onmogelijk voor mij door de bug omdat er geen veilige plek was tegen zijn shock aanval. Nu kon zij mij erdoor halen, maar zonder haar zou ik net zolang in het spel hebben moeten rondlopen tot ik een build had die de shockaanval kon weerstaan voordat ik verder kon in de story.
Maar dat zeg ik toch ook niet? Je kunt mayhem modus on the fly aanpassen. Wat ik dus bedoel is dat bepaalde gear alleen dropt in Mayhem 2 of 3. Daarvoor hoef je niet de gehele story opnieuw te doen.
Dat was in mijn beleving precies wat je zei: "dat je alleen bepaalde guns in mayhem 3 kunt krijgen. Maar dat je daar pas komt zodra je mayhem 1 en 2 uit bent." Ik zou niet weten hoe ik dat anders op kan vatten, hoe kun je anders M1 en M2 uit zijn?
Er zit nu gewoon geen progressie in. Alles is random. mayhem 1,2 of 3 maakt afgezien van de modifiers weinig verschil qua gear. De meeste legendary's zijn gewoon fixed qua dmg en stats. Alleen de droprate is hoger.

Maar ze hebben al aangegeven dat ze mayhem modus aan gaan passen en dat loot unique wordt in mayhem 4. En dat is exact wat ik nu mis.

Ik geef alleen maar aan dat er nu geen progressie in zit. En je overal random toegang tot hebt. Er is dus niet echt een doel. Waar in andere looters je speciale gear kunt halen door X te doen. In BL3 heb je dat gewoon niet.
Laten we hopen dat dit een soort opwarm periode is waarin iedereen lekker kan levellen en gear farmen voordat de echt harde zooi op ons wordt losgelaten.

[ Voor 4% gewijzigd door Groningerkoek op 15-11-2019 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:41:
Je bent wel bugs tegengekomen maar als je shock op kunt vangen dan raakte de bug van kilovolt jou niet zo zeer, Mijn vrouw had een shield van 100% shock resistance, die kon killavolt met de ogen dicht doen, ik had geen enkel shock shield en was met moze oftewel Killavolt was onmogelijk voor mij door de bug omdat er geen veilige plek was tegen zijn shock aanval. Nu kon zij mij erdoor halen, maar zonder haar zou ik net zolang in het spel hebben moeten rondlopen tot ik een build had die de shockaanval kon weerstaan voordat ik verder kon in de story.
Behalve dan dat Killavolt een optionele boss is, dat hele gebied kom je niet in voor de story, is allemaal sidequest. Ik kon Killavolt ook niet verslaan met mijn eerste character (Amara) maar heb hem toen verder gewoon genegeerd.
En zelfs als dat niet zo was, door wat te overlevelen was het waarschijnlijk ook wel gelukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En weer een nieuwe: WZWTB-3CS93-SKT5K-BBJB3-R9BHB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Groningerkoek schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:41:
[...]

Dat zat er al in op de releasedatum.

[...]

[...]

Dat was in mijn beleving precies wat je zei: "dat je alleen bepaalde guns in mayhem 3 kunt krijgen. Maar dat je daar pas komt zodra je mayhem 1 en 2 uit bent." Ik zou niet weten hoe ik dat anders op kan vatten, hoe kun je anders M1 en M2 uit zijn?

[...]

Laten we hopen dat dit een soort opwarm periode is waarin iedereen lekker kan levellen en gear farmen voordat de echt harde zooi op ons wordt losgelaten.
Wellicht iets verkeerd verwoord. Maar M1 en M2 zijn eigenlijk simpelweg modifier 1 en 2 welke je elk moment in de game aan kunt passen. Dus zodra je denkt "Hee, dit gaat makkelijk laat ik eens M2 aanzetten". Dan kun je direct verder spelen op hetzelfde punt in het spel alleen dan met de kans op betere gear.

M3 geeft nu alleen een hogere kans op loot. De modifiers op de guns zelf qua dmg enzo zijn exact gelijk als M1 of M2. En de anointed versies voegen naar mijn idee ook niet zoveel toe. Kan me nog herinneren dat voor de release werd gezegd door streamers dat je echt anointed gear nodig hebt voor M3 maar dat is helemaal niet nodig. Het is een leuke extra boost maar meer ook niet.

Ik hoop inderdaad dat het met Mayhem 2.0 en raids interessanter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
biggydeen2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:36:
[...]

Wellicht iets verkeerd verwoord. Maar M1 en M2 zijn eigenlijk simpelweg modifier 1 en 2 welke je elk moment in de game aan kunt passen. Dus zodra je denkt "Hee, dit gaat makkelijk laat ik eens M2 aanzetten". Dan kun je direct verder spelen op hetzelfde punt in het spel alleen dan met de kans op betere gear.

M3 geeft nu alleen een hogere kans op loot. De modifiers op de guns zelf qua dmg enzo zijn exact gelijk als M1 of M2. En de anointed versies voegen naar mijn idee ook niet zoveel toe. Kan me nog herinneren dat voor de release werd gezegd door streamers dat je echt anointed gear nodig hebt voor M3 maar dat is helemaal niet nodig. Het is een leuke extra boost maar meer ook niet.

Ik hoop inderdaad dat het met Mayhem 2.0 en raids interessanter wordt.
Nodig? Niet per se, al hangt het af van je build (een sterke annointment kan natuurlijk een minder sterke build wel enablen). Maar annointments kunnen echt wel flinke impact hebben. Mijn natte droom is nog steeds een cost effective q-system met annointment voor 50% bonus elemental damage (liefst shock of fire) na action skill use te vinden. Helaas valt er niet op te farmen buiten gewoon maar spelen en hopen dat hij ooit dropt.
Als ze uitkomen met de assigned drops patch dan wordt dat in ieder geval wat makkelijker voor de legendaries die ze assignen, maar mijn Q-system blijft lastig natuurlijk (gewoon een purple Atlas, en Atlas lijkt om te beginnen al relatief zeldzaam te zijn :'()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
sorry, maar er klopt niks van.. "Ik zat in een paar uur al op Mayhem 3" is hetzelfde als de mensen die roepen. "Nee de game is faceroll easy! Want ik had genoeg cash! ik werd geboost door vrienden, maar dat is irrelevant"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Finraziel schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:54:
[...]

Nodig? Niet per se, al hangt het af van je build (een sterke annointment kan natuurlijk een minder sterke build wel enablen). Maar annointments kunnen echt wel flinke impact hebben. Mijn natte droom is nog steeds een cost effective q-system met annointment voor 50% bonus elemental damage (liefst shock of fire) na action skill use te vinden. Helaas valt er niet op te farmen buiten gewoon maar spelen en hopen dat hij ooit dropt.
Als ze uitkomen met de assigned drops patch dan wordt dat in ieder geval wat makkelijker voor de legendaries die ze assignen, maar mijn Q-system blijft lastig natuurlijk (gewoon een purple Atlas, en Atlas lijkt om te beginnen al relatief zeldzaam te zijn :'()
Dat is inderdaad een probleem (voor mij). Dat random spelen. Doe mij maar specifieke loot waarvoor je X moet doen.
corset schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:59:
sorry, maar er klopt niks van.. "Ik zat in een paar uur al op Mayhem 3" is hetzelfde als de mensen die roepen. "Nee de game is faceroll easy! Want ik had genoeg cash! ik werd geboost door vrienden, maar dat is irrelevant"
Mayhem 3 met de juiste modifiers was al vanaf het begin prima te doen. En als je de FL4K crit build speelde was dat helemaal niet zo moeilijk. Ik speelde vrijwel direct op Mayhem 2 en met de juiste modifiers op 3. Volgens mij vergeet je even dat de moeilijkheids graad van mayhem met hotfixes ook is aangepast tussentijds.

Ik heb het nog even nagezocht, op 24/09 stuurde ik het volgende naar een kameraad waar ik mee speelde:

die mayhem mode is een stuk moeilijker nu
op 3 red ik het niet meer
op 2 net

Dat was twee weken na release. Waarvan ik mistens 1 week bezig was met lvlen. Dus ja, zo makkelijk was het wel in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
biggydeen2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:15:
[...]

Dat is inderdaad een probleem (voor mij). Dat random spelen. Doe mij maar specifieke loot waarvoor je X moet doen.
Ja, en ik bedenk me net ook dat er sowieso al een behoorlijke range op de damage van die Q-system zit. Ik heb er een met 2x1193 damage, maar ik heb ze ook gezien met minder dan 2x800 meen ik. Dus zelfs als ik er een met zo'n annointment vind zul je zien dat die aan de onderkant van de damage range zit en ik er netto net niks mee opschiet 8)7

Maar goed, als ze het voor legendaries in ieder geval al eens enigszins oplossen door het merendeel in de lootpool van een specifieke boss of unique enemy te stoppen dan kunnen we die wel al gaan farmen.

Zul je zien, vind ik mijn droomwapen één dag voor de levelcap verhoogd wordt of zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Finraziel schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:23:
[...]

Ja, en ik bedenk me net ook dat er sowieso al een behoorlijke range op de damage van die Q-system zit. Ik heb er een met 2x1193 damage, maar ik heb ze ook gezien met minder dan 2x800 meen ik. Dus zelfs als ik er een met zo'n annointment vind zul je zien dat die aan de onderkant van de damage range zit en ik er netto net niks mee opschiet 8)7

Maar goed, als ze het voor legendaries in ieder geval al eens enigszins oplossen door het merendeel in de lootpool van een specifieke boss of unique enemy te stoppen dan kunnen we die wel al gaan farmen.

Zul je zien, vind ik mijn droomwapen één dag voor de levelcap verhoogd wordt of zo :+
Dat maakt het wel wat interessanter inderdaad. Al veel leuke guns gehad maar die worden dan een week later weer generfed. Wellicht ook nodig maar heb je net een leuke gun en is het na de nerf niet zo bijzonder meer.

Het blijft toch een single player coop game dus die nerfs zijn niet echt altijd nodig naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
biggydeen2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:26:
[...]

Dat maakt het wel wat interessanter inderdaad. Al veel leuke guns gehad maar die worden dan een week later weer generfed. Wellicht ook nodig maar heb je net een leuke gun en is het na de nerf niet zo bijzonder meer.

Het blijft toch een single player coop game dus die nerfs zijn niet echt altijd nodig naar mijn idee.
Zoals wat dan? Ze hebben veel meer gebuffed dan generfed, en veel generfede wapens zijn daarna nog steeds goed.
Ik kan even geen duidelijk overzicht vinden van de wijzigingen (vind het zo snel niet in news page van BL3) maar uit mijn hoofd...
De Flakker, die is nu wat lastiger te gebruiken (je moet handmatig de reload triggeren na elk schot), maar werkelijke damage output is nog steeds heel goed en hij is véél ammo efficiënter geworden.
De Cutsman is nog steeds afgrijselijk goed.
Jakobs wapens in het algemeen zijn nog steeds heel goed.
Kings/Queens Call... deze weet ik niet want ik had er geen voor de nerf... nu ik er wel een heb zie ik eigenlijk ook niet hoe de -50% fire rate hem nou zo zwaar benadeelt (behalve voor FL4K). (edit: Mwa, bij nader inzien, in specifieke situaties waar je makkelijk kunt critten snap ik het wel... dit is dan het enige wapen wat ik zo weet wat misschien te hard generfed is).

En inderdaad, het is geen competitieve game dus wat dat betreft is er geen noodzaak aan balancing... Maar als bepaalde wapens duidelijk zo ontzettend veel beter zijn dan de rest dan is het gevolg wel dat 99% van de playerbase uiteindelijk alleen maar met die wapens rondrent. De wapens beter balanceren betekent dat het meer loont om andere wapens uit te proberen. Natuurlijk zal een groot deel van de spelers alsnog gewoon halen wat een of andere youtuber zegt dat ze moeten halen, maar alsnog denk ik dat het wel een positieve impact heeft op de game.

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 16-11-2019 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Zolang ze de westergun maar niet nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die hadden ze juist gebuffed dus lijkt me dat die wel safe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
EDIT: NVM, code was voor niet relevant versie.

[ Voor 76% gewijzigd door Groningerkoek op 16-11-2019 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 15:47:
KBKJT-C99F5-RZFFS-W6JJT-5RZ5F

5 Golden Keys, geldig tot 2 December, tijd mij onbekend.
Is voor BL1, niet BL3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Oh F***, je hebt helemaal gelijk. (GOTY version)

Aangezien iedereen daar toch op 250 keys zit en geen idee heeft wat er mee te doen haal ik de code weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Groningerkoek schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:57:
[...]

Even bij Tannis bij de grote steen gaan staan en een paar keer achter elkaar activeren dan pakt die hem wel.
Thanx, na uiteindelijk 12 keer activeren kreeg ik de trophie 8)7

Nu moet ik alleen nog de trophy 'Rewards Card'
Als ik in de challanges kijk moet ik bij alle fabrikanten ruim 100 kills hebben gemaakt, en ik heb perongeluk de mails al geopend tijdens de gameplay, dus weet niet welke ik nog eventueel mis, of dat het wederom een bug is |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
FabianGTI schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 17:53:
[...]

Thanx, na uiteindelijk 12 keer activeren kreeg ik de trophie 8)7

Nu moet ik alleen nog de trophy 'Rewards Card'
Als ik in de challanges kijk moet ik bij alle fabrikanten ruim 100 kills hebben gemaakt, en ik heb perongeluk de mails al geopend tijdens de gameplay, dus weet niet welke ik nog eventueel mis, of dat het wederom een bug is |:(
"Rewards card" werkte bij mij in elk geval prima. Je kunt even bij je challenges kijken dan kun je een aantal al wegstrepen gok ik, dan de wapens die je vaak draagt. En er zal niet veel overblijven.

Hier het lijstje met welke 9 er zijn, kun je lekker afstrepen. (stond nog onder mijn notes)

Hyperion
Jakobs
Vladof
COV
Maliwan
Atlas
Tediore
Dahl
Torgue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Groningerkoek schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 18:22:
[...]
"Rewards card" werkte bij mij in elk geval prima. Je kunt even bij je challenges kijken dan kun je een aantal al wegstrepen gok ik, dan de wapens die je vaak draagt. En er zal niet veel overblijven.
Heb hem inmiddels (Platinum), blijkt dat Atlas wapens los staan van Atlas granaten
Met die laatste had ik ruim 100 kills, met die eerste niet 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Weer een goldenkey code: WZCTT-5CSZT-ZW3KW-333JT-69ZW6

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En nog 1tje: KZKBJ-65H9B-SCJW5-BJBBT-ZRS9X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

New Shift Code > CJ5BT-6XRSH-X359C-STK33-BZHW5

En morgen bank space upgrade naar 300 w00t
Dedicated legendary drops :)
Mayhem 4
En natuurlijk de Maliwan Takedown (bring corrosive weapons ;) )

Zijn de belangrijkste voor mij :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Nog een Code:

CZKJB-SWSSB-HKB55-33TJT-RXZ6R
En nog 1tje: CHKJ3-B6HHB-ZWBK5-3JJJT-CRHFJ

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:31
Klopt het dat er nu een legendary DP schredded Torgue shotgun is?

https://gamewith-en.akama...6bdf9449d7379b52f8e06.jpg (Kan alleen deze kleine foto vinden, misschien geshopt?)

Haha, zou Graveward dan ipv 3 seconden binnen 1 seconde dood zijn? Heb na lang farmen een purple schredded bangstick gevonden. 639 * 9, normal mode niet zo bijzonder maar die stickies. Ongelooflijk wat die voor een DPS heeft met Fl4K. Een legendary bounty hunter mod met 31% shotgun dmg en 10% Torgue weapon dmg doet nog meer wonderen :).

Patch is hier aan het downloaden (41,9 GB?). Ben benieuwd of ze mayhem 4 nu echt moeilijk maken. Boss fights op mayhem 3 stellen niet meer zo veel voor. En eindelijk meer bankspace woot .

Edit: Iemand al een legendary laser sploder gevonden? Heb er eentje gevonden op level 16 maar daarna nooit meer.

[ Voor 7% gewijzigd door luxzenburcht op 21-11-2019 20:38 ]

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

luxzenburcht schreef op donderdag 21 november 2019 @ 20:33:
Klopt het dat er nu een legendary DP schredded Torgue shotgun is?

https://gamewith-en.akama...6bdf9449d7379b52f8e06.jpg (Kan alleen deze kleine foto vinden, misschien geshopt?)

Haha, zou Graveward dan ipv 3 seconden binnen 1 seconde dood zijn? Heb na lang farmen een purple schredded bangstick gevonden. 639 * 9, normal mode niet zo bijzonder maar die stickies. Ongelooflijk wat die voor een DPS heeft met Fl4K. Een legendary bounty hunter mod met 31% shotgun dmg en 10% Torgue weapon dmg doet nog meer wonderen :).

Patch is hier aan het downloaden (41,9 GB?). Ben benieuwd of ze mayhem 4 nu echt moeilijk maken. Boss fights op mayhem 3 stellen niet meer zo veel voor. En eindelijk meer bankspace woot .

Edit: Iemand al een legendary laser sploder gevonden? Heb er eentje gevonden op level 16 maar daarna nooit meer.
Er zijn nieuwe Legendaries bijgekomen in de patch van vandaag o.a. :+

Patch is geen 42 gb > restart Epic client, is een error |:( 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door kihon op 21-11-2019 20:50 ]

kihon schreef op donderdag 21 november 2019 @ 20:48:
[...]
Hij was hier al een half uur bezig met 12MB/s en nog niet klaar. Die restart werkt inderdaad. Vond het wel erg lang duren :P

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:31
kihon schreef op donderdag 21 november 2019 @ 20:48:
[...]

Er zijn nieuwe Legendaries bijgekomen in de patch van vandaag o.a. :+

Meh net 41,9 GB gedownload en play, begint ie opnieuw 41,9 te downloaden :). Dus restart epic, nu is het nog 26 GB.

• internaut
Patch is 2,73 GB.

Laser sploders..heb er ondertussen al 4 waaronder 2 double penetrators.
Best wel een uitdaging die takedown..zorg voor een deftig team anders haal je het gewoon niet

[ Voor 102% gewijzigd door internaut op 21-11-2019 22:05 ]

• Groningerkoek
internaut schreef op donderdag 21 november 2019 @ 21:02:
Patch is 2,73 GB.

Laser sploders..heb er ondertussen al 4 waaronder 2 double penetrators.
Best wel een uitdaging die takedown..zorg voor een deftig team anders haal je het gewoon niet
Mag ik vragen wat jouw versie nummer is van het spel, ik zit nog op 1.0.0.7 en zie op geen 1 van mijn apparaten een update beschikbaar, tevens zie ik ook geen mayhem 4 of 1 van de andere nieuwe dingen. En heb het spel ook al tijden op het menuscherm laten staan.
Groningerkoek schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:38:
[...]

Mag ik vragen wat jouw versie nummer is van het spel, ik zit nog op 1.0.0.7 en zie op geen 1 van mijn apparaten een update beschikbaar, tevens zie ik ook geen mayhem 4 of 1 van de andere nieuwe dingen. En heb het spel ook al tijden op het menuscherm laten staan.
Epic launcher al opnieuw geopend ? Dat zou het moeten doen.

• Groningerkoek
PilatuS schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:57:
[...]

Epic launcher al opnieuw geopend ? Dat zou het moeten doen.
Waar vind ik die op de XboX?

:+
Of je zegt dat er gelijk even bij :P

• Groningerkoek
PilatuS schreef op donderdag 21 november 2019 @ 23:02:
[...]

Of je zegt dat er gelijk even bij :P
Niet relevant omdat mijn vraag is welk versienummer hij heeft (Of willekeurig wie die de nieuwe update al kan spelen) en die lopen op dit moment gelijk op de verschillende platforms.

[ Voor 8% gewijzigd door Groningerkoek op 21-11-2019 23:16 ]

• internaut
versie 1.04 CL 2060134..Wotan is inderdaad voorlopig invincible..nog niet gelukt op mayhem 3.

[ Voor 61% gewijzigd door internaut op 21-11-2019 23:21 ]

• Groningerkoek
internaut schreef op donderdag 21 november 2019 @ 23:18:
versie 1.04 CL 2060134..Wotan is inderdaad voorlopig invincible..nog niet gelukt op mayhem 3.
O.k. nu ben ik in de war.

1.04 is op alle platforms al van Oktober.

En invincible op Mayhem 3, ik ben benieuwd, heb de keuze uit 3 characters waaronder een "one-shot" Moze

[ Voor 15% gewijzigd door Groningerkoek op 21-11-2019 23:33 ]

• internaut
Is toch de versie die de Epic launcher op PC aangeeft bij BL3.
Bij het eindgevecht komt er een karrevracht damage op je af waaronder reflect damage en dan gaat het snel mis...deed het met een 1 hp Moze maar mss is dat niet de beste keuze.

[ Voor 17% gewijzigd door internaut op 21-11-2019 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
internaut schreef op donderdag 21 november 2019 @ 23:39:
Is toch de versie die de Epic launcher op PC aangeeft bij BL3.
Bij het eindgevecht komt er een karrevracht damage op je af waaronder reflect damage en dan gaat het snel mis...deed het met een 1 hp Moze maar mss is dat niet de beste keuze.
Ik probeer het morgen wel, word mij nu te laat om nog een build hiervoor te maken (als ik er vandaag al in kom :P )

Edit: Eindelijk de update, bleek dat voor wat voor vreemde reden dan ook dat ik deze update niet op 2 boxen tegelijk binnen kon halen, zodra ik maar 1 box tegelijk aan had trok die hem gelijk binnen, daarna die box uit en de andere aan en ook dat werkte gelijk perfect.

[ Voor 41% gewijzigd door Groningerkoek op 22-11-2019 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Even graveward paar keer gekilled op mayhem 4. Wel wat overkill zoveel extra hp etc.

Even solo de raid geprobeerd op normal. Zooi mobs gekilled maar pace is wel traag zo. Morgen maar eens met een team proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

De Raid is altijd geschaald voor 4 personen.

Dus als je die ook nog eens op MH3, laat staan 4 solo probeert :(
Geheid dat er binnen de kortste keren mensne zijn die hem solo-en op MH4 :) (ik ben daar iig nog niet een van ;) )

Gister iig op MH1 Wotan een keertje neer kunenn halen. Na eerst de mechanics beetje weten en veel dooie :P

Solo lukte het me overigens wel op MH4 tot de Valkyrie Squad, toen insta-death

Er zijn ook vele nieuwe anointments bijgekomen, sommige best wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Gisteren ook met 3 randoms op MH 3 tot aan Wotan geraakt maar daar ging het mis.
Vanavond nog eens wat proberen.
Ik heb al personen gezien die Wotan solo doen op Mayhem 4 maar of zoiets altijd eerlijk wordt gedaan is een andere vraag aangezien je daar enorm veel damage pakt.

[ Voor 38% gewijzigd door internaut op 22-11-2019 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
internaut schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:30:
Gisteren ook met 3 randoms op MH 3 tot aan Wotan geraakt maar daar ging het mis.
Vanavond nog eens wat proberen.
Ik heb al personen gezien die Wotan solo doen op Mayhem 4 maar of zoiets altijd eerlijk wordt gedaan is een andere vraag aangezien je daar enorm veel damage pakt.
Borderlands heeft altijd OP builds mogelijk gemaakt met combo's die elkaar versterken, en stacking is zo vreselijk OP op dit moment.

Deze kerel laat duidelijk zien waar hij mee werkt en legt ook zeer goed uit wat alles doet.

YouTube: ZANE THE WOTAN DESTROYER MAYHEM 4 Solo Maliwan Takedown build! Borde...

Het loont echt de moeite in dit spel om tijd te besteden om te grinden voor Orange gear met de buffs die perfect zijn. Doe het op M3 met 900% XP en je brengt de andere multipliers ook mooi richting de 15%, en hoewel 15% als weinig klinkt, versterkt ook die zooi elkaar.

Ik kan iedereen ook aanraden om alle verschillende karakters op 50 en door stortmode te hebben, je weet maar nooit wat de volgende OP build wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door Groningerkoek op 22-11-2019 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hebben ze met de recoil van de Butcher gedaan zeg.... Meer dan 1 schot afvuren is nu vrijwel niet meer te doen. Hij mocht wel wat meer recoil hebben, maar dit gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

PilatuS schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:05:
Wat hebben ze met de recoil van de Butcher gedaan zeg.... Meer dan 1 schot afvuren is nu vrijwel niet meer te doen. Hij mocht wel wat meer recoil hebben, maar dit gaat nergens over.
Speelde je voornamelijk offline ofzo?

De Recoil van de butcher is al eerder generfed hoor (if my memory is still intact :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 22:15:
[...]

Speelde je voornamelijk offline ofzo?

De Recoil van de butcher is al eerder generfed hoor (if my memory is still intact :9 )
Een tijdje niet gespeelt, dat zal het dan zijn. Merk het vandaag voor het eerst :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En een code voor 3 goldenkeys: 5BC3B-9FFHZ-6TKHK-ZTKJT-ZWR9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik wil rond 12 uur beginnen met Maliwan Blacksite.
Heb dan heel de middag de tijd.

Mochten mensen willen joinen, KnoxNL op epic. Anders ga ik gewoon met randoms spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

KnoxNL schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 10:33:
Ik wil rond 12 uur beginnen met Maliwan Blacksite.
Heb dan heel de middag de tijd.

Mochten mensen willen joinen, KnoxNL op epic. Anders ga ik gewoon met randoms spelen.
Weet niet of ik op tijd ben, maar indien wel dan wil ik wel joinen
Moet zometeen wat regelen

Epic > HungrijPanda (was HungaPaCool) heb je iig al in mijn friends list

[ Voor 3% gewijzigd door kihon op 23-11-2019 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
kihon schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 11:20:
[...]

Weet niet of ik op tijd ben, maar indien wel dan wil ik wel joinen
Moet zometeen wat regelen

Epic > HungrijPanda (was HungaPaCool) heb je iig al in mijn friends list
Ah ja wij hebben elkaar al toegevoegd idd :)

Ik ben wss een groot deel van de middag aan het klooien in BL dus komt vast goed. T zal ook wel iets na twaalven zijn uiteindelijk, ook nog even iets eten zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Is er ergens een lijst waarin mensen bijhouden welke legendary bij welke baas dropt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Poesmij schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:08:
Is er ergens een lijst waarin mensen bijhouden welke legendary bij welke baas dropt?
https://docs.google.com/s...M/htmlview?sle=true#gid=0

Staat bij (als het geen World Drop is) wie nu welke leg dropped.
Sommige droppen alleen op MH4 (zoals mijn Raging Bear van Billy; gisteren uren gefarmed voor 2 stuks :'( )

[ Voor 22% gewijzigd door kihon op 23-11-2019 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
KnoxNL schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 11:38:
[...]

Ah ja wij hebben elkaar al toegevoegd idd :)

Ik ben wss een groot deel van de middag aan het klooien in BL dus komt vast goed. T zal ook wel iets na twaalven zijn uiteindelijk, ook nog even iets eten zo.
Ergens in de namiddag kom ik ook af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
internaut schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:28:
[...]

Ergens in de namiddag kom ik ook af.
Top,

wij hebben hem net op Mayhem 4 gedaan met hulp[ van 2 anderen.

Ik was meer aanwezig als decoy en om de enemies te kietelen.
Moet meer tijd steken in builds.

Maar ik zie af en toe toe door de bomen het bos niet meer.

Captain haunt en andere bosses krijg ik in Mayhem 4 gewoon neer, maar bij deze raid boss was het echt waardeloos.

Ik ga zo google er ff op na slaan en mijn build optimaliseren. Moet kunnen want ben allang lvl 50 en een kluis vol legendaries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

KnoxNL schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:28:
[...]

Top,

wij hebben hem net op Mayhem 4 gedaan met hulp[ van 2 anderen.

Ik was meer aanwezig als decoy en om de enemies te kietelen.
Moet meer tijd steken in builds.

Maar ik zie af en toe toe door de bomen het bos niet meer.

Captain haunt en andere bosses krijg ik in Mayhem 4 gewoon neer, maar bij deze raid boss was het echt waardeloos.

Ik ga zo google er ff op na slaan en mijn build optimaliseren. Moet kunnen want ben allang lvl 50 en een kluis vol legendaries.
Wotan is dan ook een beetje meer Invincible :+

En veel fases, mechanics, adds |:(

We zijn er door gekomen, was trouwens de eerste keer dat ik hem op M4 heb gehaald _/-\o_
Gelijk een RAID legendary om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
En ineens is Amara het meest overpowered karakter, wie zal het zijn na de volgende update?

Grindtip voor het weekend: Driver
Te vinden bij: Sylvestro and Atomic op M4 in Tazendeer Ruins

Single shot kill Graveward op M4..

Tijd om te gaan grinden voor de nieuwe classmod (En om Amara te gaan bouwen, want dat is de enige van de 4 die ik nog niet op 50 en door de stortmode heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind de balans nu bizar ver te zoeken, M4 is leuk maar wat een jesus verschil tussen 3 randoms en 3 Amara's.. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
SinergyX schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:25:
Vind de balans nu bizar ver te zoeken, M4 is leuk maar wat een jesus verschil tussen 3 randoms en 3 Amara's.. :/
Yep, Als je nog moet reloaden ben je soms al te laat om zelfs maar op de boss te schieten.

Balans was nooit het sterkste punt in Borderlands, maar er komen wel weer extreme uitschieters voorbij, die Amara is echt absolute overkill en zouden ze hoe leuk het voor sommigen ook kan zijn heel snel moeten aanpakken.

Gisteren wat proving grounds gedaan, ben maar de afwas gaan doen in de tussentijd terwijl 2 anderen overal heenreisden en alles op moment van spawn omlegden, waar speel ik dan nog voor?

(Zelf moet ik de nieuwe mod nog hebben, maar ben hem al tegen gekomen in de teams, echt enorm hoe OP.)

[ Voor 6% gewijzigd door Groningerkoek op 23-11-2019 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En wanneer gooien ze dat hele terror mechanics er weer uit, wordt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
SinergyX schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 22:03:
5 December is het halloween event voorbij, zal zeer blij zijn als die zooi weg is, als die zooi nu nog XP waard was zou er nog iets voor te zeggen zijn, ben ook allang opgehouden met nog te schieten op die doodskoppen, dan maar FFYL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 22:03:
Ik merk er inderdaad ook nog niet veel van dat die ghosts minder voor zouden moeten komen... zal ook blij zijn als het weg is (maar goed ik heb hier al vaker laten merken wat ik van die event vind).

edit: Ik zie wel dat ze nu ook het sorteren in shops en de bank gefixt hebben, erg fijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 24-11-2019 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Is die 900% XP glitch op M3 verholpen/veranderd?

Dat zou jammer zijn, moet ik echt tijd steken in mijn Amara :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Vraagje aan zij die laatste missie spelen ->

spoiler:
Als je Typhon moet volgen om de 4 stenen in de portalen te plaatsen; op een bepaald moment (bij de 2de steen) wordt het vakje 'follow typhon' al aangevinkt ook al doe je nog niets. Gevolg-> hij blijft staan en wat je ook doet (opnieuw starten, 2de character laden,..) -> niets helpt.

-> Update: de glitch is weg als je een matchmaking doet; ik was (toevallig) net direct op dezelfde plaats als toen ik vastzat en was er zo voorbij.

[ Voor 66% gewijzigd door Derbiss op 26-11-2019 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Derbiss schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:57:
Ik weet niet hoe je spoilers bedekt dus probeer ik het zo duidelijk te maken :)

Vraagje aan zij die laatste missie spelen -> heeft er ook iemand al voorgehad dat diegene die je moet volgen gewoon blijf staan als je je de missie moet uitvoeren? Je kan ertegen babbelen maar hij doet gewoon geen sikkepit meer. Ik heb op internet al een paar dingen gevonden maar iemand die dit ook al met de ps4 heeft voorgehad? Ik lees dat je dan best ff een nieuwe personage aanduidt; teruggaat en dan zou het in orde zijn.
Je kan iemand quoten die een spoiler tag maakt om te zien hoe ze dat doen...

spoiler:
zo dus

ontopic: Ik had daar zelf geen last van op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
KingKoning schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:59:
[...]

Je kan iemand quoten die een spoiler tag maakt om te zien hoe ze dat doen...

spoiler:
zo dus

ontopic: Ik had daar zelf geen last van op de PS4.
ok thx

spoiler:
zo dus ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 27 Laatste