Nee hoor, heb voluit genoten. Heb een week vrijgenomen toen hij uitkwam maar toen had ik de story nog niet eens uit na een week. Heb alle missions gedaan op normaal tempo. Eerste playtrough was iets van 60-70 uur.
Ik heb alleen met FL4K gespeeld met de crit build. En daar kon ik vrijwel alles makkelijk mee neerhalen. Zat nog met verbazing te lezen dat mensen moeite hadden met verschillende bosses tijdens de eerste playtrough. Ik ben slechts een paar keer doodgegaan tijdens de gehele playtrough. FL4K crit build is dan ook 1 van de beste builds van alle characters.
En mijn verbazing was dan ook groot dat ik direct na TVHM (wat ook niks voorstelde qua moeilijkheid) mayhem 1 makkelijk kon doen. Dus heb vrijwel direct mayhem 2-3 gedaan.
In b.v. Borderlands 2 was TVHM echt een stuk pittiger.
Poesmij schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:39:
[...]
Niks mis mee hoor, maar dan speel je wel heel erg veel.
Dit is niet voor de meeste mensen van toepassing, als ze alles dicht gaan gooien en uit gaan stellen voor die paar mensen die zoveel spelen, dan houden de mensen die minder spelen zoals ik niks meer over.
Tuurlijk moet daar een bepaald verschil in zitten, maar vond het bij destiny 2 al heel vervelend is dat je genoeg dingen gewoon nooit kon krijgen, omdat je niet 2000 uur in een spel steekt.
Dus persoonlijk vind ik het prettig dat alles te unlocken is voor het kleine beetje spelen wat ik dan doe.
Helemaal mee eens hoor maar BL3 is een looter. Alles draait om de loot. Net zoals Diablo, Lost Ark, World of Warcraft etc. Dat zijn ook mijn type games. En daar ben je echt niet klaar mee in een paar honderd uur. De progressie duurt daar veel langer. Zoveel uren heb ik overigens niet in BL3 gestoken.
Het is gewoon jammer dat je direct alles kunt vinden zonder dat je daar iets extra voor hoeft te doen. Alles is compleet random. Dus je kunt ook niet ergens op focussen. Ze hadden er ook uitgebreide raids of andere events in kunnen stoppen met unique loot. Zoals unique loot aan het einde van een potje circle of slaughter of proving grounds in MH3 met modifier x ofzo.
Raids komen er aan maar hopelijk wordt dat wel wat uitgebreider dan een simpele map met 3 bosses er in.
Verder is het gewoon een top game hoor. Maar als er geen progressie meer te halen valt dan ben je snel uitgekeken. Dat is natuurlijk bij elke game zo. Kan me voorstellen dat andere mensen er iets langer over doen.
[
Voor 43% gewijzigd door
biggydeen2 op 14-11-2019 12:02
]