Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Weer een nieuwe goldenkey code: WHW3B-WHFZT-ZWTW5-JBJJT-RZZSH

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16:34
Finraziel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 15:59:
[...]

Als je met die andere persoon quests gedaan hebt dan op het moment dat je in je eigen game bij die quests aankomt krijg je de vraag of je ze wil skippen tot het punt waar je in de andere game gekomen was.
Maar als je alleen maar er bij gestaan hebt terwijl de ander 20 keer graveward killde of zo, dan moet je inderdaad overal nog doorheen ja.
Ik stond er idd alleen maar bij dus ergerlijk genoeg moet ik nu weer overal heen in die main story. :(
internaut schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:14:
[...]

Ik stond er idd alleen maar bij dus ergerlijk genoeg moet ik nu weer overal heen in die main story. :(
Ach, je bent dan wel zwaar overpowered en kunt gewoon alleen door de main quest heen rennen. Je kunt in veel gevallen ook gewoon langs de vijanden rennen waarschijnlijk. Tegen het einde zijn de quests dan weer meer jouw level en kun je weer normaal spelen.
Op zich moet dat toch vrij snel kunnen :)

Gamertag: Finraziel42

• Groningerkoek
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 22:00
Finraziel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:00:
[...]

Ach, je bent dan wel zwaar overpowered en kunt gewoon alleen door de main quest heen rennen. Je kunt in veel gevallen ook gewoon langs de vijanden rennen waarschijnlijk. Tegen het einde zijn de quests dan weer meer jouw level en kun je weer normaal spelen.
Op zich moet dat toch vrij snel kunnen :)
Vrij snel, jawel, maar er gaat onder andere door het niet skippen van video's en het vaak een gebied moeten clearen toch best nog wel een aantal uren in zitten. Ik zou op een gehele Zondag van 14 uur spelen niet de hele story mode kunnen doen.
Groningerkoek schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:44:
[...]

Vrij snel, jawel, maar er gaat onder andere door het niet skippen van video's en het vaak een gebied moeten clearen toch best nog wel een aantal uren in zitten. Ik zou op een gehele Zondag van 14 uur spelen niet de hele story mode kunnen doen.
Hmm, ik proef een uitdaging... Misschien eens een keer op TVHM zonder Mayhem proberen :+

• Groningerkoek
Finraziel schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:51:
[...]

Hmm, ik proef een uitdaging... Misschien eens een keer op TVHM zonder Mayhem proberen :+
Al die filmpjes en verplichte conversaties kosten zoveel tijd bij elkaar. Als je het verhaal uit je hoofd kent kun je vaak al naar de plek gaan waar je moet zijn voordat de marker komt, daar kun je iets mee besparen.

• 42erik
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21:34
Hmm, net de story uitgespeeld, level 40. Normal mode is echt te makkelijk, alles verdampt voor mijn ogen bijna maar mayhem 1 is al erg heftig solo, blijf maar dood gaan.

Ligt het aan mij of is het verschil tussen die 2 erg groot?

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:04
42erik schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:02:
Hmm, net de story uitgespeeld, level 40. Normal mode is echt te makkelijk, alles verdampt voor mijn ogen bijna maar mayhem 1 is al erg heftig solo, blijf maar dood gaan.
Ik wilde juist net een berichtje schrijven dat ik bij Normal Mode continu doodga en eigenlijk het niveau al iets te hoog vind.
Bij BL2 had ik dat gevoel veel minder eigenlijk?

• 42erik
Ryur schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:19:
[...]

Ik wilde juist net een berichtje schrijven dat ik bij Normal Mode continu doodga en eigenlijk het niveau al iets te hoog vind.
Bij BL2 had ik dat gevoel veel minder eigenlijk?
Ik speel ook wel fl4k, een beest wat je kan reviven helpt heel erg merk ik

• Groningerkoek
Het ligt heel erg aan welke items je hebt gevonden, en hoe je skilltree in elkaar zit. En dat reviven van de pet scheelt zeker bij de bossfights enorm in mijn beleving. I.p.v. opnieuw erin moeten gewoon en rev van je beestje krijgen.
Welke items je hebt scheelt inderdaad extreem veel. Met de hele inverntory vol met legendaries is Mayhem 2 simpel te doen.
Groningerkoek schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:13:
[...]

Al die filmpjes en verplichte conversaties kosten zoveel tijd bij elkaar. Als je het verhaal uit je hoofd kent kun je vaak al naar de plek gaan waar je moet zijn voordat de marker komt, daar kun je iets mee besparen.
En volgens mij overdrijf je dus schromelijk... De filmpjes en verplichte conversaties zijn in ieder geval absoluut geen 14 uur bij elkaar, of ook maar iets wat daar enigszins bij in de buurt komt.
Ik ben geen speedrunner maar misschien ga ik het wel eens een keer proberen...

• Groningerkoek
Finraziel schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:08:
[...]

En volgens mij overdrijf je dus schromelijk... De filmpjes en verplichte conversaties zijn in ieder geval absoluut geen 14 uur bij elkaar, of ook maar iets wat daar enigszins bij in de buurt komt.
Ik ben geen speedrunner maar misschien ga ik het wel eens een keer proberen...
Meer dat de filmpjes en conversatis veel tijd in beslag nemen, niet dat deze 14 uur in totaal zijn bij elkaar. (hoewel het voelt alsof we hele dagen verspillen met die nog niet doorklikbare zooi)

• KnoxNL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20:14
WHW3B-WHFZT-ZWTW5-JBJJT-RZZSH

24 uur geldig

Nvm was blijkbaar een oude tweet en mijn timeline was niet bij :O

KnoxNL wijzigde deze reactie 03-11-2019 17:32 (44%)

KnoxNL schreef op zondag 3 november 2019 @ 17:31:
WHW3B-WHFZT-ZWTW5-JBJJT-RZZSH

24 uur geldig

Nvm was blijkbaar een oude tweet en mijn timeline was niet bij :O
Deze is net gepost, nog zo'n 23 uur geldig: C9KBJ-6HXHT-9WJKW-BJ33B-SK95C

• 42erik
PilatuS schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:57:
Welke items je hebt scheelt inderdaad extreem veel. Met de hele inverntory vol met legendaries is Mayhem 2 simpel te doen.
Ik heb er best wat, maar om nu te zeggen dat die allemaal zo sterk zijn vind ik niet. Al is de AAA pistol wel heel lekker om schilden weg te werken.
42erik schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:30:
[...]

Ik heb er best wat, maar om nu te zeggen dat die allemaal zo sterk zijn vind ik niet. Al is de AAA pistol wel heel lekker om schilden weg te werken.
Niet alle legendaries zijn ook even goed, sommige zijn zelfs slecht. Als je het volgende hebt heb je eigenlijk niets anders meer nodig: Flakker, Hellfire, Butcher en Lyuda. Ik heb bijvoorbeeld een Butcher met shock element, daarbij is die AAA niets.

PilatuS wijzigde deze reactie 03-11-2019 18:46 (7%)

• kihon
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10:47

kihon

Uplay > palitojr

Ik heb eindelijk alles voor mijn Tediore Chuck build.

Het is (vind ik zelf) geweldig !

3 paarse Tediore guns (homing + mirv module ) Met goede annointments. Dit duurde het langst om te farmen.
1 Redundant Face-Puncher

Alleen shield ben ik nog niet over uit.
Af en toe gebruik ik Big Boom Blaster, dan weer Transformer en Front Loader

Kwa Grenade mods ben ik afgestapt van de Recurring Hex meta; gebruik nu paarse Cluster- F*ck Tracker grenades (van Atlas)

Moet wel oppassen met de Splash Dmg ;)
Gaje down-second wind-weer down-second wind :O

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Diezelfde gast is ondertussen (met Moze) al een stuk sneller:
YouTube: Borderlands 3 Geared Moze speedrun in 3:12:56 [PB]
Maar daar kwam ik met opzet niet mee aan omdat hij ook trucjes gebruikt als quit en reload en ik weet niet hoeveel hij daarmee skipt.

Maar ik heb zelf helemaal niet zo'n problemen met de niet skippable dingen. Enige wat ik echt irritant vind is dat verhaaltje van Marcus als je een nieuw karakter start... Maar goed, de eerste keer is wel ok en daarna hoeft het maar drie keer. Kun je even wat te drinken gaan pakken of zo.
PilatuS schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:44:
[...]

Niet alle legendaries zijn ook even goed, sommige zijn zelfs slecht. Als je het volgende hebt heb je eigenlijk niets anders meer nodig: Flakker, Hellfire, Butcher en Lyuda. Ik heb bijvoorbeeld een Butcher met shock element, daarbij is die AAA niets.
Het hangt ook weer af van je class en skills... Zelf heb ik een butcher zonder element maar die is nogal waardeloos ten opzichte van mijn (paarse) Cost-Effective Q-System die veel meer DPS haalt. Butcher heeft meer burst damage, maar ik wil zoveel mogelijk damage in mijn Guerillas window met FL4K en de Q-System krijgt de health bar van een baas gewoon beduidend verder omlaag.
Daarentegen heb ik ook een Lucian's Call die het in principe op DPS af zou moeten leggen, ware het niet dat het afhankelijk van het gevecht zo makkelijk is om er superveel crits mee te halen dat je met FL4K in no time je Fade Away terug hebt.
En eenmaal in mayhem maken de modifiers natuurlijk ook nogal wat uit, ik heb vooral mijn Maggie en Companion voor als Assault Rifles te ver gemind worden (ben nog op weg om een kings/queens call te proberen te farmen).

Overigens ook een Night Hawkin gevonden die ik net even uitgeprobeerd heb samen met een Ice Breaker relic... OMFG! Dat ding is écht goed zeg... En dat terwijl ik momenteel -35% damage op SMG heb. Enige nadeel is dan dat je rekening moet houden met of het dag of nacht is :+

De Butcher moet je inderdaad in een element hebben, maar dan is ie ook heel erg goed. Een shock om door de shields te komen en direct daarna met een fire er achteraan verslaat alles met gemak. Dit op een Zane zonder iets met elemental damage te doen. Hoe dan ook, Mayhem 2 of 3 is met de juiste wapens makkelijk te doen. Ga je voor een build rondom bepaalde wapens is Mayhem 3 zelfs te makkelijk.

• Derbiss
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 10:10
Finraziel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:21:
[...]

Ongetwijfeld bedoel je de campaign nog niet uitgespeeld... dat heb ik wel... het spel heb ik echter nog lang niet uitgespeeld :)
correct ;)
Finraziel schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:23:
[...]

Diezelfde gast is ondertussen (met Moze) al een stuk sneller:
YouTube: Borderlands 3 Geared Moze speedrun in 3:12:56 [PB]
Maar daar kwam ik met opzet niet mee aan omdat hij ook trucjes gebruikt als quit en reload en ik weet niet hoeveel hij daarmee skipt.

Maar ik heb zelf helemaal niet zo'n problemen met de niet skippable dingen. Enige wat ik echt irritant vind is dat verhaaltje van Marcus als je een nieuw karakter start... Maar goed, de eerste keer is wel ok en daarna hoeft het maar drie keer. Kun je even wat te drinken gaan pakken of zo.
Daar is bizar veel tijd mee te winnen, zelfs al die lulverhaaltjes op je schip, intro's bij een map (zoals bij eerste stuk, je skipt daar hele dialoog met claptrap en eerste ruimte).

Maar bij altas lijkt het relic glitch te doen, dus die combinatie zou het meteen een Any% worden.
Deze glitch dus
YouTube: Moze SUPERSPEED Glitch - Borderlands 3 Glitch Tutorial

Een duo-run kan je hier nog iets van 10 minuten makkelijk afschaven, al zit hij wel bijna nonstop aan z'n speedcap qua movement, dat je daar nog weinig kan winnen. BL2 speedruns waren hoofdzakelijk MP runs, BL3 is gewoon net iets te saai om echt als speedrun te gaan doen (zie maar weinig submissions bij speedrun) en je zit nog extremer aan de RNG kant voor specifieke wapens.
(in BL2 had je 3 bosses die je meerdere keren deed voor exp, maar ook voor specifieke drops).

Heb met 2 anderen nog een poging gewaagt, maar bij diverse missies zitten specifieke checkpoints dat je dus niet direct naar objective kan, maar je moet hele tussenstuk 'in volgorde' doorlopen, met quit/reload heb je zelfs kans dat hele stuk reset (vanwege nogsteeds halfwerkende spawnpoints).

SinergyX wijzigde deze reactie 04-11-2019 15:45 (12%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Groningerkoek
14 uur was inderdaad wat overdreven, het is vooral de 1e run die lang duurt. Zal ook verschil maken op welk platform je zit, vaak zijn spelen op de PC sneller te spelen dan op de XboX. Destiny Shattered Throne record op de PC is 5:40 gaat je op de console nooit van zijn leven lukken.

• Powerblast
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19:17
En voor een borderlands newbie, wat zijn die golden key codes? :)

Ben net begonnen, zit nu net op Promethea. Had deze game bij m'n AMD cpu gekregen maar had niet verwacht dat ik dit zo fun ging vinden :). Misschien bij een sales toch ook maar eens 1 & 2 aanschaffen. Maakt het voor het verhaal veel uit dat ik pas bij 3 ben begonnen? Elk character is nieuw voor mij, ookal heb ik soms het idee als ik de verhaallijn volg dat het een char is uit een eerdere game. Maar goed, de background story van wat Pandora nu juist is enzo mis ik precies wel wat. Wordt dat in de eerdere games meer uitlegd? Of zijn het volledig losstaande storylines?
Powerblast schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:48:
En voor een borderlands newbie, wat zijn die golden key codes? :)

Ben net begonnen, zit nu net op Promethea. Had deze game bij m'n AMD cpu gekregen maar had niet verwacht dat ik dit zo fun ging vinden :). Misschien bij een sales toch ook maar eens 1 & 2 aanschaffen. Maakt het voor het verhaal veel uit dat ik pas bij 3 ben begonnen? Elk character is nieuw voor mij, ookal heb ik soms het idee als ik de verhaallijn volg dat het een char is uit een eerdere game. Maar goed, de background story van wat Pandora nu juist is enzo mis ik precies wel wat. Wordt dat in de eerdere games meer uitlegd? Of zijn het volledig losstaande storylines?
Die codes kun je invoeren, in game of op https://shift.gearboxsoftware.com/rewards, en dan kun je de golden chest op Sanctuary III open maken. Daar zit dan wat random goede gear in voor jouw level. Eerlijk gezegd niet zo spannend in deze game. In Borderlands 2 en TPS waren de droprates een stuk slechter (is uiteindelijk wel gepatcht en is nu beter maar pas jaren nadat de games uit kwamen) terwijl de scaling exponentieel was terwijl die in deel 3 meer lineair lijkt te zijn. Dat komt er op neer dat je in 2 en TPS minder goede wapens vond terwijl je ook juist minder lang met je wapens kon doen als je omhoog ging in level (een wapen dat 5 levels onder jou zat was meestal totaal onbruikbaar geworden). Daardoor was de golden chest in die games een goede uitweg als je zonder goede gear zat. In 3 heb ik eigenlijk geen moment de aandrag gevoeld om te kijken wat ik uit die chest kan halen.

Wat betreft het verhaal... mwa, eigenlijk maakt het niet veel uit. Je zult uiteraard wat references missen en de terugkerende karakters niet kennen, maar veel maakt dat niet uit. Wat Pandora betreft, het enige dat je hoeft te weten is dat het een vrijwel wetteloze planeet is (aan de grens van het bevolkte heelal als ik me niet vergis, vandaar Borderlands) waar de vorige games zich afgespeeld hebben. Het is een planeet vol mensen die achtergelaten zijn door grote megacorporaties toen de planeet niet winstgevend genoeg bleek te zijn, waardoor de meesten gestoord raakten en bandits werden (je moet toch wat heben om op te schieten :+). Daar is wel wat achtergrond info over in de vorige games, maar niet heel veel.

Deel 2 en TPS zijn wel vooral heel cool voor het verhaal van Jack en Hyperion, en als je 3 zo leuk vindt dan is het zeker aan te raden om die een keer in een sale mee te nemen (komen vaak genoeg voor heel weinig langs). Voor het verhaal van 3 doet het weinig, er is volgens mij welgeteld één sidequest die er op teruggrijpt (al heb ik ze nog niet allemaal gedaan dus misschien mis ik nog wat).

Deel 1 heeft weinig verhaal, die zou ik alleen nog doen als je écht Borderlands gek blijkt te zijn nu. Ik vind hem nog steeds leuk, maar het is duidelijk te merken dat dit de eerste poging was. Er zit wel net één ding in die game die wél heel belangrijk blijkt te zijn voor het verhaal van 3, maar alsnog zul je het niet missen als je het niet weet. En om die hele game er nou voor te gaan spelen... Je kunt eventueel ook recap video's vinden op Youtube.

edit: Oh, en mocht je nog de kans zien dan is Tales from the Borderlands ook heel erg leuk om mee te pikken. Alleen is die door de tenondergang van Telltale niet meer te koop... Maar mocht je een retail versie ergens vinden, meer Borderlands verhaal willen en tegen het Telltale sausje van games kunnen dan zou ik hem zeker meenemen. Ik vermoed alleen dat er geen retail PC versie geweest is, alleen console.

Finraziel wijzigde deze reactie 04-11-2019 19:31 (5%)

@Finraziel ben nu wel even benieuwd wat er zo belangrijk uit deel 1 is voor deel 3. Mag via PB of tussen spoilertags.

Verder goede uitleg van de games. Helemaal mee eens.

Fujifilm X-T2 || 16mm f1.4 || 35mm f/2 // Tesla Model 3 LR AWD

PdeBie schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:26:
@Finraziel ben nu wel even benieuwd wat er zo belangrijk uit deel 1 is voor deel 3. Mag via PB of tussen spoilertags.

Verder goede uitleg van de games. Helemaal mee eens.
Nou ja, belangrijk...
spoiler:
Het feit dat Lilith (en de rest van de BL1 VHs) de destroyer al bevochten hebben en Tyrene zegt "I'm going to finish what you started"

Het is niet dat je nou wat mist als je BL1 dus niet gespeeld hebt, maar het is wel een leuke throwback :)

• KnoxNL
Nou ja,

spoiler:
Je hebt ook nog het stuk waar je de jeugd van Angel en de historie van handsome jack meekrijgt, wat wellicht raar kan overkomen als je niet weet wie dat zijn.
KnoxNL schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 06:50:
Nou ja,

spoiler:
Je hebt ook nog het stuk waar je de jeugd van Angel en de historie van handsome jack meekrijgt, wat wellicht raar kan overkomen als je niet weet wie dat zijn.
Ja, dat is die ene sidequest die ik noemde :)

• w00tstok
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17:43
Gisteravond eindelijk mijn Moze Build afgemaakt (Invincible Build), zocht nog een betere Bloodletter, gisteren bij Graveward zitten farmen en dropte een relatief goeie. Nu maar eens beginnen aan de trials en dan denk ik nieuwe Character beginnen.
Finraziel schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:06:
[...]

Nou ja, belangrijk...
spoiler:
Het feit dat Lilith (en de rest van de BL1 VHs) de destroyer al bevochten hebben en Tyrene zegt "I'm going to finish what you started"

Het is niet dat je nou wat mist als je BL1 dus niet gespeeld hebt, maar het is wel een leuke throwback :)
Ah, dat stuk. Dat is inderdaad geen schande als je het niet weet, maar voor de kenners wel leuk ja :)

KnoxNL schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 06:50:
Nou ja,

spoiler:
Andere kant
spoiler:
Hoe Tannis precies aan de siren powers van Angel komt is ook niet helemaal duidelijk, vanuit Maya en dat ....kind bekeken, moeten zij elkaar dus al eerder kennen alvorens die krachten door te sturen naar de volgende, maar niets in BL2 lijkt erop te wijzen dat Tannis eerder iets wist over Angel en moment dat je haar leert kennen, gaat ze ook direct dood. BL3 is het niet meer dan een 'lets say a gift from an Angel'.

SinergyX wijzigde deze reactie 05-11-2019 12:46 (4%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• HaruHaru
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 20:53
SinergyX schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:46:
[...]

Andere kant
spoiler:
Hoe Tannis precies aan de siren powers van Angel komt is ook niet helemaal duidelijk, vanuit Maya en dat ....kind bekeken, moeten zij elkaar dus al eerder kennen alvorens die krachten door te sturen naar de volgende, maar niets in BL2 lijkt erop te wijzen dat Tannis eerder iets wist over Angel en moment dat je haar leert kennen, gaat ze ook direct dood. BL3 is het niet meer dan een 'lets say a gift from an Angel'.
Volgens mij....
spoiler:
verteld ze dit tijdens de missies hoe haar studies in BL1 & 2 ook (zoals het eten van de haren van Lilith en smaakt naar Fried Pickles) heeft ze geleerd hoe ze power moet leechen van eridium en hoe ze siren powers mee kan krijgen. Ga ik van uit als ik goed heb geluisterd. Maar, correct me if I am wrong :)

BTC = The New Gold - LTC = The New Silver - Let op: Ik geef vooral mijn mening in mijn posts. Twitter: @CoskunU2

HaruHaru schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:54:
[...]

Volgens mij....
spoiler:
verteld ze dit tijdens de missies hoe haar studies in BL1 & 2 ook (zoals het eten van de haren van Lilith en smaakt naar Fried Pickles) heeft ze geleerd hoe ze power moet leechen van eridium en hoe ze siren powers mee kan krijgen. Ga ik van uit als ik goed heb geluisterd. Maar, correct me if I am wrong :)
spoiler:
Dat is haar algemene fascinatie naar eridium en sirens, intro in BL3 maakt ze daar nog een referentie naar, maar ze heeft voordat Angel doodgaat geen siren krachten, deze krijgt zij van Angel zoals dat kind ze van Maya krijgt. Ergens tussen BL2 en BL3 moet Lillith dus ergens erachter komen dat Tannis nu de krachten van Angel heeft, zoals ze zegt na Pain & Teller dat ze dit eerder wilde vertellen.

Maar zoals Maya vooraf al hint dat dat kind de krachten van haar zou krijgen, is er geen enkele referentie hoe Angel de krachten aan Tannis zou geven.

Nu weet ik niet welke side missie het nu was (in BL3 of TPS), dat je nog een 'chamber' gaat sluiten, een mogelijke voorganger waar Angel heeft gezeten, enkel daar is Tannis heel erg tegen het zooitje sluiten en wil eerst nog alle data alvorens je het boeltje helemaal afsluit, maar in TPS was nog helemaal niet bekend dat Jack Angel dus als Siren vasthield.

• Powerblast
Dan wordt het waarschijnlijk een keertje bl2 in de sales. Ben voorlopig nog wel even zoet met 3, wat een game :). Veel groter dan ik had verwacht.

• Groningerkoek
Powerblast schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:49:
Dan wordt het waarschijnlijk een keertje bl2 in de sales. Ben voorlopig nog wel even zoet met 3, wat een game :). Veel groter dan ik had verwacht.
Pak dan gelijk de handsome collection ;)

• Joenino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:10
Groningerkoek schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:59:
[...]

Die pikte je vorig jaar voor 6 euro op bij steam toen BL3 aangekondigd werd.

Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - Asus Strix 970 @ 1478 boost 7800 mem - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB

• 42erik
Groningerkoek schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:59:
[...]

Pas nog deel 1 gespeeld... Wat is 2 al zoveel beter qua controls. Automatisch oppakken van ammo, rennen terwijl je strafed (spel je dat zo?), ffyl waar je beter kan mikken.

Ik kon er eerlijk gezegd niet echt meer aan wennen...

• Groningerkoek
42erik schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:43:
[...]

Pas nog deel 1 gespeeld... Wat is 2 al zoveel beter qua controls. Automatisch oppakken van ammo, rennen terwijl je strafed (spel je dat zo?), ffyl waar je beter kan mikken.

Ik kon er eerlijk gezegd niet echt meer aan wennen...
Hier hetzelfde, 2 is nog prima te doen hoewel die iets gedateerd aanvoelt. 1 is wat mij betreft gewoon te oud en dat is merkbaar.
Mochten meer mensen zo af en toe wel eens een foto nemen met photo mode maar nog niet echt naar de opgeslagen foto's gekeken hebben... je moet zélf de UI uitschakelen (met H) voor je een foto neemt, want het stomme spel maakt gewoon een screenshot.
De photo mode is op zich erg cool, maar degene die dat zo geprogrammeerd heeft... ik ga er maar vanuit dat de koffie die dag op was of zo.
Anders krijg je dus zoiets:

Shot die ik alleen net even gemaakt heb om te laten zien dat de RNG van Borderlands nog steeds funky is. Loot ghost die 4 legendaries dropt, waarvan 3 Fearmongers 8)7
In de vorige games ook al meermaals opgevallen dat de RNG er een handje van heeft om een aantal keer hetzelfde achter mekaar te doen. Ook meermaals twee slot machines naast elkaar jackpot uit gehad (in 2, niet in 3 want in deze game is er nul reden om de slot machines te spelen).

edit: Ah, dit zou er ook wel wat mee te maken kunnen hebben :+
Loot Ghosts now drop more loot
Loot Ghosts have an increased the chance of dropping Bloody Harvest specific legendary gear

Finraziel wijzigde deze reactie 08-11-2019 07:32 (9%)

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

BUG FIXES
Anointed enemies are no longer immune to Cryo damage.

YES!!!
Dat was zoo irritant :)
Had je een Cryo build, kwamen er een aantal van die flappies langs :(

Ook wel een goede:
Explosions created by enemy Badass’ weapons have a much quicker explosion effect to reduce screen clutter
We found that Badass enemies with heavy weapons were creating too many explosion effects that lingered on the screen, hindering the player’s view at times. We are going to make a larger change to their weapons in the patch but wanted to shorten the explosion particle effect to dramatically lower screen clutter.

verder volledige Patch Notes >

https://forums.gearboxsof...-hotfix-11-7-2019/4080312

kihon wijzigde deze reactie 07-11-2019 21:40 (56%)

• Groningerkoek
5ZWTT-SZXZ3-SW3W5-33BTT-X5Z3H

1 Golden Key

Geldig tot deze Vrijdagmiddag 17:00

• KnoxNL
Groningerkoek schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:20:
5ZWTT-SZXZ3-SW3W5-33BTT-X5Z3H

1 Golden Key

Geldig tot deze Vrijdagmiddag 17:00
Not a Valid code zegt ie bij mij

Laat maar, stond een spatie voor

KnoxNL wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:37 (8%)

• Groningerkoek
KnoxNL schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:37:
[...]

Dan ga ik die spatie even weghalen.

Edit: Lol, die spatie heb je er zelf bijgemaakt.

Groningerkoek wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:40 (62%)

• KnoxNL
Groningerkoek schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:38:
[...]

Dan ga ik die spatie even weghalen, foutje.
Oh dat was niet richting jou hoor, ik had beter moeten opletten :)

• Groningerkoek
KnoxNL schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:39:
[...]

Oh dat was niet richting jou hoor, ik had beter moeten opletten :)
En spaar een paar sleutels op en doe dan het trucje met online/offline, veel gemakkelijker dan telkens die losse codes voor 1 sleutel.

• luigi87
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online

luigi87

Domotica Fanaticus

KnoxNL schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:37:
[...]

Haha, had ik ook last van :+
Komt van het kopiëren denk
Groningerkoek schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:41:
[...]

En spaar een paar sleutels op en doe dan het trucje met online/offline, veel gemakkelijker dan telkens die losse codes voor 1 sleutel.
Zit nu op 8 sleutels, zo gaat het trukje lekker snel.
Irriteer me inmiddels aan dat die kist zo langzaam opent en me rugzakje zo snel vol zit.
Maar heb nu wel een leuke set nieuwe wapens :D

luigi87 wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:50 (47%)

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21:07
Ik heb storyline nu uitgespeeld. Is het normaa dat ik badass rank 1 ben? Had toch aardig wat challenges gehaad dacht ik zo

• Groningerkoek
luigi87 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:48:

Zit nu op 8 sleutels, zo gaat het trukje lekker snel.
Irriteer me inmiddels aan dat die kist zo langzaam opent en me rugzakje zo snel vol zit.
Maar heb nu wel een leuke set nieuwe wapens :D
Dat rugzakje vind ik nog niet zo erg, dat de vaultspace zo ongelofelijk klein is stoort mij wel mateloos, of dat je perse langs sanctuary moet voor je vault. Ze hadden zoveel kunnen leren/overnemen van een game als Destiny waar een vault met 500 spots en gewoon lekker in de app op je laptop alles sorteren en overhevelen zo heerlijk werkt.

• Groningerkoek
Aschtra schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:53:
Ik heb storyline nu uitgespeeld. Is het normaa dat ik badass rank 1 ben? Had toch aardig wat challenges gehaad dacht ik zo
Guardian rank ;)

En ja dat is normal, je hebt dit nu pas unlocked door je 1e storymode en begint nu pas met opbouwen van die punten.

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21:07
Groningerkoek schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:56:
[...]

Guardian rank ;)

En ja dat is normal, je hebt dit nu pas unlocked door je 1e storymode en begint nu pas met opbouwen van die punten.
Ja die bedoelde ik :p

Maar toen ik challenges haalde kreeg ik alwe berichten daarvan volgens mij?

• Groningerkoek
Aschtra schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:02:
[...]

Ja die bedoelde ik :p

Maar toen ik challenges haalde kreeg ik alwe berichten daarvan volgens mij?
Het is niet meer zoals in Borderlands 2 waar je badass ranking kreeg door de challenges, in Borderlands 3 krijg je Eridium voor de challenges en werkt de guardian rank met XP.

• KnoxNL
Aschtra schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:53:
Ja guardian rank begint pas te lopen na dat je de story gedaan hebt. Je ziet een aparte roze balk hiervoor wara je xp voor krijgt en is niet meer op basis van challenges.

• luigi87
  • Nu online

luigi87

Domotica Fanaticus

Groningerkoek schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:54:
[...]

Dat rugzakje vind ik nog niet zo erg, dat de vaultspace zo ongelofelijk klein is stoort mij wel mateloos, of dat je perse langs sanctuary moet voor je vault. Ze hadden zoveel kunnen leren/overnemen van een game als Destiny waar een vault met 500 spots en gewoon lekker in de app op je laptop alles sorteren en overhevelen zo heerlijk werkt.
dat zie ik vaker voorbij komen. Ik maak niet eens gebruik van de vault bedoel wapens erin bewaren heeft weinig nut omdat ze qua level niet meer nuttig zijn.
Ik neem een set wapens mee, die ik gebruik tot ik een betere tegen kom. En dan verkoop ik alle oude zooi weer.

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:02

JSchut

.....

luigi87 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:58:
[...]

dat zie ik vaker voorbij komen. Ik maak niet eens gebruik van de vault bedoel wapens erin bewaren heeft weinig nut omdat ze qua level niet meer nuttig zijn.
Ik neem een set wapens mee, die ik gebruik tot ik een betere tegen kom. En dan verkoop ik alle oude zooi weer.
Ik heb hier ook een volle bank en 3 chars met een volle max backpack.
Bewaar gewoon veel interessante wapens die ik later met een andere char of een andere build kan/wil proberen.

Gelukkig komt er binnenkort iig een vergroting aan van de bank.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• Groningerkoek
luigi87 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:58:
[...]

Als je eenmaal lvl 50 bent dan dropt al die zooi ook op level 50.

Neem een stel goede wapens, die wil je dan in elk element, dan wil je een paar verschillende shields en artifacts die de verschillende wapentypes en elementen ondersteunen, een zootje verschillende granaten en class mods (ook met verschillende ondersteuningen) maar daar is op 1 account helemaal geen plaats voor. En dan zijn er over de 200 Legendaries :P

Wel een goede methode om het aantal actieve spelers omhoog te krikken, volgens mij is 10% alleen maar dummy's voor opslag.

Groningerkoek wijzigde deze reactie 08-11-2019 13:57 (7%)

• Derbiss
Groningerkoek schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:41:
[...]

verklaar? :)

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14:45
Als je online het social menu ingaat. Daarna de internet stekker eruit trekt, dan kan je de sleutels redeemen zomder dat deze werkelijk afgeschreven worden. Terug naar het menu en weer ingame, en je kan ze weer redeemen. Wel zorgen dat je in het main menu zit voordat je internet weer aanzet, anderd ben je de sleutels kwijt. Hierdoor kan je oneindig golden keys krijgen.

• Derbiss
Poesmij schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:00:
[...]

Als je online het social menu ingaat. Daarna de internet stekker eruit trekt, dan kan je de sleutels redeemen zomder dat deze werkelijk afgeschreven worden. Terug naar het menu en weer ingame, en je kan ze weer redeemen. Wel zorgen dat je in het main menu zit voordat je internet weer aanzet, anderd ben je de sleutels kwijt. Hierdoor kan je oneindig golden keys krijgen.
Damm.. ok, zal ik niet doen wegens niet nodig maar toch bedankt. Elke keer opnieuw verbaas ik me dat er mensen zijn die dit uitzoeken :)
Groningerkoek schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:57:
Wel een goede methode om het aantal actieve spelers omhoog te krikken, volgens mij is 10% alleen maar dummy's voor opslag.
Jij hebt het neem ik aan over met een ander account multiplayer joinen op de console om zo equip over te geven of zo? Waarom zou je dat doen? Lijkt me veel handiger om gewoon aparte characters aan te maken en via de bank over te hevelen.
Op de console moet je ze dan helaas wel echt tot aan Sanctuary spelen en inventory slots kopen, maar dat moet op een ander account toch ook.
Op de PC is het lekker makkelijk, ik heb mijn save file gewoon 10 keer gekopieerd en heb nu een lvl 50 FL4K genaamd ARs, een Pistols, een Shotguns etc...
Maar het blijft wel een gedoe, zou veel fijner zijn als ze de bank flink uit zouden breiden. En wellicht een personal storage ipv alleen gedeelde bank er bij. Dan kun je daar bijvoorbeeld al al je class mods in duwen die je toch nooit op een ander karakter gaat willen.

• Groningerkoek
Finraziel schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:42:
[...]

Jij hebt het neem ik aan over met een ander account multiplayer joinen op de console om zo equip over te geven of zo? Waarom zou je dat doen? Lijkt me veel handiger om gewoon aparte characters aan te maken en via de bank over te hevelen.
Op de console moet je ze dan helaas wel echt tot aan Sanctuary spelen en inventory slots kopen, maar dat moet op een ander account toch ook.
Op de PC is het lekker makkelijk, ik heb mijn save file gewoon 10 keer gekopieerd en heb nu een lvl 50 FL4K genaamd ARs, een Pistols, een Shotguns etc...
Maar het blijft wel een gedoe, zou veel fijner zijn als ze de bank flink uit zouden breiden. En wellicht een personal storage ipv alleen gedeelde bank er bij. Dan kun je daar bijvoorbeeld al al je class mods in duwen die je toch nooit op een ander karakter gaat willen.
Een andere account kun je op alle platforms ten alle tijde laten joinen zelfs al hebben ze zelfs de intro nog nooit gezien en dan kun je rechtstreeks traden en zo kunnen ze ook bij hun eigen vault, ook gemakkelijk om snel wat spul heen te dumpen met mailen, 4 characters op de andere account geeft je naast de vault 160 direct op te roepen items. En even inventory maximaliseren is geen probleem gezien de andere account toch op 99M staat omdat ik daar geld heen doe als die toch voor mij staat voor een trade.

Tevens speel ik alle 4 characters zelf al in de game en om die dan ook nog vol te pakken word mij echt teveel. Ik heb graag wat ruimte over in de backpack, en daarnaast heeft ieder character al een stel vaste items op zak voor verschillende load-outs. En net als veel anderen houd ik graag 1 van elke legendary, en van de leuken een aantal verschillenden zodat ik gemakkelijk kan variëren of wisselen want je weet nooit wat er straks weer een buff of nerf krijgt, dus je zit zomaar met gemak over een paar honderd items heen.

De kluis is gewoon veel en veel te klein, waarom een lootbased game maken terwijl je de loot niet kunt bewaren :P

• Groningerkoek
Derbiss schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:22:
[...]

Damm.. ok, zal ik niet doen wegens niet nodig maar toch bedankt. Elke keer opnieuw verbaas ik me dat er mensen zijn die dit uitzoeken :)
Dit is net zo gemakkelijk als de XP verhogen met online/offline, hier komen mensen zelfs per ongeluk al achter op de eerste dag omdat het van nature al voorkomende situaties zijn.
Groningerkoek schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:07:
[...]

Een andere account kun je op alle platforms ten alle tijde laten joinen zelfs al hebben ze zelfs de intro nog nooit gezien en dan kun je rechtstreeks traden en zo kunnen ze ook bij hun eigen vault, ook gemakkelijk om snel wat spul heen te dumpen met mailen, 4 characters op de andere account geeft je naast de vault 160 direct op te roepen items. En even inventory maximaliseren is geen probleem gezien de andere account toch op 99M staat omdat ik daar geld heen doe als die toch voor mij staat voor een trade.

Tevens speel ik alle 4 characters zelf al in de game en om die dan ook nog vol te pakken word mij echt teveel. Ik heb graag wat ruimte over in de backpack, en daarnaast heeft ieder character al een stel vaste items op zak voor verschillende load-outs. En net als veel anderen houd ik graag 1 van elke legendary, en van de leuken een aantal verschillenden zodat ik gemakkelijk kan variëren of wisselen want je weet nooit wat er straks weer een buff of nerf krijgt, dus je zit zomaar met gemak over een paar honderd items heen.

De kluis is gewoon veel en veel te klein, waarom een lootbased game maken terwijl je de loot niet kunt bewaren :P
Ahhh ja niet bij stilgestaand dat je geld ook kunt traden, dat maakt het wel makkelijker dan inderdaad.

• JSchut

JSchut

.....

Iemand op de Xbox die mij even wil helpen? Moet een duel winnen en iemand reviven :)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• Groningerkoek
JSchut schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:28:
Iemand op de Xbox die mij even wil helpen? Moet een duel winnen en iemand reviven :)
LOL, ben je nog online? (zo ja drop me je gamertag even in een pm of zo) ik gooi d'r met een kwartiertje een film op. Anders fixen we dat wel even op een ander moment.

• JSchut

JSchut

.....

Groningerkoek schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 00:16:
[...]

LOL, ben je nog online? (zo ja drop me je gamertag even in een pm of zo) ik gooi d'r met een kwartiertje een film op. Anders fixen we dat wel even op een ander moment.
Hehe nee was al weg. Ik kan eventueel vanmiddag rond 1 uur of anders vanavond na 7 uur. Of het komende half uur kan ik ook online komen.

Dus als iemand tijd en zin heeft graag!

Gamertag: JSchut82

• KnoxNL
Ik heb niet echt vrienden die dit spel online spelen, en nu 2 tweakers in mijn epic friends list.

Misschien kunnen we de 21e als de raid boss er is (Takedown at Mailwans blacksite) wat data tijden organiseren om er doorheen te gaan? :) Ik gok dat dit deel solo wel te lastig wordt.

• internaut
KnoxNL schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:10:
Ik heb niet echt vrienden die dit spel online spelen, en nu 2 tweakers in mijn epic friends list.

Misschien kunnen we de 21e als de raid boss er is (Takedown at Mailwans blacksite) wat data tijden organiseren om er doorheen te gaan? :) Ik gok dat dit deel solo wel te lastig wordt.
Count me in.

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

KnoxNL schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:10:

Denk dat ik wel wat tijd kan vinden :+

• Groningerkoek
JSchut schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:52:
[...]

Hehe nee was al weg. Ik kan eventueel vanmiddag rond 1 uur of anders vanavond na 7 uur. Of het komende half uur kan ik ook online komen.

Dus als iemand tijd en zin heeft graag!

Gamertag: JSchut82
Ik voeg je later vandaag wel even toe en stuur je wel een berichtje, in de ochtend zit ik zelden op de box i.v.m. mijn zoontje :)

Volgens spelen wij beiden voldoende om elkaar dit weekend tegen het lijf te lopen.

• Groningerkoek
W95BB-3BZS3-ZCBWC-BJT3B-9BTKS

1 Golden Key

Geldig vandaag tot 17:00

• JSchut

JSchut

.....

Groningerkoek schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:38:
[...]

Ik voeg je later vandaag wel even toe en stuur je wel een berichtje, in de ochtend zit ik zelden op de box i.v.m. mijn zoontje :)

Volgens spelen wij beiden voldoende om elkaar dit weekend tegen het lijf te lopen.
Top thanks!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Sinds die patch van 7 Nov crashed mijn game behoorlijk vaak. :(
Ook erg vaak connection lost
Meeerdere hier last van?

• internaut
Hier crashed het precies veel minder dan vroeger sinds de laatste patch maar aangezien sommige crashes zo random zijn is het moeilijk om vast te stellen waar het probleem zit.
Crashen doet mijn game eigenlijk nooit... Nooit gedaan ook. Enige wat ik sinds de eerste patch nog steeds heb is dat hij bij sliden regelmatig ineens naar 0 fps knalt even (vaak lang genoeg dat ik maar weer op shift druk om te gaan rennen en dan gaat de game ook weer door).

• FabianGTI
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 12:44
Ik snap echt niets van die lijstjes die je ziet bij challenges

Nu heb ik bijvoorbeeld 37 van de 30 erdidian writing 8)7 , en volgens het lijstje ook alle zijmissies gedaan, maar krijg nog geen trophie dus er zal er nog wel ergens eentje zitten

Maar nog vervelender is, kan zien dat ik op 'all named locations' ben geweest van een bepaalde planeet, maar als ik naar overview ga geeft hij aan dat ik er nog ergens eentje mis

Is het nou zo gigantisch gebugged of mis ik ergens iets? :?

• Powerblast
Zie ik ineens de handsome collection die op m'n wishlist stond in sales :), ineens ook maar aangeschaft. Heb binnenkort 3 weken vakantie, weet ik weeral wat doen :p.

Voor BL3, zijn die hallowoon events nuttig om te doen? Ik ben tot op de endboss geraakt, maar die dude krijg ik dus niet down. Wat een shield en HP heeft die :/

Powerblast wijzigde deze reactie 10-11-2019 19:20 (32%)

• KnoxNL
Powerblast schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:19:
Zie ik ineens de handsome collection die op m'n wishlist stond in sales :), ineens ook maar aangeschaft. Heb binnenkort 3 weken vakantie, weet ik weeral wat doen :p.

Voor BL3, zijn die hallowoon events nuttig om te doen? Ik ben tot op de endboss geraakt, maar die dude krijg ik dus niet down. Wat een shield en HP heeft die :/
Er is wel specifieke gear te vinden. Met de name de grenade mod vind ik erg tof.

Als je er niet doorheen komt heb je wellicht nog niet gear die goed genoeg is. Met een fatsoenlijk shock wapen is zijn schild zo weg.

• JSchut

JSchut

.....

Powerblast schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:19:

Gebruik een shock wapen voor z’n schild. Zelfs op mayhem 3 is z’n schild dan zo weg.

• Groningerkoek
Voor die paar specifieke drops van het event hoef je het niet te doen, ja ze kunnen met de goede buffs leuk zijn, maar er is volop ander spul wat minimaal net zo goed is of beter tot veel beter. Zodra je build sterker is en je Mayhem 3 gaat doen kom je echt om in de legendary's, ik heb inmiddels doen dat ik ze niet eens meer op pak, in Borderlands 2 sprong je bijna een gat in de lucht als er een top item viel, hier vallen ze echt met bosjes en soms zelfs met bosjes tegelijk. Vandaag 1x Graveward gedaan en 7 Oranje items, ik houd van goede loot maar het mag om mij wel een tandje minder.

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:53
FabianGTI schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:21:
Ik snap echt niets van die lijstjes die je ziet bij challenges

Nu heb ik bijvoorbeeld 37 van de 30 erdidian writing 8)7 , en volgens het lijstje ook alle zijmissies gedaan, maar krijg nog geen trophie dus er zal er nog wel ergens eentje zitten

Maar nog vervelender is, kan zien dat ik op 'all named locations' ben geweest van een bepaalde planeet, maar als ik naar overview ga geeft hij aan dat ik er nog ergens eentje mis

Is het nou zo gigantisch gebugged of mis ik ergens iets? :?
Die Eridian writings trophy is (kennelijk nog steeds :P) bugged. Als je ze op de diverse maps allemaal gevonden hebt, moet je de Eridian writing op Sanctuary een paar keer activeren en dan kan het maar zo zijn dat je de trophy ineens krijgt :+

Voor wat betreft named locations: je hebt ook alle Circles of Slaughter bezocht? En alle Proving Grounds?

Join het GoT Pulse-Team!

Hoe lang duurt die Haloween actie nog? Ben die spookjes nu wel zat.

• Groningerkoek
PdeBie schreef op zondag 10 november 2019 @ 21:37:
Tot ons aller groot "genoegen" blijven die spookjes tot 5 December.

• luigi87
  • Nu online

luigi87

Domotica Fanaticus

Nieuwe code

CS53B-FBS9J-95TK5-BJTT3-KJKTJ

Verloopt morgen ochtend 10 uur?

luigi87 wijzigde deze reactie 10-11-2019 21:50 (28%)

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

PdeBie schreef op zondag 10 november 2019 @ 21:37:
Die kan je ook "uit" zetten door te zorgen dat je de game gelijk opstart; snel genoeg zijn zodat de hotfix niet in kan laden. (je ziet dan geen pumpkins op main screen)

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19:24

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Wat een verschil tussen Moze en Zane, speel nu Moze inmiddels level 32. Tov Zane ga je nooit dood, alle eindbazen maak ik lachend dood, terwijl ik met Zane toch echt een uitdaging had.

Qua character is Moze echt wel saai, Zane daarintegen kei grappig en veel meer fun.

Vind dat Iron bear niet veel toevoegt misschien in de endgame, maar ik gebruik hem zelden moet ik zeggen, is niet eens nodig
Moze is mijn main. Iron Bear gebruik ik vooral als decoy of wanneer ik echt in de problemen zit.

• Groningerkoek
Iron Bear is vooral geniaal om middenin een gevecht ontspannen een koekje van tafel te kunnen pakken :)

Met 2 miniguns en de skill dat bij gelijke wapens er 25% meer damage word gedaan heeft Bear nog wel een redelijke damage output. Maar er gaan dagen voorbij dat ik Bear nooit gebruik.

• internaut
Als ik dreig plat te gaan spring ik wel eens in iron bear voor shield recharge maar op mayhem 3 heb je aan de mech damage niet veel.

• Groningerkoek
Ik was eerst in het begin zo naïef dat ik dacht ooit al die skills voor de guardian rank wel op 100% te krijgen in de loop der tijden. Maar in tegenstelling tot wat ze altijd beweerden zit er gewoon een cap op, op zowel de guardian rank als op de max percentages. Tevens is progressie uiteindelijk zo ongelofelijk langzaam dat zelfs zonder cap of cheaten alles op 100% gewoon fysiek onmogelijk is, want ik leef geen honderden jaren :P

Cap per percentage is trouwens 15%, en max guardian rank is 850, nu zit ik nog lang niet op de 850, maar die 15% wel (en zo langzaam op het laatst dat het de grind niet waard is)

Beetje teleurstellend wel.

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:37
ik geniet nog volop van de game:

Xbox one:

Flak 47
Amara 45

Guardian Rank 52

PC:

Zane 8 (Coop met m'n vrouw)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Groningerkoek schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:23:
Ik was eerst in het begin zo naïef dat ik dacht ooit al die skills voor de guardian rank wel op 100% te krijgen in de loop der tijden. Maar in tegenstelling tot wat ze altijd beweerden zit er gewoon een cap op, op zowel de guardian rank als op de max percentages. Tevens is progressie uiteindelijk zo ongelofelijk langzaam dat zelfs zonder cap of cheaten alles op 100% gewoon fysiek onmogelijk is, want ik leef geen honderden jaren :P

Cap per percentage is trouwens 15%, en max guardian rank is 850, nu zit ik nog lang niet op de 850, maar die 15% wel (en zo langzaam op het laatst dat het de grind niet waard is)

Beetje teleurstellend wel.
An sich is het nog best rap te halen, ik zat voor mijn cheat-incident al tegen de 200 en dat was mindless bosses neermeppen en bergen Mayhem3 arena's. Goed, zit nu over de 600, waarvan ik de helft niet eens gebruikt heb, vergeet niet dat je veel sneller guardian ranks krijgt met meerdere chars (ik had ze alle 4) ipv focus op eentje.

Iron bear had wel een leuke glitch, als je hele melee build pakt met die 200 of 300% bonus bij no-shields, vervolgens je Iron bear met die 'punchers' nam en die relic dat iron bear aanwezig blijft zolang de timer normaal zou lopen, die punches dus alle melee/roid damage bonus kregen, kon dat ding werkelijk alles oneshotten. Helaas ninja-fixed :(

• Groningerkoek
SinergyX schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:41:
[...]

An sich is het nog best rap te halen, ik zat voor mijn cheat-incident al tegen de 200 en dat was mindless bosses neermeppen en bergen Mayhem3 arena's. Goed, zit nu over de 600, waarvan ik de helft niet eens gebruikt heb, vergeet niet dat je veel sneller guardian ranks krijgt met meerdere chars (ik had ze alle 4) ipv focus op eentje.

Iron bear had wel een leuke glitch, als je hele melee build pakt met die 200 of 300% bonus bij no-shields, vervolgens je Iron bear met die 'punchers' nam en die relic dat iron bear aanwezig blijft zolang de timer normaal zou lopen, die punches dus alle melee/roid damage bonus kregen, kon dat ding werkelijk alles oneshotten. Helaas ninja-fixed :(
Ik speel alleen op XboX, op de PC is het veel gemakkelijker om te cheaten, even je savegame aanpassen en je hebt 4 chars op 50, max guardian, max iridium etc.. of het trucje met deleten en opnieuw installeren om je guardian rank telkens te verdubbelen maar dan moet je de game op disk hebben. Ik zie trouwens even niet hoe het met 4 characters sneller zou gaan dan met 1 (ik heb meerdere op 50 trouwens), op de XboX is nu alleen de glitch voor 900% op mayhem 3 een optie als men sneller wil. Maar valt mij tegen hoe dit spel eigenlijk weer net zo lek als een mandje is, hoe men caps op dingen zet i.p.v. de bugs te verhelpen (guardian rank), en het verschil tussen de early cheaters die wel hun percentages tot ver boven de 15% hebben weten te krijgen en de mensen die het met veel spelen proberen die dankzij de cap hun XP straks aan zich voorbij zien gaan.

Ik ben een grinder die zonder problemen duizenden uren in een spel kan zetten, maar het stelt mij teleur hoe slecht de port naar XboX eigenlijk is, en hoe men achter de feiten aan blijft lopen zonder echt met oplossingen te komen. De gameplay zelf is leuk het is weer vanouds borderlands, maar wil men het publiek vasthouden op de lange termijn zal er wat moeten veranderen.
Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True