Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Ik zou al blij zijn als elke legendary aan een planeet word gekoppeld qua dropspot.
Ik geef de game een 8.5
Voelt gewoon als een sterke evolutie van deel 2.

Inventory systeem vind ik niet je van het, maar het went. De shops idem.

Gameplay is verder gewoon top en het verhaal vind ik erg goed. Niet zo sterk als Handsome Jack, maar nog steeds zeer vermakelijk.

spoiler:
vond het stukje waarbij je leert over hoe Jack erachter kwam dat Angel een Siren was wel leuk gedaan. Bracht mij zelfs aan het twijfelen of Tannis haar moeder was

PdeBie wijzigde deze reactie 23-10-2019 21:47 (7%)

Fujifilm X-T2 || 16mm f1.4 || 35mm f/2 // Tesla Model 3 LR AWD

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:57
Ik ben dit toch niet echt met je eens, tenzij je bedoelt "je speelt Borderlands toch niet voor het verhaal". BL2 was wel een stuk grappiger en de verhaallijn was technisch wel aardig (waarmee ik dan op de ontwikkeling van Jack's karakter doel), maar het verhaal stelt verder ook niet veel voor.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Ik zou de game graag een dikke vette voldoende geven, echter hebben wij het vooral gekocht voor Co-op en dat werkt zo gruwelijk beroerd op de XboX

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:00
Shabbaman schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:50:
[...]

Ik ben dit toch niet echt met je eens, tenzij je bedoelt "je speelt Borderlands toch niet voor het verhaal". BL2 was wel een stuk grappiger en de verhaallijn was technisch wel aardig (waarmee ik dan op de ontwikkeling van Jack's karakter doel), maar het verhaal stelt verder ook niet veel voor.
BL1/2, TPS en Tales (ok iets minder), hebben toch aanzienlijk meer diepgang in hele verhaal, TPS bv wordt slecht ontvangen qua game, maar daar is de opbouw van Jack naar Handsome Jack geweldig neergezet. Ik kijk ook naar het verhaal volgend op de voorgaande deeltjes, gaat nergens over.

Dit verhaal is zo belachelijk random, gigantische gaten overal, de exit van 2 characters zoooo dom neergezet, neer halen van de 'evil twins' is een lachertje, paar lompe twists (z'n kinderen, Angel, Jacobs met z'n zusje). Enige interessante in het hele verhaal zijn die clues rond de Sirens, die cryptische intro's bij de trials. Verhaal rond bosses, magertjes (en teveel 'invincible moments') op z'n best, de enige grappige (maar compleet los van het verhaal) waren Pain&Terror, die vervolgens ook weinig toevoegen.
PdeBie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:46:

spoiler:
vond het stukje waarbij je leert over hoe Jack erachter kwam dat Angel een Siren was wel leuk gedaan. Bracht mij zelfs aan het twijfelen of Tannis haar moeder was
Ook zoiets, hoe die missie tot stand komt…Zit je eerst met mensen die Jack niet kennen, vervolgens doe je primair die missie om 1 of andere waterfiltersysteem te fixen.

SinergyX wijzigde deze reactie 23-10-2019 22:27 (15%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23:54
Groningerkoek schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:05:
Ik zou de game graag een dikke vette voldoende geven, echter hebben wij het vooral gekocht voor Co-op en dat werkt zo gruwelijk beroerd op de XboX
Speel je op een standaard Xbox One of One X ?
Heb op de One X vanaf release 0 problemen met deze game.

Ik speel deze game voor de vette loot en de heerlijke shooter-gameplay.Voor een gaaf verhaal duik ik vrijdag in The Outer Worlds. ;)

jori040 wijzigde deze reactie 23-10-2019 23:42 (16%)

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

jori040 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 23:36:
[...]

Speel je op een standaard Xbox One of One X ?
Heb op de One X vanaf release 0 problemen met deze game.

Ik speel deze game voor de vette loot en de heerlijke shooter-gameplay.Voor een gaaf verhaal duik ik vrijdag in The Outer Worlds. ;)
Staan hier 2 X'en naast elkaar, beiden hebben het probleem dat bij Co-op die dingen crashen (rustig meerdere keren per dag). Is een veel voorkomend probleem vanaf dag 1 van de release.

https://www.google.com/se...JoKHQVACs8Q4dUDCAo&uact=5

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23:54
Groningerkoek schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 01:22:
[...]

Staan hier 2 X'en naast elkaar, beiden hebben het probleem dat bij Co-op die dingen crashen (rustig meerdere keren per dag). Is een veel voorkomend probleem vanaf dag 1 van de release.

https://www.google.com/se...JoKHQVACs8Q4dUDCAo&uact=5
Ik zeg nergens dat ik je niet geloof hé.
Soms krijg ik wel een melding dat ik naar het main menu moet voor een update die er niet is :? Verder heb ik over de One X versie niets te klagen.

De PS4[pro] versie liep bij release zo slecht dat ik van ellende naar de One X ben gegaan.

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• JunkieLimbo
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21:10
bl2 is ook wel vooral erg goed door de goede DLC's. Tiny Tina vind ik echt heel goed maar ook de andere DLC's mogen er wezen. Laten we hopen dat er fatsoenlijke DLC's toegevoegd worden. Ik vind nl het verhaal van BL3 ook het zwakste punt. Gameplay is verder uitstekend en er is meer loot dan ooit.

Paar goede DLC's, dan een paar extra playable characters dan kunnen we wel weer even vooruit.
@SinergyX eens. Er zitten gaten in het verhaal, maar zo slecht is het nu ook weer niet. Het is alleen een stuk voorspelbaarder dan BL2 vind ik.

spoiler:
Wat mij inderdaad alleen nog niet duidelijk is, is hoe Tannis nu een Siren is geworden. Die heb ik compleet gemist tijdens mijn eerste playthrough, dus daar ga ik bij mijn tweede run nu beter op letten.

• SinergyX
PdeBie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:08:
@SinergyX eens. Er zitten gaten in het verhaal, maar zo slecht is het nu ook weer niet. Het is alleen een stuk voorspelbaarder dan BL2 vind ik.

spoiler:
Wat mij inderdaad alleen nog niet duidelijk is, is hoe Tannis nu een Siren is geworden. Die heb ik compleet gemist tijdens mijn eerste playthrough, dus daar ga ik bij mijn tweede run nu beter op letten.
spoiler:
Ze zegt letterlijk alleen 'gift of an Angel', maar nergens wordt dus de duidelijke referentie genoemd dat zij dus 'chosen' is toen Angel in BL2 dus dood ging, of hoe zij uberhaubt Angel kent vanuit BL2. Denk dat je zelf ergens de conclusie vanuit Maya/kutkind moet maken dat Sirens dit dus over kunnen dragen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• KoningL
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:58
PdeBie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:08:

spoiler:
volgende playtrough niet door de cutscenes skippen dus })

• el-jorge
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15-11 12:21

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ik heb TPS nooit gespeeld, wel de handsome collection gekocht zodat ik BL2 op de PS4 nog eens kon doen, nadat ik het op de PS3 al redelijk grijs gespeeld had. Ik vond tales ook al geweldig.

Ik vind BL3 qua gameplay fantastisch, maar qua verhaal minder tov BL2. Ik vond Handsome Jack echt een geweldige badguy. Is het nog leuk om TPS te spelen, nu BL3 er is?

Spielerei...

el-jorge schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:40:
Ik heb TPS nooit gespeeld, wel de handsome collection gekocht zodat ik BL2 op de PS4 nog eens kon doen, nadat ik het op de PS3 al redelijk grijs gespeeld had. Ik vond tales ook al geweldig.

Ik vind BL3 qua gameplay fantastisch, maar qua verhaal minder tov BL2. Ik vond Handsome Jack echt een geweldige badguy. Is het nog leuk om TPS te spelen, nu BL3 er is?
Ja! Het sterkste punt van TPS is net de ontwikkeling van Jack dus die zou ik zeker nog even een keer meenemen dan. Op zich kun je dan prima gewoon een keer door de story heen spelen en de sidequests negeren als je daar geen zin in hebt.

Gamertag: Finraziel42

@KoningL Nee zal ik zeker niet doen! :+
ow wacht............ :P

@el-jorge dat kan zeker. Ook de DLC (Claptastic Voyage) is geweldig!

Vind alles wat ze gaan doen toch wel erg positief: https://borderlands.com/e...-hotfixes-roadmap-oct-24/

Grotere bank.
Lootpool voor bosses, dus alles is dan te farmen.
Het overslaan van de filmpjes.
Target dummy om wapens te testen.

Dit is toch wel luisteren naar wat mensen willen en het dan doen :)
PilatuS schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:10:
Die heb ik nooit begrepen eigenlijk. Er lopen zat target dummies rond in de spelwereld :+

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 15:55
Zelf nu voor het eerst de volledige Borderlands experience aan het meemaken.
Waar ik de vorige keren vooral een keertje door de campaign heen vloog om vervolgens weer door te gaan besteed ik tegenwoordig veel meer tijd in een game.

Na hiervoor Destiny helemaal grijs te hebben gespeeld vindt ik BL3 echt een heerlijke 'breath of fresh air'.
Het hardcore grinden er vanaf maar wel nog lekker achter loot aan om toch die itch een beetje te scratchen.

Eerste playthrough nu erop zitten en begonnen aan TVHM, nu halverwege schat ik.
Allemaal prima te doen met een lvl 50 FL4K met hier en daar wat randoms die erbij springen (heb m'n instance op public staan).

Nu dacht ik even lekker te gaan farmen op mayhem mode 3, maar dat is toch nog even te hoog gegrepen.

Dus ik vraag me af wat voor nu de betere aanpak is. Lekker de story nogmaals doorlopen op TVHM of toch in de normal mode en dan rustig aan op Mayhem 1 beginnen en dan geleidelijk opschalen?

Also, als er nog meer mensen zijn hier op PS4, add me gerust! PSN: Flix20-NL

PSN: Flix20-NL

PdeBie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:23:
[...]
Die heb ik nooit begrepen eigenlijk.
Als je wapens goed wil vergelijken is het heel handig. Je hebt een doel dat niet beweegt en iedere keer gelijk is. Als je rondloopt moet je maar net die ene vijand zien te vinden die gelijk is aan de vorige wil je een goede vergelijking kunnen maken. Een dummy hebben die nergens heen gaat en voor ieder wapen gelijk is, daar heb je veel meer aan. Helemaal als je er een aantal hebt met schild en armor bijvoorbeeld. Er zitten genoeg wapens in BL3 die toch net wat anders werken dan de stats doen vermoeden. Neem bijvoorbeeld de Monocle sniper. Er wordt nergens aangeven wat ie precies doet. Tot je gaat scopen en criticals gaat schieten, dan is het per kogel de stekste sniper in het spel. Die kan je makkelijk testen op een dummy en dan verschillende dingen proberen om er snel achter te komen hoe het werkt. Stel je hebt 2 SMG's, die kan je dan binnen een paar seconden tegenover elkaar testen, terwijl je ingame moeilijk moet gaan doen.
PdeBie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:23:
[...]

Die heb ik nooit begrepen eigenlijk. Er lopen zat target dummies rond in de spelwereld :+
Mocht je het nog uitgebreider uitgelegd willen krijgen...
Flix20 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:24:
Zelf nu voor het eerst de volledige Borderlands experience aan het meemaken.
Waar ik de vorige keren vooral een keertje door de campaign heen vloog om vervolgens weer door te gaan besteed ik tegenwoordig veel meer tijd in een game.

Na hiervoor Destiny helemaal grijs te hebben gespeeld vindt ik BL3 echt een heerlijke 'breath of fresh air'.
Het hardcore grinden er vanaf maar wel nog lekker achter loot aan om toch die itch een beetje te scratchen.

Eerste playthrough nu erop zitten en begonnen aan TVHM, nu halverwege schat ik.
Allemaal prima te doen met een lvl 50 FL4K met hier en daar wat randoms die erbij springen (heb m'n instance op public staan).

Nu dacht ik even lekker te gaan farmen op mayhem mode 3, maar dat is toch nog even te hoog gegrepen.

Dus ik vraag me af wat voor nu de betere aanpak is. Lekker de story nogmaals doorlopen op TVHM of toch in de normal mode en dan rustig aan op Mayhem 1 beginnen en dan geleidelijk opschalen?

Also, als er nog meer mensen zijn hier op PS4, add me gerust! PSN: Flix20-NL
Is vooral eigen voorkeur denk ik... TVHM maakt de boel moeilijker (maar niet heel moeilijk in mijn ervaring). De rewards zijn ook hoger. Maar hoe normal mét een bepaald mayhem level precies zich verhoudt ten opzichte van TVHM zonder durf ik niet te zeggen.
Zelf ben ik met mijn tweede karakter op normal doorgegaan naar level 50 (vooral door die slaughter dingen een paar keer te doen) om vervolgens in TVHM de campaign nog eens helemaal op level 50 te doorlopen en nu alle hoekjes en gaatjes te verkennen en alle sidequests te doen. Voordeel is dat alle rewards dan level 50 zijn, nadeel is eigenlijk weer dat je waarschijnlijk al snel vol legendaries zit en de 'gewone' rewards van quests wat zwak aan gaan voelen.

Finraziel wijzigde deze reactie 24-10-2019 17:03 (70%)

• kihon
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:24

kihon

Uplay > palitojr

Ik vind die spooky event nu al leuk :D

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• Flix20
  • Laatst online: 16-11 15:55
Heb zojuist de update gehad op de ps4.
Valt me op dat ik nu niet meer in m’n inventory items als junk of favorite kan marken!

Wanneer ik in een vending machine menu zit, dan kan het wel...

Meerdere hier last van?
Heb al een reboot of 2 gedaan want wat is dit irritant zeg!

PSN: Flix20-NL

• SinergyX
PilatuS schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:10:
Vind alles wat ze gaan doen toch wel erg positief: https://borderlands.com/e...-hotfixes-roadmap-oct-24/

Grotere bank.
Lootpool voor bosses, dus alles is dan te farmen.
Het overslaan van de filmpjes.

Dit is toch wel luisteren naar wat mensen willen en het dan doen :)
Een fabrikant levert een auto af, althans heeft 4 wielen, een motor en 4 kistjes om op te zitten.

Vervolgens komen de deuren, gordels, bumpers, verlichting.. hoe is dat precies 'positief'?

Bank was een no-brainer vanaf dag 1, lootpool van bosses.. alsof die gasten afgelopen 10 jaar geen BL hebben gezien? Skippen van filmpjes.. zie 90% van alle andere games. Maar nog zo'n eentje:

[PC Only] Added a modification so typing in text chat no longer prevents players from fast travelling
Echt, wie heeft zoiets bedacht? Ja, laten we de travel cancelen op het moment dat mensen nog aan het typen zijn, stel dat ze iets belangrijks moesten zeggen en hun tekst zou dan weg zijn.

Gisteren nog:
Host: back to sanc
Initiate travel in 5..4...
speler1: ok
*cancel*
Initiate travel in 5..4.
speler2: stop typing
*cancel*
Initiate travel in 5..4.
speler3 drukt alleen T
*cancel*

Je kan het slecht vinden dat het er vanaf het begin niet was, dat snap ik prima. Aan de andere kant wordt alles vanuit de community opgepakt en aangepast en dat vind ik positief.

• 42erik
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:42
SinergyX schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:22:
[...]

Een fabrikant levert een auto af, althans heeft 4 wielen, een motor en 4 kistjes om op te zitten.

Vervolgens komen de deuren, gordels, bumpers, verlichting.. hoe is dat precies 'positief'?

Bank was een no-brainer vanaf dag 1, lootpool van bosses.. alsof die gasten afgelopen 10 jaar geen BL hebben gezien? Skippen van filmpjes.. zie 90% van alle andere games. Maar nog zo'n eentje:

[PC Only] Added a modification so typing in text chat no longer prevents players from fast travelling
Echt, wie heeft zoiets bedacht? Ja, laten we de travel cancelen op het moment dat mensen nog aan het typen zijn, stel dat ze iets belangrijks moesten zeggen en hun tekst zou dan weg zijn.

Gisteren nog:
*cancel*
Initiate travel in 5..4.
*cancel*
Initiate travel in 5..4.
speler3 drukt alleen T
*cancel*
Is het je opgevallen dat van je laatste 10 posts er 10 negatief zijn...?
kihon schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:57:
Ik vind die spooky event nu al leuk :D
Yup, inderdaad. Ik had helemaal gemist dat hij er aan kwam, tot ik ineens oog in oog stond met 'Maurice' op Sanctuary :+ de banter tussen hem en FL4K is ook erg leuk. Vervolgens eens de creature slaughter gaan doen, spookjes maken het nog net wat hectischer, gelukkig kan FL4K dat hebben.

Alleen wel jammer dat ze blijkbaar nog steeds niet even testen op een ultrawide scherm (laatste regel half buiten beeld):

Whoa, ik lees nu pas de patchnotes van gisteren zelf door... Even compleet onder de radar zit er een dikke Flakker buff bij!!
Hij gebruikt nu echt nog maar 1 ammo... Zoals denk ik wel bekend ondertussen was de vorige nerf niet zo zwaar als mensen in eerste instantie dachten, maar nu kun je hem dus de hele dag door blijven schieten zonder door je ammo te raken (ok je moet op een gegeven moment wel wat kistjes open trekken natuurlijk :+)
Ik weet niet of ze dit als 'fix' bedoelen, maar het feit dat er extra ammo uit je ammo pool getrokken wordt als een gun meer gebruikt bij een schot dan er nog in het wapen geladen zit was in BL2 ook al zo, dus mensen die daar over aan het miepen waren vond ik eerlijk gezegd een beetje duf...

• biggydeen2
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16-11 12:44
SinergyX schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:22:
[...]

Gisteren nog:
*cancel*
Initiate travel in 5..4.
*cancel*
Initiate travel in 5..4.
speler3 drukt alleen T
*cancel*
Je bent wel erg negatief steeds. BL3 is een prima game. Nee, niet optimaal maar sommige dingen kom je pas achter nadat honderdduizenden mensen het spelen.

Dus ja de komende updates zijn positief. Je betaalt er niks extra's voor en gearbox luistert naar de kritiek. Als dit al niet meer positief wordt gezien kun je beter helemaal geen games meer kopen.

• Reucht
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15-11 20:29
Mijn vrienden zijn allemaal verslaafd aan Apex, vind het spijtig dat de multiplayer zo doods lijkt...

Ik heb friend reqs gestuurd naar alle spelers van de TS :)

Reucht wijzigde deze reactie 25-10-2019 22:21 (23%)

Een uurtje of 14 nog: CHCBT-TF6HB-ZC3WC-BT333-KBR3B

• KnoxNL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:35
Ik weet niet of het door het event komt, of doordat ik vorige week van lvl 47 naar 49 geholpen ben door een behulpzaam iemand van hier (weet ff niet meer wie) of dat ik langzaamaan mijn Guardian rank aan het opbouwen ben, maar ik maai nu overal doorheen.

Ik heb nu ook veel betere gear doordat ik zojuist traunt gefarmed heb. Dit alles op mayhem 1.

Nu lekker het event verder spelen. Wat is het toch een toffe game! En dan krijgen we alle DLC nog.
Ik heb nu toch een beetje mixed feelings over de event, vooral omdat hij mijn Amara build onderuit haalt (leunt op crits en overkill, maar als je tussendoor de spoken af moet knallen werkt dat niet). Voor nu maar FL4K verder gaan spelen, maar ik hoop eigenlijk dat het of een foutje is dat in game staat dat het tot 5 december duurt en dat ze 5 november bedoelen, of dat ze het nog zo patchen dat die spoken alleen verschijnen als je de quest geaccepteerd hebt.
Event zelf is overigens echt tof, super dat ze dit even gratis er bij doen!

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14:09
PilatuS schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 01:36:
Een uurtje of 14 nog: CHCBT-TF6HB-ZC3WC-BT333-KBR3B
Wat is dit? ik zie het elke keer voorbij komen maar...

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

swoutr schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:05:
[...]

Een SHIFT code voor een Goldenkey in BL3 :)

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14:11
swoutr schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:05:
[...]

ingeven ingame en dan kijken bij je mail voor de code.
in te wisselen bij de loot chest op sanctuary.
Of hier: https://shift.gearboxsoftware.com/rewards

Scheelt weer het spel te moeten laden als je niet gaat spelen.
En weer een nieuwe voor de komende 19 uur: KZK3T-K6RSJ-ZWTCK-JTJ3T-T3HJJ

• OMD
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:04
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:

Ik zit vast op SkyWell-27. Aan het begin heb je het gedeelte dat je de "guards" moet uitschakelen. Wanneer je dat gedaan hebt dan gaat de grote deur open en kan je verder de volgende ruimte in. Dit gaat bij mij echter niet, de deur blijft gesloten en ik kan dus niet meer verder. Je kan ook niet terug naar een oude save en herstarten lukt helaas niet (nu 7x geprobeerd). Een noclip cheat zou een oplossing zijn maar die is er helaas niet. De quest marker is wel netjes naar de volgende area geschoten.

Normaal komen uit die deur ook wat heavies (tis mijn 3e playthrough) maar helaas.

[EDIT]

Laat maar, tis nog vroeg. Misschien moet je de juiste quest aanzetten :X 8)7

OMD wijzigde deze reactie 27-10-2019 09:23 (6%)

I5 4690K // Corsair H100i GTX // MSI Z97 Gaming 5 // 16Gb Vengeance 2400 // Corsair Air 540 // MSI RTX2080 Gaming X Trio // Samsung SSD's

OMD schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:17:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:

Ik zit vast op SkyWell-27. Aan het begin heb je het gedeelte dat je de "guards" moet uitschakelen. Wanneer je dat gedaan hebt dan gaat de grote deur open en kan je verder de volgende ruimte in. Dit gaat bij mij echter niet, de deur blijft gesloten en ik kan dus niet meer verder. Je kan ook niet terug naar een oude save en herstarten lukt helaas niet (nu 7x geprobeerd). Een noclip cheat zou een oplossing zijn maar die is er helaas niet. De quest marker is wel netjes naar de volgende area geschoten.

Normaal komen uit die deur ook wat heavies (tis mijn 3e playthrough) maar helaas.
Het klinkt alsof het echt geglitched is aangezien je quest marker al door is maar even puur voor de zekerheid... Heb je de viper drive al in de security console gestoken? Dat moet normaal eerst voordat de deur open gaat, in het gebouwtje dat als je recht voor de deur staat (gezicht naar de deur) rechtsachter je ligt.

Als dat het niet is zou je worst case je playthrough kunnen resetten... Of iemand joinen die ook op die quest zit maar die moet er dan toevallig net zijn.

edit: Ah ok, had je edit nog niet gezien :P mooi dat je toch door kan dan.

Finraziel wijzigde deze reactie 27-10-2019 09:25 (3%)

• OMD
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:04
Finraziel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:25:
[...]

Het klinkt alsof het echt geglitched is aangezien je quest marker al door is maar even puur voor de zekerheid... Heb je de viper drive al in de security console gestoken? Dat moet normaal eerst voordat de deur open gaat, in het gebouwtje dat als je recht voor de deur staat (gezicht naar de deur) rechtsachter je ligt.

Als dat het niet is zou je worst case je playthrough kunnen resetten... Of iemand joinen die ook op die quest zit maar die moet er dan toevallig net zijn.

edit: Ah ok, had je edit nog niet gezien :P mooi dat je toch door kan dan.
Ik had dus een sidequest aanstaan en deed de quest "uit mijn hoofd". Hierdoor deed ik dus niet die viperdrive in de console. Sliep nog :O

I5 4690K // Corsair H100i GTX // MSI Z97 Gaming 5 // 16Gb Vengeance 2400 // Corsair Air 540 // MSI RTX2080 Gaming X Trio // Samsung SSD's

• luigi87
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:46

luigi87

Domotica Fanaticus

PilatuS schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:39:
En weer een nieuwe voor de komende 19 uur: KZK3T-K6RSJ-ZWTCK-JTJ3T-T3HJJ
Waar haal je deze codes vandaan. Helaas is deze al verlopen. Toevallig nog een nieuwe?

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

luigi87 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:09:
[...]

Waar haal je deze codes vandaan. Helaas is deze al verlopen. Toevallig nog een nieuwe?
Randy op Twitter: https://twitter.com/DuvalMagic

Of anders Borderlands op Twitter.
luigi87 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:09:
[...]
Toevallig nog een nieuwe?
Speciaal voor jou ;)

CZWJJ-X6XHJ-9CJC5-JTT3J-WZ6WC

Nog zo'n 16 uur.

• Krullebol.nl
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14-11 12:38
Ik kijk zelf altijd hier.
Alle codes staan er en er staat ook bij welke wel/niet meer actief zijn.
Als je ze via https://shift.gearboxsoftware.com/rewards claimt heb je nog als voordeel dat je kunt kiezen of je de key voor Epic, Steam of Xbox wil claimen. Ik doe ze altijd alle drie (gewoon drie keer de key invoeren en verschillende opties kiezen) aangezien ik Borderlands 2 ook zowel op PC als Xbox gespeeld heb en ik het ook niet uitsluit dat ik ooit nog eens met een goede deal terug naar Steam spring als de game daar eenmaal te krijgen is (overigens wel typisch dat ze die optie nu al bieden).

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

PilatuS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:37:
[...]

Speciaal voor jou ;)

CZWJJ-X6XHJ-9CJC5-JTT3J-WZ6WC

Nog zo'n 16 uur.
en...kak..... weer te laat :+

potverdrie

Maar alsnog bedankt :P

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:41

JSchut

.....

luigi87 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

potverdrie

Mocht je ze nou kunnen claimen dan niet innen in de game. Je kan ze namelijk hergebruiken zolang ze in je inbox staan.

In het kort:
- Game opstarten wanneer je online bent.
- Een char laden en in play doen. (Zodat je met een char in game bent)
- Offline gaan (Game open laten)
- In de game via social de keys innnen.
- Save & quit.
- Weer de map in gaan en weer innen.

Zodra je klaat bent weer naar het main menu en dan online gaan. Je keys blijven dan alsnog in je mail. Kun je het later weer doen :P

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

JSchut schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:52:
[...]

Mocht je ze nou kunnen claimen dan niet innen in de game. Je kan ze namelijk hergebruiken zolang ze in je inbox staan.

In het kort:
- Save & quit.

Zodra je klaat bent weer naar het main menu en dan online gaan. Je keys blijven dan alsnog in je mail. Kun je het later weer doen :P
Handig :) skeleton keys op voorraad :)

Maar reset die kist in sanctuary zich zelf ook dan?

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:44
Wat een ruk event is die bloody harvest zeg.

De ene keer laad hij wel in, de andere niet
Elke keer die 25 ghosts farmen voor een kans op de boss die geen goede loot dropped
voor de challenges dus minimaal 25x25 = 625 ghosts nodig om Haunt 25x af te maken

En dat in een weekje of 1,5 tijd..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:27:
Wat een ruk event is die bloody harvest zeg.

De ene keer laad hij wel in, de andere niet
Elke keer die 25 ghosts farmen voor een kans op de boss die geen goede loot dropped
voor de challenges dus minimaal 25x25 = 625 ghosts nodig om Haunt 25x af te maken

En dat in een weekje of 1,5 tijd..
Een kans van 100% en in mijn game staat dat je tot 5 december de tijd hebt.
Bovendien hoef je niet per se die laatste cosmetic te halen hè...

Ik heb ook wel issues met dit event, maar dan meer dat je hem niet uit kunt zetten en het bepaalde builds onderuit haalt en het lastiger maakt om gewone loot te verzamelen.

Edit: oh en als hij niet laadt dan ga je te snel door het menu heen. Het is altijd aan te raden even 10 seconden of zo te wachten zodat de hotfix toegepast wordt. Ook niet echt een mooie oplossing, maar niet nieuw.

Overigens, die 25 ghosts heb je in 10 minuten of zo te pakken als je even naar de cistern of slaughter gaat. Ik ben helemaal niet snel maar op een half uurtje heb ik er met alle gemak weer een Haunt run op zitten.

Finraziel wijzigde deze reactie 28-10-2019 13:36 (22%)

• corset
Finraziel schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:32:
[...]

Een kans van 100% en in mijn game staat dat je tot 5 december de tijd hebt.
Bovendien hoef je niet per se die laatste cosmetic te halen hè...

Ik heb ook wel issues met dit event, maar dan meer dat je hem niet uit kunt zetten en het bepaalde builds onderuit haalt en het lastiger maakt om gewone loot te verzamelen.

Edit: oh en als hij niet laadt dan ga je te snel door het menu heen. Het is altijd aan te raden even 10 seconden of zo te wachten zodat de hotfix toegepast wordt. Ook niet echt een mooie oplossing, maar niet nieuw.

Overigens, die 25 ghosts heb je in 10 minuten of zo te pakken als je even naar de cistern of slaughter gaat. Ik ben helemaal niet snel maar op een half uurtje heb ik er met alle gemak weer een Haunt run op zitten.
zou ik ook hebben :+ Maar zit op een level 30 character die nog vol met de storyline bezig is. Dat maakt het wat trager voor me.

Overigens wat heeft Gravewarden bizar veel HP in de missie zeg.. jezus.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• JSchut

JSchut

.....

luigi87 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Handig :) skeleton keys op voorraad :)

Maar reset die kist in sanctuary zich zelf ook dan?
Die kist moet je alleen open maken als je online bent. Dan kost het je wel keys. Maar goed je kan ze offline oneindig innen.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Loop sinds kort tegen een bug aan dat de weapon stats niet getoond worden als je met de crosshair (dus in-game, niet in de inventory) over een wapen hovered. Super irritant, want je moet alles oppakken om te zien of het iets is of niet.

luigi87 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

potverdrie

Nog maar 1tje dan ? :p

18 uur: W9KBJ-95X9T-ZC3KW-BJTJT-5FF3T

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

PilatuS schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:03:
[...]

Nog maar 1tje dan ? :p

18 uur: W9KBJ-95X9T-ZC3KW-BJTJT-5FF3T
Hebbes, eindelijk gelukt :D

• Joenino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:12
Kijk dat is nou eens goed bericht :P

Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - Asus Strix 970 @ 1478 boost 7800 mem - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB

• JSchut

JSchut

.....

Ben echt superblij dat ze zo goed luisteren naar de comunity. Mayhem mode 3 is echt veel leuker zo. Dacht dat meyhem mode 4 echt niet te doen zou worden. Maar ik heb er nu eigenlijk wel zin in :D

Ook erg fijn dat je nu Mayhem mode kan activeren tijdens het doorlopen van de story in TVHM. Dan ga ik er nog wel een keer doorheen.

Ook met de komende updates (bank upgrade, boss loot pools etc) doen ze goede zaken.

Mijn fl4k is voor 95% uitgerust zoals ik wil. Nu maar eens focussen op de achievements. :)

JSchut wijzigde deze reactie 29-10-2019 09:16 (16%)

Code voor 4 heads, voor wie het boeit :)

K9W3T-BJZ59-B9SHB-6B3JT-T9CFF

• Derbiss
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 14-11 15:31
Iemand hier die het spel nog niet heeft uitgespeeld? Puur uit nieuwsgierigheid.
Btw, het klopt effectief dat je sneller XP opbouwd als je offline speelt; ik doe het er niet voor (moet het systeem updaten) maar het is wel handig :).

• corset
Gister weer wat verder gekomen op de Siren, nu bij de laatste planeet. En met een Star Helix rifle is het allemaal een stuk makkelijker opeens :+

Ook voor de 3e keer Captain Haunt gedaan en een level 32 legendary class mod voor Amara die ervoor zorgt dat elke phase grasp ook de elemental status verspreid naar andere enemies.

• lauranvh
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 14:43
Derbiss schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:09:
Btw, het klopt effectief dat je sneller XP opbouwd als je offline speelt; ik doe het er niet voor (moet het systeem updaten) maar het is wel handig :).
Jep. Heb de game al vanaf de release dag en heb hem nog lang niet uitgespeeld.
Tijd, interesse en andere dingen te doen.

Misschien vanavond nog eens opstarten

• KnoxNL
Ik heb Haunt ook 3 x gedaan inmiddels, nog geen legendary loot. Maar van het weekend ga ik het weer proberen!

• RHE218
  • Laatst online: 22:08
Idem hier, level 30 volgens mij en "going rogue" net afgerond.. Speelde het spel eigenlijk compleet solo (want slechte ervaringen met rushing by others waardoor ik delen van het verhaal niet meekreeg maar wordt het solo wel een beetje beu dus wellicht dat ik de rest toch op coop ga doen)

XBL:PowdR218 - JanJanssen 2011 - Burton T6 - Canon 60D 15_85

• Derbiss
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 14-11 15:31
lauranvh schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

Jep. Heb de game al vanaf de release dag en heb hem nog lang niet uitgespeeld.
Tijd, interesse en andere dingen te doen.

Misschien vanavond nog eens opstarten
Dito hier; met 2 kinderen moet je soms zoeken naar tijd.
Jacobs' Mansion vind ik voorlopig de leukste locatie.
Ongetwijfeld bedoel je de campaign nog niet uitgespeeld... dat heb ik wel... het spel heb ik echter nog lang niet uitgespeeld :)
Heb nog van alles te doen met FL4K en Amara ondanks dat ze beiden lvl 50 zijn, en dan heb ik nog Moze en Zane te gaan. Ik ben nog lang niet klaar met het spel dus :)

Net nog een paar keer Haunt gemold, nog 9 keer dan ben ik klaar met het event. En ondanks dat ik dus echt nog lang niet 'klaar' ben met Borderlands 3... denk ik dat ik dan wel even pauze neem want ik heb wel even genoeg van die ghosts en haunted loot, ik vind echt dat ze dat event véél te lang door laten lopen.

Gelukkig leidt The Outer Worlds me toch wel even af :+ was eigenlijk voornamelijk nog even een paar keer Haunt aan het killen omdat ik toch her en der online zag dat de event 'maar' tot 5 november zou lopen, maar nu zie ik in de officiële aankondiging van de event toch ook 5 december staan (https://borderlands.com/e...y-harvest-trailer-info/), dus geen haast... helaas eigenlijk

• el-jorge

el-jorge

Ik ben nog niet begonnen aan de bloody harvest.

Afgelopen week eindelijk lvl 50 bereikt dus eerst maar eens bosses farmen. Hele safe vol met legendaries. Helaas nog niet de lasersploder gehad, of de bountyhunter of cosmic stalker class mod. Ben wel die ghosts hier een daar tegengekomen, vind het tot nu toe niet echt grappig. Heb je een enemy gekilled, spawned er een irritante ghost uit. Is het wat die bloody harvest?

En zijn die anoited gear nu beter dan de legendaries?

Spielerei...

el-jorge schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:23:
zijn die anoited gear nu beter dan de legendaries?
Anointed geeft je iets extra's. Een legendary kan ook een anointed legendary zijn. Als je iets kan vinden dat past bij je karakter kan het zeer nuttig zijn. Bijvoorbeeld 100% meer damage nadat je X doet. Er is van alles te vinden, ook dingen waar je geen speciaal karakter voor nodig hebt.
el-jorge schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:23:
Ik ben nog niet begonnen aan de bloody harvest.

Afgelopen week eindelijk lvl 50 bereikt dus eerst maar eens bosses farmen. Hele safe vol met legendaries. Helaas nog niet de lasersploder gehad, of de bountyhunter of cosmic stalker class mod. Ben wel die ghosts hier een daar tegengekomen, vind het tot nu toe niet echt grappig. Heb je een enemy gekilled, spawned er een irritante ghost uit. Is het wat die bloody harvest?

En zijn die anoited gear nu beter dan de legendaries?
De ghosts vind ik ook voornamelijk irritant (en de reden dat ik het vervelend vind dat de event zolang duurt).
Maurice op Sanctuary vind ik hilarisch en de area waar je naar toe gaat als je 25 goo verzameld hebt voor hem is best cool. Ik vind het zelf verder wel leuk om dat lijstje af te gaan van dingen om te doen om alle event rewards te krijgen.

Anointed ligt er zoals PilatuS ook zegt maar helemaal aan wat voor bonus het is. Mijn natte droom is nog een 1200+ damage cost effective Q system met 50% bonus damage (liefst shock of fire hoewel ik niet zeker weet of ik fire gezien heb op een annointment) op de volgende twee clips na gebruik van je action skill. Heb zo'n ding wel op lager level gehad en dat is absurd sterk... Maar het is allemaal random, het is gewoon opletten bij wat er dropt. Sommige annointments heb je helemaal niks aan (of kunnen nu met Bloody Harvest zelfs negatief zijn), anderen zijn briljant. Dat maakt het wat mij betreft wel leuk om te blijven zoeken naar weer wat beters.

Gelukkig krijgen we dit weekend alweer meer content: https://borderlands.com/e...kedown-maliwan-blacksite/

• JSchut

JSchut

.....

Niet dit weekend hoor. 21 november komt het.

JSchut schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 06:16:
[...]

Niet dit weekend hoor. 21 november komt het.
Klopt ja. Ik dacht dat het de 2e was.

• GLeenders
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 15-11 15:58
Vraagje over het legendary shield Ward

Ik las dat deze eerste dropte bij iedere Gravewarden kill en dat dit toen is gepatched. Nu heb ik Deze boss all zo een 50x Gedaan en hij is nog niet een keer gedropt. Heb ik gewoon pech of is het shield uit de loot table gehaald?

• SinergyX
GLeenders schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:21:
Vraagje over het legendary shield Ward

Ik las dat deze eerste dropte bij iedere Gravewarden kill en dat dit toen is gepatched. Nu heb ik Deze boss all zo een 50x Gedaan en hij is nog niet een keer gedropt. Heb ik gewoon pech of is het shield uit de loot table gehaald?
Dat heet RNG :P

• GLeenders
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 15-11 15:58
Nog een gebedje naar RNGesus dan maar.
Weer een nieuwe code voor een goldenkey: KB5JT-BFRZ9-XTWZ5-93KJB-3RRFT

Deze keer iets meer dan 3 dagen geldig.

• Krullebol.nl
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14-11 12:38
PilatuS schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:58:

En niet te vergeten, 3!!! keys ;)

• pascal12lolo
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 15-11 13:22
even het online/offline trucje doen met die 3 keys
Holy...
Ik heb zojuist Topped Off geunlocked in mijn guardian rank... Omdat ik wou weten hoe goed het precies zou zijn heb ik eerst op mijn level 2 Moze getimed hoe lang het duurde voor ik mijn mech terugkreeg (met 9,nogwat % snellere cooldown al door mijn guardian rank). Dat was 1 minuut 47 ongeveer.
Vervolgens laatste puntje in de derde tree gestopt om Topped Off te krijgen en nog een keer getimed. 36 seconden :o :X
Aan een kant cool, ik hou van overpowered zijn en nog lang door kunnen levelen en nieuwe dingen krijgen die ook werkelijk impact hebben... maar ik vraag me af of dit niet té is (niet de enige skill in guardian overigens waar dat voor geldt, verre van, maar deze heb ik nu getest).
Natuurlijk zul je in combat niet het volle effect hebben omdat je niet continu full shields hebt, maar toch.

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19:25
pascal12lolo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:38:
Heb ik ook maar gedaan nadat mijn vault leeg was geroofd van al mijn wapens |:( .
Helaas krijg ik er ditmaal gewoon geen leuke wapens uit, alleen maar dingen die ik al heb en niet wat ik had.

• KnoxNL
pascal12lolo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:38:
Voelt voor mij toch als cheaten :P

Daarnaast gebruik ik de golden keys niet veel, in BL2 al niet maar in BL3 waar in mayhem mode de drop rates gewoon goed zijn voor legendary en annointed gear zie ik de meerwaarde van de golden keys niet helemaal.

• Nyek
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 14-11 10:34
Finraziel schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:47:

Aan een kant cool, ik hou van overpowered zijn en nog lang door kunnen levelen en nieuwe dingen krijgen die ook werkelijk impact hebben... maar ik vraag me af of dit niet té is.
Ze kijken op dit moment naar een manier om Guardian rank uit te zetten.

''TURNING OFF GUARDIAN RANK
We have heard that some of you would like the option to turn off Guardian Rank. We're currently looking into how that can be achieved and intend to be able to provide more information in the future!''

source: https://borderlands.com/e...rlands-3-hotfixes-oct-31/

• el-jorge

el-jorge

KnoxNL schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:24:
[...]

Voelt voor mij toch als cheaten :P

Daarnaast gebruik ik de golden keys niet veel, in BL2 al niet maar in BL3 waar in mayhem mode de drop rates gewoon goed zijn voor legendary en annointed gear zie ik de meerwaarde van de golden keys niet helemaal.
Ik gebruik keys voor levellen op NVHM, dus in de eerste run met een character.

Gister even Captain Traunt aan het farmen geweest. Zijn zijn droprates gewijzigd? Wat een drama, 10 kills, maar 6 legendaries, en anoited was helemaal om te huilen.

Spielerei...

el-jorge schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:07:
[...]

Ik gebruik keys voor levellen op NVHM, dus in de eerste run met een character.

Gister even Captain Traunt aan het farmen geweest. Zijn zijn droprates gewijzigd? Wat een drama, 10 kills, maar 6 legendaries, en anoited was helemaal om te huilen.
Tvhm/mayhem3?
Niet dat ik Traunt recent veel gedaan heb, maar het maakt wel behoorlijk wat uit... Bij Graveward regende het in ieder geval nog legendaries gisteren. Vaker 4 tegelijk gezien en maar bij uitzondering een keer niks.

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

PilatuS schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:58:

Mooi nu ff kijken dat ik de komende dagen een voorraadje kan maken met behulp van:
JSchut schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:52:
[...]

In het kort:
- Save & quit.

De code redeem je dan wel via de sociaal ingame? of via de shift website?

en met de map weer in gaan bedoel je stap 1 herhalen?

Edit:

zo dus
YouTube: Borderlands 3: UNLIMITED GOLDEN KEYS! (GLITCH) | How To Get Unlimite...

vet simpel :D

luigi87 wijzigde deze reactie 01-11-2019 14:11 (67%)

• el-jorge

el-jorge

Finraziel schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:24:
[...]

Tvhm/mayhem3?
Niet dat ik Traunt recent veel gedaan heb, maar het maakt wel behoorlijk wat uit... Bij Graveward regende het in ieder geval nog legendaries gisteren. Vaker 4 tegelijk gezien en maar bij uitzondering een keer niks.
NVHM mayhem 3, ik ben niet zo goed ;)

Graveward heb ik veel moeite mee, ben ik toch altijd wat lang mee bezig, dus die farm ik niet zo vaak, Traunt heb ik vrij snel neer. Ik zie echt filmpjes van mensen die graveward in 1 min neer hebben, zo snel ben ik zeker niet. Hetzelfde heb ik met Troy, terwijl ik Tyreen wel altijd redelijk snel neer heb.

Spielerei...

el-jorge schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:58:
[...]

NVHM mayhem 3, ik ben niet zo goed ;)

Graveward heb ik veel moeite mee, ben ik toch altijd wat lang mee bezig, dus die farm ik niet zo vaak, Traunt heb ik vrij snel neer. Ik zie echt filmpjes van mensen die graveward in 1 min neer hebben, zo snel ben ik zeker niet. Hetzelfde heb ik met Troy, terwijl ik Tyreen wel altijd redelijk snel neer heb.
Hangt ook van je build af natuurlijk... Ik heb nu een fire AR gevonden (ben de naam kwijt) die 2 ammo terug in je magazijn stopt bij elke crit. Graveward is zo makkelijk te critten dat je eindeloos kunt blijven schieten en met al die crits heeft FL4K zijn fade away zo weer terug heeft (heb hem eigenlijk al terug voor guerillas in the mist afgelopen is, maar dat werkt niet meer in deze game, cooldown reductie terwijl de skill actief is wordt ongedaan gemaakt aan het einde van de skill). Hij gaat dan echt hard neer (afhankelijk van mayhem mods).

• JSchut

JSchut

.....

Nog een key:
CHC3T-SR6HJ-H53CK-BJBB3-9B9WF

• el-jorge

el-jorge

Finraziel schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:44:
[...]

Hangt ook van je build af natuurlijk... Ik heb nu een fire AR gevonden (ben de naam kwijt) die 2 ammo terug in je magazijn stopt bij elke crit. Graveward is zo makkelijk te critten dat je eindeloos kunt blijven schieten en met al die crits heeft FL4K zijn fade away zo weer terug heeft (heb hem eigenlijk al terug voor guerillas in the mist afgelopen is, maar dat werkt niet meer in deze game, cooldown reductie terwijl de skill actief is wordt ongedaan gemaakt aan het einde van de skill). Hij gaat dan echt hard neer (afhankelijk van mayhem mods).
Ik speel met een rakk build. Wat leuk is voor mobs, maar voor boss farming wat minder. Dus moet aan mijn build werken.

Spielerei...

el-jorge schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:51:
[...]

Ik speel met een rakk build. Wat leuk is voor mobs, maar voor boss farming wat minder. Dus moet aan mijn build werken.
Ja voor bosses is fade away eigenlijk niet te verslaan... Eigenlijk nog meer vanwege unblinking eye dan fade away zelf (als je tenminste goed critspots kunt blijven raken).

• el-jorge

el-jorge

Finraziel schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:57:
[...]

Ja voor bosses is fade away eigenlijk niet te verslaan... Eigenlijk nog meer vanwege unblinking eye dan fade away zelf (als je tenminste goed critspots kunt blijven raken).
Ik speel op een ps4, dus ik ben daar niet altijd even goed in. Ik zie het ook vaak met een Lyuda gedaan worden, maar dat kost mij wel moeite.

Spielerei...

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

JSchut schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:48:
Nog een key:
is alleen voor Steam, niet via Epic helaas

• KnoxNL
JSchut schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:48:
Nog een key:
Die kan ik om 1 of andere vage reden alleen maar claimen voor steam, terwijl de game daar nog niet eens uit is :P

EDIT: spuit 11 :+

KnoxNL wijzigde deze reactie 01-11-2019 14:38 (3%)

luigi87 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:15:
[...]

is alleen voor Steam, niet via Epic helaas
Als je de code ingame invoert doet ie het gewoon :)

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

PilatuS schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:03:
[...]

Als je de code ingame invoert doet ie het gewoon :)
Ah dat kan ik vanaf hier niet doen :P
pas als ik thuis ben dan :)

• JunkieLimbo
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21:10
Doet het op https://shift.gearboxsoftware.com/rewards ook gewoon.

JunkieLimbo wijzigde deze reactie 01-11-2019 15:26 (5%)

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Inderdaad nu wel mogelijk te claimen met Epic.

Eerder vandaag stond er alleen een knopje steam

Mwa, alle SDU's nu gekocht met FL4K (ja ik ben langzaam), maar geld lijkt op dat moment weer compleet waardeloos te zijn. Ik verdien het als water, maar er is niks meer om het aan uit te geven.

Op zich wel een leuk trucje, bij Moxxi dr tip jar gewoon als een gek q en e spammen en ze stuurt je best met een aardig tempo wapens via het mail systeem. Die haal ik er dan uit met mijn nieuwe character om te verkopen waarmee ik effectief geld doorstuur. Sterker nog, volgens mij maak ik er nog winst op ook, ik lijk meer waarde aan wapens te krijgen (op lvl 50) dan ik in de tip jar stop. Misschien iets minder snel dan je cheddar shredder een tijdje tegen een level 50 aangooien, maar dit kan solo :P

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14:11
Even een vraagje over fast levelen..ik heb met iemand anders een tweede karakter- Zane - al geleveld tot lvl 32 maar ben uiteraard in de main story met dat karakter maar amper op weg naar Mouthpiece...ik veronderstel toch niet dat ik weeral die hele story moet gaan doorlopen om zaken zoals wapenslots/plaatsen te unlocken ?

internaut wijzigde deze reactie 02-11-2019 15:28 (5%)

internaut schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 15:27:
Even een vraagje over fast levelen..ik heb met iemand anders een tweede karakter- Zane - al geleveld tot lvl 32 maar ben uiteraard in de main story met dat karakter maar amper op weg naar Mouthpiece...ik veronderstel toch niet dat ik weeral die hele story moet gaan doorlopen om zaken zoals wapenslots/plaatsen te unlocken ?
Als je met die andere persoon quests gedaan hebt dan op het moment dat je in je eigen game bij die quests aankomt krijg je de vraag of je ze wil skippen tot het punt waar je in de andere game gekomen was.
Maar als je alleen maar er bij gestaan hebt terwijl de ander 20 keer graveward killde of zo, dan moet je inderdaad overal nog doorheen ja.

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True