Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij deed Bethesda het eerder ook al zo met fallout 76, kan me voorstellen dat het een stuk makkelijker is qua distributie. Je hoeft dan namelijk maar één pakket te maken ongeacht of de koper de pc Xbox of PS4 versie wil. Maar wel vreemd dat het in andere landen dan wel gecombineerd is.

Mij persoonlijk ging het er vooral om dat ik 150 voor de game met season pass en goodies nog wel zou overwegen, maar 250 wordt echt te gek. Ik ga deze zomer ook een nieuwe pc kopen en dan denk ik dat ik dat geld beter in een snellere videokaart kan duwen waardoor de game zelf weer beter draait.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pali
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-03 17:11
Finraziel schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:57:
[...]

Nu? Geen idee helaas... Als je echter even geduld hebt dan komt hij vast nog wel in de sale langs in de Xbox store (digitaal).
Klopt! Ik keek gisteren toevallig en kon hem gratis downloaden als Xbox Gold member, en vervolgens voor €15 euro kopen. There goes my weekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik hoop dat ze niet de fout maken zoals bij TPS, dat je nieuwe wapens introduceert (railgun/lasers) en dat je vervolgens de ammo zo schaars maakt, dat je meer aant ammo searchen bent, dan lekker wezens afknallen.

Dat vind ik echt een domper bij die BL2.5. Zo vaak dat je alleen maar laser wapens tegenkomt als loot, waardoor je eigenlijk helemaal niet switcht tussen ammo.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:48:
Ik hoop dat ze niet de fout maken zoals bij TPS, dat je nieuwe wapens introduceert (railgun/lasers) en dat je vervolgens de ammo zo schaars maakt, dat je meer aant ammo searchen bent, dan lekker wezens afknallen.

Dat vind ik echt een domper bij die BL2.5. Zo vaak dat je alleen maar laser wapens tegenkomt als loot, waardoor je eigenlijk helemaal niet switcht tussen ammo.
Dat heb ik eigenlijk nooit zo ervaren... niet echt verschil opgemerkt tussen 2 en TPS daarin en is me ook niet opgevallen dat ik alleen maar laserwapens kreeg.
Wel vond ik dat ook fijner werken in Borderlands 1 dan in 2 en TPS, namelijk dat elke class ammo regen kon krijgen. In 2 hebben ze dat gewijzigd naar alleen de gunzerker met het idee om team play te bevorderen, maar daarmee zetten ze wel solo spelers in de kou. Aan de andere kant ervaarde ik het zelf ook weer niet als zo'n groot probleem, je moest alleen je speelstijl een beetje aanpassen zodat je niet altijd alleen maar hetzelfde type wapen gebruikte.
Wel hoop ik dus dat ze met 3 niet nog verder gaan in het af proberen te dwingen dat je met andere spelers samenspeelt. Fijn dat ze bijvoorbeeld elke speler zijn eigen loot geven, dat maakt het iets waarschijnlijker dat ik ook wel eens zal willen multiplayeren (buiten met vrienden), maar het spel moet wel ook nog solo leuk blijven. Maar ik vermoed dat ze wel weten dat er heel veel mensen zijn die de game gewoon solo spelen en daar rekening mee houden.
In ieder geval mijn eerste playthrough zal solo zijn, niks zo irritant als dat andere spelers per se overal keihard doorheen moeten raggen terwijl jij even iets wou bekijken of rustig het verhaal op wil nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:36:
[...]
In ieder geval mijn eerste playthrough zal solo zijn, niks zo irritant als dat andere spelers per se overal keihard doorheen moeten raggen terwijl jij even iets wou bekijken of rustig het verhaal op wil nemen.
Amen! Ik heb over mijn eerste playthrough van BL2 ook ontzettend lang gedaan, omdat ik alles wilde zien :)
(niet wetende dat er nog 2 playthroughs na kwamen O-) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 10:54
Hier nog een video over de wapens in BL3, ja dat lopende wapen is echt.
Video is van Supmatto, een bekende youtuber die veel weet over BL3, vaak met inside info.

[YouTube: Borderlands 3 - The Weapon Brand Loyalties of Borderlands 3]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 08:50
apollo13 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:54:
Hier nog een video over de wapens in BL3, ja dat lopende wapen is echt.
Video is van Supmatto, een bekende youtuber die veel weet over BL3, vaak met inside info.
Klopt, staat ook in de TS. K11l3r Six & VinylicPumaGaming zijn ook goede suggesties :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Jay (MorningAfterKill) niet vergeten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:06
https://www.amazon.de/gp/...l&utm_campaign=allkeyshop

Als ik deze koop, krijg ik dan ook de enhanced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Lijkt op een gewone GOTY editie, dus normaal gezegd wel ja. Voor die 7,50 zou ik het gokje wel willen wagen. Disclaimer, niet zeuren als het niet lukt hoor ;), ik gebruik gewoonweg mijn boerenverstand. ;)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Ooh zie dat ik dat voor 3 april had moeten doen. Helaas. Is hij 30 waard voor de PS4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Beavbusi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 13:50:
Ooh zie dat ik dat voor 3 april had moeten doen. Helaas. Is hij 30 waard voor de PS4 ?
Hangt er helemaal vanaf wat jij leuk vindt? Ik heb er al meer dan 300 uur in zitten, de oude versie. Ben nu opnieuw begonnen met de enhanced versie.
Borderlands is een shooter met humor, actie en een shitload aan verschillende guns. Als je dit wat lijkt dan aanschaffen, kijk eerst eens een aantal filmpjes op youtube, dan krijg je een aardig idee wat het spel inhoud.
Oh, in BL2 heb ik al meer dan 700 uur zitten, coop is wel de reden waarom.
Met vrienden is BL1, BL2 en TPS veel leuker.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
apollo13 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 14:33:
[...]

Hangt er helemaal vanaf wat jij leuk vindt? Ik heb er al meer dan 300 uur in zitten, de oude versie. Ben nu opnieuw begonnen met de enhanced versie.
Borderlands is een shooter met humor, actie en een shitload aan verschillende guns. Als je dit wat lijkt dan aanschaffen, kijk eerst eens een aantal filmpjes op youtube, dan krijg je een aardig idee wat het spel inhoud.
Oh, in BL2 heb ik al meer dan 700 uur zitten, coop is wel de reden waarom.
Met vrienden is BL1, BL2 en TPS veel leuker.
Kan je Coop halverwege in en uit stappen? Ik neig erg naar het kopen, maar zou dan ook af en toe samen split screen doen als er vrienden zijn maar niet altijd opnieuw willen beginnen.

Welke raad jij aan , deze goty enhanced of de handsome collection?

[ Voor 4% gewijzigd door Beavbusi op 06-04-2019 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Beavbusi schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:16:
[...]

Kan je Coop halverwege in en uit stappen? Ik neig erg naar het kopen, maar zou dan ook af en toe samen split screen doen als er vrienden zijn maar niet altijd opnieuw willen beginnen.

Welke raad jij aan , deze goty enhanced of de handsome collection?
Met de coop kan je, op de pc, alvast elk moment in en uitstappen. Je zou het even moeten checken met een andere PS4 player hier op het forum, of dat mogelijk is. Ik ga er eigenlijk wel van uit.

Welke versie te kopen, da's lastig. Als je het verhaal chronologisch wilt spelen moet je beginnen met BL1, dan de TPS en BL2 als laatste.
BL1 is wat groffer wat betreft de gore and blood en humor en grafisch zijn er wat minder kleuren gebruikt.
TPS en BL2 zijn wat vriendelijker qua blood and gore en ook meer voor de wat jongere spelers geschikt.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan inderdaad altijd in en uit stappen, maar je moet dan wel zorgen dat je een beetje bij elkaar in de buurt blijft qua level. Een paar levels verschil is niet zo'n punt, maar er moet er niet een 20 levels hoger zijn natuurlijk (tenzij het doel is om de lagere levels te powerlevelen).

Verder is het een beetje opletten met de quest progressie. Als jij mee speelt in een spel van iemand anders, je stopt, zij gaan door met de hoofd quest lijn, en jij springt later weer bij... dan kun je wel meespelen maar volgens mij gaat jouw progressie dan niet verder. Er staat me iets bij dat als je dan later in je eigen campaign de missende quest doet dat je een popup krijgt als je bij de quests komt die je dan wel al met je vrienden samen gedaan had of je vooruit wil skippen... maar pin me daar niet op vast, weet niet meer helemaal zeker dat dat zo werkte en bij welke van de Borderlands games. Beste is om, als je vaker samen speelt, af te spreken de main story line alleen door te spelen als iedereen er is... of te coördineren dat degene die er een mist die zelf even doorspeelt om weer op hetzelfde punt uit te komen.

edit: Wat je ook kunt doen is dat de anderen joinen bij degene die het minst ver is in de story en dan verder spelen, alleen moeten de anderen dan even wat dubbel werk doen.

@Beavbusi

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 06-04-2019 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-08 14:30

Dazzler2120

FP ProMod
Dan zou ik joltzdude ook niet vergeten, naast killersix mijn favoriete BL youtuber (Joltzdude139)

Ik ben echt excited voor deze release, jammer dat dit spel precies tegelijk uitkomt met de opleiding die ik ga starten... Dat zal veel discipline nodig hebben naast werk om dan BL3 te laten liggen!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag de pre-order ook maar de deur uit gedaan voor de Super Deluxe versie op PC. Nu maar wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-08 21:26

Famous

R 400+

PdeBie schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:41:
Vandaag de pre-order ook maar de deur uit gedaan voor de Super Deluxe versie op PC. Nu maar wachten :)
Ik zit ook te twijfelen om hem al te preorderen (xbo x).
Een aanbieding zal er vast niet komen dus denk dat ik hem gewoon in het buitenland haal. :Y

Edit; vraag me alleen weg af of de 'kleine' DLC's er ook bij komen als ze uitzijn.
Season pass praat enkel over 4 DLC's..

[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 09-04-2019 11:04 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Famous schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:59:
[...]

Ik zit ook te twijfelen om hem al te preorderen (xbo x).
Een aanbieding zal er vast niet komen dus denk dat ik hem gewoon in het buitenland haal. :Y

Edit; vraag me alleen weg af of de 'kleine' DLC's er ook bij komen als ze uitzijn.
Season pass praat enkel over 4 DLC's..
Als je naar de geschiedenis kijkt van borderlands, (deeltje 1 en deeltje 2, presequel daar gelaten) zijn de DLC's in de pass zeker de moeite waard! De kleine dlc's zoals in BL2 kwamen pas na de seasonpass (headhunter packs in ieder geval) en die kostten 3-10 euro stuk.

Daar valt dan onder, extra characters, headhunter packs, slaughter domes en ultimate vault hunter packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De headhunter packs in BL2 zijn imo niet prioritair. Ze zijn zeer kort en niet echt memorabel. Ze zijn niet -slecht-, maar vergeleken met de steengoede DLC kleppers als Tiny Tina's Assault on Dragon Keep en Mr. Torque's Campaign of Carnage vallen ze in het niets.

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 09-04-2019 14:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08 11:33
Is er al bekend welke characters te spelen zijn? Ik zag Brick langskomen in de trailer, maar die zal wel niet speelbaar zijn. Ik mis zijn berserk ult! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-08 14:30

Dazzler2120

FP ProMod
FlyingGameGuy schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:35:
Is er al bekend welke characters te spelen zijn? Ik zag Brick langskomen in de trailer, maar die zal wel niet speelbaar zijn. Ik mis zijn berserk ult! :)
Ja de 4 classes zijn al bekend die je kan spelen.
Zie het "Vault Hunters" Segment in de eerste post!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

mfneed schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:14:
[...]

Als je naar de geschiedenis kijkt van borderlands, (deeltje 1 en deeltje 2, presequel daar gelaten) zijn de DLC's in de pass zeker de moeite waard! De kleine dlc's zoals in BL2 kwamen pas na de seasonpass (headhunter packs in ieder geval) en die kostten 3-10 euro stuk.

Daar valt dan onder, extra characters, headhunter packs, slaughter domes en ultimate vault hunter packs.
Klopt, maar bij de Handsome Collection zat alles erbij in.
Als ik de Super Deluxe versie haal zou ik eigenlijk wel verwachten dat de kleine DLC's er ook bij komen..

Zo vond ik die met Marcus in BL2 namelijk best vermakelijk met goede loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Famous schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:38:
[...]

Klopt, maar bij de Handsome Collection zat alles erbij in.
Als ik de Super Deluxe versie haal zou ik eigenlijk wel verwachten dat de kleine DLC's er ook bij komen..

Zo vond ik die met Marcus in BL2 namelijk best vermakelijk met goede loot.
Handsome jack is dan ook wat anders als BL1 of BL2 apart:) BL2 met season pass zaten die kleintjes ook niet in:) Handsome jack is een collectie van games, over het algemeen worden die wel altijd compleet gemaakt met alle dlc's:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08 11:33
Dazzler2120 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:38:
[...]

Ja de 4 classes zijn al bekend die je kan spelen.
Zie het "Vault Hunters" Segment in de eerste post!
Haha oeps, direct naar de laatste pagina gejumpt 8)7
Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:58
Gezien Borderlands 2 destijds op de consoles op 30fps liep ben ik benieuwd wat voor framerate deze gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metrik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-08 15:27
jori040 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:35:
Gezien Borderlands 2 destijds op de consoles op 30fps liep ben ik benieuwd wat voor framrate deze gaat hebben.
Handsome Collection draaide op 60fps op de huidige generatie, ben benieuwd of ze dat voor BL3 ook voor elkaar krijgen, maar ik ga uit van 30fps, misschien wel 60fps op de Xbox One X en PS4Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Metrik
Zeker op deze generatie consoles vind ik 60fps voor een shooter wel een must hoor.Mocht het toch 30fps zijn dan zou dan een lichtelijke teleurstelling zijn.

Al met al kijk ik hier wel enorm naar uit. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mijn ruggengraat op dit moment
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/NhlVYy1wkKQ/hqdefault.jpg

:+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9vHCsyhbZWKWAMwAmvoxKWBY/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Borderlands 1 enhanced op PS4 of PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Nieuws van Supmatto: Het nieuwe element, buiten shock, fire, corrosive etc. is Radiation (straling).
Stemactrice, Ashly Burch, doet weer de stem van Tiny Tina. Mijn favo karakter in BL2.
[YouTube: Borderlands 3 - New Element RADIATION Confirmed & Ashly Burch To Voice Tiny Tina]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Laatst online: 22:33
Mijn favo karakter is toch wel de heerlijk over the top MR Torque. Maar ik weet bijna wel zeker dat hij er ergens in gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:49
Hoe kan handsome jack niet iedereens favoriete karakter zijn ??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:11:
Hoe kan het dat iemand rood mooier vind dat geel ? Het is een persoonlijk iets :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
Skybullet schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:11:
En wel hierom :), wat mij betreft.

Smaken verschillen, Jack was goed, Tiny Tina is een whack job... in the best possible way. _/-\o_

Ik vind de DLC: Tiny Tina's Assault on Dragon Keep, de beste die er is.
Zowel als gameplay als achtergrondverhaal over Tina.

[ Voor 21% gewijzigd door apollo13 op 13-04-2019 15:39 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ja Jack is een gedeelde nr 1 voor mij.

Dat maakt dat ik nog het meest skeptisch ben over de baddies in BL3. Jack was zo goed uitgewerkt en de stem was zo goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje off topic, maar aangezien er geen dedicated topic voor is... Mensen die Borderlands Enhanced spelen, hebben jullie ook wel eens dat muis en keyboard knoppen ineens niet meer reageren? Heb het nu al een paar keer gehad... daarnet op het moment dat er twee alpha skags op me in hakten dus dat uiteraard niet overleefd... Ik kan wel nog rond kijken, maar schieten en bewegen lukt niet, escape doet ook niks... Duurt een paar seconden en dan werkt het weer. Ik dacht eerst dat ik in een menu misschien mijn muis cursor naar mijn tweede monitor bewogen had of zo, maar dat was nu echt niet aan de orde.

Ik was overigens vergeten wat een enorme bullet sponges sommige vijanden in BL1 meteen in de eerste playthrough al konden zijn. Dat was vind ik toch wel beter in deeltje 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:56

Shabbaman

Got love?

Volgens mij kan je dat prima kwijt in het topic voor Borderlands 1, maar ik heb dus al wel een aantal keer gehad dat ik blijkbaar in de console aan het typen was. Dan kan je nog wel rondkijken, maar verder dus ook niks.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shabbaman schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:07:
Volgens mij kan je dat prima kwijt in het topic voor Borderlands 1, maar ik heb dus al wel een aantal keer gehad dat ik blijkbaar in de console aan het typen was. Dan kan je nog wel rondkijken, maar verder dus ook niks.
Huh, hmm, gister helemaal gemist dat die bestond, kwam niet naar boven in mijn search (maar ik zocht ook op Borderlands enhanced). Maar goed, ik zie ook welgeteld één post er in dit jaar :+ maar excuus voor de off topic dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Je kan lid geworden van de 'VAULT INSIDER PROGRAM'. Je ontvangt een paar in-game rewards ('Welcome Pack' & 'Early Adopter Pack') voor Borderlands 3. Ook kan je rewards krijgen zoals golden keys voor Borderlands 1, 2 & Pre-Sequal.
Points can then be redeemed to claim rewards such as Gold Keys, wallpapers, and more in-game and out-of-game rewards that will be announced soon; stay tuned to the website for the latest updates. Oh, and did we mention you’ll receive an exclusive Welcome Pack featuring in-game items for Borderlands 3 just for signing up? You will!
I Want In, How Do I Join?
Before you can become a Vault Insider, you need a SHiFT account. If you don’t already have one, you’ll have an opportunity to create one during the VIP sign-up process.
Note that you must be at least 18 years of age to join. Be sure to review the Vault Insider Program Terms so you know all the important details.
Remind Me, What Do I Get?
If you signed up, you already earned yourself a Borderlands 3 Welcome Pack containing high-rarity grenade and shield mods as well as a VIP weapon trinket. Score! Your items will be delivered to you in-game when you start playing Borderlands 3. Other rewards available right now include wallpapers and Gold Keys that are redeemable in current Borderlands games. With the legacy Gold Keys, there’s no need to wait for Borderlands 3 to come out. You can jump right back in to revisit your favorite Borderlands games.
Finally, don’t forget to claim your Early Adopter Pack once you’ve preordered so you can save up even more gear for Borderlands 3 on day one!
Lid worden kan via deze link. Vervolgs kan je hier je profiel bekijken. Huidige rewards kan je hier bekijken, "Season 1 coming soon!"

De link waar je lid via kan worden is een referral linkje, hopelijk is dat geen probleem. Ik update vanavond de TS met deze info.

[ Voor 22% gewijzigd door Naxul op 19-04-2019 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metrik
Van Reddit een wrap-up van een aantal details over de game die de afgelopen dagen zijn onthuld (met name via tweets van Pitchford):

https://www.reddit.com/r/...ford_twitter_bl3_details/

Vooral de afwezigheid van slag is wel opvallend (volgens mij is dat hier al wel eens gedeeld). Voor de leken: het "slaggen" van een enemy zorgde (met speciale slag guns) ervoor dat deze tijdelijk paarsachtig werd en daardoor dubbele damage hapte (in Ultimate Vault Hunter Mode zelfs driedubbel). Op de hogere moeilijkheidsgraden was dat slaggen ook wel wel vereist om vijanden klein te krijgen, iets wat bij solo-spelers nogal eens voor irritatie zorgde omdat je gewoonweg niet zonder kon en daardoor vaak van wapens moest wisselen (als Gunzerker met DPUH + Grog nozzle had ik hier zelf overigens geen last van :9 )
Benieuwd hoe ze de vervanging gaan implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Metrik schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:46:
Van Reddit een wrap-up van een aantal details over de game die de afgelopen dagen zijn onthuld (met name via tweets van Pitchford):

Vooral de afwezigheid van slag is wel opvallend (volgens mij is dat hier al wel eens gedeeld). Voor de leken: het "slaggen" van een enemy zorgde (met speciale slag guns) ervoor dat deze tijdelijk paarsachtig werd en daardoor dubbele damage hapte (in Ultimate Vault Hunter Mode zelfs driedubbel). Op de hogere moeilijkheidsgraden was dat slaggen ook wel wel vereist om vijanden klein te krijgen, iets wat bij solo-spelers nogal eens voor irritatie zorgde omdat je gewoonweg niet zonder kon en daardoor vaak van wapens moest wisselen (als Gunzerker met DPUH + Grog nozzle had ik hier zelf overigens geen last van :9 )
De vervanging voor Slag is Radiation geworden. Wat ik van Supmatto begrijp zijn de effecten ervan ongeveer hetzelfde. Het schijnt wel dat radiation ook damage doet over tijd. Net zoals vuur, corrosive e.d.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Metrik schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:46:

Ik speel eigenlijk alleen maar samen met mijn vriendin maar zelfs dan heb ik het slag-mechanic altijd een beetje als vervelend ervaren. Ik hoopte eigenlijk op een wat leukere mechanic..

Randy twitterde dit als volgt;
There is no slag - we replaced it with something that actually makes a little sense. The new “element” damage type, which is like a nuclear radiation effect, has a similar effect to slag (increased vulnerability by those affected) and also has a damage-over-time component.
Zal radiation/nuclear hetzelfde werken als bijv. fire. Dat je een bepaald type meer damage toebrengt? Daar heb ik wel vrede mee :).

[ Voor 16% gewijzigd door Naxul op 19-04-2019 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metrik
Naxul schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:42:
Zal radiation/nuclear hetzelfde werken als bijv. fire. Dat je een bepaald type meer damage toebrengt? Daar heb ik wel vrede mee :).
Goeie vraag, had ik nog niet bij stilgestaan. In BL2 heb je Fire (voor organische vijanden) en Corrosion (voor mechanische vijanden), verder werken de twee mechanismen hetzelfde - geleidelijke damage over time. Ik neem aan dat Nucleair alleen van toepassing is op organische vijanden, dus ik ben benieuwd hoe ze het gaan laten verschillen met Fire. Waarschijnlijk minder damage over time, maar wel met extra vulnerability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Metrik schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:04:
[...]

Goeie vraag, had ik nog niet bij stilgestaan. In BL2 heb je Fire (voor organische vijanden) en Corrosion (voor mechanische vijanden), verder werken de twee mechanismen hetzelfde - geleidelijke damage over time. Ik neem aan dat Nucleair alleen van toepassing is op organische vijanden, dus ik ben benieuwd hoe ze het gaan laten verschillen met Fire. Waarschijnlijk minder damage over time, maar wel met extra vulnerability.
Ja inderdaad, of 'Nuclear' is voor een ander type vijand. Waarschijnlijk krijgen we hier op 1 mei wel een antwoord op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Fire = flesh
Corrosion = armor

niet voor "mechanische en organisch" :+

Armored skeletons (gele bar) krijgen damage dankzij corrosion zijn toch geen robot

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Voor de VIP onder ons; je kan 100 points verdienen door de code 'WUBWUBWUB' te redemen op de activities pagina. Daarnaast kan je wekelijks 300 points verdienen als je via de activities pagina de social media kanalen bekijkt.

Zie TS voor meer informatie :).

[ Voor 18% gewijzigd door Naxul op 22-04-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is toch best wel cool gedaan met Twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Dat ziet er zeker cool uit! Ik weet niet of het placeholder is maar je kan al een skill tree van waarschijnlijk Amara zien tijdens de demo.

Ik zie nu ook het filmpje van SupMatto, met gameplay!

[YouTube: Borderlands 3 - Gameplay LEAK & A FIRST Look At Skill Trees!]

Verder heb ik nog twee screenshots van de nieuwe UI;

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HV4h27R/Schermafbeelding-2019-04-30-om-06-56-18.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/st69rBt/Schermafbeelding-2019-04-30-om-06-56-54.png

Ik vind het er mooi uitzien, of het fijn werkt moeten we nog gaan zien maar het ziet er duidelijk uit. Verder zie je in het laatste screenshot elke 'mogelijke' melding, tijdens het spelen ziet het er veel rustiger uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Op dit moment kun je nu al de skill trees bekijken! Via deze link.

Wanneer je de 'ECHOcast' opent (linksboven), kan je d.m.v. je toetsenbord switchen tussen 6 (Siren), 7 (Operative), 8 (Gunner, empty) en 9 (Beastmaster, empty).

BRON.

Om het eventjes af te maken, hieronder de datamined weapons en elements;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
ManufacturerId["Anshin"] = "anshin";
ManufacturerId["Atlas"] = "atlas";
ManufacturerId["CoV"] = "cov";
ManufacturerId["Dahl"] = "dahl";
ManufacturerId["Eridian"] = "eridian";
ManufacturerId["Hyperion"] = "hyperion";
ManufacturerId["Jakobs"] = "jakobs";
ManufacturerId["Maliwan"] = "maliwan";
ManufacturerId["Pangolin"] = "pangolin";
ManufacturerId["SnS"] = "sns";
ManufacturerId["Tediore"] = "tediore";
ManufacturerId["Torgue"] = "torgue";
ManufacturerId["Vladof"] = "vladof";
code:
1
2
3
4
5
6
7
DamageType["Normal"] = "Normal";
DamageType["Electric"] = "Electric";
DamageType["Shock"] = "Shock";
DamageType["Fire"] = "Fire";
DamageType["Radiation"] = "Radiation";
DamageType["Cryo"] = "Cryo";
DamageType["Error"] = "Error";

Daarnaast zijn er referenties gevonden naar room decorations, skins, heads, trial boss, emotes, trinkets, pills. Afgaand van de Twitch Extension is Eridium terug, en kan de player zowel een 'class mod' als 'artifact' equipen.

En als laatste kan je loot verdienen door het kijken van de Twitch stream, deze kan je morgen om 19:00 bekijken;
Watch Twitch streamers playing Borderlands 3 during the May 1 Gameplay Reveal Event and you’ll have a chance to score in-game loot thanks to a brand-new Twitch extension. Tune in to the Borderlands Twitch channel starting at 10am PDT / 1pm EDT / 6pm BST on May 1, 1am GMT+8 / 3am AEST on May 2.
Lees meer op de website van Borderlands.

[ Voor 64% gewijzigd door Naxul op 30-04-2019 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metrik
Ben benieuwd wat het verschil is tussen Electric en Shock. Of wat Error inhoudt. Zin in vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Ik ben overtuigd hoor! Ga pre-orderen... Ziet er goed uit. Leuke toevoegingen, leuke humor... Top!!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 06:26
Ewivis schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 20:02:
Ik ben overtuigd hoor! Ga pre-orderen... Ziet er goed uit. Leuke toevoegingen, leuke humor... Top!!
Net ook met een grote glimlach zitten kijken. Heel vet! Pre-order ga ik ook doen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk al die nieuwe dingen, waarbij vooral de verschillende levels wel erg handig zijn. Ben jij level 30 en speel je met iemand die level 5 is. Dan is voor de ene persoon dezelfde vijand level 5 en voor de andere persoon tegelijk level 30. Dus geen gezeur meer met een speler die 20 levels hoger is waarbij alle vijanden voor jou 20 levels hoger zijn en het niet te spelen is. Zelfde verhaal met wapens die tegelijk beide levels zijn voor beide spelers. En verder natuurlijk dat beide spelers hetzelfde wapen kunnen pakken, dus geen last meer van gasten die je meuk jatten. Dit is allemaal ook nog eens aan of uit te zetten. Erg fijn zulke dingen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Naxul
Ja ik ben ook overtuigd! Mochten mensen interesse hebben in VIP codes, zie deze link.

[ Voor 23% gewijzigd door Naxul op 01-05-2019 20:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:37

TheAnthonyNL

PC Gamer

AdmiralBahrooVIP

Ki11erSixVIP

JoltzDude139VIP

KingGothalionVIP

ProfessorBromanVIP

Nog wat VIP Creator Codes voor de https://borderlands.com/en-US/vip-activities/ (max 4 per persoon)

Daarnaast is er nog een andere Redeem a Code naast WUBWUBWUB namelijk BL3REVEAL

Damn na de gameplay te hebben gezien ben ik zo hyped niet normaal.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:32

JSchut

.....

Hier ook hyped. Heb vorige week Borderlands Goty Enhanced gehaald voor de Xbox. En gister ook The handsome collection. (Voorheen alles op de pc en ps4 gespeeld. Alleen borderlands 1 nooit afgemaakt.)

Alles nog een keer doorspelen voordat 3 er is.

Borderlands 3 gaat iig in de pre-order.

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 02-05-2019 02:59 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Het lijkt wel alsof Gearbox heeft nagedacht over goede features zeg, het moet niet gekker worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metrik
Wat een fijne gameplaydemo gisteravond. Echt een hoop toffe dingen gezien. Ik was een beetje terughoudend na wat negatieve reacties op de eerste trailer en de exclusiviteit voor de Epic Gamestore (al interesseert me dat weinig want ik speel toch op de XB1), maar gisteren werd het grootste deel van mijn zorgen toch echt wel weggenomen. In het begin moest het nog even op gang komen (vond de intro wel erg veel op die van BL1 lijken, zelfs het level was nagenoeg hetzelfde) maar toen de combat eenmaal losbarstte kreeg ik meteen weer zin om aan de slag te gaan.

Gearbox heeft op het eerste gezicht een heleboel pijnpunten van de eerdere games weggenomen. Vooral de "instanced loot" (wordt het eindelijk weer leuk om online te spelen met randoms zonder het risico een loot ninja tegen het lijf te lopen) is erg fijn. Dat vijanden en loot per persoon geschaald worden is een mooie toevoeging, al heb ik daar na wat nadenken toch wel twijfels bij, want het maakt het hele levellen wel een beetje overbodig. Immers, als je als level 1 speler gelijk mee kan doen met de level 99 jongens, waarom zou je dan helemaal levellen naar level 99? Ik hoop dat ze er nog iets op verzinnen om het toch interessanter te maken (bijv. hogere levels = betere loot, of bepaalde content is pas toegankelijk vanaf bepaalde levels). Ook auto-pickup van cash/ammo en de mogelijkheid om met één knop een volledige restock te doen bij vending machines vind ik persoonlijk een fijne QoL-update. Ik zag wel dat uitbreidingen van de hoeveelheid nu met cash betaald moeten worden in plaats van met Eridium, ben wel benieuwd waar ze Eridium dan nu voor gaan inzetten, want het zit nog wel in de game.

Verder een aantal toffe dingen die me opvielen:
  • Radiation element en de environmental damage ziet er heel vet uit
  • Heel veel mogelijkheden om je character build te customizen dankzij de verschillende skills en bijbehorende augments, het zal nog nog veel meer een feestje worden om het ultieme character te bouwen
  • Automatische pickup van ammo en cash (finally)
  • Veel diversiteit in levels (jammer genoeg lieten ze gisteren voornamelijk het al bekende Pandora zien, en ook Promothea leek wel heel erg op Opportunity uit BL2 of de Helios uit BL:TPS) maar in de slottrailer kwamen heel veel toffe plekken voorbij, o.a. een Samurai-achtige wereld en een junglelevel
  • Local split-screen coop (dat was eigenlijk alles wat ik wilde weten, mijn vrouw en ik zijn beide groot fan en hebben samen honderden coop uren in deze game gestoken)
  • De terugkeer van Moxxi en de slot machines (als ik het goed zag waren het zelfs verschillende soorten)
Kan niet wachten op 13 september! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook heel verrast door de gameplay. Genoeg toffe dingen gezien.

@Metrik met betrekking tot het level scalen. Je level scaled mee, maar bijvoorbeeld niet je skill points. Dus hoewel je tijdelijk sterker bent, kan je nog niet het maximale uit je karakter halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rasko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-08 13:15
Op https://www.reddit.com/r/.../livestream_text_updates/ staat een samenvatting van "alle" updates/ nieuwswaardige zaken vanuit de livestream van gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zane ziet er trouwens echt gaaf uit qua gameplay. Ik wacht nog even gameplay beelden van Moze af, maar anders wordt Zane mijn main :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

TheAnthonyNL schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 23:03:
AdmiralBahrooVIP

Ki11erSixVIP

JoltzDude139VIP

KingGothalionVIP

ProfessorBromanVIP

Nog wat VIP Creator Codes voor de https://borderlands.com/en-US/vip-activities/ (max 4 per persoon)

Daarnaast is er nog een andere Redeem a Code naast WUBWUBWUB namelijk BL3REVEAL

Damn na de gameplay te hebben gezien ben ik zo hyped niet normaal.
Thanks!
Ik zag ook dat ik sommige opnieuw kon doen.

Check us out on Istragram / FB / Twitter.
Waren uiteraard ook weer wat nieuwe filmpjes.

Benieuwd wat je uit eindelijk kan doen met de punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Famous schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:34:
[...]

Thanks!
Ik zag ook dat ik sommige opnieuw kon doen.

Check us out on Istragram / FB / Twitter.
Waren uiteraard ook weer wat nieuwe filmpjes.

Benieuwd wat je uit eindelijk kan doen met de punten.
Op de pagina 'rewards' krijg je al een indruk wat we mogen verwachten. Het zouden skins voor guns of karakters, unieke guns of chest keys kunnen zijn.

Met de informatie die we gister hebben gekregen verwacht ik nog wel meer cosmetische rewards. Bijv; heads, emotes, vehicles (paint job/materials), ui skins.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bRyH0cT/Schermafbeelding-2019-05-02-om-10-29-56.png

[ Voor 11% gewijzigd door Naxul op 02-05-2019 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lig een beetje achter, maar net ook de gameplay stream maar even teruggekeken :P
Ziet er erg mooi uit :)

3 action skills lijkt me cool... ik vind het alleen jammer dat je ze een voor een moet equipen (behalve Zane dus die er twee tegelijk kan gebruiken, maar jammer als je daar inderdaad je granaat voor op moet geven zoals iemand hier zei). Het leek me cooler als je ze tegelijk tot je beschikking had en je in combat kon beslissen welke je nodig had op dat moment (eventueel konden ze natuurlijk wel een gezamenlijke cooldown hebben). Maar ik begrijp ook wel dat ze de controls niet té ingewikkeld willen maken.

Ik was even bang dat aangezien je maar één actionskill tegelijk kunt equipen dat je daarmee ook min of meer gelocked was in de skilltree van die actionskill, maar na even terug te kijken naar de descriptions van de skills er onder lijkt dat niet het geval te zijn (en ik heb ook wel vertrouwen in Gearbox hun skilltree bouwkunsten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond ook uitgebreid gekeken. Was dik in orde, enige "klacht" is dat ze het woord "badass" nog steeds zo vaak gebruiken dat het zijn betekenis verliest, maar dat is werkelijk de grootste klacht die ik kan verzinnen. Alles goed dus d:)b

Alleen kreeg ik die twitch extension niet aan de praat. Shift account gelinked met twitch, extension toegevoegd, maar ik kreeg nog steeds geen nieuw icoontje te zien om de streamer te inspecten.

Ze zetten wel volop in op twitch. Met wat geluk overtuigt het men 2 zonen (die heel gevoelig zijn voor alles wat populair is op twitch) om ook te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 02-05-2019 22:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

boe2 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:26:
Was dik in orde, enige "klacht" is dat ze het woord "badass" nog steeds zo vaak gebruiken dat het zijn betekenis verliest
Volgens mij is dat juist de grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-08 17:00
Bij het zien van borderlands 3. Krijg ik zin om borderlands weer op te pakken.
Ik moet pre-sequal nog uitspelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:26:
Gisteravond ook uitgebreid gekeken. Was dik in orde, enige "klacht" is dat ze het woord "badass" nog steeds zo vaak gebruiken dat het zijn betekenis verliest, maar dat is werkelijk de grootste klacht die ik kan verzinnen. Alles goed dus d:)b

Alleen kreeg ik die twitch extension niet aan de praat. Shift account gelinked met twitch, extension toegevoegd, maar ik kreeg nog steeds geen nieuw icoontje te zien om de streamer te inspecten.

Ze zetten wel volop in op twitch. Met wat geluk overtuigt het men 2 zonen (die heel gevoelig zijn voor alles wat populair is op twitch) om ook te spelen.
Echonet werkt alleen bij PC streams. Misschien dat daar de crux zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Pykow schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:49:
Bij het zien van borderlands 3. Krijg ik zin om borderlands weer op te pakken.
Ik moet pre-sequal nog uitspelen.
Bekend gevoel :)

Ik ben nu bezig met Borderland GOTY op de Xbox One.
Daarna nog een keer door zowel Borderlands 2 als TPS heen.
Blijven leuke games.

Weet niet of ik ze na het spelen van Borderlands 3 nog zal spelen. Vooral omdat Borderlands 3 veel ergenissen uit Borderlands 2 oplost.

Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen gepre-ordered. Gewoon niet teveel over nadenken, als deze binnenkomt ben ik 4 weken van de aardbodem verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:59:
Meteen gepre-ordered. Gewoon niet teveel over nadenken, als deze binnenkomt ben ik 4 weken van de aardbodem verdwenen.
Haha ja, ben er ook over aan het denken om gewoon een paar weken vakantie te pakken als de game uitkomt :9 is ook twee dagen voor mijn verjaardag dus mooie timing... (Alleen hopen dat we binnenkort wat over zen 2 horen want ik wil mijn nieuwe pc gebouwd hebben voor die tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Voor de Xbox One X is bevestigd dat hij 60fps gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-07 16:37

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Even de handsom jack collectie uit de MS store gekocht voor €15.. ( geen geld)

Deze heb ik ook al voor de PS4 en PC. Meerdere characters op OP level.

Nu speel ik met Mechromancer, deze nog niet met gespeeld.. Storyline kan ik uit mijn hoofd maar het blijft weer tof om het weer te spelen van level 1 en weer de skilltrees te u locken.

BL3 ook gepreorderd, gelukkig valt de release in het weekend en plak ik daar nog 2 dagen aan vast.. Nu wachten op nog meer info van de storyline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-08 12:51
Ik heb geen enke BL game gespeeld maar als ik de gameplay van BL 3 bekijk ben ik toch wel hyped en ga het bestellen.
Mis je veel info/backstory als je de vorige games niet hebt gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Tot nu toe hebben ze alleen 60fps voor de Xbox One X bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
internaut schreef op zondag 5 mei 2019 @ 13:32:
Valt wel mee wat je mist. Je kan deze even kijken: YouTube: The Story So Far...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
internaut schreef op zondag 5 mei 2019 @ 13:32:
Ik heb geen enke BL game gespeeld maar als ik de gameplay van BL 3 bekijk ben ik toch wel hyped en ga het bestellen.
Hmmm... we kennen het verhaal van BL3 natuurlijk nog niet, maar ik zou zeggen dat je toch wel heel wat mist ja.
Je kunt een 'the story so far' video kijken, ik heb net YouTube: Borderlands 3 - The Story So Far gekeken en die is best ok (geen idee of er betere zijn, de video's van Gearbox zelf zijn in ieder geval véél te kort om zinnig te zijn voor wie de games niet gspeeld heeft).
Maar!!! Als je denkt dat je de games leuk zou vinden, dan zou ik je echt aanraden om Borderlands 2 en TPS te spelen om het verhaal zo mee te krijgen. Ze zijn regelmatig goedkoop te krijgen en het verhaal is veel beter als je het in de game zelf mee krijgt. Als je denkt dat er een kans is dat je de originele games nog wil spelen, verpest het verhaal dan alsjeblieft niet voor jezelf met zo'n video.
Borderlands 1 is ook nog best ok (vooral nu in opgepoetste staat), maar het verhaal daarvan heeft veel minder om het lijf dan in 2 en TPS. Als het je alleen om het verhaal gaat kun je die dus best overslaan... Je kunt eventueel achteraf nog die video kijken en dan worden er een paar gaten ingevuld, maar je mist niet echt iets in BL2 als je BL1 niet gespeeld hebt.
De DLC van alle drie de games is ook erg goed (de meeste dan), maar staan los van het verhaal. Die kun je wat het verhaal betreft dus negeren.

Edit:
PilatuS schreef op zondag 5 mei 2019 @ 15:35:
[...]

Valt wel mee wat je mist. Je kan deze even kijken: YouTube: The Story So Far...
Grappig, twee reacties tegelijk met een compleet verschillende invalshoek :P
Ik vind het verhaal geweldig van Borderlands en zou het daarom zonde vinden als je het uit een samenvatting haalt. Maar bovenstaand zijn dus die video's van Gearbox zelf die wat mij betreft ook veel te kort zijn, dat geeft echt maar een heel beknopt idee van wat er gebeurd is.

[ Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 05-05-2019 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 5 mei 2019 @ 15:35:
[...]
Grappig, twee reacties tegelijk met een compleet verschillende invalshoek :P
Ik vind het verhaal geweldig van Borderlands en zou het daarom zonde vinden als je het uit een samenvatting haalt. Maar bovenstaand zijn dus die video's van Gearbox zelf die wat mij betreft ook veel te kort zijn, dat geeft echt maar een heel beknopt idee van wat er gebeurd is.
Inderdaad :)

Persoonlijk vind ik er qua hoofdverhaal niet zo heel veel in zitten als je speelt. Maar een klein deel van het spel gaat daadwerkelijk over het grote plaatje. Je moet nogal wat uurtjes spelen voor iedere keer een klein beetje verhaal. Tuurlijk zit er flink meer in dan het hoofdverhaal, maar daar voor zal je toch alle games volledig moeten spelen. BL2 en TPS spelen is natuurlijk een prima idee, waarbij vooral BL2 zeer de moeite waard is. Mocht iemand dat niet doen heb ik zelf niet het idee dat je echt heel veel mist qua verhaal als je de basis weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PilatuS schreef op zondag 5 mei 2019 @ 15:46:
[...]

Inderdaad :)

Persoonlijk vind ik er qua hoofdverhaal niet zo heel veel in zitten als je speelt. Maar een klein deel van het spel gaat daadwerkelijk over het grote plaatje. Je moet nogal wat uurtjes spelen voor iedere keer een klein beetje verhaal. Tuurlijk zit er flink meer in dan het hoofdverhaal, maar daar voor zal je toch alle games volledig moeten spelen. BL2 en TPS spelen is natuurlijk een prima idee, waarbij vooral BL2 zeer de moeite waard is. Mocht iemand dat niet doen heb ik zelf niet het idee dat je echt heel veel mist qua verhaal als je de basis weet.
Je kunt de game sowieso prima spelen zonder verhaal (just shoot everything that moves :P), en het klopt inderdaad dat je het maar beetje bij beetje krijgt voorgeschoteld. Maar ik vind zelf het verhaal van Jack juist super. De momenten met Angel, Bloodwing... ik kan er nog kippenvel van krijgen en de haat voor Jack is echt. En in TPS leer je dan hoe Jack zo geworden is, wat ik ook een erg goed verhaal vind (alleen jammer dat in TPS veel van de side missions imho wat minder zijn).

Het is vooral dat ik verwacht dat er veel momenten in BL3 zullen zitten die een flinke impact hebben als je al een band hebt met de oude karakters (zoals een die al uitgebreid gespoilerd is in de trailers en gereleasede gameplay...). Als dit je eerste game wordt en je hebt alleen een videootje gekeken dan ga je dat niet hebben. Mij lijkt dat dat toch de ervaring minder zal laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 5 mei 2019 @ 15:56:
[...]

Je kunt de game sowieso prima spelen zonder verhaal (just shoot everything that moves :P), en het klopt inderdaad dat je het maar beetje bij beetje krijgt voorgeschoteld. Maar ik vind zelf het verhaal van Jack juist super. De momenten met Angel, Bloodwing... ik kan er nog kippenvel van krijgen en de haat voor Jack is echt. En in TPS leer je dan hoe Jack zo geworden is, wat ik ook een erg goed verhaal vind (alleen jammer dat in TPS veel van de side missions imho wat minder zijn).

Het is vooral dat ik verwacht dat er veel momenten in BL3 zullen zitten die een flinke impact hebben als je al een band hebt met de oude karakters (zoals een die al uitgebreid gespoilerd is in de trailers en gereleasede gameplay...). Als dit je eerste game wordt en je hebt alleen een videootje gekeken dan ga je dat niet hebben. Mij lijkt dat dat toch de ervaring minder zal laten zijn.
Mee eens hoor :) Vooral de karakters voegen een hoop toe wat de volgende game ook leuker maakt als je ze weer tegenkomt en je ze kent qua hoe ze allemaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Denk niet dat je zoveel mist met de shooters niet te spelen. Het hele verhaal van Jack lijkt definitief afgerond te zijn met de Telltale game. Waarschijnlijk doen ze nog wel dingen met de vorige vault hunters (sowieso terug met de eerste generatie), maar ik heb nooit Borderlands 1 uitgebreid gespeeld en heb het nooit vervelend gevonden om niet het volledige verhaal van de vorige cast te kennen, met wie je uitgebreid interactie hebt in borderlands 2.

De telltale Tales from the Borderlands game echter: Je ziet verschillende karakters van de telltale game terugkomen in de trailer met schijnbaar grote rollen. Canonisch gezien is Borderlands 3 dan ook een vervolg op Tales from the Borderlands, die een zeer boeiend verhaal heeft. Ik vermoed dat het wel de moeite waard gaat zijn om eerst deze nog eens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

boe2 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 08:38:
Denk niet dat je zoveel mist met de shooters niet te spelen. Het hele verhaal van Jack lijkt definitief afgerond te zijn met de Telltale game. Waarschijnlijk doen ze nog wel dingen met de vorige vault hunters (sowieso terug met de eerste generatie), maar ik heb nooit Borderlands 1 uitgebreid gespeeld en heb het nooit vervelend gevonden om niet het volledige verhaal van de vorige cast te kennen, met wie je uitgebreid interactie hebt in borderlands 2.
Ik heb zelf geen Borderlands 1 gespeeld maar genoeg uren in BL2 zitten.
De characters uit BL1 worden redelijk toegelicht bij de introductie / wanneer je een (eerste) quest voor ze doet :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net Borderlands 1 is inderdaad heel licht op het verhaal, daar mis je niet veel aan (al zit er wel wat leuke achtergrondinformatie in als je de lore echt cool vindt). Maar 2 en tps hebben veel meer verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik ben nu Borderlands 1 aan het spelen. Net eerste playrough af. En je mist qua verhaal vrij weinig. Wel grappig om sommige npcs tegen te komen waarvan je weet wat hun rol in deel 2 en TPS is. Persoonlijke zou ik ze alle drie spelen als je de tijd hebt.

Zelf ga ik dat ook doen. 1,2 en TPS in volgorde en bij allen waarschijnlijk ook een PT2. (Misschien ook wel 2.5 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:37

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik ben zelf weer bezig met tps verder uitspelen dus als je mee wilt doen be my guest en voeg me toe op steam ;)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:49
Zelf ook weer begonnen nu met die nieuwe HD packs ziet het er toch wel weer heel gelikt uit moet ik zeggen. Misschien ook omdat ik nu op een compleet nieuw systeem speel op 1440p alles ultra ipv mijn aardappel pc van toen op 1080p haha.

Borderlands 2 bijna uit en dan even kijken of ik 1 of TPS ga doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Borderlands 3 preorder momenteel 10 euro korting voor alle versies op de EGS. Ik preorder nooit, maar nu is het toch verleidelijk: Goedkoper dan dit ga je hem niet krijgen tot een tijd na de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
TheAnthonyNL schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:18:
Ik ben zelf weer bezig met tps verder uitspelen dus als je mee wilt doen be my guest en voeg me toe op steam ;)
Hoe ver ben je? Misschien van het weekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:56:
Borderlands 3 preorder momenteel 10 euro korting voor alle versies op de EGS. Ik preorder nooit, maar nu is het toch verleidelijk: Goedkoper dan dit ga je hem niet krijgen tot een tijd na de launch.
https://www.cdkeys.com/pc/games/borderlands-3-pc-cd-key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Voor sommige games kijk ik daar inderdaad ook!:) Maar na BL1, 2 en de presequel (en de gratis updates hiervoor) vind ik dat gearbox mijn geld direct wel mag hebben ^^ Misschien dat mijn double dip wel van cdkeys af gaat komen ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mfneed schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:48:
[...]

Voor sommige games kijk ik daar inderdaad ook!:) Maar na BL1, 2 en de presequel (en de gratis updates hiervoor) vind ik dat gearbox mijn geld direct wel mag hebben ^^ Misschien dat mijn double dip wel van cdkeys af gaat komen ^^
Geef ik je geen ongelijk in inderdaad :) maar het kan dus wel goedkoper, nu al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EINDBAA5
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-01-2022
Deze game heb ik sinds dag 1 in de pre-order staan bij Bol.com Deluxe versie.
BL2 zoveel gespeeld dat ik het eigenlijk niet nog eens opnieuw wil spelen, anders ben ik Borderlands moe voor deel 3 verschijnt.

Ik zou in de tussentijd Rage 2 gaat spelen, maar man oh man, wat is die game LEEG.

Xbox Series S: EINDBAA5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Voeg de volgende VIP code toe voor 200 points: INTHEFACE (zie TS voor meer info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een grote kans dat we binnenkort een nieuwe Borderlands 2 DLC krijgen. Het hele verhaal dat er updates worden toegevoegd aan BL2 loopt al maanden en nu komt dit filmpje uit: YouTube: Borderlands 2 - NEW DLC COMING - Commander Lilith And The Fight For ...

Deze persoon heeft keer op keer gelijk gehad wat betreft BL3 en andere dingen. Dat hij dit nu zegt maakt de kans erg groot dat we die DLC gaan krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Er zijn weer twee nieuwe VIP codes: BL3WELCOME & JOYPUKE.
Volgens SupMatto begint morgen VIP Season 1. Daarnaast kunnen we gameplay verwachten van Moze tijdens de E3.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FevuGih.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/571TyTO.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/spMBIri.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Er is weer een nieuwe VIP code voor 250 points opgedoken: LOADINGBAR

Daarnaast is er ook nieuws over de nieuwe DLC voor Borderlands 2: Commander Lilith and The Fight For Sanctuary. Enkele kenmerken volgens SupMatto:
  • Level cap now 80
  • New Rainbow Rarity gear
  • New enemies
  • New vehicles skins
  • New major villain
  • Poison Gas
  • 100% FREE
"Return to the award winning shooter-looter for a new adventure that sets the stage for the upcoming Borderlands 3. Sanctuary is under siege, the Vault's map has been stolen and a toxic gas is poisoning Pandora. Fight new bosses, explore new zones, get new loot (including an entirely new tier beyond Legendary) and join up with Lilith and the Crimson Raiders to take on a deranged villain hell-bent on ruling the planet. Returning players can pursue an increased level cap of 80, while newcomers can automatically boost to level 30 and dive straight into the action."
[YouTube: Commander Lilith and The Fight For Sanctuary Out June 9th (New Level Cap, Enemies & Story)]
Waarschijnlijk kunnen we deze DLC op 9 juni al spelen!

[ Voor 31% gewijzigd door Naxul op 06-06-2019 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ben nu weer bezig met Borderlands 2. Sta nu in tvhm weer voor the warrior. Ben level 49 atm.
Het idee was om na tvhm door te gaan met the The presequel.

Nu dit zo dichtbij is blijf ik maar Bordelrands 2 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
JSchut schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:15:
Ben nu weer bezig met Borderlands 2. Sta nu in tvhm weer voor the warrior. Ben level 49 atm.
Het idee was om na tvhm door te gaan met the The presequel.

Nu dit zo dichtbij is blijf ik maar Bordelrands 2 spelen :D
Ik doe hetzelfde en probeer ook alle trophies op de PS4 te halen. Na mijn vakantie dan maar terug naar BL2 :)
Pagina: 1 2 ... 27 Laatste