Ik begin met Amara denk ik... puur omdat het de siren is en in BL1 en 2 de siren mijn favoriet was. Maar ik heb er niet zoveel lol aan om voordat de game uit is al heel erg alles uit te pluizen. Ik heb ergens in een verloren uurtje een video over de skill tree van Amara gezien, de rest geen idee van. Dat zie ik wel als ik de game heb en het gewoon zelf kan uitproberen. Sowieso worden alle vaulthunters wel gespeeld.
Dus eigenlijk een beetje vroeg om te zeggen wat je main wordt, dat lijkt me niet iets wat de meeste mensen echt van tevoren beslissen maar meer iets dat op een gegeven moment duidelijk wordt als je ze allemaal gespeeld hebt (tenminste, voor de mensen die van plan zijn de game veel te gaan spelen dan, en bij iemand die gewoon één keer door de campaign speelt kun je ook niet echt spreken van een main).
FL4K heeft ook nog de skill Tw0 Fang (chance to fire twice), dat is natuurlijk voor elke gun fijn maar voor snipers zeker interessant.
Sorry had deze opmerking voorheen gemist

Is even afwachten hoe het in BL3 gaat werken, maar in vorige games vond ik dat echt helemaal niks! Sniper ammo is altijd schaarser geweest dan andere ammo namelijk (behalve launcher). Ik wil dus gewoon compleet de controle hebben over hoeveel kogels ik schiet. Bovendien, als ik me niet vergis had je in BL2 wel een klein beetje recoil tussen het 1e en 2e schot, dus als jij mooi op een hoofdje gemikt had dan was dat tweede schot waarschijnlijk gewoon mis. Weg kogel
[
Voor 28% gewijzigd door
Finraziel op 12-08-2019 17:58
]