Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:32
VIP season 1 rewards zijn nu actief. Via dit linkje kan je er meer over lezen.

[YouTube: Borderlands 3 VIP Season 1 - Earn New Weapons & How To Earn Points! (Exclusive Skins and Weapons!)]

Dit is echt wel gaaf gemaakt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik nu gek of is de login link weg op de VIP site van Borderlands? Ik kan wel inschrijven, maar inloggen niet... ik ben al VIP.

-edit- weird: browser refresh en ben ineens al ingelogd schijnbaar :?

[ Voor 21% gewijzigd door PdeBie op 08-06-2019 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
PdeBie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:01:
Ben ik nu gek of is de login link weg op de VIP site van Borderlands? Ik kan wel inschrijven, maar inloggen niet... ik ben al VIP.

-edit- weird: browser refresh en ben ineens al ingelogd schijnbaar :?
Volgens mij ervaren meer mensen problemen met de website. Er zijn ook wat veranderingen doorgevoerd, eerdere codes kan je nu nogmaals invoeren 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De DLC is nu te downloaden, alleen nog niet speelbaar. Staat al wel in het menu van fast travel en dat menu is nu ook aangepast. Zodra de E3 show voorbij is zal ie wel speelbaar worden.

Edit: De DLC wordt nu uitgerold en sommige mensen kunnen al spelen. Het hangt blijkbaar van de regio af wanneer het speelbaar is.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 09-06-2019 23:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Naxul
Gameplay van Moze:

En een nieuwe VIP code: FIGHT4SANCTUARY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:37
DLC is binnen, vanavond met ons vaste clubje ga ik hem spelen.
Het schijnt dat je in totaal zo'n 10 uur wordt bezig gehouden, wel natuurlijk een beetje afhankelijk van je speelstijl. Bij ons zit er eentje tussen die vol ADHD door de levels sjeest.
We weten hem meestal/soms een beetje af te remmen. ;)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:35

JSchut

.....

Dlc is tot nu toe best leuk. En de moxxi quest is ook erg goed. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Nog meer zin in borderlands 3!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Gisterenavond 3 uur doorgebracht in de nieuwe DLC, een positieve ervaring tot nu toe.
Humor is als vanouds, omgevingen afwisselend en volop actie. Ook het verhaal is goed, sluit goed aan op The Tales of Borderlands, Scooter is niet meer etc en bouwt een brug naar Borderlands 3.
Een teamgenoot heeft als een Rainbow wapen gekregen en ik een skin voor een voertuig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XPzFIEPkK6Txc3BkQMTcFiUm/full.jpg
Voordat je de DLC start wordt je ook gewaarschuwd om eerst BL2 te voltooien.
Ook is er een mogelijkheid om in een nieuw level 30 karakter aan te maken, slim van Gearbox. De DLC begint namelijk op level 30, deze starten met bv. een level 50 karakter zou zonde zijn, c.q. veel te makkelijk.

[ Voor 33% gewijzigd door apollo13 op 11-06-2019 12:13 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik speel hem momenteel in UVHM op level 53. En alles scaled natuurlijk mee. Dus of het echt nodig was om dit toe te voegen voor de DLC.

Ben er wel een voorstander van want het is wel leuk dat je nu een level 30 kan aanmaken van meerdere klasses en dan meteen TVHM in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:05

Shabbaman

Got love?

apollo13 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:52:
De DLC begint namelijk op level 30, deze starten met bv. een level 50 karakter zou zonde zijn, c.q. veel te makkelijk.
Nadat je The Warrior in TVHM hebt verslagen worden alle quests naar level 50 geschaald, en in UVHM schalen ze natuurlijk hoe dan ook mee.

Ik ben ondertussen op level 42 bij de eindbaas, en na een uur heb ik dat opgegeven. Snik.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Shabbaman schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:23:
[...]

Nadat je The Warrior in TVHM hebt verslagen worden alle quests naar level 50 geschaald, en in UVHM schalen ze natuurlijk hoe dan ook mee.

Ik ben ondertussen op level 42 bij de eindbaas, en na een uur heb ik dat opgegeven. Snik.
Wat ik van Supmatto zag op youtube is, dat je de eindbaas op de achterkant van zijn hoofd moet raken. Maar dat is als je alleen speelt dit nogal lastig.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@apollo13 Ik ken de hele serie al, maar mogelijk dat je even wat info in je vorige post tussen spoiler tags wilt zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
PdeBie schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:04:
@apollo13 Ik ken de hele serie al, maar mogelijk dat je even wat info in je vorige post tussen spoiler tags wilt zetten ;)
Wat zou ik dan tussen de spoiler tags moeten zetten, dat van Scooter is toch al bekend?
En dit forum gaat eigenlijk over BL3, dus verklap ik in principe niets.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet iedereen heeft de TellTale game gespeeld verwacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

apollo13 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:31:
[...]

Wat ik van Supmatto zag op youtube is, dat je de eindbaas op de achterkant van zijn hoofd moet raken. Maar dat is als je alleen speelt dit nogal lastig.
Moeten we dat even proberen, al speel ik wel solo.
Ik kwam er op level 52 als Mecho (TVHM) niet doorheen.

Mini bosses waren easy maar dit was niet te doen :+
Kwam niet voorbij de helft van zijn HP.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik speel op UVHM en dit is toch wel erg hard hoor.

Heb alles tot aan Uranus solo gedaan met het nodige doodgaan :D

Uranus deed ik met een level 51 random. Maar enige nut wat dat had was dat de boss z'n hp niet resette als ik doodging. Uranus was level 55 en ik 53.

Maak me nu al zorgen voor de laatste boss als ik dit zo lees.

Tot nu toe nog geen enkel rainbow item gevonden. Alleen de vehicle skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb toevallig een rainbow fire SMG gekregen met ammo regen! Dat is echt super handig :)

Heb ook een rainbow shield gekregen, maar die was alleen effectief met een bepaald wapen in een bepaald gebied. Die is dus mijn kluis in gegaan.

Speel UVHM met mijn lvl 72 Siren. Vind de moeilijkheidsgraad op zich nog mee vallen. Ga wel af en toe dood, maar niet dat ik elke hoek een respawn om mijn oren krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:05

Shabbaman

Got love?

Shabbaman schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:23:
Ik ben ondertussen op level 42 bij de eindbaas, en na een uur heb ik dat opgegeven.
Betere gear gehaald, iets van Moxxi met health regen. Nu was het prima te doen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:55:
Ik speel op UVHM en dit is toch wel erg hard hoor.

Heb alles tot aan Uranus solo gedaan met het nodige doodgaan :D

Uranus deed ik met een level 51 random. Maar enige nut wat dat had was dat de boss z'n hp niet resette als ik doodging. Uranus was level 55 en ik 53.

Maak me nu al zorgen voor de laatste boss als ik dit zo lees.

Tot nu toe nog geen enkel rainbow item gevonden. Alleen de vehicle skin.
Uranus is heel erg makkelijk als je gewoon meteen links naar boven rent, daar kan hij je minder goed raken. Als je dan ook nog de bovenste turrets er af knalt dan staat hij je vaak gewoon maar wat dom aan te kijken.
Hij is ook erg farmbaar (even bij de nabijgelegen return only fast travel gaan staan en quiten, dan respawn je daar, ook als je daarna bij Uranus zelf quit) en dropt legendaries (en pearlescents en rainbows) als een dolle. Zowat elke kill zit er wel wat bij, soms twee. Heb al 4 legendary coms van hem, een lyuda, avenger, sawbar, baby maker, quasar, electric chair, bonus package... en nog wel wat wat ik me even niet herinner geloof ik, en dan heb ik hem misschien een stuk of 10-15 keer gedaan?
Volgens mij had Gearbox gewoon zoiets van ach, die laatste maandjes, let's go crazy with the loot!

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

PdeBie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:32:
Ik heb toevallig een rainbow fire SMG gekregen met ammo regen! Dat is echt super handig :)

Heb ook een rainbow shield gekregen, maar die was alleen effectief met een bepaald wapen in een bepaald gebied. Die is dus mijn kluis in gegaan.

Speel UVHM met mijn lvl 72 Siren. Vind de moeilijkheidsgraad op zich nog mee vallen. Ga wel af en toe dood, maar niet dat ik elke hoek een respawn om mijn oren krijg :)
Die Shield zorgt ook dat je niet dood gaat door de 'toxic' zooi van die planten.
Als zorgt een van de Rainbow wapens hier ook voor dacht ik. In combinatie ren je sneller in een bepaald gebied maar geen idee welke dat is.
Finraziel schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:20:
[...]

Uranus is heel erg makkelijk als je gewoon meteen links naar boven rent, daar kan hij je minder goed raken. Als je dan ook nog de bovenste turrets er af knalt dan staat hij je vaak gewoon maar wat dom aan te kijken.
Hij is ook erg farmbaar (even bij de nabijgelegen return only fast travel gaan staan en quiten, dan respawn je daar, ook als je daarna bij Uranus zelf quit) en dropt legendaries (en pearlescents en rainbows) als een dolle. Zowat elke kill zit er wel wat bij, soms twee. Heb al 4 legendary coms van hem, een lyuda, avenger, sawbar, baby maker, quasar, electric chair, bonus package... en nog wel wat wat ik me even niet herinner geloof ik, en dan heb ik hem misschien een stuk of 10-15 keer gedaan?
Volgens mij had Gearbox gewoon zoiets van ach, die laatste maandjes, let's go crazy with the loot!
Je moet gewoon bij de lift gaan staan :+
Daar raakt hij je helemaal niet en kan jij lekker blijven schieten.

Saai maar doeltreffend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:20:
[...]

Klopt dat deed ik ook maar er komen ook bots naar boven. Maar misschien is mijn build ook gewoon ruk en moet ik daar eens goed naar kijken :D Speel als Gaige maar meeste dps zit in m'n DT. Wellicht niet zo handig in UVHM.
Famous schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:24:
Je moet gewoon bij de lift gaan staan :+
Daar raakt hij je helemaal niet en kan jij lekker blijven schieten.

Saai maar doeltreffend >:)
Maar dat kan pas nadat je hem 1 keer heb gekilled toch? Bij mij was die deur nog dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

JSchut schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:49:
[...]

[...]

Maar dat kan pas nadat je hem 1 keer heb gekilled toch? Bij mij was die deur nog dicht.
Oh, dat zou goed kunnen!
Ik deed dat inderdaad de tweede keer toen ik per ongeluk zijn slaapplaats binnenliep :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:49:
[...]

Klopt dat deed ik ook maar er komen ook bots naar boven. Maar misschien is mijn build ook gewoon ruk en moet ik daar eens goed naar kijken :D Speel als Gaige maar meeste dps zit in m'n DT. Wellicht niet zo handig in UVHM.

[...]

UVHM is aan het begin ook absoluut het moeilijkst, hoe hoger level je wordt hoe beter je met de hogere moeilijkheidsgraad kunt dealen (er vanuitgaande dat je equipment goed meekomt)... En als je zelf DPS mist dan kun je inderdaad lastiger met die bots dealen. Ik speel een Maya met superkorte cooldown op mijn phase lock dus als er een bot naar boven kwam lopen dan zei ik dankjewel, phaselockte de bot en gebruikte de duration om even extra damage te doen op Uranus en als de phaselock afliep draaide ik me even om en schoot de ondertussen geslagte bot zo weg als chain reaction dat nog niet voor me gedaan had :P
Het helpt wel ook om een beetje ok corrosive wapen te hebben, ik gebruikte in het begin een Bad Touch (corrosive versie van wat Moxxi je geeft als je je tip vaak genoeg insert O-)). Nadat Uranus een corrosive Lyuda voor me dropte werd het helemaal leuk, even al je ammo op hem leegschieten en dan heeft hij nog 10-20% health over, even een ammo kistje pakken of omschakelen naar de Bad Touch en hij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EINDBAA5
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik ben weer helemaal in BL2 gedoken naar de beelden te hebben gezien. Ik hoop dat BL3 lekker draait op Google Stadia (heb ik hoge verwachtingen van) wat betekend dat BL3 vrijwel overal speelbaar is.

Xbox Series S: EINDBAA5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik twijfel heel erg over de normale editie vs de super deluxe versie.

Bij TPS was de season pass echt een let down. Bij BL2 was hij gewoon prima.

Wilde hem eerst digitaal kopen maar de prijzen van de disc variant zijn gewoon veel goedkoper.

Standaard verisie: € 53 vs € 70
Super Deluxe versie: € 79 vs € 100

De extra xp en loot mod kunnen mij gestolen worden. Daar geef ik niet zo veel om.
Als de DLC goed is dan koop ik de season pass wel. En de verwachting is dat dit wel zo zal zijn.

Lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@JSchut Ik ga voor de standaard editie. Kijk eerst de kat uit de boom met de season pass. Wil eerst wel eens zien wat de eerste DLC die bij de season pass voorstelt voor ik hem koop.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

apollo13 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:56:
@JSchut Ik ga voor de standaard editie. Kijk eerst de kat uit de boom met de season pass. Wil eerst wel eens zien wat de eerste DLC die bij de season pass voorstelt voor ik hem koop.
Ik neig daar ook naar.

Al is het prijsverschil maar € 26. Er van uitgaande dat de season pass € 40 gaat kosten gok ik dat je dat er wel uithaalt.

[ Voor 17% gewijzigd door JSchut op 13-06-2019 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Waar speel je op?

Ik heb hem digitaal voor de XBO uit een Microsoft gekocht in een ander land. Scheelt ook weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Famous schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:34:
Waar speel je op?

Ik heb hem digitaal voor de XBO uit een Microsoft gekocht in een ander land. Scheelt ook weer :+
Xbox One X.

Ik vind het altijd zo'n gedoe. Wat kost hij dan digitaal de super deluxe?
Vaak wordt het ook deels teniet gedaan omdat je cards moet kopen waar dan ook weer een marge overheen gaat?

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 13-06-2019 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

JSchut schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:14:
Hier ook de twijfels, maar ik kan nog voordat ik hem ga kopen nog eerst 2x btg claimen bij mijn hollandsenieuwe abbonement en dan scheelt het sowieso weer 30 euro.

Ga hem wel digitaal kopen via de microsoft store, maar of het met een season pass of zonde ris, dat weet ik niet zeker.

Denk dat ik zonder pass ga en de pass later wel koop.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

JSchut schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:35:
[...]

Xbox One X.

Ik vind het altijd zo'n gedoe. Wat kost hij dan digitaal de super deluxe?
Heb er toen €80,- betaald in de US maar deel mijn spellen met een vriend (daarom enkel digitaal hier). Dan kom je op €40,- uit voor de Super Deluxe versie.

Gift card kopen en redeemen, meer is het niet. Dus of het nou echt een gedoe is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Famous schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:38:
[...]

Heb er toen €80,- betaald in de US maar deel mijn spellen met een vriend (daarom enkel digitaal hier). Dan kom je op €40,- uit voor de Super Deluxe versie.

Gift card kopen en redeemen, meer is het niet. Dus of het nou echt een gedoe is :D
Met gedoe bedoel ik dat je kaarten moet kopen die dan qua waarde vaak net wat meer waard zijn dan nodig. (Bijvoorbeeld dat je 75 curreny moet kopen om iets van 70 te kopen)

Dan zijn ze vaak ook wat duurder dan de actuele waarde. En dat ben je dus voor een 10tje bezig op 100 euro.

Edit: Ok het scheelt alsnog een tientje dat is waar.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 13-06-2019 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

JSchut schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:41:
[...]

Met gedoe bedoel ik dat je kaarten moet kopen die dan qua waarde vaak net wat meer waard zijn dan nodig. (Bijvoorbeeld dat je 75 curreny moet kopen om iets van 70 te kopen)

Dan zijn ze vaak ook wat duurder dan de actuele waarde. En dat ben je dus voor een 10tje bezig op 100 euro.

Edit: Ok het scheelt alsnog een tientje dat is waar.
Hij kost $99 dus dan bewaar je $1 die je later gewoon kan gebruiken (ik koop bijna al mijn spellen in de US of Rusland).
Ik heb het even nagekeken en had €82,48 betaald inclusief transactiefee voor $99.
Scheelt het toch weer 18%, heeft toch al een serieuze besparing opgeleverd als ik dat ga omrekenen voor de gekochte spellen.

En zoals ik aangaf deel ik het met een kennis dus de prijzen gaan nog eens door de helft, dat scheelt het meest ;)
Dan heb je de uitgebreidste versie onder de retailprijs als je hem hier in NL digitaal zou komen.

Edit; En je krijgt natuurlijk:
• Butt Stallion-wapenskin • Butt Stallion-wapensieraad • Butt Stallion-granaatmod :D :D

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 13-06-2019 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Famous schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:55:
[...]

Hij kost $99 dus dan bewaar je $1 die je later gewoon kan gebruiken (ik koop bijna al mijn spellen in de US of Rusland).
Ik heb het even nagekeken en had €82,48 betaald inclusief transactiefee voor $99.
Scheelt het toch weer 18%, heeft toch al een serieuze besparing opgeleverd als ik dat ga omrekenen voor de gekochte spellen.

En zoals ik aangaf deel ik het met een kennis dus de prijzen gaan nog eens door de helft, dat scheelt het meest ;)
Dan heb je de uitgebreidste versie onder de retailprijs als je hem hier in NL digitaal zou komen.

Edit; En je krijgt natuurlijk:
• Butt Stallion-wapenskin • Butt Stallion-wapensieraad • Butt Stallion-granaatmod :D :D
Als ik hem hier zou kopen fysiek dan betaal ik 79.
Maar als ik hem digitaal kan kopen voor een paar euro meer dan zou ik dat wel doen.

Waar koop jij die kaarten? (MTCGame?) en zou je me (in een pb?) kunnen vertellen hoe ik dat dan moet regelen? Of is het nog steeds gewoon naar de US store gaan en cards redeemen en kopen? (Dacht dat je tegenwoordig een CC in dat land moest hebben.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

JSchut schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:01:
[...]

Als ik hem hier zou kopen fysiek dan betaal ik 79.
Maar als ik hem digitaal kan kopen voor een paar euro meer dan zou ik dat wel doen.

Waar koop jij die kaarten? (MTCGame?) en zou je me (in een pb?) kunnen vertellen hoe ik dat dan moet regelen? Of is het nog steeds gewoon naar de US store gaan en cards redeemen en kopen? (Dacht dat je tegenwoordig een CC in dat land moest hebben.)
Geen vaste 'partner', soms is het ook even kijken waar kaarten op voorraad zijn.
Zeker als je in Rusland wilt kopen.

Zal je wel even een DM sturen, wel beetje offtopic zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
JSchut schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:14:

Bij TPS was de season pass echt een let down. Bij BL2 was hij gewoon prima.

Wilde hem eerst digitaal kopen maar de prijzen van de disc variant zijn gewoon veel goedkoper.

Standaard verisie: € 53 vs € 70
Super Deluxe versie: € 79 vs € 100

De extra xp en loot mod kunnen mij gestolen worden. Daar geef ik niet zo veel om.
Als de DLC goed is dan koop ik de season pass wel. En de verwachting is dat dit wel zo zal zijn.

Lastig...
TPS werd ook door een andere studio gemaakt dan deeltje 2... Dat verschil is in alles te merken! De DLC daarintegen was wel weer door het BL2 team gemaakt en dat merk je! Waarschijnlijk door de tegenvallende verkopen van de base game is de 2e DLC gecanceld.

Gezien hetzelfde team van BL2 weer aan het sleutelen is verwacht ik gewoon BL2 kwaliteit DLC's dus ik heb in dit geval de deluxe versie besteld! Meer BL is altijd beter namelijk! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zelf later ook juist weer positiever geworden over de DLC van TPS... Ja, er is maar één story DLC en dat is waarom ik me in eerste instantie ook bekocht voelde. Maar die twee characters die je krijgt zijn misschien wel de best ontworpen characters uit de hele serie tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
K6 speelt Borderlands 3. Volgens mij vermaakt hij zich er wel mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
VIP season 2 is gisteren gestart! En vandaag om 16:00 is er een speciale event.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Wat laat, maar zag dat ie hier nog niet gepost was, moest er stiekem wel om lachen :+

[YouTube: Borderlands 3 - "So Happy Together" Trailer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Hebben we al gameplay van Fl4k gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
w00tstok schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:23:
Wat laat, maar zag dat ie hier nog niet gepost was, moest er stiekem wel om lachen :+

[YouTube: Borderlands 3 - "So Happy Together" Trailer]
Beste trailer van het jaar imo. Gewoon een game die zichzelf niet serieus neemt, en er volop van geniet!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lauranvh schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:39:
Hebben we al gameplay van Fl4k gezien?
Nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Heb hem nu ook in de pre-order staan in de MS store. (Super deluxe)
Is het hal 13 september? Zin in!

Met VIP zit ik nu op de 22000 punten. Tot nu toe spaar ik ze maar gewoon op totdat je er straks misschien leuke dingen mee kan kopen voor BL3. Alle andere borderlands games inmiddels weer opnieuw gespeeld dus daar heb ik niks meer voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Borderlands game of the year editie is nu 15 euro op steam, mocht je de oude nog eens willen spelen of nog niet elke dlc kennen (en ontdekken dat je oude versie op disc wat lastig installeert zonder cd-speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik zit een beetje met die OP levels. Ik heb nu 2 level 80 characters en ik had begrepen dat als je OP gedaan had op 72 dat je nu bij OP 8 kon beginnen, maar die enemies zijn veel te sterk. Moet je na level 80 gewoon weer op OP1 beginnen? Dat is namelijk weer veel te makkelijk. Ik heb met Gaige OP2 gedaan na level 80 maar dan zal mijn Gaige nu wel 80+1 zijn en ik nogmaals OP2 moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ze blijven wel verdacht stil over Fl4k trouwens, met gameplay beelden als in VIP rewards... ben heel benieuwd hoe die gaat spelen!

iemand die trouwens kan vertellen hoe dat gaat werken? Komt die shit uiteindelijk in de game zelf? Die VIP rewards wat er nu zijn? of is het exclusive via VIP bonussen? Kon niet zo snel vinden of hier al iets over bekend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mfneed schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:56:
Ze blijven wel verdacht stil over Fl4k trouwens
Komt er aan :) Ze hebben een Twitch stream gedraait als test met Fl4k die niet voor het publiek te zien was. De thumbnail was echter wel te zien en gaf ook wat info.

Zie hier: YouTube: Borderlands 3 - NEW FL4K Info On The Jabber & Skag, NEW Mayhem Mode ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unquote schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:08:
Ik zit een beetje met die OP levels. Ik heb nu 2 level 80 characters en ik had begrepen dat als je OP gedaan had op 72 dat je nu bij OP 8 kon beginnen, maar die enemies zijn veel te sterk. Moet je na level 80 gewoon weer op OP1 beginnen? Dat is namelijk weer veel te makkelijk. Ik heb met Gaige OP2 gedaan na level 80 maar dan zal mijn Gaige nu wel 80+1 zijn en ik nogmaals OP2 moeten doen?
Als het te makkelijk is dan moet je toch ook zo weer door de peak hun kunnen wandelen? Dan zit je zo weer op hogere OP levels.
Sterker nog, je zegt dat OP8 veel te sterk is, dus die kon je blijkbaar spelen... Dan kun je toch ook bijvoorbeeld OP4 selecteren? Ik snap je vraag niet denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-05-2022
Finraziel schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:00:
[...]

Als het te makkelijk is dan moet je toch ook zo weer door de peak hun kunnen wandelen? Dan zit je zo weer op hogere OP levels.
Sterker nog, je zegt dat OP8 veel te sterk is, dus die kon je blijkbaar spelen... Dan kun je toch ook bijvoorbeeld OP4 selecteren? Ik snap je vraag niet denk ik :)
Mja ik snap het zelf ook niet. Maar ik begin dan wel weer op OP2 of zo, die lagere Digistruct Peak levels kan ik wel alleen doen. Hou niet zo van team play omdat mensen altijd lopen te rennen om de beste loot voor je neus weg te kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou die loot lekker laten voor wat het is en gewoon voor de OP levels gaan. Kan je daarna Uranus farmen voor de high level OP loot.
Dit is trouwens wel het BL3 topic. Er is ook nog een BL2 topic waar dit thuis hoort ;)

[ Voor 24% gewijzigd door PdeBie op 26-07-2019 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Multiplayer vertrouw ik op keys om mijn gear up to date te houden (of de gibbed save editor als het echt niet meezit). In BL3 hebben we dat probleem gelukkig niet en heb ik 0 behoefte aan golden keys.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/v7yjj8cgeic31.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:11

[ Voor 91% gewijzigd door internaut op 01-08-2019 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:36
Gearbox geeft info over de PS4 en PS4-pro versie: http://blog.eu.playstatio...ds-3-for-ps4-and-ps4-pro/

60fps bevestigd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een maandje en dan is hij er! En laat ik nu net vakantie hebben die week }) :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• internaut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Je kan nu in detail de trees bekijken van Fl4K, Moze, Zane & Amara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Denk dat ik eerst voor Amara ga. Eerst leuke fire elemental build om vlotjes door low level content te gaan, daarna zien wat we met melee kunnen doen :)

En leuk om te zien dat alle gun manufacturers volledig op de schop gegaan zijn. Gaat keuzes tussen wapens zoveel moeilijker maken. En torgue wapens zijn niet langer vreselijk slecht.

[ Voor 37% gewijzigd door boe2 op 09-08-2019 09:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik twijfel tussen FL4K en Moze. Voor heen speelde ik phyco. Daar miste ik toch af toe een skill om af te leiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat ik jammer vind van Moze is hoe alles er uit ziet met de action skill. Ben altijd wel fan geweest van de gunzeker in BL2, maar nu wordt het zo'n mech spel met Moze. Vind het niet echt bij Borderlands passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:06
Ik vind snipen altijd erg leuk. Voorheen deed ik dat dan bv met Axton (turrets als afleiding en gaan). Welk character zou daar nu het meest voor geschikt zijn?

Overigens heb ik nog geen vakantie gehad en nog veel dagen staan, ik overweeg serieus een BL3 marathon van een paar weken te houden in sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Na de laatste trailer van Fl4k gezien te hebben lijkt mijn keus te vallen op Fl4k! Alleen even kijken welke kant op te gaan!

Lijkt er wel op dat hiervoor jacobs guns zich erg goed passen gezien de altijd crit in de invisible tree... En wil me juist nite vast binden op 1 wapen manufact... Twijfel nog wel met Amara... Sirens zijn en blijven baas!:D

Keuze is lastiger dan ooit:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
KnoxNL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:44:
Ik vind snipen altijd erg leuk. Voorheen deed ik dat dan bv met Axton (turrets als afleiding en gaan). Welk character zou daar nu het meest voor geschikt zijn?

Overigens heb ik nog geen vakantie gehad en nog veel dagen staan, ik overweeg serieus een BL3 marathon van een paar weken te houden in sept.
Ik vermoed Fl4K, hij heeft een aantal skills dat je bonussen krijgt wanneer je ver van de vijand staat en je pets de vijand taunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Daar was ik al een beetje bang voor. Waarom bang? Het is het character die me het minste aanspreekt. Maar bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
KnoxNL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:59:
Daar was ik al een beetje bang voor. Waarom bang? Het is het character die me het minste aanspreekt. Maar bedankt voor je reactie!
Geen probleem, ik zou wel iemand kiezen die je aanspreekt. Je hebt er niets aan als je later met het spel stopt omdat je niet enthousiast bent over je karakter. Dat is belangrijker dan alles uit je karakter halen.

FL4K heeft ook nog de skill Tw0 Fang (chance to fire twice), dat is natuurlijk voor elke gun fijn maar voor snipers zeker interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:59:
Maar Axton was nou ook niet de beste sniper... Dus waarom je daar nu wel zoveel van aantrekken? Ongetwijfeld kunnen alle classes wel weer met snipers overweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Finraziel schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:33:
[...]

Maar Axton was nou ook niet de beste sniper... Dus waarom je daar nu wel zoveel van aantrekken? Ongetwijfeld kunnen alle classes wel weer met snipers overweg :)
Daar heb je ook weer een punt.

Sowieso ben ik nooit echt goed in het begrijpen, doorgronden en opstellen van skill trees. Ik vind het wel kei leuk bedacht maar het is mij net iets te complex.

Ik zal dan zeker dit topic in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde eerst met Moze beginnen, maar na het zien van de trailer van Fl4k twijfel ik wel heel erg. Vooral die Jabber lijkt mij heel cool met z'n radiation damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerGroot
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 09-03 11:20
Fl4k zal ik de eerste run gaan gebruiken. Zoals met BL2 zal het wel een aantal keer doorspelen worden.

LOUDLABS • Google Stadia: MeneerGroot#2612

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Naxul
Poll: Welke vault hunter gaat jouw main worden?
Amara
Moze
Zane
Fl4k
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402008&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Ik ga ze zelf eerst allemaal een run geven voor ik een steady character kies. Destijds met Borderlands 2 ook gedaan en kwam uiteindelijk bij Salvador uit. Voor nu lijkt Zane me het grappigst om te gebruiken maar ook benieuwd hoe Fl4k zich ontwikkelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik begin met Amara denk ik... puur omdat het de siren is en in BL1 en 2 de siren mijn favoriet was. Maar ik heb er niet zoveel lol aan om voordat de game uit is al heel erg alles uit te pluizen. Ik heb ergens in een verloren uurtje een video over de skill tree van Amara gezien, de rest geen idee van. Dat zie ik wel als ik de game heb en het gewoon zelf kan uitproberen. Sowieso worden alle vaulthunters wel gespeeld.
Dus eigenlijk een beetje vroeg om te zeggen wat je main wordt, dat lijkt me niet iets wat de meeste mensen echt van tevoren beslissen maar meer iets dat op een gegeven moment duidelijk wordt als je ze allemaal gespeeld hebt (tenminste, voor de mensen die van plan zijn de game veel te gaan spelen dan, en bij iemand die gewoon één keer door de campaign speelt kun je ook niet echt spreken van een main).
FL4K heeft ook nog de skill Tw0 Fang (chance to fire twice), dat is natuurlijk voor elke gun fijn maar voor snipers zeker interessant.
Sorry had deze opmerking voorheen gemist :P
Is even afwachten hoe het in BL3 gaat werken, maar in vorige games vond ik dat echt helemaal niks! Sniper ammo is altijd schaarser geweest dan andere ammo namelijk (behalve launcher). Ik wil dus gewoon compleet de controle hebben over hoeveel kogels ik schiet. Bovendien, als ik me niet vergis had je in BL2 wel een klein beetje recoil tussen het 1e en 2e schot, dus als jij mooi op een hoofdje gemikt had dan was dat tweede schot waarschijnlijk gewoon mis. Weg kogel :|

[ Voor 28% gewijzigd door Finraziel op 12-08-2019 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/t9z2efyrj2g31.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh, dat is morgen. Nice! :)

Benieuwd of die gameplay mij nog van mening kan doen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Voor diegene die moeite hebben met converteren van tijdzones; Morgen om 16u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Is er eigenlijk al iets bekend over de release tijd? gaat die gewoon om 00:00 live van 12 op 13 sept? ik heb namelijk vanaf de 13de vakantie, dus zou fijn zijn als ik die dag direct zou kunnen beginnen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van wat ik las is preloaden niet mogelijk, dus dat is sowieso jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:36
PilatuS schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:35:
Van wat ik las is preloaden niet mogelijk, dus dat is sowieso jammer.
Bij zo'n grote release zou je dat toch wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Over releases gesproken... Als de cd-versie bij bol.com besteld, zit er dan in die verpakking gewoon een key voor de epic-launcher? Realiseer me net dat ik helemaal geen dvd-drive heb... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Toch maar de deluxe edition gepreorderd. Ben heeeel benieuwd. Lang geleden dat ik een game gekocht heb voor de volle mep op de release datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seizoen 3 van het reward program is nu live. Met dus weer een gratis spin, maar dan nu ook met BL3 wapens. Ook zijn er 3 wapens voor BL3 te koop voor 4000 punten per stuk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sMcEqpNkYBpAcSdfcJZlQpcz/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb alle 3 de wapens gekocht en heb 1 borderlands 2 wapen gekocht zodat ik de legendary geunlocked heb.

Den dat ik ga starten met Zane. Spreekt mij het meeste aan tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmm....... Fl4k valt mij toch een beetje tegen. Met name zijn pet AI die wat tegen lijkt te vallen.
Zijn cloak skill is wel weer heel gaaf.

hmmmmmm..... twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een blik op 6 legendaries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
PdeBie schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:52:
hmmm....... Fl4k valt mij toch een beetje tegen. Met name zijn pet AI die wat tegen lijkt te vallen.
Zijn cloak skill is wel weer heel gaaf.

hmmmmmm..... twijfel
Ik ben toch redelijk enthousiast als ik dit zie:

In combinatie met deze skill tree, hopelijk hebben we mooie class mods zodat ik nog wat puntjes in andere skills kan investeren.

Het schijnt dat je geen punten hoef te investeren in de skills waarbij de class mod voor de punten zorgt.

[ Voor 39% gewijzigd door Naxul op 15-08-2019 07:41 ]

Naxul schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 07:20:
[...]

Het schijnt dat je geen punten hoef te investeren in de skills waarbij de class mod voor de punten zorgt.
OK. Dus niet zoals bij BL 2 dat je minimaal 1 punt in een skill moet steken om de +4 uit de class mod te krijgen? Dat is wel fijn, want daardoor krijgen class mods een veel betere toegevoegde waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
PdeBie schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:20:
[...]

OK. Dus niet zoals bij BL 2 dat je minimaal 1 punt in een skill moet steken om de +4 uit de class mod te krijgen? Dat is wel fijn, want daardoor krijgen class mods een veel betere toegevoegde waarde.
Yes, alleen moet je wel voldoende punten in je tree hebben gestopt om de skill te "unlocken".
Dus als je niet in een specifieke tree hebt geinvesteerd zullen je class mods daar ook geen verschil in maken. Dus het kan zeker wel punten schelen, al moeten we nog zien hoe krachtig de nieuwe mods zijn.

https://www.reddit.com/r/..._to_spend_skill_point_to/

[ Voor 23% gewijzigd door Naxul op 15-08-2019 14:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor wie nog niet zin genoeg had in BL3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Echt wel zin in!! Niet zo lang meer..n :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Iemand enig idee of die hier gewoon 13sept 00:01 gereleased wordt? Heb vanaf de 13e vakantie dus zou fijn zijn als ik de ochtend kan beginnen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
mfneed schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:45:
Iemand enig idee of die hier gewoon 13sept 00:01 gereleased wordt? Heb vanaf de 13e vakantie dus zou fijn zijn als ik de ochtend kan beginnen:D
Bron is natuurlijk niet echt betrouwbaar, gearbox forum, maar verder dan deze info kom ik niet:

You can download the game at midnight* Sep 10/11 and you can play at midnight* Sep 12/13.
That’s how it works on PS4, and Xbox too.

*your local time.
PS. On Xbox you can change region of your account to AUS/JAP and play couple hours earlier. IDK if it works on PS4.

Potje Proving Grounds

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
Na afgebrand te zijn op DEstiny door Solstice heb ik inmiddels al weer zoveel plezier in een nieuwe complete run met alle missies in Borderlands 2 met alle uitbreidingen dat Borderlands 3 om mij nog wel een maandje mag worden uitgesteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:03
Waar hebben jullie de pre-order geplaatst?
Bij Bol krijg je een gratis Key, maar ik hoef die niet perse.. Kan je deze ook annuleren voor 10,- korting?

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Ik meende te pre-orderen bij G2play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
internaut schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:45:
Ik meende te pre-orderen bij G2play.
Prima, zo lang je maar weet dat G2Play een grijze keysite is en de kans bestaat dat je key gedeactiveerd word.
En nee, voor mensen die nu gaan reageren "is mij nooit gebeurd": In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 26-08-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
Ik heb hem van bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk gezegd neig ik steeds meer naar een half jaar wachten tot de exclusiviteit afloopt... Misschien bedenk ik me nog als een van mijn vrienden hem al haalt, maar voor solo spelen is mijn hype eigenlijk een beetje bekoeld en staat de Epic store me steeds meer tegen. Ik denk dat ik hem uiteindelijk toch op Steam wil hebben en om nou twee keer te betalen terwijl ik momenteel niet super hyped ben...
Misschien verandert dat ook wel weer als hij echt uit is, maar preorder hoeft dus niet zo van mij.

Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste