Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17:06

JSchut

.....

Ik heb hem ook via bol.com besteld. Die sleutel ach. Je krijgt er wat ingame extra's bij ofzo.

Kan niet wachten tot hij er is :D

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:21
Finraziel schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:40:
Eerlijk gezegd neig ik steeds meer naar een half jaar wachten tot de exclusiviteit afloopt... Misschien bedenk ik me nog als een van mijn vrienden hem al haalt, maar voor solo spelen is mijn hype eigenlijk een beetje bekoeld en staat de Epic store me steeds meer tegen. Ik denk dat ik hem uiteindelijk toch op Steam wil hebben en om nou twee keer te betalen terwijl ik momenteel niet super hyped ben...
Misschien verandert dat ook wel weer als hij echt uit is, maar preorder hoeft dus niet zo van mij.
Ik wacht ook rustig af, ik ben niet zo hyped voor deze game dat ik hem per direct moet hebben.
Ben van plan om zo lang mogelijk Epic store niet te installeren.
BL3 kan overigens ook nog makkelijk floppen, het ziet er niet echt uit alsof graphics en gameplay nu echt gigantisch verbeterd zijn in al die jaren.

Steam - BFV - PUBG

unfor schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:10:
[...]

Ik wacht ook rustig af, ik ben niet zo hyped voor deze game dat ik hem per direct moet hebben.
Ben van plan om zo lang mogelijk Epic store niet te installeren.
BL3 kan overigens ook nog makkelijk floppen, het ziet er niet echt uit alsof graphics en gameplay nu echt gigantisch verbeterd zijn in al die jaren.
Mja, ik was eigenlijk wel erg hyped, Borderlands is denk ik wel mijn meest gespeelde serie en Borderlands 2 is een van de twee enige games die ik ooit gepreorderd heb.
Ik heb op zich ook niet eens echt wat tegen Epic... Maar de combinatie staat me tegen. Epic ondersteunt bijvoorbeeld ook nog geen achievements en die gaan ook niet op tijd komen volgens hun roadmap. Verder nog even afwachten hoe goed de multiplayer werkt want dat verliep voorheen ook allemaal via Steam.

Gamertag: Finraziel42

[...]
Het is vooral meer van hetzelfde, maar dan beter, groter en mooier. Is toch wel iets wat je bij de meeste spellen terug ziet, meer van hetzelfde, maar dat hoeft niet slecht te zijn. Neem bijvoorbeeld iets als Far Cry, ook gewoon weer hetzelfde, maar zolang het goed is vind ik daar niets ergs aan. Ik heb er wel vertrouwen in dat het een heel goed spel gaat zijn.

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:40
Finraziel schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:08:
Verder nog even afwachten hoe goed de multiplayer werkt want dat verliep voorheen ook allemaal via Steam.
Borderlands 2 heeft tegenwoordig crossplatform multiplayer, dus dat ziet er wel goed uit voor Borderlands 3 (maar niet bij launch). Waar ik zelf over twijfel is of we straks ook "crossplatform" Epic/Steam krijgen, maar waarom ook niet (behalve om ons te etteren)? Multiplayer werkt niet via Steam maar via een server van Gearbox.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• biggydeen2
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-11 16:49
[...]

Is dit nou een serieuze opmerking of ben je aan het trollen..?

• unfor
biggydeen2 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:53:
[...]

Is dit nou een serieuze opmerking of ben je aan het trollen..?
Hoezo? In 2010 hadden we al graphics in andere games die beter waren, en qua gameplay ziet het er nog steeds even simplistisch uit.
Geen troll, simpelweg een constatering.

Steam - BFV - PUBG

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:38

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Shabbaman schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:39:
[...]

Borderlands 2 heeft tegenwoordig crossplatform multiplayer, dus dat ziet er wel goed uit voor Borderlands 3 (maar niet bij launch). Waar ik zelf over twijfel is of we straks ook "crossplatform" Epic/Steam krijgen, maar waarom ook niet (behalve om ons te etteren)? Multiplayer werkt niet via Steam maar via een server van Gearbox.
Sinds wanneer is Borderlands 2 dan cross platform? Ik zou het wel fijn vinden als dit bij BL3 nog geïmplementeerd wordt. Vrienden hebben toch veel console staan, en daarop kan ik echt geen Shooter spelen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

unfor schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:56:
[...]
Hoezo? In 2010 hadden we al graphics in andere games die beter waren
BL3 ziet er anders toch best goed uit met de nieuwe engine. Niet het mooiste van het mooiste, maar daar past de stijl ook niet bij. Vind het er meer dan prima uitzien voor de dag van vandaag.

• unfor
PilatuS schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:03:
[...]

BL3 ziet er anders toch best goed uit met de nieuwe engine. Niet het mooiste van het mooiste, maar daar past de stijl ook niet bij. Vind het er meer dan prima uitzien voor de dag van vandaag.
Sure, het ziet er iets beter uit dan BL2.

Maar 10 jaar verbetering in techniek zie ik hier niet in terug.
Je mag dit best mooi vinden, maar het er zit weinig werk in vergeleken andere hedendaagse titels.

meer: https://www.nag.co.za/2019/03/29/borderlands-3-screenshots/

Als we dan kijken naar 10 jaar geleden: Bad Company 2, Crysis 2 etc..

unfor wijzigde deze reactie 26-08-2019 17:14 (12%)

Steam - BFV - PUBG

Het is cartoony/cellshading gemaakt, je zal daar ook weinig 'mooier' in zien, zonder het richting 'realistisch' te gooien. Animaties zullen wat beter zijn, alles wat vloeiender, de base textures allemaal wat hogere resolutie (zoals HD pack van pre-sequal), wat betere shaduw/reflecties.

En qua epic vs steam store? Zolang ze de core game zelf maar fixen (de hoeveelheid glitches/editors die gewoon 'online' kunnen), vind ik het wel best. Ze hebben bv bij BL2 ook nooit meer de moeite genomen om matchmaking bij te werken vanwege de DLC, dus je zit al maanden/jaren op de gok mensen te joinen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• w00tstok
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14-11 10:15
unfor schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:12:
[...]

Sure, het ziet er iets beter uit dan BL2.

Maar 10 jaar verbetering in techniek zie ik hier niet in terug:

[Afbeelding]

meer: https://www.nag.co.za/2019/03/29/borderlands-3-screenshots/

Als we dan kijken naar 10 jaar geleden: Bad Company 2, Crysis 2 etc..
Style van Borderlands is al heel anders dat de bovengenoemde. Feit blijft dat het nu gebruik maakt van Unreal Engine 4. Flinke upgrade tegenover Unreal Engine 3 uit BL 1 en 2.

• unfor
SinergyX schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:18:
Het is cartoony/cellshading gemaakt.
Dit heb ik altijd gezien als goedkoop en lui, rumor has it dat de oorspronkelijke borderlands helemaal niet als cell shaded game bedoeld was.
Kon je immers ook uit zetten met wat ini tweaks.

Steam - BFV - PUBG

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:42
unfor schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:48:
[...]

Prima, zo lang je maar weet dat G2Play een grijze keysite is en de kans bestaat dat je key gedeactiveerd word.
En nee, voor mensen die nu gaan reageren "is mij nooit gebeurd": In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Je hebt 100 % gelijk.
unfor schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:23:
[...]

Dit heb ik altijd gezien als goedkoop en lui, rumor has it dat de oorspronkelijke borderlands helemaal niet als cell shaded game bedoeld was.
Juist deze stijl geeft deze game een uniek uiterlijk en stijl. Gelukkig zijn ze niet voor realistisch gegaan. Verder vind ik het verschil tussen BL2 en BL3 qua uiterlijk enorm groot. Zeker bij wat gameplay video's zie je dat het er best goed uitziet. Dit komt van iemand die graphics juist erg belangrijk vind omdat gamen voor mij ook genieten is van de omgevingen en dat zal met BL3 ook zeker wel lukken.

• biggydeen2
unfor schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:56:
[...]

Hoezo? In 2010 hadden we al graphics in andere games die beter waren, en qua gameplay ziet het er nog steeds even simplistisch uit.
Geen troll, simpelweg een constatering.
Zoals? De unreal engine 4 weet prima plaatjes op het scherm te toveren. Zonder dat je daarvoor extreme hardware voor nodig had zoals bij Crisis. Dat games er in 2010 beter uit zien is een overstatement.
[...]

De cartoony style past er juist uitstekend bij. Wat heeft dat met "lui" te maken? Je noemt allemaal punten op die bij borderlands horen. Wat had je dan precies verwacht? In dat opzicht is elke shooter simplistisch.

Ze zijn op alle vlakken gigantisch vooruit gegaan. En dan vooral de gun play en feel, wat veruit het belangrijkste is in een shooter. Als je dat verder niet ziet kun je BL3 beter links laten liggen.

• Derbiss
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 16:00
biggydeen2 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:41:
[...]

Ze zijn op alle vlakken gigantisch vooruit gegaan. En dan vooral de gun play en feel, wat veruit het belangrijkste is in een shooter. Als je dat verder niet ziet kun je BL3 beter links laten liggen.
Leg eens uit als je wil; heb BL2 kapot gespeeld maar wat is dan het verschil nu?
[...]

Dat is geen rumor, dat is een feit. Borderlands had er oorspronkelijk heel anders uit gezien. Gelukkig zagen ze op tijd in dat de game dan niet zo succesvol ging zijn en gooiden het over een andere boeg door de graphics aan te passen naar meer cartoony en door meer humor in het spel te gooien. De beste zet ooit, want Borderlands 1 en 2 zijn grote successen geworden. En deel 3 gaat denk ik ook hele hoge ogen gooien.

Cell Shaded is overigens geen 'lui' iets. Succesvol Cell Shaded graphics toepassen is een stuk lastiger dan je denkt. Het is echt niet een kwestie van 'wat lijntjes trekken en een kleurtje erin gooien'. Zeker als je het goed wil doen.

Het heeft tevens ook voordelen. Cell Shaded graphics zijn vele malen tijdlozer. Bekijk een Cell Shaded game van een paar jaar oud en het ziet er nog goed uit. Bekijk een 'normale' game en na een paar jaar denk je 'jemig, wat ziet die game er gaar uit' (m.u.v. van enkelen die of hun tijd ver vooruit zijn (Crysis) of het gewoon goed voor elkaar hebben).

Last but not leasts: de graphics van Borderlands zijn niet iedereen zijn ding. True that. Maar de gameplay maakt de game zoveel beter dan menig andere shooter. Niet voor niets dat er zoveel fans zijn van de game.

Fujifilm X-T2 || 16mm f1.4 || 35mm f/2 // Tesla Model 3 LR AWD

[...]

YouTube: Borderlands - Realistic Prototype [2008 Beta Gameplay and Trailer]
Even uit de oude doos, was inderdaad met 'echte graphics' initieel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• biggydeen2
Derbiss schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:50:
[...]

Leg eens uit als je wil; heb BL2 kapot gespeeld maar wat is dan het verschil nu?
- Skill trees zijn veel beter uitgewerkt
- Meerdere skill points mogelijk in unique skills
- Gun play en feel zijn compleet anders (In BL2 voelen veel wapens nogal zwak zonder punch)
- Betere graphics
- Sliding en je kunt nu verticaal gebruik maken van objecten
- Instanced loot
- Level scaling als je met vrienden speelt
- Meerdere planets
- Meer end-game mogelijkheden zoals Proving Grounds (waarvan een gedeelte ook nog niet bekend is)
- Ontelbare nieuwe wapen varianten ( b.v. sniper met chaingun, alternate fire modus, alien en eridian wapens, en dan hebben we de legendary's nog niet eens gezien)
- Veel meer boss fights
- Toekomstige raid mogelijkheden
- ?

Waarbij punt drie er met kop en schouders bovenuit steekt. Dat is ook wat iedereen meldt (ook mensen die BL2 maar niks vonden).

Uiteraard kun je er pas iets van zeggen over een paar maanden. Maar tot nu toe is vrijwel iedereen (steamers, mensen die de game hebben kunnen spelen etc) positief. En vrijwel alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien zien er goed uit.

Ik kan me niet voorstellen dat een Borderlands fan nu een compleet andere game had verwacht. En als je bovenstaande lijst bekijkt (waar dus nog meer bijkomt gezien nog niet alles bekend is) is dat boven verwachting wat mij betreft.

biggydeen2 wijzigde deze reactie 26-08-2019 22:05 (10%)

Wat natuurlijk sowieso heel Borderlands is zijn de wapens. In BL2 hadden ze 3 verschillende onderdelen en nu zijn dat er 12. Dus nog meer variatie in wapens waarbij denk ik iedereen het leuk vind om de beste wapens te verzamelen. Het is meer van hetzelfde, maar dan op een hele goede manier.
biggydeen2 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:12:
Uiteraard kun je er pas iets van zeggen over een paar maanden.
Pssst het is nog maar 2,5 week :+

PilatuS schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:26:
Wat natuurlijk sowieso heel Borderlands is zijn de wapens. In BL2 hadden ze 3 verschillende onderdelen en nu zijn dat er 12. Dus nog meer variatie in wapens waarbij denk ik iedereen het leuk vind om de beste wapens te verzamelen. Het is meer van hetzelfde, maar dan op een hele goede manier.
Had leuk geweest als er geen sanity check in zou zitten, dan had je toch bizar leuke dingen kunnen maken :P

(of ze gaan secure savegames doen, of het is de race naar savegame editors binnen een week).

• biggydeen2
Finraziel schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:39:
[...]

Pssst het is nog maar 2,5 week :+
Klopt maar ik bedoel voordat je alle end-game en alles tot in detail hebt gezien. En pas dan kun je een eind oordeel geven over de game (wat mij betreft).
biggydeen2 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:34:
[...]

Klopt maar ik bedoel voordat je alle end-game en alles tot in detail hebt gezien. En pas dan kun je een eind oordeel geven over de game (wat mij betreft).
Ahh ok daar zit inderdaad wat in.

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Ik heb er zin in :9

I have the cape.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:06:
[...]

Had leuk geweest als er geen sanity check in zou zitten, dan had je toch bizar leuke dingen kunnen maken :P

(of ze gaan secure savegames doen, of het is de race naar savegame editors binnen een week).
Een plus is dat ze bevestigd hebben dat offline gaming -echt- offline is, en geen -always online- gedoe zoals je tegenwoordig bijna altijd ziet in looters. Savegame editing lijkt me een kleine extra stap te zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• JSchut

JSchut

.....

Ik kijk echt uit naar BL3. Ik verwacht meer van het zelfde maar dan meer en groter.

Heb express zo min mogelijk filmpjes bekeken. Ga er (in de beperkte tijd die ik heb) zelf lekker doorheen. Twijfel nog over multiplayer of single player. Aangezien alles nu instanced en level scaled is is multiplayer best een optie.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• Derbiss
biggydeen2 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:12:
[...]

- Skill trees zijn veel beter uitgewerkt
- Meerdere skill points mogelijk in unique skills
- Gun play en feel zijn compleet anders (In BL2 voelen veel wapens nogal zwak zonder punch)
- Betere graphics
- Sliding en je kunt nu verticaal gebruik maken van objecten
- Instanced loot
- Level scaling als je met vrienden speelt
- Meerdere planets
- Meer end-game mogelijkheden zoals Proving Grounds (waarvan een gedeelte ook nog niet bekend is)
- Ontelbare nieuwe wapen varianten ( b.v. sniper met chaingun, alternate fire modus, alien en eridian wapens, en dan hebben we de legendary's nog niet eens gezien)
- Veel meer boss fights
- Toekomstige raid mogelijkheden
- ?

Waarbij punt drie er met kop en schouders bovenuit steekt. Dat is ook wat iedereen meldt (ook mensen die BL2 maar niks vonden).

Uiteraard kun je er pas iets van zeggen over een paar maanden. Maar tot nu toe is vrijwel iedereen (steamers, mensen die de game hebben kunnen spelen etc) positief. En vrijwel alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien zien er goed uit.

Ik kan me niet voorstellen dat een Borderlands fan nu een compleet andere game had verwacht. En als je bovenstaande lijst bekijkt (waar dus nog meer bijkomt gezien nog niet alles bekend is) is dat boven verwachting wat mij betreft.
Is dat alles? ;)
Nee merci voor de update :)

• Provin915
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 18-11 19:47
Kan niet wachten om met Fl4k te beginnen :D
JSchut schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:53:
Twijfel nog over multiplayer of single player. Aangezien alles nu instanced en level scaled is is multiplayer best een optie.
MP kan wel leuk zijn als je het doet met iemand die je kent. Met zomaar iemand online vind ik het zelf geen goede optie als eerste playthrough. Sommige mensen online gaan er zo snel mogelijk doorheen terwijl ik het zelf juist fijn vind om lekker relaxed rond te kijken. Voor mij is de eerste run sowieso SP.

• JSchut

JSchut

.....

PilatuS schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:18:
[...]

MP kan wel leuk zijn als je het doet met iemand die je kent. Met zomaar iemand online vind ik het zelf geen goede optie als eerste playthrough. Sommige mensen online gaan er zo snel mogelijk doorheen terwijl ik het zelf juist fijn vind om lekker relaxed rond te kijken. Voor mij is de eerste run sowieso SP.
Dat is zeker waar. Eerste run zal ik ook zo goed als alle sidequests proberen te doen. Zo heb ik Borderlands altijd gespeeld in mijn eerste run. Toch maar SP spelen dan in het begin :)

Ik begin ook altijd eerst met SP. Puur om het maximale uit het verhaal te halen.

Fujifilm X-T2 || 16mm f1.4 || 35mm f/2 // Tesla Model 3 LR AWD

• apollo13
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:04
PdeBie schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:49:
Ik begin ook altijd eerst met SP. Puur om het maximale uit het verhaal te halen.
Ik ga dat ook doen, ongeveer dan.
Mits Bol op tijd levert, het is dan wel ff vrijdag de 13e ;)

Het weekend begin ik met de SP, daarna beginnen we ook, met ons vaste groepje van 4, de MP.
Dan start ik mijn Teamspeakserver, headset op en knallen met z'n vieren en horen wat ze in het weekend voor leuks hebben ontdekt in de game terwijl we er lekker los gaan op de bandits e.d.

apollo13

• lauranvh
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 17:46
Is het zo dat het spel eerst alleen normal mode heeft en dat daar later tvhm en uvhm aan toegevoegd wordt? Heb eigenlijk de laatste tijd geprobeerd om spoilervrij te blijven dus heb daar niks van gelezen.

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 16:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Precies, start met SP met zoveel mogelijk side mission en dan beetje overpowered weer door op main.. Tot het einde. Dan Guns farmen en skilltrees uitproberen

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

PdeBie schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:49:
Ik twijfel nog, MP met een goede maat van me, en dan samen de hele campaign door, dat is ook wel erg tof en gezellig. Samen lachen om de humor maakt het dubbel zo leuk!

I have the cape.

• Naxul
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:17
Bart ® schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:32:
[...]

Ik twijfel nog, MP met een goede maat van me, en dan samen de hele campaign door, dat is ook wel erg tof en gezellig. Samen lachen om de humor maakt het dubbel zo leuk!
Voor mij is het simpel; Couch Co-Op met mijn vriendin, we hebben allebij de 13e vrij genomen. Geen slecht vooruitzicht! Hetzelfde hebben we gedaan met BL1, 2 en PreSequel. Ik kijk er enorm naar uit, kan niet wachten tot we de eerste loot hebben verzameld.

• KnoxNL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:11
Ik begin nu ook wel weer zin te krijgen! Nog steeds geen reqs bekend voor zover ik kan zien, maar zoals eerder in dit topic bevestigd zal het met een 1060 wel lukken.

Hele maand september vij dus kom maar op (nee niet speciaal voor BL3) :P

• Racing_Reporter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:33

Racing_Reporter

Mediaproducent

Volgens mij moet het met de requirements wel goedkomen. Borderlands is altijd een game geweest die het ook op middelmatige hardware nog best goed deed door de cell-shading wat niet te zwaar is. Evolutie, geen revolutie (: Dus geen zorgen maken.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• JSchut

JSchut

.....

Racing_Reporter schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:14:
Volgens mij moet het met de requirements wel goedkomen. Borderlands is altijd een game geweest die het ook op middelmatige hardware nog best goed deed door de cell-shading wat niet te zwaar is. Evolutie, geen revolutie (: Dus geen zorgen maken.
MINIMUM SPECS – 1080p Gaming
OS – Windows 7/8/10 (latest service pack)
Processor – AMD FX-8350 (Intel i5-3570)
Memory – 6GB RAM
Graphics card – AMD Radeon™ HD 7970 (NVIDIA GeForce GTX 680 2GB)
HDD – 75 GB

RECOMMENDED SPECS – 1440P Gaming
Processor – AMD Ryzen™ 5 2600 (Intel i7-4770)
Memory – 16GB RAM
Graphics card – AMD Radeon™ RX 590 (NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB)
HDD – 75 GB

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

UE4 engine, dat ding draait op alles :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• KnoxNL
En ik speel op 1080p, dus geen probleem! Dat overschrijd dan de recommenden specs voor 1440p.
Ok, de mijne zit in een laptop, maar het is wel gewoon de 6GB variant. Nice!

Thanks!

• Mikayu
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-11 13:25

Mikayu

.srt

Goed om te zien dat ik dan niet al teveel haast heb om een 5700XT te verkrijgen :P
Van de week geupgrade naar een 3700X met de oude 1060 3GB nog even in gebruik, maar alles moet wel op Ultra :D

Ik ben aan het aftellen

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:55
Ik ben eigenlijk nooit van het preorderen, maar heb 'm er gisteren toch doorheen gedrukt :+

Super Deluxe versie (PS4) op Bol.com. Ik ben eigenlijk ook nooit van "extra" versies, maar heb BL2 op de PC al helemaal grijs gespeeld en later in mindere mate op de PS4. Heb er wel vertrouwen in dat hier heel wat uurtjes in gaan zitten. Ga samen met 2 anderen in MP coop spelen.

Heb er zin in! :)

Join het GoT Pulse-Team!

Hier toch ook maar de preorder gekocht een tijdje terug. Zou dat eigenlijk niet meer doen gezien hoe enorm de sjaak we waren met de seasonpass van TPS. Heb daar nog steeds een nare smaak van in mijn mond. Alleen nu toch wel vertrouwen dat de DLC's voor BL3 ook daadwerkelijk verhaal DLC's zijn en niet 1 verhaal DLC en wat characters.

• biggydeen2
JSchut schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:16:
[...]

MINIMUM SPECS – 1080p Gaming
Processor – AMD FX-8350 (Intel i5-3570)
Memory – 6GB RAM
Graphics card – AMD Radeon™ HD 7970 (NVIDIA GeForce GTX 680 2GB)
HDD – 75 GB

RECOMMENDED SPECS – 1440P Gaming
Processor – AMD Ryzen™ 5 2600 (Intel i7-4770)
Memory – 16GB RAM
Graphics card – AMD Radeon™ RX 590 (NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB)
HDD – 75 GB
Zijn dat de officiele specs voor BL3 of voor de UE4 in het algemeen?

Edit: zie dat dit inderdaad de officiele specs zijn voor BL3 :)

biggydeen2 wijzigde deze reactie 29-08-2019 07:16 (4%)

• JSchut

JSchut

.....

biggydeen2 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 07:14:
[...]

Zijn dat de officiele specs voor BL3 of voor de UE4 in het algemeen?

Edit: zie dat dit inderdaad de officiele specs zijn voor BL3 :)
Officieel idd :)

• 42erik
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14:01
Prettige eisen wel, precies mijn systeem staat er bij, dat scheelt nadenken :)

75 gig.... Wow

42erik wijzigde deze reactie 29-08-2019 14:11 (10%)

• TheProf82
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:43
GTX 970 hier, zal aardig werken met 16GB en een Ryzen. Maar ik haal hem op PS4 vrees ik om samen met een vriend te spelen.

• biggydeen2
Vanavond wordt er op PAX West meer bekend gemaakt over o.a. DLC en end game. Begint volgens mij rond een uurtje of half 11, 11u vanavond. Ik verwacht dat het wel op twitch gestreamed zal worden.

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 16:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Is de launch op de nacht van donderdag op vrijdag? 0f vrijdag op zaterdag voor ons??

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-11 19:37
Mayhem mode klinkt erg leuk :D

https://gearboxloot.com
Mocht je nog kans willen maken op een lootcrate edition.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:41

Famous

R 400+

Frank1973 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:50:
Is de launch op de nacht van donderdag op vrijdag? 0f vrijdag op zaterdag voor ons??
Ik denk zelf dat het van donderdag op vrijdag is.
Als ik bij Xbox in de store kijk waar ik hem als preorder heb besteld;

"Beschikbaar op 13 september 2019 00:00"

Hier komt een maat, waar ik veel BL2 mee heb gespeeld, vrijdagavond met zijn xbox naar mij.
Gaan we eens mooi starten in de avond en zullen er vast wat uurtjes in gaan in het weekend 8)
Binnenkort even inlezen in de verschillende classes, heb alles eigenlijk ontweken :)

Xbox live: Ghesous

• w00tstok
Famous schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:18:
[...]

Ik denk zelf dat het van donderdag op vrijdag is.
Als ik bij Xbox in de store kijk waar ik hem als preorder heb besteld;

"Beschikbaar op 13 september 2019 00:00"

Hier komt een maat, waar ik veel BL2 mee heb gespeeld, vrijdagavond met zijn xbox naar mij.
Gaan we eens mooi starten in de avond en zullen er vast wat uurtjes in gaan in het weekend 8)
Binnenkort even inlezen in de verschillende classes, heb alles eigenlijk ontweken :)
Ik heb hetzelfde. Ene kant wil ik mezelf zo goed mogelijk voorbereiden, maar andere kant heb ik zoiets van: Eh, kan toch respeccen als het nodig is. Wil me namelijk ook beetje laten verrassen. Zelf hoop ik ook dat de game open gaat om middernacht, 2 dagen vrij voor de game genomen, gelijk wat uurtjes stacken in de game!

• biggydeen2
Wel lullig dat je niet kan preloaden op de epic store. Mag je eerst 40-50GB binnen gaan halen.

• w00tstok
Geen diee hoeveel van jullie die VIP pagina gebruiken van Borderlands om ingame spul te verkrijgen (VIP Program), maar voor de mensen die nog wat in te halen hebben (Of er niet vanaf wisten om wat voor reden dan ook), er is een pagina met codes om zo flink wat points te stacken:

VIP Codes

Sommige zijn niet meer werkzaam, maar dat staat er ook bij genoteerd als dit het geval is. Enjoy!

• lauranvh
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 17:46
w00tstok schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:53:
Geen diee hoeveel van jullie die VIP pagina gebruiken van Borderlands om ingame spul te verkrijgen (VIP Program), maar voor de mensen die nog wat in te halen hebben (Of er niet vanaf wisten om wat voor reden dan ook), er is een pagina met codes om zo flink wat points te stacken:

VIP Codes

Sommige zijn niet meer werkzaam, maar dat staat er ook bij genoteerd als dit het geval is. Enjoy!
Misschien vanavond eens naar kijken. thnx
Als je verder nog niets heb gedaan in VIP's, kan je ook behoorlijk wat activiteiten doen, surveys, filmpje kijken, etc, elk 100-250 punten.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16:58

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Toch maar een pre-order geplaatst.
Ik heb Borderland 1, 2 en pre-sequal gespeeld.
Vooral de laatste dit jaar nog het verhaal uitgespeeld.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Naxul
w00tstok schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:53:

VIP Codes

Dit stond ook in de TS, zie Reddit voor actieve codes.
Via deze link kan je meedoen met het Vault Insider Programma. Het Vault Insider Programma is ontworpen om Borderlands-fans te belonen wanneer zij diverse taken uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan het bekijken van de social-media profielen van Gearbox of diverse Borderlands trailers. Wanneer je dit doet bouw je punten op, deze punten kun je vervolgens uitgeven aan diverse rewards voor alle Borderlands titels. Je kan via je profiel volgen welke rewards of hoeveel punten je hebt verdiend. Op dit moment unlock je ook 'Welcome Pack' & 'Early Adopter Pack'. Deze twee packs bevatten items voor Borderlands 3!
Met deze codes unlock je nog meer punten, dit zijn geen codes voor SHiFT. Je kan de bovenstaande code invullen via 'Redeem A Code' wanneer je bent ingelogd als VIP op de 'activities pagina'.

• w00tstok
Naxul schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:57:
[...]

Dit stond ook in de TS, zie Reddit voor actieve codes.

[...]

[...]
Ah, mijn excuses, heb er overheen gelezen it seems 8)7 Uiteraard geen andere bedoeling dan behulpzaam zijn. Maar altijd goed om te reminden voor de mensen (net als ik) die er overheen hebben gelezen of vergeten zijn :Y)

• Famous

Famous

R 400+

Als ik het plaatje bekijk is het om 01:00 bij ons :+

Maakt verder ook niet uit, ik slinger hem toch pas rond 21:00 aan denk ik :)

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb de disc versie bij bol besteld. Dus zal hem rond 17:30 installeren. Hopelijk kan ik dan 19:30 spelen.

• w00tstok
Famous schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:28:
Als ik het plaatje bekijk is het om 01:00 bij ons :+

Maakt verder ook niet uit, ik slinger hem toch pas rond 21:00 aan denk ik :)
Gewoon middernacht, want 00:00 CEST is onze tijdzone :*)

• Famous

Famous

R 400+

w00tstok schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:22:
[...]

Klopt, maar UK tijd staat behoorlijk dicht op die van NL :D

• luxzenburcht
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17-11 19:05
Dus een soort van preload?

Had een afspraak op 13 september om de cv ketel te laten vervangen, deze heb ik laten vervroegen. Zou natuurlijk een fout signaal afgeven dat ik BL3 ben aan het spelen en lachen als een maniak terwijl de monteur bezig is met zijn/haar werkzaamheden.

Ben eigenlijk best wel hyped voor deze game. Ik kan me nog herinneren toen ik bl2 kocht bij de mediamarkt. Ik naar huis met me copy en de code invoeren in steam. "Unvalid code".....Misschien is die O een 0?, nope. Uitroep teken dan een I?.

Nope code werkt en dus niet terug naar de mediamarkt. Verhaal uitgelegd en nieuwe copy gekregen. Goede service van de mediamarkt.

Thuis gekomen werkte de code direct, dus het lag niet aan mijn stupiditeit :). Mogelijk fraude stuk inkomend:

Ik begon toch echt te twijfelen aan de code van het eerste exemplaar. Dus wat doet ieder normaal denkend mens? Ja, geef deze code eens aan een vriend om gewoon the checken.

Copy paste, etc. Code geaccepteerd...Blijkt dat de activatie servers waarschijnlijk nog niet geactiveerd waren :) /fraude.

Gewoon een vraag, totaal ongepast en niet waardig. Iemand die een op5 corrive sandhawk heeft een deze kan missen? Ik vraag het voor een vriend... nee voor mezelf :) Na het 30 keer farmen van benny booster en geen enkele drop geef ik het op :).

• Naxul
w00tstok schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:01:
[...]

Ah, mijn excuses, heb er overheen gelezen it seems 8)7 Uiteraard geen andere bedoeling dan behulpzaam zijn. Maar altijd goed om te reminden voor de mensen (net als ik) die er overheen hebben gelezen of vergeten zijn :Y)
Tuurlijk! Maar in de TS zit best wat werk, en is juist samengesteld met info die belangrijk kan zijn voor mensen die interesse in de game maar deze niet actief volgen. Daarbij heb ik meer moeite met de website waar je naar linkt, bron van hun is ook gewoon Reddit :+ .

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:42
De pc versie is 49.99 bij bol.com

Als je deze nu reserveert dan krijg je er een gratis gouden key erbij? Twv 10 euro.
Deze komt automatisch in je winkelmand.

Vervolgens kan je de key annuleren tussen je bestellingen en dan betaal je iets van 41.65 voor het spel.....

Ps ik heb nog nooit borderlands gespeeld... Maar op de pc is dit ook wel een leuke mulyiplayer game? Of is het echt meer voor de singel player?

• Famous

Famous

R 400+

Aggressor schreef op woensdag 4 september 2019 @ 07:00:

Als je deze nu reserveert dan krijg je er een gratis gouden key erbij? Twv 10 euro.

Vervolgens kan je de key annuleren tussen je bestellingen en dan betaal je iets van 41.65 voor het spel.....

Ps ik heb nog nooit borderlands gespeeld... Maar op de pc is dit ook wel een leuke mulyiplayer game? Of is het echt meer voor de singel player?
MP is zeker leuk!
Ik speelde vooral op SP (BL2) maar vaak zat is een maat langs gekomen met zijn xbox voor Coop. Volgende week vrijdag komt die weer logeren vanaf vrijdag :P

Later, na heeeel wat uur, heb ik mijn lobby op "open for anyone", of iets soortgelijk, gezet en dat werkt zeker prima!

Vandaag toch maar wat verdiepen in de characters welke ik ga aanmaken, dit worden de sowieso twee, een voor MP en een voor SP.
Wat wordt jullie eerst char?

• biggydeen2
w00tstok schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:22:
[...]

Gedeeltelijk waar, dat is alleen voor de console. Voor de PC komt hij om 01:00 in Rome wat betekent voor ons dus ook om 01:00

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17:42

Dit werkt of werkte niet meer, als ik de key annuleer, blijft het spel zelf gewoon voor 49,99 staan, jammer. :p

Alsnog besteld though, dat 10tje bespaar ik toch mooi. :)

Ambition88 wijzigde deze reactie 04-09-2019 09:31 (4%)

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:06
Ambition88 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 09:26:
[...]

Dit werkt of werkte niet meer, als ik de key annuleer, blijft het spel zelf gewoon voor 49,99 staan, jammer. :p

Alsnog besteld though, dat 10tje bespaar ik toch mooi. :)
Dit is direct na het bestellen vermoed ik, gezien hij het heeft over annuleren en niet over verwijderen uit je winkelmandje.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:40
Het is coop, je speelt samen tegen de computer. Omdat je maar met maximaal 4 spelers speelt is het wat minder geschikt om met randoms te spelen, je wil je eigenlijk toch wel een beetje afschermen van de griefers. Samenspelen met vrienden kan prima, maar dan moet je ze wel overtuigen het spel ook te kopen ;) Samenspelen met tweakers kan natuurlijk ook, voor BL2 is er een steamgroup. Uiteraard heeft Epic niet de mogelijkheid voor een group -O- maar er zal ongetwijfeld een mafkees met teveel tijd een gewaardeerde tweaker epic-accounts gaan verzamelen voor in de startpost, om zo samen te kunnen spelen. BL3 is ook ingericht om eenvoudig met spelers met een ander level te kunnen spelen.

Mijn Epic ding is Shabbamancer.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• KnoxNL
De tijd om vast te bestellen komt voor mij ook naderbij. Maar eens kijken welke versie en waar ik hem het beste kan bestellen.

Baal nog steeds dat ik hem niet gewoon voor Steam kan kopen.

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17:42
Meneer iCy schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:28:
[...]

Dit is direct na het bestellen vermoed ik, gezien hij het heeft over annuleren en niet over verwijderen uit je winkelmandje.
Ah op die fiets, ja. Ik heb al betaald via IDEAL en toen ik de key eraf haalde kreeg ik al de melding dat de korting dan niet meer van toepassing is, dus vraag me af of hij dan niet alsnog helemaal wordt geannuleerd.

Oh well, mijne komt eraan op de 13e. :+

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:06
Ambition88 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:12:
[...]

Ah op die fiets, ja. Ik heb al betaald via IDEAL en toen ik de key eraf haalde kreeg ik al de melding dat de korting dan niet meer van toepassing is, dus vraag me af of hij dan niet alsnog helemaal wordt geannuleerd.

Oh well, mijne komt eraan op de 13e. :+
Kan ook zijn dat ze het gefixxed hebben. Klik vaak op de achteraf betalen functie mocht de game tussendoor goedkoper worden. Met black ops was dat toen ook en heb toen maar opnieuw gepreorderd. :+

Edit: Werkt nog steeds (voor de xbox dan, maar verwacht PC ook).

Overigens BL3 zelf nu ook geannuleerd, want bestel op het moment te veel games volgens vrouwliefje, :+

Meneer iCy wijzigde deze reactie 04-09-2019 11:17 (12%)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• KnoxNL
Is het slim om via Epic de DLC al te kopen?

Dat komt dan op €100 voor de superdeluxe edition, tov €60 voor de standard.
De deluxe edition (dus zonder super :P ) vind ik eigenlijk niet interessant.

• Famous

Famous

R 400+

KnoxNL schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:14:
Is het slim om via Epic de DLC al te kopen?

Dat komt dan op €100 voor de superdeluxe edition, tov €60 voor de standard.
De deluxe edition (dus zonder super :P ) vind ik eigenlijk niet interessant.
Ik heb het via de xbox wel gedaan (via buitenland scheelde wat).
Ze brengen altijd wel genoeg content uit. Als ik kijk hoeveel ze "extra" hebben uitgebracht bij BL2 tenminste.

Ga ervan uit dat ik alles erbij krijg als ik €100,- neerleg :+

• KnoxNL
Famous schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:32:
[...]

Ga ervan uit dat ik alles erbij krijg als ik €100,- neerleg :+
Ja dat dus. Maar je weet maar nooit :P

Nog maar even wat onderzoek doen morgen. Via sites als G2A scheelt het sowieso al een tientje voor de standaard editie. De superdeluxe is er dan weer niet voor eu en PC.
Famous schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:32:
[...]
Ze brengen altijd wel genoeg content uit. Als ik kijk hoeveel ze "extra" hebben uitgebracht bij BL2 tenminste.
Bij BL2 was de season pass voor alle DLC's een goede deal. Voor TPS echter werd je er enorm mee genaait. In plaats van 4 verhaal DLC's kreeg je er 1tje en wat nieuwe caracters. Had ik dat geweten had ik de season pass nooit gekocht en puur alleen de Claptrap DLC.

Nou denk ik dat het bij BL3 wel weer goed zal zitten, maar met de TPS werd je er dus enorm mee genaait.

• Famous

Famous

R 400+

Klopt, al staat er nu sowieso bij dat je 4 DLC's krijgt. Alle kleintje ertussen door mag ik dan hopen van ook..

"Deze content is inbegrepen bij de aanschaf van de Borderlands 3 Super Deluxe Edition. De Season Pass bevat:
• 4 campagne DLC Packs met nieuwe verhalen, missies en uitdagingen
• Butt Stallion-wapenskin
• Butt Stallion-wapensieraad
• Butt Stallion-granaatmod

Alle uitbreidingen van de Season Pass zijn uiterlijk september 2020 beschikbaar."

PilatuS schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:47:
[...]

Bij BL2 was de season pass voor alle DLC's een goede deal. Voor TPS echter werd je er enorm mee genaait. In plaats van 4 verhaal DLC's kreeg je er 1tje en wat nieuwe caracters. Had ik dat geweten had ik de season pass nooit gekocht en puur alleen de Claptrap DLC.

Nou denk ik dat het bij BL3 wel weer goed zal zitten, maar met de TPS werd je er dus enorm mee genaait.
Het probleem was vooral dat tps eigenlijk zelf een dlc had moeten zijn, dat de game niet door het hoofdteam gemaakt is en het waarschijnlijk ook niet goed genoeg gedaan heeft om heel veel investeringen in dlc te verantwoorden. Dat komt met deel 3 nu allemaal wel goed.

Enige probleem wat ik nu met de season pass heb is, wederom, die f-ing Epic store... Als ik hem al koop nu dan verwacht ik dat ik uiteindelijk hem nog een keer koop op Steam... Maar om dan óók de DLC dubbel te kopen??? Bleh het is gewoon zo irritant en ondertussen ga ik Epic en ook Gearbox het steeds minder gunnen... En ik ben helemaal niet anti Epic of zo. Dit is gewoon een game waar ik van verwacht dat ik hem jaren speel (hoewel niet continu). Dan wil ik hem niet in de inferieure store hebben... Alle lol is er wel vanaf voor mij zo, denk dat ik maar gewoon aan mijn backlog blijf werken.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:42
Voor welke console kopen jullie de versie eigenlijk? Of gaan de meesten voor de pc?
Finraziel schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:15:
[...]

Het probleem was vooral dat tps eigenlijk zelf een dlc had moeten zijn, dat de game niet door het hoofdteam gemaakt is en het waarschijnlijk ook niet goed genoeg gedaan heeft om heel veel investeringen in dlc te verantwoorden. Dat komt met deel 3 nu allemaal wel goed.

Enige probleem wat ik nu met de season pass heb is, wederom, die f-ing Epic store... Als ik hem al koop nu dan verwacht ik dat ik uiteindelijk hem nog een keer koop op Steam... Maar om dan óók de DLC dubbel te kopen??? Bleh het is gewoon zo irritant en ondertussen ga ik Epic en ook Gearbox het steeds minder gunnen... En ik ben helemaal niet anti Epic of zo. Dit is gewoon een game waar ik van verwacht dat ik hem jaren speel (hoewel niet continu). Dan wil ik hem niet in de inferieure store hebben... Alle lol is er wel vanaf voor mij zo, denk dat ik maar gewoon aan mijn backlog blijf werken.
Er was nog een DLC voor TPS in de maak, namelijk: Luxy's Space Adventure. Die hebben ze geschrapt.

Hoe dan ook, heb daar nog steeds een nare smaak van in mijn mond. Geld uitgeven aan een season pass en uiteindelijk weinig krijgen wat het zonde van het geld maakt. Ik had die pass nooit gekocht had ik het geweten. Met BL3 komt het vast wel goed inderdaad, maar ik baal gewoon van hoe dat toen is gegaan.

Wat betreft de Epic store, dat is ook zeker jammer. Nou ben ik wel iemand die voor BL2 nooit mods heeft gebruikt dus opnieuw kopen voor Steam ga ik sowieso niet doen. Eigenlijk vind ik gewoon dat wanneer ie voor Steam te krijgen is je de boel om zou moeten kunnen zetten. Dat de code voor de Epic store netjes geldig is voor Steam. Ik ga echt niet een spel 2x kopen.

Edit: Hoop dat we trouwens nog wat nieuwe rewards krijgen voor het VIP programma. Heb de 8 wapens geclaimed en ook de 3 BL3 wapens met nu nog 28.150 punten over. Wat meer wapens zou wel zo leuk zijn, of iets van golden keys.

PilatuS wijzigde deze reactie 04-09-2019 22:48 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Naxul
PilatuS schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:44:
Edit: Hoop dat we trouwens nog wat nieuwe rewards krijgen voor het VIP programma. Heb de 8 wapens geclaimed en ook de 3 BL3 wapens met nu nog 28.150 punten over. Wat meer wapens zou wel zo leuk zijn, of iets van golden keys.
Ik vermoed dat seizoen 4 volgende week (rond launch date) zal komen. Ik vraag me af of golden keys meteen beschikbaar zijn, ik weet niet meer of dit bij vorige edities van Borderlands wel het geval was? Voorlopig ga ik geen keys kopen met mijn punten, eerst zien of er nog cosmetische dingen worden toegevoegd.

Tweakers spelerslijst
Shabbaman schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:03:
Er zal ongetwijfeld een mafkees met teveel tijd een gewaardeerde tweaker epic-accounts gaan verzamelen voor in de startpost, om zo samen te kunnen spelen.
Aggressor schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:25:
Voor welke console kopen jullie de versie eigenlijk? Of gaan de meesten voor de pc?
Ik wil best een lijst met spelers faciliteren, mocht je toegevoegd willen worden aan de lijst ontvang ik graag de onderstaande gegevens via PM.
Platform: PS4/XBOX/PC
In-game name: ID
Character: Amara/Moze/Fl4k/Zane
Loot Instancing: Ja/Nee
Kans is groot dat ik een aparte post binnen deze topic "pin" met daarin de usernames.

Naxul wijzigde deze reactie 05-09-2019 07:40 (28%)

• JSchut

JSchut

.....

Ik zit er toch erg over te twijfelen om mijn pre order bij bol te annuleren en de digitale te kopen.

Dis extra sleutel kan me gestolen worden en denk dat ik toch wel liever discloos blijf. Dit zou de enige game zijn op disc. Dus opzich kan hij erin blijven zitten. Maar toch haha.

• Famous

Famous

R 400+

Xbox 8)

• JSchut

JSchut

.....

Hier ook Xbox.

Edit: Zojuist mijn pre-order geannuleerd bij Bol.com en hem digitaal besteld.

JSchut wijzigde deze reactie 05-09-2019 09:29 (16%)

• nickoord
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:54
Zojuist besteld voor de PC via bol met zo'n pre-order key. Laat maar komen!

• Joenino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 13:26
JSchut schreef op donderdag 5 september 2019 @ 07:29:
Ik zit er toch erg over te twijfelen om mijn pre order bij bol te annuleren en de digitale te kopen.

Dis extra sleutel kan me gestolen worden en denk dat ik toch wel liever discloos blijf. Dit zou de enige game zijn op disc. Dus opzich kan hij erin blijven zitten. Maar toch haha.
Mag hopen dat de Disc alleen is om de installatie te starten en je vervolgens gewoon zonder disc kan spelen?
Ik zie ze geen 75 GB op een DVD prakken namelijk. Of je krijgt gewoon een karton schijfje met code dat kan ook nog.

Mocht je het over xbox of playstation hebben kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen :P

Joenino wijzigde deze reactie 05-09-2019 09:41 (7%)

Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - Asus Strix 970 @ 1478 boost 7800 mem - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB

• w00tstok
Zelf de Super Deluxe versie besteld eergisteren, cuz Butt Stallion :o Vrouwtje wil ook meedoen, wel even gerust moeten stellen dat Loot wordt gedeeld en enemies gelijk worden getrokken zodat het altijd een uitdaging blijft. Kijk erg uit naar volgende week vrijdag! :9

• JSchut

JSchut

.....

Joenino schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:40:
[...]

Mag hopen dat de Disc alleen is om de installatie te starten en je vervolgens gewoon zonder disc kan spelen?
Ik zie ze geen 75 GB op een DVD prakken namelijk. Of je krijgt gewoon een karton schijfje met code dat kan ook nog.

Mocht je het over xbox of playstation hebben kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen :P
De disc moet er elke keer dat je de game start (en tijdens het spelen) in de Xbox zitten. Hij doet er verder niks meer mee na installatie. Enkel checken.

Edit: Xbox inderdaad :P

• Naxul
w00tstok schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:59:
Zelf de Super Deluxe versie besteld eergisteren, cuz Butt Stallion :o Vrouwtje wil ook meedoen, wel even gerust moeten stellen dat Loot wordt gedeeld en enemies gelijk worden getrokken zodat het altijd een uitdaging blijft. Kijk erg uit naar volgende week vrijdag! :9
Uit interesse, hoe bedoel je 'loot delen'? Want met loot instancing zou dit geen probleem meer moeten zijn toch? Of wil je de legendaries die gevonden gaan worden bijv. eerlijk delen wanneer een persoon er twee achter elkaar vindt?

• JSchut

JSchut

.....

Naxul schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:01:
[...]

Uit interesse, hoe bedoel je 'loot delen'? Want met loot instancing zou dit geen probleem meer moeten zijn toch? Of wil je de legendaries die gevonden gaan worden bijv. eerlijk delen wanneer een persoon er twee achter elkaar vindt?
Ik vernoed dat hij loot instancing bedoeld maar het anders omschrijft.

Is het al vrijdag de 13e? :P

• KnoxNL
PilatuS schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:44:
[...]

Wat betreft de Epic store, dat is ook zeker jammer. Nou ben ik wel iemand die voor BL2 nooit mods heeft gebruikt dus opnieuw kopen voor Steam ga ik sowieso niet doen. Eigenlijk vind ik gewoon dat wanneer ie voor Steam te krijgen is je de boel om zou moeten kunnen zetten. Dat de code voor de Epic store netjes geldig is voor Steam. Ik ga echt niet een spel 2x kopen.
Ik was hier een beetje blindelings vanuit gegaan. Naief? ;(

Hier op PC overigens :)

• w00tstok
Naxul schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:01:
[...]

Bedoelde ook loot instancing, maar als ik dit woord tegen haar zeg, kijkt ze me vast aan met waterige oogjes. Dus had haar de gameplay laten zien waarin dit te zien was ;D

• Derbiss
ps4 maar twijfel nog over nu kopen of ff wachten..
Edit: ook twijfel ik nog over digitale copie of fysiek.. budget speelt dan ook mee.

Derbiss wijzigde deze reactie 05-09-2019 11:49 (14%)

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True