Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• BlueFoxOne
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11-10 14:43
Borderlands 1 gespeelt lang geleden.
Nu Borderlands 3 SD besteld voor de XBOX
Ik ben benieuwd… vooral het splitscreen deel lijkt me erg leuk om met mn kids te kunnen spelen!

Xbox, Ardunio, C#, Arduino, Vissen

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:28

Famous

R 400+

Net toch maar vrij gevraagd voor de 13e.. :D
Maatje gaat nu ook vrij vragen zodat hij vrijdagochtend bij mij kan komen met de xbox.

Gisteren alle character trailers gekeken maar heb eigenlijk nog geen idee wat ik ga doen.
Twijfel tussen Zane en Amara (Fl4k kiest mijn Coop partner).

Xbox live: Ghesous

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:17

JSchut

.....

Derbiss schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:22:
[...]

ps4 maar twijfel nog over nu kopen of ff wachten..
Edit: ook twijfel ik nog over digitale copie of fysiek.. budget speelt dan ook mee.
Fysiek is de SD 80 euro bij bol.com. Digitaal heb ik hem nu voor 88 euro (USA thnx @Famous :)). Ik zat met het zelfde dilema. Vond 20 euro prijsverschil te groot. Maar achteraf toch geen zin in disc geneuzel en voor 88 euro ben ik best tevreden.
Famous schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:15:
Net toch maar vrij gevraagd voor de 13e.. :D
Maatje gaat nu ook vrij vragen zodat hij vrijdagochtend bij mij kan komen met de xbox.

Gisteren alle character trailers gekeken maar heb eigenlijk nog geen idee wat ik ga doen.
Twijfel tussen Zane en Amara (Fl4k kiest mijn Coop partner).
Als ik vrij zou nemen dan heb ik kleine kinderen om me heen huppelen. Dus ik wacht maar tot 's avonds. :)

Ik ga voor Zane. Heb verder zo min mogelijk filmpjes etc bekeken. Maar met de weinige info die ik heb lijkt Zane me voor mij de leukste om mee te starten. Uiteindelijk zal ik ze allemaal wel een keer spelen natuurlijk :P

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• Famous

Famous

R 400+

JSchut schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:30:
[...]

Fysiek is de SD 80 euro bij bol.com. Digitaal heb ik hem nu voor 88 euro (USA thnx @Famous :)). Ik zat met het zelfde dilema. Vond 20 euro prijsverschil te groot. Maar achteraf toch geen zin in disc geneuzel en voor 88 euro ben ik best tevreden.
]
Geen probleem O+
[...]
Als ik vrij zou nemen dan heb ik kleine kinderen om me heen huppelen. Dus ik wacht maar tot 's avonds. :)

Ik ga voor Zane. Heb verder zo min mogelijk filmpjes etc bekeken. Maar met de weinige info die ik heb lijkt Zane me voor mij de leukste om mee te starten. Uiteindelijk zal ik ze allemaal wel een keer spelen natuurlijk :P
Heb geen kinderen hier rondlopen, dat scheelt :D
Zane trok mij ook het meest van de 40(?) seconde trailers. Wel was de Siren erg sterk in BL2 vandaar de enige twijfel.
Duurde echter wat levels voordat ze echt goed was dus misschien gewoon voor Zane gaan en als ik alles beetje ken een nieuwe aanmaak voor Zane.

De hype begint toch wel lichtjes toe te nemen :o

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:39
Ik wacht wel op de details van de skills, speel nu nog wat BL2 en PS, dan merk je ondanks de skill een cooldown van 40sec ook niet leuker maakt, ik verwacht daar weinig verandering qua mechanics dat ik ws ga voor eentje met de beste 'offskill' basis en erin te gooien wanneer nodig.

En anders gewoon eentje met de leukste lines, de rest vang ik wel op met wapens :P

Voor nog wat tijdverdrijf, reborn mod voor BL2 is leuk om te doen
https://www.nexusmods.com/borderlands2/mods/115

SinergyX wijzigde deze reactie 05-09-2019 13:21 (26%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JSchut

JSchut

.....

Ik ben ook redelijk hyped. Ga hem op een 27 inch 4k scherm (LG 27uk850) spelen. Weet eigenlijk niet of ik dan voor performance mode (60fps) kan gaan en dat het er dan op dat scherm nog knap uit ziet.

Vanavond maar eens testen.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• nickoord
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07-10 15:25
JSchut schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:37:
Ik ben ook redelijk hyped. Ga hem op een 27 inch 4k scherm (LG 27uk850) spelen. Weet eigenlijk niet of ik dan voor performance mode (60fps) kan gaan en dat het er dan op dat scherm nog knap uit ziet.

Vanavond maar eens testen.
Gewoon benieuwd, is er een of andere performance tool beschikbaar voor BL3? Of ga je dit op een andere manier testen?

• JSchut

JSchut

.....

nickoord schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:59:
[...]

Gewoon benieuwd, is er een of andere performance tool beschikbaar voor BL3? Of ga je dit op een andere manier testen?
Op de Xbox one X kun je kiezen tussen 4k 30 fps of 1080p 60fps

KnoxNL schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:52:
[...]

Ik was hier een beetje blindelings vanuit gegaan. Naief? ;(

Hier op PC overigens :)
Dat je het spel niet opnieuw zou hoeven kopen om van Epic naar Steam te gaan ? Die kans is helaas denk ik erg klein.

Neem bijvoorbeeld Tales from the Borderlands. Als je die op de tablet had gekocht en je wou het later op de PC spelen, dan moest je het spel opnieuw kopen. Ben bang dat we niet kostenloos van Epic naar Steam kunnen, hoewel dat wel zo netjes zou zijn.

• Derbiss
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 20:27
[...]

ik heb een probleem met mn ps4 dus ben laatste tijd verplicht geweest digitaal te kopen. Ik zie er de voordelen wel van in maar is én meestal 10€ duurder én geen nostalgie met het discje meer..

• KnoxNL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:50
PilatuS schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:20:
[...]

Dat je het spel niet opnieuw zou hoeven kopen om van Epic naar Steam te gaan ? Die kans is helaas denk ik erg klein.

Neem bijvoorbeeld Tales from the Borderlands. Als je die op de tablet had gekocht en je wou het later op de PC spelen, dan moest je het spel opnieuw kopen. Ben bang dat we niet kostenloos van Epic naar Steam kunnen, hoewel dat wel zo netjes zou zijn.
Tja, ik neem het risico wel voor lief. Ik ben geen grote gamer maar hier heb ik wel echt naar uitgekeken en ik ga geen 6 mnd wachten. En ik heb vakantie in sept :P
KnoxNL schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:40:
[...]

Tja, ik neem het risico wel voor lief. Ik ben geen grote gamer maar hier heb ik wel echt naar uitgekeken en ik ga geen 6 mnd wachten. En ik heb vakantie in sept :P
Niks mis met hem nu in de Epic store kopen, maar de kans dat je dan een half jaar later gratis ook een Steam key krijgt acht ik afgerond gewoon 0%.
Ik sluit ook nog steeds niet uit dat ik hem misschien toch koop, volg ook minstens één youtuber die denk ik weer zat video's er over gaat maken en dan wordt het wellicht toch lastig om weerstand te bieden. Of als bepaalde vrienden hem ineens kopen en samen willen spelen.

Gamertag: Finraziel42

• apollo13
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:57
@Finraziel Volgens mij kun je de game wel toevoegen aan je steamlibrary als je hem hebt, dan wel als een non-steam game.

apollo13

apollo13 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:46:
@Finraziel Volgens mij kun je de game wel toevoegen aan je steamlibrary als je hem hebt, dan wel als een non-steam game.
Maar dat is dan toch niet meer dan een linkje die naar Epic gaat ?

• JSchut

JSchut

.....

Nog een week *O* *O* *O* *O* *O* *O*

• SinergyX
Alle skilltree's staan op website
https://borderlands.com/en-US/characters

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• KnoxNL
Ik vind dat zo lastig altijd he, die skill trees. net even wat zitten klikken, maar wanneer doe je het goed, tenminste zonder een exacte wetenschap ervan te maken.

Ik google mijn skill trees wel weer, net als in BL2 :P
@KnoxNL gewoon lekker spelen en als blijkt dat je vaker dood gaat dan blijft leven, pas je je skilltree aan ;)

De teksten van de skills zijn ook prima te begrijpen, dus je zou de mogelijke gevolgen op de rest van je build goed kunnen inschatten.

Natuurlijk heb je er altijd van die skilltree wizards bij die het maximale eruit weten te halen, maar ik speel vooral met builds die ik zelf leuk vind.

--edit--

Dit is mijn eerste in elkaar geklikte build. Lijkt mij wel leuk spelen:
https://borderlands.com/e..._2858871418-2838694270%22

PdeBie wijzigde deze reactie 06-09-2019 10:38 (37%)

Fujifilm X-T2 || 16mm f1.4 || 35mm f/2

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:20
KnoxNL schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:08:
Ik vind dat zo lastig altijd he, die skill trees. net even wat zitten klikken, maar wanneer doe je het goed, tenminste zonder een exacte wetenschap ervan te maken.
Die exacte wetenschap vind ik juist leuk.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Het is sowieso leuk wat je voor elkaar kan krijgen door net die ene skill te pakken met net die ene classmod die bepaalde skills boost om zo het maximale er uit te halen. Bijvoorbeeld in BL2 Salvador met 2 snipers die maar niet leeg te krijgen zijn. Nogal OP, maar wel leuk :)

• KnoxNL
Ja dat is dan ook weer waar. Ik hoop gewoon dat ik lekker doorheen kan in mijn eigen tempo (en dat zal vaak alleen spelen betekenen) en dat het dan niet TE moeilijk is. Maar we gaan het zien, en het spelen met de skill trees kan idd wel leuk zijn.

Heb er wel echt zin in onderhand!

• JSchut

JSchut

.....

KnoxNL schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 09:16:
Ja dat is dan ook weer waar. Ik hoop gewoon dat ik lekker doorheen kan in mijn eigen tempo (en dat zal vaak alleen spelen betekenen) en dat het dan niet TE moeilijk is. Maar we gaan het zien, en het spelen met de skill trees kan idd wel leuk zijn.

Heb er wel echt zin in onderhand!
Er schijnt ook een optie in te zitten om de game op easy te zetten. Verder geen idee wat dat met loot doet etc.

Ook geen idee of dat ook voor tvhm geldt of alleen voor de eerste playtrough.

3 golden keys voor BL3. Claimen moet via de Shift pagina en je moet eerst je Epic account koppelen. Zonder die koppeling kan je de code alleen claimen voor BL2 en niet voor BL3.

• KnoxNL
Ik begin gewoon "kaal" bij de release.

Hoe zeer ik ook een BL fan ben, ik kan me er niet toe zetten om aan alles als VIP etc mee te doen.

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:20

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Reeds alle content kunnen downloaden en installeren van de super super edition op de xbox Nu alleen de game nog! Zin in!!
KnoxNL schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:27:
Ik begin gewoon "kaal" bij de release.

Hoe zeer ik ook een BL fan ben, ik kan me er niet toe zetten om aan alles als VIP etc mee te doen.
Ieder zo zijn ding :) Ik vind het wel leuk om wat dingen te hebben. Ik kan ze gebruiken, het hoeft niet :)

Voor de golden keys heb je alleen een Shift en Epic account nodig, het staat verder los van VIP. Ook hier kan je niets met die keys doen, of ze ergens eens gebruiken.

Vind zelf golden keys altijd wel handig mocht er ergens eens een lastig stuk zijn of als je niets goeds kan vinden.

• JSchut

JSchut

.....

Ik gebruik mijn golden keys nooit met mijn eerste playtrough. Maar wel spaar ze op als ik later snel een andere char wil levelen.

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:20

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

PilatuS schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:14:
[Twitter]

3 golden keys voor BL3. Claimen moet via de Shift pagina en je moet eerst je Epic account koppelen. Zonder die koppeling kan je de code alleen claimen voor BL2 en niet voor BL3.
Werkt ook voor de Xbox ;)

• Pazztriz
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18-09 20:52
Iemand al enig idee wanneer de pre-load voor de pc de lucht in gaat. Of word het pas vrijdag op de dag zelf downloaden als dat zou is word dat flink kut.
Pazztriz schreef op zondag 8 september 2019 @ 21:27:
Iemand al enig idee wanneer de pre-load voor de pc de lucht in gaat. Of word het pas vrijdag op de dag zelf downloaden als dat zou is word dat flink kut.
Ongeveer 48 uur voor de releasedatum en tijd zou preloaden mogelijk moeten zijn :)

• Pazztriz
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18-09 20:52
PilatuS schreef op zondag 8 september 2019 @ 21:30:
[...]

Ongeveer 48 uur voor de releasedatum en tijd zou preloaden mogelijk moeten zijn :)
Dankje dat word donderdag downloaden zodat ik meteen uit het werk de vrijdag kan spelen

• nickoord
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07-10 15:25
Wat betreft de pre-load voor PC. Weten jullie misschien of de versie op bol.com Borderlands 3 - Windows (Code in a Box) ook hiervoor in aanmerking komt?

Zo ja, hoe kan ik aan de pre-load komen? :)

• lauranvh
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13-10 16:29
Bovenstaande vraag alleen dan voor PS4?

• SinergyX
Zolang jij geen code krijgt vooraf om de client (Epic/XBL/PSN) te laten weten dat jij de game hebt, zal er nergens een pre-load te doen zijn, als dat systeem niet weet dat je de game hebt.

Dus ergste geval, is het inderdaad wachten tot je de code hebt.

Bij aantal games met bv pre-order bonus, kon je die al dagen van te voren invoeren en daarmee ook de pre-load, maar geen idee of hier nu ook pre-order bonus bij zit en of deze door Bol eerder worden verstuurd.

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02:48
Launch trailer iets eerder online, dan gepland ;)

https://twitter.com/MikeB.../1170941237576101888?s=20

Nol_NL wijzigde deze reactie 09-09-2019 12:57 (29%)

• Hiroj
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:59
Afgelopen vrijdag de game toch maar aangeschaft. Hoewel ik nooit echt Borderlands heb gespeeld, vind ik de setting wel heel erg tof. Mooie bijkomende feit is dat ik ook een weekje vrij heb na de release.

Ik ben erg benieuwd naar de game! Hebben jullie tips voor iemand die nog niet veel Borderlands heeft gespeeld?

• Naxul
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-10 13:00
Hiroj schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:46:
Afgelopen vrijdag de game toch maar aangeschaft. Hoewel ik nooit echt Borderlands heb gespeeld, vind ik de setting wel heel erg tof. Mooie bijkomende feit is dat ik ook een weekje vrij heb na de release.

Ik ben erg benieuwd naar de game! Hebben jullie tips voor iemand die nog niet veel Borderlands heeft gespeeld?
Je kan de TS eens doorlezen? Daarnaast zou je een recap kunnen kijken Borderlands 1/2 + PreSequel. Dan heb je een beetje een idee van het verhaal.

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17:35
Ik heb ook nooit BL gespeeld..maakt ook niet zoveel uit..installeren en knallen maar.

• Derbiss
Je kan discuteren over hun kwaliteit maar Raf Picavet is geen slechte reviewer -> https://www.pu.nl/artikelen/review/borderlands-3-review/

Mogelijk spoilers dus pas op.. :)

Derbiss wijzigde deze reactie 09-09-2019 17:09 (29%)

Wat meer info over de nieuwe sociale opties.

Edit: En nog wat nieuwe info over het spawnen. Nooit meer het hele level door moeten rennnen als je dat niet wil :)

PilatuS wijzigde deze reactie 09-09-2019 18:36 (41%)

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:10
Derbiss schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:09:
Je kan discuteren over hun kwaliteit maar Raf Picavet is geen slechte reviewer -> https://www.pu.nl/artikelen/review/borderlands-3-review/

Damn was nog aan het twijfelen maar na het lezen van die review wordt ik wel heel erg enthousiast :+
IGN US is ook erg lovend: https://www.ign.com/articles/2019/09/09/borderlands-3-review

Stylze wijzigde deze reactie 09-09-2019 19:40 (11%)

• SinergyX
Derbiss schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:09:

Je mag weglopen van een personage dat een uitleg doet, want je blijft hem/haar via je radio horen. Wanneer je neergaat in een boss-gevecht moet je niet eerst door een tussenfilmpje maar kan je meteen beginnen knokken.
Maar daar heb ik dan het idee.. heb je BL1/2/PS nooit gespeeld? :P

Waar ik de meeste lof over zie is co-op 'instance loot', de nieuwe loot-midgets en mail systeem, zodat je nooit een ninja-looter in je team meer hebt als er weer iets vets dropt.

• Famous

Famous

R 400+

SinergyX schreef op maandag 9 september 2019 @ 19:43:
[...]

[...]

Maar daar heb ik dan het idee.. heb je BL1/2/PS nooit gespeeld? :P

Waar ik de meeste lof over zie is co-op 'instance loot', de nieuwe loot-midgets en mail systeem, zodat je nooit een ninja-looter in je team meer hebt als er weer iets vets dropt.
Ik probleem alles te ontwijken qua info en filmpjes maar kan je dat instance loot eens uitleggen?

Krijgt iedereen zijn eigen specifieke drop of hoe moet ik het zien?

• JSchut

JSchut

.....

Famous schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:25:
[...]

Ik probleem alles te ontwijken qua info en filmpjes maar kan je dat instance loot eens uitleggen?

Iedereen krijgt zijn eigen loot. Voor zijn level. Dus loot ninja kan niet meer 😊

• Nazanir
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:37

Nazanir

Is pappa!

Famous schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:25:
[...]

Als een item dropt, dropt het voor iedereen. Als je met Pietje speelt, drop het item op jouw scherm en Pietje zijn scherm. Als Pietje hem opraapt, ligt hij nog wel steeds op de grond op jouw scherm.

Is eigenlijk hetzelfde als bij Diablo 3 als je dat ooit hebt gespeeld, iedereen krijgt z'n eigen loot, dus niemand kan iets wegjatten.

-

• Famous

Famous

R 400+

Nazanir schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:43:
[...]

Is eigenlijk hetzelfde als bij Diablo 3 als je dat ooit hebt gespeeld, iedereen krijgt z'n eigen loot, dus niemand kan iets wegjatten.
Toppie, duidelijk!
In speel alleen met vrienden dus dat scheelt maar het is wel een goede toevoeging!

Famous schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:06:
[...]

Toppie, duidelijk!
In speel alleen met vrienden dus dat scheelt maar het is wel een goede toevoeging!
Het is verder nog een optie. Je kan het ook uitzetten mocht je dat willen. Staat het aan dan ziet iedereen een wapen op zijn scherm en is 1 enkele drop dus meerdere keren te pakken zegmaar. Verder schaalt het ook mee met de levels. Jij als level 20 ziet een level 20 wapen en iemand die level 15 is ziet een level 15 wapen.

• Naxul
PilatuS schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:08:
[...]

Het is verder nog een optie. Je kan het ook uitzetten mocht je dat willen. Staat het aan dan ziet iedereen een wapen op zijn scherm en is 1 enkele drop dus meerdere keren te pakken zegmaar. Verder schaalt het ook mee met de levels. Jij als level 20 ziet een level 20 wapen en iemand die level 15 is ziet een level 15 wapen.
Is er al iets bekend qua drop rate van legendary weapons wanneer loot instancing aan of juist uit staat? Ik kan mij voorstellen wanneer je het uitzet dat de drop rate hoger wordt aangezien je de drops deelt met je coop partners.

Daarnaast vroeg ik me af of loot 100% gelijk is wanneer je loot instancing juist wel aan hebt staan. Als er een legendary dropt voor mijn partner dan heb ik er ook een? Of heb ik gewoon een kans dat dit het geval is?

• JSchut

JSchut

.....

Famous schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:06:
[...]

Toppie, duidelijk!
Het werkt ook met local coop :) (als ik het goed begrepen heb) Echt heel tof. Ook fijn dat je met ieder level kan coopen en dat je gewoon je eigen level enemies en loot hebt.

Aftellen....

• Famous

Famous

R 400+

Wij gaan vrijdagochtend ff naar de sportschool en dan slingeren we gelijk dat ding aan :+
Eens kijken hoelang we het vol kunnen houden.

Zondag BL2, de nieuwe DLC, verder uitgespeeld. Graphics zijn in BL3 toch wel stapje hoger zo te zien (heb ongeveer 4 minuten character trailers gekeken).
Komt het wat beter uit op de TV gelukkig _/-\o_

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17:10
Ik ben niet bekend met de Borderlands serie, vroeg mij af of het ook leuk is om solo te spelen? :)

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Was eerst van plan om Greedfall te bestellen maar na wat gameplay en reviews te hebben bekeken wacht ik toch eerst maar op een prijsdaling, Heb toendertijd erg genoten van Borderlands 2 op de pc, nu deel 3 voor de one X besteld.

Heb er zin in, lekker knallen aankomend weekend.

@Piet_Piraat7 Jazeker wel, co op is wellicht wat leuker voor de meesten maar lekker op je eigen tempo door de levels gaan is heel goed te doen.

Sipio wijzigde deze reactie 10-09-2019 08:29 (21%)

• biggydeen2
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 15:18
Ben erg benieuwd wat de performance zal zijn op de pc met een 1070ti. Heb onlangs een 4k HDR projector gekocht (overigens niet specifiek voor BL3) maar gezien BL3 ook HDR ondersteund en vrij soepel lijkt te lopen kan 4k op 120 inch wel eens een optie zijn :)

• Hiroj
Naxul schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:00:
[...]

Je kan de TS eens doorlezen? Daarnaast zou je een recap kunnen kijken Borderlands 1/2 + PreSequel. Dan heb je een beetje een idee van het verhaal.
De TS heb ik zeker doorgelezen, waardoor ik al meer over o.a. de characters te weten ben gekomen.
Mede dankzij jou tip al het e.e.a. aan lore van de voorgaande delen op YouTube bekeken. Waarvoor bedankt! :-)

ik begreep ook dat je eigenlijk geen verkeerde keuzes kan maken in Borderlands, het kan hooguit wat moeilijker of makkelijker voor je worden. Kan jij - als vermoedelijk ervaringsdeskundige - dit bevestigen?

• JSchut

JSchut

.....

Famous schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 07:44:
[...]

Wij gaan vrijdagochtend ff naar de sportschool en dan slingeren we gelijk dat ding aan :+
Eens kijken hoelang we het vol kunnen houden.

Zondag BL2, de nieuwe DLC, verder uitgespeeld. Graphics zijn in BL3 toch wel stapje hoger zo te zien (heb ongeveer 4 minuten character trailers gekeken).
Komt het wat beter uit op de TV gelukkig _/-\o_
Helaas vrijdag gewoon werken. Maar 's avonds vanaf half 8 aan de slag :)
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:27:
Ik ben niet bekend met de Borderlands serie, vroeg mij af of het ook leuk is om solo te spelen? :)
Ik speelde mijn eerste playtrough in alle Borderlands games eerst solo. Kan prima! En zo mis je niks.
Hiroj schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:31:
[...]

De TS heb ik zeker doorgelezen, waardoor ik al meer over o.a. de characters te weten ben gekomen.
Mede dankzij jou tip al het e.e.a. aan lore van de voorgaande delen op YouTube bekeken. Waarvoor bedankt! :-)

ik begreep ook dat je eigenlijk geen verkeerde keuzes kan maken in Borderlands, het kan hooguit wat moeilijker of makkelijker voor je worden. Kan jij - als vermoedelijk ervaringsdeskundige - dit bevestigen?
Klopt. Je kan verkeerde keuzes maken in je talent tree. Maar deze kun je te alle tijden resetten voor een kleine vergoeding. Dus lekker proberen en goed lezen. Foutjes maken is geen probleem.

JSchut wijzigde deze reactie 10-09-2019 08:38 (38%)

• Triguld
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-10 08:44
Misschien kan je je verkijken op de waarde van bepaalde affixes op een wapen. In jouw ogen zijn ze misschien slecht, tot dat je het echt uitprobeert.

• Hiroj
JSchut schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:37:

[...]

Klopt. Je kan verkeerde keuzes maken in je talent tree. Maar deze kun je te alle tijden resetten voor een kleine vergoeding. Dus lekker proberen en goed lezen. Foutjes maken is geen probleem.
Beetje goed uit balanceren in het begin dus. Doet mij beetje denken aan de oude tijden binnen WoW met de talent tree. Op den duur zul je vast en zeker goede builds kunnen terug vinden via het internet.

• Naxul
Hiroj schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:31:
[...]

Geen probleem! In principe kan je geen verkeerde keuze maken, je kan het spel meerdere keren spelen op verschillende moeilijkheidsgraden. Eventuele gespendeerde skill points kan je eenvoudig resetten, zo vaak als je wil. Ik weet niet of je een trophy-hunter bent, maar in eerdere delen kon je weleens een trophy mislopen maar in de meeste gevallen kon je dit eenvoudig rechtzetten als je het spel opnieuw speelde.

Ik verwacht dat je tijdens je eerste playthrough tegen geen problemen aanloopt, je NG+ zal uitdagender zijn.

• Derbiss
Ik heb BL2 geheel solo gespeeld; soms pittig maar wel rustig op je eigen tempo.
Ik snap wel dat co-op zeker zijn charmes heeft bij dit spel maar eer ik iemand kan vinden..
Dus ja, solo vind ik het zeker ook een toppertje :)

• internaut

• SinergyX
Derbiss schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:49:
[...]

Ik heb BL2 geheel solo gespeeld; soms pittig maar wel rustig op je eigen tempo.
Ik snap wel dat co-op zeker zijn charmes heeft bij dit spel maar eer ik iemand kan vinden..
Dus ja, solo vind ik het zeker ook een toppertje :)
Moet zeggen dat ik Pre sequel solo toch stukje moeilijker vond, Warrior vond ik vrij simpel in tegenstelling tot die guardian van PS.

Matchmaking is hit-and-miss, soms kom ik in een party waar het kolere traag gaat, ninjalooter, non-reviver, schiet niet op. Dan kom ik opeens in een party waar iedereen bijna blind weet waar ze heen moeten, juiste locaties voor quest triggers, alles gaat netjes neer, en voor je het weet ben je 10 lvls verder en ~30% van het verhaal weer gedaan.

• Hiroj
Naxul schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:49:
[...]

Geen probleem! In principe kan je geen verkeerde keuze maken, je kan het spel meerdere keren spelen op verschillende moeilijkheidsgraden. Eventuele gespendeerde skill points kan je eenvoudig resetten, zo vaak als je wil. Ik weet niet of je een trophy-hunter bent, maar in eerdere delen kon je weleens een trophy mislopen maar in de meeste gevallen kon je dit eenvoudig rechtzetten als je het spel opnieuw speelde.

Ik verwacht dat je tijdens je eerste playthrough tegen geen problemen aanloopt, je NG+ zal uitdagender zijn.
Ik verwacht dat ik de game ook met alle classes een keer ga spelen. Voor nu lijkt Fl4k de beste optie om solo te gaan. Moet wel zeggen dat ik Amara ook wel onwijs vet vind. Twijfel nog een beetje tussen die twee.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-10 16:02

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik heb alle Borderlands games solo gespeeld.
Misschien 1x co-op gedaan van een uurtje, maar probleem is dat ik vaak of zelf vooruit loop op mijn vrienden of dat mijn vrienden een spel niet spelen ;)

Was toen ook met Division 2.
4 vrienden van mij hadden de game aangeschaft en ik was na 1 dag veel verder dan hun.
daardoor kon ik niet met ze samen spelen.
Pas op End-game ben ik gaan co-open.
Dit verwacht ik in BL3 ook weer.

Borderlands pre-sequal was wel pittig solo, ging regelmatig dood.
de vorige 2 delen waren aanzienlijk makkelijker te noemen.

Ik moet alleen zeggen dat ik alle borderlands alleen het verhaal heb uitgespeeld en daarna ermee gestopt ben. Ik zag het nut niet in voor betere loot.
Dit had te maken dat je als solo speler ook altijd SOLO speelt.
Vergelijk je het met Destiny 2 bijvoorbeeld, dan kom je solo altijd in matchmakings of public gebieden.
Matchmaking voor PVE en PVP en dat werkt fijn.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• SinergyX
De BL2 DLC's waren nog handig voor het verhaal, maar niet bijzonder veel.

Ze kunnen allemaal prima solo, de 1 heeft wat meer start-up nodig dan de ander, maar kan je aardig compenseren met beetje RNG (en de passive regen van fl4k is dan wel verdomd handig).

Blijft voor mij nog Moze, al wordt dat de laatste dagen/weken toch steeds minder interessant, lang niet iedereen is echt tevreden over Iron Bear (cooldown, damage, duration etc), blijkt toch nog een kleine buff te hebben gehad, maar of het voldoende is?

• Triguld
De komende week zullen vast dingen gepatched worden hoor. Buffs, nerfs, loot changes etc.

Ik heb mijn zinnen gezet op Zane, en dan volledig Clone build ofzo. :)

• JSchut

JSchut

.....

Triguld schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:15:
De komende week zullen vast dingen gepatched worden hoor. Buffs, nerfs, loot changes etc.

Ik heb mijn zinnen gezet op Zane, en dan volledig Clone build ofzo. :)
Same here! Clone + Drone.

Pykow schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:03:
[...]

Ik heb alle Borderlands games solo gespeeld.
Misschien 1x co-op gedaan van een uurtje, maar probleem is dat ik vaak of zelf vooruit loop op mijn vrienden of dat mijn vrienden een spel niet spelen ;)

Was toen ook met Division 2.
4 vrienden van mij hadden de game aangeschaft en ik was na 1 dag veel verder dan hun.
daardoor kon ik niet met ze samen spelen.
Pas op End-game ben ik gaan co-open.
Dit verwacht ik in BL3 ook weer.
Volgens mij zou dat nou juist niet meer aan de orde moeten zijn omdat alles naar jouw level geschaald wordt. Ben jij dus level 30 en speel je samen met iemand van level 10, dan is hetzelfde beest voor jou level 30 en voor de ander level 10. Zelfde met loot, voor jou dropt level 30 spul, voor de ander level 10.

Enige punt is dan dat jullie niet op hetzelfde punt zullen zitten in het verhaal, maar als jij het dan niet erg vindt om gewoon een beetje mee te rennen in hun campaign dan is er geen probleem en kun je gewoon samen spelen denk ik.

Ik kan het overigens toch niet laten en ga hem toch ook halen. Helpt ook mee dat ik beetje last minute besloten heb twee weken verlof op te nemen na deze week dus meer dan genoeg tijd om me weer in het Borderlands universum te storten :9

Alleen jammer dat er nu niet meer van die goede aanbiedingen zijn, volgens mij is de game (preorder) goedkoper geweest dan waar ik hem nu voor zie... Maar aan de andere kant, ik zal er hoogstwaarschijnlijk wel weer uren in steken dus beetje pietluttig om over een tientje of zo te kiezen :+

• w00tstok
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 05-10 21:11
Blijkt maar weer dat je een flinke bak nodig hebt wil je hoge frames behalen. Misschien nog wat optimalisaties door patches, maar ben blij dat mijn bak in de bovenste regionen zit om van die grafisch spektakel te kunnen genieten.

• KnoxNL
w00tstok schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:32:
[...]

Blijkt maar weer dat je een flinke bak nodig hebt wil je hoge frames behalen. Misschien nog wat optimalisaties door patches, maar ben blij dat mijn bak in de bovenste regionen zit om van die grafisch spektakel te kunnen genieten.
Fuck. :( Nou ja, we zien wel. Kan er op zo'n korte termijn toch niets aan veranderen want ik heb een laptop :P

• Famous

Famous

R 400+

w00tstok schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:32:
[...]

Ik ben heel erg benieuwd hoe hij op de One X loopt icm een oled scherm.
Bij Red Dead Redemption 2 zag ik in vergelijking met een One S en een 4K tv van een vriend (beide tv high end) goed verschil.

De tekenstijl helpt natuurlijk wel veel, in de positieve zin, voor de graphics :Y

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 19:39
Oef, 1080ti met 55-65 fps op 1440p ultra? dat is niet mis! Hoop dat de uiteindelijke versie nog wat liefde krijgt wat optimalisatie betreft.

Vrijdag ochtend 0800 van start met mn co-op buddy!

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23:24
Gaat de pre-load op PS4 & Xbox niet eerder van start dan 13 Sep 00:00 ?

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• Famous

Famous

R 400+

jori040 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:47:
Gaat de pre-load op PS4 & Xbox niet eerder van start dan 13 Sep 00:00 ?
Persoonlijk denk ik dat hij vanaf morgenavond (nacht?) te preloaden is.

• Triguld
Streamers kunnen hem in early-access morgen al spelen. Dus als je wilt kan je kijken, als je niet gespoiled wilt worden, probeer het dan te vermijden.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:47
biggydeen2 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:30:
Ben erg benieuwd wat de performance zal zijn op de pc met een 1070ti. Heb onlangs een 4k HDR projector gekocht (overigens niet specifiek voor BL3) maar gezien BL3 ook HDR ondersteund en vrij soepel lijkt te lopen kan 4k op 120 inch wel eens een optie zijn :)
Een beamer en HDR, klinkt nou niet bepaald als een goede combinatie. Dat je projector overweg kan met HDR wil nog niet zeggen dat je er ook daadwerkelijk wat aan hebt.

38 frames met een 2080 Ti in 4k, dan weet je al dat er iets heel erg mis is gegaan. Wat een fail zeg, vooral met deze graphics.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 10-09-2019 15:12 (18%)

• biggydeen2
NotSoSteady schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:08:
[...]

Een beamer en HDR, klinkt nou niet bepaald als een goede combinatie. Dat je projector overweg kan met HDR wil nog niet zeggen dat je er ook daadwerkelijk wat aan hebt.

38 frames met een 2080 Ti in 4k, dan weet je al dat er iets heel erg mis is gegaan. Wat een fail zeg, vooral met deze graphics.
Er zit wel degelijk een flink verschil tussen HDR en "normaal" beeld op deze beamer (tw9400).

De benchmarks vallen inderdaad zwaar tegen. Dat wordt geen 4k in ieder geval...

• mfneed
Triguld schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:06:
Streamers kunnen hem in early-access morgen al spelen. Dus als je wilt kan je kijken, als je niet gespoiled wilt worden, probeer het dan te vermijden.
Haat aan dit! release die shit dan gewoon voor iedereen! Die 2 dagen... laat de normale consument gewoon die game op hetzelfde moment starten. Die streamers hebben al een aantal sessies achter de rug...

• Triguld
mfneed schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:24:
[...]

Haat aan dit! release die shit dan gewoon voor iedereen! Die 2 dagen... laat de normale consument gewoon die game op hetzelfde moment starten. Die streamers hebben al een aantal sessies achter de rug...
Ben ik het helemaal mee eens.
Naxul schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 07:02:
[...]

Is er al iets bekend qua drop rate van legendary weapons wanneer loot instancing aan of juist uit staat? Ik kan mij voorstellen wanneer je het uitzet dat de drop rate hoger wordt aangezien je de drops deelt met je coop partners.

Daarnaast vroeg ik me af of loot 100% gelijk is wanneer je loot instancing juist wel aan hebt staan. Als er een legendary dropt voor mijn partner dan heb ik er ook een? Of heb ik gewoon een kans dat dit het geval is?
Van wat ik zo weet veranderd er niets aan de droprate. Het enige verschil is dat hetzelfde wapen voor iedereen beschikbaar is en het juiste level heeft. Verder zou iedereen hetzelfde wapen moeten zien op het level na. Het is niet zo dat er verschillende wapens droppen.

Die benchmarks zijn toch nog wel vrij heftig zo te zien. Hier een 1080Ti op 3840x1600, dan gaat ultra het niet worden. Het zal wel een mix van high worden met hier en daar wat dingen hoger of lager. Als ik die benchmarks zo zie is het een stuk zwaarder dan verwacht.

• internaut
Ik had het alvast minder zwaar verwacht...ik dacht rond de 90fps te zitten op 1440p high met een rtx 2070.. niet dus.

• SinergyX
mfneed schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:24:
[...]

Gratis reclame > consument, logisch toch? :P

(alsof mij streamers uberhaubt boeien, maargoed :P)

• w00tstok
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 05-10 21:11
Denk dat wel het wel gaan merken als we de instellingen gaan zien. Veel instellingen slurpen frames, terwijl het visueel misschien niet eens heel boeiend zijn (Talking about you Ambient Occlusion :X ). Zelf draai ik op een 2080S, dus verwacht dat ik dit praaltje op 1080p voluit kan laten draaien :9~

• Famous

Famous

R 400+

SinergyX schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:25:
[...]

Ze maken sowieso veel reclame.
Ik word er bijna chagrijnig van, zit alles te ontwijken en op insta, fb en YT niets ander dan Borderlands.

flut algoritme :+

• Hoenoes
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 02-10 03:13
Email codes:
JABBER
ITSHERE
+- 2000 reward puntjes

• Hoenoes
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 02-10 03:13

@Epic store :P
Wat de performance betreft kan het natuurlijk ook zomaar nog zijn dat ook de dx11 prestaties nog beter worden, vergeet niet dat ze dit op een oudere build getest hebben. Zeker weten we het pas als de game officieel uit is.

Finraziel schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:26:
Wat de performance betreft kan het natuurlijk ook zomaar nog zijn dat ook de dx11 prestaties nog beter worden, vergeet niet dat ze dit op een oudere build getest hebben. Zeker weten we het pas als de game officieel uit is.
Vandaag is ook de nieuwste Nvidia driver uitgekomen met BL3 ondersteuning. Geen idee of het wat uitmaakt en zo ja hoeveel dan, maar misschien scheelt dit ook weer iets.

Had eigenlijk niet verwacht dat het spel zo zwaar zou zijn. Laten we hopen dat er nog wat te winnen is met patches en drivers.

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20:28
Voor mensen die niet moeilijk willen doen met handmatig zoeken naar shift codes voor het VIP programma:

https://github.com/matt1484/bl3-auto-vip

Doet het voor je :)

• Naxul
Tweakers Spelerslijst
Hieronder volgt een spelerslijst van Tweakers die Borderlands 3 spelen. Het staat je vrij om deze personen toe te voegen zodat je Borderlands samen met diegene kan spelen. Mocht je interesse hebben om ook op deze lijst te komen staan, stuur mij dan een PM.

Gamer Tag
JSchut82
Bluefoxone
Physxx
Platform
XBOX
XBOX
PlayStation
Character
Zane
/
/
Loot Instancing
Ja
Ja
/
Vermeld je Gamer Tag, platform, character & of je gebruik maakt van Loot Instancing
Dit bericht wordt periodiek geüpdatet. Laatste update: 11/09/2019.

Naxul wijzigde deze reactie 11-09-2019 09:57 (8%)

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20:28
PilatuS schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:41:
[...]

Van wat ik zo weet veranderd er niets aan de droprate. Het enige verschil is dat hetzelfde wapen voor iedereen beschikbaar is en het juiste level heeft. Verder zou iedereen hetzelfde wapen moeten zien op het level na. Het is niet zo dat er verschillende wapens droppen.

Die benchmarks zijn toch nog wel vrij heftig zo te zien. Hier een 1080Ti op 3840x1600, dan gaat ultra het niet worden. Het zal wel een mix van high worden met hier en daar wat dingen hoger of lager. Als ik die benchmarks zo zie is het een stuk zwaarder dan verwacht.
Ik dacht dat iedereen zijn eigen loot pool kreeg die schaalt naar zijn level. Maar kan het filmpje niet meer vinden waarom ik dit dacht.

• Famous

Famous

R 400+

Inmiddels is Borderlands 3 40gb op de Xbox One (6 toebhoren zijn al tijdje geinstalleerd).

Vraag me af wanneer de rest komt.

• jori040
Famous schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:58:
Inmiddels is Borderlands 3 40gb op de Xbox One (6 toebhoren zijn al tijdje geinstalleerd).

Vraag me af wanneer de rest komt.
Je bedoeld dat hij nog 40GB moet binnen halen ?

Vreemd trouwens dat er op moment alleen PC reviews zijn :?

jori040 wijzigde deze reactie 11-09-2019 08:16 (9%)

• Famous

Famous

R 400+

jori040 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:02:
[...]

Je bedoeld dat hij nog 40GB moet binnen halen ?

Vreemd trouwens dat er op moment alleen PC reviews zijn :?
Nee, die zijn al beginnen gehaald.
Geprobeerd te starten maar dat lukte helaas niet :+

• jori040
Famous schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:19:
[...]

Nee, die zijn al beginnen gehaald.
Geprobeerd te starten maar dat lukte helaas niet :+
Ik heb hem gisteren op PSN[PS4] gekocht en daar haalt hij nog niets binnnen.

UPDATE
Yep op PSN is de pre-load ook begonnen.Kan ik de 13e voor het slapen gaan nog mooi even de game checken. :)

jori040 wijzigde deze reactie 11-09-2019 08:41 (16%)

• Famous

Famous

R 400+

jori040 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:22:
[...]

Ik heb hem gisteren op PSN[PS4] gekocht en daar haalt hij nog niets binnnen.

UPDATE
Yep op PSN is de pre-load ook begonnen.Kan ik de 13e voor het slapen gaan nog mooi even de game checken. :)
Ook 40gb?
Had hem groter verwacht.

• jori040
Famous schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:48:
[...]

Ook 40gb?
Had hem groter verwacht.
Ja.
Ga de game sowieso in 1080p/60fps spelen op de Pro.Omdat er nog geen console reviews zijn maak ik me wel een beetje zorgen om de PS4 versie.

jori040 wijzigde deze reactie 11-09-2019 09:03 (16%)

• biggydeen2
PilatuS schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:41:
[...]

Kan me niet voorstellen dat de geposte benchmarks representatief zijn voor de release versie. Gezien de benchmarks gedaan zijn op de review versie en niet op de retail versie.

Desondanks toch maar een upgrade gedaan (vanaf een 1070ti) naar een 2070S. Wil toch spelen op 1440p ultra. En ik merkte dat ook in andere games de 1070ti wel moeite heeft met 1440p ultra.

Maar mocht het prima speelbaar zijn op een 1070ti lever ik de 2070S wel weer in :)

• mfneed
SinergyX schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:25:
[...]

(alsof mij streamers uberhaubt boeien, maargoed :P)
Yep, mij boeit het ook niet... maar toch enigszins krom...

Zal me ook niets verbazen dat het iet wat te maken heeft dat de badguys ook streamers zijn xD

• SinergyX
Poesmij schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:50:
[...]

Ik dacht dat iedereen zijn eigen loot pool kreeg die schaalt naar zijn level. Maar kan het filmpje niet meer vinden waarom ik dit dacht.
Eigenpool idd, was een clip waar iemand van lootmidget enkel blue krijgt, maar z'n coop maatje wel een legendary. Al verwacht ik dat mobs wel gewoon gear droppen van hun lvl en dat niet schaalt naar de speler toe.

• Triguld
Twitch heeft trouwens wel een leuke toevoeging bij Borderlands met ECHOcast. Je kan dan Badass monsters sterker maken van de streamer, jezelf inloten met Redchests. (Heb net een legendary shield kunnen claimen, die een streamer uit zijn chest heeft gekregen)
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True