Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 19:39
nadeel is dat je alles al ziet gebeuren want je moet er bij blijven... ik pas er voor:)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:39
Het zijn wel leuke ideetjes die ze doen, bij BL2 deden ze dit met mods en chat-votes, gamespeed x4, low grav, FOV 170 graden, dat was humor om te zien. Maar ik ga pas kijken als ik de game heb uitgespeeld, verhaal helemaal snap, dan heb je ook geen spoiler moment meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:28

Famous

R 400+

jori040 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:01:
[...]

Ja.
Ga de game sowieso in 1080p/60fps spelen op de Pro.Omdat er nog geen console reviews zijn maak ik me wel een beetje zorgen om de PS4 versie.
Zal vast wel goed komen toch :)

Ik ken alleen spellen die een stuk kleinere map hebben maar meer ruimte innemen, zeker in verhouding. :+

Xbox live: Ghesous

• SinergyX
55GB op de PC, dat valt me eigenlijk nog best mee :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Iemand hier die zijn preorder code al heeft ontvangen ? Heb het zelf gekocht via de BL3 website, alleen nog niets binnen in de mail.

• Triguld
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-10 08:44
PilatuS schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:21:
Iemand hier die zijn preorder code al heeft ontvangen ? Heb het zelf gekocht via de BL3 website, alleen nog niets binnen in de mail.
Dan zit hij toch gelijk aan je epic store account vast? Ik heb hem al gedownload en ook gekocht via de BL3 website.
Triguld schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:24:
[...]

Dan zit hij toch gelijk aan je epic store account vast? Ik heb hem al gedownload en ook gekocht via de BL3 website.
Het mailtje wat ik heb gekregen na de aankoop zegt dit:
Thank you for your order. Your order details are included below. When your order is released, we will send you another email with your activation code.
Vandaar dat ik verwacht een code in de mail te krijgen, maar zo werk het dus niet ?

Edit: Ik heb trouwens geen 2K account en de Epic account heb ik net pas gemaakt, dus die koppeling zal er niet zijn.

PilatuS wijzigde deze reactie 11-09-2019 17:37 (9%)

• SinergyX
Je kon via de BL3 site hem rechtstreeks bij epic kopen, of helemaal los als activatiecode.

• KnoxNL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:50
Ik heb zojuist ook de knoop doorgehakt, en ben voor de superdeluxe edition gegaan.

Omdat ik ook niet wist hoe het werkte, heb ik eerst die verrotte epic games launcher geinstalleerd, een account aangemaakt en in de store de game gekocht. Vond ik wel zo veilig.

Die 55 GB is zo binnen trouwens met 100MB/s. Lang leve glasvezel :P
SinergyX schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:37:
Je kon via de BL3 site hem rechtstreeks bij epic kopen, of helemaal los als activatiecode.
Ah, ok. Dus maar de mail afwachten in mijn geval.

Edit: Net wanneer je gaat denken, gaat dit wel goed, komt de code binnen :)

PilatuS wijzigde deze reactie 11-09-2019 19:05 (13%)

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17:35
De 55 GB download is ook begonnen.

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:20

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

So Preloads klaar,
Xbox, PS4, PC nu wachten op crossplay πŸ˜‹
Preload voor PC is bezig. Bijna klaar. :D

Fujifilm X-T2 || 16mm f1.4 || 35mm f/2

Moet wel zeggen dat die Epic launcher zo slecht nog niet is. Niet dat ik er blij mee ben, maar het programma zelf is wel netjes.

Wel grappig dat zoiets er bijvoorbeeld in zit:

• KnoxNL
PilatuS schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:30:
Moet wel zeggen dat die Epic launcher zo slecht nog niet is. Niet dat ik er blij mee ben, maar het programma zelf is wel netjes.

Wel grappig dat zoiets er bijvoorbeeld in zit:

[Afbeelding]
Dat zit ook gewoon in steam, al is dat geloof ik zonder read/write van je disk.

De launcher zal misschien niet heel slecht zijn, maar ik wil mijn games gewoon allemaal graag in steam. En uiteindelijk komt ie daar ook zeker wanneer de bulk BL3 al gekocht heeft, na 6 maanden. Al snap ik ook de keuze, want naast dat iedereen altijd roept over de veel hogere fees die steam rekent, is het natuurlijk ook goede reclame door het aantal fortnite spelers wat elke dag die launcher start, ik kreeg zelfs fortnite skins kado bij mijn aankoop. Dus ze marketen het er ook echt wel een beetje mee. Ik speel overigens geen fortnite maar dat terzijde.

Ach, ik heb nu vooral gewoon zin om te spelen! Nog eventjes... :9~

• CallmeGod
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:14
Iemand een idee hoe MediaMarkt omgaat met de games als preorder. Totaal geen ervaring hierin.

Had maand terug al de super deluxe (Xbox) besteld, nu wel beetje spijt dat ik niet even wat meer had uitgegeven en toch digitaal had gekocht.

• KnoxNL
Geen idee, ik zou MM even bellen/mailen. Ik weet niet hoe XBOX werkt, maar is dat uit eindelijk ook niet gewoon te downloaden en heb je dus een vorm van activatie nodig?

Of heb je echt de disk nodig en komen alleen updates digitaal?

I haven't got a clue :P
KnoxNL schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:49:
[...]
De launcher zal misschien niet heel slecht zijn, maar ik wil mijn games gewoon allemaal graag in steam.
Helemaal mee eens hoor. Al die launchers is ook niets. Uplay voor Far Cry, Origin voor BattleField en dan nog Steam voor de rest. Nu komt dan dus ook nog Epic bij....

• CallmeGod
KnoxNL schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:58:
Geen idee, ik zou MM even bellen/mailen. Ik weet niet hoe XBOX werkt, maar is dat uit eindelijk ook niet gewoon te downloaden en heb je dus een vorm van activatie nodig?

Of heb je echt de disk nodig en komen alleen updates digitaal?

I haven't got a clue :P
Hier ook geen idee, ik ben vrijdag vrij en wil deze dag wel kunnen spelen na lang wachten. Helaas a.s weekend gewoon weer werken dus zal zuur zijn als spel na vrijdag wordt verzonden.

Denk dat ik morgen even ga bellen en dan als moet zelf wel even naar Eindhoven rij ( 20km ) enkel.
CallmeGod schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:55:
Iemand een idee hoe MediaMarkt omgaat met de games als preorder. Totaal geen ervaring hierin.

Had maand terug al de super deluxe (Xbox) besteld, nu wel beetje spijt dat ik niet even wat meer had uitgegeven en toch digitaal had gekocht.
Meestal komen zulke games in de dagen voor de release bij winkels binnen. De laatste Far Cry was goedkoper via MM dan online, dus daar besteld en de dag voor de launch kwam ie binnen. Ik gok dat ie morgen of vrijdag wel op de mat ligt :)

• CallmeGod
PilatuS schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:02:
[...]

Meestal komen zulke games in de dagen voor de release bij winkels binnen. De laatste Far Cry was goedkoper via MM dan online, dus daar besteld en de dag voor de launch kwam ie binnen. Ik gok dat ie morgen of vrijdag wel op de mat ligt :)
Zou mooi zijn, morgen gaat hem niet meer worden anders had ik al een e-mail van verzending ontvangen.
Zul je net zien komt die vrijdag eind van de dag ergens binnen geduwd.

Ik ga morgen gewoon eens bellen πŸ‘πŸ˜Ž

• Famous

Famous

R 400+

Nieuwe e-mail code: ALMOSTTHERE

• Naxul
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-10 13:00
De Tweakers spelerslijst is verhuisd naar de TS. Toegevoegd worden aan de Tweakers spelerslijst?
Stuur een PM!

• Ryur
  • Registratie: december 2007
Toch de knoop ook doorgehad, en heb hem gekocht.
Nu aan het preloaden.

Wanneer gaat hij live? :D
Gelukkig heb ik (voordat ik had besloten dat ik Borderlands zou kopen) morgen vrijgenomen

• SinergyX
Kreeg zojuist mailtje dat ik ben uitgeloot voor de loot chest edition, nu nog even hard twijfelen of ik hem moet kopen :P

Mijn pc staat inmiddels klaar voor morgen. Kan niet wachten :D

• CallmeGod
MediaMarkt maar eens gebeld i.v.m preorder Borderlands 3 super deluxe editie.

Meneer u ontvangt automatisch bericht wanneer verzonden is overal uitverkocht. Ja mevrouw dit begrijp ik maar ik heb een pre-order geplaatst wanneer wordt het verzonden.

Mevrouw; Ja wanneer spel weer op voorraad is 🧐
Denk volgende week wel wordt verzonden.

Ik; Mevrouw weet u wat een pre-order inhoudt ?
Mevrouw; Jazeker Meneer, maar hij is niet op voorraad.

Ik bel de winkel zelf wel op klantenservice MM goed bezig ! πŸ‘

• Naxul
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-10 13:00
Ryur schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:01:
Toch de knoop ook doorgehad, en heb hem gekocht.
Nu aan het preloaden.

Wanneer gaat hij live? :D
Gelukkig heb ik (voordat ik had besloten dat ik Borderlands zou kopen) morgen vrijgenomen
Volgens mij kan je vanavond om 00:00 spelen, of was het 01:00 voor PC?

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Kan niet wachten op wat meer reviews, die te vertrouwen zijn. Ik twijfel hard bij deze release, terwijl ik alle andere delen zonder twijfel heb gekocht en gespeeld.

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• Pazztriz
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18-09 20:52
Naxul schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:54:
[...]

Dat dacht ik dus ook dat het vrijdag om 00:01 te spelen zou zijn. Maar een maat van me zei net dat het ook nog goed 12:01 in de middag kan zijn gezien Amerika bij ons in de nacht nog in de do donderdag middag tijdperk zit. (Sorry voor de slechte zins opbouw) dus ik ben ook wel Benieuwd naar hoe en wat

• w00tstok
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 05-10 21:11
Naxul schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:54:
[...]

Middernacht voor Console, 1 uurtje later voor op PC (Helaas)

• CMos
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11-10 15:55
https://borderlands.com/e...lands-3-release-schedule/

Op de PC dus September 13, 2019 - 01:00 CEST

• Pazztriz
Dankje echt veel snapte ik niet van die lijst. Maar nu weet ik dat ik niet voor niets wakker blijf vannacht.

• Groningerkoek
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 01:20
CallmeGod schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:38:
Fysieke pre-order bij mediamarkt bied geen enkele garantie dat je het spel op releasedatum binnen hebt. Vaak gaat het wel goed, maar je moet ook niet verbaasd zijn als je pas over 2 weken een doos van de postbode krijgt.

Ze blijven verkopen los van hoeveel ze daadwerkelijk binnen krijgen.

• SinergyX
Pazztriz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:39:
[...]

Dankje echt veel snapte ik niet van die lijst. Maar nu weet ik dat ik niet voor niets wakker blijf vannacht.
In kort, console krijgt een 00:00 release per tijdzone, PC krijgt 1 vaste release tijd die dus verschilt per zone.

Ik verwacht dat de servers het niet houden en dat het hoofdzakelijk offline spelen wordt :)

CallmeGod schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:38:

Meneer u ontvangt automatisch bericht wanneer verzonden is overal uitverkocht. Ja mevrouw dit begrijp ik maar ik heb een pre-order geplaatst wanneer wordt het verzonden.

Mevrouw; Ja wanneer spel weer op voorraad is 🧐
Denk volgende week wel wordt verzonden.

Ik; Mevrouw weet u wat een pre-order inhoudt ?
Mevrouw; Jazeker Meneer, maar hij is niet op voorraad.

Ik bel de winkel zelf wel op klantenservice MM goed bezig ! πŸ‘
Fysieke pre-order is geen garantie dat het product op voorraad is.
Als er maar 500 op voorraad zijn en er zijn 1000 pre-orders, zullen er 500 mensen moeten wachten tot er weer nieuwe spellen binnen zijn.

• KnoxNL
@CallmeGod Pre-order cancellen en lekker online kopen? Kun je iig spelen.

• Pazztriz
SinergyX schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:53:
[...]

In kort, console krijgt een 00:00 release per tijdzone, PC krijgt 1 vaste release tijd die dus verschilt per zone.

Ik verwacht dat de servers het niet houden en dat het hoofdzakelijk offline spelen wordt :)
Ja snap niet waarom console eerder is. Maar een uurtje later is dan nog te overzien. Speel denk ik toch even in het begin alleen, want ik ben er ook bang voor dat de servers het niet gaan redden. Plus randoms online zijn altijd kut vind ik. Op de xbox kwam je alleen maar zeikerds tegen. Gelukkig nu op de pcπŸ‘Œ

• SinergyX
Pazztriz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:15:
[...]

Ja snap niet waarom console eerder is. Maar een uurtje later is dan nog te overzien. Speel denk ik toch even in het begin alleen, want ik ben er ook bang voor dat de servers het niet gaan redden. Plus randoms online zijn altijd kut vind ik. Op de xbox kwam je alleen maar zeikerds tegen. Gelukkig nu op de pcπŸ‘Œ
Geen idee, zal wel in de organisatie erachter zitten, wat het beste werkt. Zeker op console gingen mensen tot extreme (tijdzone, console locatie, VPN's) om een spel maar iets eerder te kunnen spelen.

Ergens wel blij dat het 1 uur s'nachts is, dan is het geen groot probleem als het zooitje niet werkt, dan gewoon naar bed :+

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02:48
SinergyX schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:55:
Kreeg zojuist mailtje dat ik ben uitgeloot voor de loot chest edition, nu nog even hard twijfelen of ik hem moet kopen :P
Zou mij niets verbazen als iedereen is uitgeloot. Toevallig mag ik ook meedoen ;)

• Derbiss
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 20:27
Iemand nog in twijfel kwa personage?
Hierbij een kleine opsomming - spoilers jeweetwel - maar toch..

YouTube: Borderlands 3: The Best Vault Hunter For You

• Famous

Famous

R 400+

Derbiss schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:27:

Gewoon lekker blind erin springen en spelen.
Veel beter dan alles op voorhand uitzoeken :D

• SinergyX
Ik klik op YouTube zo'n beetje alles direct weg onder 'not interested'.

Werkelijk elke idioot en z'n hond maakt filmpjes over BL3, zelfde onzin, dezelfde 'BEST OP BUILD' onzin, ik snap de hype wel, maar nu is het leuk geweest.

• CallmeGod
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:35:
[...]

Gewoon lekker blind erin springen en spelen.
Veel beter dan alles op voorhand uitzoeken :D
Mozes springt voor mij eruit.Daar zal ik ook mee beginnen.

• CallmeGod
KnoxNL schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:05:
@CallmeGod Pre-order cancellen en lekker online kopen? Kun je iig spelen.
Pre-order geannuleerd, en via instant gaming direct code gekregen was totaal €4,91 duurder uit voor super deluxe editie , maar weet nu wel dat ik hem gelijk kan spelen. Is al aan het pre-loaden.

πŸ‘
SinergyX schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:55:
Ik zou het sowieso doen. Als je het zelf toch niet wil hebben kan je het makkelijk verkopen met winst.

• hrichard
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13-10 10:59
Kan iemand mij uitleggen hoe het insider reward program /vip programma werkt? Ik snap er geen bal van.

Ik heb een account ingemaakt en kan inloggen, onder activities staat niets bij mij. Je kunt 3 stappen ondernemen: 1 preorder, 2 survey en 3 claim reward.

Preorder kan dan alleen via de website, maar ik heb hem bij bol.com gekocht. Er staat dan ' al gekocht, ga verder bij stap 2', maar op die survey kan ik niet klikken.

Verder staat er niets wat ik kan doen. Begrijp er vrij weinig van. Of werkt dit allemaal alleen als je via die website een preorder hebt gedaan?

• Derbiss
CallmeGod schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:39:
[...]

Mozes springt voor mij eruit.Daar zal ik ook mee beginnen.
Is dat een 5de personage? ;)
Nee serieus, ik snap wel dat je er zonder iets te weten wil invliegen maar ik heb niet zoveel tijd met 2 koters thuis dus kies liever direct goed. Moze was mijn voorkeur maar ik ben ook wel door fl4k gecharmeerd. Sowieso solo-speelstijl dus mwaaaaa. Heb nog tot 12u vanacht ;)
hrichard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:17:
Ik heb een account ingemaakt en kan inloggen, onder activities staat niets bij mij. Je kunt 3 stappen ondernemen: 1 preorder, 2 survey en 3 claim reward.
Toevallig Privacy Badger draaien ? :P

• CallmeGod
Derbiss schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:18:
[...]

Is dat een 5de personage? ;)
Nee serieus, ik snap wel dat je er zonder iets te weten wil invliegen maar ik heb niet zoveel tijd met 2 koters thuis dus kies liever direct goed. Moze was mijn voorkeur maar ik ben ook wel door fl4k gecharmeerd. Sowieso solo-speelstijl dus mwaaaaa. Heb nog tot 12u vanacht ;)
Ik ben vandaag en morgen vrij dus wordt latertje vanavond.Helaas geen vrienden op de Xbox one dus ben nog aan het denken of ik solo ga spelen of samen met random people.

Fl4k is meer voor sniper gericht ook de perks dus vandaar dat mijn keuze moze wordt.

Nog goeie filmpje gevonden die niet teveel spoilers bevat toevallig die je kan delen ?

• hrichard
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13-10 10:59
PilatuS schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:25:
[...]

Toevallig Privacy Badger draaien ? :P
Nee, in dit geval zit ik op mijn telefoon. En op pc kreeg ik het ook niet werkend met blocker uitgeschakeld.
hrichard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:27:
[...]

Nee, in dit geval zit ik op mijn telefoon. En op pc kreeg ik het ook niet werkend met blocker uitgeschakeld.
Ik krijg precies hetzelfde te zien als ik Privacy Badger aan heb staan als wat jij ziet. Zet ik die uit dan is het opgelost. Kan bijna niet anders dat er ergens iets is dat de boel blokkeerd.

• Derbiss
CallmeGod schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:25:
[...]

Nog goeie filmpje gevonden die niet teveel spoilers bevat toevallig die je kan delen ?
Moeilijk :).
Zeker omdat ik her en der gelezen heb dat er toch wel moeilijkheden waren met de reviewcopy.
Er zijn er veel die zelfs nog niet deftig de co-op ed hebben kunnen testen.
Is het dan zo moeilijk om een deftig spel af te leveren?
GOW heeft dacht ik een onbeperkt aantal copy's afgegeven en een aantal weken voor release..lijkt me toch logisch.

• SinergyX
PilatuS schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:08:
[...]

Ik zou het sowieso doen. Als je het zelf toch niet wil hebben kan je het makkelijk verkopen met winst.
Kreeg er alleen mailtje achteraan dat er nog issues zijn met shippingcosts, dus moet nog even wachten tot ik kan bestellen.

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21:49
CallmeGod schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:25:
[...]

Ik ben vandaag en morgen vrij dus wordt latertje vanavond.Helaas geen vrienden op de Xbox one dus ben nog aan het denken of ik solo ga spelen of samen met random people.

Fl4k is meer voor sniper gericht ook de perks dus vandaar dat mijn keuze moze wordt.

Fl4k meer voor sniper? Hoe kom je daarbij? Ik zie de relatie niet zo zelf.

• Derbiss
Aschtra schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:40:
[...]

Fl4k meer voor sniper? Hoe kom je daarbij? Ik zie de relatie niet zo zelf.
zie mijn filmpje op het einde -> hij heeft er blijkbaar meer perks voor

edit (eigen mening): zeggen ze e; ieder doet het hoe ze het zelf willen ;)

Derbiss wijzigde deze reactie 12-09-2019 14:42 (9%)

• Triguld
  • Laatst online: 11-10 08:44
Na mijn werk ff een paar uur dutten en dan een lang weekend LANNEN met wat vrienden. Heb er echt zin in! :)
Derbiss schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:27:

Hmm, werd bijna ontmoedigd van mijn keuze voor Amara, dat ze zeggen dat het een mix is van Brick en Krieg... maar volgens mij klopt hun interpretatie niet echt. Ik heb niet heel uitgebreid de previews bekeken, maar wat ik gezien heb van de skill tree van Amara zit er ook een versie van Maya's action skill in (phase grasp of zo ipv phase lock) en dat lijkt me toch meer het controleren van de battlefield.
Vervolgens zeggen ze van Zane dat die de enige is die 2 skill trees tegelijk kan gebruiken... Klopt ook niet. Hij is meen ik de enige die meerdere ultimates tegelijk kan gebruiken maar dat is wat anders.
Maar goed, Gamespot, why am I surprised.

Bij mij is hij ondertussen ook aan het downloaden :)
Morgen wel nog even werken dus ik denk niet dat ik hem meteen ga spelen als hij unlockt, maar dan heb ik twee weken vakantie dus alle tijd :D

Ik ga denk ik in eerste instantie gewoon voor Amara, want Siren... en het lijkt er op dat ze wat minder populair is van wat ik hier lees, en ik vind het altijd wel leuk om voor de 'underdog' te gaan.

Gamertag: Finraziel42

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:08
Triguld schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:56:
Na mijn werk ff een paar uur dutten en dan een lang weekend LANNEN met wat vrienden. Heb er echt zin in! :)
Jaloers!! Was mijn vriendengroep maar zo bezig met gamen haha, geniet ervan en laat weten hoe het is.

• Pazztriz
Voor de liefhebbers die wel vannacht meteen om 01:00 gaan spelen en coop willen doen stuur me maar een PM. Heb een TeamSpeak server waar we in kunnen.

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22:45
Pazztriz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:03:
Voor de liefhebbers die wel vannacht meteen om 01:00 gaan spelen en coop willen doen stuur me maar een PM. Heb een TeamSpeak server waar we in kunnen.
Gewoon om 00:00 toch?

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Console. Pc is 01:00

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• Pazztriz
Nee 01:00 helaas

• Famous

Famous

R 400+

Oeps, ze komen morgen mijn meters vervangen..
zit even zonder stroom dus, wel een timing :+

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22:45
Ah, goed dat ik de pre-order op de PS4 heb dan :)

• Nazanir
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:37

Nazanir

Is pappa!

Derbiss schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:41:
[...]

zie mijn filmpje op het einde -> hij heeft er blijkbaar meer perks voor

edit (eigen mening): zeggen ze e; ieder doet het hoe ze het zelf willen ;)
Geen enkele character heeft "gun type" specefieke skills, in tegenstelling tot vorige titels. Fl4k heeft wel skills die helpen bij crits, maar geen sniper rifle specefieke skills. Snipers zijn wel weer goed met crits, aangezien ze veelal hard hitten en uit de voorgaande games hogere crit modifiers hadden. Dus Fl4k leent zich wel voor snipers en past ook bij zijn karakter vanuit dat perspectief, maar hij kan ook prima overweg met alle andere wapens. Dus als je Fl4k wil spelen, maar geen zin hebt in snipers, ga vooral je gang.

-

• CallmeGod
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:23:
Oeps, ze komen morgen mijn meters vervangen..
zit even zonder stroom dus, wel een timing :+
Als ik jouw was zou ik een noodaggregaat huren πŸ˜„

• DD_T
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 11-10 13:23
Ik heb via de pre-order CDKeys.com twee codes (PC) ontvangen. De eerste ingegeven en BL3 is aan het pre-loaden. Is de tweede code voor DLC of zou ik per toeval twee codes voor het spel hebben gekregen. Als ik de code ingeef (zonder te redeemen) op de Epic site staat er ook gewoon een BL3 logo.
(en nee, ik geef de code niet door om door iemand te laten testen.)
DD_T schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:05:
Ik heb via de pre-order CDKeys.com twee codes (PC) ontvangen. De eerste ingegeven en BL3 is aan het pre-loaden. Is de tweede code voor DLC of zou ik per toeval twee codes voor het spel hebben gekregen. Als ik de code ingeef (zonder te redeemen) op de Epic site staat er ook gewoon een BL3 logo.
Ik heb hier de super deluxe besteld met dus alles DLC's en daar 1 code voor gekregen. Het lijkt er dan toch op dat je 2 code's voor BL3 hebt :)

• pabloadhd
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11-10 10:42
Het is voor mij morgen hopen dat bol.com een beetje vroeg levert (via de email track and trace gehad voor morgen) en dat de servers morgen niet te druk zijn zodat ik de 75 gb rap kan binnen halen. Ga als eerste Moze proberen omdat iron bear me wel tof lijkt. Is Moze niks dan starten we opnieuw en gaan we voor Zane. Succes voor de gasten die vannacht al kunnen spelen.
Voor wie niet alles zelf wil ontdekken en wat legendaries wil vinden, op het volgende kanaal worden video's gepost met waar wat te vinden is en wat de wapens doen: YouTube: Joltzdude139

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23:24
Wat voelt de gunplay tov Borderlands 2 goed en wat ziet het er visueel goed uit ! :)

Wil graag verder maar moet nu echt gaan slapen.

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02:48
Slapen ?!

πŸ˜‰
jori040 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 01:13:
wat ziet het er visueel goed uit ! :)
Dit inderdaad :)

Holy shit wat is het mooi. Zag nog eens een reactie van iemand die zie dat het er niet beter uit zou zien dan BL2, mkay... :P

Wat betreft de benchmarks waarbij ultra op 3840x1600 niet goed zou lopen valt dat ook reuze mee. Heb de nieuwste Nvidia drivers er op staan en mijn GTX1080Ti trekt het prima tot nu toe. Misschien wat lager zetten als het drukker wordt, maar zonder dat er al te veel aan de hand is wordt 60fps netjes stabiel gehaald.

Edit: Wat ik wel mis is de toggle of hold optie voor ADS. Nu moet je de rechtermuisknop in blijven houden om het vizier te gebruiken en ik zie de optie om dit aan te passen nergens. Mis ik iets of zit het er niet in ? Vind het altijd irritant als er voor ADS geen toggle optie is in een spel. Heb weinig zin om de rechterknop constant in te moeten houden.

PilatuS wijzigde deze reactie 13-09-2019 02:03 (22%)

• w00tstok
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 05-10 21:11
PilatuS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 01:49:
[...]
Edit: Wat ik wel mis is de toggle of hold optie voor ADS. Nu moet je de rechtermuisknop in blijven houden om het vizier te gebruiken en ik zie de optie om dit aan te passen nergens. Mis ik iets of zit het er niet in ? Vind het altijd irritant als er voor ADS geen toggle optie is in een spel. Heb weinig zin om de rechterknop constant in te moeten houden.
Staat onder Accessibility als ik mij niet vergis. Nu net ff kleine 2 uur in de game gestopt. Guns voelen super goed en grafisch ziet het er gelikt uit. Nu tukken en morgen weer verder ;)
w00tstok schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 02:53:
[...]

Staat onder Accessibility als ik mij niet vergis. Nu net ff kleine 2 uur in de game gestopt. Guns voelen super goed en grafisch ziet het er gelikt uit. Nu tukken en morgen weer verder ;)
Gevonden. Bedankt :)

Vind trouwens het geluid ook echt geweldig gedaan. Was helemaal in het begin wat aan het rondlopen en de geluiden die je bij 5.1 dan hoort voegt enorm veel sfeer toe. Er was geen enkele vijand of iets anders, maar ook dan hoor je constant verschillende dingen om je heen. Heel erg goed gedaan :)
DD_T schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:05:
Ik had er ook twee (ook cdkeys) en heb ze allebei ingevoerd, volgens mij waren het ook verschillende plaatjes wat hij toonde maar het was niet heel duidelijk wat de tweede nou was. Ik ging uit van een of andere preorder bonus...

En... Ik ben wakker na een uurtje of 5 slapen... Nog 4 uur voor ik moet gaan werken. F it, even douchen en dan spelen })

edit: Ok, pretty sweet :D

Helaas moet ik op mijn 1060 6GB de settings op QHD wel vrij laag houden. Op medium zit ik zo tussen de 40 en 60 fps (maar op mijn max 165 Hz monitor is dat nogal karig). Moet wel zeggen nu dat ik mijn driver ook al een tijd niet geupdate heb, misschien eens kijken of dat ook nog verschil maakt.

Speelt verder gelijk lekker :) de enige aanmerkingen die ik tot nu toe heb zijn kleintjes in de interface, zoals...
Waarom kun je in het echo menu niet meer met de cijfer toetsen van pagina wisselen... We hebben Z en C nu, maar de cijfers doen niks in het menu, hadden net zo goed de corresponderende pagina's nog steeds kunnen openen.
Heerlijk dat we met [ en ] tussen quests kunnen schakelen, werkt echt goed! Maar... ik wil dat ook op de map kunnen doen!

Verder is meteen wel duidelijk dat ze goed hun best gedaan hebben om allemaal nieuwe effecten voor de wapens en andere items te maken. Heb een shield gevonden wat voorwaarts projecteert als je bukt, ziet er erg cool uit. Ben er nog niet helemaal uit of het ook handig is want als je achter cover kruipt dan steekt je shield dus er voor uit en kunnen ze die alsnog kapot schieten 8)7 maar het geeft wel opties :)

Finraziel wijzigde deze reactie 13-09-2019 06:48 (42%)

Gamertag: Finraziel42

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Tot 12u werken vandaag en dan vanmiddag ff los, meestal is post.nl hier behoorlijk op tijd, zijn er al mensen die op de xbox one X spelen? 30 fps maakt mij normaal niet zo heel veel uit als het steady blijft maar las op reddit dat dat dus tegenvalt en de meesten adviseren toch op 60 fps performance mode te spelen.
Zal zelf uiteraard testen maar 4k leek mij toch wel wat mooier maar we zullen zien.
Ook laggende menus kwam ik iets over tegen.

• SinergyX
En hielden de servers het nog een beetje vannacht? :P

Kreeg net mailtje dat shipping costs zijn gefixed, de verzendkosten zijn nog meer dan dat die hele lootbox moet kosten.. nee dank je :/

• Frank1973

Frank1973

Zou even spelen, ff character aanmaken en naar bed.. Werd dus 04.30.. Zucht...

Speel op X1 begon op 4K terug gezet naar performance voor mij iets teveel framedrops..
En inderdaad menu hebben nog wat haperingen, zal wel gepatch worden.

Minimaal verschil qua grafisch. Gameplay is echt subliem, sliden is echt een toevoeging!

Heb voor Zane gekozen, icm met drone en barrier.

Frank1973 wijzigde deze reactie 13-09-2019 07:33 (10%)

• Hoenoes
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 02-10 03:13
Frank1973 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:31:
Zou even spelen, ff character aanmaken en naar bed.. Werd dus 04.30.. Zucht...
Haha, bekend bij BL!
Ik ga nu beginnen, ff snel downloaden en gaan.
Keys werden helaas wat laat bezorgd, maar acht super deluxe edition voor 70 euro.

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 03:46
Finraziel schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 03:54:
[...]
Heerlijk dat we met [ en ] tussen quests kunnen schakelen, werkt echt goed! Maar... ik wil dat ook op de map kunnen doen!
Helemaal mee eens, erg irritant dat je op de map niet je quests kan scrollen. Ik speel zelf met inverted mouse en dat werkt niet in een auto, ook best vervelend.

We do what we must because we can.

• corset
  • Laatst online: 13-10 10:35
vanmiddag maar even halen! Nog een half dagje werken.

In tijden niet zoveel zin gehad in een game.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Derr_Hans
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Voor het werken even proberen, game crashed in game menu toen ik de controls aan het bekijken was.

Bleek ook een nieuwe AMD driver te zijn wat de performance van Borderlands 3 met 16% verbeterd op een RX 5700 serie kaart. Dus die maar geinstalleert, had net genoeg tijd voor een Benchmark die ook gewoon afgerond is.

Verwacht geen crash meer als ik vandaag thuis komt, en daarna een hele week lang weekend <3

WoW : Doutz Priest @ Defias Brotherhood

• internaut
Net een uurtje gespeeld. Nooit een BL spel gespeeld maar dit bevalt me wel.
Visueel in orde.
1440p op high met een 2070 en rond de 60-70 fps.

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:17

JSchut

.....

Vanochtend half 5 ben ik even gaan zitten tot half 7. Was mega hyped dus waakte wel een beetje voor een kleine kans dat het me tegen zou vallen. Maar man man man wat een game. Alle ergenissen van vorige games zijn eruit en goede nieuwe dingen toegevoegd. GAmeplay is wat mij betreft echt spot on.

Wat ik wel vreemd/vervelend vind is dat als inagem de zon vel schijnt dat dan alles erg vlets is (net echt ;)) Of heeft dat misschien te maken met HDR? Anders vanavond eens proberen om HDR uit te zetten. Is toch fake HDR10 op mijn monitor. (LG 27UK850)

Helaas nu aan het werk. Vanavond weer verder :)

Edit: Hoe krijg je trouwens je rewards van VIP? Ik zie nergens die guns. Ook zie ik de pre-order rewards e.d. nergens. Moet je dan eerst in Sanctuary komen ofzo?

Edit 2: Nvm. Social -> Inbox

JSchut wijzigde deze reactie 13-09-2019 09:24 (22%)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• Derr_Hans
  • Niet online
ZFKJ3-TT3BB-JTBJT-T3JJT-JWX9H

Shift code voor 3 golden keys, zowel te claimen op steam (borderlands 2) en epic store (borderlands 3).

• KnoxNL
Ik slinger hem zo even aan. Ik ben weer zo stom geweest vanmiddag iets te plannen dus veel zal het niet worden vandaag helaas, ik moet 13.00 al weg.

Bummer.

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09-10 21:42

SideShow

Administrator

Ik hoop dat jullie de EGS niet installeren en spelen op console? Ik krijg namelijk letterlijk een misselijk gevoel als ik denk aan alle randies en sweenies.

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:08
SideShow schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:23:
Ik hoop dat jullie de EGS niet installeren en spelen op console? Ik krijg namelijk letterlijk een misselijk gevoel als ik denk aan alle randies en sweenies.
Dat moeten mensen toch zelf weten.

• Luukwa
  • Laatst online: 11-10 14:53
Godsamme, dacht even mooi via teamviewer alvast te kunnen installeren op m'n werk.. werkt teamviewer niet.
Gelukkig weekend na vandaag, dus vanavond maar even goed los gaan!

Soundcloud!

• TimNeedlemouse
  • Registratie: juli 2011
  • Niet online
Al heb ik 30 launchers op mijn PC, ze starten alleen als ik een spel start.... en wat zijn "randies en sweenies" ?

• Frank1973

Frank1973

Waar kunnen we ergens wapens storen??

Pas op sanctuary?

• Pazztriz
De hele nacht gespeeld ongeveer 6 uurtjes ongeveer. Ik moet zeggen ik ben tevreden over hoe de game draait en voelt.
De gunplay voelt beter als alle andere delen, skilltree is ja praktisch hetzelfde met een paar kleine verbeteringen, het grootse minpunt vind ik van de inventory dat je pas de verschillende stats zie van de wapens als je erop klikt, dus of de dmg hoger is of de fire rate. plus de rest van de inventory vind ik enigszins raar aanvoelen en niet echt fijn.
visueel ziet het er geweldig uit draai de game in Badass quality met 65FPS op mijn Vega 56 8GB

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Duurt het voor iedereen zo lang om in het hoofdmenu te komen? Ik zit toch een goede minuut naar Claptrap te staren die van links naar rechts door m'n beeld gaat.

• internaut
Sturen die vehicles nu zo slecht ?

• Derr_Hans
  • Niet online
Propane schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:28:
Duurt het voor iedereen zo lang om in het hoofdmenu te komen? Ik zit toch een goede minuut naar Claptrap te staren die van links naar rechts door m'n beeld gaat.
DX12 aangezet ?

Dan is eerste keer lang laden....
Als het werkt werkt het maar DX12 is niet super stabiel in Borderlands 3

• Pazztriz
internaut schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:32:
Sturen die vehicles nu zo slecht ?
vind het wel mee vallen wat lomper dan BL2 maar niet heel erg storend vind ik

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Derr_Hans schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:39:
[...]

DX12 aangezet ?

Dan is eerste keer lang laden....
Als het werkt werkt het maar DX12 is niet super stabiel in Borderlands 3
Ja, DX12 inderdaad. Nog geen problemen gemerkt buiten de lange opstart tijden, maar dan zet ik hem straks wel even terug.

• Derbiss
Ik ga af en toe eens kijken hier en hun guides zijn niet altijd zo slecht.
Pas op; te gebruiken met spoilerisico.
Ik ga het niet doen maar wie weet zit je wel eens vast ;)

https://www.polygon.com/borderlands-3-guide
Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True