Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
TimNomivaas schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:56:
Al heb ik 30 launchers op mijn PC, ze starten alleen als ik een spel start.... en wat zijn "randies en sweenies" ?
Ik gok Tim Sweeney (Epic CEO) en Randy pitchford (CEO gearbox)?

Zal mij boeien waarop ik de game moet spelen/downloaden, als het draait, draait het, ik ben happy.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:55
Iemand al gespeeld op 4k i.c.m. een 2080? Wat zijn de fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Frank1973 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:30:
Waar kunnen we ergens wapens storen??

Pas op sanctuary?
Ben zelf nog niet aan het spelen maar dat is wel wat ik heb gelezen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Hmm, ik heb de legendary malliwan van het vip programma niet gekregen. Iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Poesmij schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:13:
Hmm, ik heb de legendary malliwan van het vip programma niet gekregen. Iemand die hier meer over weet?
als je level 12 bent heb ik begrepen krijg je hem in de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazztriz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-06 22:08
iemand die trouwens weet wanneer je de golden keys krijgt samen met het but stallion pakket ben de super deluxe edition? want heb zo ver ik weet niks extra's gekregen, vaak geeft borderlands een melding en het hoofdmenu van alles wat je geunlocked hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Pazztriz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:25:
iemand die trouwens weet wanneer je de golden keys krijgt samen met het but stallion pakket ben de super deluxe edition? want heb zo ver ik weet niks extra's gekregen, vaak geeft borderlands een melding en het hoofdmenu van alles wat je geunlocked hebt
Ik heb ingame 8 golden keys nu staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poesmij
Pazztriz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:25:
Als je het spel aan het spelen bent, in het social menu inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Iemand ook problemen met borderlands 3 widescreen ? deel van scherm is verdwenen en de tekst klopt niet.
alles is naar links verschoven

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazztriz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-06 22:08
Poesmij schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:33:
[...]

Als je het spel aan het spelen bent, in het social menu inbox.
Thanks zal straks even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:35:
Iemand ook problemen met borderlands 3 widescreen ? deel van scherm is verdwenen en de tekst klopt niet.
Klopt inderdaad, heb dat hier ook. De namen staan ook niet eens boven de karakters als je die keuze moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Volgens Reddit zijn er meer en is het een bug met widescreen resoluties.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 11:25
Zit nu op vakantie, was benieuwd hoe de game speelt. Gewoon good ole borderlands, of meer/beter dan dat? Kan pas morgenavond aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik heb op de Pro wel wat last van traag ladende textures. En shadows poppen soms erg dichtbij in.
Net The Division 2 uitgespeeld en daar was het shooten erg straks. Nu echt wennen hier. Om de een of andere reden zit ik continue op de borst ipv de hoofden te schieten, net als of ik te laag snap ofzo ...

En ik las daar er een boss is die solo niet te doen zou zijn, hopelijk fixen ze dat nog ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat zou wel echt slecht zijn. Wie heeft er anno 2019 nou geen widescreen?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Bart ® schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:59:
[...]

Dat zou wel echt slecht zijn. Wie heeft er anno 2019 nou geen widescreen?
Ik denk dat de klachten ontstaan bij 21:9, niet bij 16:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

TimNomivaas schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:01:
[...]

Ik denk dat de klachten ontstaan bij 21:9, niet bij 16:9.
21:9 is ultrawide.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Level 10 alweer , wat is de reden om wapens op te slaan in je sanctarry? Als je deze dumpt en verder speelt zijn de wapens low level. Zie daar nu niet de nut van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Dat weten we allemaal wel, maar jij begrijpt toch ook wel dat 16:9 de standaard is en dat daar geen problemen mee zijn, dus dat bovenstaande poster zeer waarschijnlijk over 21:9 praat als hij het over widescreen heeft?

google maar eens widescreen borderlands 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

JSchut

.....

CallmeGod schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:07:
Level 10 alweer , wat is de reden om wapens op te slaan in je sanctarry? Als je deze dumpt en verder speelt zijn de wapens low level. Zie daar nu niet de nut van in.
Als je een goed wapen vind kun je die storen en gebruiken met nieuwe characters bijvoorbeeld. Of later aan vrienden geven.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
JSchut schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:12:
[...]

Als je een goed wapen vind kun je die storen en gebruiken met nieuwe characters bijvoorbeeld. Of later aan vrienden geven.
Ahh duidelijk 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
internaut schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:32:
Sturen die vehicles nu zo slecht ?
Ik weet niet of je eerdere Borderlands games gespeeld hebt, maar de vehicles zijn altijd een 'acquired taste' geweest...
Nou werd er toen ik mijn eerste vehicle betrad iets gezegd over het aan kunnen passen van de controls volgens mij maar ik weet niet meer wat er gezegd werd en kan nergens in het menu iets vinden. Ik dacht dat er een alternatieve control scheme zou zijn maar ik zie het niet... ben ik blind?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Finraziel schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:15:
[...]

Ik weet niet of je eerdere Borderlands games gespeeld hebt, maar de vehicles zijn altijd een 'acquired taste' geweest...
Nou werd er toen ik mijn eerste vehicle betrad iets gezegd over het aan kunnen passen van de controls volgens mij maar ik weet niet meer wat er gezegd werd en kan nergens in het menu iets vinden. Ik dacht dat er een alternatieve control scheme zou zijn maar ik zie het niet... ben ik blind?
Xbox settings, options,controls,2x naar rechts controller en daar zie driving button scheme.
Voor Pc denk ik ongeveer hetzelfde zou zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door CallmeGod op 13-09-2019 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 10:18
Zijn er ervaringen met de 4 types? Ik twijfel nog tussen Moose en Fl4k als solo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CallmeGod schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:18:
[...]

Xbox settings, options,controls,2x naar rechts controller en daar zie driving button scheme.
Voor Pc denk ik ongeveer hetzelfde zou zijn.
Ah, ja, dat staat inderdaad wel bij controller settings. Maar ik gebruik geen controller... Dat zal dan wel zijn wat ze bedoeld hebben, ik dacht dat je misschien je auto los van de camera kon besturen (dus gewoon A en D om te sturen in plaats van altijd draaien naar waar de camera naar kijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:57
Vraagje... Als je het spel opstart kan je kiezen tussen 2 modes... Cooperstion en coopetiton.

Als je een char aanmaakt,, kan je deze mode dan weer veranderen met dezelfde chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:56:
Vraagje... Als je het spel opstart kan je kiezen tussen 2 modes... Cooperstion en coopetiton.

Als je een char aanmaakt,, kan je deze mode dan weer veranderen met dezelfde chat?
Bij ieder nieuw karakter krijg je die keuze weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
PilatuS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:08:
[...]

Bij ieder nieuw karakter krijg je die keuze weer :)
dus als ik nu 1 nieuwe char maak .. dan blijf ik in die modus zitten? ik kan niet switchen ..
dan moet ik dus een nieuwe char aanmaken?

en wat hebben jullie gedaan?
ik twijfel nog ....

ik heb hem voor de pc ...

-edit-

bij je chars kan je dit wijzigen dmv "group mode"

[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 13-09-2019 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:30
Voor de mensen die hem op pc spelen en de error message krijgen met 8850000, update even de Epic client.
Net even een half uurtje gespeeld en het voelt vertrouwd aan met een setje goede verbeteringen in de gameplay en GUI.
Vanavond met vrienden gamen :) .

[ Voor 42% gewijzigd door apollo13 op 13-09-2019 16:34 ]

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

JSchut

.....

Aggressor schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:56:

Je kan deze zovaak switchen als je wilt. Onder de multiplayer settings.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, wel fijn dat je die zo kan schakelen. Al zie ik persoonlijk niet zo waarom je hem ooit op coopetitive zou zetten, tenzij blijkt dat de droprate dan hoger is of zo (om te compenseren dat je het item niet allemaal krijgt).

Heb toch nog wel een paar meer kleine dingen waar ik me aan stoor, zoals dat de map altijd zover ingezoomd is als je hem opent, het uitzoomen heel langzaam gaat en de map ook heel langzaam beweegt met de muis (gelukkig wel sneller met wasd). Inventory management vind ik ook een beetje crap. Twee items naast elkaar is erg onoverzichtelijk, oude systeem vond ik beter los van dat die nogal janky kon zijn.

Maar gelukkig zijn dat maar kleine dingen en wellicht verbetert dat nog met patches. De gameplay blijft geweldig :)

Net een of andere assault rifle (een carbine geloof ik) gevonden die speelt als een soort hybrid sniper, wat een heerlijk ding! Dat shield wat zichzelf naar voren projecteert als je bukt blijkt ook leuke toepassingen te hebben... zat net bovenop een verhoging rustig alles weg te snipen toen ze granaten begonnen te gooien... Hmm, ik buk, shield activeert en granaat bouncet er op terug naar hun _O-

Ik ga nog niet heel hard, ben level 7, lekker rustig mijn tijd nemen... maar dat soort momenten zijn weer erg cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:59
Mouthpiece op lvl 8 net afgeknald..nu nog de hele area wat vervolledigen qua sidequests.
Krijg je ingame ook content als je onderweg die challenges qua kills, criticals, damage met wapens,... doet of is dit alleen maar experience ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Spel gekocht, code gevalideerd, geen spel in mn library.
Leuk man! Bewijst maar weer hoe ongelofelijk kut Epic launcher is.

Godverdomme.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 11:24
internaut schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:11:
Krijg je ingame ook content als je onderweg die challenges qua kills, criticals, damage met wapens,... doet of is dit alleen maar experience ?
Dat vraag ik mij ook af. Ik krijg wel hele tijd meldingen dat ik een bepaalde challenge gehaald heb maar ik zie nergens iets in het menu iets waar ik ze kan tracken en/of de voortgang kan bekijken. Er is wel een tab met challenges maar daar staan ze niet bij.

Ik ben pas net begonnen (Level 4) maar ik weet nu al dat ik hier echt heel veel tijd in ga steken :) Wat knalt het toch fenomenaal weg. Het loopt ook als een zonnetje op 1440p en high settings met een RTX 2070. Geen spijt ervan dat ik hem voor de pc heb gehaald ipv op console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Inmiddels lvl14, gaat best rap, speelt het heerlijk wel maar zeker als je net uit zeer actief BL2 en PS komt, heb je toch snel wat irritaties.

Grootste punt is nog wel mob-overzicht, dat is echt aanzienlijk minder geworden. Niet alleen de radar (vaag 3D ding), maar met name de belachelijke overkill aan grafische effecten van wapens als je met 4 man rondrent. Zeker als je al snel badasses krijgt, gasten met shields, die flame-'bigboys'.

En ze mogen dat gekreun als je corrosive/fire op je hebt wel flink naar beneden schroeven, alsof Moze in een pron film speelt :P

En waarom hebben ze de stemmen van claptrap en zer0 niet origineel gehouden? :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik zit hier naar te kijken, zonder game in mn library.

https://i.imgur.com/xDlgfe8.png

of

https://i.imgur.com/O9VwYsV.png

drama.

[ Voor 22% gewijzigd door Luukwa op 13-09-2019 18:58 ]

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:44
Ik heb exact hetzelfde. Net mijn code geredeemed, maar de game staat niet in mijn library.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

boe.i schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:00:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Net mijn code geredeemed, maar de game staat niet in mijn library.
Welkom bij de club! De frustratie is groot.
Heb me net al lekker lopen afreageren op een kussen, ik raad je 't zelfde aan.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:33
Luukwa schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:01:
[...]

Welkom bij de club! De frustratie is groot.
Heb me net al lekker lopen afreageren op een kussen, ik raad je 't zelfde aan.
Heb dat eerder met Control gehad, de launcher opnieuw opstarten hielp, anders pc en launcher opnieuw en in ergste geval heel Epic opnieuw installen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:44
DraZ666 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:06:
[...]

Heb dat eerder met Control gehad, de launcher opnieuw opstarten hielp, anders pc en launcher opnieuw en in ergste geval heel Epic opnieuw installen....
Alle 3 al gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ben nu die kloten launcher aan 't reinstallen.. volgens mij is 't gewoon een probleem met de key.
Wat ik lees is dat ze twee keys hebben gestuurd, 1 voor je pre-order DLC en 1 voor de game..

Blamage dit.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Waar hebben jullie die game dan gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

SinergyX schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:12:
Waar hebben jullie die game dan gekocht?
Koop mijn keys altijd op cdkeys.com, nooit problemen mee gehad in 't verleden.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ben ik de enige die vind dat het fast travelen zo omslachtig is? Zoek me scheel om ergens te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:33
Luukwa schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:09:
[...]

Ben nu die kloten launcher aan 't reinstallen.. volgens mij is 't gewoon een probleem met de key.
Wat ik lees is dat ze twee keys hebben gestuurd, 1 voor je pre-order DLC en 1 voor de game..

Blamage dit.
Heb mn key bij cdkey.com gekocht, gewoon 1 key gekregen, nix aan handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

DraZ666 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:13:
[...]

Heb mn key bij cdkey.com gekocht, gewoon 1 key gekregen, nix aan handje.
Ja ik ook.. drama dan.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik speel op PS4 Pro. De Ui is gewoon klein, maar de loot windows als je bijvoorbeeld een kist met wapens opent, dan zijn al die windows met de gun statistics enorm groot en half buiten beeld. Ik moet dan naar boven kijken om te kunnen zien welke specs de wapens allemaal hebben??? Hoort dit zo ?

EDIT
Dit dus:

[ Voor 16% gewijzigd door -SaveMe- op 13-09-2019 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:19:
Ik speel op PS4 Pro. De Ui is gewoon klein, maar de loot windows als je bijvoorbeeld een kist met wapens opent, dan zijn al die windows met de gun statistics enorm groot en half buiten beeld. Ik moet dan naar boven kijken om te kunnen zien welke specs de wapens allemaal hebben??? Hoort dit zo ?

EDIT
Dit dus:
[YouTube: Borderlands® 3_20190913192142]
Is hier op de PC hetzelfde, maar een stukje achteruit lopen werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Dan kom je er net achter dat borderlands 3 constant aan het uploaden is van data.
Lijkt wel malware.

Blijkbaar ook niet de enige waarbij dit opgevallen is. Dit kan toch gewoon niet.

Btw mini map is echt onbruikbaar en als je map full screen zet dan moet je steeds zoeken. Waarom niet uitgezoomed blijven en zelf moeten inzoomen

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 13-09-2019 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Pykow schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:35:
Dan kom je er net achter dat borderlands 3 constant aan het uploaden is van data.
Lijkt wel malware.

Blijkbaar ook niet de enige waarbij dit opgevallen is. Dit kan toch gewoon niet.

[YouTube: Borderlands 3's DRM is STRAIGH UP MALWARE - RANT]

Btw mini map is echt onbruikbaar en als je map full screen zet dan moet je steeds zoeken. Waarom niet uitgezoomed blijven en zelf moeten inzoomen
Welke service provider upload geen data naar de cloud? Ik heb mijn online anonimiteit al jaren geleden opgegeven.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:51
Dingen als minimap uitzoomen zijn zo gefixed met een snelle patch, wat een fun game tot nu toe! :) mn eerste borderlands.. speelt lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

PilatuS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:30:
[...]

Is hier op de PC hetzelfde, maar een stukje achteruit lopen werkt prima :)
hmmmm, ik irriteer me er dood aan. was volgens mij niet zo in deeltje 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik lees heeeel veel slechte reacties zeg :( echt balen want leek me weer eens leuk om borderlands te kopen maar wacht toch maar even. Goed dat ik in ieder geval geen pre-orders meer doe. Verdienen bedrijven tegenwoordig niet meer.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:30
Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:19:
Ik lees heeeel veel slechte reacties zeg :( echt balen want leek me weer eens leuk om borderlands te kopen maar wacht toch maar even. Goed dat ik in ieder geval geen pre-orders meer doe. Verdienen bedrijven tegenwoordig niet meer.
Ik post hier juist nauwelijks, omdat ik zoveel naar mijn zin heb in-game :D

Ja er zijn wat minpunten maar dat is makkelijk te fixen!
Heb echt veel plezier met het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:06:
[...]

hmmmm, ik irriteer me er dood aan. was volgens mij niet zo in deeltje 2?
In BL2 was het anders inderdaad, maar dit werkt voor mij prima met even naar achteren gaan.
Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:19:
Ik lees heeeel veel slechte reacties zeg :(
Dat valt wel mee toch ? Meer wat details die beter kunnen dan dat het spel niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
PilatuS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:25:
[...]

In BL2 was het anders inderdaad, maar dit werkt voor mij prima met even naar achteren gaan.

[...]

Dat valt wel mee toch ? Meer wat details die beter kunnen dan dat het spel niet goed is.
Ik vind dit ook dat er hier veel onnodig wordt gemopperd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:29:
[...]

Ik vind dit ook dat er hier veel onnodig wordt gemopperd.
Ik snap het wel hoor, sommige dingen zijn ook gewoon heel irritant. Dat ik op de map eerst mijn scrollwheel 15x moet draaien om uit te zoomen zodat ik iets aan de map heb, en dat dan iedere keer weer is nogal slecht. Maar dit maakt het spel niet minder goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
PilatuS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:37:
[...]

Ik snap het wel hoor, sommige dingen zijn ook gewoon heel irritant. Dat ik op de map eerst mijn scrollwheel 15x moet draaien om uit te zoomen zodat ik iets aan de map heb, en dat dan iedere keer weer is nogal slecht. Maar dit maakt het spel niet minder goed :)
Tja als dat het ergste is, zovaak hoef je ook nou ook weer niet op de map te kijken. :p en dat zijn dingen die je super easy kan fixen en dat zal ook wel gebeuren, maar als ik de user score op metacritic zie vraag ik mij eigen af of ik wel het zelfde spel speel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Frank1973 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:13:
Ben ik de enige die vind dat het fast travelen zo omslachtig is? Zoek me scheel om ergens te komen..
Ja hier hetzelfde , heb een paar side missions open staan geen idee hoe ik daar kom.
Via de map verwijst deze continue naar een fast-travel apparaat, dat gedaan naar andere wereld gereist exact hetzelfde.🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:40:
[...]

Tja als dat het ergste is, zovaak hoef je ook nou ook weer niet op de map te kijken. :p
Ik gebruik de map juist heel veel omdat ik ieder hoekje van de map wil zien. Ook om te bepalen welke route je gaat nemen, daar voor vind ik het handig langs alle missies te gaan om zo die route te plannen. Dan ga ik makkelijk 5x naar de map toe en dan moet ik dus iedere keer weer 15x scrollen om iets te zien. Zulke dingen mogen hier best worden vermeld vind ik. Alleen om dan te zeggen dat er heel veel slechte reacties zijn, nee dat ook weer niet. Gewoon wat kleine dingen die irritant zijn en opgelost mogen worden, verder vind ik het spel echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neehoor
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:38
Iemand anders hier problemen met het crashen van de game? Na ongeveer 10 minuten crasht de game elke keer. Ook bij een benchmark loopt hij vast mid-benchmark. Geluid loopt gewoon door en kan verder niks doen, krijg soms wel een crash report van Epic (vrij algemeen, niks specifieks). Bij andere games heb ik geen last van crashes, temperaturen en framerate zijn ook gewoon goed (rond de 80 a 90 fps met een i7-9700k en een 1080ti op 1440p). Heb al fullscreen geprobeerd maar dat hielp ook niet. Heb overigens de laatste drivers (436.30) en gebruik geen DX12.

EDIT: Asus GPU Tweak ii was blijkbaar nog een oude versie, de preset OC mode was blijkbaar niet stabiel. In gaming mode werkt het uitstekend, met nieuwe versie van Asus Tweak ii vooralsnog geen problemen.

[ Voor 21% gewijzigd door Neehoor op 13-09-2019 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:35:
Lijkt wel malware.

[YouTube: Borderlands 3's DRM is STRAIGH UP MALWARE - RANT]

Man man, wat ze tegenwoordig allemaal niet proberen om piracy tegen te gaan.

Bij de volgende versie van Denuvo moet je zeker een webcam hebben die constant aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Het is zeker niet netjes van Denuvo (en hopelijk wordt ie snel gekraakt en komt er een Denuvo vrije versie officieel uit), maar bij mij is het niet zo extreem als bij die meneer op Reddit :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2NT3CjF9EuULR1k4WXzEFlG0/medium.png

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ambition88 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:40:
[...]

Tja als dat het ergste is, zovaak hoef je ook nou ook weer niet op de map te kijken. :p en dat zijn dingen die je super easy kan fixen en dat zal ook wel gebeuren, maar als ik de user score op metacritic zie vraag ik mij eigen af of ik wel het zelfde spel speel? :+
Heb een beetje naar de user 'reviews' gekeken op metacritic, maar ik betwijfel of de meesten daarvan de game überhaupt gespeeld hebben. Ze zeggen allemaal hetzelfde met ongeveer dezelfde woorden wat ook totaal niet overeen komt met de ervaringen die je hier leest (en ik zelf ervaar). Denk dat het gewoon een groep internet warriors is die een probleem hebben met Epic en/of Randy Pitchford...

De game is top. Ja er zitten hier en daar wat ruwe kantjes aan en zoals bij elke game tegenwoordig op release zullen sommige mensen wel tegen wat problemen aanlopen. Performance had beter gemogen, maar bij mij is het in ieder geval prima speelbaar op qhd op mijn niet super hardware. Mensen die roepen dat het precies hetzelfde is als deel 2 hebben het of niet gespeeld of hielden gewoon niet van Borderlands (en dan ben je gewoon stom als je deze koopt hopend dat het ineens een andere game is). Er is superveel aangepast, heel veel nieuwe dingen, skilltrees zijn ook veel uitgebreider... TPS had een dlc moeten zijn, maar dit is echt een compleet nieuwe game en roepen dat het precies hetzelfde is slaat helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
Frank1973 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:13:
Het is even wennen maar ideaal is het zeker niet, ik mis wel de oude lijst met marker voor de missie. Ik verwacht dat ze nog wel pointer zullen toevoegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor wie ook een hekel heeft aan de flimpjes die niet over te slaan zijn.

Ga naar: \Borderlands3\OakGame\Content\Movies

Verwijder de onderstaande 3 bestanden.

AMDLOGO.mp4
GBXLOGO.mp4
2KLOGO.mp4

Eventueel verplaatsen naar een andere map zodat er een backup van is mocht het problemen geven.

Nu krijg je alleen claptrap die over je scherm danst want de laadtijd naar het hoofdscherm is niet echt kort, maar je hoeft dan niet iedere keer langs die 3 video's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag ook even een uurtje gespeeld. Performance valt mij een beetje tegen. 4k zit er niet in met een GTX 1060 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
Ben net tot level 10 gekomen en de eerste indruk is zeer goed, het fast travellen moet even wennen, maar daarentegen kun je nu wel op elke map ten alle tijden naar fast travel stations toe, dat is zoveel beter dan in deel 2 waar je eerst zo'n station op moest zoeken dit is zoveel beter dan het oude systeem, er zou alleen een marker moeten komen als je een missie hebt openstaan. Vooral heel veel kleine veranderingen die ik enorm waardeer, box openen en het geld/munitie wordt automatisch gepakt. Het spel voelt ook sneller aan dan B2 Ik ben er zeer blij mee en ga er veel plezier aan beleven.

Wat hopelijk wel snel wordt aangepakt is dat de game mijn zoomstand voor de map onthoud.

[ Voor 7% gewijzigd door Groningerkoek op 13-09-2019 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
Joetje079 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:36:
[...]

Dat vraag ik mij ook af. Ik krijg wel hele tijd meldingen dat ik een bepaalde challenge gehaald heb maar ik zie nergens iets in het menu iets waar ik ze kan tracken en/of de voortgang kan bekijken. Er is wel een tab met challenges maar daar staan ze niet bij.
Dat unlocked als je klaar bent met de storymode, levert punten op waarmee je veel variabelen zoals reload speed, fire rate, shield capacity etc.. etc.. kunt verbeteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PdeBie schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 23:01:
Vandaag ook even een uurtje gespeeld. Performance valt mij een beetje tegen. 4k zit er niet in met een GTX 1060 :(
No offense, maar... Duh?
Verwacht je dat dan echt van een nieuwe game op die kaart?
Ik heb ook een 1060 (6 GB) en speel op QHD, ben blij dat hij dat nog goed trekt. Ik heb de game wel ondertussen op low staan. Stond eerst op medium, maar eerlijk gezegd valt het verschil in graphics mij niet eens op tijdens het spelen dus dan liever meer frames. En dat kan goed aan mij liggen hoor, ik moet vaak erg goed kijken naar het verschil in detail levels. Hoewel het me wel direct in zeer negatieve zin opviel toen ik probeerde de resolution scaling eens op 75% te zetten, dat zag er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Hmm heb nu zo'n wapen en als ik daarmee inzoom dropt mijn FPS naar 45-50. Ik speel op 1080P met een RTX2080 dus dat moet echt niet mogelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PilatuS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:37:
[...]

Er zitten alleen veel van die 'irritaties' in het spel.

De insta kill van iron bear, de auto-matchmaking ipv lijst (als je DC, kom je nooit meer terug bij de mensen waarmee je random speelde), de bizar veel 'hidden' attributes van wapens, de vage 3D map (die later echt irritant is, omdat je met 3 lagen speelt), het scrollen van shops (ipv overzicht).

Spel zelf is helemaal prima, maar het zijn die dingen die gewoon goed waren in BL1/2/PS, waarom opeens dit anders doen?

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 09:32
En ook ik vermaak mij prima met de game. Ja zoals iemand het anders het zei de game heeft wat ruwe randjes, de mini map en het lezen van de weapon attributes bijv. Naast dat mist ik ook het verticaal spelen tijdens de coop. Hier en daar een performance issues wanneer ik de map open. Ik verwacht en hoop dat deze puntjes nog aangepakt worden. Dit bederft absoluut niet het plezier.

PS: ik update morgen de Tweakers spelerslijst.

[ Voor 6% gewijzigd door Naxul op 14-09-2019 00:07 ]

• apollo13
Een happy BL3 speler hier.
Nu level 10, een paar echt leuke wapens gevonden..ook al die loopt en schiet als je reload :)
Een sniper die oplaad als je de vuurknop in drukt en bij het loslaten van de vuurknop zijn opgebouwde sharge afvuurt.
Vijanden zijn wat slimmer, lopen even weg als het ze te heet onder de voeten wordt.

Hier en daar wat GUI-dingetjes die beter kunnen, maar die bederven de gameplay niet echt.
Kwestie van negeren en lekker doorgaan met knallen.

De humor is als van ouds, lekker melig en nsfw.

apollo13

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 14:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Ik weet niet of deze al langs is gekomen maar op pepper staat een hele lading aan golden keys en vault points codes! https://nl.pepper.com/aan...60?page=2#thread-comments

Radical Birds

• CallmeGod
Chibi2k schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 00:38:
Ik weet niet of deze al langs is gekomen maar op pepper staat een hele lading aan golden keys en vault points codes! https://nl.pepper.com/aan...60?page=2#thread-comments
Heb nu 10.000 pts en nu ? 🤔

• Pykow
Groningerkoek schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 22:56:
[...]

Het is even wennen maar ideaal is het zeker niet, ik mis wel de oude lijst met marker voor de missie. Ik verwacht dat ze nog wel pointer zullen toevoegen.
Op pc drum je op L hiervoor

• Frank1973

Frank1973

Level 15 inmiddels heb voor Zane gekozen en geen spijt van. Speel in een combi met drone en barrier. Nu de skilltrees maar eens goed doornemen.

Gameplay is super, ja er moet links en rechts wat geschaafd worden maar deze blijf ik voorlopig spelen.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:42

Shabbaman

Got love?

PdeBie schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 23:01:
Hier draait het op High met een RX480, maar krap aan op 60 fps. Dat voelt soepel genoeg aan, wellicht het effect van freesync? Als ik in BF onder de 60 fps ga heb ik daar toch wel last van, hier kan ik het nog wel hebben. Ik had wel verwacht dat de performance wat beter zou zijn, ook al is een RX480 (en GTX 1060) natuurlijk lang geen topkaart. Het biedt wel ruimte voor verbetering als ik voor Cyberpunk een nieuwe kaart ga kopen ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:02
De performance op mijn PS4 pro is matig. Op resolution mode is het werkelijk onspeelbaar; ik zou dat alleen proberen als de oogarts op standby staat om je direct op te lappen.

Performance mode is beter maar het blijft een framerate die eigenlijk nooit 60 bereikt, die variabel is (frametime issues), zeker in combat. Ook stutters, ook in menu's, textures die traag inladen, etc.

Technisch gezien een matige port. Gameplay leuk maar ik geniet maar beperkt vanwege de mankementen. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

CallmeGod schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 07:48:
[...]

Heb nu 10.000 pts en nu ? 🤔
Dan kan je wat skins en guns claimen via https://borderlands.com/en-US/vip-rewards/#-

Radical Birds

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:12
Ik speel op de One X 4k/30fps, maar het loopt allemaal prima. Zit nog in het begin, maar tot nu toe geen problemen tegengekomen. Graphics spatten van het scherm af, tot nu toe wordt ik erg vrolijk van dit spel. Gameplay top en de game schiet echt heerlijk.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Zo, weer wakker na gisteravond flink doorgespeeld te hebben. Level 10 inmiddels.

Game voelt vooral vertrouwd, het is meer van hetzelfde met wat toevoegingen, maar dat is helemaal prima bij borderlands :)

Zoals eerder hier gemeld, aantal gekke dingen zoals de map en de shops die beide geen overzicht bieden. Ik snap ook niet dat ze dat aanpassen terwijl dat prima werkte in BL2.

Hopelijk patchen ze nog wat, maar anders is het ook prima: de basis is goed: looten en shooten.

Performance op ps4 pro valt me ook tegen.

[ Voor 8% gewijzigd door KingKoning op 14-09-2019 09:16 ]

• CallmeGod
Jammer geen gold Keys voor Borderlands 3

• apollo13
CallmeGod schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:19:
[...]

Die kan je vinden op de bekende "sociale" apps en op het grote www.
Inleveren kan je doen als je op Sanctuary ben aangeland in het spel.

apollo13

• internaut
Nog iemand de DX12 bug gehad tijdens opstarten..claptrap en een zwart scherm..meer niet..?
DX11 werkt wel perfect.

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

CallmeGod schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:19:
[...]

Daar staan zekers een aantal keys voor Golden Keys

Radical Birds

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
internaut schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:40:
Nog iemand de DX12 bug gehad tijdens opstarten..claptrap en een zwart scherm..meer niet..?
DX11 werkt wel perfect.
Bij het inschakelen van DX12 wordt er al gewaarschuwd dat het opstarten langer duurt, en daar liegen ze niet over... Bij mij duurde het zwarte claptrap scherm zo'n 5min.
Merkte dat m'n FPS lager lag dan bij DX11 (ik heb een 1060) dus ben weer terug naar 11.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• CallmeGod
Chibi2k schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:47:
[...]

Daar staan zekers een aantal keys voor Golden Keys
Waar kijk je dan? Ik bedoel via de punten inwisselen voor gold Keys. Ik zie alleen andere Borderlands en geen Borderlands 3 golden Keys.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
Hier sinds gisteravond het landschap van Pandora onveilig aan het maken als FL4K. _/-\o_ Ik had eerst voor Zane gekozen, maar die was toch iets te 'generiek'; ik wilde eens wat anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fhyn2xfSYC3tdjEcDapSSQGr/medium.jpg

Anyhow, eerste indruk: dit wordt weer een Borderlands-klassieker! 8) Heb mij de afgelopen weken (weer) prima kunnen vermaken met Borderlands 2 en deeltje 3 gaat gewoon vrolijk verder in dezelfde sfeer en setting - weliswaar in een iets hogere versnelling. >:)

Hier nog geen vreemde zaken als crashes of grafische glitches tegengekomen op PC. Het speelt loopt hier prima in DX11 op 1440p met alles op 'Ultra' en een (soft) FPS-lock op 100.

[YouTube: Borderlands 3 - First Mission Segment (May contain spoilers!)]

Ik begrijp sowieso niet waarom Gamers überhaupt nog in de buurt komen van DX12. In de meerderheid van de games loopt die modus voor geen meter, want het is doorgaans slecht geïmplementeerd. En in het geval van Borderlands 3 is het zelfs een Beta, dan is het toch logisch dat het nog niet volledig geoptimaliseerd is e.d.? Dus: gewoon lekker knallen in DX11. :D

• Aschtra
Het enige issue dat ik heb is wanneer een scope een full zoom heeft (sniper rifles bijvoorbeeld) dat er stuttering komen.

Voor rest valt het wel mee bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
CallmeGod schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:23:
[...]

Waar kijk je dan? Ik bedoel via de punten inwisselen voor gold Keys. Ik zie alleen andere Borderlands en geen Borderlands 3 golden Keys.
Staan in de comments.

HXKBT-XJ6FR-WBRKJ-J3TTB-RSBHR
Z65B3-JCXX6-5JXW3-3B33J-9SWT6
ZRWBJ-ST6XR-CBFKT-JT3J3-FRXJ5
ZFKJ3-TT3BB-JTBJT-T3JJT-JWX9H

EDIT: 1e 3 codes zijn gerapporteerd als XboX codes.

Ik heb ze via de borderlands website ingeleverd bij shift codes, dit zijn bij mijn weten alle nu bekende keys.

[ Voor 5% gewijzigd door Groningerkoek op 14-09-2019 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Groningerkoek schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:40:
[...]

Staan in de comments.

HXKBT-XJ6FR-WBRKJ-J3TTB-RSBHR
Z65B3-JCXX6-5JXW3-3B33J-9SWT6
ZRWBJ-ST6XR-CBFKT-JT3J3-FRXJ5
ZFKJ3-TT3BB-JTBJT-T3JJT-JWX9H

Ik heb ze via de borderlands website ingeleverd bij shift codes, dit zijn bij mijn weten alle nu bekende keys.
Dit zijn xbox codes. Werken niet op PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
Pykow schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:11:
[...]

Dit zijn xbox codes. Werken niet op PC
Laatste is een Xbox steam code.

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Luukwa schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 19:09:
[...]

Blamage dit.
Hebben ze dit opgelost? Het viel me op dat zij als enige Game + DLC aanboden.

Ik hoef namelijk niet die bonus items en skins, maar wil wel graag de DLC als er een leuke korting aan vast zit. Maar ik kon enkel de Deluxe versie vinden.

• internaut
Remy!!!! schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:08:
[...]

Bij het inschakelen van DX12 wordt er al gewaarschuwd dat het opstarten langer duurt, en daar liegen ze niet over... Bij mij duurde het zwarte claptrap scherm zo'n 5min.
Merkte dat m'n FPS lager lag dan bij DX11 (ik heb een 1060) dus ben weer terug naar 11.
Daar heb ik wat aan. Nu weet ik al meer. Bedankt.

• Aggressor
Welke Fl4x build is goed voor beginners?

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:24
Aggressor schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:27:
Welke Fl4x build is goed voor beginners?
Heb met mijn level 10 veel in de Master tree zitten.

• Poesmij
Welke legendarische maliwan gun, van de 8 vip unlocks krijg ke eigenlijks in game? Want heb nu niet het idee dat ik die ooit gekregen heb.

• Pykow
CallmeGod schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:13:
[...]

Laatste is een Xbox steam code.
Bij mij waren alle codes van xbox live

Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste