• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:13
Heb de super deluxe versie op de pc besteld maar mijn legendary preorder items zijn allemaal level 1 met 0% dmg? Iemand anders met dit probleem?

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:06
luxzenburcht schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:43:
Heb de super deluxe versie op de pc besteld maar mijn legendary preorder items zijn allemaal level 1 met 0% dmg? Iemand anders met dit probleem?
Ja het levelt mee. Kwam ik te laat achter.
Unlock ze pas als je max level bent.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 14:57
Zijn hier meer mensen die last hebben van preformance issues met 21:9 reso? Dat er zwartebalken zijn tijdens cutscene's is niks nieuws, maar de scene's staan nooit in het midden (meer naar links uitgelijnd) + de effecten worden afgesneden.

Ook vreemd dat ik Gears 5 perfect draai zonder dipjes onder de 60FPS maar ik met Borderlands 3 nauwelijks de 60FPS goed aantik. Ik gebruik overigens een 1080TI.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

TheNightbringer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:23:
Zijn hier meer mensen die last hebben van preformance issues met 21:9 reso? Dat er zwartebalken zijn tijdens cutscene's is niks nieuws, maar de scene's staan nooit in het midden (meer naar links uitgelijnd) + de effecten worden afgesneden.
Dit is een bekend probleem en ook al in dit topic gepost. Heb er zelf ook last van.
Ook vreemd dat ik Gears 5 perfect draai zonder dipjes onder de 60FPS maar ik met Borderlands 3 nauwelijks de 60FPS goed aantik. Ik gebruik overigens een 1080TI.
BL3 is inderdaad behoorlijk zwaar. Draai hier ook met een 1080Ti op 3840x1600 op high en haal dan tussen de 50 en 70fps.

• TheNightbringer
PilatuS schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:27:
[...]

Dit is een bekend probleem en ook al in dit topic gepost. Heb er zelf ook last van.

[...]

BL3 is inderdaad behoorlijk zwaar. Draai hier ook met een 1080Ti op 3840x1600 op high en haal dan tussen de 50 en 70fps.
Tijdelijke oplossing is gewoon met de settings klooien en alles lager zetten. Al is het wel gewoon slecht, je verwacht toch wel een beetje optimalisatie. Vooral omdat de game voor mijn gevoel grafisch niet spectaculair is. Mooi om te zien, maar niet geen Gears 5.

Al is het een beetje geruststellend dat het niet aan mijn pc ligt.

TheNightbringer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:31:
[...]

Tijdelijke oplossing is gewoon met de settings klooien en alles lager zetten. Al is het wel gewoon slecht, je verwacht toch wel een beetje optimalisatie. Vooral omdat de game voor mijn gevoel grafisch niet spectaculair is. Mooi om te zien, maar niet geen Gears 5.

Al is het een beetje geruststellend dat het niet aan mijn pc ligt.
BL3 vind ik er sowieso beter uitzien dan Gears 5, maar los van dat is de drawdistance bij BL3 ook veel hoger. Gears of War zijn altijd al kleine levels geweest en dat is nu niet anders. Als je minder dan de helft moet renderen haal je ook meer frames.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:23
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/407507983841361920/622424629063188517/20190914_153253.gif

LOOT! :D :+

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

SinergyX schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:55:
En waarom hebben ze de stemmen van claptrap en zer0 niet origineel gehouden? :(
Zer0 weet ik niet, maar over de voiceactor van claptrap kan je een film maken. Het is een voormalig medewerker van Gearbox, lekker sappig verhaal. Google maar eens.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Pykow
TheNightbringer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:23:

Ik draai met gtx 2080 en heb ook afgeknipte cutscenes en frame drops.
Speel op high en sommige dingen zoals AA en schaduwen op laagste stand.
Gps capped op 120, maar toch haal ik dan weef 160 fps. Maar merendeel zak ik naar 50 fps wanneer ik snipers gebruik.
Of wanneer je een nieuwe map in gaat moet alles nog inladen.

Gaan ze hopelijk nog fixen.
Ga de settings maar op low zetten om mijn refresh rate te behouden.

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Even een snelle vraag over de skill tree van moze. Grizzled staat in de kolom van de grenade launcher van Iron bear. Maar ik heb twee machineguns geequipped.

Doet die skill het dan wel? Ik zie nergens een visual van de kill skill zoals in bl2.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
42erik schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:01:
Even een snelle vraag over de skill tree van moze. Grizzled staat in de kolom van de grenade launcher van Iron bear. Maar ik heb twee machineguns geequipped.

Doet die skill het dan wel? Ik zie nergens een visual van de kill skill zoals in bl2.
Ja, alleen die skills aan de side-bar van je skill-tree hebben effect op je guns van Iron bear, de normale tree is altijd actief.

Maar inmiddels bijna normal doorgespeeld:
Wat een … hekel krijg ik aan dat matchmaking systeem.

Gewoon +5 lvls mensen in je party, mensen met een fucking dial up verbinding, mensen nonstop afk, op een compleet andere missie, je ziet nergens pingtijden met de party members en tot 4x toe al in een 'FFA' loot sessie gekomen ipv mijn instelde coop loot.

Ik heb echt het idee dat gros van de 'reviewers' blind 'oh shiny nieuwe zut' hebben gespeeld, maar nooit naar de praktische randzaken rond het spel. 1 bug is simpel irritant omdat de missie vastloopt en gebeurd 9/10x dus blijkbaar. Probleem, heb je leuke party -> host exit -> vind je de host nooit meer terug.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2019 17:54 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-05 12:08
Aschtra schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:40:
Het enige issue dat ik heb is wanneer een scope een full zoom heeft (sniper rifles bijvoorbeeld) dat er stuttering komen.

Voor rest valt het wel mee bij mij
Ik had hier ook last van, maar na opnieuw opstarten was het ineens weg. Wellicht werkt dit ook voor jou en meer die hier last van hebben. :)

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:06
BenJG schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 18:06:
[...]

Ik had hier ook last van, maar na opnieuw opstarten was het ineens weg. Wellicht werkt dit ook voor jou en meer die hier last van hebben. :)
Nee helaas niet. Op internet staat het er vol mee helaas. Alleen bij sniper achtige scopes

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
Vermaak me echt prima solo , ben de side missies aan het afmaken voordat ik weer Main missies ga doen. Level 12 alweer.
Inmiddels een grafische setting gevonden die prima draait. Mijn eerste karakter is Zane en speel vooral met de digi-clone. Eerste indruk van de game is goed. Wapens voelen goed en de nieuwe beweging mechanics (sliden, klimmen etc.) voegen echt iets toe.

Morgen heb ik wat meer tijd om te spelen, dus dan hoop ik wat verder te komen.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
Vraagje, ik speel met Fl4k en maak gebruik van Fade Away. Heeft Head Count effect op de cooldown van Fade away omdat ze allebei in verschillende skilltrees zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Groningerkoek schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:40:
[...]

Staan in de comments.

HXKBT-XJ6FR-WBRKJ-J3TTB-RSBHR
Z65B3-JCXX6-5JXW3-3B33J-9SWT6
ZRWBJ-ST6XR-CBFKT-JT3J3-FRXJ5
ZFKJ3-TT3BB-JTBJT-T3JJT-JWX9H

EDIT: 1e 3 codes zijn gerapporteerd als XboX codes.

Ik heb ze via de borderlands website ingeleverd bij shift codes, dit zijn bij mijn weten alle nu bekende keys.
Tijdens Borderlands 2 was er een mooie verzamel site, en deze is er ook weer voor Borderlands 3:

http://orcz.com/Borderlands_3:_Shift_Codes

Hier worden alle Shiftcodes verzameld en staan ook de bekende codes en voor welk platform.

-

• Pykow
SinergyX schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:51:
[...]

Ja, alleen die skills aan de side-bar van je skill-tree hebben effect op je guns van Iron bear, de normale tree is altijd actief.

Maar inmiddels bijna normal doorgespeeld:
Wat een … hekel krijg ik aan dat matchmaking systeem.

Gewoon +5 lvls mensen in je party, mensen met een fucking dial up verbinding, mensen nonstop afk, op een compleet andere missie, je ziet nergens pingtijden met de party members en tot 4x toe al in een 'FFA' loot sessie gekomen ipv mijn instelde coop loot.

Ik heb echt het idee dat gros van de 'reviewers' blind 'oh shiny nieuwe zut' hebben gespeeld, maar nooit naar de praktische randzaken rond het spel. 1 bug is simpel irritant omdat de missie vastloopt en gebeurd 9/10x dus blijkbaar. Probleem, heb je leuke party -> host exit -> vind je de host nooit meer terug.
Veel zullen nog solo spelen tot dat ze in end game zitten denk ik.

In de review tijd kunnen ze co-op ook niet uitgebreid testen want servers zijn dan vaak niet online

• luxzenburcht
Pykow schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:56:
[...]

Ja het levelt mee. Kwam ik te laat achter.
Unlock ze pas als je max level bent.
Bedankt, dacht al dat het een bug was. Misschien ook wel beter dat ze later pas unlocken. Te op beginnen is natuurlijk ook niet leuk.

Zojuist mijn eerste legendary gevonden. Een corrosive smg met ogen, en een mooie rode tekst.

Performance is redelijk hier. Speel op 1440p met een stabiele 50-60 fps. Het valt me wel op dat ik afentoe vreemde happeringen/stotters? ervaar. Hopelijk snel Vulkan voor betere performance :).

Wat een geweldige BL game weer. Moest wat spelen met de settings maar draait nu redelijk, afgezien van de happers.

Afgelopen weken BL2 gespeeld voor de ervaring. Zou ik nu BL2 willen spelen? Nope, vaarwel beste deel 2. Misschien als ik 90 ben start ik je weer op :).

• Pykow
luxzenburcht schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 21:19:
[...]

Bedankt, dacht al dat het een bug was. Misschien ook wel beter dat ze later pas unlocken. Te op beginnen is natuurlijk ook niet leuk.

Zojuist mijn eerste legendary gevonden. Een corrosive smg met ogen, en een mooie rode tekst.

Performance is redelijk hier. Speel op 1440p met een stabiele 50-60 fps. Het valt me wel op dat ik afentoe vreemde happeringen/stotters? ervaar. Hopelijk snel Vulkan voor betere performance :).

Wat een geweldige BL game weer. Moest wat spelen met de settings maar draait nu redelijk, afgezien van de happers.

Afgelopen weken BL2 gespeeld voor de ervaring. Zou ik nu BL2 willen spelen? Nope, vaarwel beste deel 2. Misschien als ik 90 ben start ik je weer op :).
Morgen vanaf de middag kan ik lekker uurtjes gamen. Ga ook wat settings aanpassen en dan lekker levelen.
Speel zane en ben nu net level 10 in 5 uurtjes tijd.
Veel side missies gedaan en krijg filmpjes niet geskipped.
Nadeel ik moest voor een missie helemaal terug lopen. Soms moet je wachten tot een dialoog afgelopen is. Moest de eerste baas 3x verslaan

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ooo krijg ik mij een legendary schild, transformer.. 100% shock resistent, ideaal om tegen killavolt te vechten. En dat op een slotmachine
Neehoor schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:48:
Iemand anders hier problemen met het crashen van de game? Na ongeveer 10 minuten crasht de game elke keer. Ook bij een benchmark loopt hij vast mid-benchmark. Geluid loopt gewoon door en kan verder niks doen, krijg soms wel een crash report van Epic (vrij algemeen, niks specifieks). Bij andere games heb ik geen last van crashes, temperaturen en framerate zijn ook gewoon goed (rond de 80 a 90 fps met een i7-9700k en een 1080ti op 1440p). Heb al fullscreen geprobeerd maar dat hielp ook niet. Heb overigens de laatste drivers (436.30) en gebruik geen DX12.

EDIT: Asus GPU Tweak ii was blijkbaar nog een oude versie, de preset OC mode was blijkbaar niet stabiel. In gaming mode werkt het uitstekend, met nieuwe versie van Asus Tweak ii vooralsnog geen problemen.
Hier net ook een crash gehad. Gisteren heeft de game minimaal 6 uur open gestaan zonder problemen. Af en toe wat dingen doen op de desktop, maar verder wel 6 uur lang draaien. Net binnen 10 minuten een crash gehad. Eens zien hoe dit verder gaat. Dat tooltje van Asus heb ik hier niet en ook geen OC.

• SinergyX
  • Nu online
Story uitgespeeld, denk dat ik ~10% van alles heb gemist van crashes en vage matchmaking, maar het is allemaal wel aardig uitgewerkt.

Ik mis wel het BL2 gevoel enorm, of met name Jack eigenlijk, voelt aanzienlijk meer als een 'ga een zone in, kill wat zut, klik wat dingen, bossfight, terug naar sanctuary' principe. Ook zie je geen enkele interactie met de VH's in cutscenes of verhaal zelf (sterkste punt imho met Jack bij Angel missie).

Blijkbaar zit er al een aardige OP combinatie in, waar ik ~300 dmg per bullet doe, was er iemand melee bezig met 14-20k per hit, leuke setup met skills en gear :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 09:08

-SaveMe-

-klik-

Nazanir schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:53:
[...]

Tijdens Borderlands 2 was er een mooie verzamel site, en deze is er ook weer voor Borderlands 3:

http://orcz.com/Borderlands_3:_Shift_Codes

Hier worden alle Shiftcodes verzameld en staan ook de bekende codes en voor welk platform.
Thanks! Waar moet je die shift codes redeemen ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 23:16:
[...]

Thanks! Waar moet je die shift codes redeemen ?
Staat er op die site bij :)

https://shift.gearboxsoftware.com/rewards

Of anders ingame kan ook.
Pff nou, eerste stukje ge-coopt, maar de in game voice chat is behoorlijk buggy lijkt het... In eerste instantie werkte het wel met push to talk, maar ik kon geen manier vinden om de talk knop (T) te rebinden. Omgezet naar gewoon continu microfoon open, maar vervolgens hoort de andere speler me alleen als ik het menu open heb of tijdens cutscenes. Terug naar push to talk, nee hoor zelfde probleem :S
De andere had op willekeurige momenten ook ineens dat ik hem niet hoorde behalve als hij het menu opende.
Volgende keer maar een voip verbinding in de achtergrond openen of zo... Ik meen dat dit trouwens in Borderlands 2 ook al bagger werkte en we daar dan via steam chat een voice verbinding opende. Nogal teleurstellend dat ze dat blijkbaar niet goed voor mekaar krijgen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ik ben een die hard BL fan :D al veels te veel uur op 1 en 2 staan, toch maar even w8en op 3 totdat hij niet meer EPIC exclusive is. Helaas, maar het is niet anders :).

Tegen de tijd dat hij op steam is zullen er wel DLC etc. uitzijn, kenk die ook meteen meepakken.

:)))) Kijk er iig erg naar uit. Erg benieuwd ook naar extra classes. Vond Krieg en Mechromancer erg leuk t.o.v. de standaard classes.

Prequel of the sequel was wel echt zuig trouwens.

• SinergyX
  • Nu online
En blijkbaar is de enige matchmaking die je nog krijgt na uitspelen blijkbaar de 2 arena's, waar je na spawn/respawn niet eens meer de arena in mag.

Echt, ik ben blij dat deze game enkel op Epic is, er zijn gigantisch veel mensen die zo anti-epic zijn, dat er nog genoeg mensen in BL2 te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Over mijn eerste legendary :

spoiler:
Wanneer ik reload kan ik mijn smg werpen en vervolgens komt er een hersen met spinpoten, welke corrosive dmg doet. Best leuk zo'n leger met hersenspinsels :). Gekregen bij de missie met Giga-mind

Zoomen met wapens zorgt voor behoorlijke framedrops, hopelijk word dat gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 10:41
Net de derde levelbaas verslagen wat ik nogal pittig vond.
Tot op heden nog geen enkele legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:28

OMD

Ik had 2 legendaries gister. 1 uit een waste bot en 1 uit slot machine eridium Moxxi. Eerste keer draaien en gelijk 3 azen :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Tweede playthrough gaat het aanzienlijk harder.
Maar je kan nog steeds geen klote cutscene skippen.

En voor de BL2 mensen.. ik heb nu een Infinity, hij bestaat nog steeds :D

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2019 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier tot nu toe 1 enkele legendary gevonden. Een classmod voor Moze, maar ik speel als Zane :/
SinergyX schreef op zondag 15 september 2019 @ 01:35:
Maar je kan nog steeds geen klote cutscene skippen.
Als je ze verwijdert of verplaatst uit de map met video's is het opgelost :)

[ Voor 57% gewijzigd door PilatuS op 15-09-2019 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
SinergyX schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 23:15:

Ik mis wel het BL2 gevoel enorm, of met name Jack eigenlijk, voelt aanzienlijk meer als een 'ga een zone in, kill wat zut, klik wat dingen, bossfight, terug naar sanctuary' principe. Ook zie je geen enkele interactie met de VH's in cutscenes of verhaal zelf (sterkste punt imho met Jack bij Angel missie).
Ik totaal niet. Er zit een leuke verhaallijn in BL3 maar als je alles gaat rushen krijg je daar weining van mee. BL2 vind ik ook erg overrated als super geweldig verhaal etc. Ja het was leuk, BL3 is net zo leuk imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 15:24
Digital Foundry heeft een technical review geplaatst.

YouTube: Borderlands 3 Tech Analysis: PS4 Pro vs Xbox One X Graphics Comparison!

Helaas worden mijn ervaringen daar bevestigd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pykow
Misschien oud nieuws. Maar wisten jullie dat je na 100 kills met een wapen van merk X (bijv. Jakob)
Je een mail ontvangt met een wapen op jouw level van hetzelfde merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-05 15:18
TheProf82 schreef op zondag 15 september 2019 @ 08:14:
Digital Foundry heeft een technical review geplaatst.

YouTube: Borderlands 3 Tech Analysis: PS4 Pro vs Xbox One X Graphics Comparison!

Helaas worden mijn ervaringen daar bevestigd.
Volgens mij de reden dat er zo weinig console reviews zijn.Ondanks de misschien mindere tech blijft het wel een vette game.

Heb er wel vertrouwen in dat ze de komende tijd de zaak patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 15:24
jori040 schreef op zondag 15 september 2019 @ 08:56:
[...]

Volgens mij de reden dat er zo weinig console reviews zijn.Ondanks de misschien mindere tech blijft het wel een vette game.

Heb er wel vertrouwen in dat ze de komende tijd de zaak patchen.
Ja , volgens mij zijn er erg weinig review copies verstrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-05 15:18
TheProf82 schreef op zondag 15 september 2019 @ 09:00:
[...]

Ja , volgens mij zijn er erg weinig review copies verstrekt.
De console versies hebben op Metacritic amper reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Pykow schreef op zondag 15 september 2019 @ 08:30:
Misschien oud nieuws. Maar wisten jullie dat je na 100 kills met een wapen van merk X (bijv. Jakob)
Je een mail ontvangt met een wapen op jouw level van hetzelfde merk.
Nice! :*) Met dezelfde stats/perks of RNG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:42

JSchut

.....

Ben nu level 19 en kom nu toch wel een lastige boss tegen.

spoiler:
katagawa ball

Toegegeven dat mijn gear niet lekker is. Pech met drops. Vanavond maar weer eens proberen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Squishie schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 23:54:
Ik ben een die hard BL fan :D al veels te veel uur op 1 en 2 staan, toch maar even w8en op 3 totdat hij niet meer EPIC exclusive is. Helaas, maar het is niet anders :).

Tegen de tijd dat hij op steam is zullen er wel DLC etc. uitzijn, kenk die ook meteen meepakken.
Jaja, dat epic stuk weten we nu wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

42erik schreef op zondag 15 september 2019 @ 10:32:
[...]

Jaja, dat epic stuk weten we nu wel...
Schattig toch om te zien dat er ook mensen zijn die denken dat Gaben de redder van de gewone gamer is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

SinergyX schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 23:15:
Story uitgespeeld, denk dat ik ~10% van alles heb gemist van crashes en vage matchmaking, maar het is allemaal wel aardig uitgewerkt.

Blijkbaar zit er al een aardige OP combinatie in, waar ik ~300 dmg per bullet doe, was er iemand melee bezig met 14-20k per hit, leuke setup met skills en gear :P
Ik kan best inkomen bij dat sentiment. Jack/Handsome Jack in TPS/BL2 is voor mij ook een van de beste villains. Charismatisch, humoristisch, sadistisch. Ik bedoel, je haat hem, je wilt hem dood, maar als hij dood is mis je zijn random bullshit over de Echo enzo.

De Calypso Twins zijn niet slecht ofzo, maar vergeleken met Jack/Handsome zal elke villain tegenvallen.

En ja, de meeste quests zijn fetch/kill quests, maar voor mij zijn ze leuk aangekleed dat het niet stoort. Je hoeft ook niet meer alle quests in te leveren, en je krijgt meteen een reward als hij afgerond is. Het verloop voelt "organischer" aan. Ik persoonlijk ben bijv. heel blij met Sanctuary 3 als hub. Dit geeft ook vrijheid voor komende DLCs, aangezien je niet meer verbonden bent met Pandora.

Tot nu toe vermaak ik mij prima. De gunplay is zoveel beter dan BL2, ik blijf het indrukwekkend vinden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:19
Yonix schreef op zondag 15 september 2019 @ 10:11:
[...]

Mail wel ontvangen, maar ik heb nog niet kunnen vinden waar ik de mail kan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Yonix schreef op zondag 15 september 2019 @ 10:11:
[...]

RNG . Maar wel van jouw level.

Bron: YouTube: Borderlands 3: How to Get Higher Level Gear For Your Character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
KingSizeBas schreef op zondag 15 september 2019 @ 11:00:
[...]

Mail wel ontvangen, maar ik heb nog niet kunnen vinden waar ik de mail kan openen.
Mail op de pc is het F1 ofzo. Dan zag ik daar de mail.
Ik wilde mijn loadout openen en in destiny 2 is dat F1 en zo kwam ik er achter.

Zoals eerder aangegeven. De pre-order unlocks kan je bewaren tot je geen goede gear meer hebt gevonden. Ze levelen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:42
JSchut schreef op zondag 15 september 2019 @ 10:13:
Ben nu level 19 en kom nu toch wel een lastige boss tegen.

spoiler:
katagawa ball

Toegegeven dat mijn gear niet lekker is. Pech met drops. Vanavond maar weer eens proberen.
Ze hebben een box in de room geplaatst waarachter je kunt schuilen als je zou willen. En ik kan je corrosive weapons aanbevelen. (Ps, neem voldoende ammo mee, deze boss lust wel een aardig stel kogels)

Bijna alle bossfights in Borderlands kennen wel een veilige spot, of een hoek waaronder de boss je amper raakt, of een gouden tactiek. Soms is het even wat dingen proberen om dit te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 18:45
Dit heb ik net gevonden en het werkt (bij mij)
Disable FidelityFX sharpening, it will fix cutscenes on ultrawide

[ Voor 5% gewijzigd door GlorixJim op 15-09-2019 12:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Weet niet of deze al gepost is, maar hier heb ik al mijn tweaks uit gehaald voor beste performance op mijn systeem: YouTube: Borderlands 3 Optimization, Fix Low Framerates With Virtually No Vis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
biggydeen2 schreef op zondag 15 september 2019 @ 06:42:
[...]

Ik totaal niet. Er zit een leuke verhaallijn in BL3 maar als je alles gaat rushen krijg je daar weining van mee. BL2 vind ik ook erg overrated als super geweldig verhaal etc. Ja het was leuk, BL3 is net zo leuk imo.
BL3 is absoluut prima, veel variaties, en verhaal is zeker sterk, maar ze hadden bepaalde puntjes toch iets anders moeten uitwerken dan zoals het nu gedaan is.

Kan weinig zeggen erover zonder spoilers, maar dat deel waar je een bepaalde voertuig moet tegenhouden is briljant stukje gamemechanics, net als bij andere bepaalde gevechten is dat erg sterk uitgewerkt.

Chaos 3 is echt chaos, maar zo'n geweldig stuk dat je letterlijk uit elke mob of doos wel een wapen ziet droppen, dat is zeker beter uitgevoerd.

LMG/AR's zijn nu echt goed te gebruiken, werkelijk iedereen kan wel een wapen vinden waar ze helemaal happy mee zijn, sidequests zijn soms echt hilarisch (met paar middelvingers naar bepaalde mensen/games), maar zoals ik eerder zei, het zijn die 'irritaties' die soms gewoon echt irritant zijn om goed van de game te genieten.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2019 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik trouwens blind, of kan je niet meer zien waar een missie precies te vinden is ? Ik zie wel het objective vierkantje bij een fast travel, maar waar ik dan heen moet met die fast travel zie ik nergens. Bij de missies zelf staat ook niet waar die missie nou precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
PilatuS schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:36:
Ben ik trouwens blind, of kan je niet meer zien waar een missie precies te vinden is ? Ik zie wel het objective vierkantje bij een fast travel, maar waar ik dan heen moet met die fast travel zie ik nergens. Bij de missies zelf staat ook niet waar die missie nou precies is.
Op de map zover mogelijk terugschalen, dan krijg je een marker die je weer tot aan de beoogde bestemming kun volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:56:
[...]
Op de map zover mogelijk terugschalen, dan krijg je een marker die je weer tot aan de beoogde bestemming kun volgen.
Dat kan inderdaad ja, maar in BL2 was het net even wat makkelijker en stond er bij de quest gewoon waar het was. Zal wel te maken hebben met de planeten, maar handig is anders zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
Ik heb ook een probleem, als mijn scope (zoom) gebruik kan ik niet recht aimen Het gaat van links naar rechts. Weet iemand hoe ik dat kan fixen ?
Sommige scopes hebben het veel meer dan andere.

[ Voor 14% gewijzigd door GlorixJim op 15-09-2019 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GlorixJim schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:25:
Ik heb ook een probleem, als mijn scope (zoom) gebruik kan ik niet recht aimen Het gaat van links naar rechts. Weet iemand hoe ik dat kan fixen ?
Dat is normaal en hoort er bij. Weapon sway noemen ze het. Als jij in het echt een wapen met scope zou gebruiken met een enorme zoom dan is het onmogelijk dit volledig stabiel te houden. Dit zit dus in een hoop spellen verwerkt en dat is wat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
Maar toch niet zo veel als nu. Zonder scope is het er helemaal niet.
En als ik streams kijken is het minder dan bij mij.

[ Voor 28% gewijzigd door GlorixJim op 15-09-2019 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GlorixJim schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:35:
Het hangt ook af van het wapen. Sommige wapens, zelfs snipers zijn niet echt geschikt voor langere afstand door dit effect. Misschien is het bij een bepaald wapen zo extreem dat het een foutje is, maar het hoort er verder toch echt gewoon bij.

Edit: Wat is de handeling stat van het wapen waar je het bij hebt en hoeveel zoom heeft het ?

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 15-09-2019 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1236506

Inmiddels level 50 op m'n FL4K, story al lang uitgespeeld en met TVHM bezig. Leuk spel, schiet prima weg, zelfs op m'n game laptop met een 1060. Wel irritant dat je eerst normal weer moet uitspelen als je met een andere char wilt beginnen, zou top zijn als dit direct naar TVHM is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Ik heb wat uurtjes met een maat gespeeld. Zijn beide nu 25.

Loot heeft hij echt mazzel mee, hierin is het verschil goed te zien. Twee keer zelfs gehad dat hij 2 orange kreeg en ik niets van een boss.
In totaal wel redelijk wat legendary items gehad maar zal ook komen doordat we samen spelen.

Uit de gokkasten wel wat getrokken maar het meeste skins/heads was voor hem en bij hem was het voor mijn class 8)7

Kwamen er helaas pas laat achter dat de preorder bonussen gemaild waren, hadden we niets meer aan :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Famous schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:04:
Ik heb wat uurtjes met een maat gespeeld. Zijn beide nu 25.

Loot heeft hij echt mazzel mee, hierin is het verschil goed te zien. Twee keer zelfs gehad dat hij 2 orange kreeg en ik niets van een boss.
In totaal wel redelijk wat legendary items gehad maar zal ook komen doordat we samen spelen.

Uit de gokkasten wel wat getrokken maar het meeste skins/heads was voor hem en bij hem was het voor mijn class 8)7

Kwamen er helaas pas laat achter dat de preorder bonussen gemaild waren, hadden we niets meer aan :D
Die schalen toch met je leven en als je stijgt, dat wapen dan toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
PilatuS schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:06:
[...]

Dat kan inderdaad ja, maar in BL2 was het net even wat makkelijker en stond er bij de quest gewoon waar het was. Zal wel te maken hebben met de planeten, maar handig is anders zegmaar :P
Ik zou graag zoiets zien: Press X to travel to mission destination.

Geen gedoe, lekker lui en simpel. Maar ik stoor mij niet echt aan het huidige systeem, ik word alleen wel gek van die grote maps en dat markers met teamgenoten opschuiven met diegene die het verste is, als je even afgeleid bent zoek je je soms het peplazarus om op je bestemming te komen, een optie om een soort van route" te krijgen zou geweldig zijn. Zoiets als bij Destiny waar je steeds even verderop een marker ziet bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxzenburcht
GlorixJim schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:35:
En als ik streams kijken is het minder dan bij mij.
Zelfde hier. Schijnt te komen doordat je inzoomed met je wapen. Een tijdelijke oplossing zou moeten zijn dat je de algemene instellingen op very low moet zetten en vandaar alle opties terugzetten. Zie ook deze link, heb het nog niet getest maar het lijkt voor de meeste personen te werken.

YouTube: No More AIM LAG! FIX Your Borderlands 3 Settings! Double FPS!

Dadelijk eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

rominick schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:11:
[...]

Die schalen toch met je leven en als je stijgt, dat wapen dan toch ook?
Oh.. geen idee.
Heb ze verkocht :+

Bedoelde ook meer de xp bonus enzo, die waren tot level 10.

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 15-09-2019 17:43 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Ben level 15 en heb na 1 side missies alles gedaan de Main missie is nu level 17 , is het aan te raden om door te gaan of moet ik eerst me ergens boosten tot level 17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
CallmeGod schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:11:
Ben level 15 en heb na 1 side missies alles gedaan de Main missie is nu level 17 , is het aan te raden om door te gaan of moet ik eerst me ergens boosten tot level 17?
Ligt heel erg aan hoe goed je gear is (en je eigen skills natuurlijk). Wij zelf doen story tot we merken dat het te zwaar word naar ons idee en dan doen we wat side missions om het karakter verder op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen toevallig die opeens flinke lag hebben/hadden bij online coop (PC)?
Was met een vriend aan het spelen en ging prima, maar opeens ontzettende lag waarbij ik om de haverklap bijvoorbeeld geen kistjes kon openen en dan ineens ergens anders stond, stil staan in een vehicle met de turbo geactiveerd en dan ineens klats sta je een paar honder meter verderop... of in FFYL op de grond...
Compleet onspeelbaar ineens.
Kan natuurlijk dat het aan onze onderlinge internet verbinding lag, maar met hoe de game zich momenteel houdt verdenk ik die er eigenlijk van :P
Hopelijk krijgen we snel een patch die veel van die problemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Groningerkoek schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:15:
[...]

Ligt heel erg aan hoe goed je gear is (en je eigen skills natuurlijk). Wij zelf doen story tot we merken dat het te zwaar word naar ons idee en dan doen we wat side missions om het karakter verder op te halen.
Ja en raar want heb alle side missies gedaan nu.
Zie verder geen gele uitroeptekens.En toch (pas) level 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Lvl 18 en kom nu aan Killavolt..shields gaan plat maar dan gaat het altijd mis..lastige boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overschakelen naar DX12 werkt hier in ieder geval niet. Ik ga dan van 55fps naar 52fps in de benchmark en het geeft ook een enorm slecht beeld. Allemaal trillingen en de boel die verspringt, een beetje zoals zonder V-Sync spelen.

Net trouwens een erg leuke legandary gevonden van Torgue.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VZgo4EjdckbIW1CRBJFQcRyS/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
haha leuke A-team reference :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:55
Ik had net als Wapen (gewoon een paarse, maar toch): "The Nullpointer" :D
Viel mij mee dat het spel was gecrasht bij een Nullpointer, zoals mijn App meestal wel doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog toepasselijk ook. Ding schiet 3 kogels die uit elkaar vliegen en dan op een bepaalde afstand weer in het midden bij elkaar komen. Als je een vijand dan op de juiste afstand hebt is het meestal een one shot kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
luxzenburcht schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:38:
[...]

Zelfde hier. Schijnt te komen doordat je inzoomed met je wapen. Een tijdelijke oplossing zou moeten zijn dat je de algemene instellingen op very low moet zetten en vandaar alle opties terugzetten. Zie ook deze link, heb het nog niet getest maar het lijkt voor de meeste personen te werken.

YouTube: No More AIM LAG! FIX Your Borderlands 3 Settings! Double FPS!

Dadelijk eens proberen.
Dit helpt niet voor scopes die ver inzoomen zoals een sniper.

Stuttering while aiming down sight is een bug en geen feature zoals @PilatuS aangeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:59:
[...]
Stuttering while aiming down sight is een bug en geen feature zoals @PilatuS aangeeft
Is dat probleem er bij een bepaald wapen, of heeft de ene persoon het wel en de andere niet ? Ik denk niet dat ik heb zelf tegen ben gekomen op de standaard weapon sway na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
PilatuS schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:04:
[...]

Is dat probleem er bij een bepaald wapen, of heeft de ene persoon het wel en de andere niet ? Ik denk niet dat ik heb zelf tegen ben gekomen op de standaard weapon sway na.
Op de PC is het bij ieder wapen met een grote zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:08:
[...]

Op de PC is het bij ieder wapen met een grote zoom.
Hier op de PC nergens last van. Wel wat sway en recoil, maar niets geks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groningerkoek
CallmeGod schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:25:
[...]

Ja en raar want heb alle side missies gedaan nu.
Zie verder geen gele uitroeptekens.En toch (pas) level 15.
Je gaat nog veel meer side missies ontdekken, maak je daar maar geen zorgen over.

- Story missions doen levert meer side missions op.
- Meer delen van de map vrijspelen levert story missions op want je kunt ze alleen ontdekken in reeds ontdekt gebied.

Ik probeer altijd vrij veel van de map vrij te spelen, en ik kom om eerlijk te zijn nog niet door de side missies heen :P (nu lvl 23)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
PilatuS schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:22:
[...]

Hier op de PC nergens last van. Wel wat sway en recoil, maar niets geks.
Dan heb je geluk denk ik. Of je merkt het niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:25:
[...]
Dan heb je geluk denk ik. Of je merkt het niet :p
Heb het even op YouTube opgezocht om het te zien, maar wat hij hier bedoelt is toch niet dat ?
GlorixJim schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:25:
Lijkt mij dat ie de sway bedoelt en niet het stotteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
internaut schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:47:
Lvl 18 en kom nu aan Killavolt..shields gaan plat maar dan gaat het altijd mis..lastige boss.
Ik was level 14 en kwam tegen een boss van level 15.
Was gewoon door mij Ammo heen. te weinig damage en dus maar dood laten gaan.
Vervolgens een side missie gedaan tot level 15 en kreeg wat betere gear.
Daarna de boss kunnen halen.
Ik speel zelf met Zane en mijn build is niet goed ;)
Ga mijn skilltree nog helemaal opnieuw instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel ook Zane. Lvl 13 nu.
Gebruik de drone en het schild. Die digi-clone kan ik nog niet aan wennen en snap nog niet hoe je die efficient in kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

PdeBie schreef op zondag 15 september 2019 @ 14:25:
Weet niet of deze al gepost is, maar hier heb ik al mijn tweaks uit gehaald voor beste performance op mijn systeem: YouTube: Borderlands 3 Optimization, Fix Low Framerates With Virtually No Vis...
Zeker de moeite om eens door te nemen. Met een eenvoudige aanpassing 30 fps erbij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
PdeBie schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:55:
Die digi-clone kan ik nog niet aan wennen en snap nog niet hoe je die efficient in kan zetten.
Als afleiding is ie al handig. De meeste vijanden gaan op de clone af en dit kan je ook nog boosten. Verder een handige manier om terug te trekken door van plaats te verwisselen. Naar voren lopen na het spawnen van de clone en dan wisselen nadat je close range wat schade hebt gedaan en je shield weg is met low health. Verder is erg handig om bij een boss die een shield heeft aan de achterkant te komen. Draait ie daarna weer om kan je weer van plaats wisselen en weer achter de boss komen.

Edit: Een code voor een golden key: KSKTB-CBJS3-HW355-BJJJT-T6WHC

Er staat wel bij dat deze max 4 uur geldig is.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 15-09-2019 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Een van de leukere wapens is toch wel de hamburger RPG.
Moet je wel eerst burgers halen voor Lorelei =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Vanavond de Stabby Nassty SkekSil geloot, fire versie. Melt echt door enemies heen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Finraziel schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:24:
Meer mensen toevallig die opeens flinke lag hebben/hadden bij online coop (PC)?
Was met een vriend aan het spelen en ging prima, maar opeens ontzettende lag waarbij ik om de haverklap bijvoorbeeld geen kistjes kon openen en dan ineens ergens anders stond, stil staan in een vehicle met de turbo geactiveerd en dan ineens klats sta je een paar honder meter verderop... of in FFYL op de grond...
Compleet onspeelbaar ineens.
Kan natuurlijk dat het aan onze onderlinge internet verbinding lag, maar met hoe de game zich momenteel houdt verdenk ik die er eigenlijk van :P
Hopelijk krijgen we snel een patch die veel van die problemen oplost.
Jazeker, de game liep eerst solo nog redelijk soepel (70~80fps) maar online dipte die redelijk vaak onder de 60 tot wel 30. Verder is er niks mis met internet of pc. Al weet ik nog goed dat Borderlands 2 ook een drama was online bij de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Net even wat geld zitten verzamelen met de granaat uit de booster package. In 10 minuten meer geld als in al die uren daarvoor, Heerlijk gevoel om de rugzak gelijk op 40/40 te kunnen zetten.

Echt overkill zoveel geld als dat ding kan opleveren, kan het een ieder aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

[ Voor 43% gewijzigd door TheDeeGee op 15-09-2019 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:43:
Net even wat geld zitten verzamelen met de granaat uit de booster package. In 10 minuten meer geld als in al die uren daarvoor, Heerlijk gevoel om de rugzak gelijk op 40/40 te kunnen zetten.

Echt overkill zoveel geld als dat ding kan opleveren, kan het een ieder aanraden :)
Ik heb ook zo'n granaat, ook om die SDU's te kunnen kopen, maar weet niet of dit dezelfde is. Die van mij heet Greed Tracker. Als ik 7 granaten gooi levert dat zo'n 1500 tot 2000 dollar op terwijl ik level 18 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNightbringer schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:32:
[...]

Jazeker, de game liep eerst solo nog redelijk soepel (70~80fps) maar online dipte die redelijk vaak onder de 60 tot wel 30. Verder is er niks mis met internet of pc. Al weet ik nog goed dat Borderlands 2 ook een drama was online bij de launch.
Framerate is bij mij geen enkel probleem... Heb de settings wel een beetje zitten tweaken zodat ik gemiddeld zo'n 60-80 fps haal, maar dat is dan ook redelijk constant. Ook met inzoomen met snipers heb ik nooit problemen (ondanks texture streaming op ultra).
Probleem wat ik had ziet echt uit als netwerk lag. Mijn game denkt nog dat ik op punt A zit, maar krijgt dan op een gegeven moment van de host of server te horen dat ik toch echt op punt B zit en op dat moment teleport ik dus. Zelfde als dat mijn game denkt dat ik voor een chest of store sta en me dus de prompt geeft om die te gebruiken, maar er gebeurt niks want volgens de server/host sta ik net ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Groningerkoek schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:43:

Je krijgt later een 'gun' die veelvoud kan, 10 eridium en helemaal los gaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
PilatuS schreef op zondag 15 september 2019 @ 23:27:
[...]

Ik heb ook zo'n granaat, ook om die SDU's te kunnen kopen, maar weet niet of dit dezelfde is. Die van mij heet Greed Tracker. Als ik 7 granaten gooi levert dat zo'n 1500 tot 2000 dollar op terwijl ik level 18 ben.
De Granaat: Rubber Cheddar Shreddar
(enemies drop a holy metric buttload of cash when damaged)

Ik ben lvl25 en gooi nu granaten naar een lvl27, als ik alleen gooi komen we al over de 150.000,- per duel gooien we allebeide komen we zelfs over de 300.000,- per duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
SinergyX schreef op zondag 15 september 2019 @ 23:45:
[...]

Je krijgt later een 'gun' die veelvoud kan, 10 eridium en helemaal los gaan :P
De Eridian Fabricator :)

Erg leuk, maar die kan qua geld lijkt mij niet op tegen 300K per duel ;)

Ik verdien dan liever extra geld, dan tijdens het boekhouden of een film kijken de iridium automaat leegtrekken, en dan duizenden iridium verknallen met dit wapen hopen op een geweldige legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op zondag 15 september 2019 @ 23:48:
[...]
De Granaat: Rubber Cheddar Shreddar
(enemies drop a holy metric buttload of cash when damaged)
Die van mij is: Enemies drop lots of cash when damaged.

Dan zal: Holy metric buttload, wel wat meer zijn ja :P

Edit: Ik heb dat ding gehad, maar verkocht omdat ik dacht die niet nodig te hebben, stom achteraf.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 16-09-2019 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Groningerkoek schreef op zondag 15 september 2019 @ 23:53:
[...]

De Eridian Fabricator :)

Erg leuk, maar die kan qua geld lijkt mij niet op tegen 300K per duel ;)

Ik verdien dan liever extra geld, dan tijdens het boekhouden of een film kijken de iridium automaat leegtrekken, en dan duizenden iridium verknallen met dit wapen hopen op een geweldige legendary.
Geld is bij voorbaat in de game al geen issue, buiten dat je per respawn meer geld kwijt ben, heb ik werkelijk nooit geld uitgegeven.

Met de fabricator heb ik al 2 legendaries gehad, waaronder een grenade die mij iets te fijn werkt (+29% efficiency cold, +35% vs frozen, dan nog een relic met +30% frozen, tikt bizar hard aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 00:10:
[...]
heb ik werkelijk nooit geld uitgegeven.
SDU's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 00:10:
[...]

Geld is bij voorbaat in de game al geen issue, buiten dat je per respawn meer geld kwijt ben, heb ik werkelijk nooit geld uitgegeven.

Met de fabricator heb ik al 2 legendaries gehad, waaronder een grenade die mij iets te fijn werkt (+29% efficiency cold, +35% vs frozen, dan nog een relic met +30% frozen, tikt bizar hard aan).
Geen wapens kopen ok (hoewel er soms echt wel leuk spul in die machines zit), maar jij hebt geen enkele storage deck upgrade (sdu) gekocht? En geen ammo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
PilatuS schreef op zondag 15 september 2019 @ 23:59:
[...]

Die van mij is: Enemies drop lots of cash when damaged.

Dan zal: Holy metric buttload, wel wat meer zijn ja :P

Edit: Ik heb dat ding gehad, maar verkocht omdat ik dacht die niet nodig te hebben, stom achteraf.
Als je een nieuw character aanmaakt krijg je weer de boosterpack inclusief de granaat. Geen probleem dus :)
Pagina: 1 ... 8 ... 27 Laatste