Ambition88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:44:
Nog even een vraagje over skillpoints stoppen in verschillende trees, is dit 100% zeker dat dit kan? want ik begrijp het niet helemaal.
als je de skilltrees kan combineren, waarom spreken ze dan overal over een bepaalde ''playstyle'' dan komt het eigenlijk toch alleen neer op welke action skill je gebruikt? in mijn geval phaseslam/phasecast etc. en voor de rest kan je een mix doen voor de 3?
Iemand hier wat opheldering over?
Veel tree's geven 'extras' voor de ability die er bij hoort.
Moze als voorbeeld, daar geeft de blauwe skilltree als ability miniguns aan je iron bear, maar hoe meer punten je in de tree gooit, unlock je dus meer variaties van deze ability, zoals heat of frost damage.
https://bl3skills.com/siren
Precies hetzelfde in jouw geval, naarmate je meer punten in die tree gooit, krijg je dus variaties op je skill (blight tiger, facture etc).
Maar buiten je skill heb je dus in elke tree ook een bepaalde focus, Grasp lijkt naar elemental guns te gaan, Slam lijkt hoofdzakelijk melee, gok Cast op cooldown/healing zit.
Als jij happy ben met Grasp, kan je prima wat punten pakken in Cast tree om wat cooldown te halen, of Slam voor wat extra melee, dat is uiteindelijk je speelstyle. Over het algemeen is de laatste item in een tree de meest functionele, dus veel builds gaan voor 1 tree maximaal en de rest 'tactisch' verspreid over de 2 andere tree's om meeste uit elke punt te halen.
Zo kan je bv Slam tree pakken voor een melee build, deze aanvullen met bv Do Harm (extra action skill damage) en Restless (cooldown reduction) uit de Cast tree en Illuminated Fist uit Grasp tree.
(dit even random, ik ken Amara niet zo goed)
[
Voor 7% gewijzigd door
SinergyX op 16-09-2019 14:20
]