Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 00:10:
[...]

Geld is bij voorbaat in de game al geen issue, buiten dat je per respawn meer geld kwijt ben, heb ik werkelijk nooit geld uitgegeven.

Met de fabricator heb ik al 2 legendaries gehad, waaronder een grenade die mij iets te fijn werkt (+29% efficiency cold, +35% vs frozen, dan nog een relic met +30% frozen, tikt bizar hard aan).
Dan heb jij wel een heel klein rugzakje ;)

(Dat nog los van de onvermijdelijke ammo problemen waar jij tegen aan moet lopen.)

Geld was geen issue in B2, in B3 is het toch wel verdomd prettig om in het begin een paar miljoen extra te kunnen spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 12:31

el-jorge

turn around and feel the vibe

Hoe zit het trouwens met de pre-order items? Ben net begonnen, maar kan ik die gelijk oppikken, of kan je beter wachten tot max level?

Ps. Net ff de laatste dlc op bl2 gedaan. Crasht precies na het einde mijn 6 jaar oude save. Save corrupt. Ik was er wel klaar mee, maar zonde is het wel 😢

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
wat is het spel toch goed. Ben nu net op de 2e planeet bij een boss gekomen (gok ik), maar kan nu al niet wachten om meer te gaan spelen vanavond.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killavolt nou een paar keer geprobeerd maar ik ga deze boss voor nu gewoon maar negeren denk ik... Wat online gekeken, mensen die zeggen dat hij niet lastig is en het dan vergelijken met raid bosses uit BL2 8)7 (compleet negeren dat dit een side quest in normal is)...
Heb het idee dat dit gewoon echt een slecht ontworpen boss is, zou me niks verbazen als die nog generfd gaat worden. Hopelijk wordt dit geen trend, dit is het eerste punt waar ik echt aan het design van de game twijfel in plaats van alleen de technische implementatie.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:54

JSchut

.....

Finraziel schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:10:
Killavolt nou een paar keer geprobeerd maar ik ga deze boss voor nu gewoon maar negeren denk ik... Wat online gekeken, mensen die zeggen dat hij niet lastig is en het dan vergelijken met raid bosses uit BL2 8)7 (compleet negeren dat dit een side quest in normal is)...
Heb het idee dat dit gewoon echt een slecht ontworpen boss is, zou me niks verbazen als die nog generfd gaat worden. Hopelijk wordt dit geen trend, dit is het eerste punt waar ik echt aan het design van de game twijfel in plaats van alleen de technische implementatie.
Eerste keer dacht ik ook WTF. Maar daarna viel hij toch wel mee.
Key was voor mij een schild dat sneller starte met regennen en kleine mobs laten leven voor een second wind indien nodig.

Ben inmiddels level 20 Zane. Alle punten nog in de clone tree. Geen idee of het een beetje goed is zo maar kom prima mee atm. Vermaak me echt super. Erg toffe game.

Miste trouwens een hoop bonussen. Waaaronder Toybox (enb de hier eerder genoemde money grenade). Bleek dat je deze los moet installeren in de store :D Loop dus nu met een level 20 money grenade rond :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10
Groningerkoek schreef op maandag 16 september 2019 @ 00:18:
[...]

Dan heb jij wel een heel klein rugzakje ;)

(Dat nog los van de onvermijdelijke ammo problemen waar jij tegen aan moet lopen.)

Geld was geen issue in B2, in B3 is het toch wel verdomd prettig om in het begin een paar miljoen extra te kunnen spenderen.
Ik heb de upgrade van SDU t/m dacht 5 ofzo, ik heb werkelijk nooit problemen met ammo of wapens.

Inventory pak ik enkel selectief op, of legendaries, of specifiek mijn wapens (splash).

Paar skills van Maze geven bullet regen en 5th bullet gratis, en kwam erachter dat ik bijna nonstop granaten leek te ontvangen (spam ftw). Dus nee, geen ammo problemen. Oh en nog 8% ammo regen als ik in Iron Bear zit :P

Zelfs shotgun kom ik nooit onder de 100 kogels, dus werkelijk geen problemen met ammo of inventory :P
Vind gros van de bosses matig op z'n best, die invincible windows van veel bosses, de mechanics (fake zer0), of de overdreven bullet spongieness, krijg het idee dat de makers van de bosses iets teveel WoW hebben gespeeld, bijna elke lijkt wel op een boss uit WoW.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2019 09:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:43
Hoezo? wat is er slecht ontworpen aan deze boss? gewoon goed op de vloer letten welke tegels oplichten en daar NIET op staan, first try down.

Wellicht dat je solo speelt en hij solo een stuk moeilijker is, ik speel duo met een vriend.
Inmiddels lvl 28, heerlijke game speelt echt super weg. Ffe dagje werken en vanavond weer los. :+

Klein vraagje, als ik passives unlock van een andere skiltree dan ik gebruik, tellen die passives dan wel mee of kan je echt maar 1 skilltree spelen?

Kom trouwens zelf weinig goeie mods tegen, pas 1 epic gezien maar die is nog lvl 14.. beetje outdated dus :X

[ Voor 16% gewijzigd door Ambition88 op 16-09-2019 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Hoe verhoud zich:
[b]SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 00:10:
Geld is bij voorbaat in de game al geen issue, buiten dat je per respawn meer geld kwijt ben, heb ik werkelijk nooit geld uitgegeven.
Tot:
Ik heb de upgrade van SDU t/m dacht 5 ofzo,
Deze neem ik nu dus met een korreltje zout ;)
ik heb werkelijk nooit problemen met ammo of wapens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Hmm wellicht verschilt het per class. Ik speel beast master en had hem direct de eerste keer down zonder enige problemen. Met de hunter skill waarbij je onzichtbaar wordt target hij je pet. Dan kan ik 12 seconden los en alle shots zijn crits. Was vrij snel neer. Geen idee welk level ik was. Heb alle side missions enzo gedaan. Valt me op dat ik overal veel hogere level ben dan de mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:28:
[...]

Hoezo? wat is er slecht ontworpen aan deze boss? gewoon goed op de vloer letten welke tegels oplichten en daar NIET op staan, first try down.

Inmiddels lvl 28, heerlijke game speelt echt super weg. Ffe dagje werken en vanavond weer los. :+
Mijn class/build/equip zal misschien niet meehelpen, jij bent de attack waarbij de hele vloer onder stroom staat niet tegengekomen? Die is namelijk NIET te ontwijken. Na een paar seconden houden een paar tegels op met shocken, maar dan ben je eigenlijk gegarandeerd je shield al kwijt en waarschijnlijk een aardig deel van je health, en je kan dan nog een paar seconden niet bewegen (want alles om je heen is shocked) terwijl de boss op je unload.

Tot dat punt had ik ook weinig problemen. Leek een leuke boss al ben ik geen fan van dat fysieke shield van hem gecombineerd met zijn bullet sponginess, maar ok, gewoon inderdaad op de vloer letten en de shock ontwijken en hem op de juiste momenten flink raken. Maar het punt waarbij ALLES shockt? Zelfs op een ammo kratje klimmen helpt niet. Het lijkt bijna gewoon een gear check, maar dit is geen MMO dus gear checks zijn belachelijk, skill based checks svp. Adds in leven laten zou misschien kunnen, maar ik heb er eerlijk gezegd gewoon al geen zin meer in.

Amara valt me eigenlijk ook vies tegen. Ik probeer Maya te emuleren, misschien is dat het probleem. Phase grasp lijkt een korte range te hebben, je kunt nauwelijks vijanden graspen als je aan het snipen bent. Komt nog het probleem bij dat je soms op vijand A mikt maar die blijkt dan te ver weg te staan en je grasp grijpt vervolgens een compleet andere vijand die nergens in de buurt was van waar je mikte. Als je niks graspt dan komt je action skill na een paar seconden terug, maar in die tijd zit je je dus af te vragen of je hem terug krijgt of dat er nu ergens een vijand hangt terwijl jij er niet op aan het schieten bent. Ik heb ook de augment actief waarbij phase grasp als je het target killt door springt naar een volgende vijand, maar dat lijkt ook random te zijn wanneer hij dat wel of niet doet. Ik kan er in ieder geval geen touw aan vastknopen.

Ik wou eigenlijk vasthouden aan Amara en de campaign in ieder geval uitspelen (inclusief meeste sidequests die ik zie) zodat ik daarna vrij kan coop-en. Het stoort me namelijk als ik dingen mis omdat andere mensen quests al door laten gaan dus ik wil het de eerste keer alleen zien. Maar misschien toch maar overstappen naar een van de andere classes want de zin vergaat me compleet momenteel.

@biggydeen2 dat zal inderdaad ook helpen. Amara dr attacks doen bijna niks en ze is gefocust op shock waar killavolt resistant tegen is. Hij houdt continu dat shield voor zich dus ik kan hem nauwelijks raken. Een pet of decoy zoals FL4K en Zane hebben zou denk ik heel veel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
[...]

Wellicht dat je solo speelt en hij solo een stuk moeilijker is, ik speel duo met een vriend.
Het ligt inderdaad aan je character en je build.

Ik was lvl 15 gunner en op dat moment een shield van nog geen 600 met low regen, dan maak je echt geen kans. Mijn vrouw is beastmaster en die had een bijna gelijke build en die deed het met gemak. Groot voordeel van een beast of met 2 personen spelen is dat je veel gemakkelijker achter zijn schild komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Groningerkoek schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:34:
Hoe verhoud zich:

[...]

Tot:

[...]

Deze neem ik nu dus met een korreltje zout ;)

[...]
Moet je vooral doen, heb ik weinig last van.

Ik heb geen geld nodig, geen ammo, heb de SDU's ergens op lvl15 keer gekocht (tot die 18k versie, geen idee welke SDU) van inventory en shotgun en bijna 30 lvls verder niets meer gekocht.

Toevallig gisteren liep er eentje in Chaos 3 met zo'n granaat, dus wel weer 6 miljoen ofzo, plus stuk of 15 nieuwe legendaries. Ik blijf mijn nieuwe granaat wel spammen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Groningerkoek schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:41:
[...]

Het ligt inderdaad aan je character en je build.

Ik was lvl 15 gunner en op dat moment een shield van nog geen 600 met low regen, dan maak je echt geen kans. Mijn vrouw is beastmaster en die had een bijna gelijke build en die deed het met gemak. Groot voordeel van een beast of met 2 personen spelen is dat je veel gemakkelijker achter zijn schild komt.
Ik ben nu level 14 en heb een shield met maar 405.
kwam weer tegen een baas ,weet de naam niet maar het was een
spoiler:
Grote ronde oogbal met 3 bars

Maar die was wel te verslaan, terwijl ik een level lager zat.
SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:44:
[...]

Ik heb geen geld nodig, geen ammo, heb de SDU's ergens op lvl15 keer gekocht (tot die 18k versie, geen idee welke SDU) van inventory en shotgun en bijna 30 lvls verder niets meer gekocht.

Toevallig gisteren liep er eentje in Chaos 3 met zo'n granaat, dus wel weer 6 miljoen ofzo, plus stuk of 15 nieuwe legendaries. Ik blijf mijn nieuwe granaat wel spammen :P
Ik koop alle SDU's, maar als zane kom je soms ammo te kort.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
[...]

Dan moet je wat anders spelen dan Moze, dan kom je erachter wat ammo precies is en het kopen ervan. Ipv gecarried worden door money grenade + ammo regen :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
[...]

Toevallig even 6 miljoen... dat verdien je niet even zomaar, zelfs in de meest optimale set-up met dedicated grinding naast een ammo machine kost je dat meer dan een uur. En er is geen 18K versie.

Vraag mij om eerlijk te zijn onderhand af of je het spel al geïnstalleerd hebt :P. Ben d'r wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
corset schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:55:
[...]

Dan moet je wat anders spelen dan Moze, dan kom je erachter wat ammo precies is en het kopen ervan. Ipv gecarried worden door money grenade + ammo regen :+
Moze kom je ingame amper tegen, leuk om zo'n zeldzame class te spelen :P
(Ok, Zane zie ik ook amper, het is bijna alleen maar fl4k's en amara's)
Groningerkoek schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:56:
[...]

Toevallig even 6 miljoen... dat verdien je niet even zomaar, zelfs in de meest optimale set-up met dedicated grinding naast een ammo machine kost je dat meer dan een uur. En er is geen 18K versie.

Vraag mij om eerlijk te zijn onderhand af of je het spel al geïnstalleerd hebt :P. Ben d'r wel klaar mee.
Lees je wel? 1 van gasten uit de groep had zo'n money grenade, weet niet of jij al eens op Chaos 3 heb gespeeld, maar aantal mobs en drops liggen daar aanzienlijk hoger.

Moet je vooral denken dat ik het spel niet heb, heb 2 mensen hier in de friendlist die kunnen bevestigen dat ik wel degelijk de game heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik speel zelf als Zane en bevalt mij zeer goed.
Ben nu level 31 en dan merk je echt dat Zane een stuk sterker is door de skils (heb een mix van Sentry & Clone).

Beetje lopen in combinatie met de action skills use en je krijgt zoveel boost op gun damage, echt bizar.
Ga denk ik wel respeccen en iets minder points in de Sentry maar meer in de Clone doen, de Clone heeft ook lekker een korte cooldown :)

Mijn BL partner is alleen 2 dagen naar Duitsland nu en wil wel samen met hem de storyline doorlopen.
Vanavond maar een nieuwe char aanmaken en daarmee spelen. Denk dat ik voor de Siren ga.

Benieuwd of de skins en class mod (als je alleen speelt) wel droppen voor je eigen character. Als je met zijn tweeën speelt krijg je 85% van de keer iets voor de andere speler :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 18:03

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

TheProf82 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:51:
De performance op mijn PS4 pro is matig. Op resolution mode is het werkelijk onspeelbaar; ik zou dat alleen proberen als de oogarts op standby staat om je direct op te lappen.

Performance mode is beter maar het blijft een framerate die eigenlijk nooit 60 bereikt, die variabel is (frametime issues), zeker in combat. Ook stutters, ook in menu's, textures die traag inladen, etc.

Technisch gezien een matige port. Gameplay leuk maar ik geniet maar beperkt vanwege de mankementen. Jammer.
Qua gameplay inderdaad weer ouderwets plezier, met wat handige leuke aanpassingen zoals loot instancing en de verbeterde map met fast travel.
De performance op PS4pro valt inderdaad tegen. Ik speel splitscreen coop met een vriend en zodra een van ons een menu opent, heeft de ander enorme framedrops.
Ook soms wat rare dingen zoals verkeerde afbeeldingen voor items in je inventory als je er doorheen gaat (bijv. een gun die ineens een afbeelding van een shield heeft).

Hopelijk patchen ze het een en ander. Zo niet, speel ik 'm nog helemaal grijs :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Klein vraagje, als ik passives unlock van een andere skiltree dan ik gebruik, tellen die passives dan wel mee of kan je echt maar 1 skilltree spelen?
Goede vraag dit, het lijkt mij van wel maar ik weet het zelf ook niet helemaal zeker, iemand?

Had zelf als Zane wat punten zitten in die tree die onder de barrier zit maar de barrier zelf gebruik ik niet (digi clone en drone wel)

Had voor de zekerheid toch maar een respec gedaan en de punten onder de barrier tree weggehaald.

Ga vanavond denk ik Fl4k eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Sipio schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:42:
[...]

Goede vraag dit, het lijkt mij van wel maar ik weet het zelf ook niet helemaal zeker, iemand?

Had zelf als Zane wat punten zitten in die tree die onder de barrier zit maar de barrier zelf gebruik ik niet (digi clone en drone wel)

Had voor de zekerheid toch maar een respec gedaan en de punten onder de barrier tree weggehaald.

Ga vanavond denk ik Fl4k eens proberen.
Ja passives van andere skill trees tellen ook gewoon mee, tenzij er in de beschrijving echt aan staat gegeven dat dit alleen werkt na of tijdens de action skill in kwestie.

ik ga nu voor een Melee amara build. Haal er tot nu toe echt veel plezier aan. Met +250% movementspeed overal door heen en maar doodslaan >:)

gebruik nu deze build

[ Voor 15% gewijzigd door PaRaDoX4 op 16-09-2019 11:02 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:28
Ik vond Killavolt ook echt lastig, wel 2 uur over gedaan.
Uiteindelijk de goede tactiek gevonden en dan is de voldoening ook wel groot als je hem verslaat.
Daarna met een duo in 1x verslagen, dat gaat echt een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
PaRaDoX4 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:44:
[...]

Ja passives van andere skill trees tellen ook gewoon mee, tenzij er in de beschrijving echt aan staat gegeven dat dit alleen werkt na of tijdens de action skill in kwestie.

ik ga nu voor een Melee amara build. Haal er tot nu toe echt veel plezier aan. Met +250% movementspeed overal door heen en maar doodslaan >:)

gebruik nu deze build
Ah goed om te weten. :) moet nog ffe afwachten tot ik een goede mod heb.

Iemand al een legendary mod tegen gekomen en heeft deze net als paars 3 skilltree opties of 4? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ambition88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:07:
[...]

Ah goed om te weten. :) moet nog ffe afwachten tot ik een goede mod heb.

Iemand al een legendary mod tegen gekomen en heeft deze net als paars 3 skilltree opties of 4? :+
YouTube: Where to GET FL4K "Legendary Class Mod" Orange/Very Rare - Borderlan...
op 12:59
(serieus ik heb een ... hekel aan zulke filmpjes)

3 skilltree, 3 options en een 'condition'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:24:
[...]

YouTube: Where to GET FL4K "Legendary Class Mod" Orange/Very Rare - Borderlan...
op 12:59
(serieus ik heb een ... hekel aan zulke filmpjes)

3 skilltree, 3 options en een 'condition'.
Hmm okay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Iemand nog zin om potje te gamen op ps4 naam erikj lvl 31

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Finraziel schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:40:
[...]

Mijn class/build/equip zal misschien niet meehelpen, jij bent de attack waarbij de hele vloer onder stroom staat niet tegengekomen? Die is namelijk NIET te ontwijken. Na een paar seconden houden een paar tegels op met shocken, maar dan ben je eigenlijk gegarandeerd je shield al kwijt en waarschijnlijk een aardig deel van je health, en je kan dan nog een paar seconden niet bewegen (want alles om je heen is shocked) terwijl de boss op je unload.

Tot dat punt had ik ook weinig problemen. Leek een leuke boss al ben ik geen fan van dat fysieke shield van hem gecombineerd met zijn bullet sponginess, maar ok, gewoon inderdaad op de vloer letten en de shock ontwijken en hem op de juiste momenten flink raken. Maar het punt waarbij ALLES shockt? Zelfs op een ammo kratje klimmen helpt niet. Het lijkt bijna gewoon een gear check, maar dit is geen MMO dus gear checks zijn belachelijk, skill based checks svp. Adds in leven laten zou misschien kunnen, maar ik heb er eerlijk gezegd gewoon al geen zin meer in.

Amara valt me eigenlijk ook vies tegen. Ik probeer Maya te emuleren, misschien is dat het probleem. Phase grasp lijkt een korte range te hebben, je kunt nauwelijks vijanden graspen als je aan het snipen bent. Komt nog het probleem bij dat je soms op vijand A mikt maar die blijkt dan te ver weg te staan en je grasp grijpt vervolgens een compleet andere vijand die nergens in de buurt was van waar je mikte. Als je niks graspt dan komt je action skill na een paar seconden terug, maar in die tijd zit je je dus af te vragen of je hem terug krijgt of dat er nu ergens een vijand hangt terwijl jij er niet op aan het schieten bent. Ik heb ook de augment actief waarbij phase grasp als je het target killt door springt naar een volgende vijand, maar dat lijkt ook random te zijn wanneer hij dat wel of niet doet. Ik kan er in ieder geval geen touw aan vastknopen.

Ik wou eigenlijk vasthouden aan Amara en de campaign in ieder geval uitspelen (inclusief meeste sidequests die ik zie) zodat ik daarna vrij kan coop-en. Het stoort me namelijk als ik dingen mis omdat andere mensen quests al door laten gaan dus ik wil het de eerste keer alleen zien. Maar misschien toch maar overstappen naar een van de andere classes want de zin vergaat me compleet momenteel.

@biggydeen2 dat zal inderdaad ook helpen. Amara dr attacks doen bijna niks en ze is gefocust op shock waar killavolt resistant tegen is. Hij houdt continu dat shield voor zich dus ik kan hem nauwelijks raken. Een pet of decoy zoals FL4K en Zane hebben zou denk ik heel veel helpen.
Hier was Killa ook first try down (solo). Vond zeker wel plekken op de grond waar ik veilig kon staan, vaak maar 2-3 tegels. En als er dan een moment was , waar echt alles onder stroom stond. Constant blijven springen en niet stil blijven staan. Zo krijg je ook minder damage. Die fase duurt echt niet meer dan een paar seconden.

Heb overigens een fijne build met Moze nu. Talents dat ik bij laag hp 50% meer gun dmg doe. Dan heb ik ook talents dat ik permanent minder hp heb (reserved HP). en dat het HP naar schild wordt omgezet.
Conclusie. Permanente 50% dmg bonus met mega dikke shields. Verder alles op shields aan het mikken. Meer regen, snellere regen etc.

Ben nu net lvl 30 en heb al weer zin om vanavond verder te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:11
in het eerste gebied zag ik nog uitroep tekens terwijl ik er met mijn auto er doorheen reed.
Nu zit op een ruimte schip... kan ik nog terug om missies in het eerste gebied te doen? of kom je daar vanzelf weer? of kan het niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 18:14
Via orbit view in de map kan je naar elk gebied op elke planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Baelrog schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:53:

Heb overigens een fijne build met Moze nu. Talents dat ik bij laag hp 50% meer gun dmg doe. Dan heb ik ook talents dat ik permanent minder hp heb (reserved HP). en dat het HP naar schild wordt omgezet.
Conclusie. Permanente 50% dmg bonus met mega dikke shields. Verder alles op shields aan het mikken. Meer regen, snellere regen etc.

Ben nu net lvl 30 en heb al weer zin om vanavond verder te gaan :)
Wat dat niet tot 50% damage afhankelijk van je HP? Die build had ik eerst, tot in chaos 3 ik iets te veel dan ik fijn vond gasten met elec nades, guns en whatever tegenkwam, dan vliegt je shield wel bizar snel foetsie. Kan je wel die laatste uit de tree nemen dat bij damage je insta-shield regen krijgt (plus 30% dmg voor 30 sec?), maar ik zit juist nu in de blauwe tree voor hoge cooldown van iron bear.

Nu wel wat minder damage, maar aanzienlijk meer healthregen (plus shield met 5%/sec heal), zeker nu met die nieuwe grenade is dat bijna nonstop healen.

Edit, is inderdaad tot 51% afhankelijk van je HP.

En mijn ammo/nade regen:
Redistribution (bij crit 5% van clip/sec - 3sec)
Cloud of Lead (4th shot not consume ammo)
Means of Destruction (10% kans ammo refund, 6% kans op nade)

Eerst nog naar 50, dan mijn uiteindelijke build uitvogelen, Short Fuse en Forge vallen me toch wat tegen als final tier in groen/blauwe tree, dan kan ik wel Click, Click nemen die blijkbaar erg fijn werkt bij een 2-3 ammo wapen.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2019 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 18:23
Zijn er voor borderlands 3 ook (fan)websites waar builds en guides verzameld worden? Gelijk diablofans voor diablo bijvoorbeeld.
Ik ben namelijk nieuw in de franchise en amuseer me heel erg maar vind m'n weg niet in de skill tree(s).
Momenteel speel ik Amara (lvl10) en ben ik in de elemental damage skilltree punten aan het uitbouwen. Is dat een viable path??

Hoe kan ik trouwens het beste geld bij elkaar sprokkelen? Op het schip kan ik upgrades kopen voor meer ammo en backpack space maar na enkele te kopen was mijn geld al helemaal op ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Phaex op 16-09-2019 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Nog even een vraagje over skillpoints stoppen in verschillende trees, is dit 100% zeker dat dit kan? want ik begrijp het niet helemaal.

als je de skilltrees kan combineren, waarom spreken ze dan overal over een bepaalde ''playstyle'' dan komt het eigenlijk toch alleen neer op welke action skill je gebruikt? in mijn geval phaseslam/phasecast etc. en voor de rest kan je een mix doen voor de 3?

Iemand hier wat opheldering over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 15:51
Sinds zaterdag speel ik BL3. Tot nu toe echt een heerlijke game. Vooral ook dat je vanaf elke plek kan teleporteren naar je voertuig of naar een travel station, scheelt een hoop lopen.

Zojuist staat er op de frontpage een stuk over framedrops. Ik heb er behoorlijk last van met mijn 2060 Super. Nog meer mensen hier die er last van hebben?

[ Voor 14% gewijzigd door hood op 16-09-2019 13:52 ]

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ambition88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:44:
Nog even een vraagje over skillpoints stoppen in verschillende trees, is dit 100% zeker dat dit kan? want ik begrijp het niet helemaal.

als je de skilltrees kan combineren, waarom spreken ze dan overal over een bepaalde ''playstyle'' dan komt het eigenlijk toch alleen neer op welke action skill je gebruikt? in mijn geval phaseslam/phasecast etc. en voor de rest kan je een mix doen voor de 3?

Ja dit kan. Vaak pak je 1 grote skill (skill in het einde van de tree) en combineer je die met de andere twee trees.
hood schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:52:

Zojuist staat er op de frontpage een stuk over framedrops. Ik heb er behoorlijk last van met mijn 2060 Super. Nog meer mensen hier die er last van hebben?
Ook erg last van hier met een 2070S. Overal 70-100+ fps maar zodra er actie komt dropt het naar 40-50. Alleen het wisselt nogal, de ene keer wel drops en de andere keer niet. Het lijkt te maken te hebben met nieuwe objecten (en enemies) welke spawnen. Dit geeft dezelfde fps drops als een nieuw level wordt geladen. Evenals bij het openen van je inventory en swappen van guns. Als dat eenmaal gedaan is lijkt het allemaal weer soepel te draaien. De performance is iig op dit moment soms ruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ambition88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:44:

Veel tree's geven 'extras' voor de ability die er bij hoort.

Moze als voorbeeld, daar geeft de blauwe skilltree als ability miniguns aan je iron bear, maar hoe meer punten je in de tree gooit, unlock je dus meer variaties van deze ability, zoals heat of frost damage.

https://bl3skills.com/siren
Precies hetzelfde in jouw geval, naarmate je meer punten in die tree gooit, krijg je dus variaties op je skill (blight tiger, facture etc).

Maar buiten je skill heb je dus in elke tree ook een bepaalde focus, Grasp lijkt naar elemental guns te gaan, Slam lijkt hoofdzakelijk melee, gok Cast op cooldown/healing zit.

Als jij happy ben met Grasp, kan je prima wat punten pakken in Cast tree om wat cooldown te halen, of Slam voor wat extra melee, dat is uiteindelijk je speelstyle. Over het algemeen is de laatste item in een tree de meest functionele, dus veel builds gaan voor 1 tree maximaal en de rest 'tactisch' verspreid over de 2 andere tree's om meeste uit elke punt te halen.

Zo kan je bv Slam tree pakken voor een melee build, deze aanvullen met bv Do Harm (extra action skill damage) en Restless (cooldown reduction) uit de Cast tree en Illuminated Fist uit Grasp tree.
(dit even random, ik ken Amara niet zo goed)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:16:
[...]

Veel tree's geven 'extras' voor de ability die er bij hoort.

Moze als voorbeeld, daar geeft de blauwe skilltree als ability miniguns aan je iron bear, maar hoe meer punten je in de tree gooit, unlock je dus meer variaties van deze ability, zoals heat of frost damage.

https://bl3skills.com/siren
Precies hetzelfde in jouw geval, naarmate je meer punten in die tree gooit, krijg je dus variaties op je skill (blight tiger, facture etc).

Maar buiten je skill heb je dus in elke tree ook een bepaalde focus, Grasp lijkt naar elemental guns te gaan, Slam lijkt hoofdzakelijk melee, gok Cast op cooldown/healing zit.

Als jij happy ben met Grasp, kan je prima wat punten pakken in Cast tree om wat cooldown te halen, of Slam voor wat extra melee, dat is uiteindelijk je speelstyle. Over het algemeen is de laatste item in een tree de meest functionele, dus veel builds gaan voor 1 tree maximaal en de rest 'tactisch' verspreid over de 2 andere tree's om meeste uit elke punt te halen.
Thanks, duidelijk. Opzich ook wel logisch aangezien de mods natuurlijk ook abilities vanuit andere trees pakken, maar ik dacht juist dat dit alleen met de mods kon.

Ik speel zelf met Phasecast, ik vond die Clarity skill (hp regen) uit de Brawl tree super handig, maar dacht dus dat ik deze niet kon gebruiken omdat ik die andere skilltree gebruik.

Ik weet waar mijn eerste paar puntjes ingaan... haha krijg meteen zin om weer te levelen/spelen.

Thanks voor je duidelijke uitleg, nu nog blijer met mijn character dan ik al was! _/-\o_ :D

PS: Begrijp ik je goed als in.. Ik speel met Phasecast (doet shock dmg) als ik dan blight tiger unlock in die andere tree, doet mijn Phasecast dan corrosive dmg of is dat wel gekoppeld aan de ''main action'' van die tree? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 16-09-2019 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ambition88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:20:

PS: Begrijp ik je goed als in.. Ik speel met Phasecast (doet shock dmg) als ik dan blight tiger unlock in die andere tree, doet mijn Phasecast dan corrosive dmg of is dat wel gekoppeld aan de ''main action'' van die tree? 8)7
Nee, de unlocks naast je tree (links/rechts ervan) werken enkel op de skill van die tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:34:
[...]

Nee, de unlocks naast je tree (links/rechts ervan) werken enkel op de skill van die tree.
Helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Laatst online: 17-09 20:14
Het zal wel aan mij liggen hoor, of ik doe iets fout.

spoiler:
Maar in Atlas city heb je in het stuk wat je met Zer0 doet een stuk met heel veel enemies en heavy troopers en weet ik het wat. Ik maak echt geen schijn van kans. Dit heb ik in sommige stukken met BL2 ook zo ervaren. Jammer dat het niet wat meer balanced is. Ik respawn en binnen een paar tellen lig ik weer. Lol gaat er snel af zo :(

Iemand tips? Valt me tevens op dat ik nog geen class mods etc kan gebruiken. Ben lvl 10 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
KnoxNL schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:47:

spoiler:
Maar in Atlas city heb je in het stuk wat je met Zer0 doet een stuk met heel veel enemies en heavy troopers en weet ik het wat. Ik maak echt geen schijn van kans. Dit heb ik in sommige stukken met BL2 ook zo ervaren. Jammer dat het niet wat meer balanced is. Ik respawn en binnen een paar tellen lig ik weer. Lol gaat er snel af zo :(

Iemand tips? Valt me tevens op dat ik nog geen class mods etc kan gebruiken. Ben lvl 10 nu.
Bedoel je Atlas HQ? kan aan mij liggen, maar als mijn geheugen mij niet in de steek laat, was ik volgens mij wel een stuk hoger lvl dan 10 toen ik daar was..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
@Ambition88 Ja Atlas HQ is dat geloof ik, net nadat je het hologram van Rhys gezien hebt.

Kan ook eerst wat sidequests en farming gaan doen enzo, maar voor mijn gevoel heb ik niet veel over geslagen. Heb ook maar 4 sidequests open staan (al snap ik dat ik ze nog niet allemaal gevonden heb)

[ Voor 58% gewijzigd door KnoxNL op 16-09-2019 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
KnoxNL schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:50:
@Ambition88 Ja Atlas HQ is dat geloof ik, net nadat je het hologram van Rhys gezien hebt.

Kan ook eerst wat sidequests en farming gaan doen enzo, maar voor mijn gevoel heb ik niet veel over geslagen. Heb ook maar 4 sidequests open staan (al snap ik dat ik ze nog niet allemaal gevonden heb)
Daar ben je wel snel man, ik was een stuk hoger lvl toen ik daar was, kom je later toch ffe terug?

Heb sowieso het idee dat het spel een stuk pittiger is om solo te spelen, ik speel duo met een vriend en we zijn nog geen 1 stukje tegengekomen waarbij we echt vastzaten of dachten poeeh.

[ Voor 15% gewijzigd door Ambition88 op 16-09-2019 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:

Als het te zwaar wordt dan is het meestal handig wat sidemissions te doen om wat te levelen en betere loot te krijgen. Dit los van hoe je het aanpakt door bijvoorbeeld te weinig dekking te zoeken.

Verder als jij level 10 bent, welk level zijn de vijanden ?

Ik ben nu zelf level 18 en ben pas 4x dood gegaan. De eerste keer dood gaan was op level 13 ofzo. Ik zou niet zeggen dat het spel te moeilijk is, meestal is het meer hoe je dingen aanpakt.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 16-09-2019 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

spoiler:

Ik was daaro ergens bij level 19 ofzo.. het was niet echt makkelijk maar wel een leuke uitdaging..

Wat ik trouwens wel merk nu ik level 22 ben is dat m'n wapen slechter beginnen te worden, maar ik vind ook niets nieuws..

Iemand tips?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Dank allen, dan is het duidelijk. Enemies zijn minimaal 12 uit mijn hoofd, heb even uit frustratie ALT+F4 gebruikt :P

Mijn wapens zijn over het algemeen volgens mij ook niet super en hooguit lvl 12.

Ik ga eerst wel even wat andere dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
weapon-store regelmatig bekijken, desnoods even terug gaan naar een vorige boss die enigszins makkelijk te doen is (ik deed die eerste vault boss), daar eventueel nog wat leuke loots uit trekken.

Maar volgens mij is dat geen Atlas HQ, of ben je al op de maan geweest? Bij HQ is het volgens mij het stuk dat zero even 'fout' gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
@SinergyX Dan is het niet HQ idd, ben niet op de maan geweest. Het is letterlijk het stuk dat je Zer0 voor het eerst ontmoet hebt, 2e/3e gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
KnoxNL schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:01:
Dank allen, dan is het duidelijk. Enemies zijn minimaal 12 uit mijn hoofd, heb even uit frustratie ALT+F4 gebruikt :P

Mijn wapens zijn over het algemeen volgens mij ook niet super en hooguit lvl 12.

Ik ga eerst wel even wat andere dingen doen.
De blackmarket checken op de sanctuary als je genoeg van dat paarse spul hebt.
Bij mij zitten er regelmatig goeie guns in de Typhon deaddrops als je die vrij speelt.

Ik gebruik sowieso om de 7 levels ofzo een golden key, aangezien ik er toch 10 had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ambition88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:07:
[...]

De blackmarket checken op de sanctuary als je genoeg van dat paarse spul hebt.
Bij mij zitten er regelmatig goeie guns in de Typhon deaddrops als je die vrij speelt.

Ik gebruik sowieso om de 7 levels ofzo een golden key, aangezien ik er toch 10 had. :+
Golden keys kun je toch pas gebruiken nadat je de story hebt gefinished?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Luukwa schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:10:
[...]

Golden keys kun je toch pas gebruiken nadat je de story hebt gefinished?
Nee hoor, ik heb al 3x die kist open getrokken :)

Max paars eruit, maat van mij 2/3 een legenddary :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
kan je niet beter de golden keys voor later bewaren als je hoger level bent?
of maakt dat niks uit?

ik dacht dat je items kreeg voor je huidige level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Aggressor schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:13:
kan je niet beter de golden keys voor later bewaren als je hoger level bent?
of maakt dat niks uit?

ik dacht dat je items kreeg voor je huidige level
Is ook voor je huidig level. :) ik bewaar er 5 voor als ik max lvl ben en de andere 5 gebruik ik om de 5/7 levels. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickoord
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:44
Lekker spelletje hoor! :) ik vermaak me prima. Gister avond op lvl 20 aangekomen en speel als Moze - Gunner.
Ik ervaar nog wel wat stutters / laggs met gameplay maar is te doen. Merk het ook met scope en ADS.

Ik weet niet zeker of bovenstaande door een bottleneck komt of door de game zelf, ik speel met i5 4690/16gb/gtx1080 op 2560x1440) We gaan zien wat patches kunnen doen.

Ik heb nu al wel wat goldkeys maar wanneer kan ik die eigenlijk het beste gebruiken? Bijvoorbeeld nu al op lvl 20 of wachten op endgame?

EDIT: ik zie dat iemand net dezelfde vraag heeft gesteld :9 actief topic

[ Voor 6% gewijzigd door nickoord op 16-09-2019 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
De laatste shift code van ome randy is alweer expired. Jammer man.

EDIT: Meridian Metroplex is het, waar ik ben.

EDIT EDIT: Ok ik kan dus niet terug naar Pandora? En nu ik fast travel naar sanctuary heb gedaan ook niet meer terug naar waar ik was.. :?

[ Voor 65% gewijzigd door KnoxNL op 16-09-2019 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Famous schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:12:
[...]

Nee hoor, ik heb al 3x die kist open getrokken :)

Max paars eruit, maat van mij 2/3 een legenddary :/
Vreemd aangezien ik al level 22 ben en de chest nog steeds niet kan openen?
Is rood als ik er bij sta, terwijl ik wel genoeg keys heb..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Luukwa schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:29:
[...]

Vreemd aangezien ik al level 22 ben en de chest nog steeds niet kan openen?
Is rood als ik er bij sta, terwijl ik wel genoeg keys heb..
Heb je de keys al opgehaald uit je mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Famous schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:29:
[...]

Heb je de keys al opgehaald uit je mail?
Jazeker! Zal na m'n werk nog een keertje kijken, wellicht dat ik iets fout doe.

Nog een uurtje! :o

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik me nou afvraag, de mensen die regelmatig framedrops hebben, waar hebben jullie de game op geïnstalleerd? Bij mij staat die op een nvme SSD en heb volgens mij nooit significante framedrops. Niet de allersnelste (Intel 660p geloof ik? 2 TB) maar toch.

Het zou me niks verbazen als veel mensen die framedrops ervaren de game op een harde schijf hebben staan en dat de game niet ver genoeg vooruit textures in laadt waardoor je als de schijf niet heel snel reageert die drops krijgt.

Hangt er wel ook nog vanaf wat men precies ervaart natuurlijk. Ik gebruik ook gsync dus bijvoorbeeld een stutter omdat de game even de 60 fps niet vast houdt maar naar 50 zakt dat merk ik ook niet. Maar ik heb de indruk dat het bij mensen even een halve seconde echt diashow wordt van wat ik lees en daar zou geen gsync tegen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KnoxNL schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:04:
@SinergyX Dan is het niet HQ idd, ben niet op de maan geweest. Het is letterlijk het stuk dat je Zer0 voor het eerst ontmoet hebt, 2e/3e gevecht.
Je moet eerst stukje met auto rijden tot ergens bij een shield/deur, gevecht is op de straat / dacht overdekt?

Dat stuk is het beste met auto te doen, die truck en maar gewoon barrels gooien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:34:
[...]

Dit klopt niet, je kunt deze wel gewoon combineren (of in ieder geval wel voor de Siren). Heb het even getest op mijn Siren die alleen skillpoints in de Fist of the Elements tree heeft zitten, maar ik kan prima Phaseslam of Phasecast activeren en daar Soulfire en Allure bij actief houden. Heb het even getest met Phasecast en die is inderdaad fire element en er verschijnt een singularity effect (zo te zien bij de eerste vijand die je raakt).
Alleen die hexagon dingen natuurlijk niet want die vervangen de hele actionskill (en zijn een variant op de actionskill bovenaan de tree waar je in zit).
@Ambition88

Wel ook even bij Fl4k gekeken en daar zijn er minder van die zinnig te combineren zijn met action skills uit een andere tree. Maar daar staat het dan ook iedere keer duidelijk bij. Zo zeggen Guerrillas in the Mist, Not my Circus en Until You Are Dead duidelijk dat het over Fade Away gaat. Maar bij Unblinking Eye staat dat weer niet dus vermoedelijk kun je die ook combineren met andere action skills (alleen zit hij zo ver naar onder in de tree dat het vermoedelijk niet echt aan te raden is behalve misschien op heel hoog level).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49

vectormatic

Warlock of the doorlock

Speelt er hier iemand ook op een originele Xbox one? Ik ben wel benieuwd naar de performance, en andere platformen zijn (in ieder geval voorlopig) geen optie. Nu zou ik liever op de PC spelen, maar zowel windows als Epic zijn voor mij een no-go. En een controller kan ik mezelf wel overheen zetten, maar dan moet de framerate wel een beetje te doen zijn

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Die SHIFT codes for Keys snap ik, maar wat kun je met die VIP Points ? zijn die voor Wearables/Cosmetics ofzo ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 15:51
Finraziel schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:30:
Wat ik me nou afvraag, de mensen die regelmatig framedrops hebben, waar hebben jullie de game op geïnstalleerd? Bij mij staat die op een nvme SSD en heb volgens mij nooit significante framedrops. Niet de allersnelste (Intel 660p geloof ik? 2 TB) maar toch.

Het zou me niks verbazen als veel mensen die framedrops ervaren de game op een harde schijf hebben staan en dat de game niet ver genoeg vooruit textures in laadt waardoor je als de schijf niet heel snel reageert die drops krijgt.

Hangt er wel ook nog vanaf wat men precies ervaart natuurlijk. Ik gebruik ook gsync dus bijvoorbeeld een stutter omdat de game even de 60 fps niet vast houdt maar naar 50 zakt dat merk ik ook niet. Maar ik heb de indruk dat het bij mensen even een halve seconde echt diashow wordt van wat ik lees en daar zou geen gsync tegen helpen.
Behoorlijk wat frame drops en staat op een Intel 660p 1 TB, dedicated voor games, dus dat zal het niet zijn.
-SaveMe- schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:56:
Die SHIFT codes for Keys snap ik, maar wat kun je met die VIP Points ? zijn die voor Wearables/Cosmetics ofzo ?
Ook voor wapens. Heb het gister eens geprobeerd want ik had 16000 VIP points. Een wapen koste me 4000 points. Best goed ding!

[ Voor 14% gewijzigd door hood op 16-09-2019 15:59 ]

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De VIP punten kan je ook voor wapens gebruiken inderdaad. Alleen zijn het er maar 3 en ze zijn allemaal level 10. Zou wel leuk zijn als we wat meer kunnen krijgen dan alleen die 3 wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickoord
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:44
Finraziel schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:30:

Ik heb het spel ook op een nvme SSD staan maar ook stutters. (i5 4690/gtx1080/2560x1440)
Al denk ik wel dat een SSD bij veel spellen ten goede komt maar dit niet de oorzaak is bij dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Finraziel schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:52:
[...]

Dit klopt niet, je kunt deze wel gewoon combineren (of in ieder geval wel voor de Siren). Heb het even getest op mijn Siren die alleen skillpoints in de Fist of the Elements tree heeft zitten, maar ik kan prima Phaseslam of Phasecast activeren en daar Soulfire en Allure bij actief houden. Heb het even getest met Phasecast en die is inderdaad fire element en er verschijnt een singularity effect (zo te zien bij de eerste vijand die je raakt).
Alleen die hexagon dingen natuurlijk niet want die vervangen de hele actionskill (en zijn een variant op de actionskill bovenaan de tree waar je in zit).
@Ambition88
Aah Siren heeft ook die 'addon' unlocks (hoe noem je die eigenlijk? augments?), wist ik niet, had enkel even snel gekeken en alles leek qua tekst elke keer te slaan op de tree-skill zelf.

had het even snel gebaseerd op Moze, daar zijn de 'augments' namelijk wel wapen afhankelijk (V35, minigun, railgun), dat maakt wel meer mogelijkheden met Amara :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de nieuwe Flakker gevonden. Damn wat is dat ding OP. Captain Traunt is niet echt een zwakke vijand, maar binnen 2 magazijnen is ie dood met dit ding :P Nu terug naar het menu en weer laden je direct weer terug brengt tot op meters vanaf zo'n baas is het erg makkelijk farmen.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 16-09-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heb ik nu ook met een vault, vanuit quest moet ik wat eridium gaan halen, maar kan de 4 chests openen, exit naar main en weer opnieuw, zolang ik die eridium maar niet pak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:11:
Heb ik nu ook met een vault, vanuit quest moet ik wat eridium gaan halen, maar kan de 4 chests openen, exit naar main en weer opnieuw, zolang ik die eridium maar niet pak :P
Vind het ook wel nodig eigenlijk. Er zijn toch genoeg mensen die graag farmen en dan iedere keer het level door was ook niet echt fijn. Dat werd dan toch de vijanden overslaan om het zo snel mogelijk te doen, dan is dit nu toch een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ambition88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:15:
[...]

Is ook voor je huidig level. :) ik bewaar er 5 voor als ik max lvl ben en de andere 5 gebruik ik om de 5/7 levels. :*)
Dankje.

Kan je van punten ook nog golden Keys kopen? En kan je ook zien hoeveel golden Keys je hebt?

En wat kopen jullie als eerst voor het i game geld... Extra invertory ruimte of?

[ Voor 10% gewijzigd door Aggressor op 16-09-2019 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
PilatuS schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:19:
[...]

Vind het ook wel nodig eigenlijk. Er zijn toch genoeg mensen die graag farmen en dan iedere keer het level door was ook niet echt fijn. Dat werd dan toch de vijanden overslaan om het zo snel mogelijk te doen, dan is dit nu toch een stuk fijner.
Had gehoopt dat ik gewoon die boss opnieuw kon doen, maar quest-based gaat dat niet.

Dat is ook zo'n leuke map waar je direct bij de boss bent, geen idee of je die later gewoon opnieuw kan doen.

spoiler:
Het is die boss waar maya dood gaat, humor als je nu in die map komt, maya is er gewoon nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Ik ben momenteel net klaar met Meridian Metroplex. Hoewel er nog steeds een stukje map is waar ik geen toegang tot heb.
spoiler:
Is een stuk achter de kantine waar je koffie moet halen voor Lorelei.
Iemand een idee?

Overigens farm ik momenteel geld en Eridium bij de eindbaas van Meridian Metroplex. Super easy, exit to main menu and repeat. Alleen ff terug naar HQ om de drops te sellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Iemand zei het volgens mij al eerder, maar wat onwijs irritant dat je de intro van Ome Marcus niet kan overslaan bij het aanmaken van een nieuwe char :+

Zane houd ik voor mijn BL3 partner dus ga zo maar Fl4k aanmaken. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:26:
Iemand zei het volgens mij al eerder, maar wat onwijs irritant dat je de intro van Ome Marcus niet kan overslaan bij het aanmaken van een nieuwe char :+
Gewoon de video daar van verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

PilatuS schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:29:
[...]

Gewoon de video daar van verwijderen :)
Speel op Xbox :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox uit het raam gooien en een PC kopen ? :P Een beter idee om het op te lossen heb ik anders ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Ambition88 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:15:
[...]

Bij BL2 werden die golden keys uiteindelijk heel veel losgelaten, dat zal hier niet anders zijn. Je gaat er uiteindelijk veel meer kunnen verzamelen dan die 10.

Ze zijn idd altijd van je huidige level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
vectormatic schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:54:
Speelt er hier iemand ook op een originele Xbox one? Ik ben wel benieuwd naar de performance, en andere platformen zijn (in ieder geval voorlopig) geen optie. Nu zou ik liever op de PC spelen, maar zowel windows als Epic zijn voor mij een no-go. En een controller kan ik mezelf wel overheen zetten, maar dan moet de framerate wel een beetje te doen zijn
Heb hier een One X en een oude One (1st gen) naast elkaar staan die gelijkertijd Borderlands draaien met de characters in hetzelfde team. Nog geen noemenswaardig verschil kunnen bemerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
KingKoning schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:41:
[...]

Bij BL2 werden die golden keys uiteindelijk heel veel losgelaten, dat zal hier niet anders zijn. Je gaat er uiteindelijk veel meer kunnen verzamelen dan die 10.

Ze zijn idd altijd van je huidige level
Dit inderdaad, zal wel weer een stortvloed van codes op ons afkomen, B2 zit ik op de max van 250 Keys en weet eigenlijk niet eens meer wat ik ermee moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
Famous schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:26:
Ik vind die intro van Ome Marcus nog geen eens zo irritant, ik vind dat gedoe ik het cafe zo irritant! (stukje dat erna komt dus, wat geen filmpje is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49

vectormatic

Warlock of the doorlock

Groningerkoek schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:41:
[...]

Heb hier een One X en een oude One (1st gen) naast elkaar staan die gelijkertijd Borderlands draaien met de characters in hetzelfde team. Nog geen noemenswaardig verschil kunnen bemerken.
Dan neem ik aan dat de X in perf mode draait? Dan hebben we het dus over een goede 40-50 fps? sounds good

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

De preorder bonussen levelen niet mee met jouw character level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Nog mensen waarbij de laatste save niet werkt ?
Ik log na het werk in en m'n laatste checkpoint is in orde. Ik doe nog wat dingen op Sanctuary en sluit af.
Paar uur daarna log ik weer in en sta ik aan het begin van Skywell-27 terwijl ik al 200 man heb neergeknald in die map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Krijg je geen melding voordat je de game start of je local of cloud saving wil gebruiken? Als ik crash (regelmatig), heb ik altijd de optie welke van de twee ik wil gebruiken.

Kom ik even twee bekende shields tegen :)
Suicide shield :P
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/e61ecc4d1bd1f97309ac28051f53ad15.png

Mijn imba maya build uit BL2 :)
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/6c82826a4b20526700fde424307f02c4.png

En nog een baggervracht aan legendary wapens, briljante wapens zitten daar tussen :D

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2019 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internaut schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:17:
Ik log na het werk in en m'n laatste checkpoint is in orde. Ik doe nog wat dingen op Sanctuary en sluit af.
Paar uur daarna log ik weer in en sta ik aan het begin van Skywell-27 terwijl ik al 200 man heb neergeknald in die map...
Bij afsluiten de EGS nog even laten syncen. Wat kan helpen is de lokale save te pakken ipv de cloud save. Op console: geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
internaut schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:17:
Afsluiten als in de Quit functie gebruiken, of afsluiten door de powerknop terwijl je nog in het spel zit een duw te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Dank voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 11:24
Ik raad aan om "quit to main menu" menu aan te klikken om vervolgens in het hoofdmenu pas af te sluiten. Ik was gisteren ook een heel stuk voortgang kwijt omdat ik "quit to desktop" aan had geklikt in de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik kan de volgede missie niet doen "Bad Reception"
Er staat bij "You must advance Sanctuary before continuing this mission"

Wat moet ik precies doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:13:

Waarschijnlijk gewoon even wachten tot je wat verder bent met het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
PilatuS schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:16:
[...]

Waarschijnlijk gewoon even wachten tot je wat verder bent met het verhaal.
het is een lvl 5 quest.. en ik ben al level 9.. heb nu een lvl 12 hoofd quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:17:
[...]
Alleen zegt level niets over hoe je ver je met het verhaal bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aggressor schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:13:

Soms is het dat een zone of persoon tijdelijk in de story zit of dat een zone 'scripted' anders wordt (andere mobs, quest objective etc), die 'clashed' met de missie die je moet doen. Nadat je het verhaal weer verder bent, kan je die wel weer doen.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2019 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:17:
[...]

Zou het kunnen dat je net met het schip vertrokken bent en Claptrap nog met zijn kont in de voorruit geplakt zit?
Zo ja dan is het probleem net dat je verder gegaan bent met de main missie voor je alle sidequests op Pandora gedaan hebt. Even doorspelen zodat Claptrap weer vrij is en je de quest ook werkelijk bij hem in kunt leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 12:31

el-jorge

turn around and feel the vibe

Famous schreef op maandag 16 september 2019 @ 18:34:
De preorder bonussen levelen niet mee met jouw character level.
Dus die kan je het best bewaren tot max lvl?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
el-jorge schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:28:
[...]

Dus die kan je het best bewaren tot max lvl?
Ze levelen _niet_ mee. Of je nou level 3 of level 48 bent. Ze zijn blijven level 10 als je ze krijgt.

Edit: Wacht ff, ik let niet goed op. Zat te denken aan de VIP rewards, die zijn allemaal level 10 bij mij. De pre orders weet ik niet zo.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 16-09-2019 23:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:09
Wilde eigenlijk wachten tot alle DLC uit was voordat ik aan dit spel begon, maar toen bedacht ik me dat ik BL2 nooit heb uitgespeeld doordat ik juist dat deed. Gelijk maar de Super Deluxe editie gekocht en begonnen, weer als vanouds lachen met de superflauwe humor :D:D

Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

[ Voor 7% gewijzigd door Yukidaruma op 17-09-2019 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

PilatuS schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:31:
[...]

Ze levelen _niet_ mee. Of je nou level 3 of level 48 bent. Ze zijn blijven level 10 als je ze krijgt.
Op level 1 redeemen is level 1 wapen.
Damage was ook erg laag dus geloof niet dat het een level 10 wapen is.,

Mijn eerste groene pistol deed meer damage dan beide legends :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:39:
[...]
Op level 1 redeemen is level 1 wapen.
Damage was ook erg laag dus geloof niet dat het een level 10 wapen is.,

Mijn eerste groene pistol deed meer damage dan beide legends :+
Ik heb ze ook geredeemed en ze waren level 10 bij mij terwijl ik onder level 5 was. Ik had er ook nog 1tje via een free spin gekregen dus niet geredeemed omdat ie anders dubbel was. Nu met level 20 kon ik wel iets goeds gebruiken dus alsnog geredemed en hij komt binnen als level 10.

Voor mij is dus ieder VIP wapen level 10, of ik nou level 3 of level 20 was tijdens het accepteren van de mail via social of het claimen via de VIP site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
PilatuS schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:43:
[...]

Ik heb ze ook geredeemed en ze waren level 10 bij mij terwijl ik onder level 5 was. Ik had er ook nog 1tje via een free spin gekregen dus niet geredemeed omdat ie anders dubbel was. Nu met level 20 kon ik wel iets goeds gebruiken dus alsnog geredemed en hij komt binnen als level 10.

Voor mij is dus ieder VIP wapen level 10, of ik nou level 3 of level 20 was tijdens het accepteren van de mail via social of het claimen via de VIP site.
Alleen de legendary Maliwan uit het VIP programma is level 12

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DRaD schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:47:
[...]

Alleen de legendary Maliwan uit het VIP programma is level 12
Was al aan het edditen begonnen want er zijn nogal wat verschillende dingen.

Preorder bonus, Legendary reward of standaard VIP reward.

Voor mij zijn de VIP rewards dus altijd level 10, met welk level je ze ook redeemed. Onder andere dus de Puma. De legendary weet ik niet zo, heb die maar 1x gekregen natuurlijk en ik vond het niets, maar inderdaad level 12.

Verder nog de pre order bonus rewards. Daarbij weet ik zo niet of die met je level mee gaan als je ze later redeemed.
Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste