Volgens mij is dit wel het geval, afgaande wat ik op Reddit las. Ik had alles bij start geredeemed (zoals vele andere) en dan heb je er in het begin wel wat aan maar na 10 levels is je level 1 legendary wel afgeschreven.PilatuS schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:51:
[...]
Verder nog de pre order bonus rewards. Daarbij weet ik zo niet of die met je level mee gaan als je ze later redeemed.
Vrijdag a.s. gaat m'n coop avontuur beginnen met een maat van me. Ik wilde gisteren eens kijken of alles soepel liep op m'n PS4 pro en of ik de shift keys al had.
Ik heb m'n shift account via de website al m'n PSN gekoppeld. Ik heb op dit moment geen PS plus.
In de game heb ik momenteel geen shift key emails (zit nog in de tutorial, begin vrijdag pas met echt gamen), en als ik wil inloggen in-game krijg ik de volgende error:

Komen de shift keys later pas? Is het normaal dat je deze error krijgt? Ik vind het erg vreemd allemaal.
Ik heb m'n shift account via de website al m'n PSN gekoppeld. Ik heb op dit moment geen PS plus.
In de game heb ik momenteel geen shift key emails (zit nog in de tutorial, begin vrijdag pas met echt gamen), en als ik wil inloggen in-game krijg ik de volgende error:

Komen de shift keys later pas? Is het normaal dat je deze error krijgt? Ik vind het erg vreemd allemaal.
Is deze game ook de moeite waard zonder season pass?
Het heeft mijn aandacht getrokken, maar nu zag ik gisteren dat deze game season passes heeft en dus betaalde DLC (neem ik aan?).
Daar ben ik geen fan van tenzij het amper tot geen impact heeft op de game ervaring.
Wat mis je zonder season pass? Dat kan ik niet helemaal duidelijk vinden.
Ik heb nog nooit een BL game gespeeld dus weet vrij weinig van de game.
Het heeft mijn aandacht getrokken, maar nu zag ik gisteren dat deze game season passes heeft en dus betaalde DLC (neem ik aan?).
Daar ben ik geen fan van tenzij het amper tot geen impact heeft op de game ervaring.
Is het normaal dat ik bij lvl 14 nog steeds niet 1 legendary heb gevonden? Ik hoor overal dat het vaak dropt. Ik heb al verschillende missies gedaan, ook alle zij missies en ik loot alles wat ik tegenkom.
Ik zie hier screenshots van spelers die reeds bij hun eerste kill een legendary hebben, dan lijkt level 14 toch wel echt lang.
Kort gezegd: moet ik eerst nog iets doen om legendary items te vinden of is het gewoon looten en bidden tot RNGod
Alvast bedankt voor de input
Ik zie hier screenshots van spelers die reeds bij hun eerste kill een legendary hebben, dan lijkt level 14 toch wel echt lang.
Kort gezegd: moet ik eerst nog iets doen om legendary items te vinden of is het gewoon looten en bidden tot RNGod
Een season pass is voor 1 jaar. Het spel werkt met seizoenen en de komende 4 seizoenen zal aan de start van elk seizoen een DLC/Campaign add-on verschijnen. Deze kun je ook telkens loss kopen maar een season pass is voordeliger en bied wat andere extra items (zonder welke het spel net zo goed speelbaar is.)Mit-46 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:58:
Het is een prima spel op dit moment, alleen zullen de meeste dan nog actieve spelers doorschuiven naar de nieuwe activiteiten waar jij zonder dlc dan geen toegang tot hebt.
Gewoon blijven spelen in het begin kwam ik ze ook amper tegen. Ik ben nu lvl 28 en heb er reeds een aantal voorbij zien komen. Verder zou ik mij er niet al te druk om maken. Als je op lvl14 een legendary vind kun je die na een paar extra levels toch weer weggooien (of in de kluis doen voor een nieuw character)Humbatiki schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:12:
Is het normaal dat ik bij lvl 14 nog steeds niet 1 legendary heb gevonden? Ik hoor overal dat het vaak dropt. Ik heb al verschillende missies gedaan, ook alle zij missies en ik loot alles wat ik tegenkom.
Volgens de melding heb je al een pan gekoppeld aan je PSN account, even op de shift website kijken welke account er gekoppeld is, en desnoods even alles ontkoppelen en opnieuw koppelen.ixl85 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:52:
Vrijdag a.s. gaat m'n coop avontuur beginnen met een maat van me. Ik wilde gisteren eens kijken of alles soepel liep op m'n PS4 pro en of ik de shift keys al had.
[Afbeelding]
Eerste playthrough zie je ze niet zoveel, droppen ze bar weinig, het gaat pas los bij TVHM en voorkeur chaos 2 of 3, dan droppen ze echt overal.Humbatiki schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:12:
An sich heb je er op je level ook nog niet bijzonder veel aan, de eerste paar die ik had waren ook meer gimmick dan usability (een trage elec orb, een ricochet shotgun en iets wat pisboogje kogels schiet - re-moisterizer ofzo).
Krijg nu wel steeds meer BL2 wapens te zien, gisteren nog de fastball gekregen
Gisteren nog wel lvl50 aangetikt, leuk groepje gasten gevonden waar het bijzonder rap mee ging. Moze heeft blijkbaar een legendary class mod met +50% fuel en -50% consumption, dat is even wereld van verschil, maar nog geen geluk deze te krijgen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is chaos een optie die je kunt kiezen bij het starten van een TVHM game? Nog niet eerder gehoord.SinergyX schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:21:
[...]
Eerste playthrough zie je ze niet zoveel, droppen ze bar weinig, het gaat pas los bij TVHM en voorkeur chaos 2 of 3, dan droppen ze echt overal.
Bedankt voor de info!Groningerkoek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:14:
[...]
Een season pass is voor 1 jaar. Het spel werkt met seizoenen en de komende 4 seizoenen zal aan de start van elk seizoen een DLC/Campaign add-on verschijnen. Deze kun je ook telkens loss kopen maar een season pass is voordeliger en bied wat andere extra items (zonder welke het spel net zo goed speelbaar is.)
Het is een prima spel op dit moment, alleen zullen de meeste dan nog actieve spelers doorschuiven naar de nieuwe activiteiten waar jij zonder dlc dan geen toegang tot hebt.
Volgens mij na het uitspelen van de game op je schip is een soort van doodshoofd te vinden waar je dit instelt.biggydeen2 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:55:
[...]
Is chaos een optie die je kunt kiezen bij het starten van een TVHM game? Nog niet eerder gehoord.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik blijf moeite hebben met het echt snappen van de skill trees van flak.
Er staan genoeg videos en artikelen online die uitleggen wat ieder item in iedere tree vertegenwoordigt, maar dat ik kan ik in de game zelf ook wel zien.
Maar ik ben bijvoorbeeld benieuwd als ik 1 bepaalde skill tree alle points aan toebedeel, of de voodelen dan ook voor de andere pets gelden etc.
Wat algemene uitleg over hoe die dingen samen werken lijkt niet te bestaan. Iemand een idee?
EDIT: En ik kan nog steeds geen class mods gebruiken, ik ben al boven lvl 10, en heb wel class mods voor bv level 10 in mijn inventory, maar kan deze dus niet gebruiken?
Fast travel: Vanuit sanctuary kan ik nergens naar trevelen? Alleen Sanctuary zelf staat er tussen. Ik moet dus iedere keer via de cargo bay naar buiten
Ik kan met geen mogelijkheid terug naar Pandorra?
Laatste dingetje: Ik zou extra items moeten hebben doordat ik de superdeluxe versie heb, geen idee waar ik die kan vinden?
Sorry voor de vele vragen, voel me behoorlijk dom maar ik snap er dus oprecht niets van.
Er staan genoeg videos en artikelen online die uitleggen wat ieder item in iedere tree vertegenwoordigt, maar dat ik kan ik in de game zelf ook wel zien.
Maar ik ben bijvoorbeeld benieuwd als ik 1 bepaalde skill tree alle points aan toebedeel, of de voodelen dan ook voor de andere pets gelden etc.
Wat algemene uitleg over hoe die dingen samen werken lijkt niet te bestaan. Iemand een idee?
EDIT: En ik kan nog steeds geen class mods gebruiken, ik ben al boven lvl 10, en heb wel class mods voor bv level 10 in mijn inventory, maar kan deze dus niet gebruiken?
Fast travel: Vanuit sanctuary kan ik nergens naar trevelen? Alleen Sanctuary zelf staat er tussen. Ik moet dus iedere keer via de cargo bay naar buiten
Laatste dingetje: Ik zou extra items moeten hebben doordat ik de superdeluxe versie heb, geen idee waar ik die kan vinden?
Sorry voor de vele vragen, voel me behoorlijk dom maar ik snap er dus oprecht niets van.
[ Voor 39% gewijzigd door KnoxNL op 17-09-2019 12:26 ]
Je kan hier ff kijken en ea plannen:KnoxNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:54:
https://borderlands.com/e...-08-bl3-skill-trees-live/
Xbox C#, .NET, Vissen
Cargo bay deed ik ook in het begin. Niet meer doen.Via de map en dan orbit view kom je overal.KnoxNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:54:
De maingame zonder DLC is sowieso de moeite waard. Je hebt de DLC's ook zeker niet perse nodig. Wel was het bij BL2 zo dat de DLC's zeker de moeite waard waren. Bijvoorbeeld de Tiny Tina DLC zat erg goed in elkaar en gaf heel wat uren speelplezier. Je kan ook gewoon kijken wanneer de DLC's uit zijn welke je wel of niet wil spelen. Een seasonpass kopen kan altijd nog al zal het iets duurder zijn. Als de DLC's voor BL3 net zo goed zijn als bij BL2 dan is die seasonpass het zeker waard.Mit-46 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:58:
Tja de vele vragen, er zijn veel mensen met veel vragen, veel dingen in het spel werken prima maar zijn lastig te vinden omdat het niet intuïtief is.[b]KnoxNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:54:
items die je van shift/borderlands krijgt belanden in je mailbox, kun je in het in-game menu vinden onder social.
Groningerkoek geeft aan dat je mogelijk een soort versnippering krijgt van de community.PilatuS schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:10:
[...]
De maingame zonder DLC is sowieso de moeite waard. Je hebt de DLC's ook zeker niet perse nodig. Wel was het bij BL2 zo dat de DLC's zeker de moeite waard waren. Bijvoorbeeld de Tiny Tina DLC zat erg goed in elkaar en gaf heel wat uren speelplezier. Je kan ook gewoon kijken wanneer de DLC's uit zijn welke je wel of niet wil spelen. Een seasonpass kopen kan altijd nog al zal het iets duurder zijn. Als de DLC's voor BL3 net zo goed zijn als bij BL2 dan is die seasonpass het zeker waard.
Is het vergelijkbaar met bijvoorbeeld COD? Zonder DLC kan je daar bepaalde mappen niet spelen terwijl andere dat wel kunnen.
Of is het meer als Fortnite dat je zonder DLC enkel wat visuele zaken mist en het verder mbt de omvang van het spel niets doet?
Ik begreep er het eerste uit.
Vergelijken met COD is niet te doen, dat is online multiplayer, dit is een coop game.Mit-46 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:17:
[...]
Groningerkoek geeft aan dat je mogelijk een soort versnippering krijgt van de community.
Is het vergelijkbaar met bijvoorbeeld COD? Zonder DLC kan je daar bepaalde mappen niet spelen terwijl andere dat wel kunnen.
Of is het meer als Fortnite dat je zonder DLC enkel wat visuele zaken mist en het verder mbt de omvang van het spel niets doet?
Je zal gewoon met randoms online kunnen spelen, maar niet deze gebieden in gaan.
Als ik het zo lees vind ik het wel vergelijkbaar gezien de beperkingen.Poesmij schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:20:
[...]
Vergelijken met COD is niet te doen, dat is online multiplayer, dit is een coop game.
Je zal gewoon met randoms online kunnen spelen, maar niet deze gebieden in gaan.
Helaas is dit niets voor mij. In ben vrij principieel wanneer het gaat om betaalde DLC.
Enorm bedankt voor de info!
Wanneer ik hier later achter was gekomen had ik enorm gebaald.
Bedoel je dan niet Mayhem mode?SinergyX schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:43:
[...]
Volgens mij na het uitspelen van de game op je schip is een soort van doodshoofd te vinden waar je dit instelt.
Persoonlijk zou ik eerst eens de game uitspelen, gewoon de skills kiezen die jou leuk lijken. Dan heb je een goed gevoel hoe de mechanics werken binnen Borderlands. Wanneer je eerdere delen hebt gespeeld zal dit je eerder duidelijk zijn dan wanneer dit niet het geval is. Borderlands is nog geen week uit dus we weten ook nog niet alles, niet elke legendary is gevonden en uitgetest. Wanneer dit een tijdje heeft gehad zal je builds tegen gaan komen die focussen op bepaalde manier van spelen, welke gear je nodig hebt en welke build je daarvoor nodig hebt. Probeer daar een beetje natuurlijk in te staan, je wordt van zelf beter en je kan in de loop van toekomst altijd kijken hoe andere mensen Fl4K samenstellen.KnoxNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:54:
De onderstaande video laat zien hoe je bijv. zoveel mogelijk crits kan toebrengen met Fl4k, dit is een build die ik in mijn volgende playthrough wil gaan proberen.
Klopt je speelt langszaam maar zeker al je gear slots vrij, tegen het einde van de game heb je alles vrijgespeeld zodat je vier wapens kunt dragen en je class mod etc.KnoxNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:54:
En ik kan nog steeds geen class mods gebruiken, ik ben al boven lvl 10, en heb wel class mods voor bv level 10 in mijn inventory, maar kan deze dus niet gebruiken?
Via orbit view kan je naar elk planeet teruggaan.KnoxNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:54:
Zie onderstaande video waar je je items terug kunt vinden.KnoxNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:54:
Zal best zo heten, maar de setting heeft 'chaos 1/2/3'.
Nog erger, de rest kan er niet in dus dat wordt dan een kickPoesmij schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:20:
[...]
Vergelijken met COD is niet te doen, dat is online multiplayer, dit is een coop game.
Je zal gewoon met randoms online kunnen speln, maar niet deze gebieden in gaan.
De DLC's zijn in die zin belangrijk, wapens en mods. Hammerlock, Tiny en Lillith hebben elk behoorlijk sterke nieuwe guns en mods, dat je ze ergens ook best gaat missen, buiten bij bv Tiny en Lillith het verhaal ook verder gaat (Hammerlock niet).
Maar end content is toch anders dan je zou denken, het gros is gewoon solo bezig omdat ze bosses farmen, kill, exit, load, kill etc. Nu hebben ze gelukkig 2 arena's, maar 1 is bagger en de ander is geen filter bij matchmaking, verwacht dat ze daar eerst flink aan werken voordat er ergens een keer DLC gaat komen.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2019 13:41 ]
Ben sinds gisteren de game op de One X aan het spelen en moet zeggen dat die in performance mode stukken beter speelt dan op de PS4-pro.Omdat ik nog geld op PSN had ben ik eerst voor die versie gegaan.
Vraagje:Nou krijg ik een meding dat ik voor een update naar het main menu moet maar daar zie ik geen optie
Vraagje:Nou krijg ik een meding dat ik voor een update naar het main menu moet maar daar zie ik geen optie
Vind het wel knap altijd dat je nu op fora al ziet "omg the game is so easy! I am already on TVHM" en dan even later "Yea I played with people using weapon spawning guns, cash grenades etc. It's like the game plays itself"...
En dan vragen of ze het spel solo gespeeld hebben zonder al die dingen? Natuurlijk niet, dus hebben ze geen idee over de moeilijkheid/uitdaging, zeker niet als je zwaar gecarried wordt.
Zelf solo tot nu toe 3x dood gegaan:
Eerste miniboss (dude met axe), ik wilde weten hoeveel damage hij doet -> veel
Mouthpiece, ik was half wakker en bleef constant in de blasts staan
achter loot midget aanrennen -> SPLAT -> shit.. 5 fanatics in m'n nek
Heerlijke momenten
En dan vragen of ze het spel solo gespeeld hebben zonder al die dingen? Natuurlijk niet, dus hebben ze geen idee over de moeilijkheid/uitdaging, zeker niet als je zwaar gecarried wordt.
Heerlijke momenten
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De DLC's bij BL2 waren het geld zeker waard. Het is dan wel een DLC, maar eigenlijk is het ook gewoon een nieuw spel. Je krijgt een nieuw verhaal met nieuwe omgevingen en andere nieuwe dingen waar je in het geval van de Tiny Tina DLC zo'n 8 uur mee bezig bent. Dat maakt het qua tijd eigenlijk een volledig spel alleen voor flink minder geld. Zonde om niet te spelen.Mit-46 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:23:
[...]
Helaas is dit niets voor mij. In ben vrij principieel wanneer het gaat om betaalde DLC.
Ik las een stukje over money grenade , wat houdt dit in? Bedoelen ze de Ultraball granaat?
Nooit gebruikt maar zit in me kluis.
Net Killavolt verslagen solo , first run down👍
The Rubber Cheddar Shredder grenade mod features the perk, "Enemies drop a holy metric buttload of cash when damaged." That means, whenever you hurl a grenade at an enemy with this equipped, they will drop a bunch of money on the ground.CallmeGod schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:49:
Ik las een stukje over money grenade , wat houdt dit in? Bedoelen ze de Ultraball granaat?
Dus m.a.w. het is een manier om snel geld te verdienen
Owja ik heb die ook alleen is die level 4.Naxul schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:55:
[...]
The Rubber Cheddar Shredder grenade mod features the perk, "Enemies drop a holy metric buttload of cash when damaged." That means, whenever you hurl a grenade at an enemy with this equipped, they will drop a bunch of money on the ground.
Dus m.a.w. het is een manier om snel geld te verdienen.
Kan ik zeker niet meer gebruiken?
Kan je nog prima gebruiken. Hij doet alleen vrijwel geen schade meer, maar je kan er nog prima dik geld mee verdienen.CallmeGod schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:56:
[...]
Owja ik heb die ook alleen is die level 4.
Kan ik zeker niet meer gebruiken?
Ik gebruik hem nog op level 28
Blijft de level van deze granaat op level 4?Frank1973 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:56:
Ik gebruik hem nog op level 28
Zonder tips uit forums of Youtube te gebruiken heb ik solo ook een toffe ervaring.corset schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:48:
Vind het wel knap altijd dat je nu op fora al ziet "omg the game is so easy! I am already on TVHM" en dan even later "Yea I played with people using weapon spawning guns, cash grenades etc. It's like the game plays itself"...
Heerlijke momenten
same! ik ga nu onderweg naar Killavolt. Heb er al zin in. Geen enkele andere quest meer op de planeet te doen, en level 13jori040 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:58:
[...]
Zonder tips uit forums of Youtube te gebruiken heb ik solo ook een toffe ervaring.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
We spelen nog steeds allemaal hetzelfde spel, maar DLC kunnen extra characters bieden, dat veranderd voor jou niets want je oude characters blijven ongewijzigd en bruikbaar. Wel gaan er nieuwe missies en storylines en waarschijnlijk omgevingen komen waartoe jij geen toegang hebt. Heb je die nodig om het spel jarenlang te kunnen spelen met veel plezier, nope. Verder is er geen PVP dus als je solo speelt maakt het allemaal weinig uit, lekker rennen en knallen blijft.Mit-46 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:17:
[...]
Groningerkoek geeft aan dat je mogelijk een soort versnippering krijgt van de community.
Kijk even "money glitch borderlands 3" op youtubeCallmeGod schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:49:
Ik snap al die mensen niet, als je wilt dat het spel moeilijker is, equip dan wat zwakkere gear voor de uitdaging. Ken genoeg Grinders die eerst duizenden uren spenderen aan de ideale set-up, alles optimaal en dan vinden ze de game te gemakkelijk en haken ze af. Ja natuurlijk werkt dat zo, als jij met je optimale build al moeite hebt dan kan de rest het al helemaal schudden en vind men het spel dus te moeilijk en haken nog veel meer spelers al snel af.corset schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:48:
Heerlijke momenten
Sow wat een spel! Na de eerst borderlands eigenlijk nooit meer gespeelt, er wel interesse in gehad maar af en toe bij vrienden eens deel 2 gespeelt maar dat was het dan ook.
''Vroeger duurde mij games te lang voor dat het interesant werd, geen grind modus dus''.
Moet zeggen sinds dat ik destiny ben gaan spelen steeds meer grind games gaan warderen. Nu ik borderlands 3 heb aangeschaft en moet zeggen wat een te gek spel. Vind het allemaal waal redelijk te doen. Speel zelf met Zane maar moet de skill tree nog beter bekijken, speel nu meer zonder te kijken wat ik upgrade. Lees dat veel mensen moeite hadden met killavolt, terwijl ik dit een van de makkelijkere vond. Zelf veel meer moeite met dat enorme oog of dat monster van in de eerste vault.
Ben nu level 21 en nog lang niet uitgespeeld. Vroeg me af of je online opnieuw moet levelen of dat je je huidige level aanhoud?Als er mensen zijn die het leuk vinden om online wat te knallen... mijn PSN: ZFS_Nickname
''Vroeger duurde mij games te lang voor dat het interesant werd, geen grind modus dus''.
Moet zeggen sinds dat ik destiny ben gaan spelen steeds meer grind games gaan warderen. Nu ik borderlands 3 heb aangeschaft en moet zeggen wat een te gek spel. Vind het allemaal waal redelijk te doen. Speel zelf met Zane maar moet de skill tree nog beter bekijken, speel nu meer zonder te kijken wat ik upgrade. Lees dat veel mensen moeite hadden met killavolt, terwijl ik dit een van de makkelijkere vond. Zelf veel meer moeite met dat enorme oog of dat monster van in de eerste vault.
Ben nu level 21 en nog lang niet uitgespeeld. Vroeg me af of je online opnieuw moet levelen of dat je je huidige level aanhoud?Als er mensen zijn die het leuk vinden om online wat te knallen... mijn PSN: ZFS_Nickname
Stance Fanatic
Je kan met je huidige karakter en level online gaan spelen.Nicknamee schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:19:
Vroeg me af of je online opnieuw moet levelen of dat je je huidige level aanhoud?
Beste Groningerkoek en PilatuS,
Bedankt voor de moeite en uitleg!
Ik ga het gewoon proberen!
Bedankt voor de moeite en uitleg!
Ik ga het gewoon proberen!
Is een bug, krijg ook vaak die Melding van een update maar die is er niet, kun je gewoon negeren.jori040 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:44:
Ben sinds gisteren de game op de One X aan het spelen en moet zeggen dat die in performance mode stukken beter speelt dan op de PS4-pro.Omdat ik nog geld op PSN had ben ik eerst voor die versie gegaan.
3x pas? Ik zit over de 50 denk ik nucorset schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:48:
Heerlijke momenten
3x badass, 2 antoined tinkers en 2 rocket fanantics, veel plezier
En qua bosses, geen idee hoevaak ik daar ben dood gegaan, zeker de laatste paar zijn echt overkill bulletsponges waar het gewoon respawn & retry is, hopelijk dat er nog een partymember levend is zodat de boss niet reset.
Moet wel zeggen dat TVHM 'makkelijker' is vanwege de veel krachtigere wapens, al moet je bij chaos1/2/3 (of mayhem, ingame heet het chaos) goed op de effects letten (zoals -50% normal gun weapon, +50% shock damage etc). Zeker daar is het slim op minimaal 2 elementen in te zetten, zodat je altijd makkelijk kan wisselen.
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2019 15:12 ]
Toffe game tot nu toe. Hoop wel dat er snel een patch komt, want heb af en toe nog wel wat frame stutters terwijl de framerate rond de 80 - 100 zit.
Vond Borderlands 2 qua characters heel vermakelijk en Handsome Jack was geweldig. Borderlands 3 zijn de luitjes voornamelijk irritant geschreven, net of de game te veel z'n best wil doen om op Borderlands 2 te lijken.
Gelukkig maakt de gameplay en de hoeveelheid aan loot dat meer dan goed. Ben van Zane een Speeddemon Shotgun Assassin aan t maken. Die gast gaat als n malle met al zijn kill skills in de drone tree. Echt donders lachen.
Vond Borderlands 2 qua characters heel vermakelijk en Handsome Jack was geweldig. Borderlands 3 zijn de luitjes voornamelijk irritant geschreven, net of de game te veel z'n best wil doen om op Borderlands 2 te lijken.
Gelukkig maakt de gameplay en de hoeveelheid aan loot dat meer dan goed. Ben van Zane een Speeddemon Shotgun Assassin aan t maken. Die gast gaat als n malle met al zijn kill skills in de drone tree. Echt donders lachen.
Top allen en @Naxul !
Gaat stukken beter nu.
Sommige dingen vind ik echt onduidelijk, ook al ben ik geen bl newb
Gaat stukken beter nu.
Sommige dingen vind ik echt onduidelijk, ook al ben ik geen bl newb
Oh lol, na bijna 3.000 uur in Destiny 2 ben ik juist blij dat Borderlands niet zo'n grinder isNicknamee schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:19:
Sow wat een spel! Na de eerst borderlands eigenlijk nooit meer gespeelt, er wel interesse in gehad maar af en toe bij vrienden eens deel 2 gespeelt maar dat was het dan ook.
Verwijderd
Alsnog, zou leuk zijn als er een soort scaling is zoals torment slider/ rift level bij diablo. Mayhem is leuk, maar niet voldoende. Ik speel alles solo trouwens, coop alleen als een quest bugged is: tot nu toe 2 keer gehad.Groningerkoek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:16:
[...]
Ik snap al die mensen niet, als je wilt dat het spel moeilijker is, equip dan wat zwakkere gear voor de uitdaging. Ken genoeg Grinders die eerst duizenden uren spenderen aan de ideale set-up, alles optimaal en dan vinden ze de game te gemakkelijk en haken ze af. Ja natuurlijk werkt dat zo, als jij met je optimale build al moeite hebt dan kan de rest het al helemaal schudden en vind men het spel dus te moeilijk en haken nog veel meer spelers al snel af.
Net Katagawa ball boss gehad..intense toestanden maar wel gehaald en een legendary smg :..apt tsunami.
Doet deftige damage....en eindelijk ook Killavolt plat.
Een beter schild en een andere gun deden het.
Doet deftige damage....en eindelijk ook Killavolt plat.
Een beter schild en een andere gun deden het.
[ Voor 24% gewijzigd door internaut op 17-09-2019 22:23 ]
Is mayhem 3 niet uitdagend genoeg dan?Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:50:
[...]
Alsnog, zou leuk zijn als er een soort scaling is zoals torment slider/ rift level bij diablo. Mayhem is leuk, maar niet voldoende. Ik speel alles solo trouwens, coop alleen als een quest bugged is: tot nu toe 2 keer gehad.
Ook net die bal gehaald, maar die baas vond ik dan weer supersimpel...
Moet wel zeggen dat ik ondertussen ook Fl4k speel en geen Amara meer. Met de fade away tree, met al die health regen, plus je pet die afleidt en je ook nog komt reviven, Fl4k is echt super tanky.
ZO veel makkelijker dan Amara in je eentje.
Moet wel zeggen dat ik ondertussen ook Fl4k speel en geen Amara meer. Met de fade away tree, met al die health regen, plus je pet die afleidt en je ook nog komt reviven, Fl4k is echt super tanky.
ZO veel makkelijker dan Amara in je eentje.
Gamertag: FinrazielNL
Die bal heb ik gisteravond ook gehad als Zane, die ging voor mij idd ook nog wel maar ik moet nog steeds terug voor die etter van een Killavolt
Niet in de zinnen van destiny 2 nee. Maar ben zegmaar dit soort games gaan warderen omdat dr n lichte grind in zit. Ben voornamelijk een Call of duty speler dus meer een soort arcade games gewend zegmaarGroningerkoek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:10:
[...]
Oh lol, na bijna 3.000 uur in Destiny 2 ben ik juist blij dat Borderlands niet zo'n grinder is
Stance Fanatic
Gisteren een legendary beastmaster class mod uit een slot machine getrokken.
Frothing red fang
In de tekst bar staat: While Gamma burst is active Fl4K's pet taunts all enemies
Verder staat eronder in rode tekst: mean and green
Slaat dit op het taunting of is er nog een extra bonus op de class mod?
Frothing red fang
In de tekst bar staat: While Gamma burst is active Fl4K's pet taunts all enemies
Extra bonusPhysx schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:26:
Gisteren een legendary beastmaster class mod uit een slot machine getrokken.
Frothing red fang
Rode tekst was in BL2 altijd een extra bonus waar mensen zelf achter moesten komen wat het deed.
Zelf gister met FL4K die electro dude gedaan.. nou wat een nachtmerrie verhalen zeg, ja hij was lastig maar zeker niet zo'n drama als mensen ervan maken.
Als hij het hele veld onder stroom zet, kijk dan rond. Er zijn steeds enkele tiles niet onder stroom, ga daar staan en je bent veilig. Ook als Gunpet Fl4K kan je gewoon rondrennen, health regennen (health regen bij movement) en je krijgt meer health dan je kan verliezen
Meest irritante stuk vond ik zijn wapen.
Tot nu toe meest frustrerende boss, in de Monk Temple. (samen met
spoiler:
). niet lastig, maar gewoon zo irritant saai.
Maya
Ik heb als laatste boss
verslagen. Wat een eikel is dat.Die heeft me zeker een keer of 10 doodgemept
Nog even verder gespeeld en ben nu level 26.
Welk level ben je als je de story complete? Vorige BL games was het tegen de 30 toch. Heb niet het gevoel dat ik binnen 4 levels op het einde ben.
Heb nu met zane ook de drone erbij gepakt. Die is toch wel erg lekker. Moet maar eens respeccen want die tree ziet er ook erg lekker uit.
spoiler:
Billy, The Anointed
verslagen. Wat een eikel is dat.Die heeft me zeker een keer of 10 doodgemept
Welk level ben je als je de story complete? Vorige BL games was het tegen de 30 toch. Heb niet het gevoel dat ik binnen 4 levels op het einde ben.
Heb nu met zane ook de drone erbij gepakt. Die is toch wel erg lekker. Moet maar eens respeccen want die tree ziet er ook erg lekker uit.
[ Voor 17% gewijzigd door JSchut op 18-09-2019 09:00 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Er zit een verschil in, bij COD krijg je een paar simpele maps die bijna niets toevoegen.Mit-46 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:23:
[...]
Als ik het zo lees vind ik het wel vergelijkbaar gezien de beperkingen.
Enorm bedankt voor de info!
Wanneer ik hier later achter was gekomen had ik enorm gebaald.
Bij borderlands is dit vaak gewoon een heel verhaal, ga maar eens kijken naar de tiny tina dlc van borderlands 2. Deze dlc was echt geweldig om te spelen. Het is meer dan alleen een nieuwe map waar je hetzelfde kan doen als alle andere mappen zoals bij COD en het na een uurtje spelen wel gezien heb.
Dat je deze gebieden niet kan spelen als je dit niet gekocht heb is dan ook logisch en geen beperking.
Als je het niet wilt, wil ik je zeker niet overhalen, maar de dlc van borderlands is echt wel een van de betere.
Dat had ik ook wel begrepen van de uitleg. Bedankt voor de toelichting.Poesmij schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:08:
[...]
Er zit een verschil in, bij COD krijg je een paar simpele maps die bijna niets toevoegen.
Bij borderlands is dit vaak gewoon een heel verhaal, ga maar eens kijken naar de tiny tina dlc van borderlands 2. Deze dlc was echt geweldig om te spelen. Het is meer dan alleen een nieuwe map waar je hetzelfde kan doen als alle andere mappen zoals bij COD en het na een uurtje spelen wel gezien heb.
Dat je deze gebieden niet kan spelen als je dit niet gekocht heb is dan ook logisch en geen beperking.
Als je het niet wilt, wil ik je zeker niet overhalen, maar de dlc van borderlands is echt wel een van de betere.
Dat maakt het inderdaad niet hetzelfde en geeft inderdaad veel meer waarde aan de DLC.
Ik wilde het gisteren aanschaffen maar was vergeten dat het via de PS store 70 euro's is. Dat vind ik wat veel dus van het weekend eens op zoek naar een variant op een schijfje. Kan ik meteen heel mijn weekend goed benutten en mij hier weer melden met nieuwe vragen.
Vanochtend de story missions afgerond. Vermaak me goed met deze game. Vanavond weer verder met Mayhem mode en de overige missies.
Blij dat ik toch gekozen had voor de versie met season pass. Als de dlc net zo gaat worden als bij de vorige delen komt er nog veel moois voor ons.
Ik speel overigens met Zane en de duo clone’s. Bevalt gord, maar begrijp dat dit een van de mindere characters is?
Blij dat ik toch gekozen had voor de versie met season pass. Als de dlc net zo gaat worden als bij de vorige delen komt er nog veel moois voor ons.
Ik speel overigens met Zane en de duo clone’s. Bevalt gord, maar begrijp dat dit een van de mindere characters is?
[ Voor 17% gewijzigd door Henkje.doc op 18-09-2019 09:44 ]
Ben gisteren ook begonnen aan Borderlands 3 nadat ik Deel 1 en 2 grijs gespeeld heb,
Zelf ben ik geen echte gamer, maar Borderlands is toch wel mijn favoriete game, waarin je zelf een beetje bepaalt wat je doet.
Deel 3 is weer heel uitdagend. En vooral het avontuurlijke, vele sidequests, humor en de aparte stijl maken het weer compleet!
Alleen weet ik even niet wat de fijnste character is.
Speel nu met Gunner, maar vindt robotgeval eigenlijk niet zo spannend.
Zelf ben ik geen echte gamer, maar Borderlands is toch wel mijn favoriete game, waarin je zelf een beetje bepaalt wat je doet.
Deel 3 is weer heel uitdagend. En vooral het avontuurlijke, vele sidequests, humor en de aparte stijl maken het weer compleet!
Alleen weet ik even niet wat de fijnste character is.
Speel nu met Gunner, maar vindt robotgeval eigenlijk niet zo spannend.
[ Voor 14% gewijzigd door H.Boss op 18-09-2019 09:47 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Digital foundry heeft de performance analyse van de base consoles live:
YouTube: Borderlands 3: PS4 vs Xbox One Performance Tested! Better Optimised ...
EDIT:
PS4: 1080p met AF, iets meer foliage dan de X1, gelijk aan de LOD op PS4 pro, vsynched 30 fps, met in heftige actie af en toe een korte drop naar 28/29
X1: 900p, geen AF, minder foliage, gelijke LOD aan de X1X, vsynched 30 FPS, met in heftige actie af en toe een korte drop naar 28/29
Als ik zo de footage zie lijkt het me prima speelbaar op de base consoles, zolang je OK bent met 30 FPS.
Is voor mij dan wel een poging waard
YouTube: Borderlands 3: PS4 vs Xbox One Performance Tested! Better Optimised ...
EDIT:
PS4: 1080p met AF, iets meer foliage dan de X1, gelijk aan de LOD op PS4 pro, vsynched 30 fps, met in heftige actie af en toe een korte drop naar 28/29
X1: 900p, geen AF, minder foliage, gelijke LOD aan de X1X, vsynched 30 FPS, met in heftige actie af en toe een korte drop naar 28/29
Als ik zo de footage zie lijkt het me prima speelbaar op de base consoles, zolang je OK bent met 30 FPS.
Is voor mij dan wel een poging waard
[ Voor 42% gewijzigd door vectormatic op 18-09-2019 10:10 ]
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Level is niet zo belangrijk meer qua verhaal, ik speel met een 36 flak die al bijna klaar is met TVHM, alles schaalt gewoon met je mee tot je lvl50 bent (hoogste wat ik daar heb gezien is lvl52 mobs).JSchut schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:59:
Zane is de Axton van BL2, weinig spelen hem, meeste vinden hem matig op z'n best. Maar was er gister met eentje die prima z'n mannetje stond, niet teveel luisteren naar wat mensen negatief over andere classes zeggen, speel wat je leuk vind, alles is wel goed te spelen.Henkje.doc schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:44:
Zit nu in laatste deel van TVHM, dropt voor mij eindelijk die 50/50 legendary class mod, komt die verplichte cutscene (ingame) die je niet kan skippen 'disconnected from host'. Terug in de game, niets in mijn lost-item box, gast niet meer online.. kut

Kwam nog wel een grappige bug tegen, normaal heeft moze iets van 10% kans bij granaat er eentje terug te krijgen (die ik opkrik naar 30% door split-3 granaat), had ik opeens zo'n goed als 100% kans. Fastball met 40-50k damage en direct eentje terug, heb die hammerlock boss nog nooit zo snel neer zien gaan
Deze ook nog geloot, samen met die metric ton gold drop granaat is dat niet normaal hoeveel geld je hebt na 1 gevecht.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2019 10:05 ]
Het is gewoon van nogal wat variabelen afhankelijk hoe lastig dat hij is... Ik heb hem net met Fl4k gedaan en nu was hij supereasy terwijl hij me met Amara praktisch deed ragequiten. Ik heb hem toen maar overgeslagen omdat hij het plezier in de game voor me aan het vergallen was.corset schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:43:
Zelf gister met FL4K die electro dude gedaan.. nou wat een nachtmerrie verhalen zeg, ja hij was lastig maar zeker niet zo'n drama als mensen ervan maken.
Als hij het hele veld onder stroom zet, kijk dan rond. Er zijn steeds enkele tiles niet onder stroom, ga daar staan en je bent veilig. Ook als Gunpet Fl4K kan je gewoon rondrennen, health regennen (health regen bij movement) en je krijgt meer health dan je kan verliezen
Helaas was ik nu ook een paar levels hoger en kon ik hem zelfs praktisch facetanken, maar Fl4k's health regen en zijn pet maken hem gewoon VEEL tankier. Met Amara zag ik ook wel die tegeltjes waar de shock eerder ophield, maar het duurt even voordat die tegels veilig zijn en dan was ik al te veel health kwijt. Ook kon ik met Amara niet goed bij hem in de buurt blijven want ik moest health zoeken en dan doet hij die move inderdaad vaker. Als je gewoon bovenop hem kan blijven en hem continu bestoken dan doet hij het niet zo vaak.
Het zal daarnaast ook een kwestie zijn van dat de ene persoon bij boss A heel veel moeite heeft terwijl die voor een ander supersimpel is, terwijl het bij een andere boss weer andersom is. Bij Bloodborne merkte je dat heel erg, sommige bosses had ik heel veel moeite mee terwijl het online lijkt alsof iedereen die bij de 1e poging neer heeft en dan kom je bij een boss waar je veel nachtmerrie verhalen over hoort en die gaat voor jou dan bij de 1e poging neer. Borderlands is geen soulsborne uiteraard, maar het effect zal in mindere mate hier ook wel opgaan.
Oh dat zeker, ik kan niet zeggen hoe andere classes er zijn.Finraziel schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:06:
[...]
Het is gewoon van nogal wat variabelen afhankelijk hoe lastig dat hij is... Ik heb hem net met Fl4k gedaan en nu was hij supereasy terwijl hij me met Amara praktisch deed ragequiten. Ik heb hem toen maar overgeslagen omdat hij het plezier in de game voor me aan het vergallen was.
Helaas was ik nu ook een paar levels hoger en kon ik hem zelfs praktisch facetanken, maar Fl4k's health regen en zijn pet maken hem gewoon VEEL tankier. Met Amara zag ik ook wel die tegeltjes waar de shock eerder ophield, maar het duurt even voordat die tegels veilig zijn en dan was ik al te veel health kwijt. Ook kon ik met Amara niet goed bij hem in de buurt blijven want ik moest health zoeken en dan doet hij die move inderdaad vaker. Als je gewoon bovenop hem kan blijven en hem continu bestoken dan doet hij het niet zo vaak.
Het zal daarnaast ook een kwestie zijn van dat de ene persoon bij boss A heel veel moeite heeft terwijl die voor een ander supersimpel is, terwijl het bij een andere boss weer andersom is. Bij Bloodborne merkte je dat heel erg, sommige bosses had ik heel veel moeite mee terwijl het online lijkt alsof iedereen die bij de 1e poging neer heeft en dan kom je bij een boss waar je veel nachtmerrie verhalen over hoort en die gaat voor jou dan bij de 1e poging neer. Borderlands is geen soulsborne uiteraard, maar het effect zal in mindere mate hier ook wel opgaan.
En inderdaad, Boss A is voor de een makkelijker dan Boss B, terwijl het voor anderen andersom is.
Bloodborne had ik dat met Amygdala.. fuck die boss, terwijl ik vrolijk zonder moeite de Moon Presence afmaakte
Oh nice. Van BL2 wist ik het maar ik dacht dat ze hem misschien wat zichtbaarder hadden gemaaktcorset schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:43:
[...]
Extra bonus![]()
Rode tekst was in BL2 altijd een extra bonus waar mensen zelf achter moesten komen wat het deed.
Tot nu toe meest frustrerende boss, in de Monk Temple. (samen metspoiler:). niet lastig, maar gewoon zo irritant saai.Maya
Ik heb deze:

Iemand enig idee wat deze zou moeten doen? Ik ben er nog niet achter gekomen maar had ook niet echt de tijd meer om zaken te testen...
En die vond ik juist weer super simpel.JSchut schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:59:
Ik heb als laatste boss
spoiler:Billy, The Anointed
verslagen. Wat een eikel is dat.Die heeft me zeker een keer of 10 doodgemeptNog even verder gespeeld en ben nu level 26.
Ik ben zodra hij spawnde een stuk terug gegaan op de map tot ik in een andere zaal kwam waar het met veel beschutting niets meer was dan rondjes rennen en achteruit schieten en af en toe extra damage met de gunner. Als je in de zaal blijft waar hij spawned zal het inderdaad wel een eikel zijn
Is dat zo? Nam eigenlijk aan van niet omdat ik verhalen las van mensen die niet verder konden omdat ze te laag level waren een eerst side quests moesten doen.SinergyX schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:01:
[...]
Level is niet zo belangrijk meer qua verhaal, ik speel met een 36 flak die al bijna klaar is met TVHM, alles schaalt gewoon met je mee tot je lvl50 bent (hoogste wat ik daar heb gezien is lvl52 mobs).
Zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan. Tenminsten ik switchte steeds van kamers. Zo kreeg ik een beetje luchtGroningerkoek schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:35:
[...]
En die vond ik juist weer super simpel.
Ik ben zodra hij spawnde een stuk terug gegaan op de map tot ik in een andere zaal kwam waar het met veel beschutting niets meer was dan rondjes rennen en achteruit schieten en af en toe extra damage met de gunner. Als je in de zaal blijft waar hij spawned zal het inderdaad wel een eikel zijn
[ Voor 37% gewijzigd door JSchut op 18-09-2019 10:41 ]
Er zal wel een ondergrens zijn qua lvl, maar kan je met matchmaking alsnog meegaan met iemand die wel juiste level is, alles schaalt naar jouw level (ook al is de host 10 lvls hoger).JSchut schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:40:
[...]
Is dat zo? Nam eigenlijk aan van niet omdat ik verhalen las van mensen die niet verder konden omdat ze te laag level waren een eerst side quests moesten doen.
[...]
Zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan. Tenminsten ik switchte steeds van kamers. Zo kreeg ik een beetje lucht
Blijkbaar schaalt tvhm dan, in de eerste playthrough is dat inderdaad niet zo.JSchut schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:40:
[...]
Is dat zo? Nam eigenlijk aan van niet omdat ik verhalen las van mensen die niet verder konden omdat ze te laag level waren een eerst side quests moesten doen.
Tvhm is dan dus de uvhm van BL2.
Normal scaled voor zover ik kan vinden dus niet.
Welk level was je toen je de story af had?Henkje.doc schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:44:
Vanochtend de story missions afgerond. Vermaak me goed met deze game. Vanavond weer verder met Mayhem mode en de overige missies.
Dit deed ik ook, alleen dashte de baas dan regelmatig buiten het level en kwam niet meer terug,Groningerkoek schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:35:
[...]
En die vond ik juist weer super simpel.
Heb hem dus maar in de 1e gang verslagen
Hoe stom ook, het ontkoppelen en opnieuw koppelen was de oplossing...Groningerkoek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:20:
[...]
Volgens de melding heb je al een pan gekoppeld aan je PSN account, even op de shift website kijken welke account er gekoppeld is, en desnoods even alles ontkoppelen en opnieuw koppelen.
"have you tried turning it off and on again?"
Wat deze doet weet ik niet, maar de BL filosofie bij rode tekst op items is "equip het en kijk wat er gebeurt".Physx schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:28:
[...]
Oh nice. Van BL2 wist ik het maar ik dacht dat ze hem misschien wat zichtbaarder hadden gemaakt
Ik heb deze:
[Afbeelding]
Iemand enig idee wat deze zou moeten doen? Ik ben er nog niet achter gekomen maar had ook niet echt de tijd meer om zaken te testen...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Is ook vaak gewoon maar een titel, of enkel hint naar de aangegeven effecten.boe2 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:14:
[...]
Wat deze doet weet ik niet, maar de BL filosofie bij rode tekst op items is "equip het en kijk wat er gebeurt".
Zoals op de transformer shield: There's more then your eye can see
is puur referentie naar 'More than Meets the Eye' van de bekende series.
De werking ervan zelf staat allemaal beschreven, zonder hidden zut.
Laatste missie staat als een lvl34 geschreven, ik was zelf lvl33. (en was op 35 al op TVHM bezig, dus moet max 34 zijn geweest toen ik story af had in normal). Maar ik liep dus mee met iemand die 36 was, dus kon gewoon de missies blijven doen.JSchut schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:58:
Tvhm is dan dus de uvhm van BL2.
[...]
Welk level was je toen je de story af had?
(zover ik zie, zou het technisch mogelijk zijn om iemand vanaf lvl1 al mee te laten lopen op alle missies).
Wanneer kunnen we verwachten dat de level cap omhoog gaat? Wanneer de DLC gereleased wordt? En wanneer zal dat zijn? Samen met de steam release ongeveer?
Ik snap het even niet, volgens mijn Rewards heb ik een Diamond Loot Golden Chest Key. En er staat bij dat ik die kan redeemen bij de golden chest op Sanctuary III. Maar als ik daarvoor sta kan ik enkel mijn 'normale' golden keys gebruiken. Doe ik iets fout, of zie ik iets over het hoofd?
Shift key toevallig gevonden online, of heb je daadwerkelijk de diamond loot box?Remy!!!! schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:00:
Ik snap het even niet, volgens mijn Rewards heb ik een Diamond Loot Golden Chest Key. En er staat bij dat ik die kan redeemen bij de golden chest op Sanctuary III. Maar als ik daarvoor sta kan ik enkel mijn 'normale' golden keys gebruiken. Doe ik iets fout, of zie ik iets over het hoofd?
Maar dat is gewoon een golden key, geen bijzondere key.
Inderdaad gewoon online gevonden, ah helaas.
Vaak doet het wel wat is mijn ervaring.SinergyX schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:28:
[...]
Is ook vaak gewoon maar een titel, of enkel hint naar de aangegeven effecten.
Zoals op de transformer shield: There's more then your eye can see
is puur referentie naar 'More than Meets the Eye' van de bekende series.
De werking ervan zelf staat allemaal beschreven, zonder hidden zut.
Gisteren een legendary assault rifle gevonden welke amper damage zou moeten doen volgens de stats.
De rode tekst was iets met "big boom for small hands" ofzo
Toch even geprobeerd en hij deed onwijs veel damage, sommige kogels ontploffen bij impact en blaast echt door humans heen (is fire weapon).
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
De story line is verrassend lang. In BL2 was je op lvl 25-30 wel klaar. In BL3 ga je naar minstens lvl 45-50 als je alle side quests en discovery zaken (groene icoontjes op de map) er bij pakt.JSchut schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:59:
Ben nu level 42 maar nog niet op het einde. Prima vermaak alleen met de storyline al!
Het is inderdaad een mixed bag, denk nu al zo'n 40 soorten legendaries gezien, de 1 compleet briljant, de ander compleet nutteloos. Verzamel ze nu allemaal maar gewoon, misschien ooit nog eens handig.Famous schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:28:
[...]
Vaak doet het wel wat is mijn ervaring.
Gisteren een legendary assault rifle gevonden welke amper damage zou moeten doen volgens de stats.
De rode tekst was iets met "big boom for small hands" ofzo![]()
Toch even geprobeerd en hij deed onwijs veel damage, sommige kogels ontploffen bij impact en blaast echt door humans heen (is fire weapon).
Maar moet nog beginnen met boss farming, vooralsnog alle legendaries heb ik uit storybosses en random loots (antoined en lootmidgets), neem aan dat er wel weer boss specifieke drops zijn.
Gebruik zelf maar 2 legendaries, andere 2 guns purple, die zijn per saldo nog beter dan de rest wat ik heb (legendary en degelijke splash nog amper gevonden).
Heb Killavolt nu een paar keer gedaan meer hij dropt die 9Volt niet
Het is bij BL3 niet anders dan bij BL2 wat betreft drops. Bepaalde bosses droppen bepaalde items, maar niet iedere keer. Geen idee wat de droprates precies is, het kan 2% zijn of 20% zijn, maar ergens daar tussen in zal het zitten. Soms heb je een drop de eerste keer en soms moet je 30 runs maken. Uiteindelijk zal iedere boss alles droppen wat ie kan droppen, maar met mazzel heb je het de eerste keer of de derde keer, met pech moet je 50 runs doen.jori040 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:39:
Heb Killavolt nu een paar keer gedaan meer hij dropt die 9Volt niet
Of bosses droppen 2 legends bij jouw Coop partner en 0 bij jou 
Gisteren kwam ik op level 7 trouwens een Chubby tegen, wel grappig gezien die bij BL2 enkel spawnde bij UVHM toch?
Gisteren kwam ik op level 7 trouwens een Chubby tegen, wel grappig gezien die bij BL2 enkel spawnde bij UVHM toch?
Killavolt is zo'n watje die ik solo plat had.Famous schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:45:
Of bosses droppen 2 legends bij jouw Coop partner en 0 bij jou
Ik zeg volgens mij nergens dat het een moeilijke boss is?jori040 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:54:
[...]
Killavolt is zo'n watje die ik solo plat had.
Geef alleen aan dat het flink kan verschillen wat betreft drops.
In mijn verhaal was geen coop partner.Famous schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:55:
[...]
Ik zeg volgens mij nergens dat het een moeilijke boss is?![]()
Geef alleen aan dat het flink kan verschillen wat betreft drops.
Iedere boss is met de juiste gear simpel om te doen. Of een boss wel of niet lastig is hangt van genoeg dingen af. Ik denk niet dat je kan zeggen dat een bepaalde boss makkelijk of moeilijk is als het voor het grootste deel niet eens van de boss afhangt.jori040 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:54:
[...]
Killavolt is zo'n watje die ik solo plat had.
Zelf nu net bezig op Eden-6, naar mijn gevoel een van de grootste planeten so far. Vermaak me kostelijk met de content, veel blijven hangen om bosses te farmen, kijken wat voor Legendaries ze droppen.
Ook dat maakt niet uit of doelde ik op..

Vooral even door krijgen hoe die "speelt" dan is het wel redelijk easy ja op de Normal gameplayPilatuS schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:18:
[...]
Iedere boss is met de juiste gear simpel om te doen. Of een boss wel of niet lastig is hangt van genoeg dingen af. Ik denk niet dat je kan zeggen dat een bepaalde boss makkelijk of moeilijk is als het voor het grootste deel niet eens van de boss afhangt.

Kan iemand mij misschien helpen aan een "The Rubber Cheddar Shredder grenade mod" te komen? Zelf heb ik de deluxe versie niet maar ik las dat iemand die dat wel heeft bij elk nieuwe character weer dezelfde grenade mod krijgt. (Kom nu nogal wat geld te kort @ lvl25) Ik speel op de PC.
[ Voor 3% gewijzigd door Xarzo op 18-09-2019 16:40 ]
Hoe zat het ook alweer met die golden keys. Die gaan over alle characters heen? Of zijn die gebonden aan je huidige character? Ik heb er al een aantal geredeemed. Maar ben pas net begonnen met Zane en nog niet bij sanctuary aangekomen. Dus ik heb ze nog niet gezien. Maar ik wil misschien toch wel liever fl4k of moze proberen en ze daarmee gebruiken.
Spielerei...
Golden keys zijn er voor de account, dus voor allemaal bruikbaarel-jorge schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:01:
Hoe zat het ook alweer met die golden keys. Die gaan over alle characters heen?
Net even circle of slaughter gedaan ben zelf 18 maar is gewoon niet te doen. Snap ook niet dat de rest alle vijanden zo dood hebben.
Ook bijna 1 miljoen dollar bij elkaar geraapt.
Lijkt me niet echt eerlijk gaan.
Centen maar besteed aan meer ammo dragen.
Ook bijna 1 miljoen dollar bij elkaar geraapt.
Lijkt me niet echt eerlijk gaan.
Centen maar besteed aan meer ammo dragen.
Mogelijk zo'n beetje de beste manier om legendaries te vinden: YouTube: Borderlands 3 | Guaranteed Loot Tink Farm (Fast Legendaries!)
Edit: Nieuwe video over de PC performance: YouTube: Borderlands 3 PC: The Best Settings For 'Bang For the Buck' FPS vs Q...
Grappig om te zien wat Volumetric Fog bijvoorbeeld doet. Van ultra naar low scheelt gigantisch en je ziet er niet heel veel van.
Edit2: Nog even wat dingen getest. Vooral die Volumetric Fog en Screen Space Reflections maken een enorm verschil. Heb alles verder op high staan maar wel 10fps of meer er bij door die 2 op medium te zetten. Voor iedereen op de PC die wat meer frames wil zeker aan te raden. Gelijk alles op medium of low zetten is vaak niet eens nodig afhankelijk van de setup. Het zijn vooral deze 2 settings die enorm schelen.
Edit: Nieuwe video over de PC performance: YouTube: Borderlands 3 PC: The Best Settings For 'Bang For the Buck' FPS vs Q...
Grappig om te zien wat Volumetric Fog bijvoorbeeld doet. Van ultra naar low scheelt gigantisch en je ziet er niet heel veel van.
Edit2: Nog even wat dingen getest. Vooral die Volumetric Fog en Screen Space Reflections maken een enorm verschil. Heb alles verder op high staan maar wel 10fps of meer er bij door die 2 op medium te zetten. Voor iedereen op de PC die wat meer frames wil zeker aan te raden. Gelijk alles op medium of low zetten is vaak niet eens nodig afhankelijk van de setup. Het zijn vooral deze 2 settings die enorm schelen.
[ Voor 77% gewijzigd door PilatuS op 18-09-2019 20:30 ]
Na het veel te veel farmen van Chupacabra kreeg ik een legendary drop.... Een Burning Gratifying Laser-Sploder.

Een vlammenwerpende assaultrifle die echt overal doorheen brand. In combinatie met mijn Fl4k ammoregen crit skill kan ie bijna onbeperkt blijven schieten zonder te herladen. Te OP?, tja
. Geweldig spel BL 3.

Een vlammenwerpende assaultrifle die echt overal doorheen brand. In combinatie met mijn Fl4k ammoregen crit skill kan ie bijna onbeperkt blijven schieten zonder te herladen. Te OP?, tja
Nog wat verder getest met de settings op de PC. Zelfs alles op ultra is prima te doen, als die 2 settings maar op medium staan. Dit geeft flink meer frames met vrijwel alles op ultra tegenover alles op high.
Misschien wat voor de TS ? : Zet Volumetric Fog en Screen Space Reflections op medium.
Misschien wat voor de TS ? : Zet Volumetric Fog en Screen Space Reflections op medium.
Welke talents hebben jullie voor fl4k...? Heeft iemand een build voor mij?
Thanks voor de tip!PilatuS schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:21:
Nog wat verder getest met de settings op de PC. Zelfs alles op ultra is prima te doen, als die 2 settings maar op medium staan. Dit geeft flink meer frames met vrijwel alles op ultra tegenover alles op high.
Ik heb nu alles op Ultra behalve de twee bovenstaande zaken op off en dit allemaal op 3440x1440 en krijg nu 50-55fps. En dit met een GTX1660.
Die twee opties hadden gigantisch veel invloed op de performance!
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hier loopt het nu ook eindelijk zoals het hoort. Met een GTX1080Ti op 3840x1600, met nu meestal rond de 65 tot 75fps. Af en toe nog wel drops naar 60 of 55fps, maar dat hou je toch. Nu wel alleen momenten met uitschieters naar 90fps waar dat eerst nooit boven de 70fps was.H.Boss schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:54:
[...]
Thanks voor de tip!
Ik heb nu alles op Ultra behalve de twee bovenstaande zaken op off en dit allemaal op 3440x1440 en krijg nu 50-55fps. En dit met een GTX1660.
Die twee opties hadden gigantisch veel invloed op de performance!
Heb ook bijna geen stutters of flinke frame drops meer. Al zal n flinke patch nog veel goed kunnen doen. Texture streaming op Ultra en directx 12 zorgen erbij iig voor dat het bijna helemaal soepel loopt.
Vind die beloning die je telkens krijgt na een x aantal kills met een wapen van een desbetreffende fabrikant een fantastische toevoeging. Jakobs pistool, sniper en shotgun is alles dat ik nodig heb.
Vind die beloning die je telkens krijgt na een x aantal kills met een wapen van een desbetreffende fabrikant een fantastische toevoeging. Jakobs pistool, sniper en shotgun is alles dat ik nodig heb.