• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Xarzo schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:39:
Kan iemand mij misschien helpen aan een "The Rubber Cheddar Shredder grenade mod" te komen? Zelf heb ik de deluxe versie niet maar ik las dat iemand die dat wel heeft bij elk nieuwe character weer dezelfde grenade mod krijgt. (Kom nu nogal wat geld te kort @ lvl25) Ik speel op de PC.
Benader eventjes een speler die genoteerd staan in de TS, met een beetje gelukt help een van hen je verder.
CallmeGod schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:21:
Net even circle of slaughter gedaan ben zelf 18 maar is gewoon niet te doen. Snap ook niet dat de rest alle vijanden zo dood hebben.
Op de PS4 kwam ik niet door de wachtrij heen, toen wilde ik in-game naar het gebied gaan maar volgens mij is dat nog niet toegankelijk omdat ik nog niet ver genoeg ben in het verhaal (nog niet uitgespeeld). Heeft iemand hier ook last daarvan?
Aggressor schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:41:
Welke talents hebben jullie voor fl4k...? Heeft iemand een build voor mij?
Deze build ga ik proberen.
CrapperDeCrap schreef op donderdag 19 september 2019 @ 01:41:
Heb ook bijna geen stutters of flinke frame drops meer. Al zal n flinke patch nog veel goed kunnen doen. Texture streaming op Ultra en directx 12 zorgen erbij iig voor dat het bijna helemaal soepel loopt.
Is een kwestie van tijd, volgens mij had Gearbox via Twitter bevestigd dat ze bezig zijn.
CrapperDeCrap schreef op donderdag 19 september 2019 @ 01:41:
Vind die beloning die je telkens krijgt na een x aantal kills met een wapen van een desbetreffende fabrikant een fantastische toevoeging. Jakobs pistool, sniper en shotgun is alles dat ik nodig heb.
Wat voor beloningen zijn dit? Dit heb ik nog niet gespot, UI is soms te klein tijdens COOP.

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Mag ik vragen waarom je in de blauwe skill tree niet gaat voor 45% duration van de action skill?
Had inderdaad ook een vergelijkbare build, maar merk dat die toch heel wat toevoegd.
Sowieso moet flak level 60 kunnen worden voor de perfecte build :p.

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Wat voor beloningen zijn dit? Dit heb ik nog niet gespot, UI is soms te klein tijdens COOP.
Check je Social tab tijdens het spelen. Escape en dan kijken onder je post.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:29

Luukwa

o/

Godverdomme heerlijk game! Bijna nooit zin om na m'n werk nog te gamen, maar dat is met Borderlands 3 wel anders! Continu opzoek naar nieuwe upgrades, nieuwe wapens.

Ben bijna door de story heen, daarna aan de end-game beginnen.

Soundcloud!

• Papimo
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-09 12:37
CallmeGod schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:21:
Net even circle of slaughter gedaan ben zelf 18 maar is gewoon niet te doen. Snap ook niet dat de rest alle vijanden zo dood hebben.

Ook bijna 1 miljoen dollar bij elkaar geraapt.
Lijkt me niet echt eerlijk gaan.

Centen maar besteed aan meer ammo dragen.
Lijkt mij ook meer een end-game activiteit. Je zult wel met hoge levels in een groep hebben gezeten..!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triguld
  • Laatst online: 25-03 15:41
Ik geloof ook niet dat je op lvl 18 allemaal super wapens al bij elkaar hebt geraapt. Het is idd meer voor endgame.
Ik weet niet welk level je bent en of je een endgame build bedoelde zoals Naxul postte, maar dit is wat ik nu heb (klik):
FL4K

Mijn classmod boost Self Repairing System en Turn Tail and Run. Daarmee heb ik erg goede health regen en ben ik erg tanky. De boost op Turn Tail and Run geeft me ook 50% damage boost als ik stil sta.
Ik gebruik het liefst high damage single shot wapens zoals snipers, dus Furious Attack en Overclocked zouden niet veel voor mij doen. Als je vooral autofire wapens gebruikt dan zijn die natuurlijk wel beter. Zelfde is ook waarom ik Guerillas in the Mist niet gebruik, die is vooral goed als je in die 8 seconden heel veel vaker kunt schieten dan de standaard 3 keer, maar ik heb liever de 15 seconden om rustig met mijn sniper 3 schoten te plaatsen. En met Unblinking Eye er bij zijn die drie schoten op een high damage sniper ook echt absurd sterk.
En als solo speler denk ik eerlijk gezegd dat Lick the Wounds eigenlijk praktisch verplicht is. Als je altijd met andere spelers speelt voegt het misschien niet veel toe, maar solo is het een game changer. Ik ben niet meer dood gegaan sinds ik die skill heb.

---

Overigens, geen idee waarom, maar mijn game is ineens begonnen met ook af en toe even een seconde of zo helemaal in elkaar te crappen. Niks gewijzigd aan mijn settings, geen flauw idee waarom ik er eerder nooit last van had en nu ineens wel. Misschien is er een update geweest die het bij mij juist kapot gemaakt heeft? Geen idee, het is zo lastig te zien of en wanneer er updates zijn... je kunt een versie nummer zien in de launcher, maar ik ga echt niet iedere keer bijhouden op welke versie we zitten...
PilatuS schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:28:
Edit: Nieuwe video over de PC performance: YouTube: Borderlands 3 PC: The Best Settings For 'Bang For the Buck' FPS vs Q...

Grappig om te zien wat Volumetric Fog bijvoorbeeld doet. Van ultra naar low scheelt gigantisch en je ziet er niet heel veel van.

Edit2: Nog even wat dingen getest. Vooral die Volumetric Fog en Screen Space Reflections maken een enorm verschil. Heb alles verder op high staan maar wel 10fps of meer er bij door die 2 op medium te zetten. Voor iedereen op de PC die wat meer frames wil zeker aan te raden. Gelijk alles op medium of low zetten is vaak niet eens nodig afhankelijk van de setup. Het zijn vooral deze 2 settings die enorm schelen.
Ik denk dat je medium bedoelt voor volumetric fog... Low bestaat niet voor die, alleen off, en dat maakt wel degelijk een enorm verschil in visuals. Ultra terug naar medium maakt inderdaad niet zo'n groot verschil in visuals maar wel in performance.

Gamertag: FinrazielNL

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Papimo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:55:
[...]

Lijkt mij ook meer een end-game activiteit. Je zult wel met hoge levels in een groep hebben gezeten..!
Semi-mid, die map zit halverwege story en perfecte plek voor exp en gear drops :D

Misschien Mayhem/Chaos 3 kan je hem nog op 50 doen, best hoge droprate van legendary, maar allemaal generieke drops en geen boss-specifieke legendaries. Hij is wel beter dan die andere arena, omdat je hier gewoon weer mee kan doen als je dood gaat, bij die andere (killerzone 9000 ofzo?) is het gameover en kan je enkel via een vage pijp nog wat meeschieten.

Oh en anointed mobs zijn veruit de meest irritante mobs in de game, de shield versie zet ik boven elke boss die ik ben tegengekomen. Niet normaal hoeveel health ze hebben, continue immune, compleet irritante mobs (en we skippen ze nu ook standaard :P)

Wel weer een aantal BL2 wapens erbij, Ogre (lagere firerate), Babymaker (was smg, is nu pistol), conference call (lang niet zo krachtig meer), en van 'broertje' een nieuwe shotgun die on-hit een automatische ricochet doet naar alle mobs in de buurt.. behoorlijk krachtig :P

Viel me wel op, Iron bear begint nu al achter te lopen. Beetje het axton/roland probleem van voorgaande games, je hebt hem niet meer voor damage maar voor de extra tools, zoals Axton je end-game dat ding enkel had voor auto-slag, is mijn iron bear nu echt gewoon panic-button geworden.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2019 10:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

Vind je het niet leuker om zelf te "klooien"?
Ik was begonnen met de rode kill tree maar naar wat skills gelezen te hebben toch een respec gedaan naar Jabber.

In de blauwe tree, eerste rij middelste skill -> 3 punten.
Groene tree, eerste rij, rechter skill ->5/5 punten
Groene tree, tweede rij, linker skill -> 5/5 punten
Groene tree, de eerste twee 'passive' skills instellen voor Jabber
Rode tree, eerste rij, linker skill -> 5/5 punten
Rode tree, tweede rij, middelste skill -> 3/3 punten
Rode tree, derde rij, (middelste) -> 5/5 punten

Ik ben op mijn werk en weet de namen niet, wel dat ik zo de skills heb toegevoegd. Dit is echt super easy en je doet veel damage! Je skill heeft een lage cooldown en duurt erg lang, niets anders dan crits pompen O+
Blaas overal doorheen inclusief Bosses. >:)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Poesmij schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:19:
[...]

Mag ik vragen waarom je in de blauwe skill tree niet gaat voor 45% duration van de action skill?
Had inderdaad ook een vergelijkbare build, maar merk dat die toch heel wat toevoegd.
Sowieso moet flak level 60 kunnen worden voor de perfecte build :p.
Het is zeker een goede skill, alleen deze build focust op het toebrengen van critical hits. Wanneer je een critical hit maakt kan het volgende gebeuren;
  • Leave no trace: Chance to add ammo: +36%
  • Head count: Cooldown Time Reduction Chance: +30%, Cooldown Time: -2s
  • The most dangerous game: Critical Hit Damage: +6.7%
  • Galactic Shadow: Critical Hit Damage: +15%
  • Fade Away: Critical Hit Damage: +50% (ipv 200% door Guerrillas in the mist)
  • Unblinking Eye: Critical Hit Damage: +75% bij (successive) hits
Als het goed is moet dit ervoor zorgen dat je meer damage doet dan de 45% longer duration van je action skill. Uiteraard als dit met class mods toe te voegen is dan zou dat nog beter zijn.

Ik heb het nog niet kunnen testen, Bahroo heeft er een video over gemaakt;

Finraziel schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:00:
[...]

Mijn classmod boost Self Repairing System en Turn Tail and Run. Daarmee heb ik erg goede health regen en ben ik erg tanky. De boost op Turn Tail and Run geeft me ook 50% damage boost als ik stil sta.
Ik gebruik het liefst high damage single shot wapens zoals snipers, dus Furious Attack en Overclocked zouden niet veel voor mij doen. Als je vooral autofire wapens gebruikt dan zijn die natuurlijk wel beter. Zelfde is ook waarom ik Guerillas in the Mist niet gebruik, die is vooral goed als je in die 8 seconden heel veel vaker kunt schieten dan de standaard 3 keer, maar ik heb liever de 15 seconden om rustig met mijn sniper 3 schoten te plaatsen. En met Unblinking Eye er bij zijn die drie schoten op een high damage sniper ook echt absurd sterk.
En als solo speler denk ik eerlijk gezegd dat Lick the Wounds eigenlijk praktisch verplicht is. Als je altijd met andere spelers speelt voegt het misschien niet veel toe, maar solo is het een game changer. Ik ben niet meer dood gegaan sinds ik die skill heb.
Tuurlijk de ene wapen (of gear) leent zich beter voor een bepaalde build dan de ander. Daarbij heb je ook te maken met hoe jij het fijn vindt om te spelen. Tweak builds vooral naar iets wat voor jou beter werkt. Ik COOP 100% van de tijd met mijn vriendin dat zorgt er ook voor dat ik bijv. Lick the Wounds niet direct nodig heb.

[ Voor 34% gewijzigd door Naxul op 19-09-2019 10:25 ]

• Papimo
SinergyX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:01:
[...]

Semi-mid, die map zit halverwege story en perfecte plek voor exp en gear drops :D

Misschien Mayhem/Chaos 3 kan je hem nog op 50 doen, best hoge droprate van legendary, maar allemaal generieke drops en geen boss-specifieke legendaries. Hij is wel beter dan die andere arena, omdat je hier gewoon weer mee kan doen als je dood gaat, bij die andere (killerzone 9000 ofzo?) is het gameover en kan je enkel via een vage pijp nog wat meeschieten.

Oh en anointed mobs zijn veruit de meest irritante mobs in de game, de shield versie zet ik boven elke boss die ik ben tegengekomen. Niet normaal hoeveel health ze hebben, continue immune, compleet irritante mobs (en we skippen ze nu ook standaard :P)

Wel weer een aantal BL2 wapens erbij, Ogre (lagere firerate), Babymaker (was smg, is nu pistol), conference call (lang niet zo krachtig meer), en van 'broertje' een nieuwe shotgun die on-hit een automatische ricochet doet naar alle mobs in de buurt.. behoorlijk krachtig :P

Viel me wel op, Iron bear begint nu al achter te lopen. Beetje het axton/roland probleem van voorgaande games, je hebt hem niet meer voor damage maar voor de extra tools, zoals Axton je end-game dat ding enkel had voor auto-slag, is mijn iron bear nu echt gewoon panic-button geworden.
Heb lang getwijfeld om Moze te gaan. Toch uiteindelijk voor Zane gekozen en ik moet zeggen. Zodra je je main weapon aan je digi clone kan geven begint hij erg sterk te worden. Het schild is dan meer iets dat je gooit om iemand te reviven of voor wat health regen. :9~
Naxul schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:07:
Unblinking Eye: Critical Hit Damage: +75% per hit (Wanneer pet zelfde vijand aanvalt
Wanneer pet zelfde vijand aanvalt? Weet je dat zeker? Daar zegt de skill beschrijving niks over namelijk.
Tuurlijk de ene wapen (of gear) leent zich beter voor een bepaalde build dan de ander. Daarbij heb je ook te maken met hoe jij het fijn vindt om te spelen. Tweak builds vooral naar iets wat voor jou beter werkt. Ik COOP 100% van de tijd met mijn vriendin dat zorgt er ook voor dat ik bijv. Lick the Wounds niet direct nodig heb.
Ja klopt, mijn insteek was ook vooral om precies dat aan tegeven, altijd bekijken hoe JIJ speelt en daarop de juiste skills kiezen :)

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Triguld schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:59:
Ik geloof ook niet dat je op lvl 18 allemaal super wapens al bij elkaar hebt geraapt. Het is idd meer voor endgame.
Dat verklaard een heleboel.

• Famous
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

Finraziel schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:18:
[...]

Wanneer pet zelfde vijand aanvalt? Weet je dat zeker? Daar zegt de skill beschrijving niks over namelijk.

[...]
Nee, het is inderdaad gewoon +xx% per hit, welke elke hit verhoogd met hetzelfde percentage tot 3 hits op hetzelfde target.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Naxul
Finraziel schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:18:
[...]

Famous schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:22:
[...]

Nee, het is inderdaad gewoon +xx% per hit, welke elke hit verhoogd met hetzelfde percentage tot 3 hits op hetzelfde target.
Dank, inderdaad verkeerd gelezen. Dat maakt het makkelijker :).

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:10
Papimo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:12:
[...]

Heb lang getwijfeld om Moze te gaan. Toch uiteindelijk voor Zane gekozen en ik moet zeggen. Zodra je je main weapon aan je digi clone kan geven begint hij erg sterk te worden. Het schild is dan meer iets dat je gooit om iemand te reviven of voor wat health regen. :9~
..ik heb gelezen dat je ijzeren vriend tot level 30 fink zn best doet maar nadien minder wordt.
Ik zit (nog maar :D) aan level 7 maar hij is effectief puur een panikbutton-hulp.
Ik twijfel eventueel om toch naar Fl4k te gaan maar dien ik dan helemaal opnieuw te beginnen (domme vraag maar alla)..?

• Papimo
Derbiss schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:30:
[...]

..ik heb gelezen dat je ijzeren vriend tot level 30 fink zn best doet maar nadien minder wordt.
Ik zit (nog maar :D) aan level 7 maar hij is effectief puur een panikbutton-hulp.
Ik twijfel eventueel om toch naar Fl4k te gaan maar dien ik dan helemaal opnieuw te beginnen (domme vraag maar alla)..?
Ja story mode moet dan helemaal opnieuw, je kunt natuurlijk andere personen joinen die verder in de story zijn. Echter weet ik niet precies wat dat met je progressie doet. Ik heb online gelezen dat hierdoor iemand niet aan zijn true vault hunter mode kon starten wat natuurlijk eeuwig zonde is.. :D

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
Voor BL2 was er een savegame editor waarmee je van klasse kon wisselen, zo me niet verbazen als die voor BL3 ook uitkomt op korte termijn.
De Gold key hack op PC werkt ook nog. (Bestandje read-only maken/backuppen)

• Triguld
vassago schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:54:
Voor BL2 was er een savegame editor waarmee je van klasse kon wisselen, zo me niet verbazen als die voor BL3 ook uitkomt op korte termijn.
De Gold key hack op PC werkt ook nog. (Bestandje read-only maken/backuppen)
Je kan volgens mij ook gewoon save-games van een vriend overnemen.

Maar dit zijn praktijken wat voor mij de game niet 'fun' maakt, maar als je wilt is alles mogelijk en ieder zijn ding.

• Derbiss
Papimo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:36:
[...]

Ja story mode moet dan helemaal opnieuw, je kunt natuurlijk andere personen joinen die verder in de story zijn. Echter weet ik niet precies wat dat met je progressie doet. Ik heb online gelezen dat hierdoor iemand niet aan zijn true vault hunter mode kon starten wat natuurlijk eeuwig zonde is.. :D
ok thx

• SinergyX
Papimo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:36:
[...]

Als je matchmaking doet, linkt hij wel aan je progress, daarmee kan je soms flinke stukken skippen.

Aantal missies zijn behoorlijk lang voordat je pas een reward krijgt, als jij daar instapt vlak voor het einde, wordt hij voor jou ook als 'completed' weggezet. Die missie waar je bv 4 'dingen' moet activeren is behoorlijk lang, als je die net krijgt en je joined iemand die al bij de boss is, scheelt je rustig uurtje aan gameplay.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik heb BL2 echt grijs gespeeld, maar ik kom er nu niet in. Mss doordat ik net van The Division 2 afkom, maar het hele shooten lukt me voor geen meter. Ik mis meer dan dat ik raak, ik zie ook niks, die guns nemen de hele view in beslag, die loot windows zijn te groot en in coop vind ik het ook nog te chaotisch.
vooral ingezoomd (scope) of down the sights gaat het echt voor geen meter, dus het meeste doe ik maar from the hip...

En op een enkele blauwe na, alleen nog maar groene drops gezien (level 9 nu). Hopelijk kom ik er nog in ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:14
Ik kom niet voorbij die ball hoor :+

Volgens mij is mijn gear niet heel slecht maar ik houd het telkens maar een minuutje vol ofzo.

Ik blijf het wel proberen maar anders eerst maar even naar sanctuary om bij moxxi iets beters te krijgen ofzo.

• SinergyX
KnoxNL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:19:

Volgens mij is mijn gear niet heel slecht maar ik houd het telkens maar een minuutje vol ofzo.

Ik blijf het wel proberen maar anders eerst maar even naar sanctuary om bij moxxi iets beters te krijgen ofzo.
Duck & shoot, eerste deel met een shock-based, daarna corrosive, zolang je maar uit z'n zicht blijft.

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
KnoxNL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:19:

Bedoel je op Skywell 27? Wat ik zelf deed is gewoon rondjes lopen om die computer stands voorraan/bovenaan het level en dan blijven schieten met je sterkste gun(s). Goes down eventually :Y)

• Triguld
DIe ball was idd mijn eerste uitdaging. Maar idd shock en corrosive is de manier. Ik had massel dat ik een goeie Flakker weapon had wat me carried tot het einde.
Tip is om een Toque shotgun te vinden en dan op 'sticky' modus te zetten, werkt erg goed.

• KnoxNL
En je zegt het, en de volgende run haal je hem ineens neer.

De eerste ronde was hij supertaai, de 2e en 3e ronde vraten mijn smg shock bullets door hem heen.

Geen goede l00t though :P

• Erick81
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:16
SinergyX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:23:
[...]

Duck & shoot, eerste deel met een shock-based, daarna corrosive, zolang je maar uit z'n zicht blijft.
Was het niet andersom? Eerst corrosive en dan shock? Ben er ook wel een tijdje mee bezig geweest, vervelend balletje was het

• KnoxNL
Ik denk inderdaad corrosive dan shock :)

• SinergyX
Erick81 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:42:
[...]

Was het niet andersom? Eerst corrosive en dan shock? Ben er ook wel een tijdje mee bezig geweest, vervelend balletje was het
Zou heel goed kunnen, blauw = shock, geel = corrosive, geen idee wat de volgorde was :P

Killavolt is trouwens ook een bizar lachertje met de Transformer, 3 man gaan daar echt nonstop dood, ik sta daar maar beetje rond te rennen, 0,0 dmg door shock :+

Geel is radiation. Groen is corrosive :)

• Triguld
Geel healthbar = gebruik corrosive. Dat wordt bedoeld.

Radiation doet namelijk niets anders dan exploderen / dot op een vijand.

[ Voor 49% gewijzigd door Triguld op 19-09-2019 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
PilatuS schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:11:
[...]

Geel is radiation. Groen is corrosive :)
Healthbar :P

Radition noem ik nu maar bio-explosive, het is semi-aoe met dot, omdat zover ik zie explosive geen 'element' meer is (valt nu gewoon onder splash 'normal' damage).

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2019 14:17 ]

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
SinergyX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:02:
[...]

Zou heel goed kunnen, blauw = shock, geel = corrosive, geen idee wat de volgorde was :P

Killavolt is trouwens ook een bizar lachertje met de Transformer, 3 man gaan daar echt nonstop dood, ik sta daar maar beetje rond te rennen, 0,0 dmg door shock :+
Ik had ook moeite met hem, tot ik een handgun kreeg die ontplofde bij het herladen ervan. Toen blies ik hem zo op.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:46
JSchut schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:58:
Tvhm is dan dus de uvhm van BL2.

Normal scaled voor zover ik kan vinden dus niet.

[...]

Welk level was je toen je de story af had?
Ik was toen level 35. Bijna 36.

• Luukwa
  • Laatst online: 12:29

Luukwa

o/

Henkje.doc schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:14:
[...]

Ben nu 34, denk ook 35 als ik de story klaar heb.

Vanavond laatste missie doen :)

Soundcloud!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35

JSchut

.....

Henkje.doc schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:14:
[...]

Ok. Ben inmiddels 27 en de main quest die ik kreeg toen ik al 27 was was level 26. Dus scaled idd niet.

Nog een level of 8 te gaan dus :) Vermaak me echt prima dus ben wel blij met deze lange campaign.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Triguld

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:54
Wat kan ik het beste doen met mijn golden keys? Wachten tot na de story of nu al gebruiken?

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Zironako schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:13:
Wat kan ik het beste doen met mijn golden keys? Wachten tot na de story of nu al gebruiken?
Ik gebruik meestal om de 5 Level ups. :)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Ik gebruik ze altijd wanneer ik wat goed spul kan gebruiken. Uiteindelijk ga je toch wel genoeg legendaries vinden en ook golden keys kan je nog zat gaan krijgen. Dan kan je ze net zo goed gebruiken wanneer het je uitkomt vind ik.

• SinergyX
Ik heb ze op 50 gebruikt, maar de kans dat je paars krijgt met vaak mods die je zelf niet kan gebruiken, ze zullen altijd keys blijven uitgeven die je later wel weer kan gebruiken. Volgens mij staat de teller in BL2 bij mij op 194 (met zeker 100 gebruikt) en in TPS ergens tegen de 130.

Je kan er legendaries uithalen, toevallig nu 2x gehad, jammer dat het fl4k mods waren :P
Noem ik eerder nerf notes.

Ok, buiten Troy, dat was bagger irritant.

• Triguld
En vaak nerfen ze niet. Maar ik vind het wel goeie nerfs. Mis alleen nog dat ze de 'pipebomb' nog niet hebben aangepast.

• w00tstok
Aww, was net aangekomen bij Jakob's Mansion voor die Loot Tink :'( Wat vaker quitten en opnieuw inloggen als alleen de spawnrate aangepast is. Droprate van Chupacabratch was niet te hoog in my opinion. Kreeg 2x zn Grenade drop in de 10-15 runs die ik deed. Niet eens z'n shotgun :/

• Triguld
w00tstok schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:11:
[...]

Aww, was net aangekomen bij Jakob's Mansion voor die Loot Tink :'( Wat vaker quitten en opnieuw inloggen als alleen de spawnrate aangepast is. Droprate van Chupacabratch was niet te hoog in my opinion. Kreeg 2x zn Grenade drop in de 10-15 runs die ik deed. Niet eens z'n shotgun :/
Gok dat je nog geen mayhem-modus unlockt hebt? Want zijn droprate was op mayhem 3 wel prima. :)

Er zijn nog bosses die je kan farmen, zoals graveward, duurt alleen iets langer.

• w00tstok
Triguld schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:14:
[...]

Gok dat je nog geen mayhem-modus unlockt hebt? Want zijn droprate was op mayhem 3 wel prima. :)

Er zijn nog bosses die je kan farmen, zoals graveward, duurt alleen iets langer.
Nope, blijf veelste lang hangen om bosses te farmen :o . Inmiddels Lvl 29 en net bezig in Eden-6, vanochtend dus net gestopt bij Jacob's Mansion.

• CallmeGod
Papimo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:12:
[...]

Wanneer kan je de Main weapon aan je digi clone geven ? Moet je bepaalde skill unlucken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CallmeGod schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:17:
[...]

Wanneer kan je de Main weapon aan je digi clone geven ? Moet je bepaalde skill unlucken?
De aller onderste skill in die clone tree :)

Die patch van vandaag komt voor mij ook op een mooi moment binnen zeg. Ik kom bij die loot tink aan die altijd spawned. Hij spawned en ik ga terug naar het menu waarbij de patch geinstalleerd wordt en er geen loot tink meer is ;(

Edit: Dat clone wapen doet trouwens niet de schade die het in je eigen handen doet. Het is zeker een goede skill om te hebben, maar het is niet zo alsof er nu 2 van dezelfde wapens actief zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 19-09-2019 20:37 ]

• CallmeGod
PilatuS schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:29:
[...]

De aller onderste skill in die clone tree :)

Die patch van vandaag komt voor mij ook op een mooi moment binnen zeg. Ik kom bij die loot tink aan die altijd spawned. Hij spawned en ik ga terug naar het menu waarbij de patch geinstalleerd wordt en er geen loot tink meer is ;(

Edit: Dat clone wapen doet trouwens niet de schade die het in je eigen handen doet. Het is zeker een goede skill om te hebben, maar het is niet zo alsof er nu 2 van dezelfde wapens actief zijn.
Oke bedankt voor de informatie, ik ben nog aan de middelste laag bezig om te unlucken dus duurt nog wel even ( level 18).

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Pffff.

Vandaag de Laser-Splosion gevonden. Wat. Een. Wapen

Met Amara, gerespecced naar een Elemental build en het smelt werkelijk alles. Non-crits 3k en dat is zonder andere buffs van de verschillende trees. Als je je dan bedenkt dat je zo'n 4 ticks per seconde hebt, zit je dus al op 12k DPS schoon, zonder buffs. Vault bosses verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Dit is wel allemaal op level 50.

[ Voor 4% gewijzigd door Nazanir op 19-09-2019 21:43 ]

-

• Henkje.doc
Vananond lvl 44 aangetikt in new game plus. Langzaam aan het kijken naar Zane builds. Al een aantal leuke gevonden.

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Henkje.doc schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:44:
Vananond lvl 44 aangetikt in new game plus. Langzaam aan het kijken naar Zane builds. Al een aantal leuke gevonden.
Welke build heb je op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Net de story uitgespeeld en mayhem vrijgespeeld. Is het mogelijk om story-missies opnieuw te doen met mayhem modus aan? (Buiten TVHM).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
Clavis schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:43:
[...]

Welke build heb je op het oog?
Zoiets als
YouTube: Borderlands 3 - BEST ZANE BUILD 1 SHOT EVERYTHING *HIGHEST DPS* !!

Dus niet de focus op de Overpowered grenade. Die gaat zeker door de nerf molen heen.
Zironako schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 02:18:
Net de story uitgespeeld en mayhem vrijgespeeld. Is het mogelijk om story-missies opnieuw te doen met mayhem modus aan? (Buiten TVHM).
Zoals ik het nu kan zien niet. Alleen bij TVHM heb je de optie om de story te resetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w00tstok
w00tstok schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:11:
[...]

Gisteren stuk of 30-40 runs gedaan in Jakob's Mansion. Maar 1x Loot Tink tegengekomen, dus de rate is flink ingekakt helaas. Oh well, misschien maar beter ook, anders wordt het snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
woo! <3 level 17 gehaald en een brewery bevrijd van creatures. Nu uiteindelijk door naar de volgende planeet. Ik kwam daar op 15, met de main storyline op 17 :+ was niet geheel handig

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
corset schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:40:
woo! <3 level 17 gehaald en een brewery bevrijd van creatures. Nu uiteindelijk door naar de volgende planeet. Ik kwam daar op 15, met de main storyline op 17 :+ was niet geheel handig
Ik heb het precies andersom. Ben nu L23, maar heb zo veel lopen kloten overal en nergens. Heb allemaal sides openstaan nog van 15, 16. Je loopt er nu echt doorheen... 8)7

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Kartale schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:03:
[...]

Ik heb het precies andersom. Ben nu L23, maar heb zo veel lopen kloten overal en nergens. Heb allemaal sides openstaan nog van 15, 16. Je loopt er nu echt doorheen... 8)7
Wordt toch automatisch aangepast op je level ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
CallmeGod schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:11:
[...]

Wordt toch automatisch aangepast op je level ?
Niet op normal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Ah ik speel ook op normal maar doe alle side missies voordat ik verder ga met de Main missies.
Dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
CallmeGod schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:12:
[...]

Ah ik speel ook op normal maar doe alle side missies voordat ik verder ga met de Main missies.
Dus geen last van.
Haha ja dat doe ik ook. TVHM schaalt wel netjes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Kartale schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:03:
[...]

Krijg je dan enkel nog wapens van level 15-16?
Is dan toch puur voor xp/geld nee dat je die nog doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49

vectormatic

Warlock of the doorlock

Derbiss schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:59:
[...]

XP/geld van een zwaar underlevelde quest heb je ook niks aan, hoe verder een vijand onder jouw level zit, hoe minder je krijgt, terwijl je juist meer nodig hebt elk level hoger.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Henkje.doc schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 06:37:
[...]

Zoiets als
YouTube: Borderlands 3 - BEST ZANE BUILD 1 SHOT EVERYTHING *HIGHEST DPS* !!

Dus niet de focus op de Overpowered grenade. Die gaat zeker door de nerf molen heen.

[...]

Zoals ik het nu kan zien niet. Alleen bij TVHM heb je de optie om de story te resetten.
Wat is dan het nut van mayhem mode, als je alleen random mobs kan killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Zironako schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:24:
[...]

Wat is dan het nut van mayhem mode, als je alleen random mobs kan killen?
Hogere kans op legendary drops, mobs scaling, uitdaging. Items scalen ook naar je lvl.(al weet ik niet of dat voor quests geldt op normal)

[ Voor 13% gewijzigd door Triguld op 20-09-2019 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
[...]

Ja je krijgt dan gear/xp wat in dat gebied normaal is, dus dat kan best een paar levels schelen.

En ik vind het wel leuk als ik zeker alles een keertje heb gezien of gedaan. Daarnaast zal er vast een trophy (PS4) aan vast zitten wanneer je alle side quests o.i.d. hebt gedaan. In mijn NG+ hoef ik dan niet meer alle missions te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Naxul op 20-09-2019 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
vectormatic schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:08:
[...]

XP/geld van een zwaar underlevelde quest heb je ook niks aan, hoe verder een vijand onder jouw level zit, hoe minder je krijgt, terwijl je juist meer nodig hebt elk level hoger.
Lijkt me logisch.. nuja, ik probeer toch alles te doen voor ik verderga dus op zich geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Derbiss schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:35:
[...]

Lijkt me logisch.. nuja, ik probeer toch alles te doen voor ik verderga dus op zich geen probleem.
Ik heb BL3 nog niet gespeeld, dus ik weet niet hoe het daar loopt, maar mijn ervaring (uit BL1,2,TPS) is dat als je alle sidequests doet, je continu overlevelled bent voor de story quests (en vaak ook de volgende side quests), je doet er dan dus langer over om het spel uit te spelen, maar alles is wel wat makkelijker, aangezien je altijd net wat sterker bent dan "normaal" gesproken.

Persoonlijk doe ik altijd gewoon de sidequests die me tof lijken, en als ik wat underlevelled ben voor de story quests, doe ik er een paar extra om op niveau te komen. Je kan altijd in een volgende playthrough (TVHM of een ander karakter) er voor kiezen om andere side quests te doen, zo zie je alsnog alles.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Diverse sidequests geven best interessante wapens, maar daar heb je dus aantal levels ook niets meer aan, ik deed nagenoeg alle sidequests pas op lvl50, zodat ik lvl50 wapens kreeg. Als je dan de sides doet op mayhem, nog hogere kans op extra loot ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
[...]

XP en geld is ook niks waard met zo een verschil. Verwaarloosbaar klein. Dus je doet het eigenlijk alleen voor het verhaal (wel belangrijkste uiteraard...)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
vectormatic schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:45:
[...]

Ik heb BL3 nog niet gespeeld, dus ik weet niet hoe het daar loopt, maar mijn ervaring (uit BL1,2,TPS) is dat als je alle sidequests doet, je continu overlevelled bent voor de story quests (en vaak ook de volgende side quests), je doet er dan dus langer over om het spel uit te spelen, maar alles is wel wat makkelijker, aangezien je altijd net wat sterker bent dan "normaal" gesproken.

Persoonlijk doe ik altijd gewoon de sidequests die me tof lijken, en als ik wat underlevelled ben voor de story quests, doe ik er een paar extra om op niveau te komen. Je kan altijd in een volgende playthrough (TVHM of een ander karakter) er voor kiezen om andere side quests te doen, zo zie je alsnog alles.
Probleem is -> volgende playthrough.. wanneer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papimo
Derbiss schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:17:
[...]

Het begint toch eigenlijk pas echt als je aan true vault hunter mode kunt starten? Tenminste, ik vind er niet veel aan als je quest items krijg die na 4 levels al niet of nauwelijks te gebruiken zijn i.v.m. damage output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papimo
Iemand toevallig al gebruik gemaakt van de 'porcelain pipe bomb'?
Ik heb hem gisteren even getest en kan de de laatste boss met een granaat of 8 uitschakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Derbiss schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:17:
[...]

Eh direct na je vorige? Of bedoel je dat je al door TVHM heen bent?

Ik ben met mn laatste runs door BL1 en BL2 gewoon in 1 ruk doorgegaan na de eindbaas, TVHM starten en doorknallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Papimo schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:41:
Iemand toevallig al gebruik gemaakt van de 'porcelain pipe bomb'?
Ik heb hem gisteren even getest en kan de de laatste boss met een granaat of 8 uitschakelen :P
Is een bug die granaat en is bekend. Het is een soort van bore uit BL2 wat dat ding doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
vectormatic schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:49:
[...]

Eh direct na je vorige? Of bedoel je dat je al door TVHM heen bent?

Ik ben met mn laatste runs door BL1 en BL2 gewoon in 1 ruk doorgegaan na de eindbaas, TVHM starten en doorknallen
Ik bedoel dat het me wellicht enkele weken (maanden) zal duren eer ik het uitgespeeld heb wegens kinderen enzo.. dus ik zal er iets langer over doen vermoed ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Derbiss schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:09:
[...]

Ik bedoel dat het me wellicht enkele weken (maanden) zal duren eer ik het uitgespeeld heb wegens kinderen enzo.. dus ik zal er iets langer over doen vermoed ik ;)
Oh die ken ik, ik speel ook meestal in een verloren (half) uurtje hier of daar, dus een playthrough kost mij ook een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:05
Vindt dit wel echt een lekker spel hoor! Pas gister echt goed een paar uur achter elkaar kunnen spelen en vindt dit verruit de leukste borderlands tot nu toe, schiet heerlijk weg.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
These SHiFT codes for 5 Golden Keys will grant you some new loot in Borderlands 2!

PC / Mac: WJCTB-3CH9B-XXJXC-3JBT3-3ZFK9
Xbox 360 or Xbox One: K35BT-Z33SC-SSFXZ-WX33J-5WXJS
PS3, PS4, PS Vita, and PSVR: CTWJ3-35F9Z-ZJ5HK-HTWTT-ZFRZZ

The codes will be active through October 7! Make sure to redeem them before then.
To get your keys, select Extras, then SHiFT Code on the Borderlands 2 menu. For assistance with SHiFT and/or Borderlands 2, visit http://support.gearboxsoftware.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

@CallmeGod Borderlands 2 ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
Oeps te snel overheen gekeken 🤪

• headphoneguy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-08 21:22
Weet iemand of je elkaar volledig kan inspecteren? Dit kon namelijk in The Pre Sequel. Ik heb in bl3 alleen gevonden dat je kan zien welke kleur en type wapens jouw vrienden dragen.

Oh en is er een manier om 'duel' uit te schakelen? Wij slaan elkaar graag zonder een duel request te geven 7(8)7

• KnoxNL
Ik doe mijn playthrough zoals ik dat ook met bl2 gedaan heb; lekker rustig aan, de tijd nemen om ieder hoekje en gaatje van de maps te verkennen, crew challenges en side missions doen, etc. Ik schat dat ik er toch 25 uur zeker in heb zitten en ik ben pas nu bij de Jacobs mansion.

Heerlijke game weer, leuk verhaal, goede characters, veel humor. Geld nu al dubbel en dwars waard, en dan krijg ik nog 4 x DLC omdat ik die meteen erbij gekocht heb (superdeluxe editie).

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:14
Zit ik nu ook bij Jacobs. lvl 24 ondertussen.
KnoxNL schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:38:
Ik doe mijn playthrough zoals ik dat ook met bl2 gedaan heb; lekker rustig aan, de tijd nemen om ieder hoekje en gaatje van de maps te verkennen, crew challenges en side missions doen, etc. Ik schat dat ik er toch 25 uur zeker in heb zitten en ik ben pas nu bij de Jacobs mansion.
Ik speel het spel hier precies zo. Ben nu wel al level 30, maar pas net klaar met de Jakobs Mansion.

Wat vinden jullie trouwens van de verschillende makers van de wapens ? Ik merk dat ik vrijwel alleen Jakobs wapens aan het gebruiken ben. Heb er nog wel wat Dahl spul bij en een Torque voor het zware werk, maar de rest gebruik ik eigenlijk nooit. Atlas heb ik weinig zin in om iedere keer eerst zo'n tracker bij te gebruiken en het zijn ook niet hele sterke wapens. Tediore heeft af en toe wel wat leuk spul, maar kom niet veel tegen wat goed is. Maliwan ben ik niet echt fan van met die energie wapens. Hyperion heeft wel wat leuk spul maar komt niet in de buurt van de schade die Jakobs doet. Vladof heeft nog wel eens wat goed spul, maar kom er weinig goeds van tegen. De COV wapens zijn wel ok te noemen.

Ik merk dat ik eigenlijk sinds het begin van het spel tot aan level 30 nu vrijwel alleen Jakobs gebruik. Sowieso altijd een sniper waarmee je ook echt one shot kills kan doen als je een headshot maakt. Verder altijd een shotgun voor dichtbij wat heel goed werkt. De machinegeweren zijn ook erg fijn van Jakobs gezien de schade die ze doen tegenover de andere merken. Dus ja, Jakobs en nog meer Jakobs waarbij ik de rest vrijwel nooit gebruik.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• SinergyX
PC
CHKB3-FJT9J-SK3K5-T33JJ-95J56
KSK3T-SJJSB-Z5B5K-3TTBT-TX3TT

PS

XBO

Tweede code is enkel vandaag nog geldig.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik kom net op Sanctuary een minidraakje tegen :o Geen idee waar die ineens vandaan komt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JtS3pWwmsDdZk4PGWNdvVFzI/medium.png

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Dat is pippy toch?

• CallmeGod
Remy!!!! schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:35:
Ik kom net op Sanctuary een minidraakje tegen :o Geen idee waar die ineens vandaan komt.
[Afbeelding]
Oh die heb je gewoon meegesmokkeld om toch een soort van huisdier in je home basis te hebben 🤫

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Remy!!!! schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:35:
[Afbeelding]
Als ik mij niet vergis, is dit het "huisdiertje" van Maya.

-

• w00tstok
PilatuS schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:56:
[...]

Ik speel het spel hier precies zo. Ben nu wel al level 30, maar pas net klaar met de Jakobs Mansion.

Wat vinden jullie trouwens van de verschillende makers van de wapens ? Ik merk dat ik vrijwel alleen Jakobs wapens aan het gebruiken ben. Heb er nog wel wat Dahl spul bij en een Torque voor het zware werk, maar de rest gebruik ik eigenlijk nooit. Atlas heb ik weinig zin in om iedere keer eerst zo'n tracker bij te gebruiken en het zijn ook niet hele sterke wapens. Tediore heeft af en toe wel wat leuk spul, maar kom niet veel tegen wat goed is. Maliwan ben ik niet echt fan van met die energie wapens. Hyperion heeft wel wat leuk spul maar komt niet in de buurt van de schade die Jakobs doet. Vladof heeft nog wel eens wat goed spul, maar kom er weinig goeds van tegen. De COV wapens zijn wel ok te noemen.

Ik merk dat ik eigenlijk sinds het begin van het spel tot aan level 30 nu vrijwel alleen Jakobs gebruik. Sowieso altijd een sniper waarmee je ook echt one shot kills kan doen als je een headshot maakt. Verder altijd een shotgun voor dichtbij wat heel goed werkt. De machinegeweren zijn ook erg fijn van Jakobs gezien de schade die ze doen tegenover de andere merken. Dus ja, Jakobs en nog meer Jakobs waarbij ik de rest vrijwel nooit gebruik.
Dit. Ik ben nu bijna Lvl 33 en moet Eden-6 nog completen. Ik heb hetzelfde als wat jij hebt, heb eigenlijk alleen maar Jakobs bij me, zelfs een Class-mod om Jakobs nog meer te boosten. Wil sowieso elk hoekje van de map 'blauw' maken, tenzij het nog achter gesloten deuren zit en het niet te bereiken valt (Hoewel mij op valt dat veel gebieden te bereiken zijn door te 'jump-questen' op plekken waar je kan klimmen. Paar grappige plekken ontdekt waar je later pas binnen hoort te komen voor een quest :+ ). Nadat ik de eerste keer de game uit heb ga ik pas los met looten en co-op. Hoewel ik nu al te lang blijf hangen bij elke farmable Boss :>

• CallmeGod
Wat was Rampage een geweldige baas 👍
Net verslagen maar wat een brutaliteit heeft deze kick ass Boss.

• KnoxNL
Dit.

@Nazanir Het is het huisdiertje van die heks die je na haar quest moet afmaken (sidequest).

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:14
Vraag aan degene die al wat verder in de game zitten, ben net van Pandora vertrokken in Sanctuary.
In Pandora zijn sommige stukken van de map afgesloten door een grote plaat steen met daarop het vault sign. Hoe kom je daar binnen?

apollo13

apollo13 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:37:
Vraag aan degene die al wat verder in de game zitten, ben net van Pandora vertrokken in Sanctuary.
In Pandora zijn sommige stukken van de map afgesloten door een grote plaat steen met daarop het vault sign. Hoe kom je daar binnen?
Uiteindelijk kom je met alle missies en sidemissies overal op de map :)
PilatuS schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:56:
[...]

Jakobs is altijd al sterk, maar het vraagt wel een bepaalde speelstijl. Als die je ligt dan zijn het top wapens, maar dat was in deel 2 ook al. Ik heb eens voor de gein geprobeerd wat er gebeurde als je in bl2 een Jakobs AR met een autofire script gebruikte... Ding werd OPAF :+

Ik gebruik zelf momenteel een revolver van ze, maar ook een sniper van Hyperion, een AR van Atlas en een SMG van Maliwan (de cloud kill). Ik vind Hyperion wapens over het algemeen heel makkelijk te gebruiken en vind hun snipers ook erg fijn. Jakobs gebruik ik ook wel eens, maar hoewel je meer schade per schot doet is het wel makkelijker dat schot te missen en dan duurt het even voor je weer kan schieten. Van Atlas vind ik de AR en pistols erg fijn, zelfs zonder de tracker te gebruiken. De damage is best goed en ik krijg reguliere vijanden er makkelijk genoeg mee neer. Vooral een AR die ik een tijdje had die 2 kogels per keer schoot maar er maar een verbruikte was erg goed.

Ik moet wel zeggen dat ik ook nog maar level 24 ben en dus ook gewoon nog maar gebruik wat ik toevallig vind. Heb de laatste dagen ook geen tijd gehad om te spelen (paar dagen van huis)... Nu weer tijd om verder te spelen en kijken wat we nog aan wapens vinden :)

edit: Net nog eens even getest met een Jakobs AR uit de store die ik toevallig zag... ja het ding heeft hogere damage per kogel dan de Atlas AR die ik in gebruik heb, maar je moet zelf klikken voor elk schot (en zelfs dan is de theoretische firerate lager). Doordat de Atlas AR full auto is vind ik het toch makkelijker om sneller schade er mee te doen. Ik ben gewoon niet goed in snel achter elkaar klikken en tegelijk nog goed blijven richten.

edit2: Ook toch nog eens even getest met een Jakobs muckamuck die ik nog in mijn backpack had zitten... Ja, geweldige damage... maar die handling! De scope zwaait alle kanten op, terwijl mijn Hyperion rocksolid is. In de tijd dat ik die Jakobs eindelijk on target heb heb ik met de Hyperion al 2 of 3 kogels in hun hoofd zitten. En Unblinking Eye helpt dan om de lagere schade per kogel te compenseren.

[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 21-09-2019 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van Jakobs moet je ook wel net de juiste wapens hebben. Een sniper moet minimaal 95% accuracy zijn anders mis je te veel ook al zit je met je crosshair perfect. AR's zijn er ook volauto te vinden of anders burstfire. Het is zeker niet allemaal van Jakobs geweldig, maar als je het juiste hebt dan kan er niets anders tegenop.

Wat wel leuk is van Jakobs is hoe sommige shotguns en AR's werken. Ik heb een shotgun waarbij als je 2x klikt op de juiste manier je perfect 2 schoten achter elkaar kan doen. Zelfde met een burstfire AR waarbij je 3x heel snel een burst kan doen als de timing van het volgende schot maar goed is. Klik je dan te snel of te langzaam reageert het wapen anders en krijg je minder kogels in dezelfde tijd. Je ziet bij beide wapens ook een soort laad animatie na die 2 of 3 schoten/busts terwijl ze nog lang niet leeg zijn.

Edit: Even gekeken en het is opzich niet hoe snel of langzaam je het doet. Bij de shortgun heb je na 2 schoten dus die laadanimatie en bij de AR bij 3 bursts. Dus bij de shotgun kan je snel 2 schoten doen en bij de AR 3x een burstshot. Dan werkt het ideaal als je bij de shotgun dus telkens snel 2 schoten doet en niet 1 of 3, dat is het verschil waarbij de wapens optimaal werken.

Qua snipers zijn er inderdaad wel een aantal andere van Dahl of Hyperion die minder schade doen maar waarbij je sneller meer headshots kan schieten. Dan loop je alleen heel snel tegen ammo problemen aan. Dan vind ik snipers met meer schade per schot en waarbij je iets meer moeite moet doen voor de headshots toch wat handiger. Ik heb een geweldige Dahl sniper, maar daarmee ben je binnen 30 seconden door je ammo heen. De weaponsway heb ik weinig last van, dat is wel te compenseren, als de accuracy maar goed is met flink veel criticaldamage.

[ Voor 37% gewijzigd door PilatuS op 22-09-2019 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op zondag 22 september 2019 @ 00:21:
[...]

Van Jakobs moet je ook wel net de juiste wapens hebben. Een sniper moet minimaal 95% accuracy zijn anders mis je te veel ook al zit je met je crosshair perfect. AR's zijn er ook volauto te vinden of anders burstfire. Het is zeker niet allemaal van Jakobs geweldig, maar als je het juiste hebt dan kan er niets anders tegenop.

Wat wel leuk is van Jakobs is hoe sommige shotguns en AR's werken. Ik heb een shotgun waarbij als je 2x klikt op de juiste manier je perfect 2 schoten achter elkaar kan doen. Zelfde met een burstfire AR waarbij je 3x heel snel een burst kan doen als de timing van het volgende schot maar goed is. Klik je dan te snel of te langzaam reageert het wapen anders en krijg je minder kogels in dezelfde tijd. Je ziet bij beide wapens ook een soort laad animatie na die 2 of 3 schoten/busts terwijl ze nog lang niet leeg zijn.

Edit: Even gekeken en het is opzich niet hoe snel of langzaam je het doet. Bij de shortgun heb je na 2 schoten dus die laadanimatie en bij de AR bij 3 bursts. Dus bij de shotgun kan je snel 2 schoten doen en bij de AR 3x een burstshot. Dan werkt het ideaal als je bij de shotgun dus telkens snel 2 schoten doet en niet 1 of 3, dat is het verschil waarbij de wapens optimaal werken.

Qua snipers zijn er inderdaad wel een aantal andere van Dahl of Hyperion die minder schade doen maar waarbij je sneller meer headshots kan schieten. Dan loop je alleen heel snel tegen ammo problemen aan. Dan vind ik snipers met meer schade per schot en waarbij je iets meer moeite moet doen voor de headshots toch wat handiger. Ik heb een geweldige Dahl sniper, maar daarmee ben je binnen 30 seconden door je ammo heen. De weaponsway heb ik weinig last van, dat is wel te compenseren, als de accuracy maar goed is met flink veel criticaldamage.
Hangt dus inderdaad van je speelstijl af denk ik :)
Wat die sniper betreft is een Jakobs waarschijnlijk vooral goed om echt als sniper van grote afstand te gebruiken. Ik ben zelf meestal meer op middellange afstand aan het schieten en de vijanden zijn na het eerste schot veel aan het bewegen, ook omdat ze al met mijn pet aan het vechten zijn, waardoor ik liever hogere handling heb en juist weg kan komen met wat minder accuracy. Ammo is inderdaad een probleem als je exclusief je sniper wil gebruiken, maar daarom heb ik dus 4 verschillende soorten wapens in mijn handen, ik schakel de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ben afgelopen vrijdag begonnen met TUVM maar dat valt helaas een beetje tegen. Daar loop je eigenlijk zo doorheen en is nog makkelijker dan normal (gezien je nu al goede guns hebt). Daarna mayhem 1,2 en 3 geprobeerd. Maar om eerlijk te zijn is dat ook te simpel.

Ik loop nu door tuvm op mayhem 3 maar alles gaat zo makkelijk neer. Wellicht heb ik een goede build met goede guns maar ik had hier wat meer van verwacht. Misschien dat het in de proving grounds wat moeilijker wordt maar ik verwacht het eigenlijk niet.

Speel met FL4K met de one pump chump (shotgun) met talents en items gericht op fade away (hiermee zijn alle schoten waar je ook schiet een crit en je kan niet getarged worden door enemy's). Nu heb ik mijn items etc zo gebouwd dat ik ~12 sec in fade away zit met een CD van hooguit 10-15 sec. Dus kan het al vrijwel spammen. Alles is dan instant dood.

Of ik heb steeds geluk met de juiste mayhem modifyers. Gezien jacobs wapens over het algemeen overal even goed tegen zijn.

Desondanks is het nog steeds leuk om te spelen maar een beetje meer moeilijkheidsgraad er bij is niet erg. In BL2 had ik er beduidend meer moeite mee om de tweede playthrough te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Iemand zin in co-op? Loop een beetje vast met mijn Siren.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mijn V&A

Pagina: 1 ... 11 ... 27 Laatste