Benader eventjes een speler die genoteerd staan in de TS, met een beetje gelukt help een van hen je verder.Xarzo schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:39:
Kan iemand mij misschien helpen aan een "The Rubber Cheddar Shredder grenade mod" te komen? Zelf heb ik de deluxe versie niet maar ik las dat iemand die dat wel heeft bij elk nieuwe character weer dezelfde grenade mod krijgt. (Kom nu nogal wat geld te kort @ lvl25) Ik speel op de PC.
Op de PS4 kwam ik niet door de wachtrij heen, toen wilde ik in-game naar het gebied gaan maar volgens mij is dat nog niet toegankelijk omdat ik nog niet ver genoeg ben in het verhaal (nog niet uitgespeeld). Heeft iemand hier ook last daarvan?CallmeGod schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:21:
Net even circle of slaughter gedaan ben zelf 18 maar is gewoon niet te doen. Snap ook niet dat de rest alle vijanden zo dood hebben.
Deze build ga ik proberen.Aggressor schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:41:
Welke talents hebben jullie voor fl4k...? Heeft iemand een build voor mij?
Is een kwestie van tijd, volgens mij had Gearbox via Twitter bevestigd dat ze bezig zijn.CrapperDeCrap schreef op donderdag 19 september 2019 @ 01:41:
Heb ook bijna geen stutters of flinke frame drops meer. Al zal n flinke patch nog veel goed kunnen doen. Texture streaming op Ultra en directx 12 zorgen erbij iig voor dat het bijna helemaal soepel loopt.
Wat voor beloningen zijn dit? Dit heb ik nog niet gespot, UI is soms te klein tijdens COOP.CrapperDeCrap schreef op donderdag 19 september 2019 @ 01:41:
Vind die beloning die je telkens krijgt na een x aantal kills met een wapen van een desbetreffende fabrikant een fantastische toevoeging. Jakobs pistool, sniper en shotgun is alles dat ik nodig heb.