Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
biggydeen2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:40:

Speel met FL4K met de one pump chump (shotgun) met talents en items gericht op fade away (hiermee zijn alle schoten waar je ook schiet een crit en je kan niet getarged worden door enemy's). Nu heb ik mijn items etc zo gebouwd dat ik ~12 sec in fade away zit met een CD van hooguit 10-15 sec. Dus kan het al vrijwel spammen. Alles is dan instant dood.
Huh? Hoe kom je aan zulke getallen? Wat is je build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
42erik schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:57:
[...]

Huh? Hoe kom je aan zulke getallen? Wat is je build?
Ik heb alle skills gepakt die de CD van fade away verlagen. Bij een crit shot krijg je reduced CD en bij een kill. Daarnaast een classmod gevonden die +4 geeft van de CD bij een kill. Elke kill die ik doe geeft nu een 2.25 cd op mijn action skill. En een pet kill geeft 4.5 sec.

Daarnaast nog een epic artifact gevonden welke 15% skill cooldown geeft. Alle guardian ranks stop ik in reduced AS CD. En in de hunter tree van de guardian ranks heb je ook increaded CD reduction when full shields.

Daarnaast heb ik middelste talent gepakt van de blauwe tree. Deze geeft 45% meer action skill time. Dus met fade away ga je van 8 sec naar bijna 12 sec.

Al met al is mijn action skill CD erg laag. Paar extra kills en kan hem weer gebruiken. In combinatie met een jacobs shotgun is dat best insane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:14
De game draait bij mij nagenoeg foutloos, maar krijg sinds gisteren elke keer een cloud savefile error, waarbij ik dan moet kiezen of ik mijn lokale savefile (die dan nieuwer is) of die in de cloud wil gebruiken.

Vage shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:51:
De game draait bij mij nagenoeg foutloos, maar krijg sinds gisteren elke keer een cloud savefile error, waarbij ik dan moet kiezen of ik mijn lokale savefile (die dan nieuwer is) of die in de cloud wil gebruiken.

Vage shit.
cloud save misschien even uit en aan zetten? Of op de sync data now knop drukken?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
biggydeen2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:40:
Ben afgelopen vrijdag begonnen met TUVM maar dat valt helaas een beetje tegen. Daar loop je eigenlijk zo doorheen en is nog makkelijker dan normal (gezien je nu al goede guns hebt). Daarna mayhem 1,2 en 3 geprobeerd. Maar om eerlijk te zijn is dat ook te simpel.
Ik heb met Borderlands altijd het idee dat je een build moet maken die aansluit bij hoe moeilijk jij vind dat het spel zou moeten zijn. Wil je een gemakkelijk spel dan maak je een OP build, wil je uitdaging dan laat je bijvoorbeeld je skilltree half leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 22 september 2019 @ 08:20:
[...]
Ammo is inderdaad een probleem als je exclusief je sniper wil gebruiken, maar daarom heb ik dus 4 verschillende soorten wapens in mijn handen, ik schakel de hele tijd.
Ook zonder alleen met de sniper te spelen wordt ammo met een hoop snipers snel een probleem. Tuurlijk heb je ook nog een AR, SMG en shotgun in gebruik, alleen sommige goede snipers schiet je binnen 30 seconden leeg. Dan is het meer die sniper even gebruiken wanneer het nodig is want daarna kost het je 20 ammo boxes dat ding weer vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Groningerkoek schreef op zondag 22 september 2019 @ 12:51:
[...]

Ik heb met Borderlands altijd het idee dat je een build moet maken die aansluit bij hoe moeilijk jij vind dat het spel zou moeten zijn. Wil je een gemakkelijk spel dan maak je een OP build, wil je uitdaging dan laat je bijvoorbeeld je skilltree half leeg.
Dat gevoel had ik bij BL2 totaal niet. Daar was een nieuwe playtrough echt moeilijk (vaak dood).

Een OP build is ook niet erg maar had niet verwacht dat je al zo snel daar bij zou komen. Het is wel weer leuk om veel verschillende builds te proberen. Maar van mij had het allemaal wel wat moeilijker gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:40
biggydeen2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:18:
[...]

Dat gevoel had ik bij BL2 totaal niet. Daar was een nieuwe playtrough echt moeilijk (vaak dood).

Een OP build is ook niet erg maar had niet verwacht dat je al zo snel daar bij zou komen. Het is wel weer leuk om veel verschillende builds te proberen. Maar van mij had het allemaal wel wat moeilijker gemogen.
Volgens mij heeft Gearbox al gemeld dat ze de modes na de story mode moeilijker gaan patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Is het iemand al gelukt om iemand te laten joinen ? Bij BL2 kwamen er nog wel is random players bij tijdens het doen van de story line maar bij BL3 is dit tot op heden nog niet voorgekomen.

Ik las ergens iets over NAT instellingen, maar bij de laatste UPDATE zou dit verholpen moeten zijn en ik kan dit eerlijk gezegd ook niet terugvinden (instellingen).

Uiteraard staat de game op public mode. Friends kunnen overigens wel joinen.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig trouwens die Balex. Ik denk die stem komt mij wel erg bekend voor. Is Ice T de voiceactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Workaholic schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:53:
Iemand zin in co-op? Loop een beetje vast met mijn Siren.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Vast hoe? PC? Ik ben net op Eden-6, maar help graag als je op een eerder/dit punt vastzit

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

@Workaholic als het op de xbox Is kan ik je wel helpen :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:58

JSchut

.....

Story en alle side quests die ik tegen kwam uitgespeeld. Was toen level 40. Toen even mayem mode 3 aangezet voor de grap. Wel de eerste proving grounds gered (net binnen de tijd) Maar dat is wel even heftig haha.

Nu begonnen aan tvhm. Doe nu alleen de story missions. Pas als ik klaar ben de side quests.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:36
er is ook een bug dat al je items uit de storage weg zijn?
die van mij zijn helaas ook weg :(

wie heeft er meer last van/info over?

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Weer een goldenkey voor BL3. Nog 5 uur geldig.

59CBT-6WJ9B-SWTW5-TT3T3-TZS3S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Workaholic schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:00:
Is het iemand al gelukt om iemand te laten joinen ? Bij BL2 kwamen er nog wel is random players bij tijdens het doen van de story line maar bij BL3 is dit tot op heden nog niet voorgekomen.
Heb eerder het idee dat er steeds minder mensen rondlopen, heb op TVHM nog wel snel parties, maar bij eerste kom ik vaak maar bij 1 persoon terecht die 5 minuten later alweer stopt.

Grootste fout die ze ook maakte met BL2, farming doe je niet met anderen, je moet de sessie steeds restarten dus loot-instance is compleet nutteloos als jij bepaalde bosses nonstop staat neer te meppen.

En je kan na behalve van story in TVHM hele story resetten, dat was in BL2 nog leuk, maar BL3 verhaal is zo saai dat ik al amper zin heb nog een alt te maken om dat verhaal weer 2x door te moeten lopen.
biggydeen2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:18:
[...]

Playthrough 2.5 was misschien moeilijk (UVHM), maar tegen die tijd had je al genoeg gear dat het echt niet zo moeilijk meer was. Grootste probleem daar was de scaling van damage naar lvl80, dat ging zo gigantisch hard omhoog dat soms 5 lvls later je wapen compleet nutteloos werd.

Maar daar was het in de basis precies hetzelfde, 3 specifieke items icm specifieke skills, daar was je 'OP' build. Heb er nu 2 gezien die best grappig zijn (amara melee en moze 1 health), maar het is best dom dat nu al 98% van de gear die dropt compleet nutteloos is geworden, waar je bij BL2 zelfs zonder DLC nog best wat uitstap-builds kon maken met andere legendaries.

En als je dan nu fl4k pet of Iron bear ziet tegen turret/gaige, ben ik toch benieuwd wat ze gaan doen met pets, gezien ze nu al 0,0 nut hebben gekregen in mayhem 3 (ok, misschien gunslinger pet attack doet nog wat damage), Zane heeft dan nog z'n shield build of eventueel die digi-clone (zelfs met een legendary wapen doet hij krap 20% van jouw dmg).

Ben benieuwd of ze nog wat nuttigs ermee gaan doen, anders is het toch echt terug naar BL2 :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2019 21:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:14
PilatuS schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:36:
Weer een goldenkey voor BL3. Nog 5 uur geldig.

59CBT-6WJ9B-SWTW5-TT3T3-TZS3S
Grappig, ik had geen zin om BL3 te starten want die speel ik op een ander systeem dan waar ik dit vanaf typ, dus via de shift website gedaan.

Als je dan de code claimt kun je dat nu al doen voor de epic store OF voor steam, terwijl er nog 5,5 maand exclusiviteit is voor Epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:30:
[...]

Als ik mij niet vergis, is dit het "huisdiertje" van Maya.
spoiler:
Van Ava ;)

Ben naast Zane trouwens ook begonnen met Moze. Die speelt toch leuker moet ik eerlijk zeggen. Die mech doet echt superveel damage. Alleen opletten dat je de wapens niet oververhit.

[ Voor 30% gewijzigd door PdeBie op 22-09-2019 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
PdeBie schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:46:
[...]

spoiler:
Van Ava ;)

Ben naast Zane trouwens ook begonnen met Moze. Die speelt toch leuker moet ik eerlijk zeggen. Die mech doet echt superveel damage. Alleen opletten dat je de wapens niet oververhit.
Ik ben met Moze begonnen en eigenlijk alleen maar omdat bijna niemand dat deed, wat ik erg fijn vind is dat je gewoon even midden in een kring enemies kunt rennen, dan snel in je tank en een stel neermaaien en dan met een handkanon de rest (al dan niet met rewinds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net bij Graveward aangekomen op level 33. Toch maar even gebruik maken van de pipebomb om wat betere loot, geld, eridium en xp te krijgen. Gooi 3 van die granaten is hij is instant dood. Ook spawn je er enorm dichtbij, dus lekker makkelijk even farmen.

Edit: Maar even wat lopen farmen en ook wat legendaries gevonden. Waaronder de nieuw Bitch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HfppLvUD6P3yEMbng14BLnec/full.jpg

Is ook wel weer het leuke van Borderlands zulke wapens. De damage is niets voor dit level, maar dan met vrijwel 100% accuracy als je blijft schieten en die extra criticalhit damage maakt dit ding een beest. Met Zane heeft ie ook 70 kogels ipv het orgineel dus even 60 of meer criticalhits schieten werkt wel zegmaar :P

[ Voor 53% gewijzigd door PilatuS op 23-09-2019 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Vaak krijg ik pop-up van de “achievements” welke vrienden hebben voltooid.

Loot money from pick-ups
Find Thyphon logs in Eden-6
Pick up purple rarity weapons
Etc

Hier staat altijd een knopje bij (op de xbox) alsof ik het kan vergelijken, maar als ik die inhoud kom ik op de map uit. Kan zo ook niet vinden waar ik deze achievements voor mezelf kan zien.
Iemand deze al gevonden?

Doe nu naast Zane, welke ik enkel met een maat speel, een solo playthrough met Fl4k. Dan merk je goed verschil in de loot :+
Aanzienlijk minder legendaries, al lijkt het alsnog meer dan BL2.
Gisteren een leuke bug, al het geluid viel weg op Ellie na die bleef zeggen “maby you can turn off the power somewhere” wat van een oude quest was.
Sommige metalen stukken Of POI waren fel geel. Na een complete restart was allen weer goed 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zf3mU5LLaqsksq9RqeLTxjP6/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 08:23
Eindelijk met 4 vrienden kunnen spelen afgelopen zondag. Heb BL1 en BL2 uitgebreid gespeeld. Ik vind BL3 toch wel een goede uitbreiding weer hoor op de 2 eerste delen. Ziet er beter uit, speelt soepeler.
Wel vind ik de performance niet heel lekker op een 5700 XT. Heb regelmatig haperingen (bijv ook met wapens inzoomen) Maar ook levels inladen duurt best lang. Begin hapert het spel als een mallen.
Zou natuurlijk ook door mn wat 'oudere' CPU kunnen liggen 4670k op 4.2ghz en DDR3 ram.

Ervaren jullie dat ook erg? Mensen met een 5700XT?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:04:
Vaak krijg ik pop-up van de “achievements” welke vrienden hebben voltooid.

Loot money from pick-ups
Find Thyphon logs in Eden-6
Pick up purple rarity weapons
Etc

Hier staat altijd een knopje bij (op de xbox) alsof ik het kan vergelijken, maar als ik die inhoud kom ik op de map uit. Kan zo ook niet vinden waar ik deze achievements voor mezelf kan zien.
Iemand deze al gevonden?
Geen idee maar op PC/Epic is het precies hetzelfde. Daar staat dat je TAB even ingedrukt moet houden bij die challenges, maar het doet exact hetzelfde als tab kort indrukken (wat gewoon het openen van het echo menu is).
Ewivis schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:28:
Eindelijk met 4 vrienden kunnen spelen afgelopen zondag. Heb BL1 en BL2 uitgebreid gespeeld. Ik vind BL3 toch wel een goede uitbreiding weer hoor op de 2 eerste delen. Ziet er beter uit, speelt soepeler.
Wel vind ik de performance niet heel lekker op een 5700 XT. Heb regelmatig haperingen (bijv ook met wapens inzoomen) Maar ook levels inladen duurt best lang. Begin hapert het spel als een mallen.
Zou natuurlijk ook door mn wat 'oudere' CPU kunnen liggen 4670k op 4.2ghz en DDR3 ram.

Ervaren jullie dat ook erg? Mensen met een 5700XT?
Ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan je hardware, heel veel mensen hebben er last van. Ik had het zelf helemaal niet, tot het opeens wel ging gebeuren en nu heb ik het vrij regelmatig... Ligt gewoon aan het spel, hopelijk kunnen ze het binnenkort patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
  • Laatst online: 25-03 15:41
Inladen van levels heb ik nul last van, misschien ligt dat wel aan je SSD. Maar het laden van je inventory dat is idd een klein dingetje soms. Ik hoor dat als je op "offline-modus" werkt dat dit al soepeler loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Finraziel schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:48:
[...]

Geen idee maar op PC/Epic is het precies hetzelfde. Daar staat dat je TAB even ingedrukt moet houden bij die challenges, maar het doet exact hetzelfde als tab kort indrukken (wat gewoon het openen van het echo menu is).

[...]
Hopelijk wordt dit nog aangepakt dan.
Bij Borderlands 2 kon je dit wel zien bij Badass Rank.

Altijd goed om te weten waar je op kan/moet letten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Woo!

Dit weekend wat meer kunnen doen

Deathball verslagen (even andere naam ivm spoilers) -> Was de lastigste tot nu toe
Groot beest verslagen
Ben nu onderweg naar een mansion :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 08:23
Finraziel schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:48:
[...]

[...]

Ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan je hardware, heel veel mensen hebben er last van. Ik had het zelf helemaal niet, tot het opeens wel ging gebeuren en nu heb ik het vrij regelmatig... Ligt gewoon aan het spel, hopelijk kunnen ze het binnenkort patchen.
Ik hoop dat ze het inderdaad netjes kunnen maken. Opzich is het prima te doen op HUB Quality settings:

YouTube: Borderlands 3 Optimization, Fix Low Framerates With Virtually No Vis...

Maar misschien dat ik hem voor het lekkere wel op Performance ga zetten, dat ga je dan echt merken denk ik.
Triguld schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:51:
Inladen van levels heb ik nul last van, misschien ligt dat wel aan je SSD. Maar het laden van je inventory dat is idd een klein dingetje soms. Ik hoor dat als je op "offline-modus" werkt dat dit al soepeler loopt.
Heb een 750 EVO met genoeg vrije ruimte. Nu staat deze niet bekend als snelste met continue testen, maar volgens mij moet dat niet persé het probleem zijn. Misschien binnenkort maar een samsung 970 EVO halen ofzo dan? Of hoe kan ik dit testen?

[ Voor 21% gewijzigd door Ewivis op 23-09-2019 11:26 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

corset schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:19:
Woo!

Deathball verslagen (even andere naam ivm spoilers) -> Was de lastigste tot nu toe
Groot beest verslagen
Bij het theater die bij dat mansion zit een “boss” welke je tussendoor moet doen.
Dat vind ik de lastigste tot nu toe, dus alvast succes :+

(Heb net de 2e vault monster verslagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh laden heb ik inderdaad ook geen last van, dat gaat op zich vlot zat na het opstarten van de game wat misschien 20 seconden kost of zo. Je hebt niet toevallig DirectX12 aan staan of zo hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:10
Groningerkoek schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:13:
[...]

Ik ben met Moze begonnen en eigenlijk alleen maar omdat bijna niemand dat deed, wat ik erg fijn vind is dat je gewoon even midden in een kring enemies kunt rennen, dan snel in je tank en een stel neermaaien en dan met een handkanon de rest (al dan niet met rewinds)
Ik lig altijd strijk als ik een groep aanval; ff terugloop achter een hoekje en als ze daar allemaal zijn in mijn Mech tevoorschijn komen. Alleen die railgun vind ik minder..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:48

OMD

corset schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:19:
Woo!

Groot beest verslagen
Ik heb die dit weekend ook verslagen. Kon rechtsachtering achter een powerbrick zitten waar hij me niet kon raken. Als ik sprong dan kon ik hem raak. Dus spring en schiet, spring en schiet. Wellicht is het een beetje misbruik maken van de omgeving maar daardoor vond ik hem tot nu toe de makkelijkste boss :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Derbiss schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:46:
[...]

Ik lig altijd strijk als ik een groep aanval; ff terugloop achter een hoekje en als ze daar allemaal zijn in mijn Mech tevoorschijn komen. Alleen die railgun vind ik minder..
Same here. Gezien op een video. Werd het ineens erg makkelijk van.
Sowieso al die bosses is gewoon een kwestie van ontwijken en rustig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Maakt het trouwens nog wat uit voor de lootdrop als je de game op easy of normal speelt (solo)?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Derbiss schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:46:
[...]

De damage output in zijn algeheel zou wel wat hoger mogen zijn, wat die robot in een hele sessie op een boss aan damage aanricht kan ik ook met 5 shotgun hits doen. Het is dat dat ding zo vreselijk veel damage kan tanken anders zou zie ik het net er niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Laatst online: 12:29

Luukwa

o/

Ik speel zelf Fl4k, nadat ik de story heb uitgespeeld ben ik levels gaan farmen.
1 dag verder heb heb alle Guardian ranks en ben level 50 ben end-game gear..

Farm end bosses zo snel d.m.v. mn ult en een queens call, gaat nergens meer over x)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Wat ik vreemd vind is dat je al je eerder gehaalde guardian ranks niet krijgt. Tijdens mijn eerste playtrough hee vaak melding gehad van guardian ranks. Maar nadat ik de game uit had stond m'n teller op 0. Had ik niet verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
JSchut schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:02:
Wat ik vreemd vind is dat je al je eerder gehaalde guardian ranks niet krijgt. Tijdens mijn eerste playtrough hee vaak melding gehad van guardian ranks. Maar nadat ik de game uit had stond m'n teller op 0. Had ik niet verwacht.
Het systeem is veranderd, al die dingen als "100 kills with Jacobs weapons" etc.. geven geen guardian rank maar geven de beloning die je erbij ziet staan in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Groningerkoek schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:14:
[...]

Het systeem is veranderd, al die dingen als "100 kills with Jacobs weapons" etc.. geven geen guardian rank maar geven de beloning die je erbij ziet staan in het menu.
Ah ok! Dus pas vanaf het moment dat je de story complete ga je ranks unlocken op basis van xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Groningerkoek schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:37:
[...]

De damage output in zijn algeheel zou wel wat hoger mogen zijn, wat die robot in een hele sessie op een boss aan damage aanricht kan ik ook met 5 shotgun hits doen. Het is dat dat ding zo vreselijk veel damage kan tanken anders zou zie ik het net er niet van in.
Afhankelijk wat je speelt, maar op mayhem 3 zie ik dat ding ook regelmatig twee-shot wegvliegen, ik gebruik hem enkel tactisch voor de invincible frames van entry/exit. Zeker zo'n anointed is bijna altijd een one shot.

(en die turret op de bovenkant is echt een aanfluiting... 320dmg per bullet :/)
JSchut schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:18:
[...]
Ah ok! Dus pas vanaf het moment dat je de story complete ga je ranks unlocken op basis van xp.
Jup, en die is meteen unlocked voor al je andere characters, dus een alt maken geeft meteen guardian xp.

Ze hadden dit gewoon badass rank moeten blijven noemen los van die unlocks (perks? achievements? weet ik hoe die heten.. die zut als 100 crit-kills etc maken).

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2019 13:29 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
JSchut schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:18:
[...]

Ik weet niet precies wat het mechanisme is, maar guardian rank en level ranks lopen niet gelijk op. (In mijn laatste 2 level ranks heb ik bijvoorbeeld 9 guardian ranks gehaald.

Als je in het menu kijkt zie je hoeveel guardian tokens je hebt (1 per rank), en wat je ervoor kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Groningerkoek schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:37:
[...]

Naar het schijnt ja; zoals eerder gezegd is het een beest tot lvl 30 maar nadien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:54
Hoe kun je bosses opnieuw spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Luukwa schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:44:
Ik speel zelf Fl4k, nadat ik de story heb uitgespeeld ben ik levels gaan farmen.
1 dag verder heb heb alle Guardian ranks en ben level 50 ben end-game gear..

Farm end bosses zo snel d.m.v. mn ult en een queens call, gaat nergens meer over x)
Ik weet dat de game al even uit is, maar is er een trucje om sneller guardian ranks te krijgen? Alleen voor de extra skills aan de rechterkant van het scherm heb je al 630 guardian ranks nodig. Of ben je met andere dingen in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Terug gaan naar de locatie waar ze zitten :P
Groningerkoek schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:30:
[...]

Ik weet dat de game al even uit is, maar is er een trucje om sneller guardian ranks te krijgen? Alleen voor de extra skills aan de rechterkant van het scherm heb je al 630 guardian ranks nodig. Of ben je met andere dingen in de war?
630? Hoe reken jij? Het is 75 per ding, 225 lvls totaal.
(de unlock lees je verkeerd, het is aantal punten in die tree om die perk te krijgen)

Oja, en neem die laatste uit assault absoluut niet, daarmee kill jezelf sneller dan dat het nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
SinergyX schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:31:
[...]

[...]

(de unlock lees je verkeerd, het is aantal punten in die tree om die perk te krijgen)

Oja, en neem die laatste uit assault absoluut niet, daarmee kill jezelf sneller dan dat het nut heeft.
Ah nice, ik zit nog niet zo lang in UHVM (De geneugten van kinderen hebben), 225 voor alles is inderdaad niet zo'n probleem. (zag net dat ik verkeerd keek en gisteren in 2 uurtjes tijd niet 9 maar 19 ranks heb gedaan terwijl ik van die 2 uurtjes ook nog een tijdje wat loos heb zitten rondrennen. En Hollow Point bedoel je, zelf vind ik zoiets wel grappig (tot het met de laatste enemy gebeurt en een rewind onmogelijk word...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Groningerkoek schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:36:
[...]

Ah nice, ik zit nog niet zo lang in UHVM (De geneugten van kinderen hebben), 225 voor alles is inderdaad niet zo'n probleem. (zag net dat ik verkeerd keek en gisteren in 2 uurtjes tijd niet 9 maar 19 ranks heb gedaan terwijl ik van die 2 uurtjes ook nog een tijdje wat loos heb zitten rondrennen. En Hollow Point bedoel je, zelf vind ik zoiets wel grappig (tot het met de laatste enemy gebeurt en een rewind onmogelijk word...)
Het duurt wel even voor je er 225 hebt hoor :P Maar probleem met hollow point is dus self-damage. Een shotgun shot close range crit is 99% zeker een insta kill voor jezelf, en ook toevallig met fl4k een aardige exploit (die al gefixed is) om een boss belachelijk snel neer te krijgen (door zijn 20% kans op altijd crit plus een bizar hoge RoF).
Derbiss schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:27:
[...]
Naar het schijnt ja; zoals eerder gezegd is het een beest tot lvl 30 maar nadien..
Pets komen nog okish mee in UVHM, probleem zit in Mayhem mode. Nu is die van Moze of Zane geen probleem (is je skill), maar die van fl4k ligt dan meer op de grond dan nog in leven (ok, kan je skill voor gebruiken), dat bepaald moment alleen die gunslinger nog redelijk meekomt zolang hij niet wordt aangevallen.

Zane kan je nog tactisch inzetten met die weapon-dupe digi-clone (final tier tree), met bv een flinke rocketlauncher of rocketgun (die niet met een boogje schiet, anders gaat het mis :P) en daarmee even wat alpha attack opvangt. Dan nog een overkill grenade erbij en Zane blijft best 'ok' op hogere lvls.

Geen idee hoe die tree van fl4k werkt met die 'mind control', misschien dat je daar op hogere level tactisch gebruik van kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Hoe levelen jullie zo snel? ik zit nog steeds in mn 1e playthrough, speel samen met een vriend we clearen de hele map doen alle side missions en ik heb de main story nog steeds niet uit inmiddels circa 50 uur in het spel zitten.

(ben net lvl 42)

Jullie rushen gewoon door de gebieden heen?

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 23-09-2019 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triguld
Ambition88 schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:54:
Hoe levelen jullie zo snel? ik zit nog steeds in mn 1e playthrough, speel samen met een vriend we clearen de hele map doen alle side missions en ik heb de main story nog steeds niet uit inmiddels circa 50 uur in het spel zitten.

Daar is je antwoord; jullie clearen de hele map eerst.

Ik deed dat bij de eerste paar mappen ook en toen ben ik het verhaal gewoon uit gaan spelen. Toen ik lvl 50 was ben ik begonnen aan TVHM en ben ik nu wel echt alles 100% aan het doen. Het scheelt ook dat ik vroeg een goeie shotgun(flakker) had wat overal doorheen brandde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

Sidemissies ben ik pas echt gaan doen bij lvl50, daarvoor was het sporadisch en toevallig op de weg naar mission-objective voor wat extra exp, verder is het inderdaad gewoon gas geven en door de missies heen.

Ik heb story nu 3x volledig en 2x deels gezien, ik ben story echt serieus zat.

Enkele story-aspecten zijn leuk (die met killervolt, mag je lekker veel schieten), Jacobs nog wel 'iets', maar al die eindeloze cutscenes, lulverhalen, loop van A naar B, luisteren, terug naar A, boeien mij werkelijk niet meer. Enkel op mayhem 2/3 is het alles onderweg afschieten, daar trek je best leuke xp uit, maar als jij met je matige wapens aan kom zakken bij 2-4 anointed.. dan loop je gewoon door :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 21:13

Nolifen :+

Maar hier hetzelfde hoor, zit zelf op lvl 22 met m'n ene character, en 15 met de ander. Geen idee hoeveel tijd bij elkaar, maar zal iets van 18 uur zijn denk ik. Maar ja: drukke baan, kinderen. Ik probeer in de avond 1 - 2 uurtjes te spelen en in het weekend iets meer. Doe het ook vrij rustig aan, pak zo veel mogelijk side missies en wissel deze af met main story (afhankelijk van level).

Wel een tof spel! Hoop alleen dat endgame ook interessant genoeg is en blijft.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

(ben net lvl 42)

Ik heb hem uitgespeeld met 38 uur en heb de meeste sidemissions gedaan. Was level 40 toen ik klaar was.
Voor mijn gevoel niet gerushed. Wel teveel gespeeld in een week :D

Nu even minderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek

Alles clearen en alle side missions doen, dan zou het eerder een wonder zijn als je binnen 50 uur klaar zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Groningerkoek schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:06:
[...]

Alles clearen en alle side missions doen, dan zou het eerder een wonder zijn als je binnen 50 uur klaar zou zijn ;)
Obviously, ik ging er eigenlijk wel een beetje vanuit dat de meeste mensen alles zouden clearen ipv de story rushen. :p het leukste aan het spel vind ik juist de hele map verkennen. :)

Wat raden jullie aan als ik de main story uit heb, meteen opnieuw beginne op mayhem 3? is dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:46

(ben net lvl 42)

Ik zit nu op level 16, savonds ff uurtje of 1,5 a 2 en weekend savonds wat langer.
Kids vinden t spel ook geweldig haha en zijn al verder in de game dan ik (10 en 6) maar slaan veel side quests over en gaan minder hard in level.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ambition88 schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:10:

Wat raden jullie aan als ik de main story uit heb, meteen opnieuw beginne op mayhem 3? is dat te doen?
Mayhem 3 is initieel random debuffs/buffs, dus als je een map in komt, heb je soms +50% element dmg maar -50% normal gun, +50% skill dmg, maar -50% melee etc, of erger, mobs met 25% reflection kans of mobs take 50% <insert element> less damage.

Daar kan je geluk hebben en juist meer damage doen, je probleem is alleen meer badass en anointed mobs, die laatste zijn soms echt bagger irritant en kan je rustig 5 minuten op staan te meppen als je nog geen deftige gear hebt.

Gewoon story opnieuw heb je al wat extra uitdaging, mobs zijn jouw level, af en toe wat uitstapjes naar mayhem (zeker als je begin 40 komt en legendaries beginnen goed te droppen) zijn prima te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2019 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
SinergyX schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:47:
[...]

Mayhem 3 is initieel random debuffs/buffs, dus als je een map in komt, heb je soms +50% element dmg maar -50% normal gun, +50% skill dmg, maar -50% melee etc, of erger, mobs met 25% reflection kans of mobs take 50% <insert element> less damage.

Daar kan je geluk hebben en juist meer damage doen, je probleem is alleen meer badass en anointed mobs, die laatste zijn soms echt bagger irritant en kan je rustig 5 minuten op staan te meppen als je nog geen deftige gear hebt.
Aha, maar de loot is het wel waard? of is het puur voor de uitdaging en kan je voor de loot net zo goed op 1/2 beginnen?

Als reactie op je vorige post, uitstapjes doen naar mayhem, is het niet zo dat je aan het begin van de game mayhem 1/2/3 kiest en niet meer terug kan of is het per zone?

[ Voor 10% gewijzigd door Ambition88 op 23-09-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ambition88 schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:49:
[...]

Aha, maar de loot is het wel waard? of is het puur voor de uitdaging en kan je voor de loot net zo goed op 1/2 beginnen?

Als reactie op je vorige post, uitstapjes doen naar mayhem, is het niet zo dat je aan het begin van de game mayhem 1/2/3 kiest en niet meer terug kan of is het per zone?
Ik heb alleen actief pre-droprate nerf gezien, dus hoe ze nu onderling verschillen weet ik niet zo (Mayhem 1 heb ik hele laatste 'chapter' gedaan met uiteindelijk 1 legendary drop).

Je kan gewoon terug naar sanctuary, daar kan je het gewoon aanpassen (icoontje met een draak ofzo).

Start van de game kies je enkel easy/normal, of normal/TVHM, Mayhem kan gewoon aan/uit worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Groningerkoek schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:30:
[...]

Geen idee, heb nu ook -85 guardian rank xD Maar heb de laatste trees volledig, de eerste tree mis ik 3 puntjes.

Verder heb ik ruim een uur die Graveward (pre-patch) staan farmen op mayhem 3. Kreeg bijna elke run wel een aantal gaurdian rank.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
BlueFoxOne schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:33:
[...]

Ik zit nu op level 16, savonds ff uurtje of 1,5 a 2 en weekend savonds wat langer.
Kids vinden t spel ook geweldig haha en zijn al verder in de game dan ik (10 en 6) maar slaan veel side quests over en gaan minder hard in level.
Level 9 hier; nog altijd op Pandora maar heb zowat alles gezien denk ik.
Wel 1 ding; ik heb al granaten ed level 24 gevonden. Best stockeren op het schip of niet de moeite? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Luukwa schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:00:
[...]

Geen idee, heb nu ook -85 guardian rank xD Maar heb de laatste trees volledig, de eerste tree mis ik 3 puntjes.

Verder heb ik ruim een uur die Graveward (pre-patch) staan farmen op mayhem 3. Kreeg bijna elke run wel een aantal gaurdian rank.
Foutje van mijn zijde, het is 225.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wat een wapen met Fl4k als je gespect bent in de 8 sec crit + extra skill time.

Je hoeft gewoon niet te herladen en kan lekker doorknallen met grote damage. Gevonden op level 36 dus ben benieuwd hoelang die goed blijft, denk minstens 42 wel :)

(Ff groot, speel op xbox :+)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6VgZZVy8DEkXDE6LTThYiJqr/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 23 september 2019 @ 18:49:
Gevonden op level 36 dus ben benieuwd hoelang die goed blijft, denk minstens 42 wel :)
Spul van Jakobs gaat vrij lang mee. Had een shotgun op level 22 die op level 34 nog steeds prima was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hehe, Pain and Terror.
Wat een glimlach bracht dat op mijn gezicht zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:29
Hoe zit het eigenlijk met die hotfix patch? Ik krijg ingame de melding dat er een patch beschikbaar is en de vraag of ik naar het hoofdmenu wil. Dus quit naar main maar geen update/install? Speel op pc.

Stutters en mini freezes zijn weer terug hier. Begon opnieuw bij jacobs mansion. Hopelijk snel een performance update. Zou mooi zijn als ze DX12 met vulkan support implementeren. Een beetje zoals Doom 2016, van redelijke fps op high/ultra tot ultra 80+ fps na vulkan :).

Misschien een tip voor een bovenstaande reactie. Mijn advies is om niet te upgraden voor BL3, sommige dingen werken niet naar behoren en zullen (waarschijnlijk) wel gefixt worden. UE4 is wat dat betreft geweldig kwa performance.

Ohja over de game.

Kunnen we het erover eens zijn dat Fl4k die nieuwe Salvador is? Ik persoonlijk vind het geweldig om alles en iedereen neer te maaien en het liefst zo snel mogelijk :). Echter mwah, misschien te easy en dat op level 27. Volgende run toch maar een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:59
Hotfixes worden blijkbaar in de achtergrond toegepast als je internetverbinding hebt en in het hoofdmenu zit.
https://forums.gearboxsof...updated-9-19-2019/3437730

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luxzenburcht schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:24:
Hoe zit het eigenlijk met die hotfix patch? Ik krijg ingame de melding dat er een patch beschikbaar is en de vraag of ik naar het hoofdmenu wil. Dus quit naar main maar geen update/install? Speel op pc.
Ik krijg die melding hier ook iedere dag wel. Ga ik netjes terug naar het menu en de volgende dag is de melding er weer. Als er iedere keer een patch geinstalleerd zou worden had ik er nu al 25 gehad.
Kunnen we het erover eens zijn dat Fl4k die nieuwe Salvador is?
Zelf Fl4k nog niet gespeelt, maar Zane heeft ook een aantal skills die er voor zorgen dat je extreem veel damage doet waardoor ie rondloopt alsof ie Salvador is.

Edit: Verder natuurlijk lastig oordelen. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die ook maar 2 karakters naar level 50 hebben gebracht zodat je ze naast elkaar kan leggen. Laat staat dat er iemand is die ze alle 4 op level 50 heeft zodat het echt te vergelijken is.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 23-09-2019 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
SinergyX schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:31:
[...]

[...]

PS, het zijn er wat meer dan 225, want je moet ze eerst vrij spelen om daarna te kunnen kopen, zit je al op het dubbele ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Famous schreef op maandag 23 september 2019 @ 18:49:
Wat een wapen met Fl4k als je gespect bent in de 8 sec crit + extra skill time.

Je hoeft gewoon niet te herladen en kan lekker doorknallen met grote damage. Gevonden op level 36 dus ben benieuwd hoelang die goed blijft, denk minstens 42 wel :)

(Ff groot, speel op xbox :+)
[Afbeelding]
Is dan ook een geweldige gun ongeacht je karakter. Die van mij is nu 11 levels lager (ben nu 45) en begin er nu pas aan te denken om hem aan de kant te trappen. Niet de hoogste damage meer, maar het met plezier maar door kunnen knallen is gewoon erg fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:05
BlueFoxOne schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:33:
[...]

Je weet dat dit spel 18+ is he, wil me niet met je opvoeding bemoeien maar kind van 6 dit laten spelen lijkt me toch niet heel erg verstandig. Snap wel dat ze het leuk vinden though😂

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Groningerkoek schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:49:
[...]

PS, het zijn er wat meer dan 225, want je moet ze eerst vrij spelen om daarna te kunnen kopen, zit je al op het dubbele ;)
Err.. nee?
Die unlocks krijg je als je X punten in die tree hebt gezet, heb je 10 punten in Enforcer, krijg je die weapon skin, heb je 75 punten gespendeerd aan Enforcer items, krijg je Hollow Point.

Of de tekst van de site:
You will earn Guardian Rewards by spending a total of 10, 15, 25, 35, 50, or 75 tokens into a certain tree. Once these requirements are met, you will be rewarded with a bonus passive ability, and weapon and Vault Hunter skins!
luxzenburcht schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:24:
Kunnen we het erover eens zijn dat Fl4k die nieuwe Salvador is? Ik persoonlijk vind het geweldig om alles en iedereen neer te maaien en het liefst zo snel mogelijk :). Echter mwah, misschien te easy en dat op level 27. Volgende run toch maar een andere class.
Misschien qua regen, maar ammo/nade regen en panic button (beetje dual-wield :P) is dan toch Moze.

Maar 27 is niet echt bijzonder ofzo, daar doet alles flinke damage als je beetje wapen en talents hebt, zeker met bepaalde items durf ik redelijk te zeggen dat Amara op dat moment nog flink voorloopt. Het trekt allemaal aardig recht, tot ergens bij mid 40s het verschil weer gaat komen als je specifieke items gaat krijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2019 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap nu wel dat de boel op de PC na de patch minder goed draait. Af en toe dropt het GPU gebruik met 20 tot 40% ingame. In het menu gaat ie soms zelfs van 100% gebruik naar maar 10%. Niet zo vreemd dat de boel dan niet lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Dan mogen ze die tekst wel wat duidelijker maken om mij, bij mij staat er namelijk nog steeds dat die dingen mij tokens kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:18
PilatuS schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:14:
Ik snap nu wel dat de boel op de PC na de patch minder goed draait. Af en toe dropt het GPU gebruik met 20 tot 40% ingame. In het menu gaat ie soms zelfs van 100% gebruik naar maar 10%. Niet zo vreemd dat de boel dan niet lekker loopt.
Is er een patch geweest? Ik wacht al een tijdje maar nog niets gezien.
Wel een hotfix maar dat is alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:35:
[...]

Ik krijg die melding hier ook iedere dag wel. Ga ik netjes terug naar het menu en de volgende dag is de melding er weer. Als er iedere keer een patch geinstalleerd zou worden had ik er nu al 25 gehad.
Het lijkt dus hetzelfde systeem te zijn als in Borderlands 2 met die hotfixes... Hij gaat ze checken op het moment dat je in het hoofdmenu bent maar dat duurt even. Start jij meteen je game dan is de hotfix waarschijnlijk nog niet actief. In de achtergrond checkt hij wel nog, haalt de hotfix binnen maar moet terug naar het hoofdmenu om die toe te passen. Zo kun je dus exact dezelfde hotfix elke keer dat je speelt weer een melding van krijgen.

Bij Borderlands 2 viel dat vooral op als je custom patches toe ging passen. Je moet dan even in het menu wachten om de hotfix tijd te geven om actief te worden en daarna pas de custom patch activeren anders werkte het niet. Wel een beetje gaar systeem en suf dat ze dat nog niet verbeterd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb meer het idee dat die melding een 'false' is wanneer cloudsaving niet werkt.

Elke keer als ik die melding krijg, loopt kort erop mijn cloudsave ook gigantisch achter (tot wel 6 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:14
Momenteel bij Graveward..zal wel een simpele boss zijn maar wilt momenteel nog niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
internaut schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:48:
Momenteel bij Graveward..zal wel een simpele boss zijn maar wilt momenteel nog niet lukken.
Waaraan ga je dood? Zijn acties zijn best makkelijk af te lezen en je zou niet dood hoeven te gaan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
PilatuS schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:14:
Dit is vreselijk, echter heb ik dit in bepaalde gebieden en niet overal gelukkig.
Ik heb ook freesync aan, zelfs die kan het niet aan :D (frame drops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Triguld schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:52:
[...]

Waaraan ga je dood? Zijn acties zijn best makkelijk af te lezen en je zou niet dood hoeven te gaan daar.
@Triguld Inderdaad, ik vind dit een zeer makkelijke boss eigenlijk, zeker voor een Vault.
Goed af te lezen en voor de rest is het alleen maar kogels erin pompen.

Vuur kan je zo uitlopen (of naar achter, wordt je niet geraakt) en die groene ballen doen amper damage. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Op M3 is hij door de adds wel moeilijker, als je nog niet de juiste weapons hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Triguld schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:30:
Op M3 is hij door de adds wel moeilijker, als je nog niet de juiste weapons hebt.
Die hadden wij met mobs met 25% reflection kans, kader van hoe je jezelf snel van kant kan leggen :P

(gelukkig werkt dat niet op splash damage, dus ik was redelijk veilig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:14
Triguld schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:52:
[...]

Net toch gehaald met veel ontwijken.
Boss was lvl 32 terwijl ik 31 ben.
Kreeg iets teveel damage in't begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaruHaru schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:18:
[...]

Dit is vreselijk, echter heb ik dit in bepaalde gebieden en niet overal gelukkig.
Ik heb ook freesync aan, zelfs die kan het niet aan :D (frame drops)
Ik merk ook dat het komt wanneer er loot op de grond valt.

De GPU historie laat het ook wel zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OkkYtIK5uWHOjYIwqPuKZY3B/full.jpg

Telkens dipt het GPU gebruik wat het heel irritant maakt. Voor de patch liep ie gewoon netjes constant op 100% te draaien. Mag hopen dat dit snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
PilatuS schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:46:
[...]

Ik merk ook dat het komt wanneer er loot op de grond valt.

De GPU historie laat het ook wel zien:
[Afbeelding]

Telkens dipt het GPU gebruik wat het heel irritant maakt. Voor de patch liep ie gewoon netjes constant op 100% te draaien. Mag hopen dat dit snel opgelost wordt.
Over welke patch heb je het nou dan? afaik is er nog geen enkele patch geweest.
Die meldingen over een game update die je ingame krijgt is of een bug of zijn hotfixes, geen patch

[ Voor 8% gewijzigd door Aschtra op 24-09-2019 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:00:
[...]

Over welke patch heb je het nou dan? afaik is er nog geen enkele patch geweest.
Die meldingen over een game update die je ingame krijgt is of een bug of zijn hotfixes, geen patch
Er is een update geweest en sindsdien is het er slechter op geworden. Weet ik veel of het een patch of hotfix is geweest, er is iets veranderd en nu is het slechter, hoe je het het ook wil noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
PilatuS schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:07:
[...]

Er is een update geweest en sindsdien is het er slechter op geworden. Weet ik veel of het een patch of hotfix is geweest, er is iets veranderd en nu is het slechter, hoe je het het ook wil noemen.
Hier praat jij over

https://borderlands.com/e...ands-3-hot-fixes-sept-19/

Dat is n.v.t. op wat jij ervaart. Wat jij ervaart zit er al sinds launch in en heb nu zo te zien last van.
Wachten op performance patch;

https://borderlands.com/e...oting-optimization-guide/

[ Voor 10% gewijzigd door Aschtra op 24-09-2019 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Ik heb geen problemen gehad. Misschien moet je minder de pipebomb gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:10:
[...]

Hier praat jij over

https://borderlands.com/e...ands-3-hot-fixes-sept-19/

Dat is n.v.t. op wat jij ervaart. Wat jij ervaart zit er al sinds launch in en heb nu zo te zien last van.
Wachten op performance patch;

https://borderlands.com/e...oting-optimization-guide/
Bij mij loopt het nu merkbaar slechter dan toen ik de game net had. Ik heb toch zeker het idee dat er ergens iets veranderd is. De schokken die ik nu zie waren er in het begin niet zo extreem als nu. Ook het dippen van het GPU gebruik is iets wat ik eerst niet had.
Triguld schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:11:
Ik heb geen problemen gehad. Misschien moet je minder de pipebomb gebruiken. ;)
Alleen voor het farmen, anders wordt het saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Mayhem mode is ook gehotfixed zo te zien. Op M3 kom ik er niet meer doorheen terwijl het een paar dagen terug een eitje was. Goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:59
biggydeen2 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 19:51:
Mayhem mode is ook gehotfixed zo te zien. Op M3 kom ik er niet meer doorheen terwijl het een paar dagen terug een eitje was. Goed nieuws :)
Hadden ze niet beter meer mayhem levels kunnen toevoegen, in plaats van al bestaande moeilijker maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist het bedrijf van een oude bekende gered. "Eindbaas" was vrij simpel om te verslaan. Nu op naar de eerste vault.

spoiler:
Was alleen even bang dat mijn main van BL2 een badguy was, maar bleek gelukkig niet zo te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag eindelijk mijn nieuwe monitor binnen gekregen die ruim een maand geleden een dagdeal op Amazon was... 35" ultrawide (Acer Z35P). Gamehoek maar even opnieuw ingericht en vanavond BL3 op geprobeerd. Wow, wat is dat cool, en het werkt bij mij ook prima op ultrawide... Alleen... mijn 1060 trekt het niet echt meer op 3440x1440 (en nee dat verbaast me niet). Heb hem nu op 75% resolution scaling moeten zetten. Ondanks dat toch wel genieten hoor, zo'n enorme monitor om mee het Borderlands universum in te kijken :+

Wat betreft de performance, met die dips... Ik vind het ook wel typisch dat ik de eerste week of zo helemaal nergens last van, en nu echt regelmatig (ja ook voor ik die enorme monitor ging gebruiken). Het is bijna standaard als ik slide terwijl ik dat een tijdje niet gedaan heb. Alsof hij op dat moment bedenkt dat hij nog even de assets daarvoor in moet laden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:14:
Vanmiddag eindelijk mijn nieuwe monitor binnen gekregen die ruim een maand geleden een dagdeal op Amazon was... 35" ultrawide (Acer Z35P). Gamehoek maar even opnieuw ingericht en vanavond BL3 op geprobeerd. Wow, wat is dat cool, en het werkt bij mij ook prima op ultrawide... Alleen... mijn 1060 trekt het niet echt meer op 3440x1440 (en nee dat verbaast me niet). Heb hem nu op 75% resolution scaling moeten zetten. Ondanks dat toch wel genieten hoor, zo'n enorme monitor om mee het Borderlands universum in te kijken :+

Wat betreft de performance, met die dips... Ik vind het ook wel typisch dat ik de eerste week of zo helemaal nergens last van, en nu echt regelmatig (ja ook voor ik die enorme monitor ging gebruiken). Het is bijna standaard als ik slide terwijl ik dat een tijdje niet gedaan heb. Alsof hij op dat moment bedenkt dat hij nog even de assets daarvoor in moet laden...
Hier ook genieten op 38 inch 21:9 met 3840x1600. Vind vooral de belichting heel erg mooi in BL3. Genoeg mensen die de graphics matig vinden, maar ik vind dat het er geweldig uitziet. Ok, van dichtbij is het niet altijd even geweldig, maar over het algemeen vind ik het erg mooi.

Wat betreft die schokken en GPU gebruik, het is nu weer weg bij mij. Dus niet zoals ik dacht door de patch of een hotfix, maar toch iets anders. Wat het dan is, geen idee. ADS gaat nu ook weer perfect vloeiend.

Edit: Nog even getest. Ik heb nog wel iets van een framedrop en ook een GPU usage drop bij de eerste seconde ADS, dus echt de overgang van normaal naar ADS. Wanneer ik in ADS blijf loopt het wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 24-09-2019 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
PilatuS schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:25:
[...]

Hier ook genieten op 38 inch 21:9 met 3840x1600. Vind vooral de belichting heel erg mooi in BL3. Genoeg mensen die de graphics matig vinden, maar ik vind dat het er geweldig uitziet. Ok, van dichtbij is het niet altijd even geweldig, maar over het algemeen vind ik het erg mooi.

Wat betreft die schokken en GPU gebruik, het is nu weer weg bij mij. Dus niet zoals ik dacht door de patch of een hotfix, maar toch iets anders. Wat het dan is, geen idee. ADS gaat nu ook weer perfect vloeiend.

Edit: Nog even getest. Ik heb nog wel iets van een framedrop en ook een GPU usage drop bij de eerste seconde ADS, dus echt de overgang van normaal naar ADS. Wanneer ik in ADS blijf loopt het wel goed.
Graphics zijn goed hoor. Tekst is goed af te lezen van flyers of de kleine lettertjes op machines met waarschuwingsteksten. Dit is overigens de style van BL, beetje cartoony, ziet er goed uit imo.

Gisteren ook getest, op dit moment bij drukke momenten of in bepaalde gebieden heb ik de frame drops. maar minder extreem. Ik speel op 2560x1440

• Famous

Famous

R 400+

Nou, hier liep het spel eigenlijk goed op de One X, tot gister.
Eerst een vast loper waardoor het spel na 10 seconde en veel geluid uiteindelijk afsloot.

Nog geen half uur lader wil ik via Fast Travel naar Sanctuary, blijft het beeld zwart :+
Dan speel ik wel niet..

Hopelijk is het vanavond weer beter want had eigenlijk de intentie om de eerste story gisteren uit te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

Shabbaman

Got love?

HaruHaru schreef op woensdag 25 september 2019 @ 07:21:
Gisteren ook getest, op dit moment bij drukke momenten of in bepaalde gebieden heb ik de frame drops. maar minder extreem.
Je zou volumetric fog eens op een lagere instelling kunnen proberen. Ik heb het idee dat sommige levels zoals die op Eden6 meer fog wordt gebruikt dan op andere levels (logisch, want moeras), en aangezien volumetric fog een behoorlijke impact op je fps heeft kan dat verklaren waarom je op sommige plekken veel frame drops hebt. Frame drops met veel tegenstanders kan ook betekenen dat je cpu het niet bij kan benen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• HaruHaru
Shabbaman schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:23:
[...]

Je zou volumetric fog eens op een lagere instelling kunnen proberen. Ik heb het idee dat sommige levels zoals die op Eden6 meer fog wordt gebruikt dan op andere levels (logisch, want moeras), en aangezien volumetric fog een behoorlijke impact op je fps heeft kan dat verklaren waarom je op sommige plekken veel frame drops hebt. Frame drops met veel tegenstanders kan ook betekenen dat je cpu het niet bij kan benen.
Thanks zal het proberen vanavond :D

CPU = 8700K, zal voor deze tijd toch echt nog wel goed moeten zijn :D
GPU 1080ti.

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Wat is de beste optie na het uitspelen van het verhaal? Op mayhem de sidequest doen en zo naar lvl 50 werken of opnieuw beginnen in TVHM?

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:52
diknmuis schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:37:
Wat is de beste optie na het uitspelen van het verhaal? Op mayhem de sidequest doen en zo naar lvl 50 werken of opnieuw beginnen in TVHM?
Gister op TVHM begonnen maar wel coop gejoined. Krijg daar zo veel XP per missie dat het bijna een level up is per missie gedaan tot nu toe. Dus ik raad je aan om dat te doen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

diknmuis schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:37:
Captain Traunt farmen, ben je in een klein uurtje level 50.
Daarna nog een uurtje farmen voor wat guardian ranks, dan kun je zo door naar bijvoorbeeld graveward.

Ligt overigens ook aan je build.

Soundcloud!

Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste