iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Was lvl 44 (+/- 40 uur zo uit mijn hoofd) toen ik alleen nog de end boss moest, paar keer deze end boss farmen want meeste wapens die ik had waren lvl 35 of lager. Paar leuke wapens later en kan die end boss nu leuk op Mayham 3 farmen.
FL4K Fade Away, dikke crits met de Queen's/King's Call pistols en klaar.
Nu alleen nog kijken hoe ik het doe in proving grounds enzo, want niet echt de tijd gehad om de nieuw wapens/shields enzo te testen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
-50% critical damage
-50% gun damage
+50% skill/action damage
mobs hebben +40% damage.
Niet leuk

Heb one punch nu denk al 80x gekilled, nog steeds de chump niet

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2019 10:42 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik speel op XboX en als je bij het opstarten van het spel gelijk op start drukt dan denkt het spel om wat voor domme reden dan ook dat je offline bent. Als je in een volgende speelsessie dan weer online komt zul je merken dat je Guardian ranks van je vorige "offline" sessie niet meer meetellen. Je behoudt wel de buffs/perks maar je guardian rank is negatief. Door dit gedoe zit ik nu op -16, mag dus eerst 16 ranks doorlopen voordat ik weer voor de perks kan gaan spelen. Een echte fix is er niet alleen een tijdelijke die je elke keer als je van character wisselt of opnieuw opstart weer opnieuw moet doen,
Kortom neem de tijd voor het opstarten en controleer of het spel je ook daadwerkelijk als online zijnde beschouwd.
Dit komt ook op andere platformen voor maar weet niet 100% zeker wat de oorzaak/oplossing is.
[ Voor 5% gewijzigd door Groningerkoek op 25-09-2019 11:13 ]
Zit nu op -29 guardian rank. Behoorlijk vervelend dat dit nog niet gefixed is.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Om hier nog even op terug te komen:PilatuS schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:56:
Wat vinden jullie trouwens van de verschillende makers van de wapens ? Ik merk dat ik vrijwel alleen Jakobs wapens aan het gebruiken ben. Heb er nog wel wat Dahl spul bij en een Torque voor het zware werk, maar de rest gebruik ik eigenlijk nooit. Atlas heb ik weinig zin in om iedere keer eerst zo'n tracker bij te gebruiken en het zijn ook niet hele sterke wapens. Tediore heeft af en toe wel wat leuk spul, maar kom niet veel tegen wat goed is. Maliwan ben ik niet echt fan van met die energie wapens. Hyperion heeft wel wat leuk spul maar komt niet in de buurt van de schade die Jakobs doet. Vladof heeft nog wel eens wat goed spul, maar kom er weinig goeds van tegen. De COV wapens zijn wel ok te noemen.
-Tediore probeer ik te vermijden, want ik heb de vervelende neiging om constant te reloaden en dan ben je toch snel door je ammo heen
-Dahl/Hyperion/Vladof/CoV kan leuk zijn, als de dps goed is een handige eigenschap aan zit gebruik ik het wel. Ik heb uit Earl's machine een Vladof-pistool met dikke melee bonus plus bonus na action skill, die gebruik ik tien levels hoger nog steeds. Hoge RoF is ook handig om elementary status te triggeren
-Maliwan is wel handig om te wisselen van elementary type, maar door de vertraging vind ik shotguns onbruikbaar
-Torgue is toch een categorie op zichzelf, sommige wapens zijn gewoon onhandelbaar. Maar (en de reden waarom ik hier nu op terugkom) ik heb nu een radiation shotgun, en dan zie je dat stuck gyrojets echt hilarisch is.
Als je van explosies houdt tenminste. Pardon, EXPLOSIONS!!!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dat framelock probleem heb ik ook, staat bij mij op 100, even terug naar 99 en dan weer op 100 zetten en werkt weer.SinergyX schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:34:
Ik moet bij opstarten toch altijd met framerate lock weer aanzetten (staat op 60, maar doet niets bij opnieuw opstarten), maar mijn guardian rank loopt nog netjes synchroon met gespendeerde puntjes.
ben je dan de hele clip kwijt? Nooit op gelet eigenlijk, ik heb zelf ook die neiging. Op elk rustig momentje zorgen dat je clip weer vol is, is een tik die je al snel leert als je shooters speeltShabbaman schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:58:
[...]
-Tediore probeer ik te vermijden, want ik heb de vervelende neiging om constant te reloaden en dan ben je toch snel door je ammo heen
Dan ben je de hele clip kwijt jaKingKoning schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:10:
[...]
ben je dan de hele clip kwijt? Nooit op gelet eigenlijk, ik heb zelf ook die neiging. Op elk rustig momentje zorgen dat je clip weer vol is, is een tik die je al snel leert als je shooters speelt
Dat inderdaad moet ik ook doen, dus ben nooit te snel in het hoofdmenudiknmuis schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:05:
[...]
Dat framelock probleem heb ik ook, staat bij mij op 100, even terug naar 99 en dan weer op 100 zetten en werkt weer.
Maar wel meer damage. Daarom was bv de babymaker in BL2 1 van de sterkste tediores om 1 kogel te schieten en meteen te gooien. De babymaker++ in BL3 is iets zwaker, die is nu een 4 MIRV homing geworden en enemies zitten vaak achter dingen geschuild dat je helemaal geen damage doet.
Heb nu wel m'n 1hp moze build klaar, permanent 85% dmg bonus, bijna 50k shield en met mirv nades regen je nonstop je shield weer naar max (oja, plus 15% absorb, imune shock). Iron bear is dan echt een panic button geworden, maar het speelt zoveel krachtiger dan welke iron bear combinatie dan ook.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2019 12:52 ]
Dan is die character toch niet echt leuk? Ik speel best wel veel met action skills (Fl4k en Zane) en die dragen toch wel bij aan de algehele beleving al moet ik wel zeggen dat ik pas level 22 ben met fl4k en level 15 met zane.SinergyX schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:47:
[...]
Dat inderdaad moet ik ook doen, dus ben nooit te snel in het hoofdmenu
[...]
Maar wel meer damage. Daarom was bv de babymaker in BL2 1 van de sterkste tediores om 1 kogel te schieten en meteen te gooien. De babymaker++ in BL3 is iets zwaker, die is nu een 4 MIRV homing geworden en enemies zitten vaak achter dingen geschuild dat je helemaal geen damage doet.
Heb nu wel m'n 1hp moze build klaar, permanent 85% dmg bonus, bijna 50k shield en met mirv nades regen je nonstop je shield weer naar max (oja, plus 15% absorb, imune shock). Iron bear is dan echt een panic button geworden, maar het speelt zoveel krachtiger dan welke iron bear combinatie dan ook.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Op lvl50 in mayhem2/3 doen pets toch al niet bijzonder veel damage meer, ik zie veel fl4ks die puur hun pet hebben voor de revive (als jij door blijft schieten, heal je je pet zodat hij niet dood gaat bij het reviven) en iron bear tegen een badass heavy is toch bijna altijd een one-shot (vrijwel zeker tegen een corrosive versie).OMD schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:38:
[...]
Dan is die character toch niet echt leuk? Ik speel best wel veel met action skills (Fl4k en Zane) en die dragen toch wel bij aan de algehele beleving al moet ik wel zeggen dat ik pas level 22 ben met fl4k en level 15 met zane.
Pet is toch geen action skill? Dat is een pet. Action skill is fade-awaySinergyX schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:56:
[...]
Op lvl50 in mayhem2/3 doen pets toch al niet bijzonder veel damage meer, ik zie veel fl4ks die puur hun pet hebben voor de revive (als jij door blijft schieten, heal je je pet zodat hij niet dood gaat bij het reviven) en iron bear tegen een badass heavy is toch bijna altijd een one-shot (vrijwel zeker tegen een corrosive versie).
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Is ook geen absolute vergelijking maar Moze heeft enkel iron bear en vergelijk ik met de pets van fl4k qua scaling op end-content. Ook daarom moet je met fl4k niet focussen op de pet, maar op de action skill.OMD schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:19:
[...]
Pet is toch geen action skill? Dat is een pet. Action skill is fade-away
Als Moze heb je secondair je grenade regen (10% per splash ofzo), dat is mijn 'action skill':P

Er zit een deur voor die gesloten is, dus ik verwacht dat ik ergens een missie nodig heb, maar ik kan hem niet vinden op de kaart.
Het lijkt mij tevens een hoekje wat mooi voor een vault is, dus wellicht dat ik hier pas veel later kom, maar kan iemand dat bevestigen?
Ja. En hoe voller de clip, hoe meer schade hij doet bij het reloaden. Dus als je een volle clip (misschien 1 of 2 kogels eruit) weg gooit en hij werkt als granaat, dan krijg je een krachtigere explosie.KingKoning schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:10:
[...]
ben je dan de hele clip kwijt? Nooit op gelet eigenlijk, ik heb zelf ook die neiging. Op elk rustig momentje zorgen dat je clip weer vol is, is een tik die je al snel leert als je shooters speelt
Ik heb geen idee hoe het precies zit, maar de hele map zal uiteindelijk wel worden gebruikt. Het kan ook prima dat je pas later op een map terug komt om daar iets te doen. Het is niet zo dat je terwijl je die map speelt gelijk daar alles kan doen, later terug komen zit er ook in.PdeBie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:41:
Ik probeer alle kaarten 100% te "exploren", maar heeft er iemand een idee hoe ik op The Droughts bij dit hoekje kom?
[Afbeelding]
Er zit een deur voor die gesloten is, dus ik verwacht dat ik ergens een missie nodig heb, maar ik kan hem niet vinden op de kaart.
Het lijkt mij tevens een hoekje wat mooi voor een vault is, dus wellicht dat ik hier pas veel later kom, maar kan iemand dat bevestigen?
Kan best een missie zijn die je op een andere kaart moet opstarten of die je nog vrij moet spelen door het doen van andere missies, hunting party's, bosses van bounty's etc..PdeBie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:41:
Ik probeer alle kaarten 100% te "exploren", maar heeft er iemand een idee hoe ik op The Droughts bij dit hoekje kom?
[Afbeelding]
EDIT: In die zone bevind zich trouwens een beest voor de hunt, misschien dat je eerst op dat punt in de hunt moet aankomen (geen idee of daar een volgorde in zit), of een minimum level moet behalen.
[ Voor 11% gewijzigd door Groningerkoek op 25-09-2019 15:46 ]
Die zone kom je later terug in het spel, no worries.Volgens mij heeft trouwens het 'blauw' maken niets met je completion rate te maken. Druk in je map menu op 'R' dan zie je al je dingen die je moet doen om de map te completenPdeBie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:41:
[Afbeelding]
Klopt. Ik heb mappen op 100% waarbij ik her en der nog grijze hoekjes heb.w00tstok schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:21:
[...]
Die zone kom je later terug in het spel, no worries.Volgens mij heeft trouwens het 'blauw' maken niets met je completion rate te maken. Druk in je map menu op 'R' dan zie je al je dingen die je moet doen om de map te completen
Het is meer alles doen wat er te doen is (waarbij gewone missies voor zover ik weet niet meetellen)

Het beste voordat je echt losgaat even bij matchmaking kijken of de game je als online ziet. (Indien niet zal de game je vertellen dat je online moet gaan voor die functionaliteit)diknmuis schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:10:
Ja lap, was GR 3 en toen stond redeem token plots op -2. Niet zo heel erg als ik lees dat sommige mensen plots op -100 staan... hopelijk blijk ik nu gespaard van dit soort onzin. Laten we loot nerfen maar gamebreaking bugs gewoon voor wat ze zijn
Moet bepaald iemand volgen maar die blijft opeens stil staan en de quest gaat dus niet verder.
Was mijn tweede dag waar ik dacht ga die story uitspelen, gisteren vastlopers en nu dit. Nou bekijk het maar, morgen weer een dag
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Offtopic.Finraziel schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:14:
35" ultrawide (Acer Z35P)
Wow mooie monitor
Ben weer wat verder in de game. Vermaak mij er goed mee
Spielerei...
Ik combineer ze samen. Als ik in een level ben kijk ik altijd even waar de sides zijn en dan doe ik de main en de sides samen. Als je ze later doet moet je de hele map weer door voor een side. Verder zit je dan later op level 30 een side te doen die level 10 is wat niet echt leuk is. Ook laat je nog flink wat XP liggen.el-jorge schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:37:
Hoe spelen jullie. Ik ben net een paar uurtjes onderweg, en merk dat ik de sidequests laat liggen. Kan ik die beter gelijk doen of eerst de main afmaken en dan de map clearen?
Is persoonlijk, zelf heb ik ze zoveel mogelijk laten liggen en doe ze nu als lvl 50 in uhvm zodat eventuele drops niet na een uur alweer in de vuilnisbak hoeven.el-jorge schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:37:
Hoe spelen jullie. Ik ben net een paar uurtjes onderweg, en merk dat ik de sidequests laat liggen. Kan ik die beter gelijk doen of eerst de main afmaken en dan de map clearen?
Gamertag: FinrazielNL
Iedere keer als je een nieuwe char maakt kun je vip en pre-order bonussen opnieuw claimen (volgens mij).jaspov schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:05:
Nog geen tijd gehad om te spelen helaas. Kreeg wel een bericht dat ik voor morgen moet spelen om de vip items te krijgen. Rap door de intro heen gegaan en heb de items nu maar als ik komend weekeinde even rustig opnieuw wil beginnen, houd ik dan de vip en deluxe items? Ook als ik evt een ander karakter kies?
Ah dat zou super zijn!Luukwa schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:19:
[...]
Iedere keer als je een nieuwe char maakt kun je vip en pre-order bonussen opnieuw claimen (volgens mij).
Same here, bijna 41. Betrap mezelf steeds op het te lang blijven hangen met farmen. Momenteel verder met storyFrank1973 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:02:
Bijna level 40, en net weer terug op Pandora.. 😂

Klopt helemaal, ik ben gisteren opnieuw begonnen en kreeg alles nogmaals.Luukwa schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:19:
[...]
Iedere keer als je een nieuwe char maakt kun je vip en pre-order bonussen opnieuw claimen (volgens mij).
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik denk dat het het beste is om ze gelijk te doen, ik ben zelf nu level 21 en heb gisteren alsnog alle openstaande sidemissies gedaan die ik had overgeslagen, deze gaven aan dat de moeilijkheidslevel tussen de 14 en 17 lag van de missies. Ik kreeg in ieder geval geen loot op het niveau van level 21, maar meer loot dat overeenkwam met het level niveau achter de side missie. Dus voor de loot hoef je het dan niet te doen. Ook was het mega eenvoudig om met een level 21 karakter een level 14 missie te doen, ik heb echt niets van dat automatisch schalen van vijanden gemerkt.el-jorge schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:37:
Dus ik ga vanaf nu gewoon de sidemissies doen zodra je ze krijgt.
Overigens vind ik iedereen hier wel snel levelen, als ik al lees dat sommigen hier al drie keer de volledige campaign rond gespeeld hebben, mijn god, wat een hoeveelheid uur heb je dan om te gamen,
Ik game zelf maximaal zo'n 2 uur per dag en dan ben je toch zo'n 15 tot 25 dagen bezig om de campaign uit te spelen (uitgaande van 30 tot 50 uur voor de campaign en side missies).
Ik vind het echt een geweldige game, zowel kwa graphics als gameplay, de humor vind ik ook top. Ik vind het een behoorlijke stap omhoog als ik naar borderlands 1 en 2 kijk.

Chump ook binnen, maar geen idee waarom mensen dit zo'n geweldig ding vinden, ding doet minder damage dan mijn paarse splash varianten.
Het is wel jammer dat nu langzaam de 'OP' wapens bekend worden, dat je elk potje dezelfde wapens ziet en zeker stormfront/orb-nogwat een behoorlijke aanslag op je framerate is. Goed, zelfs mayhem 3 wordt daarmee best makkelijk, maar had niet verwacht dat je al zo snel tot het punt 'en nu?' zou komen in vergelijking met BL2. Moet dacht nog 3 sidemissies en ben ik daar ook klaar mee, dan maar weer nieuwe character maken denk ik..
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2019 10:39 ]
Die moet ik ook nog, als je op de xbox zit kunnen we wel samen knallen mocht je willen. Stuur maar DM ben elke avond onlinew00tstok schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:00:
[...]
Same here, bijna 41. Betrap mezelf steeds op het te lang blijven hangen met farmen. Momenteel verder met storyspoiler:zal daarna vast weer blijven hangenPenn en Teller (Pain and Terror) bij Carnivora, zo gaaf! Moet ze nog verslaan, maar uberhaupt dat die 2 erin zitten, epic!![]()
Je kan wel je Pet opdracht geven op CD, het doet niet veel damage maar is wel een Skill die je moet gebruiken door F wat langer in te houden.OMD schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:19:
[...]
Pet is toch geen action skill? Dat is een pet. Action skill is fade-away
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Zit helaas op EpicFrank1973 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:52:
[...]
Die moet ik ook nog, als je op de xbox zit kunnen we wel samen knallen mocht je willen. Stuur maar DM ben elke avond online

Heb trouwens maximale guardian rank behaald
Is er een verschil in loot tussen normal mayhem 3 en tvhm mahem 3?
Of kan ik gewoon lekker op normal mayhem gaan doen? Dan kan ik het verhaal later in tvhm afmaken. Maar als de loot beter is in tvhm mayhem 3 dan maak ik eerst het verhaal wel af.
Tvhm heeft betere loot dan normal dus ik ga er vanuit dat tvhm de betere loot heeft. Dus ook op mayhem. Maar ik kan er geen duidelijk antwoord over vinden.
[ Voor 19% gewijzigd door JSchut op 26-09-2019 15:38 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dat komt omdat de scaling alleen werkt voor mensen die jou joinen, niet voor jou zelf. Althans, in de eerste playthrough (waar ik nog niet doorheen ben dus kan nog niet uit ervaring zeggen hoe het daarna nou precies zit).robinez schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:28:
Ook was het mega eenvoudig om met een level 21 karakter een level 14 missie te doen, ik heb echt niets van dat automatisch schalen van vijanden gemerkt.
Als iemand met jou meespeelt en die persoon is 5 levels hoger dan jij bent, dan ziet die ook alle vijanden 5 levels hoger. Het blijft dus relatief ongeveer even makkelijk of moeilijk. Stel dus dat jij op level 21 tegen level 14 vijanden vecht en ik kom daarbij met level 30, dan zouden die vijanden voor mij level 23 zijn. Ga je echter een moeilijke zone in en zie jij level 23 vijanden, dan zijn ze voor mij level 32.
Ik heb het verder dus nog niet echt uitgezocht, maar volgens mij kun je op max level ook gewoon weer de story door. Mijn plan is dus om gewoon naar max level te spelen en dan de game opnieuw door te gaan en echt 100% alles proberen te doen. Dan level ik mijn equip (en de quest rewards en zo dus) ook niet voorbij.
edit: En ter verduidelijking, als het goed is zijn alle quests en vijanden dan ook (rond) level 50.
Vergeet niet dat er met de tijd echt enorm veel bijgekomen is in Borderlands 2, de basisgame was echt niet zo uitgebreid als wat het geworden is, bij lange na niet. Bovendien is de community nu groter (voor Borderlands, maar ook Youtube en Twitch in het algemeen) waardoor er ook meer mensen gelijk als eerste proberen om van alles te vinden en er echt een race is om content uit te brengen.SinergyX schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:35:
Het is wel jammer dat nu langzaam de 'OP' wapens bekend worden, dat je elk potje dezelfde wapens ziet en zeker stormfront/orb-nogwat een behoorlijke aanslag op je framerate is. Goed, zelfs mayhem 3 wordt daarmee best makkelijk, maar had niet verwacht dat je al zo snel tot het punt 'en nu?' zou komen in vergelijking met BL2. Moet dacht nog 3 sidemissies en ben ik daar ook klaar mee, dan maar weer nieuwe character maken denk ik..
Ik ben zelf nog lang niet zo ver, ik doe rustig aan en heb de story nog niet eens uit... maar heb je echt alle wapens al zelf gevonden en helemaal getest? Het zou me niks verbazen als er nog genoeg pareltjes te vinden zijn waar de massa nog niet van door heeft hoe ze werken bijvoorbeeld.
En dan ook "ja, kijk eens hoe OP deze build is"...ja duh? BL2 heeft een hoop van deze gebroken builds. Mijn favoriete build in BL2 moest je niet eens mikken om een hele ruimte te clearen. Anarchy stacks builden en dan gewoon blind schietend doorheen alles heen wandelen.
[ Voor 30% gewijzigd door boe2 op 26-09-2019 16:02 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Natuurlijk is er veel bij gekomen (neem in de basis Gaige of Kreig bv niet mee), maar juist door wapen specialisatie per character, had je wel bredere verspreiding van wapens over de characters. Nu heb je met kleine uitzondering (die unieke stats hebben) meer een 'you can whield em all' principe en gaat het gros gewoon naar dezelfde (overkill aan gfx) items (mits gevonden).Finraziel schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:48:
Vergeet niet dat er met de tijd echt enorm veel bijgekomen is in Borderlands 2, de basisgame was echt niet zo uitgebreid als wat het geworden is, bij lange na niet. Bovendien is de community nu groter (voor Borderlands, maar ook Youtube en Twitch in het algemeen) waardoor er ook meer mensen gelijk als eerste proberen om van alles te vinden en er echt een race is om content uit te brengen.
Ik ben zelf nog lang niet zo ver, ik doe rustig aan en heb de story nog niet eens uit... maar heb je echt alle wapens al zelf gevonden en helemaal getest? Het zou me niks verbazen als er nog genoeg pareltjes te vinden zijn waar de massa nog niet van door heeft hoe ze werken bijvoorbeeld.
Natuurlijk was dit bij BL2 ook, met het grote verschil dat je keuzes had. Maya* kon zeker 5 verschillende builds/items pakken en elk was net zo sterk, nu met Moze ben ik al tot het punt dat andere builds simpelweg niet eens in de buurt komen met wat ik nu heb.
(toegegeven, bepaalde builds werden pas sterk na buffs van bepaalde talents, maar de basis was er al.)
Maar ik heb niet het gevoel dat builds voor mij limiterend zijn (ik kloot lekker aan, desnoods non-mayhem), nee het is het hele verhaal erachter. Anointed wapens, Mayhem en matchmaking.
Anointed is nu al een 'niemand boeit het amper' principe waar slechts 3 of 4 markers echt interessant zijn (moze/fl4k, rest weet ik niet), maar de rest heeft of een vage werking, of heeft geen absoluut nut (plus de vraag of het eind-buff of 'op de stapel' buffs zijn).
Mayhem is teveel RNG, de randomness van de buffs/debuffs quit ik rustig een party voor, -50% gun dmg, dan weer +40% enemy damage, dan weer 25% reflection, het idee is leuk, de uitwerking meer irritant dan 'uitdaging'.
Matchmaking is ronduit bullshit, je krijgt afk mensen, mensen die ninja-looten (met instance loot kan je gewoon in een loot-for-all komen), je komt weer in Circle, maar veruit het belangrijkste... latency. Blijkbaar zijn er mensen zelfs in Europa die op rooksignaal-internet zitten.
Had ik geluk met bepaalde gear? Absoluut. Random worlddrops, bossdrops na 5x ofzo. Ik kijk geen twitch, ik kijk geen YouTube, buiten een reddit plaatje of fandom voor soms een locatie, haal ik 90% van kennis uit de game zelf, van medespelers of gewoon simpel proberen. (waarom hebben we niet gewoon een shooting range, maar zo'n onzin 'challenge' ding?).
Maar eerlijk is eerlijk, ik ben bij BL2 er na maand of 5 ook uitgestapt en pas 4 jaar later weer opgepakt.. misschien maar hetzelfde doen
https://www.windowscentra...ary-weapons-borderlands-3
Dit zouden ze allemaal zijn, ik zal ze eens gaan afvinken
(en ja, ik heb er al flink wat verkocht, omdat de werking meer 'gimmick' dan functie was).
Ik zie ook steeds van die pop-ups "xxx defeated Graveward" of een andere boss.boe2 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:00:
Je ziet inderdaad veel mensen door dit spel racen. Het hele "hardcore" grinden voor perfecte items, tientallen keren dezelfde bossfights voelt gewoon absurd en vooral anti-borderlands aan voor mij. De vele uren die ik in bl2 heb zitten was vooral alle builds uitproberen en gewoon fun hebben met andere randoms.
En dan ook "ja, kijk eens hoe OP deze build is"...ja duh? BL2 heeft een hoop van deze gebroken builds. Mijn favoriete build in BL2 moest je niet eens mikken om een hele ruimte te clearen. Anarchy stacks builden en dan gewoon blind schietend doorheen alles heen wandelen.
Iemand waar ik lang geleden CoD meespeelde
Die boss is echt makkelijkw00tstok schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:00:
[...]
Same here, bijna 41. Betrap mezelf steeds op het te lang blijven hangen met farmen. Momenteel verder met storyspoiler:zal daarna vast weer blijven hangenPenn en Teller (Pain and Terror) bij Carnivora, zo gaaf! Moet ze nog verslaan, maar uberhaupt dat die 2 erin zitten, epic!![]()

Ik bleef gewoon rondjes rennen en knallen

Je mag mij wel toevoegenFrank1973 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:52:
[...]
Die moet ik ook nog, als je op de xbox zit kunnen we wel samen knallen mocht je willen. Stuur maar DM ben elke avond online

Ben wel wat verder maar als je keer wat wilt dan kan ik zeker helpen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nu in tvhm was hij in no time down.
Aan het twijfelen welke char ik hierna ga spelen.
Edit:
Patch: https://borderlands.com/e...derlands-3-patch-sept-26/
Voor de mensen die KillaVolt niet leuk vonden. Hij is gefixed
Addressed a reported issue where KillaVolt’s Shield Storm attack does not disable the tiles around KillaVolt, resulting in the entire floor being activated (oops).
[ Voor 50% gewijzigd door JSchut op 26-09-2019 16:50 ]
Daarom lekker al die missies in UHVM doen als je lvl 50 bent, alle missies in uhvm scalen met je level mee, alles wat je nu doet en alle rewards die je krijgt als je missies tussendoor loopt kan al rap de vuilnisbak in anders.robinez schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:28:
[...]
Ik denk dat het het beste is om ze gelijk te doen, ik ben zelf nu level 21 en heb gisteren alsnog alle openstaande sidemissies gedaan die ik had overgeslagen, deze gaven aan dat de moeilijkheidslevel tussen de 14 en 17 lag van de missies. Ik kreeg in ieder geval geen loot op het niveau van level 21, maar meer loot dat overeenkwam met het level niveau achter de side missie. Dus voor de loot hoef je het dan niet te doen. Ook was het mega eenvoudig om met een level 21 karakter een level 14 missie te doen, ik heb echt niets van dat automatisch schalen van vijanden gemerkt.
Dus ik ga vanaf nu gewoon de sidemissies doen zodra je ze krijgt.
Overigens vind ik iedereen hier wel snel levelen, als ik al lees dat sommigen hier al drie keer de volledige campaign rond gespeeld hebben, mijn god, wat een hoeveelheid uur heb je dan om te gamen,
Ik game zelf maximaal zo'n 2 uur per dag en dan ben je toch zo'n 15 tot 25 dagen bezig om de campaign uit te spelen (uitgaande van 30 tot 50 uur voor de campaign en side missies).
Ik vind het echt een geweldige game, zowel kwa graphics als gameplay, de humor vind ik ook top. Ik vind het een behoorlijke stap omhoog als ik naar borderlands 1 en 2 kijk.
Tip voor XP, laat al die dingen die je moet ontdekken zoals robotparts, vehicleparts, logs, special enemies etc.. links liggen. Die dingen zijn dubbel zoveel XP in uhvm.
Gewoon lekker grinden om de storymode normaal te doen, dan gelijk naar UHVM en tussendoor al die extra zooi oppikken voor de XP, dan zit je al op 50 (eventueel grind je wat losse zooi of schiet je alles af op weg naar die extra zooi en dan kun je al de missies ook gaan doen.
RIP Pipebomb Farm

Vanmiddag Warden ook verslagenJSchut schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:31:
Mijn char is inmiddels stuk sterker. (logisch) Waarbij de Warden boss in mijn eerste playtrough best lang duurde.
spoiler:Healde zich helemaal naar goldlike.
De drops waren helaas niet geweldig. De missie zelf is wel heel leuk met de Crunk Bunny en de Birdman.
1e test voor performance bij mn vrouwtje dr PC. Well, gotten even worse, veel meer haperingen en GPU inconsistentie (GTX 970). GPU load gaat van 15 ms tot 35 ms, wat niet zou moeten gebeuren met deze videokaart. Heb inmiddels verschillende testen gedaan (Very low settings, resolution scaling, resolutie verlagen, etc). Ben nu DirectX 12 aan het testen, maar die is nog aan het laden.w00tstok schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:16:
[...]
RIP Pipebomb Farm![]()
Hoop vooral dat de Performance verbeterd is voor lower-end toestellen. Mn vrouwtje had veel last van haperingen ondanks dat ze aan de systeem eisen voldeed.
Schiet eens wat verschillende wapens af. Heb een Torque die nu bij ieder schot een stottering geeft. Een andere Dahl heeft dat niet. Edit: Ieder schot als er een vijand is, anders niet.
Wat een drops nu zeg. Gewoon drops van 70 tot 80% op de GPU. Pfff....

Vraagje trouwens. Ik ben level 45 en iedere missie die ik start is lager. Ben nu vandaag na een boss verder gegaan met het verhaal en alles is level 37. Nou weet ik dat de levels niet schalen als je een missie aanneemt, maar ik dacht dat de boel wel zou moeten schalen met nieuwe missies ? Beetje jammer om nu overal doorheen te komen terwijl het erg makkelijk is.
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 26-09-2019 23:08 ]
Bij BL2 was het anders dacht ik. Sides gingen niet mee met level, maar de main dacht ik wel. Bij iedere nieuwe main missie waar je mee begon werd die missie je huidige level.KnoxNL schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:26:
Dat is volgens mij alleen zo in tvhm en uvhm (of heet dat mayhem tegenwoordig?)
Het is sowieso nog wat wazig. Ik ben ny 35+ en in sommige story missions krijg ik lvl 26/27 enemies voorgeschoteld, maar op sommige momenten ook 35+.PilatuS schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:32:
[...]
Bij BL2 was het anders dacht ik. Sides gingen niet mee met level, maar de main dacht ik wel. Bij iedere nieuwe main missie waar je mee begon werd die missie je huidige level.
Dat is ook wel weer vaag die combi van 27 en 35+. Ik kom nu alleen niets tegen wat 38 of hoger is terwijl ik 45 ben. Alle drops zijn ook max 37 waar je ook niets aan hebt. De dingen in de mail zijn dan wel weer gewoon netjes 45.KnoxNL schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:47:
[...]
Het is sowieso nog wat wazig. Ik ben ny 35+ en in sommige story missions krijg ik lvl 26/27 enemies voorgeschoteld, maar op sommige momenten ook 35+.
Ik gok toch echt de modus waar we beiden nog in zittenPilatuS schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 00:12:
[...]
Dat is ook wel weer vaag die combi van 27 en 35+. Ik kom nu alleen niets tegen wat 38 of hoger is terwijl ik 45 ben. Alle drops zijn ook max 37 waar je ook niets aan hebt. De dingen in de mail zijn dan wel weer gewoon netjes 45.
Zo zie je ook dat de loot vaak vele levels lager ligt, maar dat de loot uit slot machines etc wel mee schaalt.
Ik heb net trouwens ff tien minuten voor je zitten googelen maar het is verbazingwekkend dat ik nergens gewoon ff een tabelletje vind met de verschillen van alle modes

[ Voor 14% gewijzigd door KnoxNL op 27-09-2019 00:26 ]
Ik ben blij dat ik dat ding maar 2x gebruikt heb en daarna dacht; "Ik ga mijn game ervaring verkloten als ik dit ding misbruik." Ik kan namelijk niet geloven dat mijn vriend nu nog "fun" heeft in BL3, want je hebt alles nu al. Ik wil nog maanden genieten van BL3

BIj mij is het E (strafe right)
Ik zou gewoon even alleen de mainquests rushen. Als je het uitgespeeld hebt kun je mayhem mode aanzetten. Dit schaalt alles naar je level dus ook oude sidequests worden dan interessantKnoxNL schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 00:25:
[...]
Ik gok toch echt de modus waar we beiden nog in zitten
Zo zie je ook dat de loot vaak vele levels lager ligt, maar dat de loot uit slot machines etc wel mee schaalt.
Ik heb net trouwens ff tien minuten voor je zitten googelen maar het is verbazingwekkend dat ik nergens gewoon ff een tabelletje vind met de verschillen van alle modes
Tot heden heb ik 1 poster, 1 zer0 target en 1 echo gevonden die referentie naar hem hebben, maar verder heb ik nog weinig 'a lot of existing content' gevonden waar hij verder wordt genoemd. Iemand nog wat meer gevonden?"But it was a hard decision. Because he's such a great villain. But when we were looking at coming up with new villains for Borderlands 3... we've got a lot of Jack--if you like Handsome Jack, you're in luck because there's a lot of existing content where you can play and enjoy him. He's too important to the universe to never mention him again. But we wanted to be sure that the Calypso twins, the new villains, can stand on their own."
Er is een Angel en Jack side quest.SinergyX schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:00:
Kwam nog een ouder interview tegen:
[...]
Tot heden heb ik 1 poster, 1 zer0 target en 1 echo gevonden die referentie naar hem hebben, maar verder heb ik nog weinig 'a lot of existing content' gevonden waar hij verder wordt genoemd. Iemand nog wat meer gevonden?
Een weapon "handsom Jackhammer" die ook praat.
[ Voor 5% gewijzigd door Triguld op 27-09-2019 15:15 ]
Refereert hij met "existing content" niet gewoon naar de pre-sequel en tales?SinergyX schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:00:
Kwam nog een ouder interview tegen:
[...]
Tot heden heb ik 1 poster, 1 zer0 target en 1 echo gevonden die referentie naar hem hebben, maar verder heb ik nog weinig 'a lot of existing content' gevonden waar hij verder wordt genoemd. Iemand nog wat meer gevonden?
[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 27-09-2019 16:07 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Die 2 seconden eraf maakt niet zo heel veel uit, maar je crit damage halveren?Guerillas in the Mist duration reduced from 8 seconds to 6 seconds
Guerillas in the Mist Critical Damage Bonus reduced from 50% to 25%

2u per dag is nog veel e manrobinez schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:28:
[...]
Ik zit aan level 13 of 14 en nog 'maar' in promethea maar dat geeft niet. Ik probeer alles mee te pakken want een 2de run gaat me toch niet lukken. Ik ga maar eens beginnen aan Killavolt maar heb de indruk dat ik beter eerst nog een beetje uplevel..
Wel een hoop dingen die goed zijn hier vind ik zelf.
Jakobs pistolen waren ook te sterk tegenover de rest en dat laat dit ook wel zien. Vind het ook wel fijn dat de clone van Zane nu sterker is. Niet alleen schiet ie langzaam, maar een wapen dat in mijn handen 100 damage doet, deed bij de clone maar 30.
Aan de andere kant wel apart dat er zulke aanpassingen nodig zijn.
Denk dat je gelijk hebt, heel het stuk 'can play as him' gemist, dat zal wel naar TPS refereren.boe2 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:04:
[...]
Refereert hij met "existing content" niet gewoon naar de pre-sequel en tales?
Genoeg spul geeft nog crit, daarbij met die 20% kans op altijd crit combinatie was juist allemaal iets te sterk.Remy!!!! schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:43:
[...]
Die 2 seconden eraf maakt niet zo heel veel uit, maar je crit damage halveren?
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2019 19:23 ]
[ Voor 96% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2019 19:23 ]
Beste 100 euro afgelopen tijd gespendeerd, ik vermaak me werkelijk fantastisch.
Duration (als je goed spect) gaat van 11,6 sec naar 8,7 seconde. 2,9 seconde eraf dus
Crit nerf van 50% naar 25% doet imo niet zo heel veel, crit dmg moet vooral van unblinking eye perk komen.
Ik zag in de patchnotes dat ze nog aan het kijken zijn en misschien de ammo return aan gaan pakken, als ze dat gaan doen wordt Flak veel harder generfed. Daar kom imo echt zijn power weg, door gewoon crits te kunnen blijven schieten zonder te reloaden voor de hele duration, als je het goed doet tenminste.En dan praat ik nog niet eens over de ricochet bullets met elke crit.
[ Voor 4% gewijzigd door kidicoke op 27-09-2019 19:33 ]
Dat is wel even anders dan een nieuwe Tomb Raider waar je in 7 uurtjes doorheen gaat en dan over 1 of 2 jaar misschien nog een keer gaat spelenKnoxNL schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:28:
Wat een spel mensen en wat een content. Ik heb al 2 keer gedacht dat ik klaar was, maar ik ben met +/- 75 uur nog steeds aan mijn eerste playthrough bezig. Fantastisch. En dan komt er nog de dlc, oktober en andere events, en heb ik de replay value nog niet eens benoemd in de andere modussen en de andere characters.
Beste 100 euro afgelopen tijd gespendeerd, ik vermaak me werkelijk fantastisch.
Hier ook nog steeds bezig met de eerste playthrough. Ik speel iedere dag wel en al 2 weken bezig. Tegen de tijd dat je klaar bent met de eerste playthrough en opnieuw begint ben je het halve spel al weer vergeten en kan je er nog een keer doorheen.
Wat ik dan weer raar vind is dat de damage van de Jakobs AR's omhoog gaat met 20%. Als je een Jakobs AR hebt met zo'n 'draaimolen' leg je ook iedereen om in een oogwink en juist die worden gebuffedPilatuS schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:27:
[...]
Wel een hoop dingen die goed zijn hier vind ik zelf.
Jakobs pistolen waren ook te sterk tegenover de rest en dat laat dit ook wel zien. Vind het ook wel fijn dat de clone van Zane nu sterker is. Niet alleen schiet ie langzaam, maar een wapen dat in mijn handen 100 damage doet, deed bij de clone maar 30.
Aan de andere kant wel apart dat er zulke aanpassingen nodig zijn.
Ze zijn wel aardig sterk, maar de recoil is enorm wat criticals schieten lastiger maakt. Leg je zo'n wapen tegenover een Hyperion waar je critical na critical schiet, dan valt de kracht van zo'n Jakobs AR nog best een beetje tegen samen met het vele reloaden.w00tstok schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:31:
[...]
Wat ik dan weer raar vind is dat de damage van de Jakobs AR's omhoog gaat met 20%. Als je een Jakobs AR hebt met zo'n 'draaimolen' leg je ook iedereen om in een oogwink en juist die worden gebuffed
Jammer van fade away, maar het was inderdaad te sterk.
Verder wel een hoop wapen wijzigingen die er interessant uit zien. Was zelf toevallig net weer een atlas ar aan het gebruiken (die met x2 bullets zijn erg goed ook zonder de tracker te gebruiken, nu dus nog meer!) Ook fijn dat snipers in het algemeen beter worden. Dahl pistooltjes vond ik al leuk, nu dus ook meer
Aan de tooltip ingame te zien is er generfed naar 5 sec i.p.v. 6 sec (dus nog 1 sec extra). Dat maakt de total duration van fade away 7.25 sec.kidicoke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:32:
Flak nerf valt allemaal wel mee, het is overigens wel terecht (ookal zie ik het liever niet als flak main).... Ipv een paar seconde alles naar de kloten schieten heb je nu iets langer nodig. Ik had nu toch al de badass of alle enemies dood voordat fade away was afgelopen.
Duration (als je goed spect) gaat van 11,6 sec naar 8,7 seconde. 2,9 seconde eraf dus.
Crit nerf van 50% naar 25% doet imo niet zo heel veel, crit dmg moet vooral van unblinking eye perk komen.
Ik zag in de patchnotes dat ze nog aan het kijken zijn en misschien de ammo return aan gaan pakken, als ze dat gaan doen wordt Flak veel harder generfed. Daar kom imo echt zijn power weg, door gewoon crits te kunnen blijven schieten zonder te reloaden voor de hele duration, als je het goed doet tenminste.En dan praat ik nog niet eens over de ricochet bullets met elke crit.
De one pump chump shotgun werkt opzich ook prima. In mayhem 2 one shot je daarmee mobs met een crit. Gezien je 50% kans hebt op no ammo consume gaat dat ook vrij hard.
Ik probeer nu voor zoveel mogelijk cooldown time op fade away te pakken. Kan hem nu gebruiken rond de elke 10-15 sec (boss fights is de CD iets langer rond de 20sec).
Gezien de nerf gister ook even een respec gemaakt naar RAKK attack. Maar dat is een erg vervelende build. Ik kan met mijn huidige gear elke 3 sec een rakk afvuren maar dan ben je het bijna letterlijk aan het spammen. Dus kun je bijna niet schieten. En als je wel even meer focus hebt op het schieten staat je rakk skill steeds te wachten. Erg jammer.
De fade away build lijkt tot nu toe de enige leuke build te zijn van fl4k. Iemand anders ervaringen mee?
Dat is wel een nadeel als je random erin springt..
Bij een SMG is daar nog wel mee om te gaan. Maliwan SMG's hebben een groot magazijn (althans, ik heb ze nog niet met een klein magazijn gezien), dus als je al die kogels aan het sproeien bent is die charge maar een klein hobbeltje. Prima tegen een badass bijvoorbeeld, maar niet echt om te mobben. Shotguns en pistols: onspeelbaar.Finraziel schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 23:11:
Maliwan... Chargen blijft ruk denk ik, daar gaat geen damage boost bij helpen.
En het feit dat ze fire zijn en dus zo goed als niks doen tegen shields. Ik ben hem nu ook aan het proberen maar het lijkt meer een heal stick te zijn dan dat het werkelijk nuttig is (met de heal augment uiteraard)? Ik probeer het nog wel wat langer uit, maar ben er ook nog niet kapot van.biggydeen2 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:54:
[...]
Aan de tooltip ingame te zien is er generfed naar 5 sec i.p.v. 6 sec (dus nog 1 sec extra). Dat maakt de total duration van fade away 7.25 sec.
De one pump chump shotgun werkt opzich ook prima. In mayhem 2 one shot je daarmee mobs met een crit. Gezien je 50% kans hebt op no ammo consume gaat dat ook vrij hard.
Ik probeer nu voor zoveel mogelijk cooldown time op fade away te pakken. Kan hem nu gebruiken rond de elke 10-15 sec (boss fights is de CD iets langer rond de 20sec).
Gezien de nerf gister ook even een respec gemaakt naar RAKK attack. Maar dat is een erg vervelende build. Ik kan met mijn huidige gear elke 3 sec een rakk afvuren maar dan ben je het bijna letterlijk aan het spammen. Dus kun je bijna niet schieten. En als je wel even meer focus hebt op het schieten staat je rakk skill steeds te wachten. Erg jammer.
De fade away build lijkt tot nu toe de enige leuke build te zijn van fl4k. Iemand anders ervaringen mee?
Op zich vind ik het wel positief dat Guerillas in the Mist misschien niet meer echt vereist is. In het begin gebruikte ik hem niet omdat ik liever rustig 3 sniper schoten plaatste, maar toen ik wat verder was en Guerillas wel ging gebruiken bleek die ZO veel sterker te zijn dat het niet gebruiken eigenlijk jezelf opzettelijk gimpen was. Misschien is dat nu minder.
Hangt er ook vanaf hoe je speelt... Ik hou er niet van om continu te schieten maar schiet meer in korte bursts, dan zijn de Maliwan SMGs dus ook crap.Shabbaman schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:56:
[...]
Bij een SMG is daar nog wel mee om te gaan. Maliwan SMG's hebben een groot magazijn (althans, ik heb ze nog niet met een klein magazijn gezien), dus als je al die kogels aan het sproeien bent is die charge maar een klein hobbeltje. Prima tegen een badass bijvoorbeeld, maar niet echt om te mobben. Shotguns en pistols: onspeelbaar.
[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 28-09-2019 10:28 ]
Lijkt mij toch niet normaal dat je daar na 1 hit al plat ligt.
Zal wel een level issue geweest zijn..ik level tot 36 net met dezelfde gear en build en kon hem direct verslaan.
[ Voor 37% gewijzigd door internaut op 28-09-2019 12:13 ]
Yep, ligt er vooral aan hoeveel damage je kunt pakken, even wat meer andere dingen spelen sterker worden en dan weer proberen. Ook specifieke bescherming tegen elemental damage e.d. kan een hoop verschil maken.internaut schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:07:
Zit nu aan Troy lvl 36 als moze op lvl 35.
Lijkt mij toch niet normaal dat je daar na 1 hit al plat ligt.
Uitermate frustrerend.
Had hij in BL2 toch gelijk over wat Angel deed met haar moeder
Ny UVHM aangezet en opnieuw begonnen maar man wat een verschil, niet normaal gewoon.
Maar misschien is het nu ook even tijd voor een BL3 break na 14 dagen gemiddeld 6 uur per dag
Daarna beginnen we met Moze opnieuw.
Achteraf wilde ik eigenlijk nog een aantal zaken doen met mijn character in normal mode.
Morgen kijken of ik nog terug kan switchen en mijn progress dan nog heb. Zou anders zuur zijn.
Ik vind UVHM meteen veeeeeeel te moeilijk, haalt alle lol voor mij eraf.
Je kunt wisselen tussen Normal en UVHM. De progressie bewaar je.KnoxNL schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:49:
Ik heb mijn character na het halen op uvhm gezet.
Achteraf wilde ik eigenlijk nog een aantal zaken doen met mijn character in normal mode.
Morgen kijken of ik nog terug kan switchen en mijn progress dan nog heb. Zou anders zuur zijn.
Ik vind UVHM meteen veeeeeeel te moeilijk, haalt alle lol voor mij eraf.
Eerste indrukken lijken mij al vrij pittig.
5SWTJ-BBW93-SWJ55-B3BJ3-5BH99
(Die code's zijn niet bepaald fijn voor onze tijdzone)