Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:27

JSchut

.....

PilatuS schreef op zondag 29 september 2019 @ 02:04:
Nieuwe BL3 goldenkey shift code. Nog een paar uur geldig.

5SWTJ-BBW93-SWJ55-B3BJ3-5BH99

(Die code's zijn niet bepaald fijn voor onze tijdzone)
Idd. Even na 5 uur was ik al te laat.

Nu van moze geswitched naar fl4k. Snap die pet niet zo. Lijkt bar weinig te doen. Bevalt beter dan moze tot nu toe. Maar Zane blijkt toch wel de beste keuze als main te zijn geweest. (Qua lol)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Mayhem1 is voor mij als casual player goed te doen, af en toe pittig en flink met je gear kloten om zoveel mogelijk DPS te krijgen.

Speel nu met een skilltree van Zane icm granaten, mijn undercover tree is helemaal vol, de minste van de 3 zeggen de meeste maar ik haal daar het meeste uit qua DPS en survivability. En erg fun om te spelen, nu nog de juiste granaat vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Frank1973 schreef op zondag 29 september 2019 @ 08:38:
Mayhem1 is voor mij als casual player goed te doen, af en toe pittig en flink met je gear kloten om zoveel mogelijk DPS te krijgen.

Speel nu met een skilltree van Zane icm granaten, mijn undercover tree is helemaal vol, de minste van de 3 zeggen de meeste maar ik haal daar het meeste uit qua DPS en survivability. En erg fun om te spelen, nu nog de juiste granaat vinden
Stormfront is erg lekker om schilden te burnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:23
Wat mij opvalt is, dat zelfs nu ik helemaal klaar ben bepaalde delen van sanctuary nog niet toegankelijk zijn.

Of er zit gewoon niets achter, of het komt in een dlc denk ik dan maar.

Tevens doet Marcus's shooting range niets bij mij, terwijl op de map staat dat je daar op carboard kan schieten. Iemand die de shooting range wel aan de praat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tousain
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-09 10:29

Tousain

Hobbyist

Goedemiddag allemaal,

Tot nu toe super erg genoten van Borderlands 3, onwijs leuk spel. Echter heb ik een probleem met mijn 2e computer. Als ik borderlands speel zitten er in het scherm allemaal rode en witte flitsen, het spel is hierdoor nagenoeg onspeelbaar. Heeft iemand anders toevallig hetzelfde probleem met misschien een oplossing?

YouTube: Borderlands 3 Screen Flickering Issue

Weet niet of bovenstaande link toegestaan is op het forum, mocht het niet zo zijn dan mijn excuses ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tousain schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:46:
Als ik borderlands speel zitten er in het scherm allemaal rode en witte flitsen
De drivers van de videokaart al een update gegeven ?

Voor de mensen waarbij Mayhem lastig is, deze video heeft wat goede tips: YouTube: TIPS to make MAYHEM MODE 3 TRUE VAULT HUNTER MODE EASIER in Borderla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tousain

Tousain

Hobbyist

Ja heb ik gedaan. Heb alle drivers opnieuw geinstalleerd / borderlands op verschillende schrijven geinstalleerd. Zelfs de gehele computer een schone reset gegeven. Tot nu toe mocht niks baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tousain schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:00:
Ja heb ik gedaan. Heb alle drivers opnieuw geinstalleerd / borderlands op verschillende schrijven geinstalleerd. Zelfs de gehele computer een schone reset gegeven. Tot nu toe mocht niks baten.
Werken andere spellen wel goed ? Misschien is het een hardwarematig probleem met de videokaart.

Edit: Kabel naar het scherm al vervangen ?

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 29-09-2019 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:14:
Wat mij opvalt is, dat zelfs nu ik helemaal klaar ben bepaalde delen van sanctuary nog niet toegankelijk zijn.

Of er zit gewoon niets achter, of het komt in een dlc denk ik dan maar.

Tevens doet Marcus's shooting range niets bij mij, terwijl op de map staat dat je daar op carboard kan schieten. Iemand die de shooting range wel aan de praat heeft?
Er staat een computer bij de shooting range waar je moet kiezen of je een oefen of een challenge sessie wil doen. Dan beginnen er allerlei cardboards te bewegen waar je op moet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:11
Ik ben nu een uurtje of 5 in het spel, ben momenteel bezig met een Fl4k character.

Op dit moment zit ik best wel vast, moet vechten tegen een baas (die bol voor de kenners, zonder spoilers te geven). Alleen heb geen/weinig ammo, maar als ik nu helemaal moet fast-travelen moet ik weer het hele level door en daar heb ik toch zo geen zin in!
Vreselijk irritant het weinige Fast-travel points.

En ik vind de meeste gevechten net iets teveel vijanden per 'slagveld'.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 29-09-2019 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:23
PdeBie schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:15:
[...]

Er staat een computer bij de shooting range waar je moet kiezen of je een oefen of een challenge sessie wil doen. Dan beginnen er allerlei cardboards te bewegen waar je op moet schieten.
Jezus wat onopvallend :P

En ik was er al x keer langs gelopen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tousain

Tousain

Hobbyist

PilatuS schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:02:
[...]

Werken andere spellen wel goed ? Misschien is het een hardwarematig probleem met de videokaart.

Edit: Kabel naar het scherm al vervangen ?
Andere spellen en benchmark software werken wel naar toebehoren. Het vreemde aan het verhaal is dat het probleem zich niet voordoet als ik door een scope kijk van een sniper rifle of naar de grond kijk.

Ik denk dus dat het te maken heeft met het renderen en/of weergeven van de textures in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnoxNL schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
[...]

Jezus wat onopvallend :P

En ik was er al x keer langs gelopen. Thanks!
Was mij ook niet gelijk opgevallen. Tot ik opeens een popup zag dat ik iets met m'n toetsenbord kon doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tousain schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:46:
[...]

Andere spellen en benchmark software werken wel naar toebehoren. Het vreemde aan het verhaal is dat het probleem zich niet voordoet als ik door een scope kijk van een sniper rifle of naar de grond kijk.

Ik denk dus dat het te maken heeft met het renderen en/of weergeven van de textures in het spel.
Klink dat als een probleem met videokaart of driver met dit ene spel. Geen idee hoe je dat kan oplossen. Misschien even de GPU's wisselen om te zien wat dit doet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Of misschien even een oudere versie van de driver installeren? Kan ook iets in de driver zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tousain

Tousain

Hobbyist

PdeBie schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:16:
Of misschien even een oudere versie van de driver installeren? Kan ook iets in de driver zijn natuurlijk
Ook al geprobeerd. Is van NVIDIA, met en zonder GEFORCE drivers erop geknald. Geen succes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:20

OMD

Tousain schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:04:
[...]

Ook al geprobeerd. Is van NVIDIA, met en zonder GEFORCE drivers erop geknald. Geen succes..
Probeer is het geheugen lager te klokken? Het is een longshot maar ik had met mijn vorige videokaart exact hetzelfde probleem. Ook deze flitsen en dat lag aan het geheugen toen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tousain

Tousain

Hobbyist

OMD schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:26:
[...]

Probeer is het geheugen lager te klokken? Het is een longshot maar ik had met mijn vorige videokaart exact hetzelfde probleem. Ook deze flitsen en dat lag aan het geheugen toen.
Vooralsnog is het opgelost! Bedankt voor de tip _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 12:48
Het online gebeuren is nog niet helemaal in orde precies..al een paar crashes naar de desktop tijdens proving grounds. Tijdens single player geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53

Echt heel raar dat ze die dingen maar een paar uur geldig maken en dan steeds in de nacht voor eu spelers. Dat ding was van 12 tot 6 in te wisselen dat verzin je toch niet?

Toch wel een dikke FU naar niet-amerikaanse spelers, maak die dingen gewoon 24 uur geldig, iedereen blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryur schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:23:
Ik ben nu een uurtje of 5 in het spel, ben momenteel bezig met een Fl4k character.

Op dit moment zit ik best wel vast, moet vechten tegen een baas (die bol voor de kenners, zonder spoilers te geven). Alleen heb geen/weinig ammo, maar als ik nu helemaal moet fast-travelen moet ik weer het hele level door en daar heb ik toch zo geen zin in!

Maak je wel steeds ammo kistjes open? Er zijn er behoorlijk veel overal.
Daarnaast is het niet verstandig om alleen maar op één wapentype te vertrouwen (weet niet of je dat doet, maar het zou verklaren waarom je ammo problemen krijgt). Ook bij het kiezen welke wapens je gebruikt kun je al rekening houden met het ammo verbruik. Zo geef ik zelf de voorkeur aan een wapen dat 5 kogels per seconde schiet a 100 damage, ten opzichte van een wapen dat 10 kogels per seconde schiet a 60 damage (ook al is dat meer damage).

Ben ik trouwens de enige die gek is op de Atlas assault rifles met x2 kogels? Vooral met de hotfix nu die de damage bufft zijn ze echt geweldig! Ik veeg alles er vrij makkelijk mee weg... En toevallig was ik net ook weer bij die bal maar dan in TVHM... Was nu nog makkelijker.
spoiler:
ik heb nu echt alleen maar achter een muurtje gezeten, af en toe even er tussen uit om tracker darts op de bal te schieten en dan mijn magazijn weer van achter het muurtje de lucht in schieten... om een of andere reden was ik ook steeds er mee aan het critten als ik dat deed, geen idee of dat misschien ook een effect is van de Atlas tracker loop... autocrit? Hij ging nu echt belachelijk snel tegen de vlakte in ieder geval :+

Enige nadeel met die Atlas wapens is dat je momenteel dus eigenlijk wel even op moet letten dat de hotfix toegepast is... In ieder geval wel bevestigd nu dat die melding dat er een update is en of je terug wil naar het menu betekent dat de hotfix niet is toegepast. Het viel me na een uurtje spelen toen ik een nieuwe x2 Atlas AR vond op dat de damage wat laag leek. Quit naar menu, opnieuw laden, jawel, damage is omhoog. De hotfix was dus niet eens actief toen ik die bal met dat ding afmaakte. Het was me wel opgevallen dat vijanden net wat minder makkelijker neer gingen maar ik dacht dat het kwam omdat ik weer 1 of 2 levels omhoog was.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
Ryur schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:23:

Als je solo alleen maar door de story rent kom je op een gegeven vast te zitten omdat je gear niet snel genoeg meegroeit met je tegenstanders.

Even wat sidemissies doen en/of iemand met een goede granaat uitzoeken voor een moneyfarm (of de dupliceermethode gebruiken) zodat je de munitie allemaal kunt unlocken en je zou ook deze baas zo om moeten kunnen leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Finraziel schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:46:

Ben ik trouwens de enige die gek is op de Atlas assault rifles met x2 kogels? Vooral met de hotfix nu die de damage bufft zijn ze echt geweldig! Ik veeg alles er vrij makkelijk mee weg... En toevallig was ik net ook weer bij die bal maar dan in TVHM... Was nu nog makkelijker.
spoiler:
ik heb nu echt alleen maar achter een muurtje gezeten, af en toe even er tussen uit om tracker darts op de bal te schieten en dan mijn magazijn weer van achter het muurtje de lucht in schieten... om een of andere reden was ik ook steeds er mee aan het critten als ik dat deed, geen idee of dat misschien ook een effect is van de Atlas tracker loop... autocrit? Hij ging nu echt belachelijk snel tegen de vlakte in ieder geval :+
Kogels van Atlas trackers gaan naar de plek waar je raakt (de 5 dart, niet de magnatic of bounce), als je daarmee crit spot schiet, blijven de kogels daar ook heen gaan. Aantal bosses zijn daar best grappig makkelijk meer neer te leggen :P

Lees nu wel meer over challenges die niet kloppen, op world map staat er bv 5/6 bij start area, maar daar kan je maar maximaal 5 'challenges' unlocken. Zelfde geld voor veel andere 'simpele' maps, verwacht dat daar wel iets gekoppeld is met speciale kills van bosses ofzo.

Buiten 1 zone, zo goed als alles klaar, mijn alts worden nu gewoon mules voor al mijn legendaries, zit nu op 121 :)

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2019 23:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Idd atlas assault rifle, die is echt goed geworden. Zoek nog eentje op level 50, waar ik nu mee speel is level 47 kan op zicht goed mee op Mayhem1.

En de hellwalker shotty is echt een beest, viel random bij een badass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Hmm, vond gisteren een legendarische atlas assault rifle op level 50. Vond het maar een verschikkelijk nutteloos ding. Heb nog geen 30 kills gemaakt met atlas guns totaal schat ik. Ze voelen niet goed aan ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:29

Luukwa

o/

Eerste poppetje legitiem naar level 50 gebracht.
Maar nu speel ik toch echt met een trainer naar level 50, enkel voor exp boost.

Het feit dat ik geen cutscenes kan skippen vind ik echt waardeloos..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
  • Laatst online: 25-03 15:41
Luukwa schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:13:
Eerste poppetje legitiem naar level 50 gebracht.
Maar nu speel ik toch echt met een trainer naar level 50, enkel voor exp boost.

Het feit dat ik geen cutscenes kan skippen vind ik echt waardeloos..
Met een trainer?? Wat is dat? Als je al zegt dat het niet legitiem is, waarom dat doen? Er zijn genoeg mogelijkheden op youtube te vinden om snel te lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Laatst online: 12:29

Luukwa

o/

Triguld schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:18:
[...]

Met een trainer?? Wat is dat? Als je al zegt dat het niet legitiem is, waarom dat doen? Er zijn genoeg mogelijkheden op youtube te vinden om snel te lvlen.
Op PC zijn er bijna geen goede leveling guides omdat je geen split-screen kunt gebruiken.
Trainer is volkomen legaal hoor, is gewoon een soort mod.

Zoals ik al zij heb ik mijn Fl4k char gewoon legitiem naar 50 geleveld en gear verzameld (ongeveer 40 uur aan gameplay).
Omdat ik geen zin heb om elke keer weer te levelen heb ik met een trainer mijn exp rate verhoogd.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Gisteren op Lvl 48 de game uitgespeeld, merkte wel toen ik merkte dat ik dichtbij het einde was er sneller doorheen wilde gaan om de game te finishen. Dus wel alles exploren, maar niet blijven hangen voor farmen. Al in al ben ik erg blij met deze game en nu is het laatste 2 levels doen en dan fine-tunen en farmen. Dan maar eens beginnen met alle Trials and stuff. Dat eenmaal gedaan op naar volgende character :Y)

spoiler:
Wel jammer dat de kist van Lilith allemaal maar low-level spul erin had zitten, ondanks allemaal Legendaries :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Triguld schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:18:
[...]

Jeweetwel, oldschool trainers die wat memory-edits doen tijdens het gamen (zoals cheatengine al kon in BL1/2), daar zijn er al aardig wat van. Fling bv heeft infinite alles, 1 op 5 mob dropt legendary, boost exp, etc etc, moment dat de game uit was waren de eerste al bezig hiermee.

Ben er gelukkig nog geen tegen gekomen online, zolang de host niet de 'modder' is, zal dat wel goed gaan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Alsnog beschouw ik dat als "cheaten". Maar zoals ik blijf zeggen; ieder zijn ding, zolang je maar zelf vermaak houdt en het niet verziekt voor anderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Triguld schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:28:
Alsnog beschouw ik dat als "cheaten". Maar zoals ik blijf zeggen; ieder zijn ding, zolang je maar zelf vermaak houdt en het niet verziekt voor anderen. :)
Cheaten of niet, Valve boeit het niet (getuige dat ze nooit de moeite hebben genomen om dit in B2 aan te pakken waar het echt supersimpel is om je nieuw character max Eridium en max level te geven door je safegame te editen) en het spel kent geen P2P en of ik in Matchmaking nu met iemand samenspeel die er 5 minuten of 50 uur over heeft gedaan om lvl50 te behalen maakt voor mij ook niets uit.

Idee achter Borderlands 2 was in mijn beleving altijd, dat je doet maar zolang je niet klaagt dat het spel te gemakkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Groningerkoek schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:16:
[...]

Cheaten of niet, Valve boeit het niet (getuige dat ze nooit de moeite hebben genomen om dit in B2 aan te pakken waar het echt supersimpel is om je nieuw character max Eridium en max level te geven door je safegame te editen) en het spel kent geen P2P en of ik in Matchmaking nu met iemand samenspeel die er 5 minuten of 50 uur over heeft gedaan om lvl50 te behalen maakt voor mij ook niets uit.

Idee achter Borderlands 2 was in mijn beleving altijd, dat je doet maar zolang je niet klaagt dat het spel te gemakkelijk is.
Nee dat snap ik. Ik zeg alleen dat ik erop tegen ben om zoiets te doen, maar wat anderen willen doen met hun gameplay moeten zij weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
Oh, ik zie hier ook wat bekenden van het XboX forum terug @SinergyX en @Finraziel :)

ik zie wat reacties terug iets over de ammo, het valt mij eigenlijk ook op dat alle ammo die in kistjes zit bijna altijd niet voor het wapen is waar je mee loopt (he lijkt op the division 1!)...

Maar, iemand enig idee waarom end-bosses tijdens het spelen van de verhaal lijn (speel op xbox one in coop op easy of hoe die mode ook mag heten) geen bal aan goede loot droppen?..
Bv net Graveward gedaan, en er ligt alleen maar groene shit en 1 blauw item terwijl ik level 33 oid bent..

Weet niet of anderen dat ook zo ervaren?

Daarnaast opvallend vaak alleen pistols (denk dat zo'n 75% van de drops pistols zijn) en ook de golden keys geven, wel paarse, voornamelijk troep loot..

Dus het lijkt dat voornamelijk met een lucky shot van een golden key ik enkele levels weer vooruit kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
@quorumz Ik speel alleen PC, niet Xbox :P

Ik relog meestal op plekken waar bepaalde chests zitten, die gewoon een paar keer achter elkaar proberen in de hoop op wat gear. Anders wat rondjes in Slaughter/Circle, ergens is het puur uitzingen tot je een keertje 50 bent.

Maar droprate is algemeen is matig geworden, een Trial of Instinct onder de 25 minuten met Mayhem3, 3x blauw, 1x paars, rest groen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:54
Heb hem na de PS4 ook maar op de PC gekocht. Zo vet vind ik de game, haha. Nog wat mensen die ik toe kan voegen op Epic? Nieuwe Amara gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Zironako in de TS staat een lijst van Tweakers die het spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:39:
Oh, ik zie hier ook wat bekenden van het XboX forum terug @SinergyX en @Finraziel :)

ik zie wat reacties terug iets over de ammo, het valt mij eigenlijk ook op dat alle ammo die in kistjes zit bijna altijd niet voor het wapen is waar je mee loopt (he lijkt op the division 1!)...

Maar, iemand enig idee waarom end-bosses tijdens het spelen van de verhaal lijn (speel op xbox one in coop op easy of hoe die mode ook mag heten) geen bal aan goede loot droppen?..
Bv net Graveward gedaan, en er ligt alleen maar groene shit en 1 blauw item terwijl ik level 33 oid bent..

Weet niet of anderen dat ook zo ervaren?

Daarnaast opvallend vaak alleen pistols (denk dat zo'n 75% van de drops pistols zijn) en ook de golden keys geven, wel paarse, voornamelijk troep loot..

Dus het lijkt dat voornamelijk met een lucky shot van een golden key ik enkele levels weer vooruit kan..
Ammo... Ten opzichte van vorige game lijk je minder ammo per kistje te krijgen, maar er zijn wel echt heel veel kistjes. Tegelijk lijken weighted drops minder sterk te werken. In de vorige game werkte dat zo dat als je een bepaald soort ammo weinig van had dan kreeg je daar meer van als je een kistje open maakte. Samen met dat je ammo niet automatisch oppakte kon je meestal als een ammo type bijna op was even 3 kistjes openen en dan zat je bijna weer vol. Nu moet je echt veel meer kistjes openen en ga je maar langzaam weer omhoog. Maar ik heb niet het idee dat je echt actief andere ammo krijgt dan het wapen dat je vast hebt.

Ik koop nu veel meer ammo uit de shop, vooral ook makkelijk omdat je gewoon even op q kan drukken en gaan. Tussendoor wat kistjes openen als het uitkomt, vijanden droppen ook nog wel wat, en ik heb eigenlijk nooit meer ammo problemen. De geld granaat uit de deluxe versie helpt echter wel. Nu rond level 40 gooi ik hem af en toe als er een paar vijanden in een klein gebied bij elkaar zitten tot mijn granaten op zijn, even uit laten razen, en ik heb er weer een paar honderd k bij. Heb daardoor mijn ammo capaciteit ook lekker uit kunnen breiden (de meeste die ik gebruik hebben nu nog 2 upgrades te gaan, maar het is niet meer zo nodig).

Loot heb ik ook niet echt problemen mee. Er valt inderdaad wel een hoop troep, maar ik ben erg blij met de veel relaxtere scaling in deze game waardoor je wapens veel langer kunt gebruiken dan in bl2. In de vorige game raakte je vooral in uvhm echt in de problemen als je een tijdje niks goeds vond, dat ervaar ik nu helemaal niet meer zo. Wel moet ik zeggen dat ik FL4K speel dus misschien is het ook omdat die gewoon OP is.

En ik speel overigens ook op pc, in het algemeen nu wel het meeste sinds ik een nieuwe heb en nu helemaal met een nieuwe 35" ultrawide monitor er bij... Maar het Xbox topic is gezellig dus kom daar nog steeds wel :+

edit: Wat me trouwens wel opvalt is dat loot in chests over het algemeen slechter is dan wat er gewoon op de grond valt bij het killen van vijanden. Ik pak de inhoud van chests vaak niet eens op omdat het niet eens genoeg waard is om te verkopen...

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 30-09-2019 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:01
Zojuist iedereen even toegevoegd binnen Epic uit het tweakers spelerslijst. Dus mocht je een verzoek van Joenino ontvangen, dat ben ik dus :) Ben wel toe aan wat stabielere Coop want sommige stoppen al met spelen na 5 minuten en dat wordt ik een beetje zat.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:54
Iemand ook last van Amara's phasecast dat letterlijk geen schade aanricht aan vijanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zironako schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:30:
Iemand ook last van Amara's phasecast dat letterlijk geen schade aanricht aan vijanden?
Letterlijk geen schade? Alleen als ik het richt op een shock immune vijand (zoals Killavolt).
Of het op hoger level ook nog relevante schade doet, geen idee... Mijn siren is level 16.

Overigens nu aangezien mijn Siren nog steeds op het punt zat waar ik vorige keer het mes in Killavolt heb laten steken nu nog maar eens geprobeerd en met de fix is Killavolt een stuk beter te doen. Kreeg hem nu ook bij mijn eerste poging neer met Amara. Weliswaar nog steeds met moeite en een beetje geluk (hij ging neer 1 seconde voor mijn ffyl timer op was geweest) maar voorheen was het nog veel lastiger. Nu is het gewoon een boss die Amara niet echt ligt, maar niet zo absurd als het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:39:
[...]

Letterlijk geen schade? Alleen als ik het richt op een shock immune vijand (zoals Killavolt).
Of het op hoger level ook nog relevante schade doet, geen idee... Mijn siren is level 16.

Overigens nu aangezien mijn Siren nog steeds op het punt zat waar ik vorige keer het mes in Killavolt heb laten steken nu nog maar eens geprobeerd en met de fix is Killavolt een stuk beter te doen. Kreeg hem nu ook bij mijn eerste poging neer met Amara. Weliswaar nog steeds met moeite en een beetje geluk (hij ging neer 1 seconde voor mijn ffyl timer op was geweest) maar voorheen was het nog veel lastiger. Nu is het gewoon een boss die Amara niet echt ligt, maar niet zo absurd als het was.
Met een betere skill, zoals Phasegrasp is het prima te doen. 🙂 Vergeet niet de adds levend te laten, zodat je ze kunt misbruiken tijdens FFYL.

Als iemand overigens wel legitiem resources, zoals geld/SDU uitbreidingen snel wil verdienen, onderstaande methode werkt bijzonder goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2019 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:58:
[...]

Met een betere skill, zoals Phasegrasp is het prima te doen. 🙂 Vergeet niet de adds levend te laten, zodat je ze kunt misbruiken tijdens FFYL.

Als iemand overigens wel legitiem resources, zoals geld/SDU uitbreidingen snel wil verdienen, onderstaande methode werkt bijzonder goed.

[YouTube: Borderlands 3 - Millions of $$$ in minutes! - Best Money/SDU Farm]
Ja, nu wel ja... Voorheen toen in het tweede stadium hij de hele vloer onder stroom zette was ook echt de hele vloer onder stroom. Mijn post nu was dan ook alleen maar om aan te geven dat hij nu een stuk beter te doen is, omdat ik eerder gepost had dat hij voor mij op Amara broken aanvoelde.

Wat je video betreft, die methode werkt inderdaad wel... maar ik denk dat mensen juist in de eerste playthrough geld willen om sdu's te unlocken. Anders moet je eerst helemaal zover levelen met krappe ammo stores. Het zou in principe ook nog beter moeten werken als je een plek kan vinden waar je een groep vijanden in een krap gangetje of zo kan krijgen zodat de granaat bovenop ze heen en weer blijft stuiteren en alle max 5 ontploffingen schade kunnen doen. Ik doe dat gewoon af en toe als ik zo'n situatie tegenkom, maar heb niet echt bijgehouden welke plek eventueel makkelijk te farmen zou zijn op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt in de eerste playthrough niet echt voorbij de 2mil grens komen met de SDU upgrades. Zonder bizar te gaan farmen voor de kruimels die je krijgt op Normal 1st Playthrough en wat je ervoor terugkrijgt- het is het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een beetje lopen farmen, dus wel wat geld meer dan normaal, maar geen problemen gehad met ammo. Verder wel een flink aantal SDU's kunnen kopen. Die van 2 miljoen natuurlijk niet op een enkele na, maar dus totaal geen problemen met ammo. Tuurlijk zal je launcher of sniper ammo dan wel eens op zijn, maar dat hou je toch. Was helaas zo stom geweest om die granaat die je extra geld geeft te verkopen, maar zonder gaat dus prima. Ben wel iemand die de meeste doosjes open maakt en wapens op pakt puur om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:26:
Was helaas zo stom geweest om die granaat die je extra geld geeft te verkopen,
Je kunt een nieuwe char maken en in een multiplayer je granaat droppen, met je gewenste character inloggen en deze weer oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:30:
[...]

Je kunt een nieuwe char maken en in een multiplayer je granaat droppen, met je gewenste character inloggen en deze weer oprapen.
Klopt, weet ik :)

Inmiddels vrijwel alle SDU's in bezit op 3 of 4 na. Die paar miljoen komt vanzelf wel binnen nu :)

Edit: Geld is in het begin ook wel schaars, maar tegen level 40/45 aan begint het heel flink binnen te komen. Genoeg wapens die je kan verkopen voor tussen de 15 en 50k, dat schiet het hard op.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 30-09-2019 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:58:
[...]

[YouTube: Borderlands 3 - Millions of $$$ in minutes! - Best Money/SDU Farm]
Beter ga je bij een machine staan opdat je steeds nieuwe granaten kunt kopen in een seconde en doe dit met 4 lvl 50 characters waarbij er 2 duels gelijkertijd worden gedaan. Doe dit een paar minuten en je kunt alles vrijkopen wat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:30:
[...]

Het werkt hier zelfs voor de andere accounts op mijn XboX, ook die krijgen voor elk character al die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:19:
Je kunt in de eerste playthrough niet echt voorbij de 2mil grens komen met de SDU upgrades. Zonder bizar te gaan farmen voor de kruimels die je krijgt op Normal 1st Playthrough en wat je ervoor terugkrijgt- het is het niet waard.
Maar die laatste sdu's zijn ook helemaal niet nodig... Het is leuk dat ze er zijn, maar ik zou er eigenlijk helemaal niet voor farmen. Eerlijk gezegd had ik toen ik de sdu's van als ik me niet vergis 243k kocht al het gevoel dat ik dat alleen maar deed omdat ik het geld toch had.
Het gaat dus juist om die eerste sdu's, die kunnen je enorm helpen. De laatste sdu's zijn gewoon voor de heb in de endgame.

edit: Overigens als je naast een ammo vendor gaat duelen is het ook geinig om dat met beastmasters te doen... die pets droppen ook geld als ze geraakt worden :+

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 30-09-2019 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al mijn geld gaat voornamelijk naar de SDU’s. Zit nu in mijn eerste Playthrough. Maar echt ammo problemen heb ik niet, omdat Moze daar een hele leuke skill voor heeft zolang je criticals schiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 30 september 2019 @ 22:09:
[...]

Maar die laatste sdu's zijn ook helemaal niet nodig... Het is leuk dat ze er zijn, maar ik zou er eigenlijk helemaal niet voor farmen. Eerlijk gezegd had ik toen ik de sdu's van als ik me niet vergis 243k kocht al het gevoel dat ik dat alleen maar deed omdat ik het geld toch had.
Ik heb een
spoiler:
"Flakker" Legendary shotgun
die 5 kogels per schot doet, dus zelfs die allerlaatste SDU komt ernstig goed uit. En dan nog vaak no ammo :'( Amara-leven.
Groningerkoek schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:29:
[...]

Beter ga je bij een machine staan opdat je steeds nieuwe granaten kunt kopen in een seconde en doe dit met 4 lvl 50 characters waarbij er 2 duels gelijkertijd worden gedaan. Doe dit een paar minuten en je kunt alles vrijkopen wat er is.
Ik speel vooral solo, af en toe duo, dus dat zit er dan niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Nu met Fl4k doe ik enkel story missies en probeer ik gewoon zo snel mogelijk door het verhaal te gaan. Skip alle collectables en side missions. Aangekomen bij Gigamind. Ik was level 9 en hij level 13. Was geen enkel probleem. Dit was met Zane toch echt wel anders. Het gevecht voelde qua moeilijkheid een beetje als met Zane toen ik al level 12/13 was haha.

Fl4k bevalt dus eigenlijk best wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
JSchut schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:40:
Nu met Fl4k doe ik enkel story missies en probeer ik gewoon zo snel mogelijk door het verhaal te gaan. Skip alle collectables en side missions. Aangekomen bij Gigamind. Ik was level 9 en hij level 13. Was geen enkel probleem. Dit was met Zane toch echt wel anders. Het gevecht voelde qua moeilijkheid een beetje als met Zane toen ik al level 12/13 was haha.

Fl4k bevalt dus eigenlijk best wel goed.
Dit ligt nog het meest aan je loadout.
Had dit ook, mijn 2e playthrough met Amara versla ik bazen die 4 levels boven mij zijn terwijl ik met fl4k daar wel wat meer moeite mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Poesmij schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:04:
[...]

Dit ligt nog het meest aan je loadout.
Had dit ook, mijn 2e playthrough met Amara versla ik bazen die 4 levels boven mij zijn terwijl ik met fl4k daar wel wat meer moeite mee had.
Mijn loadoud is niet heel bijzonder. Zeker niet beter dan Zane toen. Bijvoorbeeld een level 7 pistol van CoV en een groen level 5 shield.

Tuurlijk helpt het ook dat je de bosses nu kent en waarschijnlijk ook dat je nu beter speelt dan de eerste playtorough. Maar Fl4k voelt in alles makkelijker aan. Maar dit kan inderdaad gewoon een gevolg zijn van andere dingen. Ben benieuwd hoe het verder in de game voelt.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 01-10-2019 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat dingen die de komende tijd te doen zijn in BL3 omdat BL 10 jaar bestaat.

https://borderlands.com/e...-anniversary-celebration/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ooh daar zitten er een aantal tussen die ik nog niet heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Kan je als je halverwege je eerste playtrough bent terug naar de locatie van een boss die je al gedaan hebt om hem nogmaals te doen of kan dit pas nadat je alles hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JunkieLimbo schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:14:
Kan je als je halverwege je eerste playtrough bent terug naar de locatie van een boss die je al gedaan hebt om hem nogmaals te doen of kan dit pas nadat je alles hebt gedaan?
Je kan altijd terug. Nadeel is wel dat tijdens de eerste playthrough de levels niet omhoog gaan. Versla jij baas X op level 20 en kom je terug op level 40, krijg je level 20 gear van een level 20 boss. Direct terug en farmen kan handig zijn, maar wachten maakt het later nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Als je na de story voor mayhem mode of TVHM kiest begin je dan weer met 0 wapens ?
De game bevalt mij zo goed dat ik zeker verder wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
jori040 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:51:
Als je na de story voor mayhem mode of TVHM kiest begin je dan weer met 0 wapens ?
De game bevalt mij zo goed dat ik zeker verder wil. :)
Nee, je behoud alles wat je hebt :) Mayhem mode is voor de playthrough waar je inzit, en TVHM is een nieuwe playthrough waar alles standaard je level is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Poesmij schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:19:
[...]

Nee, je behoud alles wat je hebt :) Mayhem mode is voor de playthrough waar je inzit, en TVHM is een nieuwe playthrough waar alles standaard je level is.
Oke. :) Zal namelijk jammer zijn geweest dat ik die vette wapens kwijt ben die ik heb gevonden.
Bij Borderlands 2 weet ik niet meer ho edat zat omdat ik daar alleen de story gedaan heb.

Sowieso vind ik deze game door de mechanics stukken beter dan 2.Plus op de One X zit hij meestal lekker aan de 60fps.[speelde Borderlands 2 detijds op de PS3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister voor het eerst Mayhem 1 geprobeerd en gelijk Mouthpiece gaan farmen.. wel geinig;

dropte 2x achter elkaar precies dezelfde legendaries:

Assault rifle die steeds sneller gaat schieten (iets met gatling)
Cryo Transfusion grenade

Daarna nog 3x de Assault Rifle gezien, en toen pas de Shotgun.

Wel stukken lastiger als boss. Had bij 2 pogingen opeens een anointed erbij, dan worden ze toch wat vervelender :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:57

Shabbaman

Got love?

corset schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:53:
dropte 2x achter elkaar precies dezelfde legendaries:
Dat kan, het is nu Boss week dus je hebt een verhoogde droprate:
Mouthpiece has an increased chance to drop Gatling Gun
KillaVolt has an increased chance to drop Brainstormer
Gigamind has an increased chance to drop Nagata
Katagawa Ball has an increased chance to drop Rectifier
Katagawa has an increased chance to drop Legendary class mods (all Vault Hunters)
Rampager has an increased chance to drop Kill-o'-the-Wisp
Warden has an increased chance to drop Echo
GenIVIV has an increased chance to drop Ten Gallon
Aurelia has an increased chance to drop Creeping Death
Graveward has an increased chance to drop Earworm
Pain and Terror have an increased chance to drop Legendary class mods (all Vault Hunters)
Troy has an increased chance to drop Nova Berner
Tyreen has an increased chance to drop Bitch

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Shabbaman schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:11:
[...]

Dat kan, het is nu Boss week dus je hebt een verhoogde droprate:

[...]
Oh sweet! dat wist ik niet eens. Toch maar even farmrondje maken met alle bosses

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Gisteren de bug gekregen dat ik niets meer in mijn bank heb zitten.... F$%##

Blij dat de bosses deze week extra kunnen droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24

Waar haal je deze code's vandaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
perryvdbosch schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:19:
[...]

Dit Twitter account verzamelt ze allemaal (inclusief VIP codes):

https://twitter.com/dgShiftCodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
perryvdbosch schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:19:
[...]

Er zijn meerdere methodes, maar veel mensen inclusief mijzelf gebruiken:

http://orcz.com/Borderlands_3:_Shift_Codes. voor shiftcodes.

en

https://mentalmars.com/game-news/become-a-borderlands-vip/. voor overige codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15
Zojuist de campaign afgerond en verder gegaan in TVHM, en daar gaat het mis.
Aan het eind van de story missie "A cult following" nadat Mouthpiece verslagen de side missie "head games" gedaan en de story missie is de weg kwijt.
Geen waypoints, geen objectives onder de minimap, praten met Lillith heeft geen effect.

Gelukkig een multiplayer game kunnen vinden en zo de missie afgemaakt maar wat een klote bug :(

En nog een keer, 1ste keer in Sanctuary, objective return to the bridge. Vinkje komt er te staan en that's it. Lillith blijft suf omhoog kijken en veel succes.

Wordt ook redelijk suf van alle filmpjes en conversaties die je niet over kan slaan. |:(

----

Ik geef het op, vanwege bovenstaande alles gereset en hij hangt gelijk al bij "watch monitor" als je achter Lillith aangewaggeld bent.
Gebeurd niets, geen filmpje op de monitor geen manier hem te activeren.

1ste playthrough nergens last van en nu al 3x een missie die je niet af kan maken. 8)7
Redelijk kansloos dit.

[ Voor 42% gewijzigd door vassago op 02-10-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Best wel belachelijk dat het niet eens mogelijk is om alle mappen 100% in het blauw te spelen, er zijn gewoon uithoeken waar je al dood bent voordat je de rand van de map kunt bereiken.

Hoop dat ze dit fixen, als een completionist zijnde erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:42:
Best wel belachelijk dat het niet eens mogelijk is om alle mappen 100% in het blauw te spelen, er zijn gewoon uithoeken waar je al dood bent voordat je de rand van de map kunt bereiken.

Hoop dat ze dit fixen, als een completionist zijnde erg storend.
Wel of niet blauw maakt niets uit. Je kan 100% halen door flinke stukken niet blauw te maken. Die 100% gaat puur en alleen om wat er op een map te doen is, niet de map zefl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
PilatuS schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:44:
[...]

Wel of niet blauw maakt niets uit. Je kan 100% halen door flinke stukken niet blauw te maken. Die 100% gaat puur en alleen om wat er op een map te doen is, niet de map zefl :)
Dat klopt en dat weet ik, maar het voelt gewoon incompleet. Tevens moet ik al die hoekjes onthouden omdat ik de neiging heb om er nog even snel bij langs te gan om vrij te spelen, ook zijn er kleine stukjes van de map die het verdommen om fatsoenlijk blauw te kleuren al sta je er midden in. Vind het gewoon bijzonder slordig van de devs en B2 kende dat soort dingen niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Groningerkoek op 02-10-2019 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:12:
[...]

Dat klopt en dat weet ik, maar het voelt gewoon incompleet. Tevens moet ik al die hoekjes onthouden omdat ik de neiging heb om er nog even snel bij langs te gan om vrij te spelen, ook zijn er kleine stukjes van de map die het verdommen om fatsoenlijk blauw te kleuren al sta je er midden in. Vind het gewoon bijzonder slordig van de devs en B2 kende dat soort dingen niet.
Ik vermoed dat dit een detail is waar maar weinig mensen zich echt aan storen. Ik heb ieder hoekje van iedere map de eerste playthrough gehad. Dan blijft er inderdaad wat over dat niet helemaal blauw is. Persoonlijk zit ik daar niet mee. Er zijn genoeg dingen om te fixen die nodig zijn, dus verwacht niet dat dit hoog op de agenda staat. Zeker punten met wachttorens waardoor je daar niet verder kan, daarbij moet de hele map aangepast worden om dit te fixen, dat zie ik ze eigenlijk niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
PilatuS schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:18:
[...]

Ik vermoed dat dit een detail is waar maar weinig mensen zich echt aan storen. Ik heb ieder hoekje van iedere map de eerste playthrough gehad. Dan blijft er inderdaad wat over dat niet helemaal blauw is. Persoonlijk zit ik daar niet mee. Er zijn genoeg dingen om te fixen die nodig zijn, dus verwacht niet dat dit hoog op de agenda staat. Zeker punten met wachttorens waardoor je daar niet verder kan, daarbij moet de hele map aangepast worden om dit te fixen, dat zie ik ze eigenlijk niet doen.
Yep, misschien veranderen ze het nooit, misschien wel. Het spel is geweldig, maar met de crashes en andere bugs voelt het gewoon allemaal erg slordig, had juist gehoopt dat Borderlands zeker gezien de tijd die ze hebben genomen voor release minder bugs zou bevatten.

En terwijl ik dit typ loopt de game vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:22:
[...]

Yep, misschien veranderen ze het nooit, misschien wel. Het spel is geweldig, maar met de crashes en andere bugs voelt het gewoon allemaal erg slordig, had juist gehoopt dat Borderlands zeker gezien de tijd die ze hebben genomen voor release minder bugs zou bevatten.

En terwijl ik dit typ loopt de game vast :P
Bugs zat, dat zeker. Sommige wapens zijn belachelijk sterk ook, waarbij andere niets doen. De balans in wapens is ver te zoeken.

Crashes heb ik hier ook de laatste tijd. Sinds de patch is het erger geworden. Solo spelen gaat nog wel goed, maar met 4 man de laatste ronde spelen van een arena, daar heb ik al 4x een crash gehad. Te veel mensen met te veel vijanden loopt gewoon in de soep. Sowieso is het belachelijk dat als ik een wapen van slot 1 naar slot 3 wil wisselen dat mijn GPU dropt naar 0% gebruik en de game daar zelfs op kan vastlopen. Borderlands 2 had hier ook problemen mee en nu is het alleen maar erger geworden in plaats van dat het oplgelost is. Geen idee wat er zo speciaal is aan een wapen van slot 1 naar slot 3 verplaatsen, maar sinds BL2 en nu nog blifjt dat ellende terwijl het een simpel iets zou moeten zijn. Zo zijn er nog veel meer van die rare dingen die problemen geven.

Aan de andere kant is zo'n spel zo enorm complex geworden dat er sowieso problemen zullen zijn de eerste maanden na de release. Dat ze er 7 jaar aan hebben gewerkt veranderd daar blijkbaar en helaas niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
PilatuS schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:37:
[...]

Bugs zat, dat zeker. Sommige wapens zijn belachelijk sterk ook, waarbij andere niets doen. De balans in wapens is ver te zoeken.

Crashes heb ik hier ook de laatste tijd. Sinds de patch is het erger geworden. Solo spelen gaat nog wel goed, maar met 4 man de laatste ronde spelen van een arena, daar heb ik al 4x een crash gehad. Te veel mensen met te veel vijanden loopt gewoon in de soep. Sowieso is het belachelijk dat als ik een wapen van slot 1 naar slot 3 wil wisselen dat mijn GPU dropt naar 0% gebruik en de game daar zelfs op kan vastlopen. Borderlands 2 had hier ook problemen mee en nu is het alleen maar erger geworden in plaats van dat het oplgelost is. Geen idee wat er zo speciaal is aan een wapen van slot 1 naar slot 3 verplaatsen, maar sinds BL2 en nu nog blifjt dat ellende terwijl het een simpel iets zou moeten zijn. Zo zijn er nog veel meer van die rare dingen die problemen geven.

Aan de andere kant is zo'n spel zo enorm complex geworden dat er sowieso problemen zullen zijn de eerste maanden na de release. Dat ze er 7 jaar aan hebben gewerkt veranderd daar blijkbaar en helaas niets aan.
Hoop dat ze er geen Destiny 2 van maken, zootje is dat al vanaf de 1e dag veel te vaak dingen die niet werkten en elke update verneukte wel weer andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:41:
[...]

Hoop dat ze er geen Destiny 2 van maken, zootje is dat al vanaf de 1e dag veel te vaak dingen die niet werkten en elke update verneukte wel weer andere dingen.
Ik heb er wel vertrouwen in dat dit goedkomt. Sowieso kwam de eerste patch al vrij snel en zijn er ook al wat hotfixes geweest. Helaas is dit ook wel een nadeel van games tegenwoodig. Ze zijn zo groot en zo complex geworden dat de bugs daarbij toenemen. Bij BL2 hebben ze er genoeg aandacht aan besteed en dat zal hier denk ik ook wel goedkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb ook wat op Reddit zitten snuffelen over het verhaal wat ik het zwakste punt van de game vind (al is het hier en daar best entertaining, vooral Ava is bagger, zal hier verder geen story spoilers plaatsen). Daar werd ook wel gespeculeerd dat ze eigenlijk toch nog redelijk wat weg hebben moeten laten (vooral op basis van karakters die wel even langs kwamen maar vervolgens weinig mee gedaan wordt). Het lijkt alles bij elkaar wel aannemelijk dat ze eigenlijk nog veel ambitieuzer waren en uiteindelijk dus toch nog hebben moeten haasten om er een releasebaar spel van te maken. Dan helpt 7 jaar ontwikkeltijd natuurlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De enige bugs waar ik mij mateloos aan stoor is dat de inventory soms niet goed sorteert en dat de thumbnail een verkeerd wapen toont. Ik heb daardoor wel vaker een verkocht wat ik niet wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gisteravond op Mayhem 2 begonnen met Graveward farming. Nu al 3 bugs gehad:

1.) Ga in linker kuil zitten als hij platform omgooit, ging opeens dwars door de vloer heen (1x voorgekomen)
2.) Na de Wind up van zijn linker arm blijft Graveward vast staan in 1 positie tot hij dood is. (2x voorgekomen)
3.) Graveyard dropt geen upgrades (15x voorgekomen) (Sarcasme uiteraard :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Misschien een rare vraag, maar ik zie veel mensen dat 'powersliden' doen, als in achter elkaar blijven sliden. Bij mij wil dat gewoon niet lukken, ik stop met sliden of ik ga weer lopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:26:
3.) Graveyard dropt geen upgrades (15x voorgekomen) (Sarcasme uiteraard :+ )
Ik heb heel sterk het idee dat het een verschil maakt of je terug gaat naar het menu en opnieuw start, of het spel afsluit en opnieuw start. Dat ik geen drop krijg als ik het spel opnieuw start is zeldzaam. Dat is misschien 2x voorgekomen bij flink wat runs. Blijf je farmen zonder het spel af te sluiten heb ik wel eens 6x op een rij niets gehad. Nou weet ik dit niet 100% zeker, maar ik heb zoveel runs gemaakt dat het eigenlijk geen toeval meer kan zijn. Er schijnt ook nog een verschil te zitten in drops of je online of offline bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w00tstok
Nieuwe Hot Fix (3 Okt)

Hollow Point eindelijk gefixed!

[ Voor 13% gewijzigd door w00tstok op 03-10-2019 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lavidz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 13:53
w00tstok schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:57:
Misschien een rare vraag, maar ik zie veel mensen dat 'powersliden' doen, als in achter elkaar blijven sliden. Bij mij wil dat gewoon niet lukken, ik stop met sliden of ik ga weer lopen :X
Als je zo'n snowdrift artifact hebt kan je sneller sliden, druk je dan weer sprint in en om vervolgens slide, ga je als een malle ;)

PSN: Lavidz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Lavidz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:18:
[...]

Als je zo'n snowdrift artifact hebt kan je sneller sliden, druk je dan weer sprint in en om vervolgens slide, ga je als een malle ;)
Heb ik idd gezien, maar zonder die artifact canceled ie steeds, dus neem aan dat het sliden alleen met de artifact is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Infinite Grenades is not an intentional build for Moze—even if it is hilarious. To lower the power (and spam) of this build, a re-trigger delay has been added to the grenade portion of Means of Destruction.
•Means of Destruction now has a re-trigger delay of 2 seconds
Beeeeeeetje jammer :P
w00tstok schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:20:
[...]

Heb ik idd gezien, maar zonder die artifact canceled ie steeds, dus neem aan dat het sliden alleen met de artifact is?
Na cancel direct weer slide doen, als je dat beetje timed, lijkt het net of het continue sliden is.
PilatuS schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:03:
Ik heb heel sterk het idee dat het een verschil maakt of je terug gaat naar het menu en opnieuw start, of het spel afsluit en opnieuw start. Dat ik geen drop krijg als ik het spel opnieuw start is zeldzaam. Dat is misschien 2x voorgekomen bij flink wat runs. Blijf je farmen zonder het spel af te sluiten heb ik wel eens 6x op een rij niets gehad. Nou weet ik dit niet 100% zeker, maar ik heb zoveel runs gemaakt dat het eigenlijk geen toeval meer kan zijn. Er schijnt ook nog een verschil te zitten in drops of je online of offline bent.
Gewoon doorgaan, er is geen 100% dropkans, er is een verhoogde.

Als het 20% kans op legendary is, kan het prima dat je 5x achter elkaar niets krijg, bij 10% kan dit makkelijk 10x zijn, etc. Ik heb ook 4-5 runs achter elkaar zonder paars/legendary, daarna opeens 3 achter elkaar. RNG is RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:29:
[...]
Gewoon doorgaan, er is geen 100% dropkans, er is een verhoogde.

Als het 20% kans op legendary is, kan het prima dat je 5x achter elkaar niets krijg, bij 10% kan dit makkelijk 10x zijn, etc. Ik heb ook 4-5 runs achter elkaar zonder paars/legendary, daarna opeens 3 achter elkaar. RNG is RNG.
Dat snap ik ook prima, maar toch heb ik genoeg runs gemaakt waarbij het iedere keer wel heel toevallig is dat bij een herstart van het spel je 9 van de 10x wat krijgt en na 5 runs zonder herstart de droprate zwaar omlaag gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind dat eigenlijk nog best snel, ben echt onder de indruk van het tempo van Gearbox met hun fixes en tweaks :)

De aanpassingen aan FL4K zien er ook goed uit. Jammer van Leave No Trace, maar nu werkt hij denk ik meer zoals bedoeld voor snipen, en niet om bepaalde wapens maar achter elkaar door te schieten :+
De tweaks aan de pet klinken wel erg goed, was af en toe best irritant dat je opzij geduwd werd door je pet, of dat hij regelmatig in de weg loopt als je probeert te looten. Ook de buff op rakk attack is fijn. Was hem nu al aan het gebruiken omdat ik een annointed wapen gevonden heb van het type wat ik sowieso al fijn vind (Atlas AR met x2 bullets) met daar bovenop na action skill use 50% bonus shock damage op de volgende twee clips. Aangezien je makkelijk elke twee clips even een rakk er uit kan gooien is dat dus een enorme damage boost :) maar wel fijn dat de rakks zelf nu misschien ook iets nuttiger worden in plaats van alleen maar dienen om die annointment te triggeren :+

Verder moet ik zeggen dat die patch notes van hun ook altijd gewoon leuk zijn om te lezen, kleine grapjes er in zoals "Lavender Crawly’s physics were adjusted to prevent them exiting the world like a popped balloon" LOL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:29
https://borderlands.com/e...s-3-patch-hotfixes-oct-3/

"Leave No Trace now has a re-trigger delay of 2 seconds" Ouch.

Oh een patch van 726 MB, jammer dat de epic launcher meteen alle download history wist.

[ Voor 16% gewijzigd door luxzenburcht op 03-10-2019 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist weer een vault beest(je) verslagen.

spoiler:
GraveWarden of iets dergelijks

Was in het begin best een pittig gevecht, maar zodra je de mechanics door krijgt is hij vrij simpel.

[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 03-10-2019 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:01
PdeBie schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:43:
Zojuist weer een vault beest(je) verslagen.

spoiler:
GraveWarden of iets dergelijks

Was in het begin best een pittig gevecht, maar zodra je de mechanics door krijgt is hij vrij simpel.
Tot je hem op Mayhem doet en hij allemaal badasses om je heen spawned :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Joenino schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:57:
[...]

Tot je hem op Mayhem doet en hij allemaal badasses om je heen spawned :P
Dat maakt hem wat lastig op Mayhem 2 ja.

Alleen snap ik nog de ballen van de modifiers. De ene keer smelt ik door bosses heen. De andere keren moet ik al m'n ammo in dezelfde crit plekken gooien voordat ik wat damage zie.

En de modifiers zijn nergens echt duidelijk zichtbaar :-(

En voordat mensen beginnen "omg dat zie je daar en daar"

Soms zie ik ze wel op de Xbox One, soms weer niet. En als ik ze zie is het altijd hetzelfde.

+50% health
+100% shields

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 04-10-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
corset schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:14:
[...]

Dat maakt hem wat lastig op Mayhem 2 ja.

Alleen snap ik nog de ballen van de modifiers. De ene keer smelt ik door bosses heen. De andere keren moet ik al m'n ammo in dezelfde crit plekken gooien voordat ik wat damage zie.

En de modifiers zijn nergens echt duidelijk zichtbaar :-(

En voordat mensen beginnen "omg dat zie je daar en daar"

Soms zie ik ze wel op de Xbox One, soms weer niet. En als ik ze zie is het altijd hetzelfde.

+50% health
+100% shields
De modifiers voor Mayhem zijn te zien als je je map opent aan de rechterkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
w00tstok schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:28:
[...]

De modifiers voor Mayhem zijn te zien als je je map opent aan de rechterkant :)
Al geprobeerd, compleet leeg :-( Op de Xbox One bij mij. Zal vanmiddag foto maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

corset schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:30:
[...]

Al geprobeerd, compleet leeg :-( Op de Xbox One bij mij. Zal vanmiddag foto maken
Klopt ze zijn leeg totdat je je map beweegt en de focus van je zelf af gaat. Super stupid. Maar ik zie ze ook niet todat ik m'n map beweeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om bosses te farmen op Mayhem3 terwijl het event nog gaande is? Ik wil vooral de mods van Pain & Terror en Troy farmen, maar down for whatever.

Epic name is mijn username.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2019 20:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
W9CTT-95KSJ-9CJK5-BJBB3-HSWC5
K9WJT-35CSJ-953WK-BTJJB-HWC9C

"Uiteraard" maar tijdelijk te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door DRaD op 05-10-2019 19:15 ]

psn drad83

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En nog een code. Is nog zo'n 23 uur geldig.

C9WBB-55CS3-HCJ55-TJJ3T-HWKKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRaD schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 15:07:
W9CTT-95KSJ-9CJK5-BJBB3-HSWC5
K9WJT-35CSJ-953WK-BTJJB-HWC9C

"Uiteraard" maar tijdelijk te gebruiken.
Die bovenste is al verlopen.
Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste