Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik wel jammer vind is bij BL3 is dat te veel wapens world drops zijn. Die kan je dus nergens farmen en moet je maar net mazzel hebben dat je ze ooit ergens een keer krijgt. Gezien hoeveel legendaries er zijn maakt dat de kans dat je net die ene world drop krijgt van het wapen dat je graag willen vrijwel 0. Zo heb ik net toevallig de BL3 versie van de DPUH gekregen in een chest, maar er zijn dus ook mensen die na 6 uur farmen dat ding nog niet hebben. Dan zie ik toch graag dat bepaalde bosses bepaalde drops hebben waarbij je dus iedere legendary kan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 02:11:
Wat ik wel jammer vind is bij BL3 is dat te veel wapens world drops zijn. Die kan je dus nergens farmen en moet je maar net mazzel hebben dat je ze ooit ergens een keer krijgt. Gezien hoeveel legendaries er zijn maakt dat de kans dat je net die ene world drop krijgt van het wapen dat je graag willen vrijwel 0. Zo heb ik net toevallig de BL3 versie van de DPUH gekregen in een chest, maar er zijn dus ook mensen die na 6 uur farmen dat ding nog niet hebben. Dan zie ik toch graag dat bepaalde bosses bepaalde drops hebben waarbij je dus iedere legendary kan farmen.
Dat is inderdaad wel jammer ja, vooral omdat dat het praktisch onmogelijk maakt om voor specifieke parts te farmen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Toch jammer, is er een update die de bank voor mensen moest fixen, is mijnes daardoor heleemaal leeg. Doei 50 legendarys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 12:48
Dropt daar nu net de anointed speedloadin hellwalker aka the doom shotgun..wat doet dat ding véél damage.Mayhem 3 komt in zicht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Weer een code voor een goldenkey, nog iets minder dan 24 uur geldig:

W9K3J-BFCS3-HKBKW-B3BBB-RBTSH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:57

Shabbaman

Got love?

Eindelijk level 50, die laatste levels in pt2 gaan op mayhem 1 wel snel. Ik denk dat ik nu maar naar mayhem 2 ga, want dit is me toch iets te simpel. Op zoek naar gear, nu enkel tevreden over een level 30 groene artifact die me heals geeft op melee damage.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 12:48
Met al die keys die gepost worden nog altijd niks deftigs gevonden. Grinden dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
Nieuwe AMD drivers hebben echt geen zin in de game, zakte eerder vanuit niets naar 20fps als mijn tweede scherm actief is, driver update gedaan en nu crashed de game direct wanneer tweede scherm actief is.
Shabbaman schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:25:
Eindelijk level 50, die laatste levels in pt2 gaan op mayhem 1 wel snel. Ik denk dat ik nu maar naar mayhem 2 ga, want dit is me toch iets te simpel. Op zoek naar gear, nu enkel tevreden over een level 30 groene artifact die me heals geeft op melee damage.
Mayhem is compleet random, je kan het soms 10x makkelijker in Mayhem 3 hebben dan zelfs in normal UVHM, leuke combo van +50% elemental, +50% smg/sniper en +35% gun en alles gaat bizar rap neer.
internaut schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:30:
Met al die keys die gepost worden nog altijd niks deftigs gevonden. Grinden dus maar.
Het is mij iets teveel grind op specifieke bosses, bijna elke boss heeft een loottable van 2 of 3 specifieke legendary, maar voor de rest is het elk wapen/mod die van onder de 'any suitable loot source'. In BL2 ging je naar specifieke boss om specifieke type van een legendary te krijgen, juist element of juiste part, maar nu er zo'n bizar grote loottable is, ben ik uberhaubt al blij juiste wapen te krijgen, laat staan juist element of zelfs anointed.

Zelfs legendary zijn niet 100%, neem de Linoge, een COV wapen, de bonus van dit wapen is Increases reload speed when an action skill ends.. het is een COV wapen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:57:
Zelfs legendary zijn niet 100%, neem de Linoge, een COV wapen, de bonus van dit wapen is Increases reload speed when an action skill ends.. het is een COV wapen :/
Zou dat dan niet ook werken voor de repair snelheid? Nog steeds niet bijzonder nuttig, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 15:55
SinergyX schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:57:
Nieuwe AMD drivers hebben echt geen zin in de game, zakte eerder vanuit niets naar 20fps als mijn tweede scherm actief is, driver update gedaan en nu crashed de game direct wanneer tweede scherm actief is.
Verklaard gelijk waarom je niet meer online kwam :)

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:34

JSchut

.....

Inmiddels level 29 met fl4k. Ben nu opweg naar Troy. Loop met m'n levels constant 3-4 levels achter op de main mission level. (Doe geen sidequests. Die doe ik straks op mayhem 3)

Met Zane was ik klaar met level 40. Verwacht nu toch wel rond 34-35 klaar te zijn. Scheelt een hoop als je al weet waar je heen moet en je alleen focust op de main missions. Daarna op mayhem mode door naar level naar 50 en dan de side quests en collectables doen.

Fl4k speelt coor mij leuker dan Zane. Dus denk dat dit mijn main wordt. (Moze vond ik niks en Siren is mij nooit bevallen in vorige BL games)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lavidz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 13:53
Ik zit op het moment vast op Troy. Deze boss 2-shot me gewoon. Heb hem maximaal op 70% gekregen. Heb een 1-hp build met Moze, 7k shields.
Heeft iemand tips?

PSN: Lavidz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triguld
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03 15:41
Lavidz schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:39:
Ik zit op het moment vast op Troy. Deze boss 2-shot me gewoon. Heb hem maximaal op 70% gekregen. Heb een 1-hp build met Moze, 7k shields.
Heeft iemand tips?
Geen 1 HP build gebruiken. Een shield is zo makkelijk weg. Ik zou meer voor survivability gaan, dan dmg output.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Heeft iemand tips?
Die 1 HP build werkt niet met zonder de juiste mods en artifacts. Kortom, (nog) niet gebruiken, hoe ziet je build er verder uit en welk level ben je?

Voor nu is de tip; hou afstand :P

[ Voor 5% gewijzigd door AstralizeR op 07-10-2019 09:52 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lavidz
AstralizeR schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:49:
[...]

Die 1 HP build werkt niet met zonder de juiste mods en artifacts. Kortom, (nog) niet gebruiken, hoe ziet je build er verder uit en welk level ben je?
Lv35 volgens mij, en ik heb inderdaad nog geen goede mods en artifacts. Ga vanavond even omspeccen en opnieuw proberen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Triguld schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:47:
[...]

Geen 1 HP build gebruiken. Een shield is zo makkelijk weg. Ik zou meer voor survivability gaan, dan dmg output.
Je weet wel hoe Moze build werkt met de 1 HP? :P

70% dmg bonus (omdat je HP op 1 staat) nonstop, elke granaat doet insta-healing op je shield (class mod) en je hebt 2x zoveel shield (relic). Dat icm transformer (zodat je geen insta break van shield heb), dat is veruit 1 van de meest sturdy builds die er is. Ik kan werkelijk toe-to-toe met elke boss gaan, zolang ik niet vergeet om granaat te gooien, of ik krijg een anointed charge ball op m'n dak, ga ik werkelijk nooit dood (zelfs in FFL kan je granaten doorspammen).

Maar.. en dat is de maar, je moet ze alle 3 hebben, anders gaat het mis. Je kan rond komen zonder de Transformer (al kan je daarmee je eigen shield nonstop opladen met bepaalde guns en grenades), de andere 2 items heb je echt nodig. Voor granaat is een Hex met 2 of 3 split veruit de beste, al werkt een stormfront op bepaalde bosses ook (Graveward bv niet, omdat die geen ondergrond heeft).

Neem tijdelijke respec naar iron bear build, die ballen die hij schiet is kwestie van ontwijken, enkel als hij die beams gaat doen, snel in iron bear duiken en weer uitzingen.
Finraziel schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 07:08:
[...]

Zou dat dan niet ook werken voor de repair snelheid? Nog steeds niet bijzonder nuttig, maar goed...
Als het dezelfde reload bonus is die bv Zane uit z'n talent krijgt, dan niet, daarmee reload je tot 50% sneller, maar repair van zo'n cov gun blijft hetzelfde.
Joenino schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:43:
[...]
Verklaard gelijk waarom je niet meer online kwam :)
Klopt, soms even, maar direct weer crash bij hoofdmenu, zwaar irritant :/ Erger is dat die Captain Trout nog steeds m'n legendary niet wil droppen, RNG in deze game wordt echt irritant.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
SinergyX schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:42:
[...]

Je weet wel hoe Moze build werkt met de 1 HP? :P

70% dmg bonus (omdat je HP op 1 staat) nonstop, elke granaat doet insta-healing op je shield (class mod) en je hebt 2x zoveel shield (relic). Dat icm transformer (zodat je geen insta break van shield heb), dat is veruit 1 van de meest sturdy builds die er is. Ik kan werkelijk toe-to-toe met elke boss gaan, zolang ik niet vergeet om granaat te gooien, of ik krijg een anointed charge ball op m'n dak, ga ik werkelijk nooit dood (zelfs in FFL kan je granaten doorspammen).
Ja klopt, heb nu ook een granaat-spam build met Moze, maar dan zou hij de transformer en een elektrische granaat mod moeten hebben voor iets extra survivability. Of een goeie spash granaat zodat je kan blijven heal-spammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Triguld schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:51:
[...]

Ja klopt, heb nu ook een granaat-spam build met Moze, maar dan zou hij de transformer en een elektrische granaat mod moeten hebben voor iets extra survivability. Of een goeie spash granaat zodat je kan blijven heal-spammen. :)
De grenades met 'link' blijven nonstop damage doen, dus die proc van de grenade-regen blijft nonstop triggeren, die Hex is altijd homing en een MIRV versie heb je meestal maar 1 of 2 nodig om weer full shield te blijven. Zelfs met die nu 2-sec cooldown zit ik echt nooit zonder :P

Nu maar hopen op ooit een lightning of fire versie te krijgen, cold en corrosive heb ik nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Ik heb de "cloning radioactive hex" best geinig, maar had liever de MIRV variant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
SinergyX schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:42:
[...]

Klopt, soms even, maar direct weer crash bij hoofdmenu, zwaar irritant :/ Erger is dat die Captain Trout nog steeds m'n legendary niet wil droppen, RNG in deze game wordt echt irritant.
Welke zoek je nog dan? Gister dropte hij er 4 die eigenlijk allemaal de prullenbak in gingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joenino schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:09:
[...]

Welke zoek je nog dan? Gister dropte hij er 4 die eigenlijk allemaal de prullenbak in gingen :P
Alles wat ik nog niet heb :P

Ik had diverse posts gezien over Rough Rider, Long Musket, hellwalker, flakker, geen idee wat hij allemaal nog meer dropt, aangezien een bizar hoeveelheid 'random drop' is en niet boss specifiek.

Ze hadden iets meer 'logica' mogen bouwen in dat systeem, Kagawa dropt enkel Maliwan, zusje van dropt bv enkel Jacobs, Mouthpiece of consorten COV wapens etc, zodat je wat meer gericht kan gaan farmen.

Nu doe ik puur Traunt omdat die best makkelijk is en heb geen zin dat hele kutstuk opnieuw te lopen, zelfs met de slechtste Mayhem 3 bonus kom ik er nog redelijk simpel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een filmpje over de 1HP Moze build met uitleg: YouTube: Borderlands 3 | Moze Cutpurse Chucking Build (Destroys Anything!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triguld
Ik zag hem vanochtend, maar dit is niet de standaard 1 hp build. Maar wel een leuke die ik wil uitproberen ja. :)

Edit: Want hij gebruikt deze relic voornamelijk omdat er een "cutpurse" affix op zit. Als cutpurse er niet op zat, had hij een andere relic gebruikt. Dit is wel een god-tier relic wat hij heeft. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Triguld op 07-10-2019 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Verschilt behoorlijk met mijn build, ik draai veel meer op de rode tree (0,0 iron bear), 1 van de belangrijkste talents, Desperate Measures.

Hij draait ook niet echt op het 1HP concept, de rest van zijn build is prima viable in de 2 andere Moze builds, specifiek 1 HP is dat zeker niet. (MIRV bear kan ook prima).

Edit nog eens bekeken, dit is niet eens een 1HP build, maar een generieke cutpurse build, die in zijn geval heel toevallig op een 1HP relic zit, verder is het puur cutpurse, facehammer, nade damage en tediore wapens. Deze werkt zelfs op elke class (al zou ik de legendary pistol nemen die aoe-lightning puddle geeft).

De 1HP relic neem je juist om de 'lower health gives XX' buffs te maximaliseren, hij doet daar verder helemaal niets mee, juist met Moze is die ziekelijk sterk vanwege de final perk in rode tree en de healing uit grenades, naast natuurlijk Bloodletter.

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2019 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:25:
lectables doen.

Fl4k speelt coor mij leuker dan Zane. Dus denk dat dit mijn main wordt. (Moze vond ik niks en Siren is mij nooit bevallen in vorige BL games)
Siren is oprecht een stuk leuker in deze game en momenteel zo'n beetje de sterkste character in game, als je niet voor melee build gaat.
Heeft iemand tips?
Ja, geen endgame builds doen als je daar nog lang niet bent... 35 is ook wel "ehh" om tegen Troy te gaan en ook 7k shield is niet erg indrukwekkend, aangezien die thundervogels van hem dat in 1 shot breken, zonder Transformer Shield of Elec Resist. Troy en vele andere bosses hebben een shield-break move, en als die damage boven je shield is, helpt een shield die onmiddelijk een tweede shield regen-t ook niet. Ik gebruik deze zelf namelijk vaak op M3, en zie dat tussen shield break en regen tevens 2-3k HP is verdwenen. Instantly is niet instantly.

Met een paar levels erbij (40 moet wel lukken) en geen gimmicky build moet het prima kunnen lukken. Zijn patroon is niet heel lastig, maar met een gimmick build ben je denk ik ook niet erg bezig geweest met patronen ontdekken, meer schieten en bidden dat alles weer gevuld is geraakt.
Finraziel schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:46:
[...]

Dat is inderdaad wel jammer ja, vooral omdat dat het praktisch onmogelijk maakt om voor specifieke parts te farmen.
Bepaalde dingen kun je wel farmen (King/Queen's Call op de Calypsos en Unique Boss Legendaries) en er is nu een event gaande waarbij bepaalde wapens/mods/shields bij bepaalde bosses vaker vallen. Zo heb ik al een aantal Legendaries die ik wilde gepakt na een aantal pogingen. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant; op M3 met Substantial Luck artifact krijg je 2-4 drops per boss. Ik heb al zoveel duplicate wapens weggeflikkerd. Ik heb denk ik 80% van de wapens al wel gezien en dubbel gehad. Ik ga vooral voor de perfecte variant van elk. Vooral randomly van alles krijgen en uitproberen in plaats van online zoeken welke de beste guns zijn heeft wel wat. Zo heb ik mijn liefde voor de Dastardly Maggie en Cutsman ontdekt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:32:
[...]
Bepaalde dingen kun je wel farmen (King/Queen's Call op de Calypsos en Unique Boss Legendaries)
Maar dat is het nadeel, dat het alleen bepaalde dingen zijn. Voor iedere 150 Queen's Call's krijg je misschien 1 Flakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:06:
[...]

Maar dat is het nadeel, dat het alleen bepaalde dingen zijn. Voor iedere 150 Queen's Call's krijg je misschien 1 Flakker.
Tot nu toe 5 Flakkers (waarvan 4 vieze "Casual" prefix) en maar 1 Queen's en 1 King's :'( (wel gelijk de perfecte King's voor Amara, met Shock element)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2019 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:17:
[...]

Tot nu toe 5 Flakkers (waarvan 4 vieze "Casual" prefix) en maar 1 Queen's en 1 King's :'( (wel gelijk de perfecte King's voor Amara, met Shock element)
Hier stapels King's en Queen's gehad, maar geen enkele Flakker nog. Het blijft jammer dat je niet gewoon naar een boss kan gaan die een bepaalde lootpool heeft waarbij ze allemaal samen alle wapens kunnen droppen. Bepaalde items zijn gewoon niet te krijgen zonder mazzel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
Man, man, man ... wat blijft dit een toffe game zeg! _/-\o_ Helaas heb ik niet elke dag de tijd om te spelen, dus om die reden nog 'maar' level 21 - but still going strong als 'The Beastmaster' FL4K! 8)

[YouTube: Borderlands 3 - Singleplayer Mayhem!]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3vbJt5f4mJmyrO3jRUaR8wGr/medium.png
'I live for the hunt!'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JTv5PHsAFCwOsgum4ruAYJiN/medium.png
'L00T! :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:21:
[...]

Hier stapels King's en Queen's gehad, maar geen enkele Flakker nog. Het blijft jammer dat je niet gewoon naar een boss kan gaan die een bepaalde lootpool heeft waarbij ze allemaal samen alle wapens kunnen droppen. Bepaalde items zijn gewoon niet te krijgen zonder mazzel te hebben.
Anderzijds, wat is daar dan nog de lol aan. Nu kan ik met iedereen runnen die ik wil en met boosted Luck stat van elke boss/kamer potentieel iets krijgen wat ik wil hebben. M'n favoriete grenade was een random mob drop :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Siren is oprecht een stuk leuker in deze game en momenteel zo'n beetje de sterkste character in game, als je niet voor melee build gaat.
Wellicht ook een kwestie van smaak, zowel Lilith als Maya waren mijn favoriete vhs in hun games, maar ik vond tot nu toe Amara maar meh overkomen. Nou heb ik ook voor level 20 het mes in het varken laten steken en overgeschakeld naar FL4K, wellicht komt ze pas later tot leven? De action skills spreken in ieder geval niet tot de verbeelding of in het geval van phase grasp is het gewoon een clunky versie van phase lock lijkt het. Misschien was dat ook wel het probleem, ik probeerde haar als Maya te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:44:
[...]

Anderzijds, wat is daar dan nog de lol aan. Nu kan ik met iedereen runnen die ik wil en met boosted Luck stat van elke boss/kamer potentieel iets krijgen wat ik wil hebben. M'n favoriete grenade was een random mob drop :-)
De lol er aan is dat je de keuze hebt :) Je kan kiezen om random alles te krijgen of te farmen voor wat je wil hebben. Bij BL2 was bekend waar je wat kon krijgen. Nu zag ik een video van een build waarbij 80% van de gebruikte items world drops waren.

Edit: Zo'n luck booster is wel leuk, maar die ik heb helaas niet. Kan je die ergens farmen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 07-10-2019 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:44:
[...]

Wellicht ook een kwestie van smaak, zowel Lilith als Maya waren mijn favoriete vhs in hun games, maar ik vond tot nu toe Amara maar meh overkomen. Nou heb ik ook voor level 20 het mes in het varken laten steken en overgeschakeld naar FL4K, wellicht komt ze pas later tot leven? De action skills spreken in ieder geval niet tot de verbeelding of in het geval van phase grasp is het gewoon een clunky versie van phase lock lijkt het. Misschien was dat ook wel het probleem, ik probeerde haar als Maya te spelen.
Hmm ja, het is niet net als Phaselock, maar zo voelt het wel voor lv30? Ik denk dat voor lv20 ook niet genoeg is om een character echt veel beter te laten worden door skills. Ik had het gevoel bij FL4K ook niet dat de skills echt veel deden tot pas na 20-25. Een paar losse procentjes crit hier, een paar ms reload daar en het doet nog niet wat. Pas nu ik vriendje de aap heb geupgradet, Fade Away wat nuttiger is geworden en wat critdmg heb verzameld komt er wat meer uit. Tot die tijd was hij best een glass cannon die aan veel doodgaat, vergeleken met Amara/Zane.

Amara's Phasegrasp (die andere 2 skills heb ik zelf achterwege gelaten, want niet half de utility) heeft later een paar branches, waarvan er 2 interessant zijn. Je hebt een add-on die net als in BL2 een "pull" heeft en iedereen, plus barrels in een vortex zuigt. Daarnaast kun je of kiezen dat iedereen in de buurt "linked" is aan het slachtoffer. Iedereen in de link krijgt damage die alle anderen ontvangen. De andere optie is op de locatie van de Phasegrasp een stampende vuist plaatsen, die een paar seconden je gewenste element als een paar 1000 damage per klap doet. Met de juiste build is dat Shock/Corrosive/Fire, dus je kunt switchen als je ziet dat er veel shield/armor aanwezig is.

Daarnaast heb je een legendary class mod die ervoor zorgt dat iedereen in een grote radius om je Phasegrasp heen dat element als damage neemt. Dus in een massive range shields breken met Shock Phasegrasp? Iedereen in de hens steken? No problem. Daarnaast heb je skills die zorgen dat enemies in dat element exploden of hun status effect verspreiden naar hun buren. Ik vind de elemental clusterfucks waarbij je alle elements aan het verspreiden bent echt geweldig.

In een groep-setting is er eigenlijk geen betere character dan Amara, en met alle Lifesteal die je hebt kun je met een enkele magazine je HP bar een aantal keer volkrijgen.

Als je op PC speelt kunnen we wel een keer partneren, kun je een vieze casual Amara aan het werk zien met vuurwerk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:00:
[...]

Hmm ja, het is niet net als Phaselock, maar zo voelt het wel voor lv30? Ik denk dat voor lv20 ook niet genoeg is om een character echt veel beter te laten worden door skills. Ik had het gevoel bij FL4K ook niet dat de skills echt veel deden tot pas na 20-25. Een paar losse procentjes crit hier, een paar ms reload daar en het doet nog niet wat. Pas nu ik vriendje de aap heb geupgradet, Fade Away wat nuttiger is geworden en wat critdmg heb verzameld komt er wat meer uit. Tot die tijd was hij best een glass cannon die aan veel doodgaat, vergeleken met Maya/Zane.

Amara's Phasegrasp (die andere 2 skills heb ik zelf achterwege gelaten, want niet half de utility) heeft later een paar branches, waarvan er 2 interessant zijn. Je hebt een add-on die net als in BL2 een "pull" heeft en iedereen, plus barrels in een vortex zuigt. Daarnaast kun je of kiezen dat iedereen in de buurt "linked" is aan het slachtoffer. Iedereen in de link krijgt damage die alle anderen ontvangen. De andere optie is op de locatie van de Phasegrasp een stampende vuist plaatsen, die een paar seconden je gewenste element als een paar 1000 damage per klap doet. Met de juiste build is dat Shock/Corrosive/Fire, dus je kunt switchen als je ziet dat er veel shield/armor aanwezig is.

Daarnaast heb je een legendary class mod die ervoor zorgt dat iedereen in een grote radius om je Phasegrasp heen dat element als damage neemt. Dus in een massive range shields breken met Shock Phasegrasp? Iedereen in de hens steken? No problem. Daarnaast heb je skills die zorgen dat enemies in dat element exploden of hun status effect verspreiden naar hun buren. Ik vind de elemental clusterfucks waarbij je alle elements aan het verspreiden bent echt geweldig.

In een groep-setting is er eigenlijk geen betere character dan Amara, en met alle Lifesteal die je hebt kun je met een enkele magazine je HP bar een aantal keer volkrijgen.

Als je op PC speelt kunnen we wel een keer partneren, kun je een vieze casual Amara aan het werk zien met vuurwerk :+
Ik neem aan dat je vergeleken met Amara/Zane bedoelt, maar typisch hoe verschillend onze ervaring dan is. Zane heb ik nog niet gespeeld, maar met Amara voelde ik me juist vrij kwetsbaar. In het begin heb je die lifesteal nog niet, niks om vijanden mee af te leiden, grasp werkt niet op alles (doet in ieder geval niks tegen een boss) en ik vond de range te kort... en die pull voelde zwak ten opzichte van wat ik gewend ben uit bl2... Vooral Killavolt slachtte me echt genadeloos af op Amara, maar ook daarbuiten voelde ze niet bijzonder sterk.

FL4K vervolgens, met de pet die aggro trekt en alle life regen die je gelijk kunt krijgen voelde ik me eigenlijk meteen OP. Fade away is ook direct heel nuttig, die drie schoten met een dikke jakobs sniper doen echt al dikke damage, heb je niet per se guerrillas bij nodig (die maakt het gewoon nog dikker) en je hebt ook gelijk nóg een escape mocht je toch eens in de problemen raken, of je kunt er je pet mee gaan reviven. Killavolt kon ik praktisch facetanken met FL4K en daarbuiten kon ik eigenlijk bijna overal rustig ergens staan op hoofdjes klikken me nauwelijks bekommerend om mijn eigen veiligheid. Mocht ik eens neer gaan komt mijn pet me reviven. FL4K voelde voor mij in de eerste 20 levels gelijk praktisch onsterfelijk.

Overigens ga ik zeker nog wel eens verder met Amara en ik geloof zeker dat ze vooral op hoger level heel sterk kan worden :)
Ben alleen momenteel even op een retro kick, afgelopen week ineens weer vooral starcraft (1) gespeeld en vandaag ineens portal (1) :+
Maar ik verwacht Borderlands 3 nog jaren te spelen, ik heb geen haast... Neem liever mijn tijd, zal binnenkort wel weer wat meer spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 07-10-2019 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Na een berg runs met joenino kwam ik met m'n eigen loot theorie, droptable houd rekening met wat je al hebt :P

Soms kreeg ik 3-4 runs helemaal niets (Joenie wel), dan kreeg ik er 2-3 en dat waren allemaal guns die ik nog niet had (ik houd ze allemaal). Na een tijdje even niets, en daarna begon alles regulier dubbel te lopen.

En ik raad je aan, ga geen random meer in, de 'harde' cheaters zijn begonnen. Helaas kwam ik net nog in een random party, had superjump (niet normaal), was in 1 klap 50 (was lvl31) en heb nu 568 guardian rank (was 197). Letterlijk overal om me heen dropte legendaries, ben maar meteen eruit gegaan, maar dit is geen fijn iets :/ Nu kwam ze ze zeer zeldzaam tegen in BL2, het boeit mij voor geen meter of ze zelf save-games editen, maar dit zo online (kreeg letterlijk 100mil xp per kill die ik zag) gaat toch rap de verkeerde kant op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8YOPoiA3WaopznkqqSiGZ0AN/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2019 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:17:
[...]

Ik neem aan dat je vergeleken met Amara/Zane bedoelt, maar typisch hoe verschillend onze ervaring dan is. Zane heb ik nog niet gespeeld, maar met Amara voelde ik me juist vrij kwetsbaar. In het begin heb je die lifesteal nog niet, niks om vijanden mee af te leiden, grasp werkt niet op alles (doet in ieder geval niks tegen een boss) en ik vond de range te kort... en die pull voelde zwak ten opzichte van wat ik gewend ben uit bl2... Vooral Killavolt slachtte me echt genadeloos af op Amara, maar ook daarbuiten voelde ze niet bijzonder sterk.
Als je voor Phasegrasp gaat, is het bijzonder nuttig om een 13/35 build te doen Brawl/Fist of the Elements. Uit Brawl haal je 5% Missing Health/sec, 5% Max Health/sec en 15 sec 40% Dmg Reduction. Je kunt de eerste 20 levels in beide trees 2:1 speccen, dan ben je op lv22 klaar met die tree en kun je Anima+Tempest pakken.

Overigens kun je de eerste bosses makkelijk overleven als je de random spawns met rust laat. Dus alle Psychos e.d. negeren. Die maak je kapot als je downed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
Gouden sleutel:
W9C3T-RCW9B-ZKJKK-J3B3T-BHFFS

Geen idee hoe lang geldig...

[ Voor 4% gewijzigd door DRaD op 08-10-2019 16:02 ]

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:23
DRaD schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 03:48:
Gouden sleutel:

Expired, maar toch bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geeft die golden chest nou nog bijzonder spul eigenlijk? Ik heb dit keer nog nauwelijks de moeite genomen om die codes in te vullen (ik heb één key geloof ik) omdat ik toch nog nergens het idee gehad heb dat ik niet genoeg goede loot vond. Is het de moeite waard om achter die keys aan te jagen?

@Verwijderd bedankt voor de tip :)

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 08-10-2019 07:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:07
Finraziel schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:23:
Geeft die golden chest nou nog bijzonder spul eigenlijk? Ik heb dit keer nog nauwelijks de moeite genomen om die codes in te vullen (ik heb één key geloof ik) omdat ik toch nog nergens het idee gehad heb dat ik niet genoeg goede loot vond. Is het de moeite waard om achter die keys aan te jagen?
Jazeker, de Golden Chest kunnen Legendaries bevatten. Gister nog een shield en een wapen uit gekregen. Zeker wanneer je nog bezig bent met levelen zijn de wapens goed te gebruiken. Ik weet niet hoe het zit als je 50 bent, daar ben ik bijna O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

SinergyX schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 23:18:
Na een berg runs met joenino kwam ik met m'n eigen loot theorie, droptable houd rekening met wat je al hebt :P
Da's wel lullig als je aan het farmen bent voor een andere versie van iets dat je al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
DRaD schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 03:48:
Gouden sleutel:

dat ding poste ze rond 2 uur 's nachts en was 3 uur geldig....
Ze waren zo goed bezig dit weekend met 3x een 24 uur key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lavidz
[...]

[...]

Ja, geen endgame builds doen als je daar nog lang niet bent... 35 is ook wel "ehh" om tegen Troy te gaan en ook 7k shield is niet erg indrukwekkend, aangezien die thundervogels van hem dat in 1 shot breken, zonder Transformer Shield of Elec Resist. Troy en vele andere bosses hebben een shield-break move, en als die damage boven je shield is, helpt een shield die onmiddelijk een tweede shield regen-t ook niet. Ik gebruik deze zelf namelijk vaak op M3, en zie dat tussen shield break en regen tevens 2-3k HP is verdwenen. Instantly is niet instantly.

Met een paar levels erbij (40 moet wel lukken) en geen gimmicky build moet het prima kunnen lukken. Zijn patroon is niet heel lastig, maar met een gimmick build ben je denk ik ook niet erg bezig geweest met patronen ontdekken, meer schieten en bidden dat alles weer gevuld is geraakt.
Ik denk dat ik wel aardig ben in patronen ontdekken als ik DS2/3 en Bloodborne platinum heb gehaald ;)
Maar een 2-shot als je zelfde level bent, leek me gewoon oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino

Soms kreeg ik 3-4 runs helemaal niets (Joenie wel), dan kreeg ik er 2-3 en dat waren allemaal guns die ik nog niet had (ik houd ze allemaal). Na een tijdje even niets, en daarna begon alles regulier dubbel te lopen.

En ik raad je aan, ga geen random meer in, de 'harde' cheaters zijn begonnen. Helaas kwam ik net nog in een random party, had superjump (niet normaal), was in 1 klap 50 (was lvl31) en heb nu 568 guardian rank (was 197). Letterlijk overal om me heen dropte legendaries, ben maar meteen eruit gegaan, maar dit is geen fijn iets :/ Nu kwam ze ze zeer zeldzaam tegen in BL2, het boeit mij voor geen meter of ze zelf save-games editen, maar dit zo online (kreeg letterlijk 100mil xp per kill die ik zag) gaat toch rap de verkeerde kant op.

[Afbeelding]
All i need is my Flakker :P Wat een overpowered shotgun is dat in de handen van Zane en zijn Clone :P Soms ging Traunt in 3 schoten al neer haha. Hopelijk krijgen we die nog te pakken voor je 1 deze dagen. Kunnen we Triple (1 van me clone) Flakker rond rennen, dat wordt me een partij Chaos :D

En wel zuur van die cheaters. Maar nu is je bank char dus ook 50, misschien heeft die meer geluk op de Flakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand nog een lv50 Flakker wilt op PC om zijn/haar build af te maken, je mag er eentje hebben. Die dingen droppen me bij de vloot. Gisteravond nog eentje uit Mouthpiece geschopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joenino schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:51:
[...]

All i need is my Flakker :P Wat een overpowered shotgun is dat in de handen van Zane en zijn Clone :P Soms ging Traunt in 3 schoten al neer haha. Hopelijk krijgen we die nog te pakken voor je 1 deze dagen. Kunnen we Triple (1 van me clone) Flakker rond rennen, dat wordt me een partij Chaos :D

En wel zuur van die cheaters. Maar nu is je bank char dus ook 50, misschien heeft die meer geluk op de Flakker :P
Nee, het was mijn fl4k, die ik af en toe wat speel. Mijn bank chars zijn sirens, die class vind ik niets :P
Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:12:
Als er iemand nog een lv50 Flakker wilt op PC om zijn/haar build af te maken, je mag er eentje hebben. Die dingen droppen me bij de vloot. Gisteravond nog eentje uit Mouthpiece geschopt.
Kan ik ook kwamtumkorting krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:12:
Mocht je er 1 met Cryo damage hebben hou ik me aanbevolen als dat al mogelijk is :)
SinergyX schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:21:
[...]

Nee, het was mijn fl4k, die ik af en toe wat speel. Mijn bank chars zijn sirens, die class vind ik niets :P

[...]

Kan ik ook kwamtumkorting krijgen? :P
Vanavond mocht ik online zijn kunnen we mouthpiece wel grinden :)

[ Voor 31% gewijzigd door Joenino op 08-10-2019 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen een vanilla Flakker helaas. Heb er nog geen met element gevonden, enkel prefixes die de splash/damage/crit beinvloeden :-( Op diezelfde note, als iemand een Shock element Flakker, Shock Dastardly Maggie of Shock Binary Cutsman vindt, pls gibe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:22:
Alleen een vanilla Flakker helaas. Heb er nog geen met element gevonden, enkel prefixes die de splash/damage/crit beinvloeden :-( Op diezelfde note, als iemand een Shock element Flakker, Shock Dastardly Maggie of Shock Binary Cutsman vindt, pls gibe :'(
Ik heb een Binary Mocking Cutsman (shock)
Met Anointed Gunner wel, weet niet of dat okay is?
While Auto-Bear is active constantly regen 8% of magazine p/s.

Zoek zelf goede Flakker

Edit: Dacht dat al die Rare spwans deze week gegarandeerd zouden spawnen? ( begint pas vanavond :( )

[ Voor 11% gewijzigd door kihon op 08-10-2019 12:35 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kihon schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:53:
[...]

Ik heb een Binary Mocking Cutsman (shock)
Met Anointed Gunner wel, weet niet of dat okay is?
While Auto-Bear is active constantly regen 8% of magazine p/s.

Zoek zelf goede Flakker

Edit: Dacht dat al die Rare spwans deze week gegarandeerd zouden spawnen? ( begint pas vanavond :( )
Als je em kwijt wilt, sure :D ik ben al blij met alleen het element erop. Ik heb alleen een Flakker zonder prefix beschikbaar, maar kan m'n ogen openhouden voor specifieke versies. Wat zoek je eigenlijk? Heb al een aantal Flakkers met "Casual" van de hand gedaan. Wellicht heb ik er nog eentje liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dit is mijn tussenstand van verzameling, geen flauw idee welke elements ik heb, als ik er 1 heb, vind ik het best :P
https://tweakers.net/ext/f/VeOTtF1Y3MXdwsYaNN4LNlBa/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Ik had voordat ik de Stash/Bank bug had 4 radioactive flakkers. Maarja... Misschien krijg ik na genoeg farmen er nog wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
Is er ergens een website die bijhoud welke gebieden je allemaal al ontdekt hebt?

Al mijn kaarten zijn volledig blauw, alle missies gedaan maar ik mis nog een stel gebieden her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek

[Afbeelding]
Zat eraan te komen dat dit zou gaan gebeuren, aan de ene kant is het leuk om sommige dingen gelijk te kunnen maken, aan de andere kant ik hoop toch wel een lange tijd met dit spel te doen en er duizenden uren in te stoppen, als alles zo wordt aangereikt is er geen lol meer aan.

Het standpunt van Valve is door Borderlands 1 en 2 bekent lijkt mij "mensen doen maar, niet ons probleem"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groningerkoek schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:19:
[...]

Zat eraan te komen dat dit zou gaan gebeuren, aan de ene kant is het leuk om sommige dingen gelijk te kunnen maken, aan de andere kant ik hoop toch wel een lange tijd met dit spel te doen en er duizenden uren in te stoppen, als alles zo wordt aangereikt is er geen lol meer aan.

Het standpunt van Valve is door Borderlands 1 en 2 bekent lijkt mij "mensen doen maar, niet ons probleem"
Wat heeft Valve ook met het beleid te maken dan? De makers moeten zelf kiezen voor anti-cheat (of dat nu eigen brouwsels of die van Valve is) en een beleid kiezen voor overtreders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Groningerkoek schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:19:
[...]

Gearbox, niet Valve :P

Was altijd bekend, maar bv in BL1 (2 nooit meegemaakt) als jij een multiplayer inging met 'afwijkende' zaken, kreeg je direct melding dat de game modified is, en je zelf direct kan kiezen om weg te gaan.

Bij BL3 krijg je werkelijk niets aan meldingen, ik steun hun principe 'speel je hoe wil', zeker als mensen lekker in hun eigen lobby/sessie zo aankloten, maar dit hoort niet in open-sessie coop's. Zelfs het dupen ben ik nog niet eens op tegen, 1 van de 2 heeft immers 'de RNG goden' op z'n schouders en heeft die drop gekregen.

In Diablo 3 heb ik dit jaren geleden ook gehad, kwam bij iemand en voordat ik het wist had ik over de 1000 guardian punten, dat gebeurd, dat is kut, maar ik heb werkelijk 0,0 reden meer om te denken aan mijn guardian rank aangezien ik dus nu rank 699 ben.

Net zoals in diablo is de kans nu groot als ik een random sessie inkom, mensen mij gaan kicken omdat ik zoveel guardian heb (en ja, in diablo3 had dit ziekelijk efffect, ik heb geen idee of guardian rank na 225 in BL3 door blijft lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Maakt het trouwens uit of je Mayhem 3 op normal of TVHM speelt voor Slaughter en Proving grounds?

Ben op mijn TVHM nog niet eens bij Sanctuary; Vorige week Boss farm op M3 normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even de Force Troopers geprobeerd te farmen voor een classmod. 10 runs op M2 in TVHM en 0 drops. Ok, laat maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

PilatuS schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:28:
Net even de Force Troopers geprobeerd te farmen voor een classmod. 10 runs op M2 in TVHM en 0 drops. Ok, laat maar :P
Begint pas om 6:00 PM (9:00 AM PDT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:32:
[...]

Begint pas om 6:00 PM (9:00 AM PDT)
Ah, ok. Maar ze spawnen nu al wel netjes iedere keer. Dat zou dan toch niet moeten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

PilatuS schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:33:
[...]

Ah, ok. Maar ze spawnen nu al wel netjes iedere keer. Dat zou dan toch niet moeten ?
Dan heb je geluk, bij mij spawned er niks :(

Had eerder vandaag geprobeerd, zonder op tijd te letten.
Geen Troopers, geen Demonskag, Tarantella; alleen El Dragon Jr (wel gelijk de artifact ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:35:
[...]

Wat heeft Valve ook met het beleid te maken dan? De makers moeten zelf kiezen voor anti-cheat (of dat nu eigen brouwsels of die van Valve is) en een beleid kiezen voor overtreders.
Sorry, bedoelde Gearbox zoals SinergyX mij al verbeterde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
SinergyX schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:47:
[...]

Gearbox, niet Valve :P

Was altijd bekend, maar bv in BL1 (2 nooit meegemaakt) als jij een multiplayer inging met 'afwijkende' zaken, kreeg je direct melding dat de game modified is, en je zelf direct kan kiezen om weg te gaan.

Bij BL3 krijg je werkelijk niets aan meldingen, ik steun hun principe 'speel je hoe wil', zeker als mensen lekker in hun eigen lobby/sessie zo aankloten, maar dit hoort niet in open-sessie coop's. Zelfs het dupen ben ik nog niet eens op tegen, 1 van de 2 heeft immers 'de RNG goden' op z'n schouders en heeft die drop gekregen.

In Diablo 3 heb ik dit jaren geleden ook gehad, kwam bij iemand en voordat ik het wist had ik over de 1000 guardian punten, dat gebeurd, dat is kut, maar ik heb werkelijk 0,0 reden meer om te denken aan mijn guardian rank aangezien ik dus nu rank 699 ben.

Net zoals in diablo is de kans nu groot als ik een random sessie inkom, mensen mij gaan kicken omdat ik zoveel guardian heb (en ja, in diablo3 had dit ziekelijk efffect, ik heb geen idee of guardian rank na 225 in BL3 door blijft lopen).
In BL2 kan je in lobby's komen waar iedereen op Max level er weer uit loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Volgens mij droppen de items al bij de rare mobs, want ik heb al meerdere malen de Hive gekregen 2 weken geleden. Ik denk dat bij dit event ze de 'Kans' op die drops extra verhoogd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Triguld schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:11:
Volgens mij droppen de items al bij de rare mobs, want ik heb al meerdere malen de Hive gekregen 2 weken geleden. Ik denk dat bij dit event ze de 'Kans' op die drops extra verhoogd hebben.
Dat klopt ook. Net zoals het vorige event. Wat de bosses of rare mobs droppen is niet anders dan normaal inderdaad, puur de kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triguld schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:11:
Elk ding in deze game heeft een kans op Legendary drops. Stapeltjes botten, kastjes, WC's. Alle lootable sources kunnen Legendaries droppen 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik ben op level 50 aan TVHM begonnen, op zich niks mee speel alleen de storyline.

Echter dropt er helemaal niks qua gear, als ik al blauw krijg is het veel. Terwijl normal mode Mayhem1 regelmatig paars of meer viel.. Was dat bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Frank1973 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:31:
Ik ben op level 50 aan TVHM begonnen, op zich niks mee speel alleen de storyline.

Echter dropt er helemaal niks qua gear, als ik al blauw krijg is het veel. Terwijl normal mode Mayhem1 regelmatig paars of meer viel.. Was dat bij iedereen zo?
Wat ik begrijp > zsm naar Sanctuary.
Daar kan je Mayhem mode aanzetten en dan met Mayhem 1,2.3 door TVHM heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:36:
[...]
Dan heb je geluk, bij mij spawned er niks :(
Hoe lang wacht je trouwens daar waar ze moeten spawnen ? Het kan iets van 15 seconden zijn tot ze verschijnen op dat punt. Ik open altijd even de kist die er in die hoek staat en een paar seconden daarna zijn ze er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

kihon schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:34:
[...]

Wat ik begrijp > zsm naar Sanctuary.
Daar kan je Mayhem mode aanzetten en dan met Mayhem 1,2.3 door TVHM heen.
Is het niet zo dat je nogmaals de story moet doorlopen om Mayhem1 te kunnen activeren.
Met name op console, PC heeft dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Groningerkoek schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:53:
[...]

In BL2 kan je in lobby's komen waar iedereen op Max level er weer uit loopt.
Dat zou best kunnen, ik ben het in BL2 nooit tegengekomen, omdat ik initieel op console speelde, pas later PC. Oplossing nu is nog steeds simpel, ga op console spelen. Max level boeit mij niet, gaat mij om de guardian ranks (net als in D3) die in de ogen van een ander jou verkeerd neerzetten.

Ik heb ook nu maar de 75/75/75 gespendeerd, kan er nog bijna 500 uitgeven :/ De bonus per punt wordt wel minder (0.10% per punt), maar met 400 punten kom je toch op 40% voor 1 stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
SinergyX schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:46:
[...]
Ik heb ook nu maar de 75/75/75 gespendeerd, kan er nog bijna 500 uitgeven :/ De bonus per punt wordt wel minder (0.10% per punt), maar met 400 punten kom je toch op 40% voor 1 stat.
Dat zou mijn volgende vraag worden.

Leek mij al raar dat het op dit tempo maar door zou gaan, er zijn nu al zoveel mogelijkheden om veel te sterk te zijn. Eigenlijk is de balans in dit spel nog aardig zoek. Nu al teveel mogelijkheden om een boss in werkelijk 1 seconde te melden solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:02:
[...]
Eigenlijk is de balans in dit spel nog aardig zoek.
Dat is met BL2 na al die jaren ook nooit anders geworden. Dat heb je gewoon met hoe het spel is gemaakt. Pak het juiste wapen met de juiste skills en juiste artifact, en je hebt instant overkill. Door net die items te gebruiken die elkaar sterker maken krijg je zulke dingen, maar dat is ook niet anders met BL2 dus. Een bepaald item of wapen hoeft op zich zelf niet overkill te zijn en dat is de basis. Ga je de juiste dingen bij elkaar zoeken dan wil het wel, maar wat moet je dan ? Bepaalde items zakker maken heb je ook niets aan omdat niet iedereen de juiste spullen bij elkaar zoekt. Het enige wat je kan doen is items die enorm OP zijn wat zwakker maken. De juiste spullen met elkaar combineren hou je toch of je maakt de boel te zwak voor de mensen die het niet op die manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
PilatuS schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:23:
[...]

Dat is met BL2 na al die jaren ook nooit anders geworden. Dat heb je gewoon met hoe het spel is gemaakt. Pak het juiste wapen met de juiste skills en juiste artifact, en je hebt instant overkill. Door net die items te gebruiken die elkaar sterker maken krijg je zulke dingen, maar dat is ook niet anders met BL2 dus. Een bepaald item of wapen hoeft op zich zelf niet overkill te zijn en dat is de basis. Ga je de juiste dingen bij elkaar zoeken dan wil het wel, maar wat moet je dan ? Bepaalde items zakker maken heb je ook niets aan omdat niet iedereen de juiste spullen bij elkaar zoekt. Het enige wat je kan doen is items die enorm OP zijn wat zwakker maken. De juiste spullen met elkaar combineren hou je toch of je maakt de boel te zwak voor de mensen die het niet op die manier doen.
Ze zouden dingen minder cumulatief kunnen maken. Goede combinaties moeten elkaar nog steeds versterken, maar het totaal mag rustig wat minder zijn dan de som van de delen. Zelf houd ik wel van een flinke grind helaas voor mij bied Borderlands dit niet, binnen een maand de dikste boss op de hoogste moeilijkheidsgraad in seconden om kunnen leggen zie ik zelf als een negatief iets, het word sleur, het word saai. Ik heb 3.000 uur in Destiny 2 en nog niet alles gedaan wat er te doen is, nu is dat het onderste uiterste maar het houd mij wel langdurig bij een spel. Borderlands is meer iets wat je uiteindelijk links laat liggen tot de volgende DLc waar je dan veel te OP doorheen kunt raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Frank1973 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:36:
[...]

Is het niet zo dat je nogmaals de story moet doorlopen om Mayhem1 te kunnen activeren.
Met name op console, PC heeft dat geloof ik niet.
Klopt tvhm moet je completen voordat je daar mayhem aan kan zetten.

Stupid maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

JSchut schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:51:
[...]

Stupid maar waar.
Op zich niet erg, maar geen loot krijgen vind ik wat minder.. zelfs niet megamind en de beide katawaga's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:49:
[...]

Ze zouden dingen minder cumulatief kunnen maken. Goede combinaties moeten elkaar nog steeds versterken, maar het totaal mag rustig wat minder zijn dan de som van de delen. Zelf houd ik wel van een flinke grind helaas voor mij bied Borderlands dit niet, binnen een maand de dikste boss op de hoogste moeilijkheidsgraad in seconden om kunnen leggen zie ik zelf als een negatief iets, het word sleur, het word saai. Ik heb 3.000 uur in Destiny 2 en nog niet alles gedaan wat er te doen is, nu is dat het onderste uiterste maar het houd mij wel langdurig bij een spel. Borderlands is meer iets wat je uiteindelijk links laat liggen tot de volgende DLc waar je dan veel te OP doorheen kunt raggen.
Maar het blijft een keuze toch ? Dat het OP kan betekend toch niet dat je het moet doen ? Ik speel zelf liever op M2 dan op M3 zodat ik ook wat zwakkere wapens kan gebruiken en niet alleen met het beste spul moet werken. BL2 was ook saai als je de hele dag met een DPUH rond liep. Heb nu wel de Flakker gevonden, maar alleen maar met dat ding schieten doe ik liever niet. Ik pak liever een SMG of sniper zodat ik wat meer lol heb dan alles opblazen en waarbij het een zooitje wordt op het scherm. Ik snap zeker dat te OP niet leuk is, maar het is ook maar net hoe je het zelf maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
JSchut schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:51:
[...]

Stupid maar waar.
Huh, ik heb heel tvhm uitgespeelt op mayhem mode 1.
Je kan ook gewoon naar het apparaat lopen vanaf het begin. Of heb ik het nu verkeerd gesnapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Poesmij schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:41:
[...]

Huh, ik heb heel tvhm uitgespeelt op mayhem mode 1.
Je kan ook gewoon naar het apparaat lopen vanaf het begin. Of heb ik het nu verkeerd gesnapt :+
Dat kan alleen als je op PC speelt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Net met 3 randoms Mayhem 3 Slaughter Shaft geprobeerd…. na 2 keer fallen leaven ze allemaal :(

in je uppie is het veel makkelijker

Veels te veel Anointed tegelijkertijd :P

OOk erg veel Ooompa Loompa's

[ Voor 12% gewijzigd door kihon op 08-10-2019 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Frank1973 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:46:
[...]

Dat kan alleen als je op PC speelt.. 8)7
Ow dat is ook stom haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Net stukje naar de Warden gelopen, in een kwartiertje 6 legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
kihon schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:03:
Net met 3 randoms Mayhem 3 Slaughter Shaft geprobeerd…. na 2 keer fallen leaven ze allemaal :(

in je uppie is het veel makkelijker

Veels te veel Anointed tegelijkertijd :P

OOk erg veel Ooompa Loompa's
Ik heb net een slaughter gedaan met een vriend van me, geen idee meer hoe die variant heette, maar holyshit wat droppen er veel legendaries. Ik denk dat ik tussen de 14-18 kon oprapen en die vriend van me ook. Heerlijke farm spot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vaak komen jullie eigenlijk een Loot Tink tegen ? Ik heb al heel veel uren in het spel zitten, maar heb er totaal 3 gezien. Vind het wel een leuke toevoeging, maar ze zijn bij mij in ieder geval extreem zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
PilatuS schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:37:
Hoe vaak komen jullie eigenlijk een Loot Tink tegen ? Ik heb al heel veel uren in het spel zitten, maar heb er totaal 3 gezien. Vind het wel een leuke toevoeging, maar ze zijn bij mij in ieder geval extreem zeldzaam.
Kom ze met enige regelmaat tegen. Maar in de chaos kan je het wel eens missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poesmij schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:38:
[...]

Kom ze met enige regelmaat tegen. Maar in de chaos kan je het wel eens missen.
Ik heb denk ik wel aardig goed door wat er rondloopt en ga ook stapje voor stapje door een level heen. Kan best dat ik er ergens 1tje heb gemist natuurlijk, maar in de hele eerste playthrough met iedere side mission gedaan, ieder stukje van de map te hebben gezien en naar level 50, heb ik er maar 3 gezien. 1tje daar van was ook nog eens die voor een fix altijd spawnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
PilatuS schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:57:
[...]

Ik heb denk ik wel aardig goed door wat er rondloopt en ga ook stapje voor stapje door een level heen. Kan best dat ik er ergens 1tje heb gemist natuurlijk, maar in de hele eerste playthrough met iedere side mission gedaan, ieder stukje van de map te hebben gezien en naar level 50, heb ik er maar 3 gezien. 1tje daar van was ook nog eens die voor een fix altijd spawnde.
Hmm, ben misschien ook alweer te lang in tvhm, weet dat je er daar wel vaker een tegen kom. Maar ze zijn ook bedoelt als zeldzame spawn waar je enthousiast over zou moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poesmij schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:03:
[...]

Hmm, ben misschien ook alweer te lang in tvhm, weet dat je er daar wel vaker een tegen kom. Maar ze zijn ook bedoelt als zeldzame spawn waar je enthousiast over zou moeten worden :)
Iets te zeldzaam alleen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Game weer uit maar nu met fl4k. Uiteindelijk level 33. Enkel main missies gedaan. (Dus geen side quests en geen collectables) Was prima te doen.

Nu in mayhem mode doorlevelen. Misschien wat side quests. Maar wilde die eingelijk bewaren voor als ik 50 ben. Misschien zitten er wat leuke rewards tussen.

Hopelijk maken ze mayhem mode op consoles ook in tvhm beschikbaar nadat je normal uitgespeeld heb. Alleen dan zal ik tvhm nog eens doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Als mensen samen willen spelen, voor farm, story, whatever, add me op Epic >

HungaPaCool

Gewoon zin om af en toe samen te knallen :)
Niet met rando's die van die mods runnen of je insta-lvlen ofzo :(

spoiler: Mother of Dragons
Mocht je het niet weten, deze kan je insta-gibben met melee; alle soorten melee (dus ook face-puncher etc) (reference tot GoT ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lavidz
AstralizeR schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:49:
[...]

Voor nu is de tip; hou afstand :P
Nieuwe build, geen problemen gehad met Troy. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

WTF > dropped er een Dartardly Maggie (eerste keer dat ie dropped voor mij ) is ie lvl 49 op M3 … :(

En de Power rangers willen geen mod droppen, me so sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zo mogen nu echt serieus eens die cutscenes skippable maken, was bezig met bank-alt #3 en #4, kolere de intro alleen al heb je geen zin meer :/ Verplicht lulverhaaltjes te horen (goed, aantal kan je skippen door even esc-social en weer terug te gaan), en je moet wel tm sanct doen anders heb je geen bank-toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

kihon schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:45:
WTF > dropped er een Dartardly Maggie (eerste keer dat ie dropped voor mij ) is ie lvl 49 op M3 … :(

En de Power rangers willen geen mod droppen, me so sad
Net 10x gedaan op mayhem 2, 1 legendary class mod voor de verkeerde class. Verder ook geen legendaries. Dus de drop rate is blijkbaar laag.

[ Voor 4% gewijzigd door Shabbaman op 09-10-2019 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Shabbaman schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:09:
[...]

Net 10x gedaan op mayhem 2, 1 legendary class mod voor de verkeerde class. Verder ook geen legendaries. Dus de drop rate is blijkbaar laag.
Je kan beter 'makkelijke' bosses blijven farmen, de extra droprate weegt veel gevallen niet op tegen de extra tijd die je nodig hebt om bv op M3 specifieke bosses te moeten killen. (Graveward vs Traunt bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
SinergyX schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:52:
Zo mogen nu echt serieus eens die cutscenes skippable maken, was bezig met bank-alt #3 en #4, kolere de intro alleen al heb je geen zin meer :/ Verplicht lulverhaaltjes te horen (goed, aantal kan je skippen door even esc-social en weer terug te gaan), en je moet wel tm sanct doen anders heb je geen bank-toegang.
Zoiets moet je ook tijdens de afwas doen, of als je TV PiP ondersteunt in een hoekje van het scherm terwijl je wat leuks kijkt.

De bank een fatsoenlijke grote geven zou ook al een oplossing zijn, totaal storage per character 90 (In welk geval je ook niets meer op kunt pakken) Dat is echt veel en veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Zijn er bepaalde mods die mensen hier zoeken voor FL4K en Zane, because damn ik krijg veel voor die 2.
(geen idee wat ppl want, I only play gunner)
Bijna niks voor Moze :(

BTW, die Hive launcher is genius met mijn Moze :D

Ok, Heb item met hoogste Item score oiit (voor mij dan) gekregen; een Anointed Lucians Call 621

[ Voor 28% gewijzigd door kihon op 09-10-2019 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Rondje gedaan van het weekly event, even YouTube erbij gepakt, en per planeet afgehandeld.

Conclusie: droprate valt tegen, toch 5 legendaries gekregen van de 12 of zo.. Speelde op normal Mayhem1

[ Voor 3% gewijzigd door Frank1973 op 09-10-2019 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

SinergyX schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:44:
[...]

Je kan beter 'makkelijke' bosses blijven farmen, de extra droprate weegt veel gevallen niet op tegen de extra tijd die je nodig hebt om bv op M3 specifieke bosses te moeten killen. (Graveward vs Traunt bv).
Nou, ik las in de beschrijving van het event dat deze pipo's een verhoogde kans hebben om een random legendary class mod te droppen. Ik ging eerst Norman Bates proberen voor zijn drop en dat was in 2x klaar (waarbij ik de eerste keer nog wel een random legendary uit een kratje haalde) dus op zich had ik wel goede hoop. Nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:23
Mensen hier met een 5700XT en een samsung c32hg70 of c27hg70 monitor die HDR kan proberen met borderlands 3?
Bij mij ziet het er niet helemaal HDR uit, beetje washed out of juist overbelicht...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste