EEL kwam bij mij wel aan met het verkeerde IEC 62619 rapport waarop hun CE markering gebaseerd zou zijn. Na lang doorvragen bleken de huidige modellen niet getest. Fench had wel een rapport voor de exacte batterij die ze verkopen als je het staande model neemt wat hier eerder gelinkt werd.HRV schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 23:09:
[...]
Echter kan ik weinig vinden over de leverancier (Fench) en helemaal niet over de gebruikte DC breaker die er in zit. Dan ga ik liever voor een model die online veel besproken is en waarvan de componenten getest zijn, zoals van EEL of Yixiang
Yixiang is breed bekend. Ik begreep van Toby van Helion dat hij bezig is om die te laten testen en van een complete CE markering te voorzien. Dat zijn ze dus nog niet, maar via hem wel een mogelijke route.
Edit: En bij allemaal zou ik extern een Lynx Class-T Power In plaatsen met de juiste zekering er in. Die DC breakers zijn simpele Chinese dingen, ook als ze een keer gewerkt hebben in zo'n test weet je niet of ze het over 15 jaar nog steeds correct doen.
[ Voor 13% gewijzigd door NTS op 22-04-2026 07:38 ]
:strip_exif()/f/image/wrHOupZEeA4XEMaEQl5xZTpy.png?f=user_large)