GAS OUT
PIA net een keertje buiten de baan, rondetijd ook 2 seconde trager dan NOR. Toch wat bandenslijtage? 
CAR 81 (PIA) TIME 1:25.863 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 11 LAP 33 15:49:00
21 Jul 2024, 15:49:47, Lap 34
CAR 81 (PIA) TIME 1:25.863 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 11 LAP 33 15:49:00
21 Jul 2024, 15:49:47, Lap 34
En HAM is gezien.
"When you grow up your heart dies"
Wat een prutsers bij Alpine, arme GAS.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jeetje, waar kijken we nou weer aan dan?
Max beetje te gretig...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Of toch niet.sjaool schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:51:
En HAM is gezien.
u zeisjaool schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:51:
En HAM is gezien.
HAM vs VER goodl old times.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Whoops, te vroeg.
Max is kwoad op de teambak. Zijn auto is echt zwaar bagger (vrije vertaling).
Of nee, toch niet hahasjaool schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:51:
En HAM is gezien.
Mijn reviews al gezien?
En dit is dus exact waarom track position zo belangrijk is. Dit kost je bakken aan tijd.
PSN: xMaurice93
Max: "I'm minus five brakepoints and the thing just doesn't fucking turn. It's unbelievable."
Heerlijk dit racen: geen gedoe, maar wel prachtig om te zien
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ai, de auto van Verstappen stuurt niet..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
detectiepunt net voorbij ?geen idee eigenlijkPWM schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:52:
Waarom ging tweede DRS van Ver niet open?
En weer uit DRS
[ Voor 5% gewijzigd door dglavimans op 21-07-2024 15:53 ]
Ja wow. Ze zijn het helemaal kwijt daar bij RBR...Dentist schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:52:
Max: "I'm minus five brakepoints and the thing just doesn't fucking turn. It's unbelievable."
GP moet werken voor z’n centen vandaag, Max rustig houden
"Auto onderstuur, Verstappen overstuur"

Het is dat hij een grote voorsprong heeft doordat de teams nog in de mix zaten aan het begin van het seizoen.
Als Mclaren blijft weglopen en Red Bull zich niet herpakt kan het richting het einde wel spannend worden.
Als Mclaren blijft weglopen en Red Bull zich niet herpakt kan het richting het einde wel spannend worden.
Max zit lekker heel die auto vol te vloeken. Frustratie-level MAX.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
LEC kruipt ook steeds dichterbij. Die vindt het allemaal prima zo
GAS heeft de afgelopen tijd ook wel pech zeg
[ Voor 4% gewijzigd door skimine op 21-07-2024 15:54 ]
Dit is simpelweg een fout van Max, hij had deze actie in z'n hand na de fout van Hamilton.. Het dan op de auto gooien vind ik bij deze actie zwak. De Merc is zo te zien de mindere auto van de 2..
NOR straks de undercut, hebben ze ook geen gevecht op de baan. Ik geloof niet dat ze enkel naar WCC kijken.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 21-07-2024 15:55 ]
De switch tussen Piastri en Norris komt er ook aan.
TheBrut3 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:55:
De switch tussen Piastri en Norris komt er ook aan.
Niet de mindere auto, wel de mindere banden.nick93192 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:55:
Dit is simpelweg een fout van Max, hij had deze actie in z'n hand na de fout van Hamilton.. Het dan op de auto gooien vind ik bij deze actie zwak. De Merc is zo te zien de mindere auto van de 2..
Straks is max er voorbij dan doet hamilton een undercut en moeten we weer opnieuw
Fijn zo'n expert hiernick93192 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:55:
Ik ga nog even snel een staatslot kopen.mprkooij schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:45:
Zoooo. Vandaag is de dag. PER gaat een topprestatie leveren vandaag. Perez eindigt vandaag in de top 7Hup Checo, hup checo, huppppp!
Zo, wat beweegt HAM veel zeg.
Het is toch nog niet voorbij? We zitten pas op de helft.
Leclerc zit nu ook al dichtbij Max.....
Ferrari nu toch ook wel rap.
Rondetijden voor ronde 37
Rondetijden voor ronde 37
1 | PIA | 1:24.384 |
2 | NOR | 1:24.254 |
3 | HAM | 1:24.655 |
4 | VER | 1:24.491 |
5 | LEC | 1:24.077 |
6 | SAI | 1:23.981 |
Zo zie je maar weer hoe moeilijk het is om als team op top te blijven.
Des te meer respect eigenlijk voor merc bedenk ik me nu.
RB heeft idd echt wel wat huiswerk te doen om beter grip te krijgen op de auto.
Zeker met 2025 in gedachten
Des te meer respect eigenlijk voor merc bedenk ik me nu.
RB heeft idd echt wel wat huiswerk te doen om beter grip te krijgen op de auto.
Zeker met 2025 in gedachten
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lijkt mij dat de banden van Max zo ongeveer ook koken, dit kan hij niet lang doen.
Op zich logisch want Max verliest tijd door het gevecht met Lewis.siggy schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:56:
Leclerc zit nu ook al dichtbij Max.....
Sneaky sneakyMaurice079 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:54:
LEC kruipt ook steeds dichterbij. Die vindt het allemaal prima zo
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Max is echt heel erg precies zijn auto aan het positioneren om maar soepel door de bochten te gaan..
OK NOR mag los om te racen tegen PIA
DarkSide schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:58:
OK NOR mag los om te racen tegen PIA

BOX BOX
Stay Out.
ook leker bezig
Stay Out.
ook leker bezig
Mercedes weer met hun fake pitstops.
Hoezo zo'n reactie? Ik observeer gewoon wat er gebeurd
Moeten ze maar niet stiekem afluisterensjaool schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:59:
Mercedes weer met hun fake pitstops.
Het is lang geleden dat ik Max zo gefrustreerd via de teamradio heb gehoord. Hij zit echt zwaar gefrustreerd in die auto... zo dan. Hij gaat HAM straks nog van de baan beuken gok ik... jeetje.
Lec zometeen aan Ham en Max voorbij. 🫣
Weer gaat RB achter de feiten aanlopen.....zucht
Press and hold overtake in mode 7... Super Turbo mode unlocked?StefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:59:
Het is lang geleden dat ik Max zo gefrustreerd via de teamradio heb gehoord. Hij zit echt zwaar gefrustreerd in die auto... zo dan. Hij gaat HAM straks nog van de baan beuken gok ik... jeetje.
Ik snap dat max meer wil.
Maar vind hem wel beetje te gefrustreerd.
Lijkt me ook wat focus kosten.
En daar liet RBR een dubbele undercut gebeuren...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max is wederom over de zeik, dat deze undercut zijn race gaat verkloten.
Zoooooooo dan.
Max... is... kwoad!!
Zoooooooo dan.
Max... is... kwoad!!
Max: "It's quite impressive how we let ourselves get undercut in this completely fucked-up race."
Zoveel updates gehad die slecht of niet werken. Snap het wel.StefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:59:
Hoeveel invloed zou gisteravond hebben gehad op Max’ zijn rit vandaag?
PIA moet wel blijven opletten.... (of is de H van lang geleden)
RBR wordt echt geschoold vandaag op tactiek. Snap er niks van
En dat is waarschijnlijk P5 voor VER. Dit kon wel eens een pijnlijke middag worden.
Ze laten Max nog even een rondje buiten... Oké
Niets, die wagen is het probleem.BiaggioLuciano schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:01:
Denk dat z'n auto gisteravond beter wasBiaggioLuciano schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:01:
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Wel flauw van sky om er steeds over te beginnen
Hoe bedoel je, hebben de strategisten ook tot diep in de nacht gegamed?BiaggioLuciano schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:01:
Vaak bu'j te bang!
Heeft ie een pilsje gedronken? Even toelichten?BiaggioLuciano schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:01:
De virtuele race? Geen invloed...
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 21-07-2024 16:02 ]
0, dat heeft hij ook vaak gedaan om vervolgens de race te winnen.BiaggioLuciano schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:01:
29 ronden op mediums voor LEC? Dat is nog een extra stop of hij rijdt op velgen aan het einde van z'n stint.
Max heeft wel nog nieuwe mediums toch. 3e zou moeten lukken, of misschien 2e als een van de McLarens niet met de druk om kunnen gaan.Vos schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:00:
LEC ook mee haha. Qua track position kan Max er weer één verliezen.
Ondertussen is Max over de radio aan het schelden.
Laat hem dan ook meteen flinkk langer buiten en dan laatste stint op medium....... dit is waanzinnig dom.
Wat een jankerd deze race…
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dat klopt, maar Max wordt betaald om te racen, het verschil was heel groot en nu gaan verschillende teams er qua auto prestaties voorbij.DarkSide schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:00:
Ik snap dat max meer wil.
Daarnaast zal het ook wel frustreren dat je geen lekkere teamgenoot hebt die soms een buffer kan zijn voor anderen. Denk dat Max het gevoel heeft dat hij er keihard voor werkt en dat er vooral fout op fout wordt gestapeld bij het team.
Piastri maakt een “foutje” om zo de strategische call vanuit McLaren te voorkomen.
[insert hannaschmitzhongary2024.jpg]DaniëlWW2 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:00:
En daar liet RBR een dubbele undercut gebeuren...
Ja de vraag is/was of hij met nieuwere H langer door kon gaan zodat hij straks op verse M "gas" kan geven.StefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:01:
Ze laten Max nog even een rondje buiten... Oké
Maar denk idd dat RB er wat naast zit met hun strategie.
Niet alleen deze race maar ja vandaag wel extreem.Rene schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:02:
Wat een jankerd deze race…
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |