p4 misschien, HAM komt snel dichterbijJustevo schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:15:
[...]
McLaren heeft genoeg pace om die paar rondjes die op die banden gereden zijn te compenseren. Zonder incidenten is het P3.
HAM zit al bijna binnen DRS bij Verstappen.
Rondetijden voor ronde 9
Rondetijden voor ronde 9
1 | PIA | 1:24.206 |
2 | NOR | 1:24.225 |
3 | VER | 1:24.444 |
4 | HAM | 1:24.366 |
5 | LEC | 1:24.308 |
6 | SAI | 1:24.290 |
Precies, al 10 ronden buiten de vangrail!Tristan schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:14:
Perez gaat ook lekker! P14 met een Bull.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nou de updates brengen nog niet voldoende, het gaat een lastige worden voor Max. Geeft wel wat spanning in ieder geval, een slechte pitstop of iets anders kan de boel zo anders maken.
GP: "Balance update Max?"
Max: "Yeah, understeering, oversteering"
Max: "Yeah, understeering, oversteering"
Max naar Mercedes confirmedtweakduke schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:17:
Nou de updates brengen nog niet voldoende, het gaat een lastige worden voor Max. Geeft wel wat spanning in ieder geval, een slechte pitstop of iets anders kan de boel zo anders maken.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Overigens wel mooi als Oscar wint want dan komt Lando minder dicht bij Max in de WDC. Of je moet team orders gaan doen en Lando/Oscar wisselen maar dan heb je een hele boze Oscar.
PIA heeft toch wel een prima pace vooraan. Gemiddeld +0,2 sec sneller per rondje dan NOR en de rest.
Rondetijden voor ronde 11
Rondetijden voor ronde 11
1 | PIA | 1:24.062 |
2 | NOR | 1:24.245 |
3 | VER | 1:24.374 |
4 | HAM | 1:24.379 |
5 | LEC | 1:24.632 |
6 | SAI | 1:24.663 |
Ach, Piastri is altijd minder in de tweede helft van de race. Norris zal zich geen zorgen maken.
Flickr PSN ID= cheironnl
ik gun het pia.Robkazoe schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:18:
Overigens wel mooi als Oscar wint want dan komt Lando minder dicht bij Max in de WDC. Of je moet team orders gaan doen en Lando/Oscar wisselen maar dan heb je een hele boze Oscar.
maar strategisch zou ik als ik mclaren was echt elk punt pakken die er is voor nor.
dus dan idd iets swappen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nor zal straks wel PIA willen undercutten (en de undercut van max afschermen)
Ik vind het wel een hele wijde pit window voor de medium band, 8 rondes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wow, Checo op P11.
"When you grow up your heart dies"
Bijna weer in de punten. Geweldige race van Perez!
Ik merk wel dat ik het steeds lastiger vind om in te schatten of iemand bij een bepaalde actie nou een straf gaat krijgen of niet.
Ik hanteer de laatste tijd het volgende ezelsbruggetje: als Ver het doet, dan straf, als iemand anders het bij Ver doet, dan geen straf. Verder 50/50. Werkt aardig tot nu toe.
Ik hanteer de laatste tijd het volgende ezelsbruggetje: als Ver het doet, dan straf, als iemand anders het bij Ver doet, dan geen straf. Verder 50/50. Werkt aardig tot nu toe.
Dit wordt nog een lang seizoen voor Max, punten sprokkelen en hopen dat McLaren een keer iets laat liggen
Ik denk dat ook Mclaren wel door heeft dat die kans wel erg klein is, dat Lando nog het WDC kan winnen. Belangrijker zijn de team punten, en dan maakt het minder uit wie er voorop rijdt van de 2. Terwijl een wissel wel punten kost.Robkazoe schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:18:
Maybe geven ze Lando een undercut, maar teamorders lijkt me (voorlopig) onwaarschijnlijk.
Als je de foutmarge maar ver genoeg oprekt dan komt je voorspelling vanzelf uitQuad schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:20:
Ik vind het wel een hele wijde pit window voor de medium band, 8 rondes.
Is er al ingehaald na de eerste ronde? Buiten de pitstops en Max die deed wat ik doe op de snelweg als ik een bumperklever heb?
ping 127.212.23.124
Als HAM VER gaat inhalen dan kan het hard gaan na de zomerstop.Richh schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:21:
[...]
Ik denk dat ook Mclaren wel door heeft dat die kans wel erg klein is, dat Lando nog het WDC kan winnen. Belangrijker zijn de team punten, en dan maakt het minder uit wie er voorop rijdt van de 2. Terwijl een wissel wel punten kost.
Maybe geven ze Lando een undercut, maar teamorders lijkt me (voorlopig) onwaarschijnlijk.
Ik dacht dat die Mercedessen zoveel last zouden hebben van de hitte?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Lang leve AWSskimine schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:22:
[...]
Als je de foutmarge maar ver genoeg oprekt dan komt je voorspelling vanzelf uit
Russell zit vast achter Bottas.
⏩ PVOutput☀️
Dat kan simpelerBiggg schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:21:Ik hanteer de laatste tijd het volgende ezelsbruggetje: als Ver het doet, dan straf, als iemand anders het bij Ver doet, dan geen straf.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UGJY0ftvvyNhIY99wnmO39yx.jpg?f=user_large)
Schitterend, spot-on
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Fair enoughRobkazoe schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:22:
[...]
Als HAM VER gaat inhalen dan kan het hard gaan na de zomerstop.
Dit is PIA ze eerste win toch mocht die hem over de streep halen?
Het gat loopt nu trouwens wel flink op
Nee, dan had Max het nooit 3 breed gemaakt.sjaool schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:14:
[...]
Nee, dan had NOR een straf gekregen voor forcing another driver off track.
Degene die het van 2 breed naar 3 breed maakt is altijd hoofd verantwoordelijk voor de crash/fout. Aangezien 99% van de tijd de andere 2 rijders volledig gefocust zijn om de bocht met z`n 2en te maken.
Dat was ook hier zo.
How do you save a random generator ?
ham kruipt wel naar drs toe.
benieuwd of max en rb nog iets qua strategie kunnen doen
benieuwd of max en rb nog iets qua strategie kunnen doen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Als je de sprint race idd niet meetelt weldglavimans schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:23:
Dit is PIA ze eerste win toch mocht die hem over de streep halen?
Red Bull is inmiddels overduidelijk de 2e of misschien zelfs 3e of 4e wagen in het veld. Het is dat de kwaliteit van Max nog wat goed maakt, maar de pace is huilen als je wereldkampioen wil worden.
Nor: Both safety car windows are open. For plan A, please confirm. Copy.
PER in de punten door de pitstop van STR.
HAM > pit
Perez, Stroll en Sargeant rijden nog rond. Er kan nog vanalles gebeurenExocet schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:25:
Undercut kun je met dit gat ondertussen al vergeten, derde lijkt het hoogst haalbare
omdat het geen overtakes waren maar pitstops van de reststreamnl schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:26:
Gasly 9 plekken gestegen.
En Russel 8 plekken
Helaas weinig van gezien.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Veelal door pitstops, dus was ook weinig aan te zienstreamnl schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:26:
En Russel 8 plekken
Gamertag: timmie271
You never know....Op silverstone werd het ook verrassend op de H bandExocet schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:25:
Undercut kun je met dit gat ondertussen al vergeten, derde lijkt het hoogst haalbare
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Waren geen overtakes, maar pitstops van de rest.streamnl schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:26:
En Russel 8 plekken
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Omdat iedereen ervoor een pitstop heeft gemaakt.streamnl schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:26:
En Russel 8 plekken
Tja, wil je alle pitstops dan in beeld hebben?streamnl schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:26:
En Russel 8 plekken
GP vindt het nog te vroeg voor de hards
Is dat nieuw die live picture in picture? Super nice
Team zal vermoed niet alleen naar de beelden kijken, maar ook naar de telemetrie. En die moeten dus een prima analyse moeten kunnen maken of het verhaal van Max klopte, of dat van Norris en daarop hun advies aan Max baseren. Als het team dan denkt dat de kans groot is op een penalty zullen ze dan, zoals nu, eieren voor hun geld kiezen.Arjan90 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:12:
Als Max zich wat meer naar buiten had laten sturen, ipv de hele runoff te gebruiken, had het team vast anders geadviseerd. Maar, dan had hij de plek vast ook niet gepakt
Team adviseert hem, lijkt me, op basis van beelden. Het alternatief is een 5s tijdstraf, die willen ze ook niet.
NOR > pit
Laten ze Norris weer eerst pitten. Ja, ook al is het om Ham te coveren.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Als Perez al zo loopt te struggelen met hards dan zou ik ook een beetje vrezen. Maar het kan ook gewoon Perez zijn.Dentist schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:27:
GP vindt het nog te vroeg voor de hards
En HAM zit al in de pitwindow van max
Ik weet niet of dit nou zo verstandig is van RB hoor. Track position is echt key op dit circuit. Hamilton heeft hem nu te pakken
PSN: xMaurice93
HAM zit er goed bij hoor
Goede pace. Goede undercut lijkt het.
Goede pace. Goede undercut lijkt het.
Max klaagt hard.. de upgrades lijken nog niet te werken.
"I can't brake, I can't enter corners, front and rear is just really bad."
Aan de andere kant: Banden branden letterlijk op door de hoge temperatuur. Dus het kan richting het einde nog best wel tricky worden.Maurice079 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:28:
Ik weet niet of dit nou zo verstandig is van RB hoor. Track position is echt key op dit circuit. Hamilton heeft hem nu te pakken
RB lijkt het toch wel een beetje kwijt te zijn. De wagen is niet meer zo competitief, de tactiek is twijfelachtig…toch teveel last van de onrust daar gehad?Maurice079 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:28:
Nor: Hard tyres have shown high deg, so we'll have to manage them.
Ze hopen gewoon op een safety car. Perez crasht in 3 2 1Dutchie01 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:29:
RB is aan het slapen lijkt het...
En Newey is pas paar maandjes weg :’) ik hou mijn hart vast voor volgend seizoen.Dentist schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:28:
Max klaagt hard.. de upgrades lijken nog niet te werken.
de race is nog lang.. venijn zit hier altijd in de staart.Vos schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:29:
Als er niet verandert wordt het p5/6 voor Max.
Hoezo is de tactiek twijfelachtig? Heb je de vorige race gezien?dr.lowtune schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:29:
[...]
RB lijkt het toch wel een beetje kwijt te zijn. De wagen is niet meer zo competitief, de tactiek is twijfelachtig…toch teveel last van de onrust daar gehad?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Beetje?dr.lowtune schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:29:
[...]
RB lijkt het toch wel een beetje kwijt te zijn. De wagen is niet meer zo competitief, de tactiek is twijfelachtig…toch teveel last van de onrust daar gehad?
Tactiek twijfelachtig? Vorige race vergeten?dr.lowtune schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:29:
[...]
Tijd voor een blikje Red Bull dan.Dutchie01 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:29:
RB is aan het slapen lijkt het...
Max en RB maken het wel spannend idd
Mogelijk een voordeel met een M aan het eind van de race.
Maar nu moeten ze toch nog paar goede rondes gaan rijden anders idd niet eens podium
Mogelijk een voordeel met een M aan het eind van de race.
Maar nu moeten ze toch nog paar goede rondes gaan rijden anders idd niet eens podium
Hannah twijfel ik niet aan. Zij ziet een andere mogelijkheid blijkbaar. Het ziet er vanaf thuis in ieder geval wel een beetje raar uit.Maurice079 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:28:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Zo simpel kun je het denk ik wel stellen. Na het overlijden van Matschitz is het gaan rommelen en dat uit zich nu op de baan.dr.lowtune schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:29:
[...]
Max doet wat hij kan, maar het houdt een keer op.
Ham seconde sneller dan Max nu.
Mercedes was heel scherp met de pit window, Max zit nu helemaal klem.
Naja, RB kan ook niet veel anders dan 'iets anders dan de rest' proberen en hopen op een wonder denk ik.
Naja, RB kan ook niet veel anders dan 'iets anders dan de rest' proberen en hopen op een wonder denk ik.
@StefanVerkerk ik mis je rondetijden
Mijn reviews al gezien?
Hmm ik word wat zenuwachtig van deze strategie.
⏩ PVOutput☀️
Die blik van Hannah is nou niet echt beelbelovendOMD schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:30:
[...]
Hannah twijfel ik niet aan. Zij ziet een andere mogelijkheid blijkbaar. Het ziet er vanaf thuis in ieder geval wel een beetje raar uit.
PSN: xMaurice93
Volgend jaar het zinkende schip verlaten.BiaggioLuciano schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:29:
[...]
En Newey is pas paar maandjes weg :’) ik hou mijn hart vast voor volgend seizoen.
Plan Q, confirm?plizz schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:31:
Red Bull: Ferrari strategie ?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Max moet wel lang doorgaan en hopen dat de Mclarens lastig langs de Ferrari's komen. En dan met gloednieuwe hards knallen.
Allemaal updates voor de RB en het lijkt alsof zelfs MER opeens veel sneller is, soms snap ik echt niks van deze sport

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik niet
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Sorry, ik was even in slaap gevallen.
FL voor HAM trouwens.
Rondetijden voor ronde 19
1 | VER | 1:24.523 |
2 | LEC | 1:24.625 |
3 | SAI | 1:24.773 |
4 | PIA | 1:42.479 |
5 | NOR | 1:23.779 |
6 | HAM | 1:23.201 |
7 | TSU | 1:25.376 |
Hannah keek ook van. "ik weet ut ff niet" .......
Kan iemand 'm niet de muur in parkeren voor een SC?
⏩ PVOutput☀️
Je zou het bijna denken.Biggg schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:31:
Max 1 stop?
Hannah Schmitz zag er wel heel bezorgd uit.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Crowdstrike update van Red BullJeroenvde89 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:31:
Allemaal updates voor de RB en het lijkt alsof zelfs MER opeens veel sneller is, soms snap ik echt niks van deze sport
AUB niet zeg.Quad schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:32:
Laat max er maar normaal voor vechten.
Ferrari is weer bezig met het alfabet.
Lec gaat nu ook binnenkomen
Perez als hij zijn stoeltje wil behouden:Quad schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:32:
Max fans gaan het niet leuk vinden maar ik ben blij dat er eens wat gebeurd. Ten tijden van Schumacher en Hamilton heb ik op een gegeven moment ook tijden niet meer gekeken omdat het saai werd. Alle sport is leuk met strijd anders niet.
Sorry ik weet het ook niet allemaal.
⏩ PVOutput☀️
Lec: "Deg is too high. Just keep driving like this so we open up the tail."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |