Zag een filmpje waarin Van Nistelrooy het veld op liep klappend naar het publiek, maar een tsunami aan boe-geroep terugkreeg, maar dat zal niet om zijn voetbalkwaliteiten zijn geweest. Wel sneu om te zien. Was toch best een grote speler.
Weet je zeker dat het boe geroep was en niet gewoon "Ruud" op zijn supporters engels was?chim0 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 05:51:
Zag een filmpje waarin Van Nistelrooy het veld op liep klappend naar het publiek, maar een tsunami aan boe-geroep terugkreeg, maar dat zal niet om zijn voetbalkwaliteiten zijn geweest. Wel sneu om te zien. Was toch best een grote speler.
Weet niet of je Facebook hebt? https://fb.watch/vBAyqQLQ4L/Exocet schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 07:13:
[...]
Weet je zeker dat het boe geroep was en niet gewoon "Ruud" op zijn supporters engels was?
Ok, apart hoor. Dacht hij daar wel geliefd waschim0 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:45:
[...]
Weet niet of je Facebook hebt? https://fb.watch/vBAyqQLQ4L/
Geen idee (ik volg United niet) maar als ik de reacties hierboven lees, heeft ie iets niet netjes gedaan met Ten Hag dus misschien daarom?Exocet schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:50:
[...]
Ok, apart hoor. Dacht hij daar wel geliefd was
Haha, ze roepen gewoon Ruud. Hij is hartstikke geliefd daar.
Echt elke Man Utd supporter is blij dat Ten Hag weg is, dus denk je echt dat ze dan tegen een club icoon boe gaan roepen?chim0 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 12:06:
[...]
Geen idee (ik volg United niet) maar als ik de reacties hierboven lees, heeft ie iets niet netjes gedaan met Ten Hag dus misschien daarom?
Arsenal verloren en 1/9. Als City/Liverpool winnen is het gat am 8 punten. Spannende week met eerst Inter en dan naar Chelsea.
Maar City en Liverpool met rust 1-0 achter... zou goed zijn voor de spanning als die allebei verliezenChelseamarre123 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:55:
Arsenal verloren en 1/9. Als City/Liverpool winnen is het gat am 8 punten. Spannende week met eerst Inter en dan naar Chelsea.
Verkeerde topic
[ Voor 93% gewijzigd door Slasher op 02-11-2024 17:48 ]
Elect a clown, expect a circus.
Ongelooflijk inderdaad, City dat (gaat*) verliest op Bournemouth.toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 17:05:
[...]
Maar City en Liverpool met rust 1-0 achter... zou goed zijn voor de spanning als die allebei verliezen
Ik vind het nice. Het blijft zo spannend in de Premier League. Ook omdat veel mensen dachten dat het tussen Arsenal en City zou gaan dit seizoen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Denk dat vriend en vijand verrast is hoe Slot het tot nu toe doet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja zou je zeggen, maar had Ruud graag iets langer als trainer gezien..dutchgio schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 22:05:
[...]
De klassieke manager rebounce, dat zie je zo vaak na een ontslag.
Daarna kunnen ze ineens wel presteren.
Lastig te zeggen, alleen heel veel spelers die door de jaren heen voor United gespeeld hebben, lijken soms wat peper in hun reet te missen. Het is een aparte club, alleen voor de fans is het sneu..RCBL schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 12:38:
[...]
Verbaasde mij daar ook over. Ten Hag had gewoon de pech dat MU afgelopen zondag zeker in de 1ste helft teveel kansen niet benutte. Anders hadden ze die wedstrijd ook riant gewonnen. Hij had er dan nog gewoon gezeten. De spelers mogen wat dat betreft ook wel eens in de spiegel kijken
En dan gewoon lekker die Bitburger open trekkenHarribo schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:09:
Reclame tijdens de interviews... Wel heel opzichtig (xabi alonso, leverkusen)
[Afbeelding]
United scoort en direct weer eentje tegen
Nu laten enkele spelers toch écht zien, dat ze tekort komen voor United. Gezien de recente uitspraken van Ratcliff ben ik benieuwd wie er weg zal gaan.
[ Voor 26% gewijzigd door Mosin op 03-11-2024 19:20 ]
Man City heel ruim achter tegen Sporting, en 3-0 voor Liverpool. Mooi.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bij Real valt het ook tegen.Maarten_E schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 22:44:
Man City heel ruim achter tegen Sporting, en 3-0 voor Liverpool. Mooi.
De twee grote spitsen toch vaak afwezig op belangrijke momenten
Zie filmpje. Klinkt niet als "Ruud"toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:47:
[...]
Echt elke Man Utd supporter is blij dat Ten Hag weg is, dus denk je echt dat ze dan tegen een club icoon boe gaan roepen?
Zo dan, Madrid flink afgedroogd. Lekkere goal van Reijnders ook.
Lenglet aub ff heel snel wegsturen uit Madrid, was al een beperkte speler bij Barça, maar heeft echt niks te zoeken bij Atletico...
Bayern staat hoog op het veld. Eigenlijk onbegrijpelijk met spelers zoals Gnabry, Olise, Kane, Musiala en Davies die eroverheen kan.. Kane komt zo niet helemaal lekker uit de verf.
De 16 omsingelen vind ik dan ook geen reet aan
De 16 omsingelen vind ik dan ook geen reet aan

Naja, afwezig is niet het goede woord, vaak komen ze er wel overheen/ uit en aan de bal. Maar kansen afmaken, de juiste keuzes maken gaat ze niet erg goed af.Deadsy schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 23:13:
[...]
Bij Real valt het ook tegen.
De twee grote spitsen toch vaak afwezig op belangrijke momenten
Ik vond real in Europa dit seizoen ook al wel tegenvallen. Denk ook dat ze vooral moeten inzetten op middenveld verbeteren eigenlijk, is behoorlijk oud met Modric en (in iets mindere mate) Kroos. Maar die zijn echt nog beter dan de andere spelers die Madrid voor die plekken heeft.
En het gat dat nu achter Carvajal zit is ook behoorlijk duidelijk geworden met zijn blessure. Zijn vervanger heeft het ook nog niet helemaal om het voorzichtig uit te drukken.
Kroos is al met pensioenjbdeiman schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:43:
[...]
Naja, afwezig is niet het goede woord, vaak komen ze er wel overheen/ uit en aan de bal. Maar kansen afmaken, de juiste keuzes maken gaat ze niet erg goed af.
Ik vond real in Europa dit seizoen ook al wel tegenvallen. Denk ook dat ze vooral moeten inzetten op middenveld verbeteren eigenlijk, is behoorlijk oud met Modric en (in iets mindere mate) Kroos. Maar die zijn echt nog beter dan de andere spelers die Madrid voor die plekken heeft.
En het gat dat nu achter Carvajal zit is ook behoorlijk duidelijk geworden met zijn blessure. Zijn vervanger heeft het ook nog niet helemaal om het voorzichtig uit te drukken.
Manchester City is erg kwetsbaar de laatste tijd. Eerste helft speelden ze nog redelijk, maar in de 2e helft toch vaak overklast door Brighton. 1-1 nu in de 78e minuut.
Edit: 2-1 voor Brighton nu
[ Voor 8% gewijzigd door Dingdong op 09-11-2024 20:13 ]
Crisis daar, 4de verlies op rij! Ook maar 4 doelpunten gemaakt en 10 binnen in die wedstrijden.Dingdong schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 20:10:
Manchester City is erg kwetsbaar de laatste tijd. Eerste helft speelden ze nog redelijk, maar in de 2e helft toch vaak overklast door Brighton. 1-1 nu in de 78e minuut.
Waarschijnlijk einde carrière voor Militão. De wedstrijd was gisterenmiddag vroeg om 14:00 uur dus ik kon niet kijken. Lees dit dan ook net net. Zou echt triest zijn, pas 26 jaar oud.
Militão leek zichzelf te blesseren met een verkeerde beweging, na een voorzet van Vinícius Júnior.
vertaald met Google TranslateNa tests die vandaag door de medische afdeling van Real Madrid op Eder Militão zijn uitgevoerd, is bij de speler een volledige ruptuur van de voorste kruisband vastgesteld met schade aan beide meniscussen in zijn rechterbeen. Militão zal de komende dagen een operatie ondergaan.
Tja Real Madrid, leuk voor de toeristen daar.chim0 schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:54:
Waarschijnlijk einde carrière Militão. De wedstrijd was gisterenmiddag vroeg om 14:00 uur dus ik kon niet kijken. Lees dit dan ook net net. Zou echt triest zijn, pas 26 jaar oud.
[...]
[...]
vertaald met Google Translate
Beetje flauw, maar ik ga die speler echt niet missen.
[ Voor 6% gewijzigd door Megupe op 10-11-2024 09:40 ]
Wat bedoel je?Megupe schreef op zondag 10 november 2024 @ 01:26:
[...]
Tja Real Madrid, leuk voor de toeristen daar.
Einde seizoen bedoel je. Is hartstikke kut voor hem maar zal wel terugkeren. Alleen afwachten welk niveau hij haaltchim0 schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:54:
Waarschijnlijk einde carrière voor Militão. De wedstrijd was gisterenmiddag vroeg om 14:00 uur dus ik kon niet kijken. Lees dit dan ook net net. Zou echt triest zijn, pas 26 jaar oud.
[...]
[...]
vertaald met Google Translate
Misschien we zullen het zien. Hoop het wel voor hem.Chelseamarre123 schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:29:
[...]
Einde seizoen bedoel je. Is hartstikke kut voor hem maar zal wel terugkeren. Alleen afwachten welk niveau hij haalt
@Megupe Oké, je haat voor Real is nu duidelijk na je edit. Dank voor de opheldering!
2e keer aan dezelfde knie nu toch? Maar afwachten of ie nog op niveau terugkomtChelseamarre123 schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:29:
[...]
Einde seizoen bedoel je. Is hartstikke kut voor hem maar zal wel terugkeren. Alleen afwachten welk niveau hij haalt
Was zijn andere knietoolkist schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:24:
[...]
2e keer aan dezelfde knie nu toch? Maar afwachten of ie nog op niveau terugkomt
Ik moet eerlijk zeggen dat dit Topic achteruit gaat; flauwe opmerkingen als 1 speler zwaar geblesseerd raakt
Woensdag een mooie CL avond, met Inter - Arsenal, Real Madrid - AC Milan, geen tot zeer weinig berichten,
en volgens mij zijn er een aantal vaste klanten alhier afgehaakt, of ze zitten in een prive app, na de zoveelste Arsenal buitenspel / rode kaart discussie
Tot slot goed nieuws: die Ten Hag discussie is gesloten
Woensdag een mooie CL avond, met Inter - Arsenal, Real Madrid - AC Milan, geen tot zeer weinig berichten,
en volgens mij zijn er een aantal vaste klanten alhier afgehaakt, of ze zitten in een prive app, na de zoveelste Arsenal buitenspel / rode kaart discussie
Heerlijke topper tussen Chelsea en Arsenal. Gaat goed op en af
Ik vind er nog niet veel aan te genieten. Weinig echte kansen, veel middenveld gebikkel.Chelseamarre123 schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:55:
Heerlijke topper tussen Chelsea en Arsenal. Gaat goed op en af
Forest - Newcastle was een stuk leuker.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is rustig idd, ik had de aanname gemaakt dat er naar de Nederlandse ploegen werd gekeken dinsdag/donderdag.JAN-B schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:39:
Ik moet eerlijk zeggen dat dit Topic achteruit gaat; flauwe opmerkingen als 1 speler zwaar geblesseerd raakt![]()
en volgens mij zijn er een aantal vaste klanten alhier afgehaakt, of ze zitten in een prive app, na de zoveelste Arsenal buitenspel / rode kaart discussie![]()
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daar komt Chelsea nog even goed weg.
1-1 lijkt me terecht, ging aardig gelijk op.
Liverpool de grote winnaar dit weekend
1-1 lijkt me terecht, ging aardig gelijk op.
Liverpool de grote winnaar dit weekend
Op zich is het gelijkspel wel terecht, maar wat een gemiste kans van Arsenal in de laatste seconden. Arteta deed een schwalbe uit frustratie
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kijk zelf ook lang niet zoveel meer als ik deed. Toch te vaak gedoe over hoeveel voordeel een tegenstander van een arbiter heeft, haat naar spelers en gedoe eromheen.
Zeggen dat de tegenstander goed speelde krijgen spelers vaak niet uit de mond, maar het is geen schande ofzo om positief over een ander te zijn.
Of dat gedoe van die speler die na de wedstrijd een vriend van hem, die de onderlinge wedstrijd had gewonnen, feliciteerde. Gelijk allemaal mensen er bovenop.
Komt nog bij dat ik het extreem veel vind aan voetbal, terwijl de kwaliteit er vaak niet veel beter van is geworden. Ik heb (oprecht) liever dat teams een hoogstaande wedstrijd (tactisch of gewoon kwal bal circulatie) per week spelen ipv 2 maal per week, maar dan de energie niet hebben. Of juist veel geblesseerde spelers hebben waardoor het er voetballend toch al snel op achteruit gaat.
Zeggen dat de tegenstander goed speelde krijgen spelers vaak niet uit de mond, maar het is geen schande ofzo om positief over een ander te zijn.
Of dat gedoe van die speler die na de wedstrijd een vriend van hem, die de onderlinge wedstrijd had gewonnen, feliciteerde. Gelijk allemaal mensen er bovenop.
Komt nog bij dat ik het extreem veel vind aan voetbal, terwijl de kwaliteit er vaak niet veel beter van is geworden. Ik heb (oprecht) liever dat teams een hoogstaande wedstrijd (tactisch of gewoon kwal bal circulatie) per week spelen ipv 2 maal per week, maar dan de energie niet hebben. Of juist veel geblesseerde spelers hebben waardoor het er voetballend toch al snel op achteruit gaat.
Van Nistelrooij moet vertrekken bij United.
Dan zullen de andere Nederlandse stafleden ook wel weg moeten.
Het waren 3 fantastische maanden

Jammer vind ik wel. Ik vond Ruudje daar we passen en zou het mooi vinden als hij nog een rol zou hebben. Maar het principe van dat Nederlandse enclave bouwen wat veel trainers doen ben ik zelf ook geen fan van. En dat werkt nu tegen Van Nistelrooij vermoed ik.Advizor schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:40:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Typisch en zooooo gemakkelijk, maar ja, maak het hen dan ook niet zo gemakkelijk.Advizor schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:40:
Scenario, herhaling van zoveel zetten:
Je wordt als Nederlandse trainer bij '$grote club' aangesteld.
Vervolgens (vrijwel) alleen maar spelers en staf 'van buiten' (meestal je oude club) halen die de club niet kent en jij wel.
Op het oment dat de verwachtingen te hoog waren of de prestaties achterblijven bij de verwachtingen (which ever happens first) ben je meteen met heel je Nederlandse (en uit de Nederlandsche School afkomstige) gevolg een collectieve zondebok die naar buiten gewerkt moet worden.
Gewillig kanonnenvoer voor de club, media, supporters.
Je trucje (wamt dat was het) is uitgewerkt, over de datum, en je verdwijnt collectief in de clubkliko.
Hoezo kunnen mensen met ervaring en 'roots' in deze business dit soort oorzaak-gevolg kwesties niet beter lezen, doorgronden en er op voorbereid zijn?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Misschien kunnen ze dat wel!Ramzzz schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:53:
[...]
Typisch en zooooo gemakkelijk, maar ja, maak het hen dan ook niet zo gemakkelijk.
Scenario, herhaling van zoveel zetten:
Je wordt als Nederlandse trainer bij '$grote club' aangesteld.
Vervolgens (vrijwel) alleen maar spelers en staf 'van buiten' (meestal je oude club) halen die de club niet kent en jij wel.
Op het oment dat de verwachtingen te hoog waren of de prestaties achterblijven bij de verwachtingen (which ever happens first) ben je meteen met heel je Nederlandse (en uit de Nederlandsche School afkomstige) gevolg een collectieve zondebok die naar buiten gewerkt moet worden.
Gewillig kanonnenvoer voor de club, media, supporters.
Je trucje (wamt dat was het) is uitgewerkt, over de datum, en je verdwijnt collectief in de clubkliko.
Hoezo kunnen mensen met ervaring en 'roots' in deze business dit soort oorzaak-gevolg kwesties niet beter lezen, doorgronden en er op voorbereid zijn?
Dik salaris zo lang het duurt, mooi avontuur in het buitenland… En het staat nog goed op je cv ook, zelfs als je er niks van gebakken hebt!
Jullie weten dat Van Nistelrooij al wist dat hij ad interim voor 3 potjes werd aangesteld?
In hilarisch/tragisch nieuws: David Cootes zien we voorlopig niet meer terug. https://www.thetimes.com/...rgen-klopp-abuse-qhbkhc85
In hilarisch/tragisch nieuws: David Cootes zien we voorlopig niet meer terug. https://www.thetimes.com/...rgen-klopp-abuse-qhbkhc85
[ Voor 51% gewijzigd door Exactor it op 12-11-2024 18:14 ]
Wat Coote zegt, kloppt (badum tss)., maar wel dom om het te zeggen. Het zal de aluhoedjes wel in de hoogste versnelling krijgen.Exactor it schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:11:
Jullie weten dat Van Nistelrooij al wist dat hij ad interim voor 3 potjes werd aangesteld?
Ik zag deze video van een komiek over Ange Postecoglou en ergens verklaart het hoe Spurs momenteel presteert, van goed tot slecht zonder aankondiging
https://www.voetbalprimeu...emoties-niet-de-baas.html
Die kleine man kan echt slecht tegen zijn verlies zeg. Heel eng land dat..
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Afgaande op de beelden is er ook niet zo veel aan de hand toch?Agent47 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:45:
Iemand een idee waarom Gunner het (echt) hier voor gezien houdtGunner schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 20:30:
begin ik het toch aardig op te geven als het gaat om hopen op iets moois. Ik heb geen illusie dat er een goede straf gaat komen voor City,
De viaplay commentator refereerde al naar "waar het verspeeld zou kunnen zijn vandaag" als het gaat om een kampioenschap. Het is nog niet eens eind oktober FFS.
Mijn hemel. Als icing op de cake kopt Teletekst als headline "Kluivert doet Arsenal veel pijn" Hij schiet er een penalty in zijn rol als invaller.De NOS is ook niet meer wat het geweest is.
Ik hou het hier voor gezien.
Hij klaagt op City, Viaplay en de NOS / Teletekst, maar we zitten hier op Tweakers he
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HKwSP4820ieAfhVsnfd2zWZJ.jpg?f=user_large)
Dan maar een vette knipoog
Verwijderd
Ze zijn bij Argentinië gewend dat de scheidsrechters altijd in hun voordeel fluiten. Daar zijn 2 van de 3 wereldtitels op gebaseerd. Als dat een keer niet gebeurd, dan weten ze niet hoe hard ze moeten klagen.Agent47 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:45:
Hoe lang is de FIFA nu ook al aan het onderzoeken of Enzo Fernandez geschorst moet worden? Ondertussen kan de FA in anderhalve maand beslissen dat Betancur 7 wedstrijden geschorst moet worden.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:58:
[...]
Ze zijn bij Argentinië gewend dat de scheidsrechters altijd in hun voordeel fluiten. Daar zijn 2 van de 3 wereldtitels op gebaseerd. Als dat een keer niet gebeurd, dan weten ze niet hoe hard ze moeten klagen.
Wedden dat Enzo Fernandez weg komt met max 1-2 wedstrijden, of een boete?
Idem met Messi, als die liplezers gelijk hebben met wat ie gezegd heeft zou ie ook gewoon een flinke tijd geschorst moeten worden maarja, Messi, die komt overal mee weg.
https://www.theguardian.c...he-guardian-drawing-board
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2j7THVRthWaZkCHmSQT4Riy5.jpg?f=user_large)
10 jaar David Squires in de Guardian met zijn cartooms over Engels en ander voetbal, dit zijn zijn favoriete karakters.
Ik had de Ederson nog nieg eerder gezien, hilarisch.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2j7THVRthWaZkCHmSQT4Riy5.jpg?f=user_large)
10 jaar David Squires in de Guardian met zijn cartooms over Engels en ander voetbal, dit zijn zijn favoriete karakters.
Ik had de Ederson nog nieg eerder gezien, hilarisch.
Verliezen van Ipswich, 3-0 voor uit bij City.
De Spurs streak zet voort.
4-0, einde Pep ? Oh wacht… nog twee jaar.dutchgio schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:04:
Verliezen van Ipswich, 3-0 voor uit bij City.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De vul je vooraf andersom in, ik heb de pot niet gezien maar ben nu wel nieuwsgierig ook omdat qua expected goals blijkbaar een gelijkspel (2-2) gangbaar zou zijn.loekf2 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:24:
[...]
4-0, einde Pep ? Oh wacht… nog twee jaar.
Dadelijk maar even de samenvatting opzoeken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
City - Spurs | Premier League 24/25Bossie schreef op zondag 24 november 2024 @ 06:20:
Dadelijk maar even de samenvatting opzoeken.
:strip_exif()/f/image/qjeqPZc95aQTCRdwfHyTS6mY.png?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2024 06:41 ]
Liverpool eerst voor tegen Southampton, daarna Southampton op 2-1 voor en nu weer omgedraaid door Liverpool. Zit veel veerkracht in die ploeg.
Das een mooie binnenkomer voor Amorin, na 1 minuut al een voorsprong.
makkelijk toch? vantevoren verwacht je eerder 4-0 voor City dan 0-4 voor Spurs
Echt? Als er één ploeg is geweest de laatste jaren die City heeft kunnen ontregelen is het Spurs.toolkist schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:12:
[...]
Daarna was het echt drama. Wat een slechte wedstrijd van United was dit. Mogen van geluk spreken dat Onana een geweldige pot keepte!Chelseamarre123 schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:33:
Das een mooie binnenkomer voor Amorin, na 1 minuut al een voorsprong.
OK, ik snap mtoolkist schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:12:
(Bossie was het woord "verwachte eindstand" vergeten
In 2022 en 2016 won Spurs uit van City, verder is het verlies of een enkele keer gelijk?Maarten_E schreef op zondag 24 november 2024 @ 21:04:
[...]
Echt? Als er één ploeg is geweest de laatste jaren die City heeft kunnen ontregelen is het Spurs.
En dan heb ik het uiteraard over Premier League, niet over league cup o fa cup waar er vaak met veredelde jeugd elftallen gespeeld wordt
City verloor echt vaak van Tottenham laatste jaren. 6x winst Spurs, 1 gelijkspel en 3 keer winst City in laatste 10wedstrijden PLtoolkist schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:09:
[...]
In 2022 en 2016 won Spurs uit van City, verder is het verlies of een enkele keer gelijk?
En dan heb ik het uiteraard over Premier League, niet over league cup o fa cup waar er vaak met veredelde jeugd elftallen gespeeld wordt
Enkel Pl:
https://www.aiscore.com/n...city-vs-tottenham-hotspur
Laatste 20 jaar, alle competities
Nou haal je Spurs-City erbij, daar ging het niet over. Het ging specifiek over City-Spurs, in de PL.Chelseamarre123 schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:04:
[...]
City verloor echt vaak van Tottenham laatste jaren. 6x winst Spurs, 1 gelijkspel en 3 keer winst City in laatste 10wedstrijden PL
Enkel Pl:
Laatste 20 jaar, alle competities
Als je dan naar de afgelopen 10 seizoenen kijkt is het 5 winst (voor City dus) 3 gelijk 2 verlies.
Blijkbaar kan je in Duitsland kaarten kopen voor het uitvak zonder enige controle. Zaterdagmiddag bij Union - Berln - Leverkusen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja uit of thuis boeien? Het ging er net om dat Spurs veel punten afsnoepte van City en zelfs veel van hun verloor in vergelijking met andere teams.toolkist schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:04:
[...]
Nou haal je Spurs-City erbij, daar ging het niet over. Het ging specifiek over City-Spurs, in de PL.
Als je dan naar de afgelopen 10 seizoenen kijkt is het 5 winst (voor City dus) 3 gelijk 2 verlies.
Nee dus, het ging erom dat Bossie en ik eerder 4-0 City-Spurs verwachtte dan 0-4.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:16:
[...]
Ja uit of thuis boeien? Het ging er net om dat Spurs veel punten afsnoepte van City en zelfs veel van hun verloor in vergelijking met andere teams.
En dat is (iig voor mij) uiteraard gebaseerd op de thuiswedstrijden, niet op de uitwedstrijden. Daarna kwamen er pas posts over de resultaten uit het verleden.
Mag je al roepen dat Mbappé een miskoop is voor Real?
Nu wellicht wel.OMX2000 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:14:
Mag je al roepen dat Mbappé een miskoop is voor Real?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou eens een paar wedstrijden zonder hem gaan spelen.
Hoe dan Salah…
Salah ook dan maar. Missertje hoor.
⏩ PVOutput☀️
Lekker, Liverpool op 2-0 door Cody Gakpo.
⏩ PVOutput☀️
Intussen een verrassend nieuwsbericht:
'Van Nistelrooij nieuwe trainer Leicester City, is binnen 24 uur officieel' - https://nos.nl/l/2546193
Dat wordt weer een club om te volgen in de PL.
'Van Nistelrooij nieuwe trainer Leicester City, is binnen 24 uur officieel' - https://nos.nl/l/2546193
⏩ PVOutput☀️
Je hoort trainers weleens zeggen dat "de ploeg tegen zichzelf speelde".
Liverpool volgens de NOS be like:
Liverpool volgens de NOS be like:
:strip_exif()/f/image/abYhI1Vfk44yqVBsFbAOBG4j.png?f=user_large)
Liverpool speelde zeer goed. Real Madrid was wat zwak, aanvallend zeker!
Gave overwinning weer voor Slot en Co.
:strip_exif()/f/image/axBcDohe25MGFsXRxl4CoPkc.jpg?f=fotoalbum_large)
Indrukwekkende reeks.
Gave overwinning weer voor Slot en Co.
:strip_exif()/f/image/axBcDohe25MGFsXRxl4CoPkc.jpg?f=fotoalbum_large)
Indrukwekkende reeks.
⏩ PVOutput☀️
Waar is de hoogte van de balken op gebaseerd? Totale aantal goals voor?
Recente vormMaarten_E schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:06:
Waar is de hoogte van de balken op gebaseerd? Totale aantal goals voor?
De kolomhoogte geeft de prestaties
van een team aan in verhouding tot de winstkansen. Hoe groter een kolom, hoe onwaarschijnlijker de uitkomst. Dit geldt voor zowel overwinningen (in het groen) als verliezen (in het rood).
Aldus Sofascore.
⏩ PVOutput☀️
Zit even de ranglijst te bekijken, paar dingen die mij opvallen:
- RB Leipzig heeft in de CL nog maar 0(!) punten, in de Bundesliga staat de club derde.
- Dortmund lijkt zijn CL-finaleplaats van vorig seizoen een goed gevolg te geven, is te vinden op plaats 4, ver boven Bayern op plaats 13. (in de competitie daarentegen zijn de rollen omgedraaid).
- Atalanta staat in de top 5, had je van tevoren ook niet gezegd.
- Waar Brest meen ik in het begin nog bovenaan stond in de ranglijst zijn zij gezakt naar plek 11.
- RB Leipzig heeft in de CL nog maar 0(!) punten, in de Bundesliga staat de club derde.
- Dortmund lijkt zijn CL-finaleplaats van vorig seizoen een goed gevolg te geven, is te vinden op plaats 4, ver boven Bayern op plaats 13. (in de competitie daarentegen zijn de rollen omgedraaid).
- Waar Brest meen ik in het begin nog bovenaan stond in de ranglijst zijn zij gezakt naar plek 11.
Real Madrid staat op plaats 24! De laatste playoff plek dus.Maarten_E schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:23:
Moeilijk conclusies aan te trekken. Je moet de verschillende tegenstanders van Dortmund, Bayern en Real eens vergelijken.Maarten_E schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:23:
Dortmund had tot heden maar 1 topper
Een maand of 2-3, dan zullen ze wel weer voor de volgende gaan. Ik zie van Nistelrooij Leicester echt niet beter laten presteren.Quad schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:42:
Intussen een verrassend nieuwsbericht:
Rare balkjes dan, alsof een winst op Brighton (uit gok ik zo) lastiger is dan op Real thuis.Quad schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:09:
[...]
Recente vorm
De kolomhoogte geeft de prestaties
van een team aan in verhouding tot de winstkansen. Hoe groter een kolom, hoe onwaarschijnlijker de uitkomst. Dit geldt voor zowel overwinningen (in het groen) als verliezen (in het rood).
Aldus Sofascore.
Zo op ESPN 4 de finale van de Copa Libertadores, oftewel de Zuid Amerikaanse versie van de CL. Begint om 21.00
En typisch Zuid-Amerikaans: rode kaart-overtreding na 31 seconden...toolkist schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:34:
Zo op ESPN 4 de finale van de Copa Libertadores, oftewel de Zuid Amerikaanse versie van de CL. Begint om 21.00
Zwaar bestraftgambieter schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:20:
[...]
En typisch Zuid-Amerikaans: rode kaart-overtreding na 31 seconden...
https://x.com/ESPNnl/stat...ksfTS9mIsk2u4kiJWSog&s=19
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En de 10 man staan nu 1-02-0 voor. Dat wordt bloed aan de muur
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 30-11-2024 21:53 ]
Justin Kluivert een hattrick in de Premier League, een historische want nog nooit maakte een speler een hattrick in de Premier League door middel van 3 strafschoppen.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 30-11-2024 22:04 ]
⏩ PVOutput☀️
Uiteindelijk komt die Botafogo Atletico Mineiro speler zelf wel heel laag in met z'n hoofd...
Overigens mag Botafogo verliezen, die hebben die duikelaar die met Getafe tegen Ajax speelde in de spits. En die duikt er vandaag weer op los.
[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 30-11-2024 22:29 ]
Belachelijke rode kaart, hoe je dus een wedstrijd kapot fluit na een halve minuutgambieter schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:20:
[...]
En typisch Zuid-Amerikaans: rode kaart-overtreding na 31 seconden...
Wie maakt er nou zo'n belachelijke overtreding in de middencirkel na een halve minuut? Dat is de schuld van de speler, niet de scheids.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 22:50:
Belachelijke rode kaart, hoe je dus een wedstrijd kapot fluit na een halve minuut
Beide ploegen zijn zeer onsympathiek, schoppende jankerds.
Nah ik ben het wel met @Chelseamarre123 eens. Dit was niet een bewuste trap tegen het hoofd ofzo, en zeker met hoe laag die gast met z'n hoofd in komt maakt ie zelf minimaal ook een overtreding voor gevaarlijk spel. Geel was meer dan genoeg geweest.gambieter schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 22:54:
[...]
Wie maakt er nou zo'n belachelijke overtreding in de middencirkel na een halve minuut? Dat is de schuld van de speler, niet de scheids.
Beide ploegen zijn zeer onsympathiek, schoppende jankerds.
Het gaat niet alleen om de schop tegen het hoofd, maar ook hoe hij daarna doorhakt. Rood was imo terecht.toolkist schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 23:08:
Nah ik ben het wel met @Chelseamarre123 eens. Dit was niet een bewuste trap tegen het hoofd ofzo, en zeker met hoe laag die gast met z'n hoofd in komt maakt ie zelf minimaal ook een overtreding voor gevaarlijk spel. Geel was meer dan genoeg geweest.
Doorhakt? Geen idee waar je het over hebt. Misschien de beelden nog eens vertraagd kijkengambieter schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 23:15:
[...]
Het gaat niet alleen om de schop tegen het hoofd, maar ook hoe hij daarna doorhakt. Rood was imo terecht.
Hij speelt de bal (net) en meteen erna raakt ie de tegenstander, omdat die met z'n hoofd op middelhoogte het duel aangaat.
Maar niet gefloten en gewoon doorgespeeld?Verwijderd schreef op zondag 1 december 2024 @ 05:43:
[Afbeelding]
Gestrekt been, noppen vooruit. Rood.
Voorzichtige poging tot onthoofding
Tsja als je het beeld stilzet ziet het er 10x erger uit imo.Verwijderd schreef op zondag 1 december 2024 @ 05:43:
[Afbeelding]
Gestrekt been, noppen vooruit. Rood.
Tegenspeler gaat ook met zijn hoofd veel te laag
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken