[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.313 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:45:
[...]

Ook soortgelijke goals, en weer spelen ze het centrum helemaal open met de counter.
Logisch met die zwakke verdediging van Bayern. Gewoon kapot lopen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:58
12 keer Offside gelopen bij Real waarvan zo goed als elke keer Mbappe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:22
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:51:
12 keer Offside gelopen bij Real waarvan zo goed als elke keer Mbappe
Behalve dat, hebben we hem ook niet gezien.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Frenkie ook prima gespeeld, vreemd dat ie niet bij het Nederlands elftal zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Exocet schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:53:
Frenkie ook prima gespeeld, vreemd dat ie niet bij het Nederlands elftal zit.
Ik gok combinatie fitheid en wens vanuit club.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:53:
[...]

Behalve dat, hebben we hem ook niet gezien.
Goh, was ook gewoon matig in de afwerking de keren hij onside was. Had eigenlijk gemakkelijk 2 doelpunten moeten maken volgens zijn norm. Al lijkt die wel al sinds het EK uit vorm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Wat een heerlijke pot was dit zeg. Eerste helft verdiende Madrid misschien een voorsprong, maar in de 2e helft compleet weggetikt door Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Is Mbappe gewoon niet zo goed of is de Franse competitie zo belabberd? Ik neig beetje naar dat eerste, wat verprutste hij een kansen.
Van vinicius wisten we dat al veel langer, liet vandaag ook weer portie onkunde voor het doel zien.

Moet ook zeggen, mis wel beetje de vijandigheid en grote spelers in deze teams.
Zitten we paar tussen, maar de tijd dat het met Ronaldo nog wel eens flink toneel en knokken was zijn wel verdwenen.

Fijn trouwens dat Frenkie weer speelt.

[ Voor 30% gewijzigd door Megupe op 26-10-2024 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Nu online
Megupe schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:27:
Is Mbappe gewoon niet zo goed of is de Franse competitie zo belabberd? Ik neig beetje naar dat eerste, wat verprutste hij een kansen.
Van vinicius wisten we dat al veel langer, liet vandaag ook weer portie onkunde voor het doel zien.

Moet ook zeggen, mis wel beetje de vijandigheid en grote spelers in deze teams.
Zitten we paar toppers (Lewandowski, Modric) tussen, maar de tijd dat het met Ronaldo nog wel eens flink toneel en knokken was zijn wel verdwenen.

Fijn trouwens dat Frenkie weer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
Mbappe is echt wel goed. Ik snap je punt trouwens wel, maar ik heb het idee dat hij wat onder druk staat. Uiteraard die rechtzaak tegen hem van het ingehouden salaris, nu nog een aanklacht in Zweden erbij en tevens speelt Madrid wat minder dan afgelopen seizoen.

Bij het nationale team speelde hij ook altijd erg goed, ook tegen de top teams. Dus denk dat de Franse competitie niet de reden is geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Check de var beslissing bij United. Schandalig…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:42
Mosin schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:50:
Check de var beslissing bij United. Schandalig…
Ordinaire botsing, meer is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dingdong
En die speler van West Ham was ook al richting de grond aan het gaan voor het contact. Echt een schande zo'n beslissing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dcell schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:51:
[...]

Ordinaire botsing, meer is het niet.
Zou de VAR weten dat voetbal een contact sport is? :9

Edit: Ik zie de beelden nu ook beter. Hij mist de bal en komt tegen Ings aan. Knullig, maar die Engelsen fluiten gewoon direct voor dit. Dikke dikke pech..

[ Voor 27% gewijzigd door Mosin op 27-10-2024 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
*knip* zeg, straks ontslaan ze Ten Hag nog. Doet het net goed daar

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 29-10-2024 11:41 . Reden: Niet vloeken aub. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
*knip*
Hou eens op met trollen.

[ Voor 86% gewijzigd door tweakduke op 29-10-2024 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 15:35
Leuke wedstrijd tot nut toe, Arsenal domineert volledig na die 1-1 van Liverpool. Ben benieuwd of Liverpool weer grip kan krijgen na de rust

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
:O

[ Voor 25% gewijzigd door tweakduke op 29-10-2024 11:42 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Als Van Dijk voor Arsenal speelde dan worden ze kampioen :+

[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 29-10-2024 11:42 . Reden: Quote aangepast ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ipv blij te zijn met de voorsprong post je over deze fase waar nauwelijks iets aan was.

[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 29-10-2024 11:43 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Tegen de verhoudingen in, maar een goeie goal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sjurm schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:13:
Tegen de verhoudingen in, maar een goeie goal
Een gelijke stand lijkt me wel terecht?

Bij deze stand is Man City de lachende derde.

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 27-10-2024 19:17 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
gambieter schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:15:
[...]

Een gelijke stand lijkt me wel terecht?

Bij deze stand is Man City de lachende derde.
Mja, uiteindelijk wel. Maar ik vond Arsenal voor grote delen wel de bovenliggende partij. Denk dat Liverpool blijer is met een punt

City inderdaad de lachende derde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Bossie schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:40:
[...]
Als Van Dijk voor Arsenal speelde dan worden ze kampioen :+
Agree to disagree. Gabriel & Saliba > van Dijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JeroenNietDoen schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:46:
[...]

Inderdaad, Van Dijk is allang past his prime.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
JeroenNietDoen schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:46:
[...]

Ja twee tegen één, zo kan ik t ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

En Ten Hag is exit bij Manchester United..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 18:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Nu online
Quad schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:53:
En Ten Hag is exit bij Manchester United..
Ten Hag exit, van Nistelrooij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 18:53
Megupe schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:53:
[...]

Ten Hag exit, van Nistelrooij in.
Ruud van Nistelrooy will take charge of the team as interim head coach, supported by the current coaching team, whilst a permanent head coach is recruited.

Ja dat las ik er net achteraan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Helaas had nog wat extra tijd mogen krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Jammer voor Ten Hag, maar het was niet langer houdbaar. Ik hoop voor hem dat hij nu in wat rustiger vaarwater terecht komt. Deze stress moet best een impact op je persoon hebben.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, het was allang een vraag van wanneer het zou gebeuren. Ik heb net MotD gekeken, en gisteren waren ze slordig (hadden makkelijk moeten winnen, vooral Dalot voor open doel), en die pingel was belachelijk. Michael Oliver was de VAR ref, en dat zou zogenaamd de beste Engelse scheids zijn...

Maar ook teveel slechte spelers. Bij de 1-0 laat Eriksen Summerville gewoon lopen; Eriksen heeft niets meer bij een topclub te zoeken, te oud, te traag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Willem30 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:54:
[...]

Ruud van Nistelrooy will take charge of the team as interim head coach, supported by the current coaching team, whilst a permanent head coach is recruited.

Ja dat las ik er net achteraan :o
Dat is wel raar, meestal verdwijnt de backroom ook meteeen, maar dan hebben ze helemaal niemand meer om de trainingen te leiden.

Ik lees wat dingen over Xavi, maar die is knettergek als ie er in stapt of de hoge heren moeten denken dat je in de engelse top een spaanstalige trainer moet hebben (uitzondering is natuurlijk Liverpool).

Laat Graham Potter het maar doen, maar die is ook zo weer weg.

[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 28-10-2024 13:15 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:17
gambieter schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:00:
Tja, het was allang een vraag van wanneer het zou gebeuren. Ik heb net MotD gekeken, en gisteren waren ze slordig (hadden makkelijk moeten winnen, vooral Dalot voor open doel), en die pingel was belachelijk. Michael Oliver was de VAR ref, en dat zou zogenaamd de beste Engelse scheids zijn...

Maar ook teveel slechte spelers. Bij de 1-0 laat Eriksen Summerville gewoon lopen; Eriksen heeft niets meer bij een topclub te zoeken, te oud, te traag.
Scheelt dat United ook geen topclub meer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tiswat schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:56:
Fair enough. Het was ooit een topclub en heeft de potentie weer een topclub te kunnen zijn, maar dan moeten er heel veel koppen rollen en er veel geduld zijn :p

Arsenal en Chelsea laten zien dat er een weg terug is, maar Everton laat zien hoe erg het mis kan gaan en hoe lang het kan duren.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 28-10-2024 14:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
[...]

Ik vind dat er een zeer negatieve aura rond die club hangt. Oud spelers die constant hun mening hebben, maar tegelijkertijd willen dat ze het goed doen zoals in hun jaren.. Het wordt een beetje zielig.

Ben eens benieuwd wie er überhaupt nog trek heeft in United.. En nu zitten al die Nederlandse spelers daar, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 16:07
[...]

Klopt maar vond ze gisteren niet slecht die hadden de eerste helft gewoon 5 doelpunten kunnen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://x.com/Exploding_Heads/status/1850890126680797266

Om vast de talkshows voor te zijn :+

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 28-10-2024 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Mosin schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:21:
[...]

Ik vind dat er een zeer negatieve aura rond die club hangt. Oud spelers die constant hun mening hebben, maar tegelijkertijd willen dat ze het goed doen zoals in hun jaren.. Het wordt een beetje zielig.

Ben eens benieuwd wie er überhaupt nog trek heeft in United.. En nu zitten al die Nederlandse spelers daar, haha.
Inderdaad, ik vond het al niet zo handig van ETH én van die spelers. Je stapt in op een al gezonken schip.

En inderdaad, de vraag was vooral wanneer en niet of wanneer ETH ontslagen zou worden. Hij heeft het twee jaar langer volgehouden dan gedacht.

Ondanks dat ManU natuurlijk een bijzondere club is qua randomstandigheden maakte hij het zichzelf ook niet bepaald makkelijk met zijn uitspraken en keuzes. Ik ben benieuwd naar RvN :)

[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 28-10-2024 14:50 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 13:14:
[...]

Dat is wel raar, meestal verdwijnt de backroom ook meteeen, maar dan hebben ze helemaal niemand meer om de trainingen te leiden.

Ik lees wat dingen over Xavi, maar die is knettergek als ie er in stapt of de hoge heren moeten denken dat je in de engelse top een spaanstalige trainer moet hebben (uitzondering is natuurlijk Liverpool).

Laat Graham Potter het maar doen, maar die is ook zo weer weg.
Alsof Xavi het wel even aan het voetballen krijgt. Zidane zal ook wel weer genoemd worden, net zo kansloos. Willen ze echt een goede trainer moeten ze Ancelotti bellen.
En gelukkig voor de Utd fans is Tuchel niet meer beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23:27
Het wrange is natuurlijk dat ze op zoek zullen gaan naar een nieuwe hoofdcoach.
Stel die komt in de winter en neemt zijn eigen staf mee kunnen Hake een Ruud waarschijnlijk ook weer vertrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Eindelijk
Hadden ze al een jaar eerder kunnen doen.
Toch heeft ten Hag mooi het Nederlandse voetbal en de Nederlandse spelers financieel gespekt (y)
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:02:
[...]

Alsof Xavi het wel even aan het voetballen krijgt. Zidane zal ook wel weer genoemd worden, net zo kansloos. Willen ze echt een goede trainer moeten ze Ancelotti bellen.
En gelukkig voor de Utd fans is Tuchel niet meer beschikbaar ;)
Het gerucht was toch ook dat de FA de aanstelling van Tuchel prioriteit gaf omdat ze bange waren dat hij anders naar United zou gaan?

Ik ga deze wel missen :(

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 28-10-2024 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:51
Een aantal Nederlandse clubs mogen weer opleidingstegoeden of doorverkoop percentages tegemoet zien. Spelers zoals Antony, de Ligt, Zirkzee zie ik de transferwindow van de zomer 2025 niet overleven.

Slecht nieuws voor de Nederlandse enclave Hake, ten Rouwelaar enz. Van the Man zit wel oke voorlopig, dat is een clubicoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kontvogel
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-01 18:02
Niet om t een of t ander, maar hier word je toch gewoon blij van? Ontslag Ten Hag

Vooral na de wedstrijd van gisteren tegen West Ham... Ben benieuwd hoe het straks zal gaan met van Nistelrooy, heb daar iig wel meer verwachtingen van!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kontvogel schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:14:
Niet om t een of t ander, maar hier word je toch gewoon blij van? Ontslag Ten Hag

Vooral na de wedstrijd van gisteren tegen West Ham... Ben benieuwd hoe het straks zal gaan met van Nistelrooy, heb daar iig wel meer verwachtingen van!
Meer? Gebaseerd op? Bij PSV was het al niks. Plus dat Man Utd hem echt geen hoofdtrainer gaan maken, die gaan gewoon voor een grote naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
ephymerous schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:50:
[...]

Inderdaad, ik vond het al niet zo handig van ETH én van die spelers. Je stapt in op een al gezonken schip.

En inderdaad, de vraag was vooral wanneer en niet of wanneer ETH ontslagen zou worden. Hij heeft het twee jaar langer volgehouden dan gedacht.

Ondanks dat ManU natuurlijk een bijzondere club is qua randomstandigheden maakte hij het zichzelf ook niet bepaald makkelijk met zijn uitspraken en keuzes. Ik ben benieuwd naar RvN :)
Dat van die spelers verbaasd me echt. De keuzes van de Ligt en Mazraoui ook. Ga dan naar de zandbak of een mindere/andere (top)club.
Vanuit de buitenkant zou je bijna zeker zeggen dat er enorm veel mis is bij United. Dan moet je als fan maar hopen dat ze het met geduld én beleid op willen bouwen.

Ik vraag me wel af wie hier nu eigenlijk de winnaar is. Ten Hag lacht zich kapot en vind heus wel een club waarmee hij nog wat leuks kan laten zien. United daarentegen..

Als United de top van de top wilt, zullen ze uit een kleine vijver moeten vissen en ik denk dat er maar weinig iets in United zien :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:03
Advizor schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:06:
Het wrange is natuurlijk dat ze op zoek zullen gaan naar een nieuwe hoofdcoach.
Stel die komt in de winter en neemt zijn eigen staf mee kunnen Hake een Ruud waarschijnlijk ook weer vertrekken.
Ik hoop dat Ten Rouwelaar in ieder geval mag wieberen met zijn na 1 maand weg bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Trishul schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:33:
Een aantal Nederlandse clubs mogen weer opleidingstegoeden of doorverkoop percentages tegemoet zien. Spelers zoals Antony, de Ligt, Zirkzee zie ik de transferwindow van de zomer 2025 niet overleven.

Slecht nieuws voor de Nederlandse enclave Hake, ten Rouwelaar enz. Van the Man zit wel oke voorlopig, dat is een clubicoon.
Clubicoon? Zelfs Ferguson is ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Kist schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:51:
[...]

Ik hoop dat Ten Rouwelaar in ieder geval mag wieberen met zijn na 1 maand weg bij Ajax.
Tja hij heeft geen binding met Ajax en bij United kreeg hij meer. Zonder Ten Hag was hij daar ook nooit terecht gekomen. Geef hem eens ongelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 28-10-2024 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 17:02:
[...]

Tja hij heeft geen binding met Ajax en bij United kreeg hij meer. Zonder Ten Hag was hij daar ook nooit terecht gekomen. Geef hem eens ongelijk.
Bij deze. Precies om wat er vandaag is gebeurd, iedereen wist dat ten Hag nooit lang met bij Utd zou zitten.
Ik zie Utd overigens nog wel voor Bosz gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:17
toolkist schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:03:
[...]

Bij deze. Precies om wat er vandaag is gebeurd, iedereen wist dat ten Hag nooit lang met bij Utd zou zitten.
Gaat Bosz niet doen. Na PSV wordt ie bondscoach en dan met pensioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:03:
[...]

Je weet niet wat voor salaris ermee gemoeid is. Ook weet ik (gelukkig) niet wat zijn financiële positie is. Ik veroordeel zijn keuze op voorhand niet.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tiswat schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:06:
[...]

Gaat Bosz niet doen. Na PSV wordt ie bondscoach en dan met pensioen.
Geloof er niks van dat ie zou weigeren als ie de kans krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:13:
[...]

Geloof er niks van dat ie zou weigeren als ie de kans krijgt.
United gaat echt niet voor nog een Nederlandse trainer gaan die al in het buitenland mislukt is.

Die gaan gewoon voor een type Allegri, Amorim, Frank, McKenna...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:07:
[...]
Maandje terug waren er geruchten of Gareth Southgate... Ik zeg Southgate :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:12:
[...]

Maandje terug waren er geruchten of Gareth Southgate... Ik zeg Southgate :Y
Deze zou ideaal zijn voor elke niet United fan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Kist schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:51:
[...]

Misschien dat ie Kroes weer gaat bellen ? Ajax heeft nooit een vervanger gehaald volgens mij.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Chelseamarre123 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:27:
[...]

Deze zou ideaal zijn voor elke niet United fan. >:)
Bij ten Hag had je geen taktiek, bij Southgate weet je in elk geval zeker dat ie 11 spelers opstelt die de bal naar elkaar kunnen toespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:17:
[...]

Het gerucht was toch ook dat de FA de aanstelling van Tuchel prioriteit gaf omdat ze bange waren dat hij anders naar United zou gaan?

Ik ga deze wel missen :(
[Embed: Erik Ten Hag confirms he's STAYING at Manchester United]
Doet Carlo Boszhard toch vele malen beter.
Jammer dat hij nu pas is ontslagen, Ajax zit voorlopig vast met die rare Italiaan die de club verder kapotmaakt zolang hij er nog zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
Tristan Wins schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:35:
[...]

Doet Carlo Boszhard toch vele malen beter.
Jammer dat hij nu pas is ontslagen, Ajax zit voorlopig vast met die rare Italiaan die de club verder kapotmaakt zolang hij er nog zit.
Misschien enigszins off topic, maar Ten Hag moet geen clubs proberen op te bouwen. Zowel bij Ajax als Man Utd gewoon vreselijke aankopen gedaan. Laatste jaar bij Ajax was ook een marteltocht(dat laatste half jaar was echt vreselijk slecht).

Also, wat doet Farioli zo fout dan? De Ajax selectie is zo mogelijk nog slechter dan die van vorig jaar. En toch staat Ajax op plek 2 ipv plek 18.

Aanvallend is het slecht, maar Ajax heeft nooit eerder in haar geschiedenis zulke slechte middenvelders gehad. Brobbey is bovendien ook een spits die niet kan voetballen en niet kan scoren. Dus razend knap dat die "rare Italiaan" dit eruit knijpt. Zie ik Ten Hag niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
loekf2 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:32:
[...]

Misschien dat ie Kroes weer gaat bellen ? Ajax heeft nooit een vervanger gehaald volgens mij.
Je bent toch knetter als je zo'n man terug haalt? Je hebt gelijk ik zie kans van slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Mosin schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:28:
[...]

Dat van die spelers verbaasd me echt. De keuzes van de Ligt en Mazraoui ook. Ga dan naar de zandbak of een mindere/andere (top)club.
Vanuit de buitenkant zou je bijna zeker zeggen dat er enorm veel mis is bij United. Dan moet je als fan maar hopen dat ze het met geduld én beleid op willen bouwen.

Ik vraag me wel af wie hier nu eigenlijk de winnaar is. Ten Hag lacht zich kapot en vind heus wel een club waarmee hij nog wat leuks kan laten zien. United daarentegen..

Als United de top van de top wilt, zullen ze uit een kleine vijver moeten vissen en ik denk dat er maar weinig iets in United zien :z
De Ligt mag inmiddels wel zijn zaakwaarnemer ontslaan. Wat excelleert die in domme keuzes maken. Naar Juve gaan als verdediger die juist sterk is in de opbouw, naar Bayern gaan die net andere verdedigers heeft gehaald, de keuze om een soort Schwarzenegger te worden en deze keuze. Echt te dom voor woorden. Zoveel potentie door het putje.

Mazraoui, tja te licht voor Bayern. Dus lichtjaren verwijderd van top van de PL. Wel lekker geld binnen harken. Misschien les gehad van Bogarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
De Ligt deed het leuk bij Ajax maar de Ligt maakt zelf te veel foutjes. Bij elke club. Dat kan je moeilijk elke club verwijten.

Blij dat dat nu voor iedereen duidelijk wordt.
Wel jammer voor hemzelf

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 29-10-2024 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Kist schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:08:
[...]

De Ligt mag inmiddels wel zijn zaakwaarnemer ontslaan. Wat excelleert die in domme keuzes maken. Naar Juve gaan als verdediger die juist sterk is in de opbouw, naar Bayern gaan die net andere verdedigers heeft gehaald, de keuze om een soort Schwarzenegger te worden en deze keuze. Echt te dom voor woorden. Zoveel potentie door het putje.

Mazraoui, tja te licht voor Bayern. Dus lichtjaren verwijderd van top van de PL. Wel lekker geld binnen harken. Misschien les gehad van Bogarde?
Enkel de stap naar United is niet slim. Juve en Bayern zijn prima stappen geweest imo.
In 3 jaar Juve 117 wedstrijden, in 2 jaar Bayern 73 wedstrijden + nog eens kampioen en bekers gewonnen in beide landen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Dat Manutd weer een team wordt gaat waarschijnlijk heel wat tijd kosten. Zal waarschijnlijk een soort Chelsea of PSG twee worden. De spelers zijn prima maar het onbreekt aan chemistry.

Om echt weer naar de top te komen dienen ze lange termijn te denken (en dat wordt al lastig met zo'n grote naam). Investeren in de jeugd, een trainer met verstand van zaken en rust aan te nemen die vooral kan werken aan teambuilding en de verwachtingen grof bijstellen (ook al zullen veel daar boos op zijn)..

Over een paar jaar kan Manutd dan weer wellicht meedoen met de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:07:
[...]

United gaat echt niet voor nog een Nederlandse trainer gaan die al in het buitenland mislukt is.

Die Ratcliff gaat volgens mij graag voor 'overperformers' en hoewel kampioen worden met PSV dat niet is, is de manier waarop het wel. Dus vandaar dat ik het nog wel zou zien gebeuren. Maar hij is niet de favoriet nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:17:
[...]

Enkel de stap naar United is niet slim. Juve en Bayern zijn prima stappen geweest imo.
In 3 jaar Juve 117 wedstrijden, in 2 jaar Bayern 73 wedstrijden + nog eens kampioen en bekers gewonnen in beide landen...
Bij Man Utd gaat het nog wel goedkomen met hem. Ja hij maakt nu wat teveel fouten maar toen ie bij Bayern zat maakte Upamecano fout op fout op fout (met oa CL uitschakeling als gevolg) en daar hoor(de) je niemand over, staat ook nog gewoon in Franse nationale elftal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
  • Nu online
https://www.nytimes.com/a...ource=user-shared-article

Waarschijnlijk niet voor iedereen in te zien, maar bottom line is dat iedereen rond vinicius en Real Madrid boos en vol ongeloof is dat hij niet deze prijs heeft gewonnen.

Los van dat ik het een overrated speler vind, waarom moeten hij en Real met zon overdreven reactie konden, en waarom zou perse hij het moeten winnen. Zijn genoeg goede spelers die kandidaat zijn.
Het is een individuele sport van jury prijs, die wat mij betreft gelijk staat aan een vaantje van een lokaal jeugdtoernooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Megupe schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:14:
https://www.nytimes.com/a...ource=user-shared-article

Waarschijnlijk niet voor iedereen in te zien, maar bottom line is dat iedereen rond vinicius en Real Madrid boos en vol ongeloof is dat hij niet deze prijs heeft gewonnen.

Los van dat ik het een overrated speler vind, waarom moeten hij en Real met zon overdreven reactie konden, en waarom zou perse hij het moeten winnen. Zijn genoeg goede spelers die kandidaat zijn.
Het is een individuele sport van jury prijs, die wat mij betreft gelijk staat aan een vaantje van een lokaal jeugdtoernooi.
1 van de criteria is fair play. Lijkt me dat die daar geen punten op gescoord heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En Rodri is een baken van fair play @Chelseamarre123 ?

Real Madrid en Vini hadden "pech" dat ze met drie spelers in de top 5 stonden. Daardoor snoepten Bellingham en Carvajal punten weg van Vinicius Jr.

Overdreven kinderachtige reactie op een populariteitsprijsje. Maar marketing speelt natuurlijk ook mee. Een speler met een Ballon D'Or doet 't goed met shirtverkoop en andere aan marketing gerelateerde activiteiten.

Maar goed, kinderachtige reactie van een Spaanse club, what else is new. Real Madrid zit via officiële kanalen ook scheidsrechters "zwart" te maken en de onpartijdigheid van scheidsrechters ter discussie te stellen. Barcelona heeft ook een aardige track record m.b.t. vuile spelletjes. Atletico idem. Misschien voor de rust eens een jaartje uitsluiten van Europees voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JanW schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:12:
En Rodri is een baken van fair play @Chelseamarre123 ?

Real Madrid en Vini hadden "pech" dat ze met drie spelers in de top 5 stonden. Daardoor snoepten Bellingham en Carvajal punten weg van Vinicius Jr.

Overdreven kinderachtige reactie op een populariteitsprijsje. Maar marketing speelt natuurlijk ook mee. Een speler met een Ballon D'Or doet 't goed met shirtverkoop en andere aan marketing gerelateerde activiteiten.

Maar goed, kinderachtige reactie van een Spaanse club, what else is new. Real Madrid zit via officiële kanalen ook scheidsrechters "zwart" te maken en de onpartijdigheid van scheidsrechters ter discussie te stellen. Barcelona heeft ook een aardige track record m.b.t. vuile spelletjes. Atletico idem. Misschien voor de rust eens een jaartje uitsluiten van Europees voetbal?

Dit soort gedrag is ballon do'r onwaardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:18:
[...]

[Embed]

Dat is geen antwoord op mijn vraag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:18:
[...]

[Embed]

En Gibraltar schofferen niet?

Van de ene kant snap ik Real wel, waarom was Messi in 2023 'goed genoeg' om dat ding te winnen terwijl ie in een prutcompetitie speelt, maar Vinicius Jr nu niet terwijl ie echt super gepresteerd heeft en dat wel op structureel hoog niveau. Van de andere kant, dan maar niet komen omdat je speler niet wint is echt zielig gedrag en een grote club onwaardig.

En @Megupe weet je zeker dat je hem niet gewoon een vervelende speler vindt ipv "overrated"? Want ik zie niet echt hoe je overrated bent met 39 wedstrijden 24 goals 11 assists, op het hoogste niveau? En tis niet dat dat toevallig 1 seizoen in vorm was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:40:
Van de ene kant snap ik Real wel, waarom was Messi in 2023 'goed genoeg' om dat ding te winnen terwijl ie in een prutcompetitie speelt, maar Vinicius Jr nu niet terwijl ie echt super gepresteerd heeft en dat wel op structureel hoog niveau.
Ballon d'Or 2023 ging over het seizoen 2022/23 (1 aug - 31 juli) waarin Messi speler van PSG was, maar hij is natuurlijk gekozen dankzij zijn prestaties op het WK.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Megupe schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:14:
Ik vind het prachtig, jammer dat Real wel de teamprijs kreeg. Het is gewoon vreselijk arrogant en aanmatigend van Vinicius en Real om te denken dat je "recht" hebt op de prijs. Leer eerst maar eens wat nederigheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23:27
[...]

Van de ene kant snap ik Real wel, waarom was Messi in 2023 'goed genoeg' om dat ding te winnen terwijl ie in een prutcompetitie speelt, maar Vinicius Jr nu niet terwijl ie echt super gepresteerd heeft en dat wel op structureel hoog niveau.
Messi won toen het WK.
Rodri werd kampioen en won het EK.
Vinicius won de CL.

Kan er maar 1 winnen, lekker belangrijk allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Kist schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:08:
[...]

Bij Bayern lag hij goed bij de fans en Matthäus zag in hem de “nieuwe defensieve leider” van Bayern. Ik neem aan dat hij zelf ook een keuze mag maken en om dan United te kiezen, een club waarvan je op voorhand al weet dat het op springen staat, is niet een verstandige.. Misschien knikkeren ze hem er nu weer uit als v. Nistelrooy vervangen wordt.

Mazraoui speelde toch best aardig. Volgens mij zat die gewoon regelmatig op de bank en met Tuchel als trainer was het sowieso een zooitje met de wisselingen.

Wat Real Madrid betreft. Pure arrogantie. Ik vind Vinicius een vervelend jong op het veld, maar hij kan wel écht goed voetballen. Dit wordt gewoon een galacticos 2.0. Vinicius, Mbappe etc. zijn toch wel individuele spelers die het graag zelf willen beslissen.
De Ballon D’or is sowieso een grap. Lewandowski iemand??

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 29-10-2024 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Nu online
[...]

En Gibraltar schofferen niet?

Van de ene kant snap ik Real wel, waarom was Messi in 2023 'goed genoeg' om dat ding te winnen terwijl ie in een prutcompetitie speelt, maar Vinicius Jr nu niet terwijl ie echt super gepresteerd heeft en dat wel op structureel hoog niveau. Van de andere kant, dan maar niet komen omdat je speler niet wint is echt zielig gedrag en een grote club onwaardig.

En @Megupe weet je zeker dat je hem niet gewoon een vervelende speler vindt ipv "overrated"? Want ik zie niet echt hoe je overrated bent met 39 wedstrijden 24 goals 11 assists, op het hoogste niveau? En tis niet dat dat toevallig 1 seizoen in vorm was ofzo.
Obv van het huidige voorval vind ik hem vervelend.
Qua voetbal mist hij zoveel kansen en eigengereid. Dat laatste vinden anderen weer een kwalitiet.
Maar mocht hij wat efficiënter omgaan met kansen dan zal ik mijn overrated intrekken. Afgelopen week tegen Barça had hij nog paar mooie kansen om zeep geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Advizor schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:52:
[...]

Messi won toen het WK.
Rodri werd kampioen en won het EK.
Vinicius won de CL.

Kan er maar 1 winnen, lekker belangrijk allemaal.
Carvajal won het EK en de CL, maar dat soort spelers winnen sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bossie schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:31:
[...]

Carvajal won het EK en de CL, maar dat soort spelers winnen sowieso niet.
Carvajal die 4de word is ook echt belachelijk. Is niet eens de beste rechtsback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:35:
[...]

Carvajal die 4de word is ook echt belachelijk. Is niet eens de beste rechtsback
Mwoah, 6x de CL gewonnen, 4x kampioen, een EK, een NationsLeague, dan kun je echt wel wat. Ik kan echt niet veel backs noemen die ik beter vind dan hem.
Ben benieuwd wie jij wel beter vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
The fuck is dit nou weer bij United 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Mosin schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 21:24:
Zit ruud op de bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:48
Van de Ven huilend het veld af, sneu voor die jongen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 07:18
Ten Hag was enorm slecht als trainer bij United. De manier waarop ze opgesteld stonden werkte voor geen meter. En hij veranderde er niets aan. Om maar eens wat te noemen, Dalot stond meestal achter de linkspoot Antony aan de rechterkant en mocht niet mee opkomen waardoor Antony altijd in tweemansdekking stond en niemand ruimte voor hem maakte waardoor zijn enige uitweg was om naar binnen te draaien voor een kansloos schot of terug te tikken. Iedereen Antony uitlachen maar dit was volledig Ten Hag zijn schuld. En zo een tactische idiocie was er op zo'n beetje elke plek op het veld. Het gat tussen middenveld (welk middenveld? Ik bedoel de zes man die in een rechte lijn gingen jagen waardoor Casemiro alleen stond tegen elke counter) en verdediging van pak hem beet dertig meter bleef de afgelopen twee seizoenen het handelsmerk van Erik.

Ik ben best lang, tegen beter weten in, pro Ten Hag geweest maar hij heeft echt nul vooruitgang geboekt met een vrij goede selectie.

Ze hebben op elke positie een betere speler dan Leicester en dat betaalt zich uit in allemaal goals. Zelfs met een onervaren trainer die ze gewoon een beetje normaal opstelt. Zo zag ik net dat er twee middenvelders tussen aanval en verdediging stonden. Onvoorstelbaar als United fan wat Ruud hier doet. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 30-10-2024 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Exactor it schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 21:37:
[...]

Ten Hag was enorm slecht als trainer bij United. De manier waarop ze opgesteld stonden werkte voor geen meter. En hij veranderde er niets aan. Om maar eens wat te noemen, Dalot stond meestal achter de linkspoot Antony aan de rechterkant en mocht niet mee opkomen waardoor Antony altijd in tweemansdekking stond en niemand ruimte voor hem maakte waardoor zijn enige uitweg was om naar binnen te draaien voor een kansloos schot of terug te tikken. Iedereen Antony uitlachen maar dit was volledig Ten Hag zijn schuld. En zo een tactische idiocie was er op zo'n beetje elke plek op het veld. Het gat tussen middenveld (welk middenveld? Ik bedoel de zes man die in een rechte lijn gingen jagen waardoor Casemiro alleen stond tegen elke counter) en verdediging van pak hem beet dertig meter bleef de afgelopen twee seizoenen het handelsmerk van Erik.

Ik ben best lang, tegen beter weten in, pro Ten Hag geweest maar hij heeft echt nul vooruitgang geboekt met een vrij goede selectie.

Ze hebben op elke positie een betere speler dan Leicester en dat betaalt zich uit in allemaal goals. Zelfs met een onervaren trainer die ze gewoon een beetje normaal opstelt. Zo zag ik net dat er twee middenvelders tussen aanval en verdediging stonden. Onvoorstelbaar als United fan wat Ruud hier doet. :)
Vond hem het laatste jaar bij Ajax al matig.
Deed het goed met een goede selectie.
Maar had bij nieuwe spelers te lang nodig om erachter te komen hoe hij ze het beste kon gebruiken etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Deadsy schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 21:46:
[...]

Vond hem het laatste jaar bij Ajax al matig.
Deed het goed met een goede selectie.
Maar had bij nieuwe spelers te lang nodig om erachter te komen hoe hij ze het beste kon gebruiken etc
Hij heeft nu 630 miljoen euro uitgegeven aan spelers in 2,5 jaar. Hij werd 8e vorig seizoen en stond nu 16e bij ontslag. Slechtste trainer van united die ik in mijn leven heb meegemaakt. (groeide op met Ferguson en wist niet wat ik mee maakte met de trainers erna. Denk wel dat het dieptepunt Van Gaal was. Nog nooit in slaap gevallen bij voetbal maar Louis kreeg dat meermaals voor elkaar. Al is het wel moeilijk om de dieptepunten te benoemen. Als je nu 42 bent zijn de laatste tien jaar echt heel sneu in vergelijking met daarvoor. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
De klassieke manager rebounce, dat zie je zo vaak na een ontslag.
Daarna kunnen ze ineens wel presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs doet weer een Spurs in de beker. Eerst 2-0 voorkomen tegen Man City en dan net voor het rustsignaal de 2-1 binnenlaten. Dat gaat een zware tweede helft worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Exactor it schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 22:01:
[...]

Hij heeft nu 630 miljoen euro uitgegeven aan spelers in 2,5 jaar. Hij werd 8e vorig seizoen en stond nu 16e bij ontslag. Slechtste trainer van united die ik in mijn leven heb meegemaakt. (groeide op met Ferguson en wist niet wat ik mee maakte met de trainers erna. Denk wel dat het dieptepunt Van Gaal was. Nog nooit in slaap gevallen bij voetbal maar Louis kreeg dat meermaals voor elkaar. Al is het wel moeilijk om de dieptepunten te benoemen. Als je nu 42 bent zijn de laatste tien jaar echt heel sneu in vergelijking met daarvoor. :))
Bij Ajax was al duidelijk dat je ten Hag absoluut niet mag laten beslissen bin transfers.
En bij United hebben ze hem de credit card gegeven.

Begreep ook veel transfers niet. Alsof er geen fatsoenlijke Scouting was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 22:01:
[...]

En dan komt Ratcliff die even alles anders zou gaan doen, en zijn nieuwe managers komen dan alsnog met De Ligt Mazraoui en Zirkzee aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

gambieter schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 22:06:
Spurs doet weer een Spurs in de beker. Eerst 2-0 voorkomen tegen Man City en dan net voor het rustsignaal de 2-1 binnenlaten. Dat gaat een zware tweede helft worden...
Ze hebben het volgehouden. Pep liet Haaland op de bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 23:00:
[...]

En dan komt Ratcliff die even alles anders zou gaan doen, en zijn nieuwe managers komen dan alsnog met De Ligt Mazraoui en Zirkzee aanzetten ;)
Ik ben niet kapot van Zirkzee. Die lijkt te traag qua handelingssnelheid. De Ligt vind ik wel een goede speler. Had wat mij betreft al mogen komen voordat hij naar Juve ging. Mazraoui lijkt me een prima speler om erbij te hebben nu alle linksbacks dood lijken te zijn. Maar grappig is het wel dat er een stel extra Nederlanders bij zijn gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verrassing: Ruben Amorim wordt de nieuwe ManU coach na de internationale break.

Van Nistelrooij coach tot 10 november, daarna is zijn rol nog niet duidelijk. Amorim's eerste wedstrijd is uit naar Ipswich Town op 24 november.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 31-10-2024 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
[...]

Bij het winnen van zo'n Ballon telt niet alleen wat je prestaties geweest zijn , maar in mijn optiek ook het gedrag wat je vertoont. Bij Vinicius ontbreekt daar m.i. nogal wat aan. Zijn provocerende gedrag naar collega's, publiek etc in en buiten het veld is hopeloos. Als je alleen kijkt naar wat hij met zijn voeten doet, dan had hij wellicht dat Ballonetje in ontvangst moeten nemen. Echter door die bijkomende factoren die ik noemde is het terecht dat hij hem niet heeft gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Verbaasde mij daar ook over. Ten Hag had gewoon de pech dat MU afgelopen zondag zeker in de 1ste helft teveel kansen niet benutte. Anders hadden ze die wedstrijd ook riant gewonnen. Hij had er dan nog gewoon gezeten. De spelers mogen wat dat betreft ook wel eens in de spiegel kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
gambieter schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 12:26:
Verrassing: Ruben Amorim wordt de nieuwe ManU coach na de internationale break.

Van Nistelrooij coach tot 10 november, daarna is zijn rol nog niet duidelijk. Amorim's eerste wedstrijd is uit naar Ipswich Town op 24 november.
Zo verrassend is dit niet, werd al meteen genoemd als top kandidaat na het ontslag van Ten Hag.
Enkel raar dat die Liverpool afwees deze zomer en nu in deze puinhoop wil gaan werken. Lijkt me niet de ideale stap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:01:
Zo verrassend is dit niet, werd al meteen genoemd als top kandidaat na het ontslag van Ten Hag.
Enkel raar dat die Liverpool afwees deze zomer en nu in deze puinhoop wil gaan werken. Lijkt me niet de ideale stap.
Je bent vergeten je sarcasme-detector aan te zetten ;)

Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken