[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.317 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:04:
Tegenspeler gaat ook met zijn hoofd veel te laag
Als je met een hoog gestrekt been en de noppen vooruit een duel aangaat dan maakt het voor de kaart niet zoveel uit waar het hoofd van de tegenstander zit.

Playing in a dangerous manner

Playing in a dangerous manner is any action that, while trying to play the ball, threatens injury to someone (including the player themself) and includes preventing a nearby opponent from playing the ball for fear of injury.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Wat een begin van Liverpool en de dik verdiende voorsprong.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat moet Guardiola zich haren uit de baard trekken dat hij Cole Palmer heeft verkocht aan Chelsea, ipv een van zijn ouder wordende vedetten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
heb je wel gekeken ipv alleen een plaatje opgezocht? hij trapt gewoon naar de bal, natuurlijk komen de noppen dan omhoog en strekt zn been dan maar zn voet komt van onderen niet 'naar voren'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 08:50
Het been is letterlijk een meter hoog en hij probeert de bal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 08:50
Liverpool heer en meester trouwens. City krijgt voetballes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:42:
[...]

Het been is letterlijk een meter hoog en hij probeert de bal te spelen.
sterker nog, hij speelt de bal en daarna is er pas contact

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
City is lekker aan het uitdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:24
Als die scheids voor alles zou fluiten wat City uithaalt zou de 1e helft pas overmorgen klaar zijn.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:49:
[...]

Als die scheids voor alles zou fluiten wat City uithaalt zou de 1e helft pas overmorgen klaar zijn.
tis dus niet alleen in NL een probleem dat scheidsrechters te willekeurig zijn met kaarten geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:10
Liverpool doet zichzelf wel tekort. Ik zie City wel uit het niets de 1-1 maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:24
Sjurm schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:29:
Liverpool doet zichzelf wel tekort. Ik zie City wel uit het niets de 1-1 maken
1-1 zal nu wel niet meer gebeuren :p

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Kleine vent is het toch ook die Pep. Altijd klein in het verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
Snap niet dat Liverpool Salah nog geen verlenging tot het eind van zijn carrière heeft gedaan, die gast is nog steeds zo belangrijk . Hem laten gaan is zo jammer. Sympathieke gast ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Grindtegel schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:56:
Snap niet dat Liverpool Salah nog geen verlenging tot het eind van zijn carrière heeft gedaan, die gast is nog steeds zo belangrijk . Hem laten gaan is zo jammer. Sympathieke gast ook.
Er zijn drie oudgedienden die ze eventueel willen laten gaan. Van Dijk, Salah en … Ik denk dat ze er in ieder geval een willen laten gaan. En om eerlijk te zijn zouden ze gek zijn om Salah te laten gaan.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
hij zal de hoofdprijs wel willen in combinatie met een meerjarig contract

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:29
OMX2000 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:33:
[...]

Er zijn drie oudgedienden die ze eventueel willen laten gaan. Van Dijk, Salah en … Ik denk dat ze er in ieder geval een willen laten gaan. En om eerlijk te zijn zouden ze gek zijn om Salah te laten gaan.
Trent Alexander-Arnold is de naam die je zocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
Chelseamarre123 schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:48:
Kleine vent is het toch ook die Pep. Altijd klein in het verlies.
Om het nog mooier te maken. Hij kan met Bayern geen CL winnen, omdat hij daar niet met geld kon smijten.
Meneer wint met een fenomenale Barca selectie en een City selectie die miljarden kost. Nou, nou, fantastisch :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Mosin schreef op maandag 2 december 2024 @ 07:22:
[...]

Om het nog mooier te maken. Hij kan met Bayern geen CL winnen, omdat hij daar niet met geld kon smijten.
Meneer wint met een fenomenale Barca selectie en een City selectie die miljarden kost. Nou, nou, fantastisch :O
niet smijten, maar voor hun begrippen heeft hij bij bayern ook aardig wat geld mogen uitgeven
https://www.transfermarkt...alerie/0?station_id=74142

Bayern had toen een van de sterkste selecties van Europa en hij had daar als top trainer gewoon een CL moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
autje schreef op maandag 2 december 2024 @ 07:19:
[...]

Trent Alexander-Arnold is de naam die je zocht.
Maar die is pas 26-28 ofzo en willen ze volgens mij graag houden, alleen houdt ie zelf de boot af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Ik moest een paar keer kijken want eerst dacht ik onbesuisd inkomen, daarna dacht ik laag koppen met gevaar voor eigen leven, maar daarna zag ik dat de speler die een headkick kreeg geduwd wordt door een tegenstander en daardoor in die positie komt en die ander wil gewoon de bal wegtrappen. Gewoon zeer ongelukkig moment wat mij betreft. Tja, over de manier van inkomen van speler in wit kan je wat zeggen, maar de bal is wel op kniehoogte. De speler in zwart wordt geduwd en komt automatisch in die positie terecht en komt puur door toeval de voet tegen van speler in wit. Beetje lange uitleg misschien, maar zo zie ik het. Was geen bewuste overtreding met als doel de tegenstander pijn te doen. Onbehouwen? Ja? Gemeen? Nee. Geel? Kan hoeft niet. Rood? Verre van. Einde uitleg/rant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:29
toolkist schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:05:
[...]

Maar die is pas 26-28 ofzo en willen ze volgens mij graag houden, alleen houdt ie zelf de boot af
Aast op een transfer naar Real Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen slechte start voor Van Nistelrooij, Vardy scoort na 1 minuut tegen West Ham. Werd eerst afgekeurd wegens buitenspel, maar VAR deed zijn werk en goedgekeurd. En al een tweede kans, Vardy is echt een sluwe vos.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
gambieter schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:22:
Geen slechte start voor Van Nistelrooij, Vardy scoort na 1 minuut tegen West Ham. Werd eerst afgekeurd wegens buitenspel, maar VAR deed zijn werk en goedgekeurd. En al een tweede kans, Vardy is echt een sluwe vos.
Veel kansen al, over en weer. Denk dat het niet bij 1-0 blijft en West Ham oogt nu erg gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dingdong schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:28:
Veel kansen al, over en weer. Denk dat het niet bij 1-0 blijft en West Ham oogt nu erg gevaarlijk.
Ja, dat was bijna 2-0 en daarna bijna 1-1. Verdedigen lukt niet zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leicester nu 2-0 voor, geflatteerd, maar goed afgemaakt. West Ham een goal afgekeurd, kon het wel begrijpen maar soft. Omdat de scheids de overtreding gaf, was er niet genoeg reden om de goal toch goed te keuren; als de scheids hem gegeven had, dan had VAR hem niet afgekeurd.

Nog ruim 20 minuten te gaan, billenknijpen voor Ruudje ;)

En na een afgekeurde 3-0 (VAR, buitenspel) een fraaie counter en 3-0 door Daka. Ruud kan ademhalen!

En gelijk de 3-1, nog 6 minuten te gaan!

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 03-12-2024 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:14:
[...]

niet smijten, maar voor hun begrippen heeft hij bij bayern ook aardig wat geld mogen uitgeven
https://www.transfermarkt...alerie/0?station_id=74142

Bayern had toen een van de sterkste selecties van Europa en hij had daar als top trainer gewoon een CL moeten winnen.
Hij had als “toptrainer” best voor een CL mogen zorgen. Als je die transfers ziet dan zal Hoeness daar flink de vinger in de pap bij hebben gehad. Daar zitten een aantal Duitse spelers tussen en enkelen zijn echt goed geweest. Ik meen dat Guardiola, Neymar wou kopen, maar dat Bayern daar niet in mee ging. Hij zal dus wel tegen wat dingen zijn aangelopen, alleen mag dat ook geen excuus zijn.. Tegen de toppers in Europa ging het de hele tijd mis.

En 1 van de selecties waarmee hij een CL wint kun je onder een van de beste elftallen aller tijden scharen. Als je die weg telt blijft er een miljarden team over waar hij wat jaren voor nodig had.

Veel spelers roepen dat hij tactisch sterk is, maar krijgt ‘ie het zelfde klaargespeeld bij schubbekutteveen?
Zou hij hetzelfde met Feyenoord gedaan hebben, zoals Slot het deed? Had het wel eens willen zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 04-12-2024 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
Och och och Hertha.. Speel je zo lang met 10 man en dan geef je in de 120e minuut zo'n penalty weg ..

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
ik quote mezelf nog even, misschien dat de hoge heren van liverpool hier meelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35

Quad

Doof

Lekker potje, mooie tussenstand ook.
Blunder van de keeper bij de 3-3 door de bal te laten gaan.

Edit: Hmm dat was een duidelijke handsbal, maar de regels schrijven waarschijnlijk voor dat dit dus geen hands is?

[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 04-12-2024 22:22 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:49
Timber zijn 1e? Knap gekopt.

Trouwens jammer dat een speler van man utd nog een kijk op het leven van 1920 heeft. Op die manier help je veel spelers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:20:
Lekker potje, mooie tussenstand ook.
Blunder van de keeper bij de 3-3 door de bal te laten gaan.

Edit: Hmm dat was een duidelijke handsbal, maar de regels schrijven waarschijnlijk voor dat dit dus geen hands is?
Was geen hands, maar lichaam. Leek live ook op hands maar in herhaling duidelijk geen.

Spannende speeldag so far, Liverpool verliest punten en de rest sluipt dichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die Zinchenko laat zich de bal afpakken, houdt 2x vast, trekt shirtje en schoffelt Diallo onderuit voor hij het strafschopgebied in gaat, en kijkt dan verbaasd en boos dat hij geel krijgt. Jammer dat daar dan niet gelijk een tweede geel voor wordt gegeven. Arteta zou het hem niet verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Why Arsenal are being called 'the new Stoke City'. Iets zegt me dat de Arsenal fans hier dat geen compliment vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Merseyside derby afgelast wegens storm Darrogh (het gaat inderdaad flink tekeer), Man City kan weer niet winnen (2-2 tegen Crystal Palace) en ManU staat na 1 minuut al achter thuis tegen Forest. Zo gaag de glans van Amorim snel verbleken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Michael Antonio een zwaar auto-ongeval gehad maar is net bevestigd door West Ham dat hij niet in levensgevaar verkeerd (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:10:
Michael Antonio een zwaar auto-ongeval gehad maar is net bevestigd door West Ham dat hij niet in levensgevaar verkeerd (y)
Er zijn wel geruchten dat er iets ernstigs met zijn benen is.

Hij is wel stabiel, dat is gelukkig goed nieuws. Hij is een van de spelers van WH die ik wel graag zie spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
HollowGamer schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:21:
[...]

Er zijn wel geruchten dat er iets ernstigs met zijn benen is.

Hij is wel stabiel, dat is gelukkig goed nieuws. Hij is een van de spelers van WH die ik wel graag zie spelen.
Als ik de foto van die wagen zag is buiten levensgevaar al een hele opluchting. Misschien kan die niet meer voetballen maar hij overleeft het nog wel. En ja same, vind hem ook altijd een leuke spits die spijtig genoeg te weinig scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

gambieter schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:10:
Why Arsenal are being called 'the new Stoke City'. Iets zegt me dat de Arsenal fans hier dat geen compliment vinden :+
@gambieter Heb het net gelezen, en het komt op mij over als 1 groot compliment :9
van de 5 grote competities staat Arsenal op 1 als het gaat over doelpunten uit corners, en het schijnt heel moeilijk te verdedigen te zijn, zelfs Gary Lineker geeft een compliment, en die staat niet echt bekend als Arsenal fan, tenminste in het Wenger tijdperk 8)
kijk eens naar de uitslagen > Forest 3 - 0, Sporting 1 - 5, West Ham 2 - 5 en Man. U 2 - 0 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

gambieter schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:39:
Zo gaat de glans van Amorim snel verbleken...
@gambieter Heb je de uitslagen van zijn oude club > Sporting al eens bekeken :? nog geen wedstrijd verloren, en sinds zijn vertrek - eind november - alles verloren, Arsenal 1 - 5, Santa C. 0 - 1 en gisteren Moreirense 2 - 1 verloren :(
Toeval of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JAN-B schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:39:
@gambieter Heb het net gelezen, en het komt op mij over als 1 groot compliment :9
Het ging er me meer om dat Stoke City jarenlang een scheldwoord was voor Arsenal fans, zie 5 main reasons Arsenal and Stoke hate each other :p

Ramsey-Shawcross, Wenger die claimde dat Stoke er alleen op uit was om tegenstanders te blesseren, rugby team etc ;)
JAN-B schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:47:
@gambieter Heb je de uitslagen van zijn oude club > Sporting al eens bekeken :? nog geen wedstrijd verloren, en sinds zijn vertrek - eind november - alles verloren, Arsenal 1 - 5, Santa C. 0 - 1 en gisteren Moreirense 2 - 1 verloren :(
Toeval of niet?
Ik denk dat Amorim een goede coach is, maar of ManU de omgeving is waar hij zijn beste kant kan laten zien, ik vermoed van niet. Daar is het continu onrustig. Zo ook nu weer: Man Utd sporting director Ashworth leaves after five months. Die kwam van Newcastle, moest 5 maanden wachten voor hij aan de slag kon bij ManU, en is nu al weer weg. De Ineos operatie werkt erg goed....

[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 08-12-2024 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je weet nooit welke Spurs je tegenkomt, vandaag de goede. Na ruim 10 minuten al 2-0 voor tegen Chelsea, met hulp van Cucurella. Die gleed twee keer uit waaruit direct de goals kwamen, en toen boos op de materiaalman en zijn schoenen wisselen :p

Nu wel de fraaie 2-1 van Sancho in de 17e minuut, die kan voetballen, maakt niet uit wat Ten Hag denkt ;)

Het Spurspubliek laat zich van de slechtste kant zien en gooien van alles op het veld.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 08-12-2024 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:48:
Je weet nooit welke Spurs je tegenkomt, vandaag de goede. Na ruim 10 minuten al 2-0 voor tegen Chelsea, met hulp van Cucurella. Die gleed twee keer uit waaruit direct de goals kwamen, en toen boos op de materiaalman en zijn schoenen wisselen :p

Nu wel de fraaie 2-1 van Sancho in de 17e minuut, die kan voetballen, maakt niet uit wat Ten Hag denkt ;)

Het Spurspubliek laat zich van de slechtste kant zien en gooien van alles op het veld.
Heerlijke wedstrijd is het. Maar hoezo ga je met verkeerde schoenen op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, daar komt Caicedo weg met een roodwaardige overtreding. Zelfs geen geel :X

Als neutrale toeschouwer zit ik te genieten :)

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 08-12-2024 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Spurs fans echt degoutant. Scheids laat dit ook maar gaan. Hoop op een dikke boete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat woord moest ik opzoeken, Frans? Belachelijk dat de stewards niet ingrijpen.

Ik heb Cucurella niet meer zien uitglijden :+

Kulusevski had ook rood kunnen krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 08-12-2024 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
En 2-2 na een idiote tackle in de 16.
Wedstrijd blijft lekker zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
3-4 geworden wat een heerlijke wedstrijd. Chelsea speelt echt zo goed de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Atletico - Sevilla, wat een pot :9~ _/-\o_
Bijzonder wedstrijdverloop, maar die doelpunten zijn om te smullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Poh , fraaie goal van Duran zeg.

Musiala gedraagt zich als een klein kind na een onnodige val en scoort dan alsnog, bah :r (wel netjes afgerond)

[ Voor 64% gewijzigd door Megupe op 10-12-2024 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Megupe schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:12:
Poh , fraaie goal van Duran zeg.

Musiala gedraagt zich als een klein kind na een onnodige val en scoort dan alsnog, bah :r (wel netjes afgerond)
Op welke zender kon jij Bayern zien?
Kon ‘m nergens vinden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Mosin schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:21:
[...]

Op welke zender kon jij Bayern zien?
Kon ‘m nergens vinden 8)7
Switch, kijk vandaag ook weer op de switch. Wat een heerlijke goals komen er voorbij _/-\o_

Via de Ziggo sport app kan je alle potjes integraal zien trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Megupe schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:35:
[...]

Switch, kijk vandaag ook weer op de switch. Wat een heerlijke goals komen er voorbij _/-\o_

Via de Ziggo sport app kan je alle potjes integraal zien trouwens.
Daar dacht ik gisteren nog aan, alleen ben ik geen persoon voor dat switch kanaal :9

Dan moet ik de volgende keer maar eens even op de app kijken. Thanks :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chim0
Weet niet welke wedstrijd dit was, maar deze is om te smullen. :9~

https://www.facebook.com/reel/586984160482935

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
chim0 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 07:21:
Weet niet welke wedstrijd dit was, maar deze is om te smullen. :9~

https://www.facebook.com/reel/586984160482935
smullen is het juiste woord, al wat jaartjes terug toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 13-09 07:35
Megupe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:52:
[...]

Zeker al wat jaartjes terug. Dit was in 2018 tegen Leicester City.
Ozil was toen ook echt een geweldige speler :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Je koopt als Ziggo de rechten voor alle drie de competitie, om vervolgens de helft niet uit te zenden?

Hoe kan ik nu Chelsea kijken?

• Cariernb
HollowGamer schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:26:
Je koopt als Ziggo de rechten voor alle drie de competitie, om vervolgens de helft niet uit te zenden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67f3WQoX2VWZNxOjXXrJlt8sOa4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1bDDllIt92IW31WYIgRGrDPv.jpg?f=fotoalbum_large
Volgens Ziggo is die wedstrijd exclusief via de app te zien helaas.

• HollowGamer
  • Niet online
Cariernb schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:44:
[...]

[Afbeelding]
Volgens Ziggo is die wedstrijd exclusief via de app te zien helaas.
Thanks, maar ik heb de app (plus totaal pakket), kan nog altijd de wedstrijd niet zien.

Het staat niet tussen het overzicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
HollowGamer schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:26:

Het is Chelsea U18 met wat reserve. Zo goed als het hele team is in Londen gebleven.
Goede beslissing van Maresca.

• Cariernb
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:01:
[...]

Het is Chelsea U18 met wat reserve. Zo goed als het hele team is in Londen gebleven.
Goede beslissing van Maresca.
Hebben zij even geluk met de huidige temperatuur in Astana :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Cariernb schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:19:
[...]

Hebben zij even geluk met de huidige temperatuur in Astana :P
-18, gevoelstemperatuur -25. 9u vliegen, land dat eigelijk in Azie ligt...
Onverantwoord eigenlijk om in te voetballen.

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:25:
[...]

Er ligt meer van Kazachstan in Europa dan van Turkije.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:59
Ik ga straks Googlen waar Victoria Pilzen speelt. Maar eerst moet ik mijn ogen laten herstellen. Mount, Antony en Hojlund hun komst zorgden voor iets wat op voetbal leek (samen met Amad en Bruno die al speelden) maar dit gaat nog een lange weg worden.

Al denk ik dat Amorim een goede kerel is om door diepe dalen mee te gaan.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Lekkere blunder weer van Onana. Ongelooflijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Megupe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:52:
[...]

Cariernb schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:59:
[...]

Zeker al wat jaartjes terug. Dit was in 2018 tegen Leicester City.
Ozil was toen ook echt een geweldige speler :)
Niet eens op gelet. Dacht een recente wedstrijd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Spannende slotfase bij Liverpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Sjurm schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 17:56:
Spannende slotfase bij Liverpool
Toch nog gelijkspelletje huh. Arsenal ook al gebottled. Chelsea de lachende derde?

Morgen nog een hele mooie pot tussen City en United. Ben benieuwd beide mawh dit seizoen kan leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Atletico gedeeld koploper in LaLiga _/-\o_
Volgende week tegen de medekoploper :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Manchester derby is 1-0 voor City bij rust, niet erg verdiend. Beetje mazzel bij de goal met een van richting veranderde voorzet.

Walker probeerde een domme Hojlund rood aan te smeren, daar zou VAR wmb mogen ingrijpen en de rode kaart voor de vieze duikelaar mogen laten zijn. En dan ex-City Micah Richards zeggen "he is better than that", nou nee, dat is hij juist niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:34:
De Manchester derby is 1-0 voor City bij rust, niet erg verdiend. Beetje mazzel bij de goal met een van richting veranderde voorzet.

Walker probeerde een domme Hojlund rood aan te smeren, daaf zou VAR wmb mogen ingrijpen en de rode kaart voor de vieze duikelaar mogen laten zijn. En dan ex-City Micah Richards zeggen "he is better than that", nou nee, dat is hij juist niet.
Inderdaad echt smerig zo een kaart aannaaien.
Zag dit van de week ook bij Real. Vazquez deed hetzelfde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
Holy shit. United. 8)7

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wauw, City is het helemaal kwijt hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Er is geen woordenboek genoeg in de wereld voor de lompheid van Nunes. :X

Maak het nou maar af United..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:10
Genieten de teloorgang van City oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

LOL. Amad Diallo was ook de enige ManU speler die echt goed bezig was, maar wat een zelfdesintegratie van City en Nunes.

Haaland onzichtbaar. Ik kan hiervan genieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
gambieter schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:38:
LOL. Amad Diallo was ook de enige ManU speler die echt goed bezig was, maar wat een zelfdesintegratie van City en Nunes.

Haaland onzichtbaar. Ik kan hiervan genieten :+
Mazraoui was ook goed bezig. Voor de rest was het matigheid troef aan beide kanten.

Maar dat maakt nu niks meer uit. Arme Pep en arme Walker. *O* Ben benieuwd naar de persconferenties nu. Pep gaat weer los denk en ben benieuwd wat Amorim gaat zeggen over toekomst Rashford en Garnacho. Die twee waren er niet bij, kan zomaar einde oefening zijn na een overwinning op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Karma voor Kyle Walker :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:13

Typhone

Who Dares Wins

Exocet schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:23:
Wauw, City is het helemaal kwijt hoor
Prachtig toch. Met hun oh-zo-goede-trainer die vooral uitmuntend is in clownesk gedrag. Geef die vent Almere City en hij degradeert net zo hard als Maduro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Exactor it schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:40:
[...]
en ben benieuwd wat Amorim gaat zeggen over toekomst Rashford en Garnacho. Die twee waren er niet bij, kan zomaar einde oefening zijn na een overwinning op deze manier.
Mwah. Ze begonnen nu feitelijk met vijf verdedigers en als je die namen zag loopt het niet over van creativiteit op topniveau. Die twee heb je gewoon nodig als Man Utd zijnde. Dit zou zomaar ook een eenmalig succes kunnen zijn zoals de FA cup winst, zeker omdat City gewoon alle vertrouwen kwijt is.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 15-12-2024 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
D-e-n schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:55:
[...]

Mwah. Ze begonnen nu feitelijk met vijf verdedigers en als je die namen zag loopt het niet over van creativiteit op topniveau. Die twee heb je gewoon nodig als Man Utd zijnde. Dit zou zomaar ook een eenmalig succes kunnen zijn zoals de FA cup winst, zeker omdat City gewoon alle vertrouwen kwijt is.
Zeker. Maar dit team rende negentig minuten lang. En speelde over. Dat gaat niet helemaal goed met Rashford en Garnacho. Amorim hield het op dat ze niet in de selectie zaten om mentaliteit in het veld, op de training en buiten wedstrijden en trainingen. Best mild dus. :)

Ik hoop overigens dat het goed komt met die twee maar heb het idee dat van allebei de mentaliteit, focus en/of inzet niet in orde is. En ben daarom blij met een trainer die het aandurft ze eruit te laten. Ook als dat betekent dat je op papier een slechtere selectie hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door Exactor it op 15-12-2024 20:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
als ze zo doorgaan is welke straf ze ook krijgen voor "de 130" zowat geen straf meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:25:

@Chelseamarre123 Wat je hier schrijft klopt niet, ik corrigeer je even ;)

de wedstrijd werd niet gespeeld in Astana, het stadion wordt verbouwd, maar in Almaty > 1000 Km zuidelijker, en bovendien was het tijdens de wedstrijd min 10 of elf, gevoelstemperatuur min 14, dus zeker geen min 18.
In Azie klopt weer wel, een paar 100 Km van China >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ik lees net dat Mudryk gepakt is bij een dopingtest. Hoe matig zou die jongen zijn geweest zonder hulpmiddelen?

https://www.chelseafc.com...statement-mykhailo-mudryk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:21:
Ik lees net dat Mudryk gepakt is bij een dopingtest. Hoe matig zou die jongen zijn geweest zonder hulpmiddelen?

Vertel. Wat is er gevonden en hoe vaak is hij al getest dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Exactor it schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:21:

Is nog maar af te wachten wat het product was en in welke hoeveelheid.
Ik keur doping absoluut niet goed maar kan ook zomaar een vervuild voedingsproduct zijn wat in zijn lichaam is gekomen. In het wielrennen zijn er wel meerdere zo betrapt geweest en zo een lange procedureslag begonnen om dit te kunnen bewijzen.

Reactie Mudryk zelf:
I can confirm that I have been notified that a sample I provided to The FA contained a banned substance.

This has come as a complete shock as I have never knowingly used any banned substances or broken any rules, and am working closely with my team to investigate how this could have happened.

I know that I have not done anything wrong and remain hopeful that I will be back on the pitch soon. I cannot say any more now due to the confidentiality of the process, but I will as soon as I can

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:10:
[...]

Is nog maar af te wachten wat het product was en in welke hoeveelheid.
Ik keur doping absoluut niet goed maar kan ook zomaar een vervuild voedingsproduct zijn wat in zijn lichaam is gekomen. In het wielrennen zijn er wel meerdere zo betrapt geweest en zo een lange procedureslag begonnen om dit te kunnen bewijzen.

Reactie Mudryk zelf:

[...]
Ik moet de eerste sporter, die niet slaagde voor een dopingtest, nog zien die meteen zei dat het terecht was. Maar laten we hopen voor hem dat het allemaal meevalt na de tweede ronde.

Edit: Melodinum zegt the Athletic. Dat schijnt iets te doen met je herstel.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 17-12-2024 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Exactor it schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:42:
[...]

Ik moet de eerste sporter, die niet slaagde voor een dopingtest, nog zien die meteen zei dat het terecht was. Maar laten we hopen voor hem dat het allemaal meevalt na de tweede ronde.

Edit: Melodinum zegt the Athletic. Dat schijnt iets te doen met je herstel.
Dan vrees ik het ergste voor hem als het dit product is. Typisch Rusisch/Oekraïens goedje als je ziet wie er allemaal mee gepakt werd.
Idioot als het klopt
https://en.wikipedia.org/wiki/Meldonium#Affected_athletes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:32:
[...]

Dan vrees ik het ergste voor hem als het dit product is. Typisch Rusisch/Oekraïens goedje als je ziet wie er allemaal mee gepakt werd.
Idioot als het klopt
https://en.wikipedia.org/wiki/Meldonium#Affected_athletes
Dat dacht ik ook toen ik het las. En vooral sneu voor die kerel en tegelijk vrij dom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Echt een verbetering bij Utd, die Amorim ;)

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:42:
Echt een verbetering bij Utd, die Amorim ;)
Het kan nog..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Spurs naar halve finales zo, straks winnen ze nog een beker. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 06:44:
Spurs naar halve finales zo, straks winnen ze nog een beker. :9~
Blijkbaar wint Postecoglou in z'n 2e seizoen wel vaker een beker/andere prijs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjurm
City is het wel helemaal kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Mogen nog tegen Everton en Leicester voor het eind van het jaar. Gaat hem ook niet worden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35

Quad

Doof

Doen die spelers aan werkweigering om Guardiola eruit te krijgen of?

Dit kan toch niet zo'n reeks met spelers van dit kaliber?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Clubs in de regio Manchester die het best in vorm zijn over de laatste 5 wedstrijden: Stockport en Salford City.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik zie net dat United ook al weer dik achter staat thuis tegen Bournemouth. Maar als je ook die opstelling ziet met in de praktijk vijf verdedigers is het op papier ook niet veel soeps toch? Die Amorim is wellicht ook meer een "one trick pony"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:22:
[...]

Mogen nog tegen Everton en Leicester voor het eind van het jaar. Gaat hem ook niet worden.
Leicester verliest zelfs kansloos van de Wolves, daar gaat City echt geen problemen mee hebben. Blijkbaar wil van Nistelrooij lekker aanvallend spelen met Leicester alleen kunnen ze dat helemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Navas komt erin bij Real - Sevilla krijgt staande ovatie van heel het stadion. Geweldige clubspeler. Mooi om te zien!
Pagina: 1 ... 11 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken