[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.321 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:47
D-e-n schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:47:
Ik zie net dat United ook al weer dik achter staat thuis tegen Bournemouth. Maar als je ook die opstelling ziet met in de praktijk vijf verdedigers is het op papier ook niet veel soeps toch? Die Amorim is wellicht ook meer een "one trick pony"?
Geen verrassing te noemen toch. Het overgrote deel van de wedstrijden bij Sporting hanteerde hij een 3-4-3.

Wat dat betreft was het vrij duidelijk wat je in huis haalt.

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:49

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Best een goede week voor Arsenal :9
van Crystal Palace gewonnen met 8 - 3,
de Manchesters verliezen en Chelsea speelt gelijk.
Als Liverpool nu ook zou verliezen, maar zie net 0 - 1 staan :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:41
sjufke schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:02:
[...]

Geen verrassing te noemen toch. Het overgrote deel van de wedstrijden bij Sporting hanteerde hij een 3-4-3.

Wat dat betreft was het vrij duidelijk wat je in huis haalt.
Maar ik vind het dus raar dat zowel trainer als directie daar niet van te voren over nadenkt. Ik vond dat bij Feyenoord ook en hier dus al helemaal: je kunt als trainer een systeem willen spelen maar je moet er wel de spelers voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:10
Leuke eerste helft bij Tottenham - Liverpool, 4 goals en allemaal goede goals. Liverpool speelt wel weer echt goed, poh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:55

OMX2000

By any means necessary...

Sjurm schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:22:
Leuke eerste helft bij Tottenham - Liverpool, 4 goals en allemaal goede goals. Liverpool speelt wel weer echt goed, poh
Bizarre intensiteit weer.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Hulde aan Slot. Was ervan overtuigd dat dit een overgangsseizoen zou worden om de spelers en staf te leren kennen. Maar niks daarvan tot nu toe. Alhoewel ik mij afvraag hoe ene J. Klopp hier naar kijkt. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
En ze blijven maar gaan. Het gaat zo makkelijk allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Sjurm schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:49:
[...]

En ze blijven maar gaan. Het gaat zo makkelijk allemaal
Ff aan Slot vragen of hij wat van die thee naar Feyenoord wil sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Maarten_E schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:46:
Hulde aan Slot. Was ervan overtuigd dat dit een overgangsseizoen zou worden om de spelers en staf te leren kennen. Maar niks daarvan tot nu toe. Alhoewel ik mij afvraag hoe ene J. Klopp hier naar kijkt. ;)
Dunno. Ik denk dat Guardiola zich daar meer over opwindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Wat een spelverloop bij Tottenham - Liverpool.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:51

Quad

Doof

De wedstrijd is het bijna waard om het 90 minuten terug te kijken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ook alleen maar goals uit open spel (als ik goed heb opgelet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 22 december 2024 @ 19:12:
Wat een spelverloop bij Tottenham - Liverpool.
Denk dat we Liverpool al mogen feliciteren. Ze spelen zo geweldig.

Wij gisteren ook, maar we zijn echt nog te wisselvallig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De eerste wedstrijd van een druk kerstprogramma in de PL is City-Everton. De eerste 20 minuten City ouderwets oppermachtig, Everton komt er niet uit en Bernardo Silva de 1-0, met een beetje mazzel met de lichte aanraking door Brathwaite waardoor het een beetje spin kreeg.

Daarna zakken ze wat in, geen 2-0 en Everton komt in het spel. Afwachtend verdedigen en een misser van Akanji, en een fraaie 1-1 van Ndiaye. En weg is het zelfvertrouwen.

Edit: en dan een pingel voor City, Pickford stopt het schot van Haaland en bij de rebound staat Haaland buitenspel. Het is bijna een tragikomedie.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 26-12-2024 14:43 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mORgaCz_sWK9YqcRHmvTol1yASI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fce0feu1rg8mzgQ3p3i8IYkr.jpg?f=fotoalbum_large
NLZiet heeft de boel goed voor elkaar, volgens mij zijn Everton en City al bezig. En verkeerd City niet in topvorm.

PVOutput☀️

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op donderdag 26 december 2024 @ 15:18:
[Afbeelding]
NLZiet heeft de boel goed voor elkaar, volgens mij zijn Everton en City al bezig. En verkeerd City niet in topvorm.
Zie hierboven, ze zijn al in de 6e minuut van de blessuretijd ;)

Edit: 1-1, afgelopen. En volledig verdiend voor Everton, ze hadden zelfs kansen op de winst.

Ik heb een hekel aan Pickford, maar hier was hij de held.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 26-12-2024 15:25 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad

Quad

Doof

gambieter schreef op donderdag 26 december 2024 @ 15:24:
[...]

Zie hierboven, ze zijn al in de 6e minuut van de blessuretijd ;)

Edit: 1-1, afgelopen. En volledig verdiend voor Everton, ze hadden zelfs kansen op de winst.

Ik heb een hekel aan Pickford, maar hier was hij de held.
Ik vraag mij echt af of de spelers het bewust doen, niet willen of kunnen winnen. Alsof ze Guardiola naar buiten willen werken.

Ik heb zelden een dergelijk desastreuze reeks van een topclub gezien als van City. Dit houdt je gewoon niet voor mogelijk.

Straks krijg je wedstrijden waarbij winst City een hogere quotering gaat krijgen dan verlies binnen de Premier League tegen het "rechterrijtje".

PVOutput☀️

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Everton liet op het eind flinke mogelijkheden liggen op een scoringskans. Vier tegen twee o.a. zeer slecht uitgespeeld.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Quad schreef op donderdag 26 december 2024 @ 15:18:
[Afbeelding]
Viaplay heeft reclames op youtube met daarin "Liverpool met Slot maakt kans op de titel, maar de strijd met Pep's City is bloedstollend spannend" oid, duidelijk voor het seizoen gemaakt en niet aangepast.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fulham als reuzendoder en het niet-spannend maken. Maar Chelsea moet het nog teveel van Palmer hebben, en Fulham 2x in het laatste kwartier. Hun eerste winst bij Chelsea in de PL.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
gambieter schreef op donderdag 26 december 2024 @ 18:09:
Fulham als reuzendoder en het niet-spannend maken. Maar Chelsea moet het nog teveel van Palmer hebben, en Fulham 2x in het laatste kwartier. Hun eerste winst bij Chelsea in de PL.
Dik verdiende zege van Fulham. Weet niet wat ze aan het doen waren bij Chelsea maar was echt heel matig vandaag.
Slecht wisselbeleid van Maresca ook door enkel Nkunku te brengen.

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 13-09 07:35
Chelseamarre123 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 18:28:
[...]

Dik verdiende zege van Fulham. Weet niet wat ze aan het doen waren bij Chelsea maar was echt heel matig vandaag.
Volkomen mee eens. Ik ben benieuwd wat Liverpool vanavond doet, want op deze manier kunnen ze aardig wat punten uitlopen, zeker met nog twee wedstrijden te spelen in het achterhoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Kijken of Wolves die andere club uit Manchester nog een tikje kan geven. Rode kaart voor Fernandes.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 18:28:
Ik had alleen fragmenten gezien, kon dus niet zeggen of het verdiend was. De goal van Palmer was fraai, maar wat die Pedro Neto doet, die is nog erger dan Cucurella. Compleet zot, dat rollen bij de eerste goal van Fulham.

En 1-0 voor Wolves. Ik kan de klachten van Onana wel begrijpen. Dom dom van Bruno Fernandes. Kom terug, ETH, alles is vergeven :+

• HollowGamer
  • Niet online
Zo grappig dat je een beeld hebt van een commentator, en hem dan voor het eerst ziet. Vind het wel een goede commentator (Tom Copier).

Nu a.u.b. Liverpool ook punten laten liggen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Juweeltje van Gakpo.

Liverpool wint en breidt voorsprong uit.

Is Slot nog altijd de best debuterende manager ooit in de PL?

En Salah moeten ze levenslang vastleggen, zo belangrijk voor het team..

[ Voor 82% gewijzigd door Quad op 26-12-2024 23:01 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op donderdag 26 december 2024 @ 20:35:
Zo grappig dat je een beeld hebt van een commentator, en hem dan voor het eerst ziet. Vind het wel een goede commentator (Tom Copier).

Nu a.u.b. Liverpool ook punten laten liggen. :)
Ik vond Melchiot in de studio na Liverpool-Leicester ook wel een verademing tov de gebruikelijke nitwits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 00:35:
[...]

Ik vond Melchiot in de studio na Liverpool-Leicester ook wel een verademing tov de gebruikelijke nitwits.
Je bedoelt die lid is van de Liverpool fanclub? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 01:27:
[...]

Je bedoelt die lid is van de Liverpool fanclub? :+
Er zijn momenteel nou niet echt redenen om negatief te zijn over Liverpool, lijkt me zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Die rechtstreekse corner van Wolves tegen United was toch gewoon een fout op Onana?
Ongelooflijk dat die niet werd afgekeurd, 2 spelers zetten een blok op de keeper

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:41
gambieter schreef op donderdag 26 december 2024 @ 19:50:
[...]
Kom terug, ETH, alles is vergeven :+
Ik "gun" Ten Hag dit wel. Man. Utd maakt gewoon weer dezelfde fout: weer een nieuwe manager die alles overhoop gooit, ditmaal moet het hele systeem ook nog op de schop, halverwege het seizoen zonder de geschikte spelers voor dat systeem.

Ten Hag is een prima trainer maar ze hadden hem beter een deugdelijke scouting kunnen geven want kopen is duidelijk niet zijn sterkste punt.

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 27-12-2024 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:15:
Die rechtstreekse corner van Wolves tegen United was toch gewoon een fout op Onana?
Ongelooflijk dat die niet werd afgekeurd, 2 spelers zetten een blok op de keeper
Tja, de meeste goals uit corners van Arsenal dit seizoen zijn vergelijkbaar. Ik denk dat daar inderdaad meer op gelet moet gaan worden.

Maar ook verdedigers en keepers moeten hier beter mee om leren gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

D-e-n schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:34:
[...]

Ik "gun" Ten Hag dit wel. Man. Utd maakt gewoon weer dezelfde fout: weer een nieuwe manager die alles overhoop gooit, ditmaal moet het hele systeem ook nog op de schop, halverwege het seizoen zonder de geschikte spelers voor dat systeem.

Ten Hag is een prima trainer maar ze hadden hem beter een deugdelijke scouting kunnen geven want kopen is duidelijk niet zijn sterkste punt.
Hij had naar van Gaal moeten luisteren ;)

Ik heb niks met ten Hag, ik vind hem niet bepaald sympathiek. Ook hoe hij over de prestaties sprak van Slot bij Feyenoord, en dat Slot het makkelijk zou krijgen dan hij.

Het is vast geen slechte trainer. Maar ik heb hem ook in de tijd bij Ajax nooit “geniaal” gevonden. En als ik me goed herinner waren de Ajacieden ook niet blij met hem.

Staat hij in de top 5 beste Nederlandse trainers? Dat lijkt me niet.

Anywayz, genoeg azijn… Echt wel mooi dat van Nistelrooy positief is over de ontwikkeling van Gakpo en die “link up” na de wedstrijd was nice.

We mogen ook echt wel trots zijn op Gakpo, Gravenberch, van Dijk, Slot en van Nistelrooy. Dat doet ons hier in Nederland allemaal goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OMX2000 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:18:
We mogen ook echt wel trots zijn op Gakpo, Gravenberch, van Dijk, Slot en van Nistelrooy. Dat doet ons hier in Nederland allemaal goed!
Haal van Nistelrooij maar uit dat lijstje. Die presteert niet en ligt er binnen een paar maanden weer uit.
4 punten uit 5, dat is hetzelfde gemiddelde als de vorige trainer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

toolkist schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 19:54:
[...]

Haal van Nistelrooij maar uit dat lijstje. Die presteert niet en ligt er binnen een paar maanden weer uit.
Morgen tegen City kan ie het ff goedmaken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 19:54:
[...]

Nogal streng na 5 wedstrijden tegen toch wel sterke tegenstanders. Enkel tegen Wolves zwaar onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:12:
[...]

Nogal streng na 5 wedstrijden tegen toch wel sterke tegenstanders. Enkel tegen Wolves zwaar onderuit
Valt alles mee met zware tegenstanders. Dit is gewoon doorsnee PL met 1 topploeg, 1x subtop, 1x middenmoot, 1x net boven de streep en 1 echte degradatiekandidaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
OMX2000 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 20:04:
[...]

Morgen tegen City kan ie het ff goedmaken ;)
Helaas! Mooi voor Savinho goal en assist.

Innimini lichtpuntje al heb ik de titel opgegeven, maar hopelijk wel CL. Besef dat we pas op de helft zijn, kan nog van alles gebeuren maar zo'n verval is wel ongekend. Nooit gedacht dat zoiets kon gebeuren. Misschien toch tijd voor Pep om afscheid te nemen. Arne kom! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Pfff Salah kunnen ze bij Liverpool toch niet laten gaan? Hij staat weer bizar goed te spelen.

Trent wil weg. Kun je van Dijk nog houden, en weer dooor 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
OMX2000 schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:14:
Pfff Salah kunnen ze bij Liverpool toch niet laten gaan? Hij staat weer bizar goed te spelen.
Ik begrijp er ook niks van, Salah laten gaan zou zo oerdom zijn, wat een schitterende voetballer en altijd goedlachs (ook al zit het nu mee natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Grindtegel schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:24:
[...]

Ik begrijp er ook niks van, Salah laten gaan zou zo oerdom zijn, wat een schitterende voetballer en altijd goedlachs (ook al zit het nu mee natuurlijk).
Of langs andere kant ook fantastische manier om je carrière bij Liverpool te eindigen met een absoluut hoogtepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:37:
[...]

Valt alles mee met zware tegenstanders. Dit is gewoon doorsnee PL met 1 topploeg, 1x subtop, 1x middenmoot, 1x net boven de streep en 1 echte degradatiekandidaat.
Brentford verlies, was hij er pas 1 dag dus kun je hem niet aanrekenen.
West ham winst
Brighton gelijk
Newcastle, Wolves, Liverpool, City verlies.

Voor iemand die in een degradatieteam instapt in de drukke maand december is het sowieso niet eenvoudig. Van de verliespartijen vind ik dat ze enkel tegen Wolves beter hadden kunnen doen.

Leicester heeft ook gewoon geen goede selectie en staat waar het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 30 december 2024 @ 10:29:
[...]

Brentford verlies, was hij er pas 1 dag dus kun je hem niet aanrekenen.
West ham winst
Brighton gelijk
Newcastle, Wolves, Liverpool, City verlies.

Voor iemand die in een degradatieteam instapt in de drukke maand december is het sowieso niet eenvoudig. Van de verliespartijen vind ik dat ze enkel tegen Wolves beter hadden kunnen doen.

Leicester heeft ook gewoon geen goede selectie en staat waar het hoort.
ik had Brentford niet meegeteld. en verder, hij is gehaald om betere resultaten te halen dan zn voorganger, dat gebeurt gewoon niet. ik zeg niet dat dat aan hem ligt, maar wel dat het bestuur van Leicester zo irreeel denkt dat er meer uit deze selectie te halen is. en dat als ze zo denken en het niet gebeurt, Van Nistelrooij ook zo weer ontslagen wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Scorebord journalistiek. De 0-2 voor City was geflatteerd, Leicester heeft zat kansen gehad. Het is geen Frank de Boer, even een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Chelsea meteen achter na een lachwekkende penalty. Keeper komt uit maar raakt aanvaller niet die gretig valt. Var besluit niet in te grijpen en de penalty te laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
ManU gaat weer ouderwets , alle aankopen van Ten Hag zijn ook zo schandalig slecht en dan doet Anthony nog niet eens mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 30 december 2024 @ 11:29:
Scorebord journalistiek. De 0-2 voor City was geflatteerd, Leicester heeft zat kansen gehad. Het is geen Frank de Boer, even een kans geven.
Heeft heel weinig met scorebord journalistiek te maken. Tegen City nu 1 redelijk goede wedstrijd, de rest was drama. Ze wonnen dan bv wel van West Ham, maar dat was echt meer geluk dan wijsheid. Ze hadden toen met rust ook 1-4 achter kunnen staan en dat was qua spelbeeld echt niet vreemd geweest.
Van Nistelrooij probeert nu gewoon een speelwijze erin te krijgen die 100% niet gaat werken bij een nr 1 degradatie kandidaat. Naïeve Nederlandse speelwijze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Grindtegel schreef op maandag 30 december 2024 @ 21:23:
ManU gaat weer ouderwets , alle aankopen van Ten Hag zijn ook zo schandalig slecht en dan doet Anthony nog niet eens mee...
Die tactiek helpt ook niet bepaald, dat hebben de wedstrijden tot nu toe wel laten zien. Maar vooral eigenwijs blijven en niet aanpassen.
En dan dachten Feyenoord supporters dat Priske eigenwijs was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
toolkist schreef op maandag 30 december 2024 @ 21:28:
[...]
Van Nistelrooij probeert nu gewoon een speelwijze erin te krijgen die 100% niet gaat werken bij een nr 1 degradatie kandidaat. Naïeve Nederlandse speelwijze.
Ik noem dat toch een Frank de Boertje hoor, zie Crystal Palace in 2017 (en Inter in 2016). Vergeten dat je materiaal de taktiek en speelwijze bepalen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op maandag 30 december 2024 @ 21:44:
[...]

Ik noem dat toch een Frank de Boertje hoor, zie Crystal Palace in 2017 (en Inter in 2016). Vergeten dat je materiaal de taktiek en speelwijze bepalen.
Niet alleen een Frank de Boertje. Zie ten Hag bij Utd, of nu van Nistelrooij dus. Die met Leicester aanvallend(er) wil gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Waarom krijgt Gusto nou weer geel omdat er een irritant mannetje van Ipswich zo nodig de bal wil knuffelen nadat ie gevallen is?
En nou Colwill geel omdat ie boos is dat ie in z'n gezicht geraakt wordt... Rare beslissingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 30 december 2024 @ 22:36:
Waarom krijgt Gusto nou weer geel omdat er een irritant mannetje van Ipswich zo nodig de bal wil knuffelen nadat ie gevallen is?
En nou Colwill geel omdat ie boos is dat ie in z'n gezicht geraakt wordt... Rare beslissingen
Dan nog moeten beide slimmer zijn en geen domme kaart pakken. Chelsea pakt echt veel te makkelijk geel dit seizoen.

Edit: en daar heb je de volgende Enzo die in minuut 94 bij een 2-0 achterstand geel pakt en geel geschorst is volgende wedstrijd |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Chelseamarre123 op 30-12-2024 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Dat manchester kunnen voetballen wat ze willen, scoren ho maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 30 december 2024 @ 22:37:
[...]

Dan nog moeten beide slimmer zijn en geen domme kaart pakken. Chelsea pakt echt veel te makkelijk geel dit seizoen.

Edit: en daar heb je de volgende Enzo die in minuut 94 bij een 2-0 achterstand geel pakt en geel geschorst is volgende wedstrijd |:(
Ik blijf het een kromme regel vinden dat er 1 die gaat uitlokken uiteindelijk de ander ook geel aansmeert (die ie zelf sowieso gehad zou hebben) en ze per saldo allebei even hard gestraft worden. Daar moet echt iets bij komen, groene kaart desnoods, bal vasthouden/wegschieten is 5 minuten naar de kant ofzo. Dan kan ie daarna ook nog geel krijgen voor het ruziën en wordt de uitlokker dus gewoon harder gestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
toolkist schreef op maandag 30 december 2024 @ 22:06:
[...]

Niet alleen een Frank de Boertje. Zie ten Hag bij Utd, of nu van Nistelrooij dus. Die met Leicester aanvallend(er) wil gaan spelen.
Of de nieuwe trainer van United. Gisteren op z’n hurken langs de lijn. Wanhoop nabij. Goeie man had nooit zo vroeg in het seizoen moeten instappen, wat ie zelf ook wilde.

Blijft fascinerend als spelers zelfs de basis vaardigheden compleet verliezen, zelfs als je een prijskaartje van 40 of 50 miljoen hebt. Een trainer kan het verschil maken, maar tot nu toe niet onder de indruk van Amorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:33:
[...]

Of de nieuwe trainer van United. Gisteren op z’n hurken langs de lijn. Wanhoop nabij. Goeie man had nooit zo vroeg in het seizoen moeten instappen, wat ie zelf ook wilde.

Blijft fascinerend als spelers zelfs de basis vaardigheden compleet verliezen, zelfs als je een prijskaartje van 40 of 50 miljoen hebt. Een trainer kan het verschil maken, maar tot nu toe niet onder de indruk van Amorin.
Yup, United wilde per se dat hij nu al kwam. Dan moet het geld wel erg goed geweest zijn tov wat Sporting betaalde, want hij werd toch wel als de meest veelbelovende trainer in Europa geplugd door diverse media dus in de zomer had ie alsnog prima naar een mooie goedbetalende club kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
loekf2 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:33:
[...]

Ben er van overtuigd dat Ten Hag zich zit te verkneukelen als hij de resultaten van MU ziet. Clubs denken altijd dat een nieuwe trainer de ultime oplossing is, maar alsof je een zinkend schip kan redden door er een andere vlag op te zetten....Neen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RCBL schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:32:
Ben er van overtuigd dat Ten Hag zich zit te verkneukelen als hij de resultaten van MU ziet. Clubs denken altijd dat een nieuwe trainer de ultime oplossing is, maar alsof je een zinkend schip kan redden door er een andere vlag op te zetten....Neen dus.
Het zijn de aankopen van Ten Hag... Zirkzee, serieus?

Maar goed, Eriksen en Casemiro samen? Twee standbeelden. Die zijn gewoon te traag. En dat is Amorim te verwijten.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 31-12-2024 12:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:44:
[...]

Het zijn de aankopen van Ten Hag... Zirkzee, serieus?

Maar goed, Eriksen en Casemiro samen? Twee standbeelden. Die zijn gewoon te traag. En dat is Amorim te verwijten.
Volgens mij afgelopen zomer niet per se. Toen hadden ze tenslotte de nieuwe structuur al staan. Heb zelfs berichten gelezen dat Ten Hag Zirkzee eigenlijk helemaal niet wilde hebben.

Maar goed, wat dan ook waar/niet waar zou zijn wat dat betreft, de grote verlosser Wayne Rooney is net beschikbaar gekomen :+ :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
RCBL schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:32:
[...]

Farioli laat bij Ajax zien dat de trainer wel degelijk een verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:09:
[...]

Farioli laat bij Ajax zien dat de trainer wel degelijk een verschil maakt.
Farioli is niet halverwege ingestapt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:34:
[...]

Farioli is niet halverwege ingestapt.
Als je een trainer halverwege laat instappen moet je een bepaald type hebben die snel ingrijpt, de defensie dicht metselt en dingen simpel houdt omdat je geen voorbereiding doet. Dat is dus niet een type Amorin.

Dat wordt nog wat tegen Liverpool, als Salah het op z’n heupen krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ben ik nu de enige die zo verbaasd is dat Nottingham 2e staat :?
wel knap hoor, maar morgen staat Arsenal uiteraard weer 2e :P
Nou, 6 punten achter Liverpool + 1 inhaal wedstrijd, dat lopen ze niet meer in, denk ik;

een half jaar geleden, die Top 7 lijstjes, iedereen (ook ik) zette Man. United en Spurs erin, die staan nu 14 en 11 :(
maar ja, wie verwacht nu Nottingham en Bournemouth in de top 7?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://x.com/PremSportsTV/status/1875297907236106346

Vinicius Jr is weer eens dom, krijgt rood en wil de scheidsrechter aanvliegen. Denkt blijkbaar nog steeds dat hij de beste speler ter wereld is en iedereen voor hem moet knielen.

Helaas heeft Real in de blessuretijd toch nog gewonnen. Die club mag van mij zo vaak mogelijk verliezen.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 03-01-2025 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:39:
Denkt blijkbaar nog steeds dat hij de beste speler ter wereld is
Dat is geen vreemde gedachtenkronkel. Het is hem vrij recent verteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36

Vinicius Jr is weer eens dom, krijgt rood en wil de scheidsrechter aanvliegen. Denkt blijkbaar nog steeds dat hij de beste speler ter wereld is en iedereen voor hem moet knielen.

Helaas heeft Real in de blessuretijd toch nog gewonnen. Die club mag van mij zo vaak mogelijk verliezen.
Misschien kan papa hem eens kalmeren _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9Z5I0WPmKQgo0qnvkPvgw2rdDY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dyC7LWNLcC6gxyJbzji0OBzT.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
loekf2 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 17:37:
[...]

Als je een trainer halverwege laat instappen moet je een bepaald type hebben die snel ingrijpt, de defensie dicht metselt en dingen simpel houdt omdat je geen voorbereiding doet. Dat is dus niet een type Amorin.

Dat wordt nog wat tegen Liverpool, als Salah het op z’n heupen krijgt.
Problemen zit hem niet echt in de verdediging volgens mij . Het zit hem in het middenveld en de aanval. Bijna elke bal naar voren zijn ze kwijt, je verdedigt je dan een ongeluk.
Gewoon te matige spelers.
Kan je elke trainer er neerzetten, dat wordt moeilijk anders dan.

Rashford heeft zijn tijd gehad, de spitsen zijn te matig, waarbij ik Zirkzee gewoon een slapzak vind.
Bruno Fernándes is ook minder geworden en laat het niet elke wedstrijd meer zien.
Wie staat er rechtsvoor? Zou het niet meer weten.
Oh ja en mc tominay wegdoen... Ook zo onnozel.
Die maakte soms nog een verschil.

Verder vind ik de Ligt overrated maar enfin, het is niet echt de verdediging, zie ook doelsaldo.

Kortom, hopeloos, ten Hag had vnl oog voor zijn oude voetbal vriendjes van Ajax destijds. Dat team was goed destijds, maar wel dan compleet met iedereen erbij , met Frenkie etc..
Eigenlijk kan je stellen dat ten Hag het daar niet goed genoeg heeft gedaan.

Manchester moet morgen uitkijken dat het geen afstraffing krijgt.
Oh en Liverpool.... Zonder Salah een stuk minder... Snel vastleggen die man zou ik zeggen

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 04-01-2025 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

Ik zou graag willen zeggen dat hij het weer gaat gooien op iets dat helemaal niet is gebeurd of niet zo groot als hij doet vermoeden, om zo zijn gedrag goed te praten. Niet dat ik het goedpraat dat het gebeurt (ik haat het - stadionverbod vind ik goede straf), maar hij speelt tel makkelijk dat hij slachtoffer is van mensen of dat zijn genie niet begrepen wordt. Dat mensen boos op je worden voor het rollen en het kaarten aannaaien, is misschien toch begrijpelijk?

Het probleem is ook dat hij omringt wordt door mensen die hem geweldig vinden. Heb recentelijk ook RM en Barca gezien, de arrogantie van beide teams ('kijk ons hoe goed we zijn') en iedereen is tegen ons, was genoeg reden om voor mij voorlopig geen La Liga meer te kijken. :)

[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 04-01-2025 12:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Premier League is ook weer ouderwets,
Spurs verliezen thuis, en Chelsea speelt gelijk ;)
Oh ja, Haaland scoort 2x....

Ook Arsenal weer ouderwets, Arteta heel kwaad op de arbitrage, makkelijk gegeven penalty, volgens mij per ongeluk tegen iemand aan gekopt en 2 punten kwijt :(

[ Voor 24% gewijzigd door JAN-B op 05-01-2025 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Is Jaap Stam (alweer) ziek? Schakel net pas in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Mosin schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 08:03:

Misschien kan papa hem eens kalmeren _O-

[Afbeelding]
Wie is papa :?
(ik herken hem niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zondag 5 januari 2025 @ 17:09:
Is Jaap Stam (alweer) ziek? Schakel net pas in.
Bij welke club speelt die tegenwoordig :? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU is niet slechter dan Liverpool, en heeft ook kansen. Dat zegt meer over Liverpool :p

Trent A-A is erg slecht, waardeloos als verdediger.

Edit: En ja hoor, geknoei aan de TAA kant en ManU op voorsprong.

Edit2: Gakpo 1-1

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 05-01-2025 18:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:02
Gakpo is dit seizoen echt een grote meneer aan het worden.

Mooi om te zien dat hij elk seizoen weer beter wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Weer De Ligt met zo'n actie, pff.

Mooi weer +1 voor Salah

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was pech voor De Ligt, maar niets aan te doen. De 0-1 was een wekker voor Liverpool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:23

Agent47

I always close my contracts.

De ligt heeft wel veel pech hè met penalties tegen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bam, de 2-2. Beetje onverwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat laten die spelers van Utd zich kennen zeg. Ze kunnen dus wel lopen als ze willen, ze verrekken het alleen zowat elke wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tjeezus, Maguire heeft de 2-3 op zijn schoen, en knalt hem over. Het blijft een miskoop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:02
Jammer dat Liverpool niet uitloopt maar een leuke pot voetbal op de zondag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Bizar dat er na de 2-2 niet nog aan een van beide kanten een klutsgoal viel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:00
gambieter schreef op zondag 5 januari 2025 @ 19:27:
Tjeezus, Maguire heeft de 2-3 op zijn schoen, en knalt hem over. Het blijft een miskoop :+
Je bedoelt de kans waarbij Zirkzee buitenspel stond en een hobbelbal achter Maguire gaf? (was niet achter hem maar het was echt een klote pass. Geef hem gewoon strak over de grond...)

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 05-01-2025 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op zondag 5 januari 2025 @ 17:49:
[...]

Bij welke club speelt die tegenwoordig :? :9
Viaplay, in de zaal. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Focus89
  • Registratie: December 2023
gambieter schreef op zondag 5 januari 2025 @ 19:27:
Die bal stuiterde op toen Maguire schoot. Komt zeer ongelukkig over, maar hier kan hij weinig aan doen. Zirkzee gaf alles behalve een strakke bal.
Maguire is geen miskoop, maar er is gewoon teveel voor betaald na zijn succes bij Leicester.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Goede uitkomst opzicht nog voor ons. Al was het mooier geweest als Man Utd had gewonnen. :)

Zirkzee totaal geen vertrouwen meer, dus wil hem niet negatief beoordelen. De manager wel, want hij heeft twee spitsen, en beide doen het niet super. Dus slim is het niet.

Bruno Fernandes blijft een top aanvoerder, en de rest deed het ook goed. Maguire is zichzelf, en daar is alles wel mee gezegd.

Ik haat Nunez, wat een vervelende speler blijft dat, en nu is hij ook weer geschorst voor de volgende wedstrijd. Zou hem als Liverpool bij een goed bod laten gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
Nunez had rood moet krijgen voor die charge op De Ligt overigens. Keek hem aan voor de beuk. Nul intentie om de bal te spelen. Als we het over miskopen hebben is Nunez het 10x zo erg als Maguire.

Liverpool leek vanavond niet zo goed als ze de afgelopen weken leken. De titelstrijd is opener dan ik vanavond 1730 dacht.

Edit: fijn om een respectvolle post over Maguire te zien hier @Focus89. Wat die vent mentaal heeft doorstaan, nadat een idioot bij United honderd miljoen overmaakte, is bewonderingswaardig. Ik focus als united fan wel meer op 99 dan 89 :)

[ Voor 52% gewijzigd door Exactor it op 05-01-2025 19:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Focus89
  • Registratie: December 2023
Exactor it schreef op zondag 5 januari 2025 @ 19:55:
Nunez had rood moet krijgen voor die charge op De Ligt overigens. Keek hem aan voor de beuk. Nul intentie om de bal te spelen. Als we het over miskopen hebben is Nunez het 10x zo erg als Maguire.

Liverpool leek vanavond niet zo goed als ze de afgelopen weken leken. De titelstrijd is opener dan ik vanavond 1730 dacht.

Edit: fijn om een respectvolle post over Maguire te zien hier @Focus89. Wat die vent mentaal heeft doorstaan, nadat een idioot bij United honderd miljoen overmaakte, is bewonderingswaardig. Ik focus als united fan wel meer op 99 dan 89 :)
Dank je, @Exactor it ! Ik denk dat het merendeel van de voetballiefhebbers Maguire nooit ziet spelen, maar de mening vormt op basis wat 'analisten' roepen. Denk aan Rene van der Gijp die maar lult en lacht, maar inhoudelijk zegt hij niets want hij maakt alleen mensen belachelijk. Maguire is gewoon een ouderwetse verdediger. Ballen wegkoppen, slidings maken en hard werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Focus89 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:10:
[...]

Dank je, @Exactor it ! Ik denk dat het merendeel van de voetballiefhebbers Maguire nooit ziet spelen, maar de mening vormt op basis wat 'analisten' roepen. Denk aan Rene van der Gijp die maar lult en lacht, maar inhoudelijk zegt hij niets want hij maakt alleen mensen belachelijk. Maguire is gewoon een ouderwetse verdediger. Ballen wegkoppen, slidings maken en hard werken.
Niemand zegt dat hij niets kan, hij is alleen niet goed voor het niveau dat Man Utd zou moeten nastreven. Zij hebben daar een dynamische verdediger nodig.

Overigens kijk ik allang niet meer naar VI/die talkshows, het verbaast mij dat mensen er nog naar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:45
Toch weer erg knap dat de Ligt weer middels hands een penalty veroorzaakt. Kan geen toeval meer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op zondag 5 januari 2025 @ 21:32:
[...]

Niemand zegt dat hij niets kan, hij is alleen niet goed voor het niveau dat Man Utd zou moeten nastreven. Zij hebben daar een dynamische verdediger nodig.

Overigens kijk ik allang niet meer naar VI/die talkshows, het verbaast mij dat mensen er nog naar kijken.
Ik denk dat Maguire juist prima is als middelste verdediger in de 3-4-2-1 van Amorim. Mobielere spelers aan de zijkanten stappen uit (deden De Ligt en Martinez gisteren bijvoorbeeld uitstekend) terwijl Maguire iedereen georganiseerd houdt. Als het spel zich voor Maguire afspeelt is hij gewoon een uitstekende verdediger. Pas als hij moet draaien of achteruit moeten rennen wordt het drama.

Voordat Maguire vervangen wordt moeten er veel andere verbeteringen zijn. Denk aan backs die kunnen aanvallen en verdedigen (prio 1) en meer middenvelders die kunnen rennen en overspelen (Mainoo en Ugarte kunnen niet 60 potjes per jaar spelen) en aanvallers die op 10 kunnen spelen (Zirkzee gaat het niet redden, Rashford ligt eruit, Garnacho is alleen leuk als je op de counter speelt. Bruno kan wel 60 per seizoen spelen maar Mount (nauwelijks 10 :)) en Amad niet). Al zou Amad prima als wingback kunnen spelen. Vraag is alleen of Amorim dat aandurft terwijl ze zo inconsistent zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 06-01-2025 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:10
Megupe schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:02:
Toch weer erg knap dat de Ligt weer middels hands een penalty veroorzaakt. Kan geen toeval meer zijn.
Uiterst ongelukkig inderdaad. Hij is zich er wel van bewust, want bij veel verdedigende acties houdt hij zijn handen achter zijn rug. Maar toch loopt hij vaker tegen dit soort situaties aan. Hij krijgt een beetje een 'Sven van Beek' reputatie zo..

Ik vond zijn fout bij de 1-1 overigens groter. Zo lomp en onbehouwen zoals hij daar inglijdt. Ik had echt verwacht/gehoopt dat hij in Italie de kneepjes van het vak zou leren, maar het is alleen maar minder geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

JAN-B schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:06:
[...]

Premier League is ook weer ouderwets,
Spurs verliezen thuis, en Chelsea speelt gelijk ;)
Oh ja, Haaland scoort 2x....

Ook Arsenal weer ouderwets, Arteta heel kwaad op de arbitrage, makkelijk gegeven penalty, volgens mij per ongeluk tegen iemand aan gekopt en 2 punten kwijt :(
Saliba raakt de bal met zijn hoofd en komt daarna met zijn hoofd tegen die speler aan. En dat is een penalty, hele vreemde beslissing. Speelt dus gewoon eerst de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Megupe schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:02:
Dit is wat ongelukkig maar ik vind dat in topwedstrijden de Ligt altijd wel een cruciaal foutje maakt.
Zie hem dan ook liever niet in Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op maandag 6 januari 2025 @ 11:30:
Saliba raakt de bal met zijn hoofd en komt daarna met zijn hoofd tegen die speler aan. En dat is een penalty, hele vreemde beslissing. Speelt dus gewoon eerst de bal.
Saliba raakt de bal niet, de bal raakt Saliba ;) . Hij was gewoon veel te laat met zijn koppoging, en net als bij proberen de bal te schoppen en dan de tegenstander te raken, is dit ook een overtreding. Elders op het veld zou een vrije trap worden gegeven.

Echter, dit is er zo eentje die als de scheids hem geeft, de VAR niet terug zal draaien, en als de scheids hem niet geeft, de VAR niet zal overrulen. You win some, you lose some. Het gelijkspel zelf was gezien de wedstrijd verdiend.

Er waren wel meer dubieuze beslissingen dit weekend, zoals altijd. De eerste goal van Newcastle had afgekeurd moeten worden, en die speler van Ipswich had rood moeten krijgen. Het blijft mensenwerk.

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 06-01-2025 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op maandag 6 januari 2025 @ 11:30:
[...]

Was het niet andersom, eerst speler daarna de bal? Dat idee had ik tenminste, maar ik heb de herhaling maar 1x gezien.

Het leek mij daarmee een terechte penalty, alleen 1 waarvan ik heel hard twijfel of dat elke scheids hem structureel zou geven.

Als ik het verkeerd gezien heb en ie de bal eerst gespeeld heeft dan was het natuurlijk absoluut geen penalty.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 5 januari 2025 @ 19:40:
Bruno Fernandes blijft een top aanvoerder, en de rest deed het ook goed.
Top aanvoerder? Totaal ongeschikt juist als aanvorder. Hij is de eerste die het slechte voorbeeld geeft als het even tegenzit, behalve soms in een topwedstrijd als deze. Als hij elke wedstrijd zo zou spelen als deze dan had Utd de problemen niet die ze nu hadden, dan had ie nl de hele selectie ermee op sleeptouw genomen zoals een Tadic dat bij Ajax deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:26:
[...]

Top aanvoerder? Totaal ongeschikt juist als aanvorder. Hij is de eerste die het slechte voorbeeld geeft als het even tegenzit, behalve soms in een topwedstrijd als deze. Als hij elke wedstrijd zo zou spelen als deze dan had Utd de problemen niet die ze nu hadden, dan had ie nl de hele selectie ermee op sleeptouw genomen zoals een Tadic dat bij Ajax deed.
Bruno heeft aangeboden om de staff te betalen voor kosten die ze hadden gemaakt. De board wilde het niet vergoeden, en ook niet dat Bruno dat dan maar deed.

In alles neemt hij Utd in mijn ogen op sleeptouw, zowel op het veld, als daar buiten. Hij deed dat gisteren ook, en werkt zo te zien erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:11:

In alles neemt hij Utd in mijn ogen op sleeptouw, zowel op het veld, als daar buiten. Hij deed dat gisteren ook, en werkt zo te zien erg hard.
Gisteren wel ja, maar de rest van het seizoen (op de wedstrijd tegen City na) is het belabberd wat ie laat zien (en wat zn 3 rode kaarten, als aanvallende middenvelder, ook wel bevestigen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 13:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Forest gewoon op gedeeld 2e plek, ik vind het een knappe prestatie. Doet mij een beetje denken aan Leicester na hun promotie, alleen staat Liverpool hoogstwaarschijnlijk bovenaan aan het einde van het seizoen (uiteraard koffiedik kijken etc). Maar verdedigend staat het als een blok, beter dan een TAA (Trent Alexander Arnold) afgelopen wedstrijd :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken