[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.323 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Outerspace schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 01:47:
Forest gewoon op gedeeld 2e plek, ik vind het een knappe prestatie. Doet mij een beetje denken aan Leicester na hun promotie, alleen staat Liverpool hoogstwaarschijnlijk bovenaan aan het einde van het seizoen (uiteraard koffiedik kijken etc). Maar verdedigend staat het als een blok, beter dan een TAA (Trent Alexander Arnold) afgelopen wedstrijd :P
Nuno Espírito Santo was een goede trainer hij Wolves, en bij Spurs waren ze gewoon te ongeduldig (en de spelstijl van Nuno "past" niet bij Spurs). Zijn teams zijn gewoon heel goed georganiseerd, en met Chris Wood hebben ze een spits/rampaal die goed in vorm is. Vorig seizoenen hebben ze veel ingekocht, maar nu hebben ze een goed team staan.

Ik vind het mooi. Altijd mooi als de gevestigde teams moeite hebben met een "nieuwkomer".

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:47
Gisteren iemand die handball gezien bij Wolves van Ait-Nouri. Geen penalty volgens de var :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 06:25:
Gisteren iemand die handball gezien bij Wolves van Ait-Nouri. Geen penalty volgens de var :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfDXVYR4zF_cQMBV9EKGFWisjhw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lKuBK0TTDYup3JU8B0Raocps.png?f=user_large

The referee’s call of no penalty for a potential handball by Ait-Nouri was checked and confirmed by VAR, who deemed his arm was in a natural position.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 06:25:
Ja die heb ik gezien en die beslissing vond ik helemaal prima. Die bal komt zo dicht langs z'n lichaam en raakte em volgens mij op z'n bovenarm, dan is het een prestatie als je geen hands maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Milan wint Coppa, Ibra gelijk weer in de kleedkamer natuurlijk
https://www.vi.nl/nieuws/...milan-dit-is-onze-reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 01:47:
Forest gewoon op gedeeld 2e plek, ik vind het een knappe prestatie. Doet mij een beetje denken aan Leicester na hun promotie, alleen staat Liverpool hoogstwaarschijnlijk bovenaan aan het einde van het seizoen (uiteraard koffiedik kijken etc). Maar verdedigend staat het als een blok, beter dan een TAA (Trent Alexander Arnold) afgelopen wedstrijd :P
Daarbij wel gezegd hebbende dat WOL echt niets meer is. Het deed pijn om gisteren naar te kijken, ik vond het vroeger zo'n leuke club en ook aanvallend goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 06:58:
[...]

[Afbeelding]

The referee’s call of no penalty for a potential handball by Ait-Nouri was checked and confirmed by VAR, who deemed his arm was in a natural position.
Saliba kopte ook in een natuurlijke beweging/manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik kan er niet naar kijken, sorry.

Dat het EK/WK gespeeld wordt in de meeste vage landen snap ik nog, maar je eigen beker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 10:06:
[...]

Ja die heb ik gezien en die beslissing vond ik helemaal prima. Die bal komt zo dicht langs z'n lichaam en raakte em volgens mij op z'n bovenarm, dan is het een prestatie als je geen hands maakt.
Vond ik niet, hij maakt duidelijk een armbeweging richting de bal. (onbewust of bewust.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:43:
Vond ik niet, hij maakt duidelijk een armbeweging richting de bal. (onbewust of bewust.)
Een armbeweging richting de bal?

Niet op deze beelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor hen die wat te lachen willen hebben, lees dan de beweegredenen om Cunha een mildere straf te geven voor het aanvallen van een beveiligingsmedewerker en zijn bril kapot te maken (en hij was echt als een bontkraagje bezig): https://www.theguardian.c...ecurity-guard-new-glasses
Matheus Cunha’s offer to buy new glasses for an Ipswich security guard with whom he was involved in an altercation helped convince an independent disciplinary panel to cut his ban from three matches to two.
Omdat hij aanbood een nieuwe bril te kopen (max £200 of zo) werd zijn boete van £120.000 naar £80.000 verlaagd, en werd hij maar twee wedstrijden geschorst ipv drie. De dombo's van Wolves vonden 1 wedstrijd genoeg, want de beveiligingsmensen waren zo aggressief... Goede winst, brilletje dokken en grote boete ontlopen.

De knuppels die in die commissie zitten mogen wel een tijdje beknuppeld worden. Geen enkele kans op hersenschade.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Met 2 handen volle bak aan Isak gaan hangen en geen scheids/grens/4e man die het ziet.... Hoe duidelijk moet je ze krijgen om geel te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoe dan? 't is wachten tot Arsenal scoort en dan scoort uiteraard Newcastle na een hotseknotse bal.

Wat een bak herrie trouwens in dat stadion zeg, heerlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met elke wedstrijd wordt Isak duurder. Die zou heel goed bij Liverpool of Arsenal passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat een feest voor een waardeloze supercup net als de nieuwe coach die viert alsof die de CL wint.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Vond de wedstrijd wel vermakelijk.

Maar zwaar matig dat zo'n bekerfinale in Saudi-Arabië wordt gespeeld.
Ik zie het al, knvb bekerfinale... Ajax - Feyenoord... In Saudi-Arabië.... Vreselijk toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Harribo schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 08:43:
Vond de wedstrijd wel vermakelijk.

Maar zwaar matig dat zo'n bekerfinale in Saudi-Arabië wordt gespeeld.
Ik zie het al, knvb bekerfinale... Ajax - Feyenoord... In Saudi-Arabië.... Vreselijk toch
Klopt, ook midden in het seizoen is ook zo bizar. Moet gewoon de seizoensopener zijn toch?
De kampioen tegen de bekerwinnaar. En geen minicompetitie met nog 2 andere teams erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:08:
Klopt, ook midden in het seizoen is ook zo bizar. Moet gewoon de seizoensopener zijn toch?
De kampioen tegen de bekerwinnaar. En geen minicompetitie met nog 2 andere teams erbij
Moeten?

Voor de 11e keer in de winter en voor de 14e keer is er buiten Italie gespeeld. De eerste Supercoppa buiten Italie was in Washington DC in 1994.

De Spanjaarden spelen ook regelmatig de Supercopa in de winter, in het buitenland en tegenwoordig ook met vier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typisch, de speler die niet meer op het veld mag staan maar die gespaard wordt door de scheids scoort nu de 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:34

Quad

Doof

Voor het eerst ook een scheidsrechter een VAR beslissing vanaf het veld aan het publiek horen uitleggen. d:)b

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 23:29:
Voor het eerst ook een scheidsrechter een VAR beslissing vanaf het veld aan het publiek horen uitleggen. d:)b
Alleen nou net die ene soort beslissing die geen uitleg nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 22:53:
Typisch, de speler die niet meer op het veld mag staan maar die gespaard wordt door de scheids scoort nu de 1-0
Van Dijk had er ook af gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat heeft dit met elkaar te maken? Het een sluit het ander niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 13-09 22:36
toolkist schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 22:53:
De manier waarop gele kaarten worden uitgedeeld is simpelweg niet consequent. In dit geval was de eerste kaart onterecht en eerder matennaaierij van Diaz. De tweede overtreding was wel een prent dus zou hij moeten vertrekken.

Buiten deze situatie worden er bijvoorbeeld wel rode kaarten gegeven als dezelfde overtreding vanaf de 60e minuut gemaakt wordt, maar wordt dit de eerste 5 minuten gedaan is het geen rood. :? Keepers krijgen vanaf de 60e minuut een gele kaart voor tijdrekken, maar nooit in de eerste helft.
Met alle communicatie, VAR, 4e-5e man/vrouw zou je denken dat er 1 lijn in komt maar helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 08:17:
[...]

Wat heeft dit met elkaar te maken? Het een sluit het ander niet uit.
Los van dat hier helemaal niet uit op te maken valt of het überhaupt rood is. Vooralsnog zie ik een geel waardige overtreding, dan had ie dus nog steeds gewoon de wedstrijd uit kunnen spelen.
Als je dit rood vindt was die 2e van Bergvall ook al rood op zich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dan die duw met 2 handen in de rug van Diaz. Ja hij gaat veel te makkelijk liggen, maar het blijven 2 handen in de rug die daar niks te zoeken hebben. Geeft ie die penalty wel mag Spurs ook niet klagen.
Maar goed, deze uitslagen zorgen wel voor leuke return wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
En Dyche ontslagen bij Everton 2u voor een wedstrijd in de fa cup.
Benieuwd wat daar gebeurd is, timing is nogal bizar en resultaten laatste weken waren redelijk ok gezien ze tegen City, Chelsea en Arsenal gelijkspeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:32:
En Dyche ontslagen bij Everton 2u voor een wedstrijd in de fa cup.
Benieuwd wat daar gebeurd is, timing is nogal bizar en resultaten laatste weken waren redelijk ok gezien ze tegen City, Chelsea en Arsenal gelijkspeelde.
Schijnbaar waren ze al langer in gesprek en hadden ze van beide kanten geconcludeerd niet verder te willen. Dat het nu vlak voor de wedstrijd bekend wordt is omdat ze de deal rondgemaakt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Everton spelers nemen het de coach van de tegenstander kwalijk dat Young niet de kans kreeg om tegen z'n zoon, die normaalgesproken ook nooit speelt, een FA cup wedstrijd te spelen, hoezo kansloos...

https://www.bbc.com/sport/football/articles/c8r5x58x7xzo

Dat ze dat manneke dan lekker naar Everton halen, dan kunnen ze em elke week opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
't gaat weer lekker in Engeland. Geen VAR aanwezig, maar eerst een onterechte corner en uit die corner een overduidelijke overtreding van een Villa speler die de scheids niet ziet en vervolgens natuurlijk een goal voor Villa.

[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 10-01-2025 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Paqueta is een dramaqueen. Zijn enige doel was om de Villa speler te hinderen, hij keek niet eens naar de bal. Goede beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Plymouth ontslaat Wayne Rooney als coach en ze verslaan gelijk een PL club (Brentford) in de FA-cup, en ook hun eerste uitoverwinning van het seizoen.

Nu nog leren dat het aanstellen van Wayne Rooney dom was. Goede speler, waardeloze coach.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 11-01-2025 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 18:02:
Plymouth ontslaat Wayne Rooney als coach en ze verslaan gelijk een PL club (Brentford) in de FA-cup, en ook hun eerste uitoverwinning van het seizoen.

Nu nog leren dat het aanstellen van Wayne Rooney dom was. Goede speler, waardeloze coach.
Zo jammer dat Everton hem niet heeft aangesteld :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 18:11:
Zo jammer dat Everton hem niet heeft aangesteld :(
Er zijn geruchten dat Moyes hem als assistent-coach gaat aanstellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus89
Heerlijk middagje FA cup: Tamworth FC - Tottenham hotspur. 10 rijen dik rondom het kunstgrasveld, camerabeelden zoals je vaak ziet bij bekerwerdstrijden en vertraging omdat het net deels los zat.
Geen materiaalman die het oplost, maar een speler van Tamworth FC die in de nek gaat zitten van een teamgenoot en met een rolletje tape het vastmaakt aan de lat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Focus89 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:43:
Heerlijk middagje FA cup: Tamworth FC - Tottenham hotspur. 10 rijen dik rondom het kunstgrasveld, camerabeelden zoals je vaak ziet bij bekerwerdstrijden en vertraging omdat het net deels los zat.
Geen materiaalman die het oplost, maar een speler van Tamworth FC die in de nek gaat zitten van een teamgenoot en met een rolletje tape het vastmaakt aan de lat.
Ook heerlijk amateuristisch: de keeper van Tamsworth heeft dezelfde fluorescerende gele tricot als het arbitrale trio.

Straks Arsenal-ManU, kijken of de divas van ManU zich deze week weer kunnen motiveren :p

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 12-01-2025 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Focus89
Wat een grap: verlengen bij Tamworth FC - Tottenham. Na 90 minuten is het 0-0 gebleven. Wat beschamend zeg. Nu moeten zelfs Kulu en Son er aan te pas komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Focus89 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:34:
Wat een grap: verlengen bij Tamworth FC - Tottenham. Na 90 minuten is het 0-0 gebleven. Wat beschamend zeg. Nu moeten zelfs Kulu en Son er aan te pas komen.
Ik gok dat het de volgende manager wordt die eruit vliegt.

Als een Arsenal fan ben ik stiekem wel een beetje fan van de nonsense manager, maar het lijkt voor geen meter te werken bij Spurs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is nu 1-0 voor Spurs. De scheidsrechter is erg vriendelijk voor Spurs, die mogen veel meer dan Tamsworth.

Nog 15 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:51:
Het is nu 1-0 voor Spurs. De scheidsrechter is erg vriendelijk voor Spurs, die mogen veel meer dan Tamsworth.

Nog 15 min.
Het zal weer eens niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Focus89
HollowGamer schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:42:
[...]

Ik gok dat het de volgende manager wordt die eruit vliegt.

Als een Arsenal fan ben ik stiekem wel een beetje fan van de nonsense manager, maar het lijkt voor geen meter te werken bij Spurs.
Net de 0-1 gemaakt door een eigen doelpunt :O . Triester kan het bijna niet.
De resultaten zijn niet goed, maar het zit ook enorm tegen qua blessures. 3 van de 4 verdedigers ( Udogie - Van de Ven - Romero ) en Vicario zijn geblesserd. Spence mocht nooit meedoen, maar blijkt op dit moment de beste back te zijn. Verder is Solanke de enige echte spits, want Richarlison is meer geblesseerd dan dat hij voetbalt.
Zijn het excuses? Nee, want ook met de volledige selectie kunnen ze de ene week een topclub van de mat spelen en de andere week door de ondergrens zakken. Als Spursfun heb je soms zware momenten :| .
Het voordeel dat Postecoglou heeft is dat hij de (aangekochte) jeugd wel de kans heeft. Moore, Bergvall en Gray. Tegen Liverpool mocht nieuwe aankoop Kinsky meteen zijn debuut maken en deed dat super. Vicario heeft er een geduchte concurrent bij.
Ik blijf hopen dat Postecoglou hetzelfde voor elkaar kan krijgen wat Arteta bij Arsenal voor elkaar heeft gekregen. Vertrouwen blijven krijgen en iets moois neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is uiteindelijk 0-3 geworden, maar de stoelpoten van Ange worden er niet stabieler op.

Arsenal sterk gestart tegen ManU, maar nog geen echte kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat ze die shirts van Arsenal toestaan zeg, rugnummers zijn totaal niet te lezen zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En Bruno Fernandes gaat weer over de rooie. Ja, het had een vrije trap moeten zijn, maar om dan je schoen uit te trekken en daar twee keer mee te gooien...

Geel, die heeft een valium nodig om het einde te halen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 12-01-2025 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die moeten ze net als Rashford zsm dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Haha, en dan scoort Bruno F fraai de 0-1. Als hij zich daar nu eens op concentreren zou :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gelukkig heb je altijd nog snuggere figuren als Dalot.. hoe krijgt ie het in zn hoofd, op die plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ah een 100% schwalbe om de wedstrijd compleet te maken

en gerechtigheid. prima redding ook

[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 12-01-2025 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was inderdaad een schwalbe van Havertz. En mooi dat de keeper een save maakt.

Bij de tweede gele kaart van Dalot had Arteta een kaart moeten krijgen. Gelijk naar de scheidsrechter schreeuwen om die tweede kaart, vies ventje. Dat spelers dat doen is al erg, als coach heb je een voorbeeldfunctie.

[ Voor 61% gewijzigd door gambieter op 12-01-2025 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:58:
Die moeten ze net als Rashford zsm dumpen.
Bruno. De man met meer assists dan wie dan ook sinds zijn komst. Die moeten ze dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:16:
[...]

Bruno. De man met meer assists dan wie dan ook sinds zijn komst. Die moeten ze dumpen?
ja die, de man die zichzelf al jaren niet meer kan motiveren behalve in wedstrijden als tegen City en Arsenal. Die een waardeloze aanvoerder is. De bakken met geld die zijn kant op gaan kunnen ze beter besteden aan spelers die wel het hele seizoen willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:25:
[...]

ja die, de man die zichzelf al jaren niet meer kan motiveren behalve in wedstrijden als tegen City en Arsenal. Die een waardeloze aanvoerder is. De bakken met geld die zijn kant op gaan kunnen ze beter besteden aan spelers die wel het hele seizoen willen.
Hahaha. Dit moet een grap zijn. Of je kijkt nooit.

De enige united speler die altijd inzet heeft is Bruno. (met 1 uitzondering, de zeven nul tegen Liverpool)

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 12-01-2025 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Past wel in het spelbeeld dat Utd wint. De voetbalwet van niet scoren ;)

Raya deze serie erg matig, gaat zo vroeg. En steeds zelfde hoek, wtf...

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 12-01-2025 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:29:
[...]

Hahaha. Dit moet een grap zijn. Of je kijkt nooit.

De enige united speler die altijd inzet heeft is Bruno. (met 1 uitzondering, de zeven nul tegen Liverpool)
Aangezien ik geïnteresseerd was in hoe Ten Hag het deed heb ik helaas veel te veel wanvertoningen van Utd gezien de afgelopen 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:50:
Past wel in het spelbeeld dat Utd wint. De voetbalwet van niet scoren ;)

Raya deze serie erg matig, gaat zo vroeg. En steeds zelfde hoek, wtf...
De penalties van United waren ook allemaal goed genomen. Die van Havertz was goed in de hoek maar te zachtjes, nog steeds een goede redding van de keeper.

Die Bayindir werd de vorige bekerwedstrijd de grond in geschreven (was ook slecht), maar vandaag de MotM. In ieder geval werd er voor gevochten. Zirkzee zal hier ook wat krediet aan overhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:59:
[...]
In ieder geval werd er voor gevochten.
Nu eens kijken of ze dat ook doen tegen Southampton en daarna Brighton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:53:
[...]

Aangezien ik geïnteresseerd was in hoe Ten Hag het deed heb ik helaas veel te veel wanvertoningen van Utd gezien de afgelopen 2 jaar.
Gaat onder Amorim in elk geval een stuk beter. Qua punten nog niet maar qua wat je ziet gebeuren op het veld qua tactiek en inzet zeker wel. Ten Hag was denk ik de slechtste united manager die ik heb gezien. En dat is na Moyes, Van Gaal en Rangnick (in die volgorde).

Edit: ik besef me wel na dit potje dat mijn laatste hoop op een andere kampioen dan Liverpool weg is. Dit Arsenal gaat niks klaar spelen. Als je thuis niet van tien man kan winnen gaat dat kampioenschap niet gebeuren. Jammer, want ik zie liever Arsenal dan Liverpool of City.

[ Voor 20% gewijzigd door Exactor it op 12-01-2025 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Plymouth krijgt een extra beloning voor het dumpen van Rooney: thuis bekeren tegen Liverpool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:35:
Dat ze die shirts van Arsenal toestaan zeg, rugnummers zijn totaal niet te lezen zo
Waarom speelde Arsenal overigens in dat shirt ipv het rood/wit?

Arsenal - Man U vertraagd gekeken, 15m pauze en dan meteen el Classico :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Sjonge de commentator bij Ziggo slaapt ook in zijn Madrid pyjama. Bij Gavi worden er letterlijk noppen in zijn dijbeen gezet en vervolgens is het een onsympathieke actie van de speler die gaat liggen.. yeah right.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Bossie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:01:
[...]

Arsenal droeg vandaag een volledig wit tenue als onderdeel van hun "No More Red" campagne. Het is een manier om aandacht te vragen voor het probleem van messen en geweld onder jongeren.

Lekker potje die Supercup.
Barcelona speelt soms de sterren van de hemel net als vorige keer tegen Real bv.

[ Voor 13% gewijzigd door d-vine op 12-01-2025 20:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Frenkie kan nu dus letterlijk brieven gaan bezorgen lijkt het? Wordt totaal niet gemist..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Toch heerlijk genieten dit dat Real een pak slaag krijgt van jewelste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Het kan nog anders aflopen dit wedstrijd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:01
De terechte vernedering werd de scheids iets te groot, dus laten we maar twijfelachtig rood geven dacht de scheids.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Deruxian schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:12:
Frenkie kan nu dus letterlijk brieven gaan bezorgen lijkt het? Wordt totaal niet gemist..
Die mag inpakken en wegwezen.

Zeker als je ziet dat Olmo voor Yamal komt in plaats van de Jong die meer verdedigend is ingesteld en meer rust kan geven op het middenveld.

Maar ja Barça moet poen hebben dus werken ze bepaalde spelers er uit.

Laten we eerlijk zijn met de andere middenvelders speelt alles veel directer en dynamischer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
d-vine schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:16:
Toch heerlijk genieten dit dat Real een pak slaag krijgt van jewelste
Alleen jammer dat het door het uiterst dubieuze Barcelona is. Die gun ik nog minder dan Real.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:47:
[...]

Alleen jammer dat het door het uiterst dubieuze Barcelona is. Die gun ik nog minder dan Real.
Beide zijn hele dubieuze clubs in La Liga.
Heb niets met Real ben nu eenmaal voor Barça.
Zo heeft ieder zijn voorkeur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:01:
[...]

Arsenal - Man U vertraagd gekeken, 15m pauze en dan meteen el Classico :P
Is een actie tegen messen gebruik van jongeren op straat. No blood ofzoiets.

Verder is weekend wel weer voorbij. Wat zijn we slecht sinds Saka geblesseerd is, en die Merino valt ook wel tegen zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Jeroenvde89 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:26:
De terechte vernedering werd de scheids iets te groot, dus laten we maar twijfelachtig rood geven dacht de scheids.
Een keeper die een doorgebroken speler uit zijn 16 neerhaalt is altijd rood toch?
Niets twijfelachtig aan imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:25:

Verder is weekend wel weer voorbij.
Op zondagavond is het weekend meestal voorbij :9
Wat zijn we slecht sinds Saka geblesseerd is,
Dat wou ik net melden, sinds Saka out is, gaat het bergafwaarts :(
Blijkbaar toch heel belangrijk;
Als we Woensdag maar winnen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
Dortmund moet de komende weken niet zo doorgaan want dan kon het voor Sahin ook wel eens einde verhaal zijn. Sjonge jonge volledig overlopen door Holstein Kiel..

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
haha van de 8 minuten heeft liverpool ongeveer 5 seconden lang niet de bal in bezit, maar da's genoeg om 1-0 te maken voor forrest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:10:
haha van de 8 minuten heeft liverpool ongeveer 5 seconden lang niet de bal in bezit, maar da's genoeg om 1-0 te maken voor forrest
Ik voel een Leicester scenario opborrelen. :)

Misschien krijgt Slot een beetje de deksel.. ik zeg niet dat hij arrogant was, maar als je veel praat in de media, dan wordt daar misbruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ViaPlay heeft een schakelprogramma nodig.. ik kan niet alles kijken. 😂

Goede tussenstanden voorlopig. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Nou, dat is ook de 1e keer in de historie dat er bij / na Arsenal - Spurs niets gepost wordt 8)
Maar goed, 2 - 1 winst en de 2e plek; 4 punten lijkt niet veel, wel nog 1 inhaalduel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

eindstanden zijn ook prima, iedereen gelijkgespeeld > Chelsea zelfs in de 94e minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ze hadden nog beter Leo Driessen als manager kunnen aannemen, er zit echt totaal niets in dit spel.

Gaan ze wel wat kopen in januari? Of is het geld helemaal op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
HollowGamer schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:15:
Ze hadden nog beter Leo Driessen als manager kunnen aannemen, er zit echt totaal niets in dit spel.

Gaan ze wel wat kopen in januari? Of is het geld helemaal op?
Het mooie van United is dat je altijd weet dat het over United gaat ook al wordt er geen club genoemd. En dat er geen twijfel is over welke United het dan gaat als het woord United valt. :)

Oh oh oh wat waren ze slecht vanavond maar Amad is een soort Saka. Wat een speler is dat. (en stiekem blijf je verbetering zien overal. Ze waren zoveel meer solide dan vorige maand nog en ze speelden vooruit veel aardiger. Buiten de eerste twintig minuten want dat leek nergens op).

Ik denk dat Amorim dit op de rit gaat krijgen. Ik ben zo blij met een trainer die goed wisselt. Mainoo eruit voor Antony bij de rust leek onaardig maar was echt perfect. Die extra aanvaller maakte Southampton direct moe en kantelde de pot.

Ik denk verder dat Antony zijn carrière bij United voorbij is (die missrr kon echt niet). Net zoals die van Rashford. Die tweede is nu bijna zeker, de eerste zien we binnen nu en einde januari.

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 17-01-2025 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exactor it schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 00:04:
[...]

Het mooie van United is dat je altijd weet dat het over United gaat ook al wordt er geen club genoemd. En dat er geen twijfel is over welke United het dan gaat als het woord United valt. :)

Oh oh oh wat waren ze slecht vanavond maar Amad is een soort Saka. Wat een speler is dat. (en stiekem blijf je verbetering zien overal. Ze waren zoveel meer solide dan vorige maand nog en ze speelden vooruit veel aardiger. Buiten de eerste twintig minuten want dat leek nergens op).

Ik denk dat Amorim dit op de rit gaat krijgen. Ik ben zo blij met een trainer die goed wisselt. Mainoo eruit voor Antony bij de rust leek onaardig maar was echt perfect. Die extra aanvaller maakte Southampton direct moe en kantelde de pot.

Ik denk verder dat Antony zijn carrière bij United voorbij is (die missrr kon echt niet). Net zoals die van Rashford. Die tweede is nu bijna zeker, de eerste zien we binnen nu en einde januari.
Hoe zit het op vlak van transfers? Het is opvallend stil daar terwijl ik wel wat had verwacht gezien de stand en de aanstelling van Amorin. Ook uitgaand moet er nog veel vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Haaland blijft met recordcontract tot medio 2034 verbonden aan Manchester City
Erling Haaland has signed a record new nine-and-a-half-year deal with Manchester City that ties him to the champions until 2034, with the centre-forward stating he is “super-happy and proud”.

The Norwegian, who was previously contracted until 2027, has proved a phenomenon at City, scoring 111 goals in only 125 games since signing from Borussia Dortmund in the summer of 2022. He got 52 goals in his first season, as City claimed the treble.

The length of contract is a record for a player in domestic competition and his salary is thought to be a basic of about £500,000 a week.
Pfff, alsof dat hem de peper in de reet gaat geven die hij nodig heeft (sjokt erg veel over het veld).

(Winston Bogarde is nou jaloers :+ )

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 17-01-2025 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:41:
[...]

Hoe zit het op vlak van transfers? Het is opvallend stil daar terwijl ik wel wat had verwacht gezien de stand en de aanstelling van Amorin. Ook uitgaand moet er nog veel vertrekken.
Ik lees steeds dat moeten verkopen voordat ze uit kunnen geven vanwege de financiële regels van de PL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Emmanuel Adebayor was niet beschikbaar? :+

Isak heeft niet gescoord vandaag, zijn serie stokt bij 8 wedstrijden. Vardy kan opgelucht ademhalen. Maar Justin Kluivert heeft zijn tweede hattrick gescoord; de eerste was 3 penalties, dit keer 3 schoten. Kopballen gaat niet gebeuren :p

De opmars van Newcastle is even gestopt, 1-4 voor Bournemouth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik weet dat Spurs heel veel blessure problemen heeft met alle goede verdedigers geblesseerd en tweederangs vervangers, en de keeper ook geblesseerd, maar het aanvalsspel is ook niets. Zelfs Everton loopt over ze heen en scoren 3 goals in de eerste helft. Zelfs Calvert-Lewin... Het Moyes effect?

Wie zal er eerder ontslagen worden, Ange P of Ruud van N?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:41:
[...]

Ik las iets over belangstelling voor de spits van Sporting. Maar dat zou toch wel heel voorspelbaar en cliché zijn, een beetje in de categorie: Slot haalt Gimenez. Slecht idee lijkt me. Die Portugese competitie is wat dat betreft net zo zwak als de eredivisie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs 3-1 nu na een domme actie van Pickford en een heerlijk nonchalante lob van Kulisevski.

ManU weer op aarde terug, Brighton alweer 1-3 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik vond het een rode kaart van die Utd speler op het eind. Hij geeft ook nog een kopstoot(tje).

Karma is trouwens wel iets dat bestaat (Onana). Fijn dat ze dat bij ViaPlay ook laten zien. :)

Ik snap ook wel zijn commentaar over dat Bruno Fernandes geen aanvoerder is. Ik vind hem opzicht wel een leider, maar hij is niet iemand met kalmte en overzicht op zo'n moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JoteW schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:12:
Dortmund moet de komende weken niet zo doorgaan want dan kon het voor Sahin ook wel eens einde verhaal zijn. Sjonge jonge volledig overlopen door Holstein Kiel..
@JoteW En weer verloren, 2 - 0 van Frankfurt.
Ze staan nu 10e, straks lopen ze Europees voetbal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

D-e-n schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:25:
een beetje in de categorie: Slot haalt Gimenez.
Slot heeft Gimenez niet nodig, Salah en Nunez lopen er al rond :P
Ik las wel dat Nottingham belangstelling heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43
JAN-B schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:58:
[...]

Uiteraard :) Maar het zou typerend voor United zijn als ze weer in die val trappen van spelers halen van de oude club van de trainer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
D-e-n schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:25:
[...]

Ik las iets over belangstelling voor de spits van Sporting. Maar dat zou toch wel heel voorspelbaar en cliché zijn, een beetje in de categorie: Slot haalt Gimenez. Slecht idee lijkt me. Die Portugese competitie is wat dat betreft net zo zwak als de eredivisie.
Hmm dan onderschat je Gyokeres enorm. Echt een goede spits die ik graag naar Chelsea zie komen.
Scoort enorm vlot en is echt toe aan een stap hogerop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:58:
[...]

Ik las wel dat Nottingham belangstelling heeft.
Forest heeft hem ook niet nodig, die hebben Wood al en 0,0 kans dat Gimenez hem uit de basis speelt. Hoogstens dat ze zich in de zomer melden, want Wood heeft volgens mij een aflopend contract.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:28:
[...]

Hmm dan onderschat je Gyokeres enorm. Echt een goede spits die ik graag naar Chelsea zie komen.
Scoort enorm vlot en is echt toe aan een stap hogerop.
Elke spits is een stap vooruit voor Chelsea tov Jackson die de meest geweldige kansen mist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:34

Quad

Doof

toolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:01:
[...]

Elke spits is een stap vooruit voor Chelsea tov Jackson die de meest geweldige kansen mist
Brobbey kopen?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:01:
[...]

Haha echt he, helemaal moe van hem en ook zijn attitude.

Maar heb Gyokeres wat bekeken en lijkt me echt geen one hit wonder uit de Portugese competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06:00
gambieter schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:54:
Ik weet dat Spurs heel veel blessure problemen heeft met alle goede verdedigers geblesseerd en tweederangs vervangers, en de keeper ook geblesseerd, maar het aanvalsspel is ook niets. Zelfs Everton loopt over ze heen en scoren 3 goals in de eerste helft. Zelfs Calvert-Lewin... Het Moyes effect?

Wie zal er eerder ontslagen worden, Ange P of Ruud van N?
Ruud heeft nog wel wat krediet denk ik, selectie is gewoon enorm matig, afhankelijk van een 38-jarige Vardy voor de doelpunten. Zou me eigenlijk niets verbazen als ze hem voor volgend seizoen in de Championship ook nog voor de groep laten staan.

Spurs had Ange eigenlijk al van de hand moeten doen, en voor Potter moeten gaan die nu naar West Ham is gegaan, kon hij mooi zonder druk verder bouwen aan de selectie voor komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Zend Ziggo de 16.30u wedstrijd helemaal nergens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjonge Benfica - Barca al 3-1 nu, 3x pavlidis
Pagina: 1 ... 13 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken