[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.324 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41

OMX2000

By any means necessary...

Harribo schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:40:
Tjonge Benfica - Barca al 3-1 nu, 3x pavlidis
Dan is onze stunt best bijzonder geweest ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
Dortmund geeft het in 2 minuten weer eens weg, ongelofelijk ook weer...

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
JoteW schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:31:
Dortmund geeft het in 2 minuten weer eens weg, ongelofelijk ook weer...
Je klinkt verrast.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:21
En alsnog wint Barcelona. Laatste 5min ingeschakeld. Laatste seconden nog een penaltygeval voor Benfica maar op de counter staat plots Raphinha 1 op 1 en die werkt het wel lekker af. Geen var tussenkomst dus 4-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Daar kon je na afgelopen weekend en gisteravond natuurlijk ook op wachten. Ondanks dat het misschien tactisch niet staat heeft Dortmund ook wel aardig wat middelmaat in het elftal hoor, pfoe.

Ik vroeg me wat betreft Sahin sowieso al af of het niet veel te vroeg is om gelijk in te stappen bij een grote club als BvB. Gegokt en verloren helaas.. Zal dan EtH de kans krijgen daar?

edit: nee dus
https://www.voetbalzone.n...sahin/blt65117680aae0594c

[ Voor 10% gewijzigd door JoteW op 22-01-2025 12:31 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:43
Keurige reactie van Frimpong na zijn fout van gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Megupe schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:05:
Keurige reactie van Frimpong na zijn fout van gisteren.
Linkje naar waar dit vandaan komt zou fijn zijn

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
JoteW schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:32:
[...]

Linkje naar waar dit vandaan komt zou fijn zijn
Ik denk voetbal primeur, maar daar werd verwezen naar de social media van frimpong., en die heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geluid weg bij Arsenal? Gaat lekker bij Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jammer, hij komt mij over als een sympathie iemand. Vond hem bij FEY ook echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
En Dortmund geeft weer eens een ruime voorsprong uit handen, wat een kut verdediging zeg..

Twente komt eraan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Absurde rode kaart voor Arsenal zeg... 100% geel natuurlijk, never nooit meer en al zeker niet wegens 'serious foul play'

En dan krijgt die speler van Wolves z'n 2e geel ipv een directe rode kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
Chelsea maakt zijn kansen ook niet af.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Mosin schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:00:
Chelsea maakt zijn kansen ook niet af.. :|
Verdiende zege van City, wat was Chelsea slecht.
En hopelijk word Sanchez nu eindelijk uit doel gezet, weer een blunder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:35:
Absurde rode kaart voor Arsenal zeg... 100% geel natuurlijk, never nooit meer en al zeker niet wegens 'serious foul play'

En dan krijgt die speler van Wolves z'n 2e geel ipv een directe rode kaart...
Ik vind het moeilijk, er zijn mensen die geloven dat het om een agenda gaat. Als je naar de cijfers kijkt en deze scheidsrechter, dan zie je wel patroon.

Overigens zie ik ook een neerwaartse patroon in PL scheidsrechters in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:15:
[...]

Verdiende zege van City, wat was Chelsea slecht.
En hopelijk word Sanchez nu eindelijk uit doel gezet, weer een blunder
Als je het zelf niet afmaakt, dan is het gewoon wachten tot dat City scoort. Maar ik begrijp je wel wat je bedoelt. Chelsea kwam slapjes voor de dag.

Ik hoorde de commentator iets over Sanchez zeggen. Misschien wilt de trainer zijn vertrouwen niet schaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Chelsea speelde wel erg hoog gisteren. Er lag elke keer zoveel ruimte achterin, je kon er een Boeing 747 laten keren en daar profiteerde City optimaal van een paar keer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 10:49:
Chelsea speelde wel erg hoog gisteren. Er lag elke keer zoveel ruimte achterin, je kon er een Boeing 747 laten keren en daar profiteerde City optimaal van een paar keer.
Ik vind het helemaal niks dat teams zo hoog staan. Vooral met snelle spelers moet je dat toch helemaal niet willen? Het ziet er soms net zo saai uit als de bus voor het doel parkeren.

Offtopic:
Same shit, different coach :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oAY5_4hZU37aR4CONV0C9V1ctRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jAMiHzFDRh6XunXDyWhSANDk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:35:
Absurde rode kaart voor Arsenal zeg... 100% geel natuurlijk,
Nou Nou @toolkist die voor Arsenal opkomt 8)
Dat komt zelden voor :?
Ik weet wel dat je vroeger > je weet wel met die 4 fanatieke Gunners alhier< nogal vaak overal tegenin ging, als er weer eens een penalty / rode kaart discussie was.
Met als gevolg dat het nu minder gezellig is...
(mijn bescheiden mening hoor ;) )

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op zondag 26 januari 2025 @ 18:07:
[...]

Nou Nou @toolkist die voor Arsenal opkomt 8)
Dat komt zelden voor :?
Ik weet wel dat je vroeger > je weet wel met die 4 fanatieke Gunners alhier< nogal vaak overal tegenin ging, als er weer eens een penalty / rode kaart discussie was.
Met als gevolg dat het nu minder gezellig is...
(mijn bescheiden mening hoor ;) )
Dat leek misschien, maar ik ben gewoon neutraal qua PL. Daar wil ik leuk voetbal zien, meer niet. Vorig jaar keek ik dus graag naar Arsenal, dit seizoen is dat een stuk minder.
En dat die sfeer hier minder werd moet je niet bij mij zoeken maar hoe je mede Arsenal supporters omgaan met kritiek op Arsenal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:58:
[...]

Ik vind het helemaal niks dat teams zo hoog staan. Vooral met snelle spelers moet je dat toch helemaal niet willen? Het ziet er soms net zo saai uit als de bus voor het doel parkeren.
Kan wel, maar dan moet je idd net zo snel weer terug zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is wel stevige taal van Amorin:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Eindelijk een coach die het gewoon hardop uitspreekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

En twee weken geleden zei hij nog dat dit team van United het slechtste team van United ooit is.

Ik persoonlijk zou dan als speler geen centimeter harder lopen met een trainer die dit soort zaken uitkraamt. Dan liever ten Hag, die z'n spelers, naar mijn idee, altijd beschermt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:19:
En twee weken geleden zei hij nog dat dit team van United het slechtste team van United ooit is.

Ik persoonlijk zou dan als speler geen centimeter harder lopen met een trainer die dit soort zaken uitkraamt. Dan liever ten Hag, die z'n spelers, naar mijn idee, altijd beschermt.
Die spelers verdienen helemaal geen bescherming meer, die hebben al 100 kansen gehad en krijgen veel te veel betaald voor de wanprestaties die ze leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
toolkist schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:24:
[...]

Die spelers verdienen helemaal geen bescherming meer, die hebben al 100 kansen gehad en krijgen veel te veel betaald voor de wanprestaties die ze leveren.
Tussen benoemen waar het mis gaat, wie onderpresteren en schofferen zit mijn inziens nogal een verschil. Wat is mis met benoemen dat hij niet goed traint, daardoor niet bij de selectie zit en dat het aan hem is om te veranderen? :?

Hij is een duurbetaalde professional. Geen voetbal-vader-tokkie die bij FC Bal op het Dak zich alleen in krachttermen goed kan uitdrukken.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

gambieter schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:54:

Wie zal er eerder ontslagen worden, Ange P of Ruud van N?
@gambieter
Ik denk na gisteren toch wel Ange P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:56:

Ik vind het moeilijk, er zijn mensen die geloven dat het om een agenda gaat.

Overigens zie ik ook een neerwaartse patroon in PL scheidsrechters in het algemeen.
@HollowGamer
Je bent weer erg negatief ;) niet blij met de 1 - 0 :?
3 punten voor op Nottingham, zo even met 5 - 0 verloren van Bournemouth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JAN-B schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:44:
@gambieter
Ik denk na gisteren toch wel Ange P.
Ja, ik ook. Hij staat er ook bij als een zoutzak, straalt ook helemaal niets meer uit.

Maar vanuit welingelichte kringen bij Tottenham:
A report from football.London's Tottenham correspondent Alasdair Gold suggests Spurs will stick with manager Ange Postecoglou while he remains without a number of key players due to injury.

The report also states that the club will try to make one signing this week, with the transfer window closing on Monday, 4 February.
Dus toch Ruudje?

Heb pas gisteravond de beelden gezien van dit weekend, inclusief de rode kaarten van Wolves-Arsenal. Die van Arsenal was geen rode kaart, dat was veel te zwaar bestraft volgens de huidige regels. Een vervelende "professionele" overtreding om de tegenaanval te stoppen. Die van Wolves had rood op zichzelf kunnen zijn.

Dat gezegd hebbende, van mij mogen de regels aangepast worden en een professionele overtreding gezien worden als "doorgebroken speler" van vroeger, en ook rood worden. Maar dan moeten eerst de regels worden aangepast.

Dat het gehuil van Arsenal "supporters" dus betekent dat de scheidsrechter en zijn familie nu bedreigd worden, is triest. Deden ze ook al bij Havertz voor het missen van de pingel tegen ManU, en daar mag er wel eens een keertje een muilkorf op Arteta en co worden gezet. Geen gezeik meer over dat Arsenal structureel benadeeld zou worden of ander slachtoffergedrag.
ephymerous schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:43:
Tussen benoemen waar het mis gaat, wie onderpresteren en schofferen zit mijn inziens nogal een verschil. Wat is mis met benoemen dat hij niet goed traint, daardoor niet bij de selectie zit en dat het aan hem is om te veranderen? :?

Hij is een duurbetaalde professional. Geen voetbal-vader-tokkie die bij FC Bal op het Dak zich alleen in krachttermen goed kan uitdrukken.
Vanuit een management perspectief is het niet echt de beste manier. Zie Ten Hag met Sancho, ook geen groot succes. Dat Rashford een schop onder zijn hol nodig heeft is duidelijk en als club mag je hem best wel verbieden om nog publieke bezoekjes in stompzinnige "mode" aan basketball in de VS te maken, ipv harder te werken. Helaas heeft hij zijn prioriteiten niet op orde.

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 27-01-2025 11:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:27
gambieter schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:52:

Dat gezegd hebbende, van mij mogen de regels aangepast worden en een professionele overtreding gezien worden als "doorgebroken speler" van vroeger, en ook rood worden. Maar dan moeten eerst de regels worden aangepast.
Gewoon zorgen dat er een directe tijdstraf hangt aan die 'professionele' overtredingen. Geel = 10 mins brommen langs de kant. Dan houdt het waarschijnlijk vrij snel op.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:24:
[...]

Ja en toch is het niet slim om je hele selectie af te branden in de media. Sowieso kuis je de hele selectie niet op in een jaar en ga je met de meeste nog een tijd door moeten.
En zo'n amateurs zijn het toch ook niet. Qua spelers zou je gemakkelijk in het linkerrijtje moeten staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Mooie reacties op de koppen boven artikelen mensen. Ik denk dat je ongeacht wat je trainer zegt je best een paar cm mag rennen voor een weeksalaris dat hoger ligt dan menig jaarsalaris.

Sancho lag er terecht uit bij Ten Hag, na meerdere kansen en zelfs een gezellige betaalde mindfulness vakantie van een paar weken. En Rashford ook onder Amorim. Garnacho mocht ook niet meer meedoen maar pakte de tweede kans kennelijk wel aan. Ik ben blij dat er eindelijk echt ingegrepen wordt op gebrek aan inzet in deze selectie. Het is al jaren echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Exactor it schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:46:
Mooie reacties op de koppen boven artikelen mensen. Ik denk dat je ongeacht wat je trainer zegt je best een paar cm mag rennen voor een weeksalaris dat hoger ligt dan menig jaarsalaris.

Sancho lag er terecht uit bij Ten Hag, na meerdere kansen en zelfs een gezellige betaalde mindfulness vakantie van een paar weken. En Rashford ook onder Amorim. Garnacho mocht ook niet meer meedoen maar pakte de tweede kans kennelijk wel aan. Ik ben blij dat er eindelijk echt ingegrepen wordt op gebrek aan inzet in deze selectie. Het is al jaren echt om te janken.
Probleem is dat er nogal snel een pispaaltje wordt gezocht voor schokeffect, een afschrikwekkend voorbeeld voor de andere spelers. Dat kan ook meespelen.

Voor Rashford zou het trouwens ook beter zijn elders te gaan voetballen, een nieuwe uitdaging etc. Hem zo afbranden verhoogt de transferwaarde niet...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:25:

Voor Rashford zou het trouwens ook beter zijn elders te gaan voetballen, een nieuwe uitdaging etc. Hem zo afbranden verhoogt de transferwaarde niet...
Hij zou normaliter niet eens met bij de wedstrijd selectie, dus dat afbranden heeft denk ik heel weinig impact op z'n transferwaarde. Dat doet dat niet selecteren al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
gambieter schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:25:
[...]

Probleem is dat er nogal snel een pispaaltje wordt gezocht voor schokeffect, een afschrikwekkend voorbeeld voor de andere spelers. Dat kan ook meespelen.

Valt mee hoe hij door Amorim wordt afgefakkeld. Hij zegt elke keer hetzelfde. 'it's the same thing as last time, I look at effort in training and in life'. En nu gaat de krantenkop erover dat hij de keeperstrainer eerder zou opstellen. Wat hij zei: 'that is the most important for me, the effort and what you do in life, if it's not there I'd rather put Vital on the bench than that player. It is the same for me every time all players and staff.'

Je kunt elk interview kijken. Dit is de meest recente. 6:19 is stukje over Rashford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Doen de Engelse clubs nog mee in de schakel? Heb ons nog helemaal niet gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
HollowGamer schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:26:
Doen de Engelse clubs nog mee in de schakel? Heb ons nog helemaal niet gezien.
ONS Sneek? Die spelen zaterdag uit bij csv Apeldoorn. 4de divisie ftw :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Internazionale heeft slecht 1 tegendoelpunt in 8 CL wedstrijden... Dat is ook knap

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
chim0 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 06:59:
[...]

ONS Sneek? Die spelen zaterdag uit bij csv Apeldoorn. 4de divisie ftw :+
Wellicht trainen die op woensdag en hoopte @HollowGamer op live beelden daarvan. Blijkbaar is er niet gescoord op de training...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Harribo schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:08:
Internazionale heeft slecht 1 tegendoelpunt in 8 CL wedstrijden... Dat is ook knap
Ook steeds 1-0 winst of 1x 0-0.
De 3-0 van hun gisteren viel wat uit de toon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@HollowGamer
Ik hoop dat je intussen het doelpunt van Nwaneri hebt gezien _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:42
Simons voor 50 miljoen (kan oplopen maar 80) definitief naar Leipzig, flinke transfer voor een Nederlandse speler, een van de duurste Nederlanders ooit.

Hij moet Frenkie de Jong (86 miljoen naar FC Barcelona), Matthijs de Ligt (85 miljoen naar Juventus), Virgil van Dijk (84 miljoen naar Liverpool), opnieuw De Ligt (67 miljoen naar Bayern München) en Teun Koopmeiners (54,7 miljoen naar Juventus) voor zich dulden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Gynnad schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 18:23:
Simons voor 50 miljoen (kan oplopen maar 80) definitief naar Leipzig, flinke transfer voor een Nederlandse speler, een van de duurste Nederlanders ooit.

Hij moet Frenkie de Jong (86 miljoen naar FC Barcelona), Matthijs de Ligt (85 miljoen naar Juventus), Virgil van Dijk (84 miljoen naar Liverpool), opnieuw De Ligt (67 miljoen naar Bayern München) en Teun Koopmeiners (54,7 miljoen naar Juventus) voor zich dulden.
Goede deal voor psg.
Wel jammer dat dat geld naar psg gaat en niet naar een Nederlandse club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Geef Salah de minste ruimte en hij krult 'm zo weer in het verre hoekje, bizar

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:36:
Geef Salah de minste ruimte en hij krult 'm zo weer in het verre hoekje, bizar
En toch vind ik hem dat je hem moet laten gaan.

Of dat je in het contract opneemt dat je er ook weer snel vanaf kan. We hebben het vaker meegemaakt bij Auba en Ozil. Een contract op hogere leeftijd is nie zonder risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:30:
[...]

En toch vind ik hem dat je hem moet laten gaan.

Of dat je in het contract opneemt dat je er ook weer snel vanaf kan. We hebben het vaker meegemaakt bij Auba en Ozil. Een contract op hogere leeftijd is nie zonder risico.
Goh ergens volg ik je. Maar hij word ook maar 33 en moest het volgend seizoen tegenvallen komt wel 1 of andere Saudische club hem graag ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wie ligt er eerder uit? De trainer van Feyenoord of de manager van Utd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:46:
Of Pep :+

De verdediging van City lekt meer dan politieke partijen. Wat een blunder van Akanji (en ziekenhuisbal van Stones), netjes afgestraft door Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:40:
[...]

Of Pep :+

De verdediging van City lekt meer dan politieke partijen. Wat een blunder van Akanji (en ziekenhuisbal van Stones), netjes afgestraft door Arsenal.
Ik loop wel nog niet hier de polonaise (alleen dan).

Eerst maar even afwachten, hopelijk kunnen we het vasthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:46:
Priske doet het redelijk 8)
ja, deze week natuurlijk niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Oei oei oei Havertz toch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
ManC is de grootste trui ter wereld aan het breien... tikkie breed tikkie breed tikkie terug tikkie breed tikke breed tot het oneindige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En zo zie je Haaland niet, en zo scoort hij de 1-1.

En dan blundert men weer bij Man City met een ziekenhuisbal en met wat mazzel scoort Partey. Het is niet de hoogste kwaliteit, wel amusant.

De 3-1 is wel fraai zonder hulp van City, al ziet die Ortega er niet sterk uit in het doel. Het is geen Ederson.

Boem, en Havertz is de volgende die mag profiteren van de brakke verdediging van City. De 4-1 is volledig verdiend, zeker in de tweede helft.

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 02-02-2025 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:18
Leuke wedstrijd, lekker sfeertje ook in het stadion. Zou Haaland nog spijt hebben van zijn uitspraak?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, zelfs 5-1 met een Salah-schot. Pijnlijk voor Pep en City, maar niets op af te dingen.

Arsenal was goed aan het jagen en scherp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dit Arsenal verdient zoveel meer, maar helaas is Liverpool niet meer in te halen.

Wat een mooie wedstrijd, en wat een prestatie. Geweldig om City helemaal afgemat te zien. Heb niets met die club. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Sjurm schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:11:
Leuke wedstrijd, lekker sfeertje ook in het stadion. Zou Haaland nog spijt hebben van zijn uitspraak?
Een klein beetje, heeft een hele dikke huid gok ik.

Gek dat er weer geen kaarten werden gegeven, vooral aan Silva. Die was de hele tijd aan het schoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:24:
Dit Arsenal verdient zoveel meer, maar helaas is Liverpool niet meer in te halen.

Wat een mooie wedstrijd, en wat een prestatie. Geweldig om City helemaal afgemat te zien. Heb niets met die club. :)
Even vergeten wat voor een voorsprong Arsenal vergooit heeft vorig seizoen?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Puur vanuit mijn optiek als Liverpool fan had ik Arsenal moeten zien verliezen, maar hier kan ik heel erg goed mee leven. Heerlijk.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:05:
[...]

Even vergeten wat voor een voorsprong Arsenal vergooit heeft vorig seizoen?
Maar Slot is geen Klopp. Wil Slot niet als aanwijzen als een van de beste trainers op dit moment, maar stiekem eigenlijk wel.

Ik gok dat hij het stabiel kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:58:
[...]

Tja zo heeft Mourinho The Special One tig van prijzen gewonnen. Anti-voetbal ten top. Maar ja, wat wil je? Ga je 90 mins druk zetten tegen een Barca, City of Real in hun goede tijd? Kan je meteen 20 - 0 opschrijven. :X Red Bull had het even een aantal jaar terug. Volgas naar voren en ze hielden het vol! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:05:
[...]

Maar Slot is geen Klopp. Wil Slot niet als aanwijzen als een van de beste trainers op dit moment, maar stiekem eigenlijk wel.

Ik gok dat hij het stabiel kan houden.
Ik zou (nog) niet zo ver willen gaan dat Slot een betere trainer is dan Klopp, maar hij heeft zeker mee dat het onder hem weer fris en 'nieuw' is. Terwijl het onder Klopp allemaal wel een beetje uitgeblust aan het raken was.
Ze zijn er nog niet maar ik geef ze wel een goede kans.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:07:
[...]

Tja zo heeft Mourinho The Special One tig van prijzen gewonnen. Anti-voetbal ten top. Maar ja, wat wil je? Ga je 90 mins druk zetten tegen een Barca, City of Real in hun goede tijd? Kan je meteen 20 - 0 opschrijven. :X Red Bull had het even een aantal jaar terug. Volgas naar voren en ze hielden het vol! :D
Er zijn toch coaches, vooral Klopp en Flick die met hun teams wat meer terug stonden en vol op de counter gingen? Dat kwam de aanval ten goede en zo had je meer stabiliteit achterin. Kompany laat met 50/50 verdedigers ook te veel ruimte achterin. Tegen bijv. Real Madrid krijg je dan inderdaad een flink pak slaag. Nu krijgen ze al best wat goals tegen.

In het geval van Bayern vind ik het zo dom om hoog te gaan staan. Teams met mindere achter hoedes kunnen misschien beter meer terug staan. Alhoewel het United dan nog niet lukt :P

Onder Flick werd er volgens mij ook best stevig druk gezet, maar dat herinneren ik me niet helemaal meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 05-02-2025 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
@Mosin Tja en wat denk je van dat achterlijke opbouwen van achteruit elke keer? Het lijkt nu soort van verplicht, iedereen doet het. Zelfs bij RKC en Almere. Lange ballen mag niet meer, maar 9 van de 10 keer staan ze te prutsen en komt er een doelpunt uit. Je moet er maar eens op letten. Echt letterlijk elk team probeert het nu. Ze apen mekaar allemaal na, maar het is geen gezicht. Als het niet gaat, gewoon peren die bal. De fans snappen het wel hoor. Liever voorin kwijt dan achterin.

[ Voor 15% gewijzigd door chim0 op 05-02-2025 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
newcasle-arsenal, wat een intensiteit de 1e 25minuten, niet normaal. leuke pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pfff. diep diep diep donker rood voor Bruno Guimarães dit... bahbah smeerlap
Als die scheids gewoon 2 tellen langer nadenkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Newcastle United verdiend naar de finale. Newcastle deed wat Arsenal tegen City deed: ze geen moment rust gunnen. Isak en Gordon kunnen wel wat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:04:
@Mosin Tja en wat denk je van dat achterlijke opbouwen van achteruit elke keer? Het lijkt nu soort van verplicht, iedereen doet het. Zelfs bij RKC en Almere. Lange ballen mag niet meer, maar 9 van de 10 keer staan ze te prutsen en komt er een doelpunt uit. Je moet er maar eens op letten. Echt letterlijk elk team probeert het nu. Ze apen mekaar allemaal na, maar het is geen gezicht. Als het niet gaat, gewoon peren die bal. De fans snappen het wel hoor. Liever voorin kwijt dan achterin.
Iedereen wilt het voetballend oplossen, dat is iets typisch Nederlands, denk ik. Ongeacht de kwaliteit van je selectie. Ik ben het wel met je eens, dat opbouwen niet altijd werkt voor bepaalde teams. Er moet wel de kwaliteit voor zijn en als die ontbreekt dan moet de coach er iets mee, maar zoals je al terecht zegt is het eenheidsworst.

Voetbal je zelf ook nog? Let maar op amateur teams die vaak balbezit willen en combineren. Grappige is dat je met lange ballen vaak iemand direct voor de keeper kunt zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:17:
[...]

Iedereen wilt het voetballend oplossen, dat is iets typisch Nederlands, denk ik. Ongeacht de kwaliteit van je selectie. Ik ben het wel met je eens, dat opbouwen niet altijd werkt voor bepaalde teams. Er moet wel de kwaliteit voor zijn en als die ontbreekt dan moet de coach er iets mee, maar zoals je al terecht zegt is het eenheidsworst.
Klopt, maar ook kwaliteit en verkeerde keuzes. Een De Bruyne, Modric of een Kanté kan je makkelijk tussen 3 man aanspelen, maar de linksback van PEC wordt alweer een lastiger verhaal. Barca in hun goede tijd met Xavi, Iniesta en Messi kon dit. Die vonden het heerlijk om onder druk gezet te worden, die "tikkie taka'den" zich er gewoon onderuit. :D
Voetbal je zelf ook nog? Let maar op amateur teams die vaak balbezit willen en combineren. Grappige is dat je met lange ballen vaak iemand direct voor de keeper kunt zetten.
offtopic:
Denk een jaar of 5 geleden gestopt. Ben altijd spits geweest en ik ben van nature heel snel (vooral op de eerste meters) dus ons spel was ook heel vaak op de counter. Het was meestal alle ballen op mij of m'n ploeggenoot (die was ook snel) en rennen maar en de rest stond te kijken. _O- Later ging ik linkshalf spelen. Ik heb ook het voordeel dat ik tweebenig ben.
gambieter schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:15:
Newcastle United verdiend naar de finale. Newcastle deed wat Arsenal tegen City deed: ze geen moment rust gunnen. Isak en Gordon kunnen wel wat ;)
Zit nu de samenvatting te kijken. Wat is er gebeurd? Die tweede goal is precies waar ik het hierboven over had. Ongelooflijk! Maar ja, dat is typisch voetbal. Na zo'n grote uitslag volgt meestal een domper.

Wel mooi om te zien dat fanatisme bij Gunners. De haat en frustratie na een nederlaag. Dan is het even stil op straat. Hopelijk zijn alle televisies en glazen nog heel. :D :+ :*

@HollowGamer Zit wel diep bij jou die haat jegens City. Iets persoonlijks? Maakt me verder niet uit hoor, maar las zo je reacties en schrok een beetje. :o ;)

[ Voor 22% gewijzigd door chim0 op 06-02-2025 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 04:53:
[...]

Klopt, maar ook kwaliteit en verkeerde keuzes. Een De Bruyne, Modric of een Kanté kan je makkelijk tussen 3 man aanspelen, maar de linksback van PEC wordt alweer een lastiger verhaal. Barca in hun goede tijd met Xavi, Iniesta en Messi kon dit. Die vonden het heerlijk om onder druk gezet te worden, die "tikkie taka'den" zich er gewoon onderuit. :D

[...]

offtopic:
Denk een jaar of 5 geleden gestopt. Ben altijd spits geweest en ik ben van nature heel snel (vooral op de eerste meters) dus ons spel was ook heel vaak op de counter. Het was meestal alle ballen op mij of m'n ploeggenoot (die was ook snel) en rennen maar en de rest stond te kijken. _O- Later ging ik linkshalf spelen. Ik heb ook het voordeel dat ik tweebenig ben.

[...]

Zit nu de samenvatting te kijken. Wat is er gebeurd? Die tweede goal is precies waar ik het hierboven over had. Ongelooflijk! Maar ja, dat is typisch voetbal. Na zo'n grote uitslag volgt meestal een domper.
Spelers die verkeerde keuzes maken zie je inderdaad vaak genoeg. Je noemt me trouwens wel een paar mooie namen op, daar kan niemand zich mee meten :P Soms lijkt het wel alsof ze gewoon bang zijn om eventjes tegen de voetbal idealen van hun trainer in te gaan. Het kan ook gewoon mentale druk/gebrek aan focus zijn, alleen wat die Raya daar doet is écht knullig..
Alle goals van Newcastle zijn wel een mooi voorbeeld. Balletje erover, druk erop en gaan met die banaan.

offtopic:
Dan zie je dus hoe simpel het is. Iedereen wordt gebombardeerd met balbezit, maar je wilt gewoon met 10-0 winnen als de tegenstander je ruimte geeft.
Hoeveel scoorde je per seizoen, ik gok ergens rond de 30x als jullie zo speelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:48:
[...]

offtopic:
Dan zie je dus hoe simpel het is. Iedereen wordt gebombardeerd met balbezit, maar je wilt gewoon met 10-0 winnen als de tegenstander je ruimte geeft.
Hoeveel scoorde je per seizoen, ik gok ergens rond de 30x als jullie zo speelden?
offtopic:
Nou ja, de laatste jaren hadden we een mindere ploeg. De helft kon niet voetballen, maar we zijn een keer kampioen geworden met iets van 105 doelpunten voor en 20 tegen of zoiets. Volgens mij hadden we toen 1 of 2 keer verloren de rest alles gewonnen. Toen hadden we echt een goede ploeg, maar ook een geweldig middenveld. Maar we konden ook meerdere systemen spelen. Praten we wel over reserveklasse zaterdag hoor, maar toch het waren vaak pittige competities. Denk dat ik er toen iets van 20 heb gemaakt ofzo, maar toen kregen we een andere spits (die was nog effectiever) en moest ik linkshalf, maar ook veel assists gegeven. Wij waren een heel goed duo samen. Heb nooit in het eerste gespeeld want ik ben iets van 15 jaar gestopt tussendoor na de jeugd (B'tjes). M'n vader (ook tweebenig) is clubtopscorer allertijden, maar dat is heel lang geleden. Die heeft er een keer iets van 90 ofzo gemaakt in een seizoen, maar die hadden echt een goeie ploeg. Zijn spel was als dat van Brobbey: kont erin en je kon hem links en rechts aanspelen, het liefst zo hard mogelijk in de voeten en dan draaien en hard in de kruising. Links rechts maakte niet uit. Alleen m'n pa schoot hem wel in de kruising, Brobbey niet. :D :+ M'n broertje heeft in de C'tjes landelijk gespeeld tegen profclubs en was ook een paar keer bekeken door scouts, maar die had een mentaliteitsprobleem (tja familiekwaaltje). Beetje net als Van Persie toen bij Feyenoord, die was ook niet te houden. Maar hij had ook geen ambitie om verder te gaan in het voetbal dus ja.. Zo heel familieverhaal haha. Oh ja en m'n moeder was er alleen voor de koffie en thee :+

Nu weer ff ontopic :+ Vanavond ook een mooie Liverpool - Tottenham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
@chim0 Iedereen zal altijd voorkeuren en dingen hebben waar die minder mee heeft, bij mij is dat City en ook Newcastle (niet omdat we daar gisteren van verloren hebben).

Het probleem vind ik dat de City Groep veel doet aan sport washing. Ook zijn er onderling allemaal connecties met players en hun agents. De aanklagen die er liggen, zullen door hun connecties in de sport, niet veel gevolgen gaan hebben. Dit geld ook voor Barça en RM. Beide clubs houden er een vrij scheef huishouden op na.

Verder vind ik de fans meer TikTok mensen, die doelgroep heb ik ook niet mee veel. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
NOS Voetbal•
vandaag, 14:44
Mislintat na tien maanden alweer ontslagen bij Borussia Dortmund

Sven Mislintat is ontslagen bij Borussia Dortmund. De Duitse club is ontevreden over zijn werk. Hij was in Dortmund technisch directeur en verantwoordelijk voor de scouting.

De 52-jarige Mislintat werkte van mei 2023 tot september 2023 bij Ajax. Hij haalde twaalf nieuwe spelers naar de Amsterdamse club. Inmiddels heeft Ajax van die twaalf er al weer negen ondergebracht bij een andere club.

Mislintat had naar verluidt een verstoorde relatie met sportief directeur Sebastian Kehl, die onlangs zijn contract tot medio 2027 verlengde. Bij het begin van het seizoen botste hij al met Kehl, die het niet eens was met de keuzes van Mislintat, die tussen 2006 en 2017 ook bij Borussia Dortmund werkte.

Borussia Dortmund ontsloeg onlangs trainer Nuri Sahin. De club hield hem verantwoordelijk voor de slechte resultaten bij de huidige nummer 11 van de Bundesliga. Niko Kovac werd aangesteld als nieuwe coach.
Mooi, hopen dat Dortmund weer een beetje kan opbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
HollowGamer schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:36:
@chim0 Iedereen zal altijd voorkeuren en dingen hebben waar die minder mee heeft, bij mij is dat City en ook Newcastle (niet omdat we daar gisteren van verloren hebben).

Het probleem vind ik dat de City Groep veel doet aan sport washing. Ook zijn er onderling allemaal connecties met players en hun agents. De aanklagen die er liggen, zullen door hun connecties in de sport, niet veel gevolgen gaan hebben. Dit geld ook voor Barça en RM. Beide clubs houden er een vrij scheef huishouden op na.

Verder vind ik de fans meer TikTok mensen, die doelgroep heb ik ook niet mee veel. :)
Eerste stukje kan ik begrijpen, hoewel ik zelf puur naar het voetbal kijk. De rest kan me gestolen worden. Ik moet maandag gewoon weer naar m'n werk. Ze hebben ook weleens verloren en ook niet elk jaar CL gewonnen en het is ook niet zo dat de allergrootste sterren naar City gaan want het is qua naam en status geen Real, Barca, Juventus, Bayern etc. natuurlijk dus geld != prestaties maar goed dat is een andere discussie.

Je laatste zin kan ik alleen niet plaatsen want ik ken de City fans niet persoonlijk, maar ik heb wel bijv. van Arsenal een paar filmpjes gezien en die zijn echt nasty en ook die reacties erbij van mensen "schandalige wat die fans roepen, ergste fans ooit enzo typisch Arsenal fans". City of Real of wie dan ook zal ook wel zo'n groepje hebben maar daar heb ik nog geen filmpjes van gezien. En bij Arsenal niet een groepje maar een heel vak. Dus ja, niet om Arsenal af te branden ofzo maar tiktok publiek heb ik bij City heb ik nog niet ontdekt, dan meer bij Arsenal als ik die filmpjes zo zie. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:06:
Dus ja, niet om Arsenal af te branden ofzo maar tiktok publiek heb ik bij City heb ik nog niet ontdekt, dan meer bij Arsenal als ik die filmpjes zo zie. :D
Wat denk je van 80% van de fans die pas voor City zijn sinds ze successen zijn gaan boeken?
En dat zijn er heel, heel, heel erg veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:31:
Wat denk je van 80% van de fans die pas voor City zijn sinds ze successen zijn gaan boeken?
Fans of betalende toeschouwers? Want 20 jaar geleden zaten er bij middenmoter City ook al 45 duizend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:02:
[...]

Fans of betalende toeschouwers? Want 20 jaar geleden zaten er bij middenmoter City ook al 45 duizend.
En nu krijgen ze 100-en miljoenen binnen aan commerciële inkomsten, die komen echt niet van die 45k fans vandaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:31:
[...]

Altijd dat gezeik op de supporters van City. Local is City de club van de stad en heeft het veel lokale fans.
Tuurlijk wekt succes meer aantrek op van supporters maar daarom zijn er ook veel supporter geworden van Arsenal na de successen begin 2000 of de dominantie van United begin deze eeuw of voor mij persoonlijk Chelsea in het begin tijdperk van Abramovitch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 23:00:
Altijd dat gezeik op de supporters van City. Local is City de club van de stad en heeft het veel lokale fans.
Tuurlijk wekt succes meer aantrek op van supporters maar daarom zijn er ook veel supporter geworden van Arsenal na de successen begin 2000 of de dominantie van United begin deze eeuw of voor mij persoonlijk Chelsea in het begin tijdperk van Abramovitch.
De grap was altijd dat ManU supporters nooit uit Manchester komen.

Maar dat "echte supporters" gezeur mag inderdaad wel elders.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 23:00:
[...]

Altijd dat gezeik op de supporters van City.
Mwoah, de City supporters worden hier opgehemeld door chim0 en de Arsenal fans gevoeglijk even op een grote hoop geveegd en lekker negatief weggezet alsof het geen echte supporters zijn... dan moet je mij vervolgens niet aanvallen als ik hem erop wijs dat City fans echt niet 'beter' zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
toolkist schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 00:04:
[...]

Mwoah, de City supporters worden hier opgehemeld door chim0 en de Arsenal fans gevoeglijk even op een grote hoop geveegd en lekker negatief weggezet alsof het geen echte supporters zijn... dan moet je mij vervolgens niet aanvallen als ik hem erop wijs dat City fans echt niet 'beter' zijn ofzo
Lees nou eens goed wat ik schrijf. Ik hemel helemaal niemand op en ik trap helemaal niemand naar beneden. Ik benoem alleen wat ik constateer, maar je moet het niet zo persoonlijk nemen joh. Ontspan, het is maar voetbal hoor. Morgen gewoon weer arbeiten. Het is alleen opvallend dat de die-hard Gunners hier stil zijn na zo'n nederlaag waar ze normaliter hoog van de toen blazen met alles. :P ;) :D :+

Maaruh zullen we weer on-topic gaan? Liverpool - Tottenham niet meer gered gisteren. Ga zo ff samenvatting kijken. Iemand nog gekeken? Zag wel dat Inter met 3 - 0 onderuit is gegaan bij Fiorentina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:29:
[...]

offtopic:
Nou ja, de laatste jaren hadden we een mindere ploeg. De helft kon niet voetballen, maar we zijn een keer kampioen geworden met iets van 105 doelpunten voor en 20 tegen of zoiets. Volgens mij hadden we toen 1 of 2 keer verloren de rest alles gewonnen. Toen hadden we echt een goede ploeg, maar ook een geweldig middenveld. Maar we konden ook meerdere systemen spelen. Praten we wel over reserveklasse zaterdag hoor, maar toch het waren vaak pittige competities. Denk dat ik er toen iets van 20 heb gemaakt ofzo, maar toen kregen we een andere spits (die was nog effectiever) en moest ik linkshalf, maar ook veel assists gegeven. Wij waren een heel goed duo samen. Heb nooit in het eerste gespeeld want ik ben iets van 15 jaar gestopt tussendoor na de jeugd (B'tjes). M'n vader (ook tweebenig) is clubtopscorer allertijden, maar dat is heel lang geleden. Die heeft er een keer iets van 90 ofzo gemaakt in een seizoen, maar die hadden echt een goeie ploeg. Zijn spel was als dat van Brobbey: kont erin en je kon hem links en rechts aanspelen, het liefst zo hard mogelijk in de voeten en dan draaien en hard in de kruising. Links rechts maakte niet uit. Alleen m'n pa schoot hem wel in de kruising, Brobbey niet. :D :+ M'n broertje heeft in de C'tjes landelijk gespeeld tegen profclubs en was ook een paar keer bekeken door scouts, maar die had een mentaliteitsprobleem (tja familiekwaaltje). Beetje net als Van Persie toen bij Feyenoord, die was ook niet te houden. Maar hij had ook geen ambitie om verder te gaan in het voetbal dus ja.. Zo heel familieverhaal haha. Oh ja en m'n moeder was er alleen voor de koffie en thee :+

Nu weer ff ontopic :+ Vanavond ook een mooie Liverpool - Tottenham
offtopic:
Dus stiekem waren jullie eigenlijk prime Barca in een tweede divisie? :+
De Amateurs hebben ook shit competities. De (fysieke) lompigheid, ruzies en wisselende spelers/kwaliteit maken het soms lastig. Er gebeuren ook de gekste dingen wat het voor toeschouwers leuk maakt,(als ze er überhaupt zijn _O-) maar voor spelers niet.

Haha, maar ik vind het wel prachtig om te lezen. Alleen je Pa is toch meer een G.Müller/Gomez dan een Brobbey, maar of ik jou en je Pa daar een compliment mee geef, weet ik niet zeker :P 90 Is wel krankzinnig!
Maar jullie zijn wel écht balverliefd dus (en je Ma een koffieleuter). Zonde dat je zelf dan gestopt bent en je broertje het niet heeft kunnen redden, maar ja, het is een hels karwei om maar even voetballer te worden.. Snap wel dat 'ie andere plannen had. Is ook lastig als je jong bent en veel andere dromen hebt.

Zou het trouwens wel grappig vinden om meer van dit soort verhalen te lezen. Ik kan me door mijn goede visualisering daar wel goed mee vermaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik weet al wie de commentator is zometeen.. Driessen zeker. Hij is niet op ESPN vandaag.

Verder weinig zin om Arsenal te kijken verder, voel een dip aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 00:04:
[...]

Ik snapte er ook niet veel van, dus heb er maar niet op gereageerd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
HollowGamer schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 20:48:
Ik weet al wie de commentator is zometeen.. Driessen zeker. Hij is niet op ESPN vandaag.

Niet teveel happen door media ongein joh. Gewoon kijken. De dip is allang aan de gang. Dit Arsenal is niet hetzelfde als afgelopen seizoenen.

Maar goed, ik keek vroeger bijna nooit live naar United omdat ze toch altijd wonnen. Sinds vertrek SAF heb ik denk ik tien potjes niet gezien. Dus misschien moet je niet afgaan op mijn meningen en adviezen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 07-02-2025 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Engelse scheidsrechters en grensrechters, een fantastisch goed duo. Vooral zonder de VAR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23
Exactor it schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:59:
[...]

Niet teveel happen door media ongein joh. Gewoon kijken. De dip is allang aan de gang. Dit Arsenal is niet hetzelfde als afgelopen seizoenen.

Maar goed, ik keek vroeger bijna nooit live naar United omdat ze toch altijd wonnen. Sinds vertrek SAF heb ik denk ik tien potjes niet gezien. Dus misschien moet je niet afgaan op mijn meningen en adviezen. :)
Bij United is het wel vaak erg verrassend wat er gebeurt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Derby Mardileño, hopelijk verwijst Atletico real weer terug naar p2!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:02:
Derby Mardileño, hopelijk verwijst Atletico real weer terug naar p2!
Real krijgt iig terecht een penalty tegen, al zal Real wil weer helemaal los gaan dat ze genaaid zijn enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
toolkist schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:43:
[...]

Real krijgt iig terecht een penalty tegen, al zal Real wil weer helemaal los gaan dat ze genaaid zijn enzo
Dat is iig de basis van real. Eerst zeuren. En baby vinicius die een bal niet kreeg. Bah, naar gevoel bij die club.
En na de saga van afgelopen tijd, misschien moeten de scheidsen niet meer fluiten bij Real, gewoon klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:04:
[...]

Dat is iig de basis van real. Eerst zeuren. En baby vinicius die een bal niet kreeg. Bah, naar gevoel bij die club.
En na de saga van afgelopen tijd, misschien moeten de scheidsen niet meer fluiten bij Real, gewoon klaar.
Blijkbaar besteden ze elke week een hoop tijd aan de scheids voor de komende wedstrijd, op hun eigen tv kanaal. Over wat voor slechte beslissingen ie eerder genomen heeft. Lijkt me niet bepaald wenselijk en daar zou heel hard tegen opgetreden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 20:48:

@HollowGamer
Wat bedoel je :?
Ze spelen dit weekend niet hoor, of bedoel je het hele seizoen ?
Straks nog Forrest en Man. United uit, en Chelsea thuis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:34:
[...]
@HollowGamer
Wat bedoel je :?
Ze spelen dit weekend niet hoor, of bedoel je het hele seizoen ?
Straks nog Forrest en Man. United uit, en Chelsea thuis >:)
Het hele seizoen inderdaad. ;)

Nu ook weer onze winger geblesseerd, en alles op onze jonge talenten gooien, vind ik ook weer gevaarlijk.

Gisterenavond was wel een leuke beker wedstrijd, vandaag is ook weer wat mixed. Al hoop ik niet dat de beker verdwijnt. Dan maar minder EK/WK (voor clubs).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Hmm, Plymouth Argyle 1, Liverpool 0.
Vind het jammer voor Slot, en ik ben Liverpool fan. Maar hoe vet is dat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Mooi voor Plymouth. Maar pijnlijk hoe weinig Liverpool weet te creëren tegen de nummer laatst in de PremiershipChampionship.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjurm op 09-02-2025 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sjurm schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:02:
Mooi voor Plymouth. Maar pijnlijk hoe weinig Liverpool weet te creëren tegen de nummer laatst in de Premiership.
Met een half C elftal toch? Daar zitten dus blijkbaar weinig creatieve spelers bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sjurm schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:02:
Mooi voor Plymouth. Maar pijnlijk hoe weinig Liverpool weet te creëren tegen de nummer laatst in de Premiership.
Championship ;)

Plymouth Argygle laat zien waarom het juiste antwoord altijd is om Wayne Rooney te ontslaan als coach, en hem nooit aan te stellen. Benieuwd of andere clubs opletten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
toolkist schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:03:
[...]

Met een half C elftal toch? Daar zitten dus blijkbaar weinig creatieve spelers bij
Jota, Darwin en Diaz stonden er aan het eind en alsnog weinig kansen gezien.

Nu was het van Plymouth natuurlijk ook alles of niets vechtvoetbal, dus ja dan wordt het lastig om iets te creëren behalve de bal maar gewoon voor de goal gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:07:
[...]

Championship ;)

Plymouth Argygle laat zien waarom het juiste antwoord altijd is om Wayne Rooney te ontslaan als coach, en hem nooit aan te stellen. Benieuwd of andere clubs opletten.
Je kunt hetzelfde ook over ons zeggen. Nu doet gelukkig Arteta goed, maar ook hij was echt een gokje.

Een ex-speler is niet altijd een goede coach. Maar ik denk dat het meer misgaat als je perse daar iemand van naam wilt zonder enig idee of goede staff. Bij Kompany is dat ook weer anders bijvoorbeeld.
Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken