[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.329 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HollowGamer schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:54:
Je kunt hetzelfde ook over ons zeggen. Nu doet gelukkig Arteta goed, maar ook hij was echt een gokje.
Mwoh, Arteta had al flink wat ervaring als assistent van Guardiola. Rooney heeft alleen maar mislukkingen, een beetje a la Frank Lampard. En heeft niet eerst het trainersvak geleerd als assistent.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:05
Zit Sevilla Barcelona te kijken, en een Feemin van Barca krijgt na ingrijpen van de var rood voor een tackle waar hij toch echt eerst de bal speelt. Hij glijdt daarna door en raakt de speler best fors, maar ik vond geel al zwaar, laat staan rood.

Vreemde beslissing van de var.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 9 februari 2025 @ 21:29:
[...]

Mwoh, Arteta had al flink wat ervaring als assistent van Guardiola. Rooney heeft alleen maar mislukkingen, een beetje a la Frank Lampard. En heeft niet eerst het trainersvak geleerd als assistent.
Plus die zijn Engels, en laat ik het zo stellen dat ze in Engeland zichzelf nogal vaak overschatten.

Waar wij last hebben van bescheidenheid, zijn ze daar al heel erg groot. Zag nu ook weer een show met mooiste PL doelpunten op ViaPlay voorbij komen.. moet ik echt weer al diezelfde gasten voorbij zien komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Malfunctions schreef op zondag 9 februari 2025 @ 22:28:
Zit Sevilla Barcelona te kijken, en een Feemin van Barca krijgt na ingrijpen van de var rood voor een tackle waar hij toch echt eerst de bal speelt. Hij glijdt daarna door en raakt de speler best fors, maar ik vond geel al zwaar, laat staan rood.

Vreemde beslissing van de var.
"De bal spelen" is allang geen excuus meer als je de tegenstander in gevaar brengt met een tackle.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:28
gambieter schreef op zondag 9 februari 2025 @ 23:05:
[...]

"De bal spelen" is allang geen excuus meer als je de tegenstander in gevaar brengt met een tackle.
Dit was absoluut geen rood. Heerlijke tackle en speelt vol de bal.
Gisteren ook al zo'n bizarre penalty voor Atletico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
Chelseamarre123 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 00:26:
[...]

Dit was absoluut geen rood. Heerlijke tackle en speelt vol de bal.
Gisteren ook al zo'n bizarre penalty voor Atletico.

[Embed]
Penalty voor Atletico was denk ik ook onterecht, de speler kon nooit bij de bal komen/schieten, maar een penalty tegen real madrid is gezien het gemekker dat zij voor de dag leggen wel terecht. Dat er nog vele mogen volgen als real zo blijft doorzeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 10-02-2025 10:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

chim0 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 03:55:
Het is alleen opvallend dat de die-hard Gunners hier stil zijn na zo'n nederlaag waar ze normaliter hoog van de toen blazen met alles.
Nou, die Gunners alhier zijn al 3 - 4 maanden niet meer aanwezig in dit topic, dus je loopt achter :( (alleen Hollowgamer is nog over :9 )
Zag wel dat Inter met 3 - 0 onderuit is gegaan bij Fiorentina.
Was volgens mij die inhaal wedstrijd toen die Fiorentina speler een hartstilstand kreeg;
ik las vorige week nog dat Inter weinig tegendoelpunten kreeg in de CL, verlies je ineens met 3 - 0 :( Nog geluk dat Napoli gelijkspeelde, ze staan nu 4 punten achter en 1 wedstrijd minder, vanavond toevallig tegen Fiorentina.

Gaat weer lekker in Turkije; tegenstander Adana stapt na 1 kwartier van het veld bij Gala, zijn het niet eens met de arbitrale beslissingen.
Was dit nu 1 penalty :? Dries Mertens laat zich wel erg makkelijk vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:27
JAN-B schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:00:
[...]
Nou, die Gunners alhier zijn al 3 - 4 maanden niet meer aanwezig in dit topic, dus je loopt achter :( (alleen Hollowgamer is nog over :9 )
Klopt, ik heb nog weinig tijd voor Tweakers helaas dus veel terugscrollen. Maar wel opvallend idd zeker na die billenkoek op City. Ik had wel een "en City dit en City dat" tirade verwacht. :+
[...]

Ws volgens mij die inhaal wedstrijd toen die Fiorentina speler een hartstilstand kreeg;
ik las vorige week nog dat Inter weinig tegendoelpunten kreeg in de CL, verlies je ineens met 3 - 0 :( Nog geluk dat Napoli gelijkspeelde, ze staan nu 4 punten achter en 1 wedstrijd minder, vanavond toevallig tegen Fiorentina.
Dat klinkt idd niet goed. Italië volg ik ook niet, af en toe de uitslagen. Zag deze toevallig voorbij komen.
Gaat weer lekker in Turkije; tegenstander Adana stapt na 1 kwartier van het veld bij Gala, zijn het niet eens met de arbitrale beslissingen.
Was dit nu 1 penalty :? Dries Mertens laat zich wel erg makkelijk vallen.
Die kijk ik al helemaal niet tenzij het een leuke CL wedstrijd is ofzo. Ben wel Gala fan als ik in Turkije zou zijn. Mooi shirt ook, zou ik graag willen hebben.

Leuk en aardig hoor zo'n Yamal maar dit soort circusartiesten krijgen nog een keer een goeie zaag van een type Pepe of Ramos. Ronaldo en Messi hebben ze ook gehad. Moet je wel tegen kunnen als je de clown wilt uithangen.

[ Voor 10% gewijzigd door chim0 op 11-02-2025 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

LOL met David Squires over de FA-cup van afgelopen weekend. Mijn favoriete plaatjes:

Rooney:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOqzzVtlPTy5n9zXVhq-l09qnUU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jSw3TaCmhPwX7cp2t5DCMXWL.jpg?f=user_large

City:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tolxLG75l_iD1zYFxZydQxJAaY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6H4SoX4vLaHa5VbwWLZGqf4j.jpg?f=user_large

Vanavond de strijd tussen de clubs die ik graag beiden zie verliezen met City en Real. Al heb ik intussen meer sympathie voor City dan voor Real met hun gejank over de arbitrage. Alle andere clubs (behalve Barcelona) hebben nog een 50 jaar van klachten over pro-Real arbitrage...

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 11-02-2025 13:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/it9cxpWy3A0SMvTdAY7uO2iPyO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YvNH6hBB7BAFmq1sq33dFaML.png?f=fotoalbum_large
Lekker statement bij City - Real gister :D

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Speciaal voor @gambieter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
City - Real Madrid, ik weet nooit of ik heel blij moet zijn dat één van mijn minst favoriete clubs sowieso wordt uitgeschakeld, of dat één van mijn minst favoriete clubs sowieso doorgaat.
De manier waarop de wedstrijd zich ontvouwde was dan wel weer heel typisch voor City dit seizoen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:23:
[Afbeelding]
Lekker statement bij City - Real gister :D
Volgende week in Madrid: 130.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Maarten_E schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 14:49:
City - Real Madrid, ik weet nooit of ik heel blij moet zijn dat één van mijn minst favoriete clubs sowieso wordt uitgeschakeld, of dat één van mijn minst favoriete clubs sowieso doorgaat.
De manier waarop de wedstrijd zich ontvouwde was dan wel weer heel typisch voor City dit seizoen.
laten we blij zijn met de gedachte dat beide het zo slecht deden in de groepsfase dat ze verplicht zijn deze 2 wedstrijden te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Deadsy schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:14:
[...]

laten we blij zijn met de gedachte dat beide het zo slecht deden in de groepsfase dat ze verplicht zijn deze 2 wedstrijden te spelen
Zo had ik er nog niet naar gekeken.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Maarten_E schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 14:49:
Maar ook heel typisch voor real, winnen in blessuretijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Megupe schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:41:
[...]

Maar ook heel typisch voor real, winnen in blessuretijd.
Real was wel veel en veel beter.
En hoe City die 2 laatste goals weggeeft is echt slecht verdedigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Chelseamarre123 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:00:
[...]

Real was wel veel en veel beter.
En hoe City die 2 laatste goals weggeeft is echt slecht verdedigt.
Ben met rust naar bed gegaan dus niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:11
Dat liverpool salah nog steeds geen contract voor de rest van zijn leven aangeboden heeft, ik begrijp er niks van... die gast is nog fenomenaler dit seizoen dan alle andere bij elkaar

[ Voor 1% gewijzigd door Grindtegel op 13-02-2025 10:26 . Reden: taalvautje ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Zit nog even de resultaten van de afgelopen week door te spitten.
Vikinger Reykjavik verslaat in Helsinki Panathinaikos met 2-1!
Je kan vinden van de Conference League wat je wil, maar ik hou van zulke resultaten. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:08:
Dat liverpool salah nog steeds geen contract voor de rest van zijn leven aangeboden heeft, ik begrijp er niks van... die gast is nog fenomenaler dit seizoen dan alle andere bij elkaar
Dat zeiden we ook van Auba en Ozil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
Heerlijke voetballers hoor Nwaneri en Lewis-Skelly

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JoteW schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 14:52:
Heerlijke voetballers hoor Nwaneri en Lewis-Skelly
0-2 nog geworden in het slot zie ik. Wie speelt nu in de spits na de blessure van Havertz? Trossard zoals in zijn Brighton tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 15:18:
[...]

0-2 nog geworden in het slot zie ik. Wie speelt nu in de spits na de blessure van Havertz? Trossard zoals in zijn Brighton tijd?
Trossard heeft er gestaan en later Merino, die dus ook 2 keer scoorde!

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Dortmund laat het er ook weer geweldig inhangen, goede genade zeg

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Grindtegel schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:08:
Maar als die gast dan zo goed is, moeten ze toch makkelijk van Everton winnen 8)
en van die club (naam vergeten) waar ze in de FA cup van verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
JAN-B schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:03:
[...]

Maar als die gast dan zo goed is, moeten ze toch makkelijk van Everton winnen 8)
en van die club (naam vergeten) waar ze in de FA cup van verloren :(
Volg jij het voetbal uberhaupt wel? :)

Tegen Plymouth speelde een nagenoeg volledig B-elftal. En tegen Everton, tsja Salah is ontzettend goed momenteel maar kan het natuurlijk ook niet helemaal in z'n uppie doen he ;)

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Wat hebben ze bij Leverkusen - Bayern een gigantisch gaar camerastandpunt zeg ..

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Weer sorloth, nu ff doorzetten en op zijn reals in de extra tijd winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Real Madrid blijft dom doen over de arbitrage: Real verspeelt punten en ziet Bellingham krijgen rood krijgen na 'misverstand'
Bellingham kreeg in de 39e minuut rood in Estadio El Sadar in Pamplona, nadat hij kritiek had geleverd op scheidsrechter José Munuera Montero.

Trainer Carlo Ancelotti van Real Madrid was het niet eens met die rode kaart. "De scheidsrechter heeft hem verkeerd verstaan", beweerde de Italiaan, die sprak van een misverstand. "Jude zei 'Fuck off' en niet 'Fuck you'. Het was een fout van de scheidsrechter om daar een rode kaart voor te geven. 'Fuck off', dat vind ik niet beledigend."
_o-

Te dom voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:52

Rhapsody

In Metal We Trust

En dat zo'n trainer dat dan ook zonder blikken of blozen kan beweren. Dan leef je echt in een andere wereld. Net als Guardiola pas.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chim0
@gambieter en @Rhapsody Lees ook even de officiële site voordat je zomaar dingen gaat roepen.
There was no insult
"There was no insult and it’s clear in the video; I directed it at myself. I'm not even addressing the referee directly. But obviously there was a misunderstanding. He thought I said it to him. I think maybe he was looking for this a little bit, but there was no insult.”
For Bellingham’s red card, the referee didn’t understand English. He said fuck off, he didn't say fuck you, and he made a mistake because the translation in Spanish is no me jodas; it's inoffensive.
Hij heeft dus gewoon iets geroepen in het Engels uit emotie, maar die flapdrol van een scheids verstaat natuurlijk geen woord Engels en geeft hem rood. In Engeland roepen ze allemaal "fuck off" en de scheids lacht heel vaak gewoon mee. Dat is gewoon een soort van "pleur op". Ik weet zeker dat in het Spaans ook zoiets geroepen wordt. Maar goed, ze hadden genoeg kansen om te winnen. Daarnaast ook twee momenten van een mogelijke penalty, die niet gegeven werden: één keer hands en één keer overtreding op Vinicius.

Deze gezien trouwens? :D
YouTube: Golo Rui Silva (p.b.): Sporting 0-(1) Arouca (Liga 24/25 #22)

[ Voor 9% gewijzigd door chim0 op 16-02-2025 11:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is net zoveel bullshit. Bellingham heeft niets te zoeken bij de scheidsrechter (hij is niet de aanvoerder), en moet zich maar leren beheersen en normaal uitdrukken.

Het gejammer van Real moet echt eens ophouden en mag wmb meegenomen worden in de strafmaat. Volledig terecht rood en hopelijk een lange straf, kan hij van leren.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 16-02-2025 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
gambieter schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:47:
Dat is net zoveel bullshit. Bellingham heeft niets te zoeken bij de scheidsrechter (hij is niet de aanvoerder), en moet zich maar leren beheersen en normaal uitdrukken.

Het gejammer van Real moet echt eens ophouden en mag wmb meegenomen worden in de strafmaat. Volledig terecht rood en hopelijk een lange straf, kan hij van leren.
precies mijn gedachte, waarom moet hij zich uberhaupt uitten tegen de scheids als iemand anders de aanvoerder is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
chim0 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 05:03:
@gambieter en @Rhapsody Lees ook even de officiële site voordat je zomaar dingen gaat roepen.

[...]

[...]

Hij heeft dus gewoon iets geroepen in het Engels uit emotie, maar die flapdrol van een scheids verstaat natuurlijk geen woord Engels en geeft hem rood. In Engeland roepen ze allemaal "fuck off" en de scheids lacht heel vaak gewoon mee. Dat is gewoon een soort van "pleur op". Ik weet zeker dat in het Spaans ook zoiets geroepen wordt. Maar goed, ze hadden genoeg kansen om te winnen. Daarnaast ook twee momenten van een mogelijke penalty, die niet gegeven werden: één keer hands en één keer overtreding op Vinicius.

Deze gezien trouwens? :D
YouTube: Golo Rui Silva (p.b.): Sporting 0-(1) Arouca (Liga 24/25 #22)
Zeg morgen eens tegen je baas Fuck Off als die je een taak geeft die je niet zint.
Eens kijken of die daar mee kan lachen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Megupe schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:11:
precies mijn gedachte, waarom moet hij zich uberhaupt uitten tegen de scheids als iemand anders de aanvoerder is.
En zelfs de aanvoerder moet zich respectvol uitdrukken. F*** off is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Chelseamarre123 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:12:
[...]

Zeg morgen eens tegen je baas Fuck Off als die je een taak geeft die je niet zint.
Eens kijken of die daar mee kan lachen
Bij mijn baas kan ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E

Ik post het hier, voor een iets breder beeld bij de nummer 5 van de coëfficiëntenlijst... })
Wel interessant kijkvoer naar mijn mening.

[ Voor 60% gewijzigd door Maarten_E op 17-02-2025 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ipv de aandacht voor dat verwende nest Bellingham en de andere dramaqueens van Real, een mooi artikel over de Osasuna speler die de gelijkmaker scoorde: While all attention was on Bellingham, Osasuna’s greatest striker made history
On a weekend in which all the attention was on Jude Bellingham getting sent off, an inescapable and childishly hilarious mass debate started about what he actually said and whether it made a difference, everyone everywhere throwing accented English expletives about to the point where a primetime TV set was literally emblazoned with “fuck off-fuck you”, you might not know it but something actually remarkable had happened. The baby born in Zenica, Bosnia, whose family had been forced to move to Croatia and begin again, the 33-year-old who hadn’t even played in primera until he was 29, had become Osasuna’s all time top scorer there. “To make history at a club over 100 years old makes me very proud,” he said. And then he said “thank you”: he wouldn’t have got there without help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:35
Wat gebeurt er bij Atalanta - Brugge? Atalanta net 2x tegen de paal en dan scoort Brugge de 0-3…

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 06:00
Wat een heerlijke pegel van Brugge zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
En nu een gemiste penalty van Atalanta.... Het is niet de avond van de Italianen vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Blackout van de Atalanta aanvoerder. Terecht rood! Wat onvoorstelbaar dom ben je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bayern zwijnt met een goal in de laatste minuut. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Als ik de statistieken van Atalanta Brugge zie is 1-3 wel een klein wonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
@gambieter Kijk even Rondo terug van afgelopen maandag.

Real alweer 1 - 0 voor. Wordt weer niks met City ;(

En 2 - 0 twee keer Mbappe bye bye City

En hattrick :D

[ Voor 52% gewijzigd door chim0 op 19-02-2025 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nou Ruud, hopelijk had je de koffers nog niet uitgepakt. Het loopt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:42:
Nou Ruud, hopelijk had je de koffers nog niet uitgepakt. Het loopt voor geen meter.
Denk inderdaad dat ie er niet lang meer zit. Eerste club die binnen 1 seizoen 6 thuiswedstrijden op rij verliest zonder te scoren. En wellicht nog pijnlijker:
There was perhaps a sense of resignation to their plight as only a few of the squad acknowledged the fans at the end.

Even then they barely ventured beyond the halfway line before heading to the dressing room, while the under-pressure van Nistelrooy made a quiet exit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
ManU weer bezig aan een uitstekende pot. Maguire die bij de 2-0 keurig de spits van Everton aan het bewonderen is.
Lichtpuntje is de ligt, nog geen hands en penalty veroorzaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Megupe schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:07:
ManU weer bezig aan een uitstekende pot. Maguire die bij de 2-0 keurig de spits van Everton aan het bewonderen is.
Lichtpuntje is de ligt, nog geen hands en penalty veroorzaakt.
Ze hadden Moyes moeten nemen ipv Amorim :p

De vraag is nu: Wie gaat eerder, Ruud of Ruben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
United ook weer lekker bezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:14:
[...]

Die Amorin valt echt vies tegen. Blijft maar koppig met 3 man achterin spelen terwijl het gewoon niet werkt. Die opbouw achteruit vandaag is echt pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:30:
Die Amorin valt echt vies tegen. Blijft maar koppig met 3 man achterin spelen terwijl het gewoon niet werkt. Die opbouw achteruit vandaag is echt pijnlijk.
Dat noemen ze een "one trick pony".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:14:
[...]

Genoeg Man Utd supporters die liever RvN hadden gehad als trainer, alsof hij het beter/minder slecht gedaan zou hebben 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hoe dan, 2-2. 2 ballen op doel. Die eerste kwam er ook na een vrije schop waar geen fout aan was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wauw wat een snoekduik van Young

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Inderdaad belachelijk. Had al even bang dat de VAR hier niet ging tussenkomen omdat er wel wat contact was maar goeie interventie van de VAR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Komop Arsenal, houdt wat druk op Liverpool aub.

En rood...weer afhaken zo.

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 22-02-2025 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 17:27:
Komop Arsenal, houdt wat druk op Liverpool aub.

En rood...weer afhaken zo.
Ik geloof er niet meer in. Straks maar Chelsea - Villa kijken, hopelijk is dat leuker om te zien.

We hadden in januari maar iets moeten kopen. We haken nu weer af, pijnlijk als het bij Liverpool ook moeizaam gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Twee assists van Rashford in de 2-1 winst van Villa op Chelsea. Goed werk van Ruben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 21:54:
Twee assists van Rashford in de 2-1 winst van Villa op Chelsea. Goed werk van Ruben :+
En voor Liverpool is het ook een goed weekend geweest. Dat doet mij dan weer het meeste pijn.

Rashford was niet super, maar vond hem wel al beter uitzien. Hij ziet er wel altijd depressief uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 21:54:
Het toont precies wat er scheelt aan Rashford, mentaliteit van -3.
Daar kan Amorim niks aan doen. Die heeft juist de goede beslissing genomen om hem te dumpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Pff wat was Chelsea weer slecht gisteren. Wat een neerwaartse spiraal zitten we weer.
Niemand ook in vorm laat staan of ze een normaal niveau halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Salah weer gescoord bij City-Liverpool, met wat hulp van Ake die de bal van richting en hoogte veranderde. Wel een goede ingestudeerde corner. Grappig dat een ukkeltje als Rico Lewis bezig is VvD te dekken bij die corner ;)

Newcastle-Forest was leuk. Eerst 0-1, toen een magisch kwartiertje van Newcastle naar 4-1, maar in de tweede helft kwam Forest nog terug naar 4-3 en de 4-4 hing nog even in de lucht.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 23-02-2025 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
En die twee bowlingballen staan weer super overdreven te coachen langs de kant. Als je geen geluid zou hebben, zou je denken dat ze niet goed in hun bovenkamer zijn. Prachtig wat een show :D

Jammer van de buitenspel

0 - 2 grrrr

[ Voor 9% gewijzigd door chim0 op 23-02-2025 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:55

OMX2000

By any means necessary...

Mooi dit. Die gekke Slot blijft stunten!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
OMX2000 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:14:
Mooi dit. Die gekke Slot blijft stunten!
Zeker! Zou hem graag zien bij City. Denk dat Pep gewoon moet opstappen. Valt geen eer meer te behalen daar voor hem. Denk dat de magie een beetje aan het vervagen is. En Salah kan ik niet uitstaan. Nooit gekund ook. Geen idee waarom, maar kan hem gewoon niet uitstaan. Misschien vanwege dat met Ramos toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:55

OMX2000

By any means necessary...

chim0 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:31:
[...]

Zeker! Zou hem graag zien bij City. Denk dat Pep gewoon moet opstappen. Valt geen eer meer te behalen daar voor hem. Denk dat de magie een beetje aan het vervagen is. En Salah kan ik niet uitstaan. Nooit gekund ook. Geen idee waarom, maar kan hem gewoon niet uitstaan. Misschien vanwege dat met Ramos toen.
Als persoon heb ik er niks mee. Maar draait een legendarisch seizoen. Dus Balon d’Or kom er maar in ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
chim0 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:31:
[...]

Dat zou vooral een reden zijn om Ramos niet uit te kunnen staan ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:35:
[...]

chim0 Real supporter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Ik ook, maar daarom zag ik nog wel wat zich daar afspeelde.

Ontopic:
Is dit wat Man City is tegenwoordig? het lijkt wel een derde elftal ivm het overschot aan kwaliteit wat ze in voorgaande jaren hadden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hier een uitgebreide analyse op de BBC website waarom de door Man City gehanteerde tactiek niet meer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bossie schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:35:
[...]

Kan niet als Real fan. Ondanks zijn reputatie en gedrag, die man is legend. _/-\o_
Je weet het! Maar meer fan. Supporter vind ik pas als je ook daadwerkelijk wedstrijden bezoekt.
Bossie schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:43:
[...]

Ontopic:
Is dit wat Man City is tegenwoordig? het lijkt wel een derde elftal ivm het overschot aan kwaliteit wat ze in voorgaande jaren hadden.
Crisis Maximalis! Pep moet gewoon weg, moet nieuwe wind komen :X The Kev speelde ook als een kroket vandaag

[ Voor 39% gewijzigd door chim0 op 24-02-2025 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
chim0 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:55:
[...]url]

[...]

Crisis Maximalis! Pep moet gewoon weg, moet nieuwe wind komen :X The Kev speelde ook als een kroket vandaag
Nah, het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. De wingers bijvoorbeeld, proberen van alles maar uiteindelijk is het een actie zonder rendement of balverlies.

1-2 talenten kan je altijd met wisselend resultaat proberen in te voegen, maar dit is half elftal met vooral potentiële topspelers en dat is te weinig in dit soort wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Wat een heerlijk begin bij Barça - Atletico _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Megupe schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:37:
Wat een heerlijk begin bij Barça - Atletico _/-\o_ *O*
Ik zet de tv aan, 2-0.
Ik ben even afgeleid op de ipad, 2-2

Laten ze maar lekker zo doorgaan idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Bossie schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:54:
[...]

Ik zet de tv aan, 2-0.
Ik ben even afgeleid op de ipad, 2-2

Laten ze maar lekker zo doorgaan idd
Dit kan zomaar een ouderwetse sport1 klassieker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Megupe schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:58:
[...]

Dit kan zomaar een ouderwetse sport1 klassieker worden.
Als de actie maar niet op is nu :+

Gaat deze pot over 1 of 2 wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Bossie schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:59:
[...]

Als de actie maar niet op is nu :+

Gaat deze pot over 1 of 2 wedstrijden?
Dos.
Wel zo eerlijk, als de topclubs tegen elkaar spelen.
Voor de kleine clubs is het model in NL natuurlijk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Megupe schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 22:05:
[...]

Dos.
Wel zo eerlijk, als de topclubs tegen elkaar spelen.
Voor de kleine clubs is het model in NL natuurlijk interessanter.
Bij 2-4 de TV uitgezet …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Bossie schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:40:
[...]

Bij 2-4 de TV uitgezet …
Ik bij rust al, valt nog wat terug te kijken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Als ik vraag om een PL switch op een avond als dit, en zoals gisteren, is dat dan verwend gedrag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:45
HollowGamer schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:10:
Als ik vraag om een PL switch op een avond als dit, en zoals gisteren, is dat dan verwend gedrag?
United Ipswich was al een switch an sich. :)

• HollowGamer
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:00:
[...]

United Ipswich was al een switch an sich. :)
Het is zo jammer dat ze uiteindelijk het niet hebben gehaald. Had je toch voor dat punt moeten gaan?

Verder is ons seizoen ook wel voorbij. Snap echt niet dat we spelers hebben gekocht voor posities die we al hadden, maar geen spits of buitenspeler die geen Sterling is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:03:
[...]

Het is zo jammer dat ze uiteindelijk het niet hebben gehaald. Had je toch voor dat punt moeten gaan?

Verder is ons seizoen ook wel voorbij. Snap echt niet dat we spelers hebben gekocht voor posities die we al hadden, maar geen spits of buitenspeler die geen Sterling is.
Ik ben fan van United hé. :) dus helemaal blij dat we gewonnen hebben van de nummer achttien!

• Chelseamarre123
Exactor it schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:56:
[...]

Ik ben fan van United hé. :) dus helemaal blij dat we gewonnen hebben van de nummer achttien!
Weer een stapje dichter bij het behoud :P 8)7

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 23:20:
[...]

Weer een stapje dichter bij het behoud :P 8)7
Zeker.

Toen ik fan werd van united had liverpool 18 keer kampioen feest gevierd en united zeven keer. Wat een Chelsea of City was wist niemand. Zeker niet iemand in België of waar ik woon. Mooie tijden waren dat.

Edit: dit is te gemeen. Jij hebt altijd humor over hoe slecht Chelsea is na alle geld dat geïnvesteerd werd namens de Russische bevolking.

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 27-02-2025 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exactor it schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 23:55:
[...]

Zeker.

Toen ik fan werd van united had liverpool 18 keer kampioen feest gevierd en united zeven keer. Wat een Chelsea of City was wist niemand. Zeker niet iemand in België of waar ik woon. Mooie tijden waren dat.

Edit: dit is te gemeen. Jij hebt altijd humor over hoe slecht Chelsea is na alle geld dat geïnvesteerd werd namens de Russische bevolking.
Oh no offence hoor, ik reageerde met een kwinkslag (had gehoopt dat je mijn sarcastische emotions zag )

Ik ben inderdaad ooit fan geworden als tiener toen ik regelmatig de PL kon kijken van Chelsea dankzij de spelers die ze toen hebben( Drogba, Lampard, Terry, Ballack, Essien...) en het powervoetbal van toen.
Van het beleid ben ik nooit echt fan geweest wat toen gecamoufleerd werd door al de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 00:35:
[...]

Oh no offence hoor, ik reageerde met een kwinkslag (had gehoopt dat je mijn sarcastische emotions zag )

Ik ben inderdaad ooit fan geworden als tiener toen ik regelmatig de PL kon kijken van Chelsea dankzij de spelers die ze toen hebben( Drogba, Lampard, Terry, Ballack, Essien...) en het powervoetbal van toen.
Van het beleid ben ik nooit echt fan geweest wat toen gecamoufleerd werd door al de prijzen.
Oh ja nee, emoticons hier op de site heb ik altijd idioot gevonden. Net als die club van je. Maar dat team met de spelers die je noemt was wel gaaf. Jose met zijn grote bek, special one, die wel won van united, was best cool. Dat was wel een goed team. Het enige dat ik kan zeggen is 'hollow hollow hollow'. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exactor it schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 00:39:
[...]

Oh ja nee, emoticons hier op de site heb ik altijd idioot gevonden. Net als die club van je. Maar dat team met de spelers die je noemt was wel gaaf. Jose met zijn grote bek, special one, die wel won van united, was best cool. Dat was wel een goed team. Het enige dat ik kan zeggen is 'hollow hollow hollow'. 8)
Mooie tijden waren dat. Chelsea en United die voor titels en CL vochten
Nu is het hopen op überhaupt Europees voetbal :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Chelseamarre123 op 28-02-2025 00:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
Het kampioenschap kan ons bijna niet meer ontgaan. Wel hoop ik dat de resterende wedstrijden worden gewonnen en we met een goed aantal punten door iedereen als waardige winnaar wordt gezien. De excuses van een matige City of Arsenals blessureleed van hun voorhoede kan dan niet worden aangekaart.

Arne Slot heeft bewezen de EPL te begrijpen en Klopps team weer op de rails gekregen. Ja, hij erfde een erg goed elftal, maar dit elftal schoot tekort in vorige seizoenen. Hij verdient daarom de credits, zeker omdat hij bijna niets aan nieuwe spelers heeft uitgegeven.

Salah, van Dijk en Alexander-Arnold zijn de spelers waar we spoedig van weten of ze blijven of vertrekken. Dit seizoen hebben we een Alexander-Arnold gezien die duidelijk er niet bij is met zijn hoofd en relatief weinig heeft bijgedragen aan het team in tegenstelling tot Salah. Hij is samen met van Dijk de beste speler van het team en eerstgenoemde mag wat mij betreft EPL POTY en de Ballon d'Or winnen.

Het middenveld, met een unleashed Ryan Gravenberch is kwalitatief uitstekend en voldoende breed. Voorin zie ik graag nog een aanvaller komen om Nunez te vervangen. De droom is de komst van Alexander Isak.

De verdediging kan prima een leven beginnen zonder Alexander-Arnold en hebben in Connor Bradley een uitstekende vervanger die op andere gebieden van waarde is. Waar TAA meer op het middenveld speelt en als een Beckam (cross)passes geeft is Bradley meer iemand die de hele flank bestrijkt en ook voor het doel kan verschijnen. Jarell Quansah kan als rechtsback invallen, maar zie ik hem meer een centrale verdediger. Hoop niet dat Slot kiest voor een nieuwe rechtsback voor de eerste elf; Bradley heeft bewezen te kunnen starten.

The future is looking bright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enigmus schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:14:
De droom is de komst van Alexander Isak.

The future is looking bright.
Wat zou plan B zijn als Salah niet bijtekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Verwijderd schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:18:
[...]

Wat zou plan B zijn als Salah niet bijtekend?
Die tekent wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik geloof er niks van. Die kan straks dik anderhalf miljoen per week van verdienen ofzo, itt max 400k ofzo per week bij Liverpool

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

FA cup vandaag, Crystal Palace - Milwall, en de keeper van Milwall doet even een Harald Schumacher, met Mateta in de rol van Batiston. Ontzettend gore karatetrap overtreding en de scheids (Michael Oliver, zogenaamde topper) heeft VAR nodig om er rood voor te geven. Mateta is de topscorer van Palace en dat gaat ze raken in de PL, lange behandeling op de brancard op het veld.

En het Milwall publiek, toch al bekend als het meest ranzige in Engeland, zingt beledigende liedjes over Mateta :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo die keeper van Millwall mag wel voor de rest van het seizoen geschorst worden.. Hoe haal je het in je hoofd om zo hoog in te komen met je voet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hij speelt toch de bal. :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0rP6pO_Qw7Dv-LZxCYFJKBvE1C4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/x5dBqJrvYTcstYkf2e6wiVHC.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/soccer/s/bXZmHnhR5i

Mogen jullie raden wie de scheidsrechter was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 13:28:
FA cup vandaag, Crystal Palace - Milwall, en de keeper van Milwall doet even een Harald Schumacher, met Mateta in de rol van Batiston. Ontzettend gore karatetrap overtreding en de scheids (Michael Oliver, zogenaamde topper) heeft VAR nodig om er rood voor te geven. Mateta is de topscorer van Palace en dat gaat ze raken in de PL, lange behandeling op de brancard op het veld.

En het Milwall publiek, toch al bekend als het meest ranzige in Engeland, zingt beledigende liedjes over Mateta :X
Kunnen ze een rechtzaak aanspannen? Ik weet dat we dat hier in Nederland ook een keer hebben gehad. Vind eigenlijk dat je dat moet doen, dit is bewust letselschade toe brengen, en niet per ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:06:
[...]

Kunnen ze een rechtzaak aanspannen? Ik weet dat we dat hier in Nederland ook een keer hebben gehad. Vind eigenlijk dat je dat moet doen, dit is bewust letselschade toe brengen, en niet per ongeluk.
Nope, want hij speelde wel daadwerkelijk de bal. Dan geloof ik nooit dat je een rechtzaak ooit rond gaat krijgen.
Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken