[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.331 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 13:28:
FA cup vandaag, Crystal Palace - Milwall, en de keeper van Milwall doet even een Harald Schumacher, met Mateta in de rol van Batiston. Ontzettend gore karatetrap overtreding en de scheids (Michael Oliver, zogenaamde topper) heeft VAR nodig om er rood voor te geven. Mateta is de topscorer van Palace en dat gaat ze raken in de PL, lange behandeling op de brancard op het veld.

En het Milwall publiek, toch al bekend als het meest ranzige in Engeland, zingt beledigende liedjes over Mateta :X
The Football Association has condemned some "let him die" chants made towards Mateta by some Millwall fans while he was receiving treatment on the pitch, but said they do not breach its regulations.

However, the FA will investigate homophobic chants aimed towards Ben Chilwell, on loan at Palace from Chelsea, from Millwall supporters.
Zogenaamd kunnen ze nog niks doen tegen die randdebielen als ze iemand dood wensen, mag hopen dat ze het optellen bij die liedjes tegen Chilwell en Millwall wel met zo'n enorme boete en wedstrijden zonder publiek bestraffen dat het die club echt pijn doet. Naast uiteraard een hele forse schorsing voor die keeper.
25 !!! hechtingen heeft Mateta, vlak achter z'n oor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
En Manchester United uitgeschakeld door Fulham in de achtste finale van de FA Cup. Zirkzee die de beslissende pingel mist. Hoe groot is de gifbeker en wanneer is die leeg?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Maarten_E schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:01:
En Manchester United uitgeschakeld door Fulham in de achtste finale van de FA Cup. Zirkzee die de beslissende pingel mist. Hoe groot is de gifbeker en wanneer is die leeg?
ManU had al een pingel gemist (Fulham niet), dus om het nou de beslissende te noemen?

Verder een rode waas weekend. Wolves verliest hun sterspeler Cunha die zich liet opnaaien en helemaal doorsloeg, moest ook van het veld gesleept worden. Die gaan ze missen in de strijd tegen de degradatie, hebben ze mazzel dat Leicester en Ipswich ook geen deuk in een pakje boter schoppen.

En Newcastle's Gordon ging heel dom door het lint na het affluiten voor buitenspel en sloeg de verdediger, en mist nu de andere bekerfinale tegen Liverpool. En dat is een van hun gevaarlijkste vleugelspitsen dit seizoen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:26
De gifbeker is ManU zelf al jaren.
Vervelend voor de Nederlanders die er nu zitten maar wel een beetje karma nu ze weer een trainer eruit hebben gegooid.

Selectie is ook al jaren van sub(top)niveau en geen trainer die er wat van kan maken of beter gezegd de tijd krijgt om er wat van te maken.
Want deze puinhoop is niet in 2 of 3 jaar goed te krijgen. Dat zag je bij van Gaal tot Mourinho en ten Hag.

Amorin hanteert weer andere tactieken, zal door de selectie weer een bezem halen en dan kost alles weer tijd om een beetje te laten lopen als dat wel gaat lukken. Andres is het over 3 jaar ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:11
Bij ManU spelen gewoonweg teveel pannekoeken met Hjolund en Zirkzee als toppannekoek. Die gasten verspelen 9 van de 10 keer de bal waardoor de rest (wat ook al niet veel is) 2 x zo hard moet werken. ManU heeft de 2 slechtste spitsen van de premier league, wat een wankopen zijn dat geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Millwall have condemned "disgusting" abuse aimed at goalkeeper Liam Roberts, who was sent off for kicking Crystal Palace forward Jean-Philippe Mateta in a head-high tackle in Saturday's 3-1 FA Cup fifth round defeat at Selhurst Park.
Natuurlijk geen woord over het gedrag van de eigen fans....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Grindtegel schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:23:
Bij ManU spelen gewoonweg teveel pannekoeken met Hjolund en Zirkzee als toppannekoek. Die gasten verspelen 9 van de 10 keer de bal waardoor de rest (wat ook al niet veel is) 2 x zo hard moet werken. ManU heeft de 2 slechtste spitsen van de premier league, wat een wankopen zijn dat geweest.
Ten Hag moet je ook geen scouting moeten doen.

Ik neem deze spelers het niet kwalijk, maar de constructie bij Man Utd sucks.

Verder vind ik het prima. Een club die zo weinig doet voor zijn fans, mag voor mij wel in de Championship gaan spelen of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:56:
[...]

Ten Hag moet je ook geen scouting moeten doen.

Ik neem deze spelers het niet kwalijk, maar de constructie bij Man Utd sucks.

Verder vind ik het prima. Een club die zo weinig doet voor zijn fans, mag voor mij wel in de Championship gaan spelen of lager.
Zirkzee en Hojlund zijn niet eens door Ten Hag gehaald, toen was de nieuwe structuur al opgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:28
toolkist schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:01:
[...]

Zirkzee en Hojlund zijn niet eens door Ten Hag gehaald, toen was de nieuwe structuur al opgezet ;)
Snap die scouting ook niet, beide voor belachelijk veel geld gehaald maar hadden geen statistieken.
Zirkzee bij Bologna vorig seizoen 12 doelpunten in 37 wedstrijden, het jaar ervoor 2 in 21 8)7
Hojlund bij Atalanta 10 doelpunten in 34 wedstrijden en het jaar ervoor speelde die nog in Oostenrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
Wat een goal van alvarez, boem koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:54:
[...]

Snap die scouting ook niet, beide voor belachelijk veel geld gehaald maar hadden geen statistieken.
Zirkzee bij Bologna vorig seizoen 12 doelpunten in 37 wedstrijden, het jaar ervoor 2 in 21 8)7
Hojlund bij Atalanta 10 doelpunten in 34 wedstrijden en het jaar ervoor speelde die nog in Oostenrijk
Die gast die ervoor verantwoordelijk was en die voor een smak geld en wat gezeik van Newcastle over kwam is toch ook na een half jaar alweer ontslagen? 🤣 En dus, omdat ze het aan de top verkloten, donderen ze er 400 man uit aan de onderkant van de organisatie. Ze besparen meer met gewoon eens wat langer na te denken over wie/wat ze willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Keeper van Millwall wordt in principe voor 3 wedstrijden geschorst, maar de FA heeft ook door dat dat wel heel mild is en heeft een of andere commissie om toestemming gevraagd om hem langer te mogen schorsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
PSG geeft Liverpool 88 minuten voetballes... stand 0-1 voor Liverpool , het moet niet gekker worden lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 09:46

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wat een walgelijke opmerking van Sierd over dat de trainer van benfica vanavond aan een boom hangd :X

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:13
Grindtegel schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:49:
PSG geeft Liverpool 88 minuten voetballes... stand 0-1 voor Liverpool , het moet niet gekker worden lol
Of laat Liverpool 88 minuten zien wat effectief verdedigend voetbal is tegen een aanvallende ploeg die daardoor niet weet te scoren? Ik weet zo net nog niet wie hier een lesje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Toke_gt schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:04:
[...]

Of laat Liverpool 88 minuten zien wat effectief verdedigend voetbal is tegen een aanvallende ploeg die daardoor niet weet te scoren? Ik weet zo net nog niet wie hier een lesje krijgt.
ja, dat zou een mooie spin zijn en alhoewel ik helemaal niks heb met PSG en ze dan ook niks gun verdienden ze dit niet. Liverpool had geluk dat Becker in topvorm was want ze werden van alle kanten overlopen. Daar zat echt geen les verdedigen in, hooguit een les in topkeepen en met je kansen omgaan (2 ballen op doel over de hele pot en 1 keer scoren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:13
Grindtegel schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:08:
[...]

ja, dat zou een mooie spin zijn en alhoewel ik helemaal niks heb met PSG en ze dan ook niks gun verdienden ze dit niet. Liverpool had geluk dat Becker in topvorm was want ze werden van alle kanten overlopen. Daar zat echt geen les verdedigen in, hooguit een les in topkeepen en met je kansen omgaan (2 ballen op doel over de hele pot en 1 keer scoren)
Eens hoor, maar op zichzelf is het niet goed als je een wedstrijd zoveel balbezit hebt, bijna 90 minuten voor de andere goal hangt en niet weet te scoren. Dat vind ik dan geen ‘les’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
Klinkt een beetje alsof PSG speelde zoals Nederlandse ploegen tot een jaar of 5 geleden speelde. Alles op de aanval en dan een smerige goal op het eind tegen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het is zeker geen rode kaart, het is namelijk geen speler van Arsenal.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het is maar goed dat ViaPlay geen ondertiteling heeft, stel je voor dat je Scholes moet vertalen. :D

Ik vind die interviewer van ViaPlay (onze 'Hans' zeg maar), best vervelend zeg. Hij geeft ook geen ruimte.

[ Voor 35% gewijzigd door HollowGamer op 09-03-2025 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs mag Kepa wel dankbaar zijn. Bij een zeer verdiende 0-2 voorsprong van Bournemouth verkijkt hij zich eerst op een mislukte voorzet (zeilde er wel mooi in) en haalt daarna Son neer in het hoekje van het strafschopgebied, compleet onnodig omdat die bal toch uit zou gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 9 maart 2025 @ 17:05:
Spurs mag Kepa wel dankbaar zijn. Bij een zeer verdiende 0-2 voorsprong van Bournemouth verkijkt hij zich eerst op een mislukte voorzet (zeilde er wel mooi in) en haalt daarna Son neer in het hoekje van het strafschopgebied, compleet onnodig omdat die bal toch uit zou gaan.
Kepa is een goede keeper, denk als hij deze 'fouten' niet had, hij wel gewoon geslaagd was bij Chelsea.

Hij krijgt dit soort dingen er gewoon niet uit, en dat kost je altijd punten op een cruciaal punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU - Arsenal was niet echt om aan te zien voor 45 minuten, maar de vrije trap van Bruno Fernandes was eindelijk iets van kwaliteit. De muur was niet echt springend, en Raya had daar toch dichterbij moeten zitten, maar goed, 1-0 bij rust. Beide ploegen moeten echt veel beter in de tweede helft, tot nu toe is het impotentie troef...

United krijgt intussen meer zelfvertrouwen. Dat hakje van Zirkzee verdiende een doelpunt.

Edit: Maar nu is Arsenal sterker, en Rice scoort de 1-1. Het is nu pompen of verzuipen voor ManU, die hebben ook niets op de bank. Arsenal probeert ook pingels te versieren bij corners met een snoekduik van Gabriel.

Nog 10 minuten, het kan nog alle kanten op.

Edit2: wat een fraaie dubbele save van Raya in de slotminuut, dat had de 2-1 moeten zijn. 1-1 uitslag, uiteindelijk wel verdiend.

[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 09-03-2025 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:45
Dat had United moeten winnen. Arsenal was tandeloos maar hadden helaas Raya die De Gea na zat te doen. :)

Weer een potje om wat hoop uit te putten. De jeugdspeler die in moest vallen achterin (Heaven) ziet eruit alsof hij kan voetballen, een middenveld met twee bejaarden werd niet overlopen en Garnacho speelde vier keer over in plaats van te schieten. Zag er overal vooral meer solide uit weer. Lijkt ondanks de super matige resultaten sinds Amorim zijn komst er wel elke week ietjes beter uit te zien qua spelbeeld (buiten grote fouten voorin en achterin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 9 maart 2025 @ 19:44:
Dat had United moeten winnen. Arsenal was tandeloos maar hadden helaas Raya die De Gea na zat te doen. :)

Weer een potje om wat hoop uit te putten. De jeugdspeler die in moest vallen achterin (Heaven) ziet eruit alsof hij kan voetballen, een middenveld met twee bejaarden werd niet overlopen en Garnacho speelde vier keer over in plaats van te schieten. Zag er overal vooral meer solide uit weer. Lijkt ondanks de super matige resultaten sinds Amorim zijn komst er wel elke week ietjes beter uit te zien qua spelbeeld (buiten grote fouten voorin en achterin).
Ik vind Raya de beste keeper in de PL momenteel.. maar toegegeven dat ik niet zo neutraal ben. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:07:

Ik vind Raya de beste keeper in de PL momenteel.. maar toegegeven dat ik niet zo neutraal ben. ;)
Wordt Arteta zo niet de slechtste trainer in de PL i.v.m. omgang net de pers :?
Vraag: Hadden jullie niet 1 spits moeten kopen in januari :? ( Die vraag heb jij ook enkele keren hier gesteld :Y )
Antwoord: Daar gaat het niet om, en wil weg lopen;
Nog 1 vraag Mikel: 15 punten achterstand, is dat gat te groot ? maar Meneer wil geen antwoord meer geven en loopt weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:58:
[...]

Wordt Arteta zo niet de slechtste trainer in de PL i.v.m. omgang net de pers :?
Vraag: Hadden jullie niet 1 spits moeten kopen in januari :? ( Die vraag heb jij ook enkele keren hier gesteld :Y )
Antwoord: Daar gaat het niet om, en wil weg lopen;
Nog 1 vraag Mikel: 15 punten achterstand, is dat gat te groot ? maar Meneer wil geen antwoord meer geven en loopt weg :(
En terecht, want het zijn hele stomme vragen.

Isak wat niet te koop, en die andere had zijn contract verlengd. Verder is er niet echt iets betaalbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:39:

Hoezo stomme vraag 8)7
jij had enige tijd geleden dezelfde opmerking, als waarom hebben ze in Januari niet versterking gehaald :?
Vind jij het niet onbeleefd dan, zo weglopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:21:
[...]

Hoezo stomme vraag 8)7
jij had enige tijd geleden dezelfde opmerking, als waarom hebben ze in Januari niet versterking gehaald :?
Vind jij het niet onbeleefd dan, zo weglopen ?
Die vraag heb ik nog altijd. Alleen is er een verschil tussen er steeds op terugkomen en de manier op Sky het brengt.

Je kunt Sky vergelijken met VI (dat vroegere programma), en ook met GS. Ze zuigen en zijn heel vervelend, deze vraag krijgt hij namelijk dagelijks.

Snap dus goed dat je op een keer zegt, fock it, het is wel genoeg geweest met die vragen die ik al heb beantwoord meerdere keren.

Het is ook grappig dat je Sky en beleefd in een zin noemt btw.

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 10-03-2025 15:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:39:
[...]

Isak wat niet te koop, en die andere had zijn contract verlengd. Verder is er niet echt iets betaalbaar.
Gimenez was voor Arsenal prima geweest, en kostte maar 35m. Oshimen heeft een afkoopsom van 75m, past ook prima bij het spel van Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:55:
[...]

Gimenez was voor Arsenal prima geweest, en kostte maar 35m. Oshimen heeft een afkoopsom van 75m, past ook prima bij het spel van Arsenal.
Maar dan nog heb je een platfond waarmee te maken hebben. Pas in de zomer kan er weer iets worden uitgeven.

En ja, we worden geen kampioen, maar reken eens wat allemaal binnnkomt momenteel? Daar hoor je Freddie (onze oude CM), niet over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met Arteta is het beter om heel erg korte interviews te hebben, geen tijd voor nukkigheid :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 10 maart 2025 @ 21:09:
Met Arteta is het beter om heel erg korte interviews te hebben, geen tijd voor nukkigheid :p
De haat spat er ook weer vanaf. Als Mourinho dit had gedaan, dan had de pers gezegd 'wat een fantastische man is het ook!'.

Bij Arteta: 'Hij is een arrogante vervelende gozer'.

Maar goed, niet druk om maken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op maandag 10 maart 2025 @ 23:07:
[...]

De haat spat er ook weer vanaf. Als Mourinho dit had gedaan, dan had de pers gezegd 'wat een fantastische man is het ook!'.

Je kan ook gewoon toegeven dat Arteta geen goede beurt maakte in het interview en arrogant overkomt.
Is ook niet de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 10 maart 2025 @ 23:07:
[...]

Kom op zeg stel je niet zo aan... Dit heeft 0,0 met haat of Mourinho te maken, maar alles met het gedrag van Arteta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:55:
[...]

Je kan ook gewoon toegeven dat Arteta geen goede beurt maakte in het interview en arrogant overkomt.
Is ook niet de eerste keer.
Ik zeg dus juist hoe ik erover denk. Bij Arteta is het arrogant, bij een Bosz die dat altijd doet, is het zijn opeens zijn persoonlijkheid.

M.a.w. als iemand dezelfde reactie geeft, dan is het opeens schokkend. Soms is het voor iemand ook wel genoeg geweest, dat heeft weinig met arrogantie te maken, maar elke keer weer dezelfde vragen zijn vermoeiend en slaan helemaal niet op de wedstrijd.

Ik durf te wedden dat zelfs al met een wereldspits, Liverpool kampioen zou worden. Alles zit veel beter in elkaar. Waarom vragen ze niet aan Pep waarom hij niet meespeelt voor het kampioenschap bijvoorbeeld, die heeft op elke positie nog beter materiaal rondlopen.

Maar dat doen ze niet, omdat Pep al vaker niet zo leuk heeft gereageerd. En dat werkt, zeker bij de Engelse pers en bij andere mensen. In de liefde werkt een nice man zijn ook niet bijvoorbeeld, en veel sport journalisten zijn voorspelbaar en net zo.

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 11-03-2025 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:17:
[...]

Ik zeg dus juist hoe ik erover denk. Bij Arteta is het arrogant, bij een Bosz die dat altijd doet, is het zijn opeens zijn persoonlijkheid.

M.a.w. als iemand dezelfde reactie geeft, dan is het opeens schokkend. Soms is het voor iemand ook wel genoeg geweest, dat heeft weinig met arrogantie te maken, maar elke keer weer dezelfde vragen zijn vermoeiend en slaan helemaal niet op de wedstrijd.

Ik durf te wedden dat zelfs al met een wereldspits, Liverpool kampioen zou worden. Alles zit veel beter in elkaar. Waarom vragen ze niet aan Pep waarom hij niet meespeelt voor het kampioenschap bijvoorbeeld, die heeft op elke positie nog beter materiaal rondlopen.

Maar dat doen ze niet, omdat Pep al vaker niet zo leuk heeft gereageerd. En dat werkt, zeker bij de Engelse pers en bij andere mensen. In de liefde werkt een nice man zijn ook niet bijvoorbeeld, en veel sport journalisten zijn voorspelbaar en net zo.
Dan heb je blijkbaar veel interviews met Pep gemist. Die kwam ook altijd chagrijnig over.
Daarbij vragen ze niet meer naar de titel omdat ze een straat achter staan. Arsenal is/was nog altijd kanshebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op zondag 9 maart 2025 @ 20:07:
[...]

Wat vond je trouwens van het tegendoelpunt, vond dat hij heel slecht opgesteld stond bij die vrije trap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:21:

Het is ook grappig dat je Sky en beleefd in een zin noemt btw.
Ik zag wel dat Roy Keane daar bij hoort; dat was vroeger toch toch 1 heel beleefde voetballer 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:17:
Waarom vragen ze niet aan Pep waarom hij niet meespeelt voor het kampioenschap bijvoorbeeld, die heeft op elke positie nog beter materiaal rondlopen.
Pep staat genoeg onder druk na die wanprestaties van City. En stellen dat City nu op elke plek betere spelers dan Arsenal heeft is rijkelijk overdreven.
De verdediging van Arsenal is beter, Odegard is beter dan welke aanvallende middenvelder van City dan ook, Rice ontloopt Rodri echt niet veel, Saka is beter dan wie er op rechtsbuiten loopt bij City en op linksbuiten en in de goal verschillen City en Arsenal weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Lamine Yamal is weer aan het toveren, wat een speler zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Ik ga er vanuit dat Barcelona wel ervan op de hoogte is dat ze Benfica eruit moeten werken voor onze coefficiënten toch

Tot nu toe gaat het goed

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 11-03-2025 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Grindtegel schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:16:
Lamine Yamal is weer aan het toveren, wat een speler zeg
Mogen we straks proberen tegen te houden met Oranje, ga er maar aan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Lekker bezig Liverpool. :F

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Jammer van de goal tegen naar het is een heerlijke wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
lekker hoog tempo bij liv-psg. psg is voetballend toch wel een stukkie beter. Valt me op dat het echt zwakke punt wat psg altijd heeft gehad oftewel slecht verdedigen nu totaal niet meer aanwezig is, die hebben een heel sterk blok achterin en Mendez heeft Salah volledig onder controle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tjonge Liverpool, hij mag er onderhand wel een keer in anders krijg je die klassieke voetbalwetten gegarandeerd op je neus.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:13:
[...]

Wat vond je trouwens van het tegendoelpunt, vond dat hij heel slecht opgesteld stond bij die vrije trap.
Ik vond de overtreding voor deze al stom genoeg, en je weet dat hij meestal wel scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
sterspelers missen vaak de belangrijkste pingels... salah?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nunez is gewoon de zwakste schakel. Die moeten ze echt dumpen.

De pingel van Jones was niet groots maar dag was pech. Nunez deed helemaal niets goed.

Uiteindelijk verdiend, Liverpool was gewoon niet goed.

[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 11-03-2025 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:51
Grindtegel schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:46:
lekker hoog tempo bij liv-psg. psg is voetballend toch wel een stukkie beter. Valt me op dat het echt zwakke punt wat psg altijd heeft gehad oftewel slecht verdedigen nu totaal niet meer aanwezig is, die hebben een heel sterk blok achterin en Mendez heeft Salah volledig onder controle
PSG zonder de wereldsterren is nu pas echt een team met nog steeds creativiteit voorin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
jammer had het slot gegund maar als ik heel eerlijk ben is het wel iets meer verdiend dat psg door is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vervelend dat PSG door gaat, maar spelers die strafschoppen met zo'n laffe huppelvertraging nemen vind ik eigenlijk prima dat ze missen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Grindtegel schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 23:42:
jammer had het slot gegund maar als ik heel eerlijk ben is het wel iets meer verdiend dat psg door is
Ja vind ik ook
Vond psg makkelijker voetballen dan Liverpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Heerlijke pot en een terechte winnaar. PSG was de betere ploeg op het veld in beide wedstrijden. PSG zonder al die grote sterren maar met jonge talenten is gewoon een machine geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
als ze deze vorm doorzetten maken ze best kans dit jaar, echt een goed team hoor dit PSG. Het is dat Real nog niet uitgeschakeld is, dat blijft toch de favoriet omdat Real...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Ze zouden een penalty gewoon loeihard en loepzuiver in een hoekje moeten knallen, dan zit 'ie er automatisch in. Het valt me vies tegen hoe vaak dat ze slecht worden getrapt.
Nunez lijkt zich ook te verraden door de trage gedoe. Dat heeft Donnarumma goed gezien.

@Grindtegel
Real heb je letterlijk pas verslagen als de speeltijd om is. Alsof ze een toverstokje hebben om de boel om te keren. Daar heb ik wel respect voor. Dat hebben ze ook enorm vaak gedaan de laatste seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Mosin schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:22:

Real heb je letterlijk pas verslagen als de speeltijd om is. Alsof ze een toverstokje hebben om de boel om te keren. Daar heb ik wel respect voor. Dat hebben ze ook enorm vaak gedaan de laatste seizoenen.
Ik zat naar het speelschema te kijken, als Arsenal doorgaat (zal toch wel :9 ) moeten ze tegen Real > of die andere uit Madrid 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Megupe
Hopelijk wint Atletico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
JAN-B schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 12:42:
[...]
Ik zat naar het speelschema te kijken, als Arsenal doorgaat (zal toch wel :9 ) moeten ze tegen Real > of die andere uit Madrid 8)
Ik geef Arsenal geen kans tegen Real, misschien wel tegen Atletico.
Maar van alle teams gun ik Atletico sowieso een CL winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Mosin schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 14:15:
[...]

Ik geef Arsenal geen kans tegen Real, misschien wel tegen Atletico.
Maar van alle teams gun ik Atletico sowieso een CL winst.
Ik niet, spuuglelijk voetbal.
En irritante manieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Chelseamarre123 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 15:42:
[...]

Irritante manieren
Dan moet jij met Chelsea in je naam er juist van houden. Vooral in de tijd met Mourinho.

Atletico is een vechtmachine. Veel clubs hebben rare manieren, daar is Atletico niet uitzonderlijk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Megupe schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 17:54:
[...]

Dan moet jij met Chelsea in je naam er juist van houden. Vooral in de tijd met Mourinho.

Atletico is een vechtmachine. Veel clubs hebben rare manieren, daar is Atletico niet uitzonderlijk in
Dat is ondertussen alweer 20 jaar geleden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 23:40:
Nunez is gewoon de zwakste schakel. Die moeten ze echt dumpen.

De pingel van Jones was niet groots maar dag was pech. Nunez deed helemaal niets goed.

Uiteindelijk verdiend, Liverpool was gewoon niet goed.
Toch was die penalty van Nunez 10x beter ingeschoten dan die van Jones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
hahaa die keeper van dortmund, zeker een aanschaf van mislintat?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 12-09 10:41
1-0 voor Atleti na 28 seconden!

Atleti, Atleti!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 15:42:
[...]

En irritante manieren
Mooie club, club van het volk. En irritant doen moet soms, alsof ze dat bij Barca en Real ook niet doen.

[ Voor 74% gewijzigd door Vlassie1980 op 12-03-2025 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:04:
1-0 voor Atleti na 28 seconden!

Atleti, Atleti!

[...]

Mooie club, club van het volk. En irritant doen moet soms, alsof ze dat bij Barca en Real ook niet doen.
Alleen doen ze het wel heel, heel, heel erg vaak aangezien het een team van Simeone is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een heerlijke penalty van Vinicius Jr :D
Jaap Stam wannabe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
toolkist schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:34:
Wat een heerlijke penalty van Vinicius Jr :D
Jaap Stam wannabe
Bizarre penalty, blijf het ook bizar vinden dat we hier tegenwoordig geen rood meer voor geven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Megupe schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 17:54:
[...]

Juist van dat laatste hou ik wel. Toen ik echt serieus voetbal begon te kijken vanaf 12/13 was het Atletico dat Real regelmatig versloeg (even uit het hoofd) en ook van Barca won. Het zijn inderdaad een stelletje vechters met een knettergekke coach :D

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 12-03-2025 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Wat was er nou met die penalty van Alvarez dan?

Edit: van de BBC feed:

DISALLOWED GOAL - Alvarez
published at 22:41 Greenwich Mean Time
22:41 GMT
Julian Alvarez's penalty has been ruled out for Atletico. A VAR check says he was guilty of the ball touching both of his feet as he slipped.

[ Voor 72% gewijzigd door Bossie op 12-03-2025 23:46 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 10:01
Daylight robbery dit. Wtf

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bossie schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 23:45:
Wat was er nou met die penalty van Alvarez dan?
Dubbel geraakt door de uitglijder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Helaas, alle kansen in de wedstrijd gingen er net niet in. Die belg kan toch aardig potje keepen.
Dan maar de doblete.
En hup Arsenal ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
De negatieve eigenschappen overstijgen de voetbal kwaliteiten van Vinicius

Moet weer zijn gram halen bij het publiek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Vx7Z7J5VtqQUXwu1YTlR2Bj3JA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3vp9XKwiDgOfpeuIyzWcYRqT.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
d-vine schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:44:
De negatieve eigenschappen overstijgen de voetbal kwaliteiten van Vinicius

Moet weer zijn gram halen bij het publiek.

[Afbeelding]
Wat een droeftoeter. En dan krijgen dit soort figuren ook nog miljoenen euros gestort.
Een speler moet tegen beetje provocatie kunnen.

Wat trouwens niet goed is als er sprake is geweest van racisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:45
Edit: don't feed trolls

Maar, united gewonnen en Antony goal en assists. Wat een avond! United zag er bij vlagen echt wel aardig uit. Blijft wel dat counteren makkelijker is dan opbouwen maar toch.

[ Voor 85% gewijzigd door Exactor it op 13-03-2025 23:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:21
Megupe schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:19:
[...]

Wat een droeftoeter. En dan krijgen dit soort figuren ook nog miljoenen euros gestort.
Een speler moet tegen beetje provocatie kunnen.

Wat trouwens niet goed is als er sprake is geweest van racisme.
Waarom zou het maar 1 kant op mogen? Zij provoceren hem, waarom mag hij dan niks terug doen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7c3-v10-58I20GpeQ15OOmdPe0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aZisx4k0Bxl18uTKQ8Z2bj0L.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Is meer voor het Randzaken Topic, net als dat geneuzel over coefficienten elke keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En terecht, de Conference League is een krukkencompetitie die niet zou moeten bestaan. Dat de CL er alleen is om rijke clubs en de rijkste competities rijk te houden, dat is wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
20 miljoen zou voor elke andere club in de Conference league anders wel aanzienlijk zijn, Chelsea heeft het zichzelf aangedaan dat ze daar terecht zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 16 maart 2025 @ 12:58:
20 miljoen zou voor elke andere club in de Conference league anders wel aanzienlijk zijn, Chelsea heeft het zichzelf aangedaan dat ze daar terecht zijn gekomen.
Kuch, ik riep dit ook over een club uit Amsterdam..

Dat werd niet erg gewaardeerd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, Robert Sanchez wil Arsenal helpen te scoren. Wat een clown, als Chelsea verdediger zou ik heel nerveus worden van zo'n keeper.

Aan de 1-0 zelf kon Sanchez niets doen.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 16-03-2025 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Dit kan wel is een afstraffing worden voor Chelsea. Wat een niveau weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:53:
Dit kan wel is een afstraffing worden voor Chelsea. Wat een niveau weer.
Bedoel je hier ook het niveau van de scheidsrechters mee? ;)

Verder snap ik al dat schoppen niet. Ze staan wel 4de, maar voor mij hoeft het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:01:
[...]

Bedoel je hier ook het niveau van de scheidsrechters mee? ;)

Verder snap ik al dat schoppen niet. Ze staan wel 4de, maar voor mij hoeft het niet.
Dat schoppen doen ze al 2 jaar. Dacht eerst dat het een opdracht was van Pochentino maar ze blijven dit jaar weer zo onnodig agressief spelen. Ook ontzettend veel gele kaarten.

Gewoon die hele opstelling weer. Geen spits, de enige op het veld is al 2 jaar in vormcrisis en staat op linksbuiten waar die al weken niks bijbrengt.
James op het middenveld? En dan zo'n koekenbakker als Badiashille centraal achterin.
Sanchez die nog steeds onze eerste keeper is na al die blunders.
En ja niks op de bank dat aanvallend iets kan bijbrengen. Geen spits en 1 winger van 18 jaar oud.

En dan heb je gisteren weer 2 tieners gekocht van Sporting voor samen 70 miljoen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 15:14:
[...]

Dat schoppen doen ze al 2 jaar. Dacht eerst dat het een opdracht was van Pochentino maar ze blijven dit jaar weer zo onnodig agressief spelen. Ook ontzettend veel gele kaarten.

Gewoon die hele opstelling weer. Geen spits, de enige op het veld is al 2 jaar in vormcrisis en staat op linksbuiten waar die al weken niks bijbrengt.
James op het middenveld? En dan zo'n koekenbakker als Badiashille centraal achterin.
Sanchez die nog steeds onze eerste keeper is na al die blunders.
En ja niks op de bank dat aanvallend iets kan bijbrengen. Geen spits en 1 winger van 18 jaar oud.

En dan heb je gisteren weer 2 tieners gekocht van Sporting voor samen 70 miljoen |:(
Is het jouw club nog? Geld is er genoeg, maar snap ook niet welke spelers nu allemaal gekocht zijn (allemaal schoppers vind ik persoonlijk), en weinig creativiteit.

Poch vond in altijd een gehypte manager. Jammer dat die Engelsman perse weg moest, met de goede spelers was dat echt beter gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat een saaie wedstrijd van beide ploegen. Chelsea kon niet en Arsenal wou niet.

Dat eeuwige spel op balbezit van Maresca is echt frustrerend. Geen plan B, bij een achterstand een rechtsback en een centrale verdediger brengen en dan beide achterin houden.
Sancho en Nkunku ook, wat een wanprestatie van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Even een reminder voor de 5 man in dit topic.. de wedstrijd van Liverpool is op Viaplay TV (Ziggo kanaal 13).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Liverpool is weer heel vlak de eerste helft, hebben geen echte kans gemaakt. Newcastle wel, en die scoren net voor rust. Dan Burn mocht vrij inkoppen.

Slot zal weer wat peper in reten moeten stoppen, anders wint Newcasgle haar eerste prijs in 50 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
liv terecht met 2-0 achter, wat een slappe hap zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, de 2-0 is verdiend. Isak weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Toch wel gek dat we van de quadruple winnen naar alleen de PL winnen gaan .. Achja het is wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
die pot tegen psg heeft ze genekt, er zit zo weinig vuur in vandaag, en ze maken fout na fout. New Castle is op alle fronten beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dit worden nog spannende minuten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nog een paar spannende minuten! 2-1

VAR was weer traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 16 maart 2025 @ 19:25:
Nog een paar spannende minuten! 2-1

VAR was weer traag
Gaat dit ons ook helpen dit resultaat? :9

Maar serieus, LIV is niet meer in te halen.
Jammer voor Slot wel, dat zou een goede binnenkomer zijn (beker + kampioenschap).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwnc
  • Laatst online: 19:49
Is maar de League Cup?

Inventaris

Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken