I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jullie zijn inderdaad niet meer in te halen.Soulizer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 19:33:
Altijd jammer dat Slot finales verliest. Ook al is het maar iets als de league cup. Gelukkig gaan we wel de PL pakken!
In de PL kan je toch een tweede geel terugdraaien? Zit nu de interviews op ESPN te kijken, maar ik heb dit al vaker gezien.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lewandowski scoorde net, wat een knap doelpunt
Eerst Getafe vorige week, nu dit weer...
Gewoon te weinig kwaliteit. Degradatie zat er al even aan te komen.HollowGamer schreef op zondag 16 maart 2025 @ 21:55:
Wel einde verhaal voor Ruud gok ik.
Wel benieuwd of ze met hem verdergaan
Live Duits indoor voetbal met wat Bayern legendes (zie Robben en Ribery spelen, van Bommel aan de zijlijn dacht ik, et c.). Robben scoort 'net' voor tijd de winnende tegen Dortmund in de halve finale .... (blijkbaar nog een minuut te gaan).
/f/image/Syf958WiPPvkEFg7tszKO0O5.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door apis29 op 17-03-2025 21:56 ]
Kon helaas niet alles kijken, maar wat een nostalgie met Robbery op het veldapis29 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:51:
[YouTube: LIVE 🔴 Beckenbauer Cup | FC Bayern München]
Live Duits indoor voetbal met wat Bayern legendes (zie Robben en Ribery spelen, van Bommel aan de zijlijn dacht ik, et c.). Robben scoort 'net' voor tijd de winnende tegen Dortmund in de halve finale .... (blijkbaar nog een minuut te gaan).
[Afbeelding]
Vroeger was dit standaard in de Bundesliga. Hallenfusball ofzo?
Mosin schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:37:
[...]
Kon helaas niet alles kijken, maar wat een nostalgie met Robbery op het veld
Vroeger was dit standaard in de Bundesliga. Hallenfusball ofzo?
Je hebt inderdaad wel van die “Futsal” toernooien/competities, maar hoe zich dat samenpakt met de normale profclubs durf ik niet te zeggen.apis29 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:18:
[...]
Ja dit deden ze altijd in die winterstop van 2-3 maanden die er tegenwoordig niet meer is. Maar volgens mij spelen ze daar nog steeds zo 'zaalvoetbal', ergens vorig jaar nog een jeugdtoernooi op Youtube gezien met jeugd van de topclubs uit Europa.
Volgens mij is Mesut Özil ergens rond 2004 door Schalke04 gescout op zo’n toernooi.
Uh, welke wedstrijd? Dacht pas dat er om 18.30u weer wat was.
Espanyol - Atletico: 1 - 1.HollowGamer schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:00:
Uh, welke wedstrijd? Dacht pas dat er om 18.30u weer wat was.
Zou mooi zijn als Bournemouth doorgaat, geen van de zogenaamde grote clubs in de halve finale.
Edit: bah, 1-1 snel na de rust. En nu 2-1 voor City. Bah, Bournemouth is ingezakt na de rust en City speelt veel agressiever.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 30-03-2025 18:55 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Mosin op 01-04-2025 21:10 ]
Zou er iemand iets anders gedacht hebben? Je reinste competitievervalsing met die semi trucjes die Barcelona uitvoert - mits het bewijs klopt -.
Ja, de scheids is bijna net zo slecht als de Stevie Wonder VAR. Everton is een schoppersclubje.Grindtegel schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:49:
lol, pickford roeit nunez onderuit op een gigantisch lompe manier en nunez krijgt geel. het moet niet gekker worden
Mourinho grijpt collega bij de neus na grimmige slotfase met drie rode kaarten
Dit was toch een duidelijke penalty en minstens geel voor Pickford??Grindtegel schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:49:
lol, pickford roeit nunez onderuit op een gigantisch lompe manier en nunez krijgt geel. het moet niet gekker worden
Verwijderd
Waar werd de vrije trap genomen? Want in de samenvatting op youtube wordt gezegd dat er al gefloten was voor een overtreding op Szoboszlai.Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 07:06:
[...]
Dit was toch een duidelijke penalty en minstens geel voor Pickford??
en Moyes nu maar zeiken over vermeend buitenspel bij de 1-0. Terwijl Everton na 10min met 10 had moeten staan en met 9 had moeten eindigen, dan hadden ze echt dik dik verloren.gambieter schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:56:
[...]
Ja, de scheids is bijna net zo slecht als de Stevie Wonder VAR. Everton is een schoppersclubje.
Er zijn mensen die hem 'klasse' noemen en een top manager.
Vind het maar een vervelende gozer, en een heel overschatten trainer.
Hij was een top manager in de jaren 2000 tot 2015 ofzo.HollowGamer schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:11:
[...]
Er zijn mensen die hem 'klasse' noemen en een top manager.
Vind het maar een vervelende gozer, en een heel overschatten trainer.
Hem overschat noemen is gezien zijn prijzenkast en met welke ploegen nogal kort door de bocht.
Alleen de CL met Porto was een prestatie waar je u tegen zegt, verder is het toch niet zo bijzonder?Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:58:
[...]
Hij was een top manager in de jaren 2000 tot 2015 ofzo.
Hem overschat noemen is gezien zijn prijzenkast en met welke ploegen nogal kort door de bocht.
Ferguson destijds een paar keer van de titel houden is best knap. Hij heeft ook bij RM allemaal dingen gewonnen. En een treble gepakt met Inter. En is de enige trainer die met vier clubs een Europese prijs pakte. Het is maar wat je niet zo bijzonder noemt. Niet dat ik hem mag overigens, maar doen alsof hij niets bijzonders heeft gedaan, is natuurlijk van de zotte.toolkist schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:15:
[...]
Alleen de CL met Porto was een prestatie waar je u tegen zegt, verder is het toch niet zo bijzonder?
De redding van Vicario net gezien? Was denk ik ook niet zo speciaal.
[ Voor 19% gewijzigd door Exactor it op 03-04-2025 21:53 ]
Mwoh, de 2009-2010 CL waar hij met Inter het toen oppermachtige Barcelona van Pep wist uit te schakelen in de halve finale en daarna ook te winnen. Mooi artikel dat terugkijkt: Volcanos, sprinklers, a 14-hour coach journey and how Jose Mourinho's Inter took down Pep Guardiola's all-conquering Barcelonatoolkist schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:15:
Alleen de CL met Porto was een prestatie waar je u tegen zegt, verder is het toch niet zo bijzonder?
Alleen jammer dat de kwaliteiten samen komen met een pakket van neuroses en een persoonlijkheid die dagelijks klappen verdient.
VAR: niet in staat om overduidelijke rode kaarten van Tarkowski en Pickford te zien, wel millimeterneuken bij de volgende wedstrijd.
De VAR van gisteren is ook VAR bij de Manchester derby. Failing upwards.
Dat is toch niks bijzonders, prijzen winnen met Chelsea wat toen al enorm veel geld kon uitgeven of Real Madrid wat al de top van Europa was?Exactor it schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:46:
[...]
Ferguson destijds een paar keer van de titel houden is best knap. Hij heeft ook bij RM allemaal dingen gewonnen. En een treble gepakt met Inter. En is de enige trainer die met vier clubs een Europese prijs pakte. Het is maar wat je niet zo bijzonder noemt. Niet dat ik hem mag overigens, maar doen alsof hij niets bijzonders heeft gedaan, is natuurlijk van de zotte.
De redding van Vicario net gezien? Was denk ik ook niet zo speciaal.
Dat zoiemand de PL mag fluiten is ongekend
Twente komt eraan!
Wieffer is echt mislukt daar, geen idee waarom hij dan toch steeds bij Oranje erbij zit.JoteW schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:57:
Mats Wieffer valt ook even ongelukkig in. 11 van Wolves tegen 9 van Palace met nog 10 min blessuretijd. Wieffer brengt Van Hecke in de problemen waardoor hij er met rood af moet..
Als ze daar harder gaan straffen hebben die clubs allemaal 3 selecties en 2 sets bestuurders nodigHollowGamer schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:53:
[...]
En maar 3 wedstrijden straf. Ik vind veel van de Turkse competitie, die je hier niet echt mag uitspreken.
VvD is nog wel eens nonchalant in de verdediging, samen met de heel erg lage reactiesnelheid van Konate is het helemaal gevaarlijk. Zag je tegen Everton al, nu net gelijk weer waar ze blij mogen zijn geen pingel tegen te krijgen wegens geklungel van Konate.
En uit het niets de 0-1 van Mac Allister, afstandsschot.
Edit: 1-1 door goed voetbal van Fulham, en 2-1 door geknoei, slecht koppen en schot richting veranderen door Andy Robertson, een echt foutenfestival van hem. De voorsprong van Fulham is verdiend, men knoeit achterin bij Liverpool.
Edit 2: en ook VvD deelt in de malaise, wordt makkelijk opzij gezet en 3-1.
[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 06-04-2025 16:17 ]
Het had gewoon een penalty moeten zijn voor Fulham. Vond het zo grappig om te lezen van de Liverpool fans dat ze altijd niets meekrijgen, dat is namelijk wel altijd zo lol.gambieter schreef op zondag 6 april 2025 @ 15:09:
Fulham - Liverpool nu, eindelijk weer een basisplaats voor Gakpo.
VvD is nog wel eens nonchalant in de verdediging, samen met de heel erg lage reactiesnelheid van Konate is het helemaal gevaarlijk. Zag je tegen Everton al, nu ney gelijk weer waar ze blij mogen zijn geen pingel tegen te krijgen wegens geklungel van Konate.
En uit het niets de 0-1 van Mac Allister, afstandsschot.
Edit: 1-1 door goed voetbal van Fulham, en 2-1 door geknoei, slecht koppen en schot richting veranderen door Andy Robertson, een echt foutenfestival van hem. De voorsprong van Fulham is verdiend, men knoeit achterin bij Liverpool.
Edit 2: en ook VvD deelt in de malaise, wordt makkelijk opzij gezet en 3-1.
Ik heb gisteren ook weer allemaal rare beslissingen gezien, ook van de VAR (niet alleen onze wedstrijd). Snap er echt niets meer van, misschien toch eens volgend seizoen de bezem erdoor halen.
De Manchester derby liet zien hoe slecht de seizoenen van beide clubs zijn. Een bloedeloze 0-0 zonder iets te genieten.
De fans zijn er nu aan het demonstreren. Vind het wel vervelend voor hun, die eigenaren zijn verschrikkelijk, en deze nieuwe helemaal.gambieter schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:25:
Liverpool dus 3-2 verloren, voosprong is 11 punten met 7 wedstrijden te gaan.
De Manchester derby liet zien hoe slecht dd seizoenen van beide clubs zijn. Een bloedeloze 0-0 zonder iets te genieten.
dat hadden er ook 9 kunnen zijngambieter schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:25:
Liverpool dus 3-2 verloren, voosprong is 11 punten met 7 wedstrijden te gaan.
schrijf liever hoe slecht de "supporters" zijn, zingen over de moeder van FodenDe Manchester derby liet zien hoe slecht de seizoenen van beide clubs zijn. Een bloedeloze 0-0 zonder iets te genieten.
Walgelijk!
Tegen Newcastle vanavond staan ze na 10 minuten al 0-2 achter. Bij de tweede goal doet Schar een mooie poging vanaf de middellijn te scoren, raakt de lat, en de meegelopen Murphy kan simpel scoren. Geen enkele verdediger die zelfs maar terug rende, allemaal sjokkend. Het is dat Southampton nog slechter is...
Dit is ook wat je terugziet in de spelopvatting. Steeds die bal terug, langzaam/voorzichtig opbouwen en verdedigend blijven staan.
Het is echt voor LEI een foute beslissing geweest om van Nistelrooij aan te nemen. Schijnbaar is er ook geen geld om te ontslaan.
Ze zullen ook wel wachten tot ze echt gedegradeerd zijn, net als Southampton deed.HollowGamer schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:42:
https://www.reddit.com/r/soccer/s/uKjseESKtB
Dit is ook wat je terugziet in de spelopvatting. Steeds die bal terug, langzaam/voorzichtig opbouwen en verdedigend blijven staan.
Het is echt voor LEI een foute beslissing geweest om van Nistelrooij aan te nemen. Schijnbaar is er ook geen geld om te ontslaan.
Een nieuwe coach aanstellen die als 1e "prestatie" de effectieve degradatie achter z'n naam krijgt schiet ook niet op.
Wat hebben ze Saka gemist.
Wow, die tweede vrije trap is veel mooier!
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 08-04-2025 22:30 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Rice heeft een geweldige trap. Snap wat Wytse bedoelt, maar hij heeft ook een goede cross pass.Rene schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:31:
Wat is Rice aan het doen? Wat een geweldig mooie goals!!!
Eerst maar even afwachten hoe het thuis gaat, en dan met de scheidsrechter daar.Grindtegel schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:35:
altijd mooi als real klop krijgt
Maar we zijn terug! We worden weer serieus genomen.
Leeds staat 0-1 voor bij Middlesbrough, die nu wel flink pushen. Overigens zijn 2 terechte Leeds goals afgekeurd wegens zogenaamd buitenspel. Bizar dat daar nog geen VAR is..
Wel volgend seizoen?Bao_mi1 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:44:
Wat een bizarre strijd om directe promotie in de Championship. Leeds leek het helemaal weg te geven met maar 1 overwinning in de laatste 6 wedstrijden. Maar vandaag verliezen Burnley en Sheffield punten, en die moeten ook nog tegen elkaar.
Leeds staat 0-1 voor bij Middlesbrough, die nu wel flink pushen. Overigens zijn 2 terechte Leeds goals afgekeurd wegens zogenaamd buitenspel. Bizar dat daar nog geen VAR is..
Persoonlijk snap ik niet dat ViaPlay hier niets mee doet. Vorig jaar moest ik het ook allemaal volgen met Engels commentaar. Al streamen ze het gelukkig wel allemaal.
Nu weer hopen op goed nieuws mbt blessures.HollowGamer schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:36:
[...]
Eerst maar even afwachten hoe het thuis gaat, en dan met de scheidsrechter daar.
Maar we zijn terug! We worden weer serieus genomen.
Extra lekker toch voor jullie?HollowGamer schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:58:
Bij Ziggo vinden ze het jammer dat wij hebben gewonnen.. ze slapen daar namelijk in een La Liga pyjama.
Wedstrijd niet gezien maar wel net de twee vrije trappe... Pff zo lekker zitten die erin
Ik hoop dat de volgende scheidsrechter dat ook doet in Real Madrid, meestal willen ze echt dat een Spaanse club in de finale staat.gambieter schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 23:12:
Die Camavinga rode (2x geel) kaart liet wel zien hoe arrogant verwend Real spelers zijn. Zo gewend dat ze met dat soort dingen wegkomen in La Liga, goed van de scheids dat hij hem ook gaf. Bellingham ontsnapte ook aan het einde van de wedstrijd.
Verder wordt Sneijder afgemaakt op Reddit, heerlijk!
Laat je niet zo kunnen, ik ben vooral benieuwd of Barcelona het kan winnen Mocht Real (en dat is zeer waarschijnlijk) niet doorkomen.HollowGamer schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 23:36:
[...]
Ik hoop dat de volgende scheidsrechter dat ook doet in Real Madrid, meestal willen ze echt dat een Spaanse club in de finale staat.
Er gaan een paar zeer leuke affiches komen in ieder geval.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is de context ?HollowGamer schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 23:36:
[...]
...
Verder wordt Sneijder afgemaakt op Reddit, heerlijk!
Sneijder zei bij Ziggo dat beide vrije trappen niet zo bijzonder waren. Andere analisten waren het met hem eens, behalve de presentatoren.
Omdat ze vaak wel in Spanje in het theater vallen van spelers.Bossie schreef op woensdag 9 april 2025 @ 06:04:
[...]
Laat je niet zo kunnen, ik ben vooral benieuwd of Barcelona het kan winnen Mocht Real (en dat is zeer waarschijnlijk) niet doorkomen.
Er gaan een paar zeer leuke affiches komen in ieder geval.
Het is Champions League, dat houd toch in dat er bij Spaanse clubs geen spaanse scheidsrechter word aangewezen ?HollowGamer schreef op woensdag 9 april 2025 @ 07:53:
[...]
Omdat ze vaak wel in Spanje in het theater vallen van spelers.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gebeurt in Engeland net zo goed. Minder vaak wellicht, maar daar falen de scheidsrechters dan weer op andere manieren.HollowGamer schreef op woensdag 9 april 2025 @ 07:53:
[...]
Omdat ze vaak wel in Spanje in het theater vallen van spelers.
Wauw, zeker die tweede vrije trap was echt weergaloos, dat is letterlijk in de kruising.HollowGamer schreef op woensdag 9 april 2025 @ 07:51:
[...]
Sneijder zei bij Ziggo dat beide vrije trappen niet zo bijzonder waren. Andere analisten waren het met hem eens, behalve de presentatoren.
Hij heeft wel een iets andere blik erop fan wij omdat ie het zelf ook prima kon, maar dan nog niet de meest handige opmerking. Maar dat ie dan bakken kritiek op de socials krijgt is wel weer kansloos natuurlijk.HollowGamer schreef op woensdag 9 april 2025 @ 07:51:
[...]
EU DNS: 86.54.11.100
De welbekende voor jou onbekende Sierd de Vosc-nan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:26:
Wie is de commentator op Ziggo bij de wedstrijd Barca?
You hate him or love him
Ik had nooit verwacht mij te ergeren aan een voetbalcommentator, maar wat is deze slecht zeg.d-vine schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:32:
[...]
De welbekende voor jou onbekende Sierd de Vos
You hate him or love him
"Hij trekt aan zijn haar, jahaa dat is geen pruik, dat is echt haar"

"Hij trekt aan zijn shirt, hij wilt vast zijn shirt hebben, maar normaal doen ze dat in de rust"

Beetje semigrappig proberen te doen maar totaal niet lukt.
EU DNS: 86.54.11.100
Tijdens de renovatie van Camp Nou spelen ze hun thuiswedstrijden in het Estadi Olímpic Lluís Companys.Rev! schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:30:
Weet iemand waarom dat Stadium van Barcelona er zo anders uit ziet?
Zouden er mensen in een Sierd de Vos pyjama slapen?d-vine schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:32:
De welbekende voor jou onbekende Sierd de Vos
You hate him or love him
Hij probeert niet grappig te doenc-nan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:34:
[...]
Ik had nooit verwacht mij te ergeren aan een voetbalcommentator, maar wat is deze slecht zeg.
"Hij trekt aan zijn haar, jahaa dat is geen pruik, dat is echt haar"
"Hij trekt aan zijn shirt, hij wilt vast zijn shirt hebben, maar normaal doen ze dat in de rust"
Beetje semigrappig proberen te doen maar totaal niet lukt.
Op deze manier geeft hij al jaar en dag commentaar.
Ik mag hem wel gewoon net wat anders soms wat overdreven.
Heb dit liever dan saaie commentatoren en ook dat kan ik prima hebben.
Erger me niet heel snel aan dit soort zaken.
Wat ik zeg you hate him or love him.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat vind ik ook wel, vroeger was het ook bij Ziggo dus of het beleid is daar veranderd of Sierd wordt met een dagje ouder wat rustigerJeroenvde89 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 22:40:
Sierd was vroeger veel leuker/beter. Heb het idee dat hij zich van Ziggo moet inhouden.
"Dat is Anton, Aus Tirol"D-e-n schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:45:
Ik vind al het gebruik van al die voornamen ook wel irritant
Ik kan wel genieten van Sierd hoor!
Sierd was leuk toen hij nog allemaal series eromheen maakte. Geen idee waarom hij daarmee gestopt is?Jeroenvde89 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 22:40:
Sierd was vroeger veel leuker/beter. Heb het idee dat hij zich van Ziggo moet inhouden.
Het probleem is dat je soms geen zin hebt in Sierd.
Maar dat heb ik veel bij Ziggo, waarbij ze toch erg hun voorkeuren hebben.
Schelvis heeft bijvoorbeeld echt het idee dat de Serie A het beste is, en volgens de analisten is La Liga, Barça, Real Madrid en Messi, het belangrijkste op aarde.
Gisteren zag ik bij Aston Villa - McGinn. Dit zijn spelers die ik nou leuk vind om te zien. Altijd 100% geven en geen trucs of dat soort onzinnig dingen.
Twente komt eraan!
Matic kent United onvoldoende. Taibi en Bosnich waren slechter. Maar Onana mag wel heel veel meer spelen dan zij dat mochten.JoteW schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:27:
Het klopt in ieder geval wel aardig wat Matic van Lyon over Onana heeft gezegd, mijn god zeg
We hadden De Gea. Maar die was volgens Ten Hag niet goed genoeg. Nu hebben we een enorme grabbelaar die de bal vaker over de zijlijn schopt dan naar een teamgenoot. Niet dat hoe slecht united is ten Hag zijn schuld is, al heeft hij echt niets goeds gedaan behalve Ronaldo en Sancho eruit schoppen.
Edit: lol. Onana heeft beide tegengoals op zijn naam gezet. Hij is echt bizar incompetent.
[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 10-04-2025 23:07 ]
Hij heeft ook de meeste reddingen per wedstrijd gemiddeld, alleen een concentratie vermogen van -3. Dat was bij Ajax al een probleem en is er niet beter op geworden en dat kan natuurlijk echt niet als keeper.Exactor it schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:53:
[...]
Matic kent United onvoldoende. Taibi en Bosnich waren slechter. Maar Onana mag wel heel veel meer spelen dan zij dat mochten.
We hadden De Gea. Maar die was volgens Ten Hag niet goed genoeg. Nu hebben we een enorme grabbelaar die de bal vaker over de zijlijn schopt dan naar een teamgenoot. Niet dat hoe slecht united is ten Hag zijn schuld is, al heeft hij echt niets goeds gedaan behalve Ronaldo en Sancho eruit schoppen.
Edit: lol. Onana heeft beide tegengoals op zijn naam gezet. Hij is echt bizar incompetent.
Ik heb het niet gezien gisteren, maar Matic was een voetballer waarmee ik mij altijd ergerde. Hij was zo langzaam en zo kleurloos.JoteW schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:27:
Het klopt in ieder geval wel aardig wat Matic van Lyon over Onana heeft gezegd, mijn god zeg
Prima dat hij iets zegt over een ander, maar misschien kan hij ook aangeven wat hij zelf allemaal niet kon bij Man Utd. Bijvoorbeeld het tempo en niet steeds balletje terug.
De Gea was wel hopeloos uit vorm en maakte ook veel fouten hoor. Ik ben het met je eens dat Onana niet beter is, vind het sowieso iemand met altijd wel een foutje vaak, maar De Gea was niet toen al niet meer zo goed.Exactor it schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:53:
[...]
Matic kent United onvoldoende. Taibi en Bosnich waren slechter. Maar Onana mag wel heel veel meer spelen dan zij dat mochten.
Helaas heeft Utd totaal geen scouting. Ten Hag hadden ze nooit die rol moeten geven.
Bij Chelsea was hij geweldig. Ook 2x de PL gewonnen en was daar zeer belangrijk in.HollowGamer schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:41:
[...]
Ik heb het niet gezien gisteren, maar Matic was een voetballer waarmee ik mij altijd ergerde. Hij was zo langzaam en zo kleurloos.
Prima dat hij iets zegt over een ander, maar misschien kan hij ook aangeven wat hij zelf allemaal niet kon bij Man Utd. Bijvoorbeeld het tempo en niet steeds balletje terug.
In het afbreek voetbal van Mourinho was hij inderdaad primaChelseamarre123 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:33:
[...]
Bij Chelsea was hij geweldig. Ook 2x de PL gewonnen en was daar zeer belangrijk in.
De Gea leek inderdaad over the hill onder Ten Hag. Maar Ten Hag maakte werkelijk iedere speler slechter. De Gea was vroeger keeper van wereldklasse en lijkt nu de beste keeper van serie A te worden dit seizoen. Nu hebben we een grabbelaar die de bal vaker over de zijlijn schiet dan naar een teamgenoot. Terwijl hij gehaald is omdat hij zo goed kan meevoetballen.HollowGamer schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:43:
[...]
De Gea was wel hopeloos uit vorm en maakte ook veel fouten hoor. Ik ben het met je eens dat Onana niet beter is, vind het sowieso iemand met altijd wel een foutje vaak, maar De Gea was niet toen al niet meer zo goed.
Helaas heeft Utd totaal geen scouting. Ten Hag hadden ze nooit die rol moeten geven.
Die grabbelaar was toch de beste keeper van de serie-a toen hij gehaald werd?Exactor it schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 18:26:
[...]
De Gea leek inderdaad over the hill onder Ten Hag. Maar Ten Hag maakte werkelijk iedere speler slechter. De Gea was vroeger keeper van wereldklasse en lijkt nu de beste keeper van serie A te worden dit seizoen. Nu hebben we een grabbelaar die de bal vaker over de zijlijn schiet dan naar een teamgenoot. Terwijl hij gehaald is omdat hij zo goed kan meevoetballen.
Qua resultaten deed United het wel ietsje beter dan nu, maar misschien komt er Europees nog een klein compensatie bekertje binnen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Chelsea komt terug van 0-2 tegen Ipswich, en Liverpool heeft mazzel, speelden op de 1-0 tegen West Ham, krijgen na geklungel van VvD en Robertson de 1-1 tegen (eigen doelpunt), worden wakker en scorn toch nog de 2-1 via VvD. Niet erg verdiend, Liverpool is erg lui vandaag.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En nu haalt Amorim Bruno F van het veld in de 80e minuut. Geen enkele speler van niveau overlatend...
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken