Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dit is dus mijn punt. Complete willekeur die handsregels.PatrickC schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:18:
Ongelofelijk… keurt de 5-3,af… wat een corrupte bende in Spanje zeg…
Voor mij is hands een slag naar de bal zoals Suarez ooit op een WK deed. Niet dit soort aangeschoten dingen vanop een halve meter
Dit kan nog alle kanten opgaan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
@gambieter Intussen staat Arsenal op 36-68gambieter schreef op zondag 11 mei 2025 @ 17:21:
Wat een stand bovenaan:
2. Arsenal 35-67 (+33)
3. Newcastle 36-66 (+23)
4. Man City 36-65 (+24)
5. Chelsea 36-63 (+19)
6. Villa 36-63 (+7)
7. Forest 36-62 (+12)
Wat ik ook niet snap: de voorlaatste speelronde wordt over 4 ! dagen gespeeld, dus Villa
+ Chelsea spelen vrijdag, Arsenal - Newcastle is zondag, en Man. City speelt dinsdag pas
Man City speelt de FA Cup finale op zaterdag (tegen Crystal Palace), en er moeten 3 dagen tussen wedstrijden zitten. Kan dus niet anders, Crystal Palace speelt ook op die dinsdagJAN-B schreef op maandag 12 mei 2025 @ 13:40:
@gambieter Intussen staat Arsenal op 36-68
Wat ik ook niet snap: de voorlaatste speelronde wordt over 4 ! dagen gespeeld, dus Villa
+ Chelsea spelen vrijdag, Arsenal - Newcastle is zondag, en Man. City speelt dinsdag pas
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 12-05-2025 13:46 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Arteta is blijkbaar in de rust kwaad / woedend geweestgambieter schreef op zondag 11 mei 2025 @ 19:02:
Liverpool-Arsenal is een vreemde wedstrijd. In de eerste helft was de 2-0 nog geflatteerd voor Arsenal, die echt aan alle kanten overlopen werden, maar in de tweede helft is Arsenal veel sterker en de 2-2 is verdiend.
Dit kan nog alle kanten opgaan.
Kan sowieso wel anders door betere planning te doen op voorhand? Andere datum voor bekerfinale.gambieter schreef op maandag 12 mei 2025 @ 13:45:
[...]
Man City speelt de FA Cup finale op zaterdag (tegen Crystal Palace), en er moeten 3 dagen tussen wedstrijden zitten. Kan dus niet anders, Crystal Palace speelt ook op die dinsdag
de laatste ronde speelt iedereen hetzelfde tijdstip, moeten ze met de 1 na laatste ook doen.Chelseamarre123 schreef op maandag 12 mei 2025 @ 14:05:
Kan sowieso wel anders door betere planning te doen op voorhand?
Fa Cup finale op Wembley is heilig in Engeland hoor.Andere datum voor bekerfinale.
Alleen de laatste ronde is in PL gelijktijdig. De rest niet. En dat is ook prima volgens mij.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2025 16:19 ]
Daar past maar één reactie bij:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KSop6SKVPS7lOMb1OLlZnjXp.jpg?f=user_large)
Zonder gekheid, snap het wel, al ben ik benieuwd of hij Brazilië aan de praat kan krijgen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Had beter vorig jaar al de overstap gemaakt. Nu heeft die maar een jaar voor het WK.Maarten_E schreef op maandag 12 mei 2025 @ 16:32:
Ancelotti gaat aan het einde van het seizoen weg bij Real Madrid, en wordt bondscoach van Brazilië.
Daar past maar één reactie bij:
[Afbeelding]
Zonder gekheid, snap het wel, al ben ik benieuwd of hij Brazilië aan de praat kan krijgen.
Stel dat die het WK wint heeft die alles gewonnen
Kijk, dat wist ik niet. Ik snap dan niet waarom ze niet de PL wedstrijden iets meer in elkaar geschoven hebben zodat de FA Cup als laatste is maar dat zal wel een geld dingetje zijn. Nu kan de PL marketen dat ze de laatste domestic round of matches hebben.Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:56:
Er zijn vorig jaar nieuwe afspraken gemaakt tussen de PL en de FA. De komende zes FA Cup finales worden voor de laatste PL speelronde gespeeld.
De CL finale was heel vroeger op woensdag en is naar de zaterdag ervoor gehaald. Dat zette FA cup en PL natuurlijk al in de squeeze. Ik weet dit omdat United in '99 de titel pakte in de laatste ronde, weekend erna de fa cup wonnen en toen doorgingen om Bayern op woensdagavond te verslaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 12-05-2025 17:32 ]
Mooi die persoonlijke link met Coventry. De Netflix docu is de reden dat ik kijk. Sindsdien ben ik Sunderland fan. Ik ga er minstens eens per jaar heen, voor het eerst in League One.Exactor it schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:55:
Mooie clubs ook. Sunderland op zijn retour (maar dan omhoog) na alle jaren ellende (zie ook de Netflix special) en Coventry dat jaren first division en premier league speelde (tot 2002 meen ik) speelde en altijd een uitverkocht stadion had in dat kleine grauwe stadje (is ook de club van mijn opa waarmee ik vroeger mee mocht naar Highfield Road, dus misschien wat nostalgie). Go sky blues!
Er zijn overigens ook altijd Feyenoord fans daar. Sunderland en Feyenoord hebben een link vanwege de haven industrie. Veel arbeiders gingen naar Rotterdam toen de industrie daar instortte.
Dank voor het delen van jouw link. Leuk te lezen!Bao_mi1 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:11:
[...]
Mooi die persoonlijke link met Coventry. De Netflix docu is de reden dat ik kijk. Sindsdien ben ik Sunderland fan. Ik ga er minstens eens per jaar heen, voor het eerst in League One.
Er zijn overigens ook altijd Feyenoord fans daar. Sunderland en Feyenoord hebben een link vanwege de haven industrie. Veel arbeiders gingen naar Rotterdam toen de industrie daar instortte.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
oh wacht christensen speelt nog wel... nou goed ik vind het een extreem matige speler die niks bij een topclub te zoeken heeft
[ Voor 22% gewijzigd door Grindtegel op 15-05-2025 22:54 ]
Ronaldo de Boer heeft er nota bene gespeeld

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 15-05-2025 23:33 ]
Ik had Ziggo etc allemaal stopgezet, maar aangezien het seizoen muv deze twee potjes eigenlijk wel klaar heb ik weinig zin om deze addons allemaal weer aan te zetten bij KPN.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pathé Rotterdam! goedkoper dan een maand ziggo maar je moet en in een Pathé gaan zitten en tussen mensen gaan zitten die het leuk vinden om bij de Pathé voetbal te kijken.Bossie schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 15:52:
Iemand een idee op welke zenders de Champions League en Europe League finales worden uitgezonden?
Ik had Ziggo etc allemaal stopgezet, maar aangezien het seizoen muv deze twee potjes eigenlijk wel klaar heb ik weinig zin om deze addons allemaal weer aan te zetten bij KPN.
5 seconden googlen:Bossie schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 15:52:
Iemand een idee op welke zenders de Champions League en Europe League finales worden uitgezonden?
https://www.ziggo.nl/uefa/ziggo-sport-free
Je kunt 'gewoon' de wedstrijden zien. Ze hebben te weinig kijkers, dus ze zetten het ook open voor niet Ziggo klanten (je moet wel een account aanmaken).Bossie schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 15:52:
De finale is dacht ik sowieso op het open net te zien, dat is een verplichting (dacht ik).
Daarna ontsnapt Palace keeper Henderson aan rood (hands buiten het strafschopgebied), en nu krijgt City helaas een pingel. Onhandige sliding maar Bernardo Silva was al aan het vallen voor hij geraakt werd.
Maar Henderson stopt de inzet van Marmoush

En de Crystal Palace supporters maken al vanaf het begin een bak herrie, die van City hoor je niet.
[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 17-05-2025 18:10 ]
Guardiola laat zien wat een kleinzielig ventje het is, door een feestende Henderson de les te willen lezen.
Fijn clubje dat Palace. Mooi voor ze dat ze hem gewonnen hebben.
Dan komt er toch een busparade in Manchester dit seizoen.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 19:45:
Zou wel wat zijn mocht City nu ook nog de CL mislopen.
Ik vind het een beetje lastig. Het lijkt alsof hij nog in zijn vak staat, en het leek inderdaad ook ver al buiten te zijn.
Snap dat je het kan geven, maar erg overduidelijk vond ik persoonlijk niet.
Duidelijk rood, maar enigszins gerechtigheid want City kreeg ook een penalty na een duikHollowGamer schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 20:12:
Vonden jullie het hands van de keeper?
Ik vind het een beetje lastig. Het lijkt alsof hij nog in zijn vak staat, en het leek inderdaad ook ver al buiten te zijn.
Mwoah ik vond dat een terechte penalty, hij raakte em toch? Niet met z'n uitgestoken been maar met de andereChelseamarre123 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 20:25:
[...]
Duidelijk rood, maar enigszins gerechtigheid want City kreeg ook een penalty na een duik
Van de zijlijn af gezien was het zowat een meter buiten de 16, dus echt duidelijker kon niet.HollowGamer schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 20:12:
Vonden jullie het hands van de keeper?
toolkist schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 21:33:
[...]
Mwoah ik vond dat een terechte penalty, hij raakte em toch? Niet met z'n uitgestoken been maar met de andere
[Video: https://x.com/8Flavs/status/1923775785460023545]You can see Tyrick Mitchell getting a toe on the ball causing it to change direction for the Bernardo Silva penalty pic.twitter.com/hWiyf0Epmr
— 🇨🇩🇸🇱 (@8Flavs) 17 mei 2025
Duidelijke duik toch, hij laat zijn benen al vallen voor er contact is. Sowieso veel te licht voor een penalty want de bal ging ook nog eens gewoon buiten
[ Voor 78% gewijzigd door HollowGamer op 17-05-2025 21:55 ]
@Bao_mi1 Misschien een goed idee als je na afloop ook de uitslag hier meldBao_mi1 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:34:
Voor mensen die deze dinsdag avond niks te doen hebben: schakel even in bij Sunderland - Coventry in de Championship playoffs.
Maar goed, heb het opgezocht, 1 - 1 na verlenging > mooie kopbal van Ballard (122e minuut!)
Jij ook weer blij als Sunderland fan
Nu nog 1 finale tegen Sheff. Utd.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4kqbVHk0wyq02el0hSI0lVZR.jpg?f=user_large)
Ik vond het geen hands, aangezien hij nog in zijn vak stond.gambieter schreef op zondag 18 mei 2025 @ 12:43:
Hoe VAR de hands van Henderson zag (van NewsThump):
[Afbeelding]
Geen idee of dat een regel is, maar ik zie ze regelmatig een doeltrap nemen en dan buiten hun gebied komen met hun been, daar zeurt ook niemand over.
Buiten het strafschopgebied zijn keepers gelijk aan veldspelers, dus een keeper moet met een rode kaart van het veld als die de tegenstander een scoringskans ontneemt door de bal bewust met de handen aanraakt buiten het strafschopgebied. Als het geen serieuze kans is, trekt de voetbalscheidsrechter meestal geel.
In Hollowgamers interpretatie, als de bal over de lijn van het doel gaat, de keeper voor de lijn staat en de bal eruit slaat, dan is het geen goal. Hopelijk maakt dat duidelijker hoe onzinnig dat is.
Het is overduidelijk hands. Maar dat was niet waar VAR naar keek, keeper hands buiten het strafschopgebied is geel, maar dat mag VAR niet achteraf geven. Het ging erom of er een doelpuntkans was ontnomen.
Overdrijven is ook een vak. Ik snap echt wel het verschil tussen vak en een doellijn.gambieter schreef op zondag 18 mei 2025 @ 13:31:
Letterlijk een armlengte...
In Hollowgamers interpretatie, als de bal over de lijn van het doel gaat, de keeper voor de lijn staat en de bal eruit slaat, dan is het geen goal. Hopelijk maakt dat duidelijker hoe onzinnig dat is.
Het is overduidelijk hands. Maar dat was niet waar VAR naar keek, keeper hands buiten het strafschopgebied is geel, maar dat mag VAR niet achteraf geven. Het ging erom of er een doelpuntkans was ontnomen.
Ik twijfel ook of echt een doelkans is ontnomen, aangezien hij al ver aan de buitenkant was.
Het zeker gekund, maar zoals gezegd, vind ik dit echt 50/50 (sorry).
Verder dacht ik dat er een marge was met je handen en in je vak staan.
Mij leek het niet om meer dan een 30cm te gaan, niet zo overdreven als op je afbeelding.
Maar dat is mijn interpretatie, helemaal fout natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 18-05-2025 14:41 ]

Jamie Vardy speelt zijn allerlaatse wedstrijd voor Leicester City; ze willen thuis afscheid van hem nemen, niet in de uitwedstrijd volgende week. Tegenstander: Ipswich Town.
En hij scoort! Zijn 200e doelpunt voor de Foxes
De 1-2 van Bowen bij West Ham-Forest is trouwens een plaatje van een goal, heel fraai.
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 18-05-2025 17:18 ]
Mooi dat ze het zo doen. Bij Vardy kon het ook niet anders dan dat hij scoorde in zo een pot. Prachtig verhaal ook hoe hij van non-league naar PL ging, kampioen werd, Van Nistelrooij zijn record verbrak, de golden boot pakte, de FA Cup won en Leicester City trouw bleef. Terwijl hij ondertussen een prettig gestoorde gast bleef.gambieter schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:54:
[Afbeelding]
Jamie Vardy speelt zijn allerlaatse wedstrijd voor Leicester City; ze willen thuis afscheid van hem nemen, niet in de uitwedstrijd volgende week. Tegenstander: Ipswich Town.
En hij scoort! Zijn 200e doelpunt voor de Foxes
De 1-2 van Bowen bij West Ham-Forest is trouwens een plaatje van een goal, heel fraai.
[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 18-05-2025 17:40 ]
Edit: stream is er
[ Voor 28% gewijzigd door HollowGamer op 18-05-2025 17:32 ]
Lekker feessie straksSjah schreef op zondag 18 mei 2025 @ 17:24:
oww we kunnen rond 2000 ToeterTurken verwachten, Galatasaray... Meister denk ik
Weet iemand dit: als Arsenal en Man. City allebei eindigen op 38 - 71, wie is dan 2e
https://www.tntsports.co....f_sto20059081/story.shtmlJAN-B schreef op maandag 19 mei 2025 @ 13:31:
Het is wel ongekend spannend die 3e plaats, 3 ploegen 37 - 66;
Weet iemand dit: als Arsenal en Man. City allebei eindigen op 38 - 71, wie is dan 2e
1) doelsaldo
Indien ook gelijk:
2) aantal gescoorde goals
indien ook gelijk:
3) resultaat onderlinge wedstrijden
indien ook gelijk:
4) aantal uitdoelpunten in onderlinge wedstrijden
en indien zelfs dat geen onderscheid mogelijk maakt:
5) beslissingswedstrijd
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 19-05-2025 13:45 ]
(ik heb onderlinge duels even genegeerd)
[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 19-05-2025 14:12 ]
@Exactor it Gaat niet lukken, uit was het 2 - 2, maar thuis was het 5 - 1Exactor it schreef op maandag 19 mei 2025 @ 14:11:
Dus als City allebei de potjes met 1-0 wint en Arsenal de laatste pot met 2-10 verliest hebben we een beslissingswedstrijd. Lijkt me een goed plan!
(ik heb onderlinge duels even genegeerd)
Nog steeds 1 punt voorsprong,Sjah schreef op zondag 11 mei 2025 @ 22:49:
Napoli in hetzelfde bootje als Ajax? 1 punt voorsprong met nog 2 wedstrijden..
maar helaas: Inter krijgt 5 minuten voor tijd een penalty tegen (onterecht), Bisseck houdt netjes zijn hand achter de rug, krijgt de bal tegen elleboog > Penalty en de 2 - 2;
Anders had Inter 1 punt voorsprong gehad.
Blijf het bizar vinden dat de nummer 16 en 17 van een competitie in de finale van een Europese competitie staan, maar goed.
Tottenham heeft bij mij de gunfactor, de ironie zou heel groot zijn als Kane zonder Tottenham en Tottenham zonder Kane beiden hun eerste grote prijs (in lange tijd) pakken. In de competitie heeft Tottenham Man United ook 2 keer verslagen, maar goed, gezien de reputatie van Tottenham..
En ik moet ook zeggen dat ik niet vind dat het wanbeleid van Man United beloond moet worden, anders verandert daar nog steeds niks.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoop in ieder geval op een leuke pot.
Ik ben voor Arsenal, maar persoonlijk mag het mes (figuurlijk!) wel wat dieper in Man Utd. Schijnbaar heeft de coach daar de tickets voor de staf betaald.Vlassie1980 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 20:49:
Van mij mogen de Spurs hem winnen. Mooie club met een prachtig stadion. Ik ben altijd voor de underdog en als je kijkt naar United dan hebben ze al veel meer gewonnen.
Hoop in ieder geval op een leuke pot.
Maar het lijkt verder niet ergens op. En ook hier, zo'n Richarlison, geen aanvoerder en zo duidelijk zeuren/ vragen om meer dan alleen die vrije trap.
Weer niets geven, dus accepteren dit in groten getale tegen de scheidsrechter zeuren. Zijn i.m.o. totaal geen voorbeelden voor de sport.
En dat is i.m.o. jammer, want zoals je zegt, het tempo ligt inderdaad lekker hoog.
Scheidsrechter past zich moeiteloos aan aan het niveau. Amad Diallo houd het shirt vast voor 20m rennen bij een aanval, en ipv dat hij direct geel geeft en Amad uitkaffert en allerlaatste kans geeft, wacht hij heel lang en ja, dan worden de Spurs spelers boos. Bruno Fernandes is ook continu aan het kwekken tegen de scheids.
Ik heb een milde voorkeur voor Spurs, maar dat meer een afkeer van ManU
Man man man man
Edit:
En toen viel eigenlijk de goal
[ Voor 31% gewijzigd door d-vine op 21-05-2025 21:44 ]
Hahaha, het is niet best inderdaad.
De scheids laat wel lekker 'op zijn Engels' doorvoetballen, al is het hier en daar wel over het randje imo.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Idd, heerlijk slapen straksSuperkiwi schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 21:46:
[...]
De scheids laat wel lekker 'op zijn Engels' doorvoetballen, al is het hier en daar wel over het randje imo.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Scheidsrechter gaat i.m.o. teveel mee met het niveau. Het is vooral een en en (erin) vliegen. DT Richarlison nog geen kaart heeft slaat helemaal nergens op, maar in mijn optiek zijn er wel meer momenten geweest waarop de arbitrage grenzen had moeten stellen.Superkiwi schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 21:46:
[...]
Maar zoals overal in het voetbal wordt er te vaak niet volgens de regels ingegrepen. En dat maakt dat iedere speler maar denkt dat ze niet volgens de regels hoeven Te spelen, ik vind het echt schandalig wat we te zien krijgen.
En toch is en blijft voetbal mijn favoriete sport, het is wel vermakelijk om te kijken zo, vooral ook omdat er zoveel mis gaat.
En wat Onana heeft gedaan, geen idee. Maar wat een gekke onrustige keeper is dat zeg. Krijg je als verdediging ook niet echt vertrouwen van.
bijna, helaas is het om te janken wat een droevigheid deze multimiljonairs laten zien
En wat een geschutter van Vicario. Beide keepers zijn onzeker en zwak.Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 22:28:
Wat een save van Van De Ven. Hopelijk nergens een spierscheur opgelopen nu
Ja inderdaad, er helemaal naast zitten en dan een fout eisen terwijl hij het een eigen verdediger was.gambieter schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 22:29:
[...]
En wat een geschutter van Vicario. Beide keepers zijn onzeker en zwak.

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 21-05-2025 22:54 ]
Zelden zo'n slechte Europa league finale gezienVlassie1980 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 22:52:
Echt een lelijke finale man, maar goed de Spurs mogen ook wel eens wat winnen.
Spurs enkel anti voetbal.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
United tja, Amorin had hier nooit mogen instappen
Maar hij laat ook niet zien een echte topcoach te zijn, hij maakt het verschil niet. Ze zijn eerder nog slechter gaan spelen dan onder Ten Hag.Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 23:02:
United tja, Amorin had hier nooit mogen instappen
Sinds Ferguson weg is is het nooit meer wat geweest. Trainers kerkhof.gambieter schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 23:10:
[...]
Maar hij laat ook niet zien een echte topcoach te zijn, hij maakt het verschil niet. Ze zijn eerder nog slechter gaan spelen dan onder Ten Hag.
Mocht TH naar Ajax komen.. geef hem nooit de sleutels van de schatkist! Deze man kan niet scouten, coachen kan die wel beter denk ik dan zijn opvolger.gambieter schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 23:10:
[...]
Maar hij laat ook niet zien een echte topcoach te zijn, hij maakt het verschil niet. Ze zijn eerder nog slechter gaan spelen dan onder Ten Hag.
Klopt, had er veel meer van verwacht. Als coach moet je ook spelen naar het materiaal dat je hebt. Hij wil een systeem spelen waar hij de spelers niet voor heeft.gambieter schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 23:10:
[...]
Je zou haast denken dat hij erg graag onslagen wil worden terwijl het bestuur juist een poging doet een trainer voor de lange termijn te ondersteunenChelseamarre123 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 23:22:
[...]
Klopt, had er veel meer van verwacht. Als coach moet je ook spelen naar het materiaal dat je hebt. Hij wil een systeem spelen waar hij de spelers niet voor heeft.

Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken