I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het went na een tijdje totdat je Man-U nieuws niet eens meer leest.gambieter schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 09:28:
[...]
Dat is wel een heel erg lieve beschrijving van de chaos en stuurloosheid aan de top van ManU, waar Ratcliffe vooral wil hakken en de Glazers al heel lang niets nuttigs doen
Hetzelfde een beetje met de financieen van Barcelona.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Men vierde het wel erg uitbundig
(a dirty mind is a joy forever)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pepe Reina (42) speelt zijn laatste wedstrijd bij Como en krijgt een applauswissel eh rode kaatg net voor de rust (neerhalen doorgebroken speler). Dus Inter gaat zeker winnen, kijken of Napoli de zenuwen de baas blijven.
@gambieter Misschien een goed idee als je ook meld hoe het dan aflooptgambieter schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 21:40:
De beslissende wedstrijden voor de Scudeto. Napoli - Cagliari 0-0 terwijl Inter 0-1 voorstaat tegen Como.
Dus Inter gaat zeker winnen, kijken of Napoli de zenuwen de baas blijven.
Alhoewel iedereen die het een beetje volgt, intussen wel weet dat Napoli het geworden is
Zo, nu al weer gedoe met Conte en de Napels voorzitter, en Juve wil Conte weer terug als trainer.
Gebruik anders het internet om uitslagen op te zoeken, VI.nl, nu.nl, bbc sport. Binnen 3 seconden weet je het. En hoeft gambieter niet alle uitslagen van alle wedstrijden hier te delen.JAN-B schreef op zondag 25 mei 2025 @ 12:45:
[...]
@gambieter Misschien een goed idee als je ook meld hoe het dan afloopt![]()
Alhoewel iedereen die het een beetje volgt, intussen wel weet dat Napoli het geworden is![]()
Zo, nu al weer gedoe met Conte en de Napels voorzitter, en Juve wil Conte weer terug als trainer.
Als je nou de post boven de mijne leest en ziet dat ik het over united spelers heb en in verleden tijd schrijf over zijn tijd bij united, wie zou het dan kunnen zijn? Tips:
-zijn achternaam begint met Mc
-hij speelde bij United
-hij scoorde gisteren de beslissende goal
[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 25-05-2025 13:06 ]
Of je noemt de speler bij z'n normale naam, zoals de bedoeling is hier op tweakers. Rare bijnamen etc zijn not done.Exactor it schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:06:
[...]
Als je nou de post boven de mijne leest en ziet dat ik het over united spelers heb en in verleden tijd schrijf over zijn tijd bij united, wie zou het dan kunnen zijn? Tips:
-hij speelde bij United
@Exactor it Mijn post was ook niet serieus bedoeld hoorExactor it schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:04:
Gebruik anders het internet om uitslagen op te zoeken, VI.nl, nu.nl, bbc sport. Binnen 3 seconden weet je het. En hoeft gambieter niet alle uitslagen van alle wedstrijden hier te delen.
Ik heb vrijdagavond dus constant op de telefoon de uitslagen van Inter en Napoli bijgehouden > na de 2 - 0 van Napoli wist ik genoeg
Excuses, je bedoelde Scott McTominayExactor it schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:06:
-hij speelde bij United
Maar de beslissende goal
Deze rode kaart was wel ongelukkiger dan die actie van Martinez.toolkist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:27:
En nu Gravenberch die Martinez imiteert..
Maar zeer matig zo van Liverpool. En hiermee mist Gravenberch ook het begin van volgend seizoen
Knullig ja, maar zo inkomen is niet bepaald snugger. Hij had ook al geel dus was ie niet doorgebroken was het nog z'n 2e geel.Sjurm schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:32:
[...]
Deze rode kaart was wel ongelukkiger dan die actie van Martinez.
Maar zeer matig zo van Liverpool. En hiermee mist Gravenberch ook het begin van volgend seizoen
En die 1e kreeg ie blijkbaar voor een schwalbe
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 25-05-2025 18:38 ]
en natuurlijk scoort Utd dan. ik zou de spelers van het veld halen en weigeren verder te spelen.
[ Voor 46% gewijzigd door toolkist op 25-05-2025 18:40 ]
Dat was zo enorm slecht van Bayendir en daarna nog slechter van de scheidsrechter.Mosin schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:37:
Sjonge jonge. Daar had United toch op achterstand moeten staan. Wat een gekkigheid met die scheidsrechters.
Ja ongelofelijk toch. Ik zou me flink bestolen voelen.Exactor it schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:18:
[...]
Dat was zo enorm slecht van Bayendir en daarna nog slechter van de scheidsrechter.
Die speler deed dat gewoon fantastisch afstraffen.
Emery zal wel pislink zijn geweest. Aston Villa heeft nu CL misgelopen, volgens mij?
Schijnbaar een scheids van 35 met bijna geen PL ervaring.Exactor it schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:18:
[...]
Dat was zo enorm slecht van Bayendir en daarna nog slechter van de scheidsrechter.
Strak plan om die op zo'n wedstrijd te zetten
Ten Hag is aangekondigd als nieuwe coach van Bayer Leverkusen. Ik hoop voor zowel Ten Hag als voor Leverkusen dat ze hem inderdaad niet te veel inspraak geven in het transferbeleid.HollowGamer schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 23:18:
[...]
Mocht TH naar Ajax komen.. geef hem nooit de sleutels van de schatkist! Deze man kan niet scouten, coachen kan die wel beter denk ik dan zijn opvolger.
Mooie club voor hem, maar ook één waar ze twee goede jaren heb en gehad. De verwachtingen zullen hoog liggen terwijl er ook goede spelers weg gaan.
Je kan het twee kanten uitleggen imho. Goed en stabiel geleide club waarbij transfers goed zijn belegd. Heel anders dan ManU.Bao_mi1 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 11:40:
[...]
Ten Hag is aangekondigd als nieuwe coach van Bayer Leverkusen. Ik hoop voor zowel Ten Hag als voor Leverkusen dat ze hem inderdaad niet te veel inspraak geven in het transferbeleid.
Mooie club voor hem, maar ook één waar ze twee goede jaren heb en gehad. De verwachtingen zullen hoog liggen terwijl er ook goede spelers weg gaan.
De andere kant is dat het opvolgen van een succesvolle coach bijna altijd faalt. Alleen Slot krijgt dat voor elkaar.
Belangrijkste voor mij is dat hij daarmee nu niet terugkomt naar Amsterdam
XXXVI
Ben je blij dat hij niet naar Amsterdam komt?ephymerous schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:16:
[...]
Je kan het twee kanten uitleggen imho. Goed en stabiel geleide club waarbij transfers goed zijn belegd. Heel anders dan ManU.
De andere kant is dat het opvolgen van een succesvolle coach bijna altijd faalt. Alleen Slot krijgt dat voor elkaar.
Belangrijkste voor mij is dat hij daarmee nu niet terugkomt naar Amsterdam
Verwijderd
Hoe kan je dat niet weten? Dit is pas de 26e keer deze maand dat hij/zij dit opschrijft..
Ik vind het ook absoluut niet erg hoor. Hoge verwachtingen obv vorige periode, kan alleen maar minder worden. En Ten Hag had het in z'n vorige periode al niet zo op jeugd inpassen, ik betwijfel of dat deze keer anders zou zijn.
Villa is erg laag aan het janken met de kritiek over de ervarenheid van de scheidsrechter. Je seizoen faalt niet vanwege een beslissing. Dermot Gallagher legt het goed uit:
Are Villa right to question Bramall's experience?
Former Premier League referee Dermot Gallagher:
"Firstly, there wasn't 17 officials available because some were ruled out. For example, Chris Kavanagh refereed the Championship play-off final on Saturday, so it is impossible to referee on successive games. That's a very experienced referee ruled out.
"John Brooks, a very experienced FIFA referee is injured. Paul Tierney, another very experienced referee is injured. They also try not to send the same referee to a team in 30 days, so that rules other refs out who have refereed Villa and Man Utd.
"It's not as easy as you think.
"Going back to Bramall, let's not now start jabbing a finger at him because he's had 11 Premier League games and 12 in the Championship. That's 23 games at the highest level. "The Man City vs Bournemouth game has two red cards in it. it was a difficult game but he got both decisions correct, proving he can make big decisions. He refereed the game where Liverpool won the Championship, a big, big game. "He's been there three years, he's coming through. let's be fair, we are talking about one decision out a possible 300."
Ik ben het deels met je eens.gambieter schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:30:
Forest uiteindelijk Conference League. En dat is een goede straf voor die <bleep> van een eigenaar. Die kwam na het gelijkspel tegen Leicester hondsdol het veld op gestormd om coach Nuno uit te kafferen. Daar heeft Gary Neville wat van gezegd als pundit, en die was aangewezen als verslaggever voor Forest-Chelsea, maar kreeg geen perspas van Forest omdat hij het had gewaagd kritiek te leveren. Een club die zo dom is mag van mij het deksel lekker op de neus krijgen. Leer die griekse <bleep> manieren.
Villa is erg laag aan het janken met de kritiek over de ervarenheid van de scheidsrechter. Je seizoen faalt niet vanwege een beslissing. Dermot Gallagher legt het goed uit:
[...]
Bij Forest hadden ze opzicht een punt, want Neville noemde hem een 'maffiabaas'. Nu is die meneer dat wel lol, maar dan nog snap ik wel dat je er niet zo blij mee bent. Verder is Neville altijd iemand die zeurt over van alles, maar vind hem verre van neutraal. Zoals het niet geven van kritiek op de nieuwe eigenaren van Man Utd wegens links met hun.
Aston Villa heeft een punt, gisteren was echt belachelijk. Ze fluiten nooit bij buitenspel, maar hier opeens wel.
Hij had de situatie ook even kunnen afwachten, en hij was in mijn ogen erg aanwezig al de hele wedstrijd.
Maar je hebt zeker gelijk dat Villa het ook helemaal niet verdient, want ze waren erg slecht de afgelopen tijd.
Het teruglopen en langzaam opbouwen, gaat je opbreken. Desondanks is de PGMOL echt verschrikkelijk, ze lijken het gewoon niet te leren, en maken het hele spel kapot.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 26-05-2025 16:32 ]
Ik haal even dit stukje uit jouw quote van Gallagher. "he's had 11 Premier League games and 12 in the Championship. That's 23 games at the highest level." Dat slaat natuurlijk nergens op, Championship is niet het hoogste niveau, anders zou het wel de Premier League geweest zijn.gambieter schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:30:
Forest uiteindelijk Conference League. En dat is een goede straf voor die <bleep> van een eigenaar. Die kwam na het gelijkspel tegen Leicester hondsdol het veld op gestormd om coach Nuno uit te kafferen. Daar heeft Gary Neville wat van gezegd als pundit, en die was aangewezen als verslaggever voor Forest-Chelsea, maar kreeg geen perspas van Forest omdat hij het had gewaagd kritiek te leveren. Een club die zo dom is mag van mij het deksel lekker op de neus krijgen. Leer die griekse <bleep> manieren.
[...]
Verder snap ik absoluut de frustratie van Villa na gisteren, en ook de vraagtekens die ze bij de keuze voor de scheidsrechter zetten. Een ervaren scheids hebben lijkt me belangrijker dan bijvoorbeeld de richtlijn dat een scheids niet 2 keer in 1 maand dezelfde club fluit.
Het was geen buiten spel maar een mogelijke overtreding. Hij had sowieso af moeten wachten, dit sloeg echt nergens op.HollowGamer schreef op maandag 26 mei 2025 @ 16:31:
[...]
Aston Villa heeft een punt, gisteren was echt belachelijk. Ze fluiten nooit bij buitenspel, maar hier opeens wel.
Hij had de situatie ook even kunnen afwachten, en hij was in mijn ogen erg aanwezig al de hele wedstrijd.
Maar je hebt zeker gelijk dat Villa het ook helemaal niet verdient, want ze waren erg slecht de afgelopen tijd.
Het teruglopen en langzaam opbouwen, gaat je opbreken. Desondanks is de PGMOL echt verschrikkelijk, ze lijken het gewoon niet te leren, en maken het hele spel kapot.
En of Villa het 'verdient of niet' heeft weinig te maken met afgelopen tijd, het gaat over een heel seizoen.
Nou zullen ze ook vast wel wat beslissingen mee hebben gehad dit seizoen dus ze zullen wel geeindigd zijn op de plek die ze verdienen.
Maar dan nog kan ik me de ergernis prima voorstellen als een scheids zoiets basaals als dit niet goed kan doen.
Hij gaat sowieso Wirz en Frimpong kwijtraken. Dat is nogal een aderlating. En wat ze er voor terug krijgen zal altijd minder zijn. Dus ondanks dat Leverkusen beter geleid wordt is het afbreukrisico groot want men verwacht nu het meedoen om de titel.Bao_mi1 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 11:40:
[...]
Ten Hag is aangekondigd als nieuwe coach van Bayer Leverkusen. Ik hoop voor zowel Ten Hag als voor Leverkusen dat ze hem inderdaad niet te veel inspraak geven in het transferbeleid.
Ik ben wel benieuwd of hij het 343 handhaaft
Je zag dit er ook echt van af. Het was heel rommelig en de frustraties waren er van beide kanten.Bao_mi1 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 17:00:
[...]
Verder snap ik absoluut de frustratie van Villa na gisteren, en ook de vraagtekens die ze bij de keuze voor de scheidsrechter zetten. Een ervaren scheids hebben lijkt me belangrijker dan bijvoorbeeld de richtlijn dat een scheids niet 2 keer in 1 maand dezelfde club fluit.
Nu doen ze het al snel niet goed, maar toch mag dat niet.
Nu je het zegt, bedenk ik mij eigenlijk hoe belachelijk het is om een onervaren scheidsrechter te zetten op zo'n belangrijke wedstrijd. Het gaat hier om zoveel geld, dat je het niet kan maken.
Maar zoals gezegd mag de PGMOL weleens worden vervangen.
Ik vind hem ook bij het Duits voetbal passen.D-e-n schreef op maandag 26 mei 2025 @ 18:44:
[...]
Hij gaat sowieso Wirz en Frimpong kwijtraken. Dat is nogal een aderlating. En wat ze er voor terug krijgen zal altijd minder zijn. Dus ondanks dat Leverkusen beter geleid wordt is het afbreukrisico groot want men verwacht nu het meedoen om de titel.
Ik ben wel benieuwd of hij het 343 handhaaft
Hopelijk wordt het echt iets, we hebben naast Slot nog andere succesvolle trainers nodig in deze tijd.
En om het gezeik van Villa even in context te zetten:Was Bramall’s decision wrong? Yes. Was it an understandable error? Also yes: from Bramall’s (entirely correct) position, 20 yards away, it’s entirely reasonable that he didn’t realise Bayindir hadn’t claimed a simple ball easily, couldn’t see that there was a half inch gap between the ball and the goalkeeper’s glove. There are 17 minutes remaining, the game is becoming increasingly edgy, tempers fraying: he thinks he sees a forward going in slightly late on a goalkeeper and kicking the ball out of his hands, so he blows the whistle. Be decisive, control the moment, try to prevent any flare up before it has begun. Much of that sounds like good refereeing – it’s just that Bayindir had made an inexplicable mistake.
In 2020 had Villa gedegradeerd moeten zijn, maar een fout hielp ze. Toen hebben we ze niet gehoord.Villa, of all clubs, should know how refereeing errors can have a major impact, for good or for ill. In 2020, Sheffield United were not awarded a goal against Villa that had clearly crossed the line because bodies in the way meant goalline technology could not function. Without the point that brought Villa, they would have finished below Bournemouth on goal difference and been relegated. Mistakes happen; the key is to put yourself in a position that if they go against you, they don’t matter.
Fouten horen erbij. En dit was geen grote fout, hoogstens van Bayindir die echt (nog) niet van PL niveau is. De fout van Cash die de Martinez rode kaart veroorzaakte (naast de domblinde idiote actie van Martinez), daar hoor je ze niet over. Een zo ervaren verdediger die nog geen terugspeelbal goed kan doen.
Laat dan wat leuke fragmenten zien van vorige wedstrijden.
Prima sfeertje ook!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ten Hag is gewoon een prima trainer, zeker als je kijkt wat Amorim nu doetHollowGamer schreef op maandag 26 mei 2025 @ 20:48:
[...]
Ik vind hem ook bij het Duits voetbal passen.
Hopelijk wordt het echt iets, we hebben naast Slot nog andere succesvolle trainers nodig in deze tijd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het jammere is dat als ze deze verliezen, ze nog altijd CL spelen volgend seizoen.gambieter schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:11:
BAM! Chelsea nog aan het slapen.
Laat hem echt geen transfers doen, nooit.Bossie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:13:
[...]
Ten Hag is gewoon een prima trainer, zeker als je kijkt wat Amorim nu doet
Was met Wenger ook zo. Goede trainer, geen TD.
Ik kan eigenlijk geen speler van het huidige Chelsea noemen, die ik iets van klasse vind hebben.Grindtegel schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:26:
die nr 27 van chelsea is waardeloos vanavond
Palmer was dat wel, maar die mag echt van de nieuwe trainer niets meer. Het is nog erger dan Aston Villa en Man Utd. Alles met de punt naar achteren.
ja dat klopt idd, super voorzichtig, tikkie breed tikkie terug, en dat met zulke mooie aanvallers (op die frikandel in de spits na dan)HollowGamer schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:40:
[...]
Ik kan eigenlijk geen speler van het huidige Chelsea noemen, die ik iets van klasse vind hebben.
Palmer was dat wel, maar die mag echt van de nieuwe trainer niets meer. Het is nog erger dan Aston Villa en Man Utd. Alles met de punt naar achteren.
Jackson idd, geef je zoveel geld uit en dan haal je datGrindtegel schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:43:
[...]
ja dat klopt idd, super voorzichtig, tikkie breed tikkie terug, en dat met zulke mooie aanvallers (op die frikandel in de spits na dan)
Ik weet niet waar de standaard keeper is, maar die is ook slecht zeg. Kan ook niet mee voetballen.Bossie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:44:
[...]
Jackson idd, geef je zoveel geld uit en dan haal je dat
Maresca zal wel blij zijn met al dat balbezitGrindtegel schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:43:
[...]
ja dat klopt idd, super voorzichtig, tikkie breed tikkie terug, en dat met zulke mooie aanvallers (op die frikandel in de spits na dan)
Drama wedstrijd weer
Is Kepa nog steeds bij Chelsea, ik herinner me dat hij een tijdje verhuurd was aan MadridHollowGamer schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:46:
[...]
Ik weet niet waar de standaard keeper is, maar die is ook slecht zeg. Kan ook niet mee voetballen.
die zit toch voortaan bij bournemouth?Bossie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:59:
[...]
Is Kepa nog steeds bij Chelsea, ik herinner me dat hij een tijdje verhuurd was aan Madrid
Is een Engelsman, ben even zijn naam kwijt. Dacht dat ze er 4/5 hadden gekocht, maar die zijn dus nog slechter.Bossie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 21:59:
[...]
Is Kepa nog steeds bij Chelsea, ik herinner me dat hij een tijdje verhuurd was aan Madrid
Isco is zo'n geweldige speler. Hij zou met de punt naar achteren spelen bij deze manager.
Hebben jullie btw ook soms wat framedrops of hangend beeld bij Ziggo Go de laatste tijd? Het lijkt alsof ze het niet kunnen verwerken.
En komt binnen 4 weken weer terug.

Net vandaag een afscheidspost gelezen van hem
Ik heb echt het gevoel dat geen enkele club meer een geleende speler koopt.Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:07:
[...]
En komt binnen 4 weken weer terug.![]()
Net vandaag een afscheidspost gelezen van hem
geen idee, hier zit de vrouw ziggo go te kijken en het baasje op tv naar voetbalHollowGamer schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:06:
[...]
Hebben jullie btw ook soms wat framedrops of hangend beeld bij Ziggo Go de laatste tijd? Het lijkt alsof ze het niet kunnen verwerken.
(kijkt angstig achterom of vrouwlief niet mee leest

Omdat veel van die spelers teveel gekost hebben en dan mislukt zijn.HollowGamer schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:07:
[...]
Ik heb echt het gevoel dat geen enkele club meer een geleende speler koopt.
Daarom wil niemand ze kopen voor een bedrag dat in de buurt van het aankoop bedrag komt.
Zie maar bij Kepa(80 miljoen), Lukaku(100+) Antony (100 miljoen)...
Ze verdienen dan ook nog eens teveel dat zo'n Betis niet kan betalen
Je zou denken bij Kepa dat een PL team wel zou moeten lukken. Dacht dat hij daar ook veel speelde.Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:11:
[...]
Omdat veel van die spelers teveel gekost hebben en dan mislukt zijn.
Daarom wil niemand ze kopen voor een bedrag dat in de buurt van het aankoop bedrag komt.
Kepa is zeker niet goed genoeg voor het niveau wat Chelsea wilt. Leuker keeper, maar ook te veel foutjes.
Ik heb geen zin in verlengen.
[ Voor 23% gewijzigd door Grindtegel op 28-05-2025 22:32 ]

Laten zich naar achteren drukken door een Chelsea dat echt niet geweldig is. Jammer, want ik gun het Chelsea niet en Betis juist wel.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Idd, Isco had gewoon de 2-0 moeten maken helaas.Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:43:
1-3 er op en erover. Real Betis viel helemaal in elkaar in de 2de helft.
Helaas vooral omdat Isco wel de gunfactor heeft maar daar is ook alles wel mee gezegd voor deze pot.
Sancho maakte de beslissende. Kopen aub.Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:11:
[...]
Omdat veel van die spelers teveel gekost hebben en dan mislukt zijn.
twaalf euro is voldoende en ik rij hem persoonlijk naar London toe
Gefeliciteerd met de beker.
[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 28-05-2025 22:50 ]
Bizarre voetballer is het. Kan zo goed spelen maar toch zo weinig efficiëntie en mentaal ook niet supersterkExactor it schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:49:
[...]
Sancho maakte de beslissende. Kopen aub.
twaalf euro is voldoende en ik rij hem persoonlijk naar London toe
Gefeliciteerd met de beker.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 30-05-2025 08:28 ]
Je ziet aan hem dat hij alles kan, maar koppie hangt bij het minste of geringste. Dat kan zijn dat de trainer hem uitfoetert, de bal kwijt raakt of dat de bal een halve meter achter hem wordt gespeeld.Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:53:
[...]
Bizarre voetballer is het. Kan zo goed spelen maar toch zo weinig efficiëntie en mentaal ook niet supersterk
Ja ook altijd dat terugkappen of spel vertragen is zo irritant. Terwijl die 1 op 1 de skills heeft om zijn man te passeren.Exactor it schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:55:
[...]
Je ziet aan hem dat hij alles kan, maar koppie hangt bij het minste of geringste. Dat kan zijn dat de trainer hem uitfoetert, de bal kwijt raakt of dat de bal een halve meter achter hem wordt gespeeld.
Zag ook een stat van hem dat hij dit jaar geen enkele voorzet tot bij een medespeler had gekregen
Verder voor mij een nietszeggende partij voetbal. Ik heb met beide clubs niets.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ze leken ook erg moe.gambieter schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:24:
Ja, de tweede helft was geheel Chelsea. Betis probeerde de 1-0 te verdedigen maar daar waren ze niet goed genoeg voor.
Vind het wel jammer, 4-1 vind ik namelijk wat overdreven uiteindelijk. Maar Chelsea was wel de betere in de tweede helft, dus daarmee zeker verdient.
Gok ook dat Betis niets meer goed op de bank had zitten. Zag Bellerin nog langskomen, geen idee of die nog iets is als die wel fit was geweest.
Verder zag ik ze geen handtekeningen enzo uitdelen. Voelt een beetje als de spoiled generatie die denken dat alles om hun draait, zoals Palmer ook met zijn interview.
Wat bedoel je met Palmer?HollowGamer schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:17:
Weet iemand waarom Man Utd spelers hun middelvinger opsteken in de fotos op social media?
Verder zag ik ze geen handtekeningen enzo uitdelen. Voelt een beetje als de spoiled generatie die denken dat alles om hun draait, zoals Palmer ook met zijn interview.
Amad makes obscene gesture after 'personal abuse'HollowGamer schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:17:
Weet iemand waarom Man Utd spelers hun middelvinger opsteken in de fotos op social media?
@HollowGamer Zoals gewoonlijk heel cryptisch,HollowGamer schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 22:55:
Drie Londense clubs waar ik niets mee heb.
maar wie van de drie: Spurs, Chelsea en
Gaat maar om 1 speler, ze hadden iets geroepen over zijn Moeder, dus eigenlijk wel logisch dat iemand dan zo reageert.HollowGamer schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:17:
Bedoelde twee, heb het aangepast.JAN-B schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 23:27:
[...]
@HollowGamer Zoals gewoonlijk heel cryptisch,
maar wie van de drie: Spurs, Chelsea en
Ja heeft wel enorme stappen gemaakt..voor mij als belg wel sympathie voor en natuurlijk inter blauw en zwart , de kleuren van club brugge.😀
Hoop op een mooie wedstrijd. Helaas zijn finales dat vaker niet dan wel. Toch zin in
[ Voor 37% gewijzigd door DutchOwnage op 31-05-2025 18:40 ]
Mja Feyenoord was dan geslacht geweest door Barcelona in de halve finales.mavaros schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 19:37:
Hier had Feyenoord kunnen staan. En dat is geen grapje. Dat hele Inter is niet echt superieur in de voetbalwereld.
Anyway het wordt een bijzondere wedstrijd tussen twee verschillende stijlen
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken