Omdat Dumfries een overtreding maakt voorafgaand aan de 3-3Jeroenvde89 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 23:39:
Geen droomfinale helaas. Wel een prachtpot geweest dit. Voelt als Barca-fan toch ietwat bestolen dit ofzo, geen idee waarom.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Omdat Dumfries een overtreding maakt voorafgaand aan de 3-3Jeroenvde89 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 23:39:
Geen droomfinale helaas. Wel een prachtpot geweest dit. Voelt als Barca-fan toch ietwat bestolen dit ofzo, geen idee waarom.
Net heerlijk gefloten gisteren en ook het optreden van de var was niets op aan te merken.apis29 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 19:53:
[...]
Omdat Dumfries een overtreding maakt voorafgaand aan de 3-3(en bij deze scheids mag je iedereen schoppen zolang ze maar niet omvallen
). Als je ziet waar de VAR tegenwoordig allemaal een penalty voor geeft dan had deze ook 100% moeten worden teruggedraaid, ware het niet dat dit weer eens het kansloze NL VAR team was dat al tig keer dubieuze VAR beslissingen heeft genomen ...
Wordt een interessante finale tegen inter. Twee fysieke ploegen. Gelukkig eens geen city of real, dat wel.Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:31:
Wat mist Psg veel 100% kansen zeg. Arsenal weer volledig open achterin. Al de 3de keer en vorige wedstrijd ook zo een paar keer op de counter alles open
Zou zeker mooie finale zijn. Ook inderdaad eens wat andere teams in de finale en een andere winnaar.cy-gor25 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:32:
[...]
Wordt een interessante finale tegen inter. Twee fysieke ploegen. Gelukkig eens geen city of real, dat wel.
Het kan 'ons' zomaar de Champions League kosten (alles staat kort bij elkaar in de PL bovenin).Mosin schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:29:
Arsenal ziet er zwak uit. Jammer..
En terecht, PSG is een klasse beter. Al is Arsenal nog niet uitgeteld. In voetbal kan je als mindere ploeg alsnog winnen. (Daar weet ik als Chelsea fan alles van in 2012HollowGamer schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:54:
Laat me raden, bij Ziggo alleen aandacht hoe geweldig PSG is?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ze moeten hier gewoon dan een onrechtstreekse vrije trap van maken. Penalty is veel te zwaar bestraft.Grindtegel schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:25:
Die regel moet echt veranderd worden
Ja dat is eigenlijk best wel een goed ideeChelseamarre123 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:26:
[...]
Ze moeten hier gewoon dan een onrechtstreekse vrije trap van maken. Penalty is veel te zwaar bestraft.
Je kunt ook afvragen of sommige nog wel scheidsrechter moeten zijn.Grindtegel schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:25:
Die regel moet echt veranderd worden
Onnatuurlijke houding? Onnatuurlijke VAR-ingreep!Vos schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:27:
Onnatuurlijke houding noemen ze dat dan. Nee, je armen en handen strak langs je lichaam is heel natuurlijk...
Die coach van PSG is ook niet 100% volgens mij.Malfunctions schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:28:
Gelukkig, bar slecht ingeschoten.
Wel zo eerlijk.
Maar als coach van PSG zou ik hem de huid volschelden.
En nu maar hopen dat je CL speelt volgend seizoen.Grindtegel schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:31:
en afgelopen
jawel want de concurrenten laten ook steken vallen, de enigen die nog op nivo presteren in de PL zijn ManC en Chelsea, de rest is een beetje op of klaar ermeeHollowGamer schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:32:
[...]
En nu maar hopen dat je CL speelt volgend seizoen.
Komt wel goed, je hebt nog maar 3 punten nodig voor top 5. En veel clubs uit die top 5 spelen nog tegen mekaarHollowGamer schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:32:
[...]
En nu maar hopen dat je CL speelt volgend seizoen.
Dit was echt te verwachten. Ze krijgen of thuisvoordeel (zoals die penalty) of maken het goed af (zoals nu).
Ik hoop het, en voel een inzinking aankomen.Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:33:
[...]
Komt wel goed, je hebt nog maar 3 punten nodig voor top 5. En veel clubs uit die top 5 spelen nog tegen mekaar
Als je niet voor 100% overtredingen fluit dan ligt het spel nooit stil neeChelseamarre123 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 20:47:
[...]
Net heerlijk gefloten gisteren en ook het optreden van de var was niets op aan te merken.
Beter een scheids die wat meer laat doorspelen dan bij elk klein contact alles affluiten.
Het spel lag haast nooit stil
Trossard is zeg maar iemand leuk en goed voor erbij.Exactor it schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:36:
Ondanks Trossard een goal. Is die vent nou zo slecht of ligt dat aan mij?
Klopt, Trossard is een goeie supersub en maakt dan het verschil. Als basis speler is die te min voor de top al is die niet blij met een rol als wisselspeler denk ik?HollowGamer schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:38:
[...]
Trossard is zeg maar iemand leuk en goed voor erbij.
Hij is niet slecht, maar enorm bruikbaar als speler om erbij te hebben tegen de mid-teams uit de PL. Liverpool heeft veel van deze spelers, dat maakt hun ook kampioen (buiten natuurlijk hun topspelers), die zijn ook net iets beter dan iemand als Trossard (Jotta bijvoorbeeld).
Hij is niet slecht, maar er moeten minstens 2 toppers bij. Jesus is helaas geblesseerd, en ik vind persoonlijk veel te vroeg al afgeschreven. Al zou ik hem zeker wel wegdoen bij een goed bod.
Is altijd het hele elftal. Er zit ook weinig goede passing van achteruit. Is al hele seizoen zo. Nog los van gemis Saka (en jankiejankie over scheidsrechters door de fans) klopt er gewoon iets niet aan hoe Arsenal speelt.Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:41:
[...]
Klopt, Trossard is een goeie supersub en maakt dan het verschil. Als basis speler is die te min voor de top al is die niet blij met een rol als wisselspeler denk ik?
Voor de rest moet er voorin wel wat bij, vind die voorlijn van Arsenal best tekort komen maar bewonderingswaardig dat je er al 3 jaar vlot bovenin mee meedoet.
Van die 3 vooraan bij Arsenal zie ik niemand meedoen bij PSG
Oh dat valt wel mee. Hij heeft ook een tijd wissel gestaan, meestal is het Saka + Martinelli. Normaal dan Merino als nummer 10. Maar zoals gezegd speelt dan Trossard tegen bijvoorbeeld een mid PL team, om zo de rest rust te geven. Ik heb hem nooit echt zien zeuren over die rol.Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:41:
[...]
Klopt, Trossard is een goeie supersub en maakt dan het verschil. Als basis speler is die te min voor de top al is die niet blij met een rol als wisselspeler denk ik?
Voor de rest moet er voorin wel wat bij, vind die voorlijn van Arsenal best tekort komen maar bewonderingswaardig dat je er al 3 jaar vlot bovenin mee meedoet.
Van die 3 vooraan bij Arsenal zie ik niemand meedoen bij PSG
Denk dat het laatste wel aangeeft hoe je erin staat.Exactor it schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:47:
[...]
Is altijd het hele elftal. Er zit ook weinig goede passing van achteruit. Is al hele seizoen zo. Nog los van gemis Saka (en jankiejankie over scheidsrechters door de fans) klopt er gewoon iets niet aan hoe Arsenal speelt.
Zegt een united fan.
[ Voor 28% gewijzigd door HollowGamer op 07-05-2025 22:55 ]
Ik vind het ook nog te vroeg om hem te ontslaan, maar als we nu echt de CL niet halen, dan vind ik eigenlijk dat we wel moeten kijken naar iemand anders.Exactor it schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:52:
Arteta is wel de reden dat Arsenal überhaupt iets kan.
Met deze spelersgroep? Mwoah.Exactor it schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:52:
Arteta eruit en Arsenal wordt zesde. Let maar op.HollowGamer schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:53:
[...]
Ik vind het ook nog te vroeg om hem te ontslaan, maar als we nu echt de CL niet halen, dan vind ik eigenlijk dat we wel moeten kijken naar iemand anders.
Ik vind die van BOU wel een goede manager. En er zijn nog genoeg andere in de middenmoot in de PL, waar je echt wel ziet dat ze een goed plan hebben en weten wat voor een materiaal ze hebben.
Ligt er maar net aan wie er als vervanger wordt gehaald. Haal je een trainer zoals bv Luis Enrique/Nagelsman/etc dan denk ik echt niet dat Arsenal terugvalt.Exactor it schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:57:
[...]
Arteta eruit en Arsenal wordt zesde. Let maar op.
Ja dat is wel het spannende en harde aan de PL en Arsenal moet nu flink aan de bak. Zie dat ze in de laatste PL wedstrijden punten hebben laten liggen.HollowGamer schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:10:
[...]
Het kan 'ons' zomaar de Champions League kosten (alles staat kort bij elkaar in de PL bovenin).
Ik blame Arteta eigenlijk wel voor dit, je kan zomaar nu in een negatieve spiraal komen.
Of net niet, eenzijdig voetbal en geen plan b. Na enkele jaren mag er ook wel eens een prijs gewonnen worden? Zeker dit jaar met het non seizoen van City was het moment daar om te oogsten in de Premier LeagueExactor it schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 22:52:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik zou dat wel kunnen waarderen, misschien steken andere clubs hier ook iets van op.Superkiwi schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 23:11:
Nou, hup Inter dan maar.
Ik gun het elke ploeg, behalve Paris. Al zou ik het wel grappig vinden als ze hem juist nu winnen, zonder grote sterren als Zlatan, Neymar, Messi en Mbappe.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat laatste... Psg is niet meer het protserige overdreven sterrenteam van jaren geleden. Nu gun ik ze het wel. Zou het ook knap vinden met een aantal vooralsnog onbekende Franse jonge spelers.Superkiwi schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 23:11:
Nou, hup Inter dan maar.
Ik gun het elke ploeg, behalve Paris. Al zou ik het wel grappig vinden als ze hem juist nu winnen, zonder grote sterren als Zlatan, Neymar, Messi en Mbappe.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 08-05-2025 09:25 ]
Als je ergens van verliest moet je dat sowieso zeggenHarribo schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:24:
[...]
Dat laatste... Psg is niet meer het protserige overdreven sterrenteam van jaren geleden. Nu hun ik ze het wel.
Las trouwens dat arteta riep dat ze het beste team waren dit toernooi.
Zeker Barcelona en Inter niet gezien?
[ Voor 4% gewijzigd door AntraXxX op 08-05-2025 10:11 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 08-05-2025 22:33 ]
Hun goal kwam uit de lucht vallen. Het was eigenlijk nooit spannend tot de 1-1. En dat is het nog minder nu natuurlijk. Prima goaltje voor de verguisde Mount wel. (al was de goal van Bilbao wel echt veel mooier, al kan Onana echt niks)Harribo schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 22:27:
Athletic staat voor maar dat ze nu het Onana verder lastig maken... Eigenlijk niet
Volgens mij gaat manchester united dit wel vol houden of Athletic moet opeens het licht gaan zien
[ Voor 14% gewijzigd door Exactor it op 08-05-2025 22:37 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 08-05-2025 23:10 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 53% gewijzigd door gambieter op 11-05-2025 14:38 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 11-05-2025 14:36 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als Jackson het niet was geweest, dan was het wel een andere Chelsea speler die rood had gepakt.gambieter schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:35:
Je club is aan het vechten voor CL kwalificatie, speelt tegen een directe concurrent, en wat doe je dan als je Nicolas Jackson heet? Je geeft je directe tegenstander een elleboog in het gezicht in de buurt van de middenstip. Wat een imbeciel.
Rood en die speelt niet meer in de PL dit seizoen. Newcastle met 1-0 voor en Chelsea met een man minder. En Enzo Fernandez ook op scherp omdat hij zijn klep niet dicht kan houden. Voet, zelf, pistool, schieten.
Maar ook VAR mag weer boetekleed aantrekken. Gisteren bij Bournemouth-Villa doet Mings ook een elleboog, breekt de kaak van de tegenstander, nog niet eens geel en VAR blijft slapen.
Hij schreeuwt ook continue op de scheidsrechters.Chelseamarre123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:29:
Wat een idioot die Jackson. Hopelijk de laatste keer in het Chelsea truitje.
Eerste helft was ook zo slecht. Tactisch is het ook zo matig onder Maresca
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 11-05-2025 15:37 ]
Zijn mentaliteit en houding is echt frustrerend. Ook Madueke loopt er egoistisch bij. Enzo is ook altijd onnodig aan het zeuren.HollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:36:
[...]
Hij schreeuwt ook continue op de scheidsrechters.
Nu ga ik zeker niet doen alsof die foutloos zijn, maar hij doet dit ook als het niet loopt in zijn eigen team.
En dat vind ik dan wel weer oneerlijk, bij zo'n Jackson was het gewoon een terechte rode kaart.
Vandaag was de VAR goed, en dat is best vreemd om te zeggen.
Enzo is een Argentijn, dat zie je heel vaak terug in het gedrag van de spelers en clubs daar.Chelseamarre123 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:42:
[...]
Zijn mentaliteit en houding is echt frustrerend. Ook Madueke loopt er egoistisch bij. Enzo is ook altijd onnodig aan het zeuren.
[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 11-05-2025 15:47 ]
Heb je het nou over Maresca of over Arteta? 😉HollowGamer schreef op zondag 11 mei 2025 @ 15:36:
[...]
Hij schreeuwt ook continue op de scheidsrechters.
Nu ga ik zeker niet doen alsof die foutloos zijn, maar hij doet dit ook als het niet loopt in zijn eigen team.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2025 18:52 . Reden: Dit soort kwalificaties zijn niet nodig ]
[ Voor 27% gewijzigd door Jeroenvde89 op 11-05-2025 18:02 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq