“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Yup, dat.BigGreen schreef op maandag 15 december 2025 @ 08:33:
[...]
Hier ook 25.8
In mijn Enyaq ververste deze elke 2 maanden ongeveer.
Verlengde A16 staat hier ook niet op de kaart
Bedankt, drie anderen dus ook op 25.8.
Misschien is dat de recentste die ze gepushed hebben en komt er nog wel een update.
Ik download voor de lol eens die nieuwere en kijk of het effect heeft.
Als het effect heeft dan laat ik wat weten.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ik heb ooit eens gereden in een mercedes w123 diesel (zonder turbo) daar was de 0-100km geloof iets van 25 secondenresusaapje schreef op maandag 15 december 2025 @ 11:38:
[...]
Doe het niet voor de snelheid of versnelling, zeg ik dan: hij is adequaat![]()
minimale info (geen soc) via: https://fastestlaps.com/models/vw-id-7-gtx
Performance
0 - 50 kph 2.2 s
0 - 60 kph 2.7 s
0 - 70 kph 3.2 s
0 - 80 kph 3.8 s
0 - 90 kph 4.6 s
0 - 100 kph 5.3 s
0 - 120 kph 7.3 s
0 - 130 kph 8.9 s
0 - 140 kph 9.7 s
0 - 160 kph 12.6 s
0 - 180 kph 20.7 s
60 - 100 kph 2.9 s
80 - 120 kph 3.7 s
Est. 100 - 140 kph 4.6 s
1/4 mile 13.9 s
BigGreen schreef op maandag 15 december 2025 @ 15:49:
[...]
Ik heb ooit eens gereden in een mercedes w123 diesel (zonder turbo) daar was de 0-100km geloof iets van 25 seconden
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bij mij ook niet. Heb me hier ook al over verbaasd. Aan de andere kant: ik heb nooit de illusie gehad dat ik echt met zo'n plakrommel kit aan de gang zou gaan. Als je geen volwaardig reservewiel hebt ben je gewoon de sjaak als je lek rijdt.nmolenbeek schreef op maandag 15 december 2025 @ 17:56:
Zit er bij jullie iets bij om bij pech de band op te pompen en te vullen met antilek middel? Ik heb niets kunnen vinden en bij alle vorige auto,s zat dat er netjes bij
Als je auto af-fabriek voorzien is van 'anti-lek-rijd' banden dan wordt zo'n setje inderdaad niet mee geleverd. Ik doe de aanname dat je vervolgens zélf wel weet wat je exact wel of juist niet besteld hebt?nmolenbeek schreef op maandag 15 december 2025 @ 17:56:
Zit er bij jullie iets bij om bij pech de band op te pompen en te vullen met antilek middel? Ik heb niets kunnen vinden en bij alle vorige auto,s zat dat er netjes bij
Zit onder de tegel 'Setup' -> 'Info' -> 'Systeeminformatie (IMHO overigens ook niet de meest voor de hand liggende plek omdat dat bij VW in het verleden bij onder andere de MIB systemen altijd te vinden was onder de instellingen van de navigatie).disco-stu schreef op maandag 15 december 2025 @ 17:40:
Waar vinden jullie die versie van de navigatiekaarten? Ik wou ook even checken en heb er even naar zitten zoeken, maar vind het niet terug...
[ Voor 38% gewijzigd door Will_M op 15-12-2025 21:31 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Vet mooi! Heel veel plezier ermee!taco_ni schreef op maandag 15 december 2025 @ 18:28:
Eindelijk! De LE Pro met trekhaak en Trondheim velgen ter vervanging van de prima Mondeo [Afbeelding]
Die velgen zijn ook gaaf. Niet zo mooi als de Montreal natuurlijk
Inserts voor de deur zodat je telefoon er niet doorheen valt. Passen goed, klemmen er deels in en plakken vast met dubbzijdig tape. Had eigenlijk alleen die voor de bijrijder nodig, maar je krijgt ze alle 4.
https://nl.aliexpress.com/item/1005007475248069.html
:strip_exif()/f/image/almhbZWb6CWNaJXUEG9lHfsV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IpjbB0CTfE42o5sWxl8FqiCF.jpg?f=fotoalbum_large)
Pashouder: Handig, past makkelijk ~ 5 pasjes.
https://nl.aliexpress.com/item/1005009502108593.html
:strip_exif()/f/image/FgwjrQQYGhgKaEAv4LWZBH11.jpg?f=fotoalbum_large)
Divider voor het ondervak. Nodig? Geen idee. Voor paar euro? BBx92 kon het niet laten.
https://nl.aliexpress.com/item/1005007956926887.html
Amen, hier ook zeer goede ervaring met de Goodyear Ultragrip Performance3resusaapje schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:16:
kan ik aanbevelen: Goodyear UltraGrip Performance 3. Doen het prima
Hm, bij mij is het menu enigszins anders opgebouwd.Will_M schreef op maandag 15 december 2025 @ 18:27:
In het hoofdmenu onder de tegel 'ID-Software' en dan in het tabje 'versies' (IMHO overigens ook niet de meest voor de hand liggende plek omdat dat bij VW in het verleden bij onder andere de MIB systemen altijd te vinden was onder de instellingen van de navigatie).
Als ik op de tegel "ID software" klik, dan heb ik 3 tabbladen:
- ID. Software
- Toestemming
- Juridisch
En helemaal onder die tabbladen staat "Instellingen".
Als ik op instellingen klik kan ik
- "Push berichten toestaan" aan of uit togglen
- en staat er ook "App versie:" met dan versie 4.0.37 erachter
Maar dat lijkt me dus niet over de navigatiekaartversie te gaan gezien die versienummers een totaal andere opbouw en grootte hebben (25.8)...
Mea Culpa!!!disco-stu schreef op maandag 15 december 2025 @ 21:22:
[...]
Hm, bij mij is het menu enigszins anders opgebouwd.
Als ik op de tegel "ID software" klik, dan heb ik 3 tabbladen:
- ID. Software
- Toestemming
- Juridisch
En helemaal onder die tabbladen staat "Instellingen".
Als ik op instellingen klik kan ik
- "Push berichten toestaan" aan of uit togglen
- en staat er ook "App versie:" met dan versie 4.0.37 erachter
Maar dat lijkt me dus niet over de navigatiekaartversie te gaan gezien die versienummers een totaal andere opbouw en grootte hebben (25.8)...
Zit onder de tegel 'Setup' -> 'Info' -> 'Systeeminformatie'
* Will_M scrolled tegenwoordig te véél en té vaak op automatische piloot door al die menu's......
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Deze moet je even uitleggen, hoe valt je telefoon door de handgreep dan?BBx92 schreef op maandag 15 december 2025 @ 20:17:
Inserts voor de deur zodat je telefoon er niet doorheen valt.
De normale handgrepen zijn open van boven naar beneden. Als je daar je telefoon in doet dan valt die er doorheen.RandomNick schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 07:03:
[...]
Deze moet je even uitleggen, hoe valt je telefoon door de handgreep dan?
Dat ze open zijn weet ik, maar dan doe je daar dus toch je telefoon niet in 😂. Anyway, handig.BBx92 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 07:09:
[...]
De normale handgrepen zijn open van boven naar beneden. Als je daar je telefoon in doet dan valt die er doorheen.
wat kom je nou aan met je rationele argumenten, het blijft voor vrouwlief he 😂RandomNick schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 07:12:
[...]
Dat ze open zijn weet ik, maar dan doe je daar dus toch je telefoon niet in 😂. Anyway, handig.
Nu snap ik het opeens helemaal! Prima investering dan, kost niks en vrouw blij 👌BBx92 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 07:21:
[...]
wat kom je nou aan met je rationele argumenten, het blijft voor vrouwlief he 😂
[ Voor 8% gewijzigd door RandomNick op 16-12-2025 07:25 ]
Je denkt, dit is een grap, maar mijn vrouw doet exact hetzelfde. In de vorige auto waren de handgrepen dicht en een prima plek om de telefoon in te zetten voor vrouwlief. Nu heeft ze hem er al een paar keer doorheen laten vallen. Overigens is ze inmiddels gewend, dus toen ik haar gisteren de vakjes liet zien zei ze dat het niet meer nodig is. (We gaan het in de gaten houden de komende tijd...RandomNick schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 07:12:
[...]
Dat ze open zijn weet ik, maar dan doe je daar dus toch je telefoon niet in 😂. Anyway, handig.
Kijk, dat is nou een mooie combi vind ik. Komende vrijdag zijn tweelingbroertje ophalen.taco_ni schreef op maandag 15 december 2025 @ 18:28:
Eindelijk! De LE Pro met trekhaak en Trondheim velgen ter vervanging van de prima Mondeo [Afbeelding]
En je dochters hebben bij jou ook bepaald dat de sfeerverlichting roze moest zijn?BBx92 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 07:21:
[...]
wat kom je nou aan met je rationele argumenten, het blijft voor vrouwlief he 😂
(Bij mij wel)
vw id.7 tourer pro s | evcc | holtkamper aero | fiscalist & prutser
Ik zit nog in de eerste jaren, dus als je tips hebt...JanHenk schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 08:45:
[...]
En je dochters hebben bij jou ook bepaald dat de sfeerverlichting roze moest zijn?
(Bij mij wel)
Please sent help
Even mezelf quoten: Kwik Shit gaat nieuwe banden bestellen, Continentals, Pirelli is wel de voorkeursband bij Ayvens volgens hen......Surfroy01 schreef op maandag 15 december 2025 @ 12:14:
En de winterbanden saga duurt voort nav pirelli scorpions die tussen de 90-110km/u een hinderlijk geluid veroorzaken. Kwik fit heeft auto op de brug gehad en verklaard ligt aan de auto (differentieel) moet dealer oplossen. Dealer heeft aanvraag bij LM gedaan en die keurt het af en stuurt mij weer terug naar Kwik fit die moeten test doen met zomerbanden er weer onder..... zucht.ondertussen al 3 keer dagdeel aan moeten besteden om langs te rijden.
Herkenbaar!JanHenk schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 08:45:
[...]
En je dochters hebben bij jou ook bepaald dat de sfeerverlichting roze moest zijn?
(Bij mij wel)
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:
Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1
:strip_exif()/f/image/SK44kbSJNYHDHeKX8QLURCHj.jpg?f=fotoalbum_large)