Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelstruike
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04:23
Vandaag bericht ontvangen dat ze 1-11 niet gaan halen. Verwachte levering aan dealer is 14-11. Bestelling was al ergens in juni. Tourer Pro LE met int+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11:31
RandomNick schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:46:
[...]

In mijn vorige passat had het deurvak helemaal achterin een speciale uitsparing voor hesjes. Heeft de ID7 deze niet? Het is een smalle uitsparing waar verder niks in past, maar een hesje perfect bleef zitten.
Ik denk dat ik in een video op YT vandaag zag dat de ID.7 ook een dergelijk vak heeft. Iemand die de auto al heeft die dit kan bevestigen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OXYDOHxc9zC53ZIVSaxXMYBW-iQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lRMiozY9BDe1m1vODkDxHh6p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bdbfz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:10
RandomNick schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:32:
[...]

Ik denk dat ik in een video op YT vandaag zag dat de ID.7 ook een dergelijk vak heeft. Iemand die de auto al heeft die dit kan bevestigen?
Klopt. Zowel bij de bestuurder links als bij de passagier rechts.

[ Voor 30% gewijzigd door bdbfz op 16-10-2025 18:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:37
De mijne is zelfs met hesjes geleverd op die plek door Hoogeboom.

[ Voor 14% gewijzigd door DaMenaz op 16-10-2025 21:24 ]

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ironis
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 00:46
gompie97 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:36:
[...]

Fantastisch nieuws! Wanneer heb je 'm besteld en wat voor uitvoering? Zelf begin ik een beetje te zweten bij mijn verwachte leverdatum van 26-12 ...
Hij is half augustus besteld. ID.7 Tourer Limited Edition Pro, King’s Red.

Productie was uitgesteld ivm leveringsproblemen van de zwarte velgen.
Levertijd na bestelling komt dus op ongeveer 3 - 3,5 mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ironis
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 00:46
DaMenaz schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:16:
[...]

Mooi vooruitzicht! En Oostenrijk past 'm prima! 8)

[Afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• proostyves
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:59
Gisteren eindelijk te voet naar de garage kunnen gaan om met een nieuwe wagen terug te komen :*) .
Komende van een Peugeot 308SW voorloopwagen is de grootte wel even wennen, maar rijdt heerlijk.
Er zijn echt wel stappen gezet in kwaliteit en software (heb bij de vorige baas een ID.4 met SW 3.7 gereden)

Bij aflevering geen problemen gehad met gebruiker te koppelen en zowel de gewone app als de parkeer app en voorlopig heb ik een exemplaar met goede wissers :9 .
Software bij aflevering: 5.4

Enkel bij het thuiskomen kwamen de kids er achter dat het bedieningspaneel van de passagiersklimatisatie achteraan los in de behuizing zit, dus toch nog een tripje langs de garage maken vandaag |:(
Pagina: 1 ... 71 72 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1