Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfroy01
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14:51
Soeltanofswing schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:15:
[...]

Druk op “res” op je stuur dan doet hij het meteen. Je ziet dan ook op je instrumenten cluster (mits baan vrij een wit pijltje dat je kan gaan)
Je bedoelt instrumenten cluster in dashboard voor je snuffert? Hmmmm nog nooit opgevallen, wel natuurlijk de pijl in de HUD wanneer ie gaat.

Maar wanneer druk je op RES wanneer je knipperlicht aan hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlushyCarpet
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:16
Surfroy01 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:31:
[...]

Je bedoelt instrumenten cluster in dashboard voor je snuffert? Hmmmm nog nooit opgevallen, wel natuurlijk de pijl in de HUD wanneer ie gaat.

Maar wanneer druk je op RES wanneer je knipperlicht aan hebt gezet?
Nee, wat hij volgens mij bedoelt is dat, wanneer je de snelweg oprijdt dat je eerst even de weg op moet en dan middels SET of RES(et) even je Travel assist moet activeren op de snelweg. Dan gaat ook de automatische rijbaanwissel aan. Als je vanuit de oprit gewoon opplust van 80 naar 110 bijv. dan blijft de functie nog onbeschikbaar. Ik weet niet waarom dat zo is maar goed, zo werkt het iig in mijn auto (versie 5.4x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:15
JanHenk schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:12:
Qua rijgedrag is de ID.7 standaard wel een stuk meer op comfort gericht dan een GTI (heb ik nooit gehad, maar wel eens mee gereden). Als je af en toe graag wat straffere demping heeft kan ik het DCC wel aanraden, maakt een flink verschil. Exterieur Pakket Plus dus. ;)
Ik rijd standaard met DCC qua onderstel op sport, anders wordt mn vriendin zeeziek. Maar het blijft een zware bak met weinig gevoel in het stuur. Ook m’n model3 LRAWD stuurde een stuk fijner in vlotte bochten.
Het comfort is wel hoger, ook op de snelweg. Ellek nadeel heb z’n voordeel. :)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulaliuneez
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YtMLkK30yZhaADl1wMa8lvIy0Kg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HOfk19g0cqX9cvc9uHux3Jnm.jpg?f=fotoalbum_large

Na 3800 zeer tevreden kilometers sinds dit weekend de foutmelding m.b.t. een storing in de electrische kindervergrendeling. Ik heb hem al een paar keer voorbij zien komen hier. Gebeld met Pouw, wachten op reactie. Is dit zelf op te lossen? Nadeel is dat het bedienginspaneel van de ramen en spiegels niet meer werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulaliuneez op 13-10-2025 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• passat_to_ev
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19:16

passat_to_ev

Nice_car

Hulaliuneez schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:02:
[Afbeelding]

Na 3800 zeer tevreden kilometers sinds dit weekend de foutmelding m.b.t. een storing in de electrische kindervergrendeling. Ik heb hem al een paar keer voorbij zien komen hier. Gebeld met Pouw, wachten op reactie. Is dit zelf op te lossen? Nadeel is dat het bedienginspaneel van de ramen en spiegels niet meer werkt.
Heb ik ook gehad, althans mijn vrouw. Toen ik later in de auto stapte stond deze melding er nog en heb ik op het slotje linksboven geklikt en was het weg. Sindsdien niet meer voorgekomen.

MW_ID7

Pagina: 1 ... 70 71 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1