Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
@True Fantastisch, geluksmomentje :+

(Ook mijn bestelde uitvoering trouwens. Kleur komt er nu goed uit!)

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:53

Crusader

Arc Nature

True schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:46:
Ik kon het niet laten vanmiddag om de ID.7 naast een broertje te zetten bij de bouwmarkt :+

[Afbeelding]
Echt bijzonder mooie bakken. Ik heb slechts 1 keer in het wild een paar maanden geleden een ID.7 zien rijden, waardoor we 'm hebben proefgereden en ook besteld hebben. Maar sinds die dag heb ik ze niet meer zien rijden, snap er niks van. Alsof er maar 5 in NL rijden ofzo. Woon in omgeving Den Haag.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigGreen
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
Crusader schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:22:
[...]

Echt bijzonder mooie bakken. Ik heb slechts 1 keer in het wild een paar maanden geleden een ID.7 zien rijden, waardoor we 'm hebben proefgereden en ook besteld hebben. Maar sinds die dag heb ik ze niet meer zien rijden, snap er niks van. Alsof er maar 5 in NL rijden ofzo. Woon in omgeving Den Haag.
Ik rij rond in Den Haag!
Zie ze ook niet heel veel overigens. Soms 1 bij mij in de buurt (donkerblauw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:43
Ik begin ze hier te zien als taxi, lijken ze me ook erg goed voor. :)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:38
Puppetmaster schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 22:13:
In Noorwegen hebben we idd regelmatig ID.7 Tourers gezien als taxis en ook als huurauto oa bij Hertz.
Zou me niet verbazen als ze dat ook in ons land gaan doen. Heerlijke auto met voldoende ruimte achterin.

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Puppetmaster schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 22:13:
Kwam er in maart in Groningen één tegen, verder nog nergens gezien, was volgens mij wel van een algemeen taxibedrijf en niet van een één-pitter.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:19

bonyuri

Investigator!

RandomNick schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:48:
[...]

Zo is het bij VW vanaf dag één geweest met de EV's. Ik rij nu nog een Enyaq van het eerste uur. Alle updates zouden toen Ota zijn en meer sprookjes. Ondertussen heb ik 4x bij de dealer mogen komen voor een update en zijn ze gestopt bij 3.8, en verder gaat het niet meer. Het systeem is ongeveer de helft zo traag als in nieuwere Enyaqs en dus ook de ID7.
Huidige systemen met 5.x werken nu echt wel oké. Ik ben wel benieuwd of er ooit nog 6.x naar ID.7 komt…

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:38
Van de week weer die irritante melding op het scherm dat er nieuwere gebruikersinstellingen beschikbaar waren. Niet op OK geklikt, omdat ik wist dat alle instellingen dan juist weg zijn. Helaas vrouwlief niet gewaarschuwd, dus nu kon ik alles weer opnieuw configureren (tegels, snelkoppelingen, favorieten, sfeerverlichting). Stomme bug.
Kreeg ook een update van de Wellness-app, maar dat kan ook de vorige update zijn die opnieuw werd geladen. Nog niet gecheckt.

17 september kan ik eindelijk de LED-strip (aquarium) rechtsvoor laten vervangen. 4 maanden na melden. Eerst 3 maanden gewacht op een afspraak. Daar hebben ze foto's gemaakt.... en dan nog een maand geduld voor de reparatie zelf. Pff. Bumper moet los.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
The Legend schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:52:
[YouTube: Volkswagen ID.7 Pro Long-Term Review | 25,000 km Owner’s Opinion After 20 Months]

Voor toekomstige kopers/rijders. Hierin wordt overigens bevestigd dat in SW5.4 de privacy melding automatisch verdwijnt.
Ik heb ook 5.4, maar zie nog elke dag de “OK” melding…?

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJMaverick
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:37
Puppetmaster schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:25:
[...]

Ik heb ook 5.4, maar zie nog elke dag de “OK” melding…?
Dit zul je ook blijven zien, maar het is de vraag of ie nu na 10 seconden (oid) vanzelf verdwijnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigGreen
  • Nu online
MJMaverick schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:37:
[...]

Dit zul je ook blijven zien, maar het is de vraag of ie nu na 10 seconden (oid) vanzelf verdwijnt.
Niet bij mij !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puppetmaster
MJMaverick schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:37:
[...]

Ja, niet na een bepaalde tijd, maar zodra je gaat rijden.
Toch nog lastig, want je kan niet meteen je home screen zien en bijv. je muziek aanpassen.
Op OK drukken gaat daarvoor sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigGreen
  • Nu online
Puppetmaster schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:42:
[...]

Ja, niet na een bepaalde tijd, maar zodra je gaat rijden.
Toch nog lastig, want je kan niet meteen je home screen zien en bijv. je muziek aanpassen.
Op OK drukken gaat daarvoor sneller.
Net toch even uitgetest en inderdaad de melding gaat weg als je gaat rijden. Maar ik moet meestel toch eerst wat uit en aan zetten en dan moet je toch eerst op ok drukken.

Langzaam gaan we vooruit en hopelijk gaan we ooit weer rijden zonder de melding.
Pagina: 1 ... 60 61 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1

Voor toekomstige ID.7 rijders die niet kunnen wachten op de ID.7:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers