Ik blijf maar geen tijd hebben voor goede foto's...
Enniewee, zoals overal al staat; hij rijdt prima, het HUD met twee lagen is top, sommige gadgets zijn interessant en hij is ruiuiuim.
De dealer nam alle tijd om me er doorheen te praten, had prima koffie en (goh tesla!) gaf me een goodie-bag, een rubbermat in de koffer, had het netje gemonteerd en twee life-hammers geplaatst in de deuren (wat weet hij dat ik niet weet?). Kleine jammer dat ze een beschermfolietje hebben laten zitten die heul moeilijk af te pulken was. En verder is het officieel doeidoei, tot over twee jaar! Moeilijke tijden voor zelfstandige dealers met garage.
Minder te spreken ben ik over het gebrek aan software mogelijkheden. Niet stoppen bij rood? Niet doorrijden bij groen? Geen camerabeelden voor, achter, links, rechts in fullerdanfull HD? Geen verbruiksgrafieken? Geen knop om de ACC uit te zetten? Niet twee telefoons draadloos kunnen laden? Geen dashcams, laat staan vier? TWEE apps voor de auto en om te parkeren? Waar in de app doe ik de ramen dicht, toeter ik, geef ik een lichtsignaal? Waarom AL die toestemmingen? Hoelang blijven m'n velgen mooi?
EN WAAROM GAAT DIE LAADKLEP NIET VANZELF DICHT? (stond de hele nacht open. Straks tapt iemand m'n stroom af...)
Toegegeven, sommige dingen zullen even wennen zijn, maar softwarematig is dit wel van van tien jaar terug. Soms ook niet hoor. Die AR in HUD bv is tof, die lichtbalk voor je neus die aandacht vraagt als het belangrijk is, is geinig, dat transparante-ohnee-toch-niet glazen dak is vet. En man, wat issie groot!
Ik wilde geen suv, maar wat is dit dan?
Morgen tripje naar Utrecht en dan de parkeren in de binnenstad. Toeter maar als jullie me zien
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison