• Inter18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:43
MLLL schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:14:
[...]

Ben bang dat geen enkele autofabrikant meer een kraakvrije auto kan produceren met het kneiterharde plastic en kunststof dat wordt gebruikt op interieurdelen die niet in het zicht of voelafstand zitten.

Daarom koester ik mijn 5 serie uit 2012 nog, die is nog geheel kraakvrij na 256.000km
Ik begrijp wat je zegt maar het is niet helemaal correct, tijdens proefritten met;

Renault Scenic, Polestar 2 & 4 geen kraakjes geconstateerd. Overigens ook niet met de proefrit ID.7.

5 jaar in de Soul EV, geen kraken.

Ik vind dat je als VW voor 60k wel iets fatsoenlijks mag afleveren en ook dat je een beetje normaal behandeld wordt door de leverende partij

[ Voor 3% gewijzigd door Inter18 op 06-07-2026 08:38 ]

• Garrettvr
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Was hier nog een oplossing voor?

Heb sinds vanmorgen hetzelfde probleem…

Groetjes van G

• N0EL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10:44
Paar dagen geleden heb ik mijn oude ID.4 ingeruild voor een nieuwe ID.7 Tourer (2027).

Het is wel even wennen, dat one-pedal drive. Toen ik thuiskwam lag ik misselijk op de bank (misschien door de nieuwe-autogeur).

Tot nu toe ben ik nog druk bezig met alle persoonlijke instellingen, maar een hoop krijg ik nog niet voor elkaar.

Waar is internetradio gebleven? (sim is wel geactiveerd). De stoelstand onthoudt hij ook niet, en een route naar de auto sturen vanuit de Volkswagen-app krijg ik ook niet werkend, terwijl de auto gewoon online is.

Keyless entry met de telefoon werkt ook nog niet, maar ik geloof dat daar nog een update voor komt.

Verder een superauto. In vergelijking met mijn oude ID.4 Pro lijkt deze bijna niet leeg te krijgen.

• Maarten Koning
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 10:38
Sinds vanmorgen is de harde, schelle piep bij het indrukken van de knoppen op het stuur (bijv. voor de cruise control: set, resume, cancel etc.) ineens vervangen door een beschaafde "plok". Fijn, ik had me al voorgenomen om eens uit te zoeken hoe ik van dat harde geluidssignaal af kon komen, nu is het vanzelf opgelost.

• jdkjr
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:28
Maarten Koning schreef op maandag 6 juli 2026 @ 10:01:
Sinds vanmorgen is de harde, schelle piep bij het indrukken van de knoppen op het stuur (bijv. voor de cruise control: set, resume, cancel etc.) ineens vervangen door een beschaafde "plok". Fijn, ik had me al voorgenomen om eens uit te zoeken hoe ik van dat harde geluidssignaal af kon komen, nu is het vanzelf opgelost.
Hah ik dacht al dat ik gek werd - een paar weken terug was het bij mij andersom (van de "plok" naar de schelle piep"). Bij mij is hij nu ook weer een "plok" - had hem eerder wel al uitgezet.

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik kwam gisteren een ID.7 Tourer in aquamarine blue tegen met bijna hetzelfde kenteken (JGX-..-J). Dat is toeval, dacht ik.

Blijken er 27 Tourers een kenteken in die reeks te hebben, waarvan 12 blauw (zoals de mijne). :+

vw id.7 tourer pro s | evcc | holtkamper aero | fiscalist & prutser

• Asomers
  • Registratie: April 2016
  • Nu online
jdkjr schreef op maandag 6 juli 2026 @ 10:03:
[...]

Hah ik dacht al dat ik gek werd - een paar weken terug was het bij mij andersom (van de "plok" naar de schelle piep"). Bij mij is hij nu ook weer een "plok" - had hem eerder wel al uitgezet.
het zomer thema is weg, denk dat dit hiermee te maken heeft.
De bijtjes en de strandballen waren ook niet meer te zien bij mij vandaag, en idd de luide geluidjes die er paar weken geleden plots waren, zijn nu ook terug 'normaal'

• SndR.7
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
SndR.7 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 14:37:
[...]

Hm dat klinkt hoopvol!

Vorige week vrijdag de dealer gebeld, die gaf aan dat mijn ID7 ook gereed voor transport staat in Emden en eerst naar Leusden zal gaan alvorens naar de dealer.

Zou eigenlijk vorige week al mijn auto kunnen ophalen was het idee bij het bestellen eind Feb. ;(
Afgelopen Vrijdag gebeld door de verkoper, de auto is aangekomen in Leusden en ik mag hem op 18 Juli gaan ophalen, ein-de-lijk _/-\o_

De verkoper vroeg of ik de VW app al had geïnstalleerd en aangemeld, hij zegt we koppelen hem bij de aflevering wel even want anders kan het voor storingen zorgen. Als ik het goed begreep gaat het dan niet via het chasissnummer.

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
JanHenk schreef op maandag 6 juli 2026 @ 10:04:
Ik kwam gisteren een ID.7 Tourer in aquamarine blue tegen met bijna hetzelfde kenteken (JGX-..-J). Dat is toeval, dacht ik.

Blijken er 27 Tourers een kenteken in die reeks te hebben, waarvan 12 blauw (zoals de mijne). :+
Grappig, ik heb er één van die 12 :-)

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Vervelend om te lezen dat zoveel mensen met MY27 gedoe hebben met de connectiviteit en aanmelden. Hopelijk verbetert dat snel voor iedereen.
Pagina: 1 ... 131 132 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1