• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07
Is er iemand met een id7 zonder travel assist? Het schijnt dat je deze 'optie' kan kopen/unlocken in de auto app store shop ding. Ik ben benieuwd wat dit kost, dat staat namelijk nergens online...

Bvd

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:46
Opperhoof schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:42:
Is er iemand met een id7 zonder travel assist? Het schijnt dat je deze 'optie' kan kopen/unlocken in de auto app store shop ding. Ik ben benieuwd wat dit kost, dat staat namelijk nergens online...

Bvd
Dat staat dan toch in je "App Store shop ding" in je auto als dat zo is. Dat hoef je toch niet online op te zoeken?

• bdbfz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:26
--knip--/--iemand anders gaf hierboven al dezelfde link mee--

[ Voor 92% gewijzigd door bdbfz op 15-05-2026 18:24 ]

• koomen75
  • Registratie: Augustus 2022
  • Nu online
Opperhoof schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:42:

Bvd
1490

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07
Blommie01 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:50:
[...]

Dat staat dan toch in je "App Store shop ding" in je auto als dat zo is. Dat hoef je toch niet online op te zoeken?
Ik ben me aan het oriënteren op een id7, maar heb er nog geen.

• bdbfz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:26
als je ze even voor/achter swapt op carsized zie je dat de motorkap van de ID.7 veel korter is.

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:57
stanny schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:35:
[...]

Als in tussen de zetel en de middenconsole? Zo ja, welke?
Koelbox van de Action met 12V aansluiting. Kabeltje is lang genoeg om via het skiluik naar de 12V aansluiting in de kofferbak te komen en past precies met de eerder genoemde tassen.

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:59
Rij nu als voorloop auto in een 5 touring benzine met M pakket en eerder in een 5 sedan elektrisch. Prima auto hoor en zeker op de snelweg rijd het natuurlijk heerlijk. Maar….. vind het qua ruimte en prijs het niet helemaal waart. Zeker de lange neus waar je niets aan hebt en de aandrijflijn door de auto (ook bij elektrisch) hebben mij voor een ID.7 laten kiezen. Als je uitrusting een beetje vergelijkbaar maakt zat er bij mij €20.000/21.000 verschil in. Dat is een hele hoop bijtelling per jaar extra.

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:59
Vandaag te horen gekregen dat volgende week mijn ID.7 GTX besteld gaat worden. Ben benieuwd, zou snel leverbaar moeten zijn blijkbaar (2 tot 2 1/2 maand)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihV-iiojxJhp_9YvsZMSMnYJgds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vfRQ7osdcsvyBp5mDF5d2jvl.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 118 119 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1