Mogelijk, die info is ook welkom terwijl ik wacht op de levering in maart. Kan ik altijd nog anders besluiten 😉Taro schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:39:
[...]
Voor hetzelfde geld zijn de eerste bevindingen: Fijn die lancering in november, maar dan doen mijn zonnepanelen nauwelijks iets, dus ik moet nog 4-5-6 maanden wachten voordat ik echt het voordeel van dit product kan ervaren.
Ondertussen kijk ik naar mijn Cheapest Hours Home Assistant integratie die gewoon iedere dag op de goedkoopste uren laadt ipv alleen op zonoverschot. Daar zitten nu voldoende kWh's in om de rest van de dag en t/m morgen uit te zitten vs de HomeWizard simulatie met daarin maar 0,87 kWh omdat de zon vandaag nauwelijks iets doet...
Echt heel benieuwd naar de bevindingen en ervaringen, maar ik sla deze even over.
Ik zie momenteel iets anders in mijn meterkast… waren leeg in de ochtend en nu is de eerste vol en de tweede een eindje opweg. Mogelijk heb ik meer zon, meer panelen of minder verbruikt in de ochtend 🤷🏻♂️
:strip_exif()/f/image/hc36TkxFrstnPkXZIg6rSAvw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door easywoods op 25-09-2024 14:01 ]